ZERO PROFESJONALIZMU
U mnie już drugi raz robili podejście z podłączeniem do sieci. Za każdym razem przychodzi monter i mówi, że ma za mało czasu zlecone przez MultiMedia na przeciągnięcie połączenia z piętra poniżej mimo, że ich o tym informowałem. Kilka telefonów, obietnice, że ktoś się odezwie ale nikt nie oddzwania. Skończyło się zanim się zaczęło.
WadyBrak profesjonalizmu, brak szacunku do klienta, długie oczekiwanie na połączenie, rozmowa z robotem
MiejscowośćWrocław
~Slawek / 2020-04-09 09:26
Ocena: 1.67 / 5
Od wczoraj nie mam internetu i telewizji (08.04.2020). Po trzykrotnej próbie połączenia się z serwisem (15min, 10 min czekania) i rozmowie z konsultantem dowiedziałem się, że jest awaria. W następnym dniu nic się nie zmieniło. Loguję się na stronę eBOK MM, każdą inną i … żadna jest nieaktywna. Dzwonię i po informacji o koronawirusie automat informuje mnie, że awaria potrwa do 18:00 !!!
Całkowita ignorancja ze strony MM. Brak informacji w jakikolwiek sposób przesłanej. A dzisiaj możliwości są. Firma pikuje w dół. Pisze to jako wieloletni klient.
ZaletyBrak
WadyPazerność na opłaty i nieszanowanie klienta.
MiejscowośćCzęstochowa
~Martin / 2020-04-05 09:37
Ocena: 4.50 / 5
Zdziwiony jestem opiniami złymi. Ja mam internet teraz światłowodowy pobieranie 120mb/s na 10 mb/s wysyłanie. Na kablu lan osiągam 129 mb/s na 10.5 mb/s. Ale mam laptopa i po wifii osiągam 85 do 90 mb/s. To jest spowodowane jest to tym ,źe laptop łaczy się Z moim rourerem na 2.4 ghz. Natomiast testowaĺem inny nowszy laptop na wifii na 5ghz i bez problemu osiągam ok. 129 mb/s. Oczywiście router mam w pokoju gdzie używam laptopa. Wiadomo wifii ma straty przez ściany, meble , drzwi itd. Jak przejdę do drugiego pokoju to prędkoś spada do 20-30 mb/s i to jest normalne. Prędkość kaźdy dostawca internetu gwarantuje po lini LAN a nie po wifii!!!. Mamy różne standarty wifii na 2.4 i 5 ghz. Nowsze i starsze. Teorie osiąganych prędkości w praktyce trzeba odjąć 30 do 40% procent. Ja mam teoretycznie moje wifii do 150mb/s a osiągam 90mb/s.
ZaletyDostawca ok.
WadyMogło by być trochę tanej.
MiejscowośćStary Wiśnicz
~Er / 2020-03-22 19:03
Ocena: 1.00 / 5
Dno jakich mało . wyciąga ledwie 1/3 tego co na umowie . cena drogo jak na taka jakość. Ponadto brakt mozliwosci zmiany pakiety na wyzszy wiec podziekuje
Wady- w sumie to wyczerpałem swoją odpowiedz, a często zrywa
MiejscowośćŁódź
~Ten który pluje na multimedie / 2020-03-20 20:35
Ocena: 1.00 / 5
Syf na kółkach, nie polecam tych idiotów, którzy nie wiedzą jak zachować się few wobec klienta.
ZaletyŻadnych
WadyWszystko co na umowie
MiejscowośćMrągowo
~Martyna / 2020-03-17 05:43
Ocena: 1.00 / 5
Internet Multimedii to jakaś porażka. Jest wolny, a często w ogóle nie łączy przez co trzeba wspomagać się internetem z innego źródła. Bardzo jestem niezadowolona.
ZaletyBrak
WadySłaby internet
MiejscowośćOlsztyn
~Hania / 2020-03-06 20:57
Ocena: 1.00 / 5
Nie działa telefon i internet, zgłaszamy to, przyjmują, przyjeżdża ekipa dzwoni, że naprawione. Wracamy do domu, dalej ani telefonu stacjonarnego ani wifi. Dzwonimy jeszcze raz, twierdzą że to niemożliwe że nie działa. Pani usilnie próbuje coś zdalnie naprawiać i nie przyjmuje do wiadomości że urządzenia nie wykrywają sieci, czy to z kabla czy bezprzewodowe...Pomijając że w telefonu stacjonarnym głucho od kilku dni. Tragedia. Pomijając fatalną prędkość i zasięg wiem FI jeśli już działa. Można zapomnieć o oglądaniu filmów i seriali, lub ćwiczyć cierpliwość. Ceny niewspółmierne do jakości... Jak to ktoś dzisiaj powiedział usługi tej firmy są jeszcze w erze jaskiniowców.
MiejscowośćIwkowa
~Moniur / 2020-03-01 08:37
Ocena: 4.00 / 5
Jestem w M. Od 11 lat. Jest spoko. Raz po zmianie umowy na szybszy int. coś sobie źle ustawili i strasznie zrywało, ale po interwencji poprawili. W ciągu tego czasu 3 razy nie było internetu przez cały dzionek. To chyba w granicach przyzwoitości???? Umowy przedłużam w stacjonarnym biurze obsługi. To najpewniejsze-infolinia kombinuje i nie polecam. Wada: strasznie długo się czeka w kolejce. Ostatnio zamontowali takie bileciki z nr klienta i kolejka idzie szybciej. Mam światłowód, nie używam wifi.
ZaletyNigdy mnie nie wkurzyli na tyle, żebym przez 11 lat od nich odeszła, a mam 6 innych dostawców na bloku
WadyMega wkurzająca infolinia. Nagrany tekst, kolejki
MiejscowośćRzeszów
~Wkorwiony / 2020-02-26 22:56
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam ciągle przerwy pomimo że mam światłowód
~Jaaa / 2020-02-21 20:58
Ocena: 1.00 / 5
Chciałam założyć internet po zawaleniu skrzynki ulotkami zachęcającymi po czym okazało się po 2 tyg oczekiwania na odpowiedz ze jednak nie podłącza. Masakra nie polecam!! Szacunek dla klienta żaden
ZaletyŻadne
WadyWszystko
MiejscowośćMielec
~Łukasz / 2020-02-19 19:04
Ocena: 1.00 / 5
Dramat oszukują jak się da! Mam internet 120mb a pobiera max 70 błagam! ale cwaniaki jakich mało. Odradzam.
MiejscowośćAugustów
~lukasz / 2020-02-11 23:13
Ocena: 1.25 / 5
Najgorsza firma z jaką miałem kiedykolwiek do czynienia. Częste problemy z internetem, których w dodatku nie można zgłosić telefonicznie, bo po drugiej stronie są tylko nagrane instrukcje na sekretarce. Naciągają klientów, wprowadzając znienacka jakieś dodatkowe opłaty. Potem trzeba pisać odwołania i to odkręcać. Poza tym, serwisant z Multimedii bez żadnego uprzedzenia ani wytłumaczenia nie przychodzi na wizytę w umówionym terminie. Jedno wielkie dziadostwo, trzymajcie się od tej firmy z daleka.
MiejscowośćSzczecin
~arek / 2020-02-11 15:30
Ocena: 2.25 / 5
niestety, nie jest to firma idealna, cena robi się ok, jeżeli sam zrezygnujesz i trafi się osoba która jest w stanie coś zaproponować sensownego. Najlepsi są tacy którzy dzwonią z super oferta wyższa od standardowej i przebuja wmówić że jest najkorzystniejsza. Jeśli się nie pilnujesz to wcisną wszystko bylebyś zapłacił nawet a po 2 miesiącach jak przychodzi rachunek to rezygnacja jest tak mocno utrudniona że dopiero po 3-4 da się zakończyć niechcianą usługę. problem z reklamacjami , nie działa internet to Twój problem nie ich. jak się nie powie magicznego słowa reklamacja to rozmowa uważana jest jako towarzyska, możesz sobie zgłaszać problem i tak się do niego nie odniosą bo i po co rozmowa jest nagrywana i zawsze można podać ze nie ożyto słowa reklamacja. naciągacze i hochsztaplerzy, banda złodziei.
Zaletyjak internet działa to działa a jak są problem y to ty musisz płacić zgodnie z umową.
MiejscowośćTomaszów Mazowiecki
~Mariuszz / 2020-01-18 18:53
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze co może być nie polecam
Nie trzymają się regumalinu
Oferta TV - OK
działanie internetu - 100 lat za konkurencją
Wcześniej miałem UPC, wziąłem Multimedię bo skusiła mnie oferta TV (fajna promocja, dobra cena), ale działanie internetu to jakieś nieporozumienie. Wykorzystuję go głównie do gier, rozważam dokupienie internetu od innego usługodawcy. Tutaj oczywiście umowy zerwać nie można bo 1000zł kary, nie mogę również zmienić pakietu internetu na niższy (myślę nad dokupieniem innego, a za ten chciałbym chociażby mniej płacić) - 1000zł kary. Na infolinij/ebok słyszę tylko regułki, że wszystko działa w granicach (ich) normy i nic nie muszą robić (mogliby, ale nie muszą - niemal wprost jest to mówione), a żeby móc reklamować internet musi źle chodzić conajmniej 3 tygodnie, w praktyce raz chodzi kiepsko, a raz tragicznie (to są ich normy).
JEDNA WIELKA PORAŻKA...
Zaletyoferta tv
Wadyinternet - TRAGEDIA !!!!!!!!!!!
MiejscowośćGdynia
~Adam / 2019-12-28 21:52
Ocena: 1.50 / 5
To jakaś żenada. Nie dajcie się ludzie nabierać na te obietnice co mówią ci naciągacze. Ja juz nigdy więcej umowy z multimedia nie podpisze choćby mi dopłacali.
MiejscowośćWarszawa
~fujek / 2019-12-23 00:47
Ocena: 1.00 / 5
Polecam przyzwyczaić się do półgodzinnych okresów z pingiem do najbliższych serwerów o wysokości 3-5 k ms. To jest TRAGEDIA! Jeśli ktoś chce używać internetu od nich o czegoś innego, niż czytania stron typu bash, gdzie nawet nie ma grafik, które ładowałyby się 2 minuty, to polecam. To się musi skończyć w sądzie
WadyPotrafią namówić człowieka do płacenia za coś, co przysparza jedynie nerwów i wstydu - ich "połączenia" internetowego
MiejscowośćTarnów
~dsn / 2019-12-21 21:16
Ocena: 1.25 / 5
Przez 2 lata chodziło super, ostatnie pół roku - jak DSL od Tp dzielony na 15 osób. Zgłaszanie problemów kończyło się "niewykrywaniem żadnej usterki". Średnia prędkość z miesiąca to jakieś 10% deklarowanej w umowie. Ale problemu NIE MA. PORAŻKA!!!
ZaletyBrak
WadyPodpisanie umowy
MiejscowośćDąbrowa Tarnowska
~Michał / 2019-12-12 15:01
Ocena: 1.00 / 5
Byłem klientem przez kilka lat. Płacilem ok 70-90 zł/mc za tv i net. Gdy się skończył okres umowy dzwonili aby przedłużyć ale nie miałem czasu na rozmowy. Wobec czego po prostu sami przedlużyli umowę automatycznie z ponad dwukrotnie większymi opłatami pok. 200 zl/ m-c!!!! Zanim się zorientowałem za 3 m-ce musiałem zapłacić prawie 600 zl. Rozwiązałem wobec tego umowę. Dzwonili i namawiali żebym nie rozwiązywał. Ale po tym co zrobili byłem nieugiety. Napisałem, że będę splacal 100 zł za m-c. Odpisali że muszę najpierw zaplacic 30% oplat. Nie zaplacilem tylko spłacalem 100 zl-mc. Teraz zostal ok. 170 zl do zaplaty. Wynajeli firme windykacyjna i ścigają mnie. Co za porażka ta Multimedia. Odradzam współpracy!
WadySłaba prędkość. Słaby sprzęt. Zwiększanie przepustowości nic nie daje. Tylko kasę coraz większą wyciągają.