Multimedia Polska to firma która żeruje na tzw "okresach promocyjnych". Jestem klientem tej firmy od wielu lat (wynika to wyłącznie z braku konkurencji) i wielokrotnie w tym czasie musiałem opłacać nagle podwyższane rachunki. Jeśli ktoś nie wczyta się w umowę i nie przypilnuje sobie zakończenia okresu promocyjnego nagle okazuje się, że z rachunku 50zł robi się rachunek 180zł. Kolejną metodą żerowania na niedopatrzeniu klienta jest wciskanie na początku podpisania umowy/aneksu różnych ofert bonusowych, których jeżeli nie wyłączymy po kilku miesiącach zostają one drogo wliczone do kolejnego rachunku. Mowa tu o antywirusie i tym podobnych "bonusach".
Multimedia Polska S.A zdecydowanie nie jest firmą, która swymi działaniami może budzić zaufanie swoich klientów. Jako przeciętny konsument mam styczność z wieloma dostawcami różnych usług -energetyka, gaz, karnet na siłownię, telefon komórkowy, jednak tylko MMP S.A. zrobiła z "okresów promocyjnych" sposób ba oszukanie/dorobienie. Żałosne. ZaletyDobra jakość świadczonych usług
WadyNaciąganie na "okresy promocyjne", po których następuje gwałtowny wzrost opłat. Wciskanie "bonusów", które jeśli zapomnimy je wymówić będą kosztowały nas dodatkowe pieniądze.
MiejscowośćDąbrowa Tarnowska