Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska opinie

Ocena na podstawie 448 opinii

1.54 / 5

  • Parametry
    1.56
  • Cena
    1.63
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Niezawodność
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.95
  • Oferta
    2.24

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Multimedia to syf / 2024-05-14 00:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały czas się je*ie ten internet w ogóle nie dziala
    ZaletyBrak
    WadySzkoda wymieniac
    MiejscowośćCmolas
  • ~Multimediatosyf / 2024-09-23 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten internet to takie gowno, że nawet wrogowi bym nie polecił, jeśli rano bedzie działać, to święto lasu, technicy przyjeżdżają najebani, nie wykonują swojej pracy, telefoniści nie mają pojęcia o tym co robią, jeśli macie możliwość wzięcia czegoś innego, bierzcie
    ZaletyBrak
    WadyObecne w każdym aspekcie
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Natalia / 2019-09-26 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Multimedia to porażka.
    Byłam dzisiaj umówiona na podłączenie telewizji, dość, ze nie ustalają jeden godziny tylko widełki, aż 3 godzinne to dodatkowo nie przyszli.
    Dodatkowo na infolinii nie potrafią podać przyczyny.
    MiejscowośćTarnów
  • ~Nie powiem / 2023-11-09 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Po prostu dno. Niezwykle głębokie dno. Stosunek jakości do ceny - 1. Opryskliwy i bezczelny człowiek w obsłudze technicznej. Firma nie warta grama nerwów...
    ZaletyNie ma
    WadyCała firma to dno.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Niezadowolony / 2020-10-09 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca na rynku ,kiepska jakość połączenia, następują przerwy w dostępie kilkusekundowe. Obsługa klienta praktycznie nie istniej konieczność czekania do 2 godzin na infolinii w celu zgłoszenie reklamacji. Odpowiedz negatywna w maksymalnych dopuszczalnych prawem terminach. Jeśli
    Zaletybrak zalet,
    Wadyobsługa klienta w biurach stacjonarnych tragiczna, na infolinie można się dodzwonić ale czas oczekwania co najmniej 1 godzina słuchania reklam.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Niezadowolony / 2021-12-06 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet do niczego jakość tragiczna prędkość wg umowy 130 Mbs realna trudno powiedzieć co kilkanaście minut spada do 1 Mb/s. co kilka sekund przerwy w dostawie połączenie VPN z serwerem zostaje zerwane. Biuro obsługi jeszcze niedostępne.
    ZaletyBrak
    Wadyjakość , obsługa klienta
    MiejscowośćGdynia
  • ~Niezadowolony / 2022-02-15 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam Multimedię. OMIJAJCIE Z DALEKA JAK POSZUKUJECIE SPOKOJU. od 1,5 miesiąca czekam na podłączenie i nic. Obsługa ich techników jak ich nazywaja to porażka, przychodzą różni i na nowo rekonesans . "Technicy " z multimedii to porażka.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja
    MiejscowośćKępno
  • ~Nock / 2023-11-25 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno największe na świecie internetu nie ma i ledwo działa
    WadyInternet słaby
    MiejscowośćMiędzyrzecz
  • ~Noone / 2019-07-17 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar!!!!!!!
    Wszyscy operatorzy informują o zbliżającym się zakończeniu trwania umowy promocyjnej PRZED jej zakończeniem.
    Ta oszukańcza instytucja także...Niestety post factum!!!! Naliczając wcześniej 100% więcej opłatę.
    Koniec współpracy.
    ZaletyZero
    WadyBrak miejsca
    MiejscowośćToruń
  • ~nwm / 2023-04-15 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    kupione 300mb/s a na speed test ledwo przekracza 70mb/s ping strasznie wysoki nie polecam i drugi raz nie polecam to oszustwo!!!
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
    Miejscowośćkartuzy
  • ~oburzona / 2019-08-30 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    MASAKRA, ODRADZAM MOCNO. Cena wydała się dobra, ale co z tego, jak potem tyle problemów i płacenie za niedziałający internet. Także nie dajcie się pokusić ceną. Usługa i obsługa klienta to jakaś kpina. Internet często się zawiesza lub nie działa, a załatwianie czegokolwiek z Multimedią to koszmar. Największym przegięciem było to jak po 30 min spędzenia czasu (na marne) na infolinii pojechałam do biura obsługi - adres podany na stronie multimedii, Jana Pawła. Na miejscu niespodzianka - biura nie ma, ochroniarz budynku pow, że nie ma ich już tam conajmniej 4 miesiące. Tego dnia straciłam na infolinię i dojazd do nieistniejącego, a podanego na stronie biura conajmniej 2 godziny. Hitem było jak zgłaszając reklamację na infolinii pow o okłamywaniu Klientów podając fałszywe informacje na stronie, a Pani pow mi uwaga - "my jako konsultanci nie mamy wglądu do strony" - WOW. Infolinia to wiszenie na telefonie conajmniej 20 min, po których można usłyszeć (jak już przekieruje wreszcie i nagada komunikatów milion), że czas oczekiwania na połączenie to kolejne 20 min.... Zamówiłam oddzwonienie - mieli rzekomo na to 48 godzin, a oddzwonili po 4 dniach. Pomoc techniczna w infolinii jest dla picu - daje automat instrukcje co robić ze sprzętem, ale jak już się przez wszystkie opcje przejdzie i zaznacza cały czas, że sprzęt dalej nie działa to nie łączy z człowiekiem tylko od nowa lecą wszystkie instrukcje, znowu stracone 20 min. Gdy się wybierze zły nr przy połączeniu nie ma opcji "cofnięcia" się, więc po straconych już ok.5-10 min trzeba dzwonić na nowo, doliczcie do tego kolejne minimum 3 minuty słuchania automatu na wstępie (nazwy podawane na samym początku z przypisanymi nr mogą być mylące, np aktywacja i dezaktywacja usług w mojej logice to też rezygnacja, a jednak nie, więc trzeba dzwonić wówczas od nowa).
    Wadyfałszywe, nieaktualne informacje (jak adres biura) na stronie internetowej, zawieszający się i/lub nie działający np przez 2 tygodnie internet, masakryczna infolinia "pożerająca" np.30 min z życia bez załatwienia czegokolwiek, fatalna obsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ona / 2024-01-29 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Czuje sie oszukana przez te firme. Niby oferuja stala cene, a potem regularnie podnosza z powodu inflacji i nazywaja to “waloryzacja”. A klient nie ma orawa zerwac z nimi umowy bez oplat karnych. We wszystkich innych firmach umowe o stalej oplacie podpisuje sie po to, zeby nie poniesc skutkow waloryzacji, tylko nie w multimedia/vectra. Sobie wymyslili wlasne zasady. Rzecznik oraw konsumenta powinien sie tym zajac. A internet czesto wolniutki i sa przerwy. Robia klientow w bambuko.
    WadyNaciagaja na umowe oferujac stała cene, a po podpisaniu umiwy stale podnosza cene
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Oszukana przez Multimedia / 2023-07-28 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Miesiąc po przedłużeniu umowy podnieśli ceny. Internet to porażka. Dodzwonić się do nich graniczy z cudem, a jak już się uda to pani twierdzi że nie ona ze mną rozmawiała i to nie jej wina że ktoś wcześniej nie poinformował mnie że ceny mogą rosnąć jak chcą, a ceny na umowie nic nie znaczą. Porażka.
    ZaletyBrak
    WadyPodniszenie cen w trakcie umowy. Internet często nie działa. Oszuści
    MiejscowośćKutno
  • ~Oszukany / 2023-10-27 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągają klientów na usługi, a potem bujaj się, masz słaby komputer więc wymień Nasze urządzenia są ok i spadaj.

    Przy umowach wszystko cacy , potem zwalają wszystko na klienta ,że ma sprzęt słaby. Oszustwo lub brak profesjonalizmu.
    WadyNaciągaj a klientów , apotem kontaktuj się z robotem.
    MiejscowośćNowa Wieś Wielka
  • ~OszukanyMultimediaVectra / 2022-07-25 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Łącze internetowe 160 Mbps dostarczają tylko 20Mbps po interwencji technika który kłamał w żywe oczy i wymyślał co chwila nowe powody dlaczego to może nie działać (po 5 dniach nie działania) przeprowadziłem test szybkości 20Mbps !!!! Oszuści !!!! multimedia/vectra !!!!

    1. Najpierw ściemniał że się kabel poluzował
    2. Następnie że mój modem wi-fi może być za wolny
    3. Ze mają skrzynkę z południowej strony i się może nagrzewać
    4. Nie testować na Windows prędkości bo źle pokazuje (to mu powiedziałem że linux używam)
    5. Że na swoim komputerze może przetestować to mi pokaże
    6. I gówno z tej interwencji jest gdyż speedtest-y w przeglądarkach pokazuje 18Mbps max
    7. Do tego pokazywał pasma na swoim urządzeniu jacy to są wspaniali i jaki sygnał jest doskonały

    Nie pozdrawiam Kłamców i Oszustów z multimedia polska lub vectra jak kto woli !!!!

    P.S.
    Dodam że co któryś dzień nagminnie wyłączają internet na 2-3 godziny zwłaszcza w piątki i niedziele !!!!
    ZaletyBrak zalet
    MiejscowośćPrzasnysz
  • ~Patryk / 2019-03-19 06:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Po skończonej umowie próbują wyyłódzić pieniądze za sprzet który jak twierdzą jest nie oddany, a oddany jest. Bardzo ciężki kontakt bo o większości spraw informują tylko listownia (a listy długo idą). Dopiero jak kwota ich zdaniem urosłą do odpowiedniej wartości to okazało się że też potrafią maila wysłać. Jak dla mnie wygląda to na próbe wyłudzenia.
    Zalety- nie polecam
    Wady- wyłódzają pieniądze
    - ciężko rozwiązać umowe
    MiejscowośćWrocław
  • ~Patryk / 2019-07-31 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam multimedii z całego sercsa. Taki mam dzieki nim dobry iternet modem itdf ze co 15/20 minut wywala mi go z gier i nie moge sie połączyć i wychodzi mi automatycznie z serwerów tak samo mam z stronami na internecie
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyJest ich masa w opinii
    MiejscowośćInowrocław
  • ~Patryk / 2022-02-13 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Największe gó*no jakie kiedykolwiek miałem. Nie polecam. Częste awarie o których biuro obsługi klienta nie ma pojęcia (o ile już się uda wam skontaktować z nimi, bo wydaje mi się że zamiast odbierać telefony to potrafią tylko odpisywać na komentarze na Facebooku). Wymiana routera nie dała nic, a na dodatek umówiliśmy się na wymianę na konkretny dzień a facet przyszedł półtorej tygodnia później. Jeśli szukasz dobrego łącza i tv to nie myśl nawet o tym gó*nie.
    ZaletyBrak
    WadyTa cała firma to wada
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Patryk / 2025-08-08 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli chcecie płacić za brak internetu to polecam. Już się nie mogę doczekać końca umowy. Telewizja i internet to totalne dno!
    Zalety-zdiagnozowana ku*wica
    -poczucie biedy i tandety
    WadyWszystkie wady jakie tylko jesteś w stanie sobie wyobrazić
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Paulina / 2018-10-29 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Oplaty naliczaja jak chcą. Nie informują o żadnych zmianach. Umowa skonstruowana niejasno. Internet bardzo marny. Bardzo nie polecam
    ZaletyZero zalet
    WadySame wady
    MiejscowośćLublin
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4619
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2255
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4925
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2704
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2066
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347