MiejscowośćIwkowa
strona 16 z 22
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »
-
~Hania / 2020-03-06 20:57
Nie działa telefon i internet, zgłaszamy to, przyjmują, przyjeżdża ekipa dzwoni, że naprawione. Wracamy do domu, dalej ani telefonu stacjonarnego ani wifi. Dzwonimy jeszcze raz, twierdzą że to niemożliwe że nie działa. Pani usilnie próbuje coś zdalnie naprawiać i nie przyjmuje do wiadomości że urządzenia nie wykrywają sieci, czy to z kabla czy bezprzewodowe...Pomijając że w telefonu stacjonarnym głucho od kilku dni. Tragedia. Pomijając fatalną prędkość i zasięg wiem FI jeśli już działa. Można zapomnieć o oglądaniu filmów i seriali, lub ćwiczyć cierpliwość. Ceny niewspółmierne do jakości... Jak to ktoś dzisiaj powiedział usługi tej firmy są jeszcze w erze jaskiniowców. -
-
~Moniur / 2020-03-01 08:37
Jestem w M. Od 11 lat. Jest spoko. Raz po zmianie umowy na szybszy int. coś sobie źle ustawili i strasznie zrywało, ale po interwencji poprawili. W ciągu tego czasu 3 razy nie było internetu przez cały dzionek. To chyba w granicach przyzwoitości???? Umowy przedłużam w stacjonarnym biurze obsługi. To najpewniejsze-infolinia kombinuje i nie polecam. Wada: strasznie długo się czeka w kolejce. Ostatnio zamontowali takie bileciki z nr klienta i kolejka idzie szybciej. Mam światłowód, nie używam wifi. ZaletyNigdy mnie nie wkurzyli na tyle, żebym przez 11 lat od nich odeszła, a mam 6 innych dostawców na blokuWadyMega wkurzająca infolinia. Nagrany tekst, kolejkiMiejscowośćRzeszów -
~Wkorwiony / 2020-02-26 22:56
Nie polecam ciągle przerwy pomimo że mam światłowód -
~Jaaa / 2020-02-21 20:58
Chciałam założyć internet po zawaleniu skrzynki ulotkami zachęcającymi po czym okazało się po 2 tyg oczekiwania na odpowiedz ze jednak nie podłącza. Masakra nie polecam!! Szacunek dla klienta żaden ZaletyŻadneWadyWszystkoMiejscowośćMielec -
~Łukasz / 2020-02-19 19:04
Dramat oszukują jak się da! Mam internet 120mb a pobiera max 70 błagam! ale cwaniaki jakich mało. Odradzam. MiejscowośćAugustów -
~lukasz / 2020-02-11 23:13
Najgorsza firma z jaką miałem kiedykolwiek do czynienia. Częste problemy z internetem, których w dodatku nie można zgłosić telefonicznie, bo po drugiej stronie są tylko nagrane instrukcje na sekretarce. Naciągają klientów, wprowadzając znienacka jakieś dodatkowe opłaty. Potem trzeba pisać odwołania i to odkręcać. Poza tym, serwisant z Multimedii bez żadnego uprzedzenia ani wytłumaczenia nie przychodzi na wizytę w umówionym terminie. Jedno wielkie dziadostwo, trzymajcie się od tej firmy z daleka. MiejscowośćSzczecin -
~arek / 2020-02-11 15:30
niestety, nie jest to firma idealna, cena robi się ok, jeżeli sam zrezygnujesz i trafi się osoba która jest w stanie coś zaproponować sensownego. Najlepsi są tacy którzy dzwonią z super oferta wyższa od standardowej i przebuja wmówić że jest najkorzystniejsza. Jeśli się nie pilnujesz to wcisną wszystko bylebyś zapłacił nawet a po 2 miesiącach jak przychodzi rachunek to rezygnacja jest tak mocno utrudniona że dopiero po 3-4 da się zakończyć niechcianą usługę. problem z reklamacjami , nie działa internet to Twój problem nie ich. jak się nie powie magicznego słowa reklamacja to rozmowa uważana jest jako towarzyska, możesz sobie zgłaszać problem i tak się do niego nie odniosą bo i po co rozmowa jest nagrywana i zawsze można podać ze nie ożyto słowa reklamacja. naciągacze i hochsztaplerzy, banda złodziei. Zaletyjak internet działa to działa a jak są problem y to ty musisz płacić zgodnie z umową.MiejscowośćTomaszów Mazowiecki -
~Mariuszz / 2020-01-18 18:53
Najgorsze co może być nie polecam
Nie trzymają się regumalinuZaletyBrakWadyWszystko złodziejeMiejscowośćSosnowiec -
-
~asdasdas / 2020-01-10 15:40
Gówno niepolecam Gówno niepolecam Gówno niepolecam Gówno niepolecam Gówno niepolecam Gówno niepolecam Gówno niepolecam Wadynie da się wyliczyćMiejscowośćwarszawa -
~klient z Gdyni / 2019-12-30 18:05
Oferta TV - OK
działanie internetu - 100 lat za konkurencją
Wcześniej miałem UPC, wziąłem Multimedię bo skusiła mnie oferta TV (fajna promocja, dobra cena), ale działanie internetu to jakieś nieporozumienie. Wykorzystuję go głównie do gier, rozważam dokupienie internetu od innego usługodawcy. Tutaj oczywiście umowy zerwać nie można bo 1000zł kary, nie mogę również zmienić pakietu internetu na niższy (myślę nad dokupieniem innego, a za ten chciałbym chociażby mniej płacić) - 1000zł kary. Na infolinij/ebok słyszę tylko regułki, że wszystko działa w granicach (ich) normy i nic nie muszą robić (mogliby, ale nie muszą - niemal wprost jest to mówione), a żeby móc reklamować internet musi źle chodzić conajmniej 3 tygodnie, w praktyce raz chodzi kiepsko, a raz tragicznie (to są ich normy).
JEDNA WIELKA PORAŻKA...Zaletyoferta tvWadyinternet - TRAGEDIA !!!!!!!!!!!MiejscowośćGdynia -
~Adam / 2019-12-28 21:52
To jakaś żenada. Nie dajcie się ludzie nabierać na te obietnice co mówią ci naciągacze. Ja juz nigdy więcej umowy z multimedia nie podpisze choćby mi dopłacali. MiejscowośćWarszawa -
~fujek / 2019-12-23 00:47
Polecam przyzwyczaić się do półgodzinnych okresów z pingiem do najbliższych serwerów o wysokości 3-5 k ms. To jest TRAGEDIA! Jeśli ktoś chce używać internetu od nich o czegoś innego, niż czytania stron typu bash, gdzie nawet nie ma grafik, które ładowałyby się 2 minuty, to polecam. To się musi skończyć w sądzie WadyPotrafią namówić człowieka do płacenia za coś, co przysparza jedynie nerwów i wstydu - ich "połączenia" internetowegoMiejscowośćTarnów -
~dsn / 2019-12-21 21:16
Przez 2 lata chodziło super, ostatnie pół roku - jak DSL od Tp dzielony na 15 osób. Zgłaszanie problemów kończyło się "niewykrywaniem żadnej usterki". Średnia prędkość z miesiąca to jakieś 10% deklarowanej w umowie. Ale problemu NIE MA. PORAŻKA!!! ZaletyBrakWadyPodpisanie umowyMiejscowośćDąbrowa Tarnowska -
~Michał / 2019-12-12 15:01
Byłem klientem przez kilka lat. Płacilem ok 70-90 zł/mc za tv i net. Gdy się skończył okres umowy dzwonili aby przedłużyć ale nie miałem czasu na rozmowy. Wobec czego po prostu sami przedlużyli umowę automatycznie z ponad dwukrotnie większymi opłatami pok. 200 zl/ m-c!!!! Zanim się zorientowałem za 3 m-ce musiałem zapłacić prawie 600 zl. Rozwiązałem wobec tego umowę. Dzwonili i namawiali żebym nie rozwiązywał. Ale po tym co zrobili byłem nieugiety. Napisałem, że będę splacal 100 zł za m-c. Odpisali że muszę najpierw zaplacic 30% oplat. Nie zaplacilem tylko spłacalem 100 zl-mc. Teraz zostal ok. 170 zl do zaplaty. Wynajeli firme windykacyjna i ścigają mnie. Co za porażka ta Multimedia. Odradzam współpracy! WadySłaba prędkość. Słaby sprzęt. Zwiększanie przepustowości nic nie daje. Tylko kasę coraz większą wyciągają.MiejscowośćGdańsk -
~Krzysztof / 2019-12-11 14:50
To największa pomyłka jaką można w życiu zrobić
Internet:
Niestabilny ,czasami potrafi nie działać kilka godzin. Prędkość też daleko poniżej deklarowanej.
TV:
Trochę lepiej działa
Ogólnie
Wielkie D... Potrafią sami podnieść cenę na fakturach (reklamuję już 3 raz) poprzednie razy reklamacja uznana i cena powróciła do ceny z umowy, ale co z tego jak zdarza się to kolejny raz (i trzeba zmarnować czas na wizytę w pkt. Obsługi i pisać reklamację).ZaletyNie doszukałem się.WadyJak w opisie.MiejscowośćRzeszów -
~Voll / 2019-12-03 19:33
Wybierając internet w multimedii zalecam zainstalowanie programów do monitorowania stabilności połączenia.
Usługa ta cechuję się wyjątkową niestabilnością i potrafi w przeciągu 10 minut rozłączyć nawet do 15 razy.
Godziny szczytu, weekendy nasilają tylko problemy.
Dla porównania dużo lepiej radzi sobie internet podłączony z telefonu, który korzysta z nadajników radiowych!
Próba zgłoszenia problemu wiąże się ze słuchaniem automatu przez około 20 min tylko po to aby infolinia przekazała technikom zgłoszenie, co i tak nie załatwi sprawy.
Tylko dlatego, że sieć tej "zacnej" firmy jest przeciążona i nie radzi sobie w godzinach szczytu.
Z technicznego punktu widzenia to utrata pakietów na poziomie nawet do 50%! oraz skoki pingu do 3000 ms.
Podsumowując: internet zdatny do korzystania ze stron społecznościowych... Przelewy, gry online, oglądanie filmów tylko w przypadku posiadania "zapasowego" dostawcy.ZaletyWzględnie stała prędkość internetuWadyStabilność, ping, pakiety, obsługa technicznaMiejscowośćBielsko -
-
~Grz3chu / 2019-11-24 19:42
Mam internet z Multimedii od lat 5. Byłem zadowolony z prędkości i niezawodności radiówki. Teraz mogłem przenieść się na światłowód. Bajka! WadyBrak no może hmm modem od nich jest po prostu brzydki.MiejscowośćTarnów -
~beatriks / 2019-11-20 11:55
Mam Internet od Multimedii od 15 lat. Drobne uwagi nie psują ogólnego dobrego wrażenia. Tylko trzeba wiedzieć, jak z nimi postępować. Do 2014 roku jedyną formą podpisania-przedłużenia umowy była rezygnacja ze współpracy. I cena była co najmniej taka sama, i sprzęt mógł być do wymiany (chociaż na starym, trafionym pozytywnie modemie ciągnę już 5 lat!) - miodzio!. A od 2015 sami dzwonią o przedłużenie. Ceny są w stosunku do innych operatorów OK. Szybkość 120 i to działa. A Biuro Obsługi Klientów? no cóż, załoga zmienia się co roku, nie ma kiedy się nauczyć i poziom fachowości leży. telewizja w stosunku do innych dostawców (z dekoderem do nagrywania i 2x multiroom) - za droga. I nie mam. Zaletyszybkość łącza, stabilnośćWadyBiuro Obsługi klientaMiejscowośćSzczecin -
~fcv / 2019-11-07 18:01
dlaczego multimedia polska nie informuje abonenta że sygnał radiowy został zmieniony na cyfrowy .Informacji brak .o zmianach informacji niema bo abonent płaci .ale konkurencja jest i zawsze może z rezygnować i do konkurencji się uda . ZaletybrakWadybrak informacji o zmianachMiejscowośćjamajka -
~Ona / 2019-11-07 14:33
Montaz nieestetyczny i wrecz niebezpieczny - gwozdzie na wpol wystaja ze sciany. Wykupilam pakiet za 54zl, a przyslano mi fakture na ok. 5 razy tyle! Potem tygodniami nie bylo komu tego sprawdzic, bo pracownicy sie tym nie zajmuja - oni tylko przesylaja maile do centrali, ktore w niczym sie nie orientuje (dobrze, ze chociaz przez Bruksele taka reklamacja isc nie musi!) Jak juz w koncu po kilku tygodniach uda im sie poprawic wlasny blad, to zamiast orzeprosic i wyslac klientowi ostateczna, prawidlowa fakture, to wysylaja mase faktur korygujacych, ktore klient musi przeanalizowac i sam podliczyc. Tylko kolejne Alternaty 4 nakrecic. (Z pomoca techniczna tez bardzo ciezko sie polaczyc, szczegolnie jesli ktos nie zna swojego numeru abonenta - prawie niemozliwe, zeby z kims porozmawiac. Tylko jak chcesz wykupic usluge - to wtedy jest stado dostepnych pracownikow.) MiejscowośćSzczecin
strona 16 z 22
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »