strona 14 z 22
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
-
~etredrtrertr / 2020-12-11 19:55
Net z dupyyyyyyyyyyyyyyy,Net z dupyyyyyyyyyyyyyyy,Net z dupyyyyyyyyyyyyyyy,Net z dupyyyyyyyyyyyyyyy,Net z dupyyyyyyyyyyyyyyy, -
-
~Andrzej / 2020-12-09 01:10
Potwierdzam wszystkie negatywne maile, kontakt zerowy i z internetem i obsługą klienta. Zaletynie maWadyinternet mało powiedziane wolny, olewka klientaMiejscowośćChełm -
~Yoshi1975 / 2020-12-05 20:35
Dałem się namówić. Konsultant w czerwcu 2019 roku poinformował mnie, że umowę podpisuję na 18 miesięcy, co się okazało umową na 24 miesiące (w umowie ta informacją ukryta), od samego początku problemy z internetem i tv. Prędkość zadeklarowana to 120MB/s. Rzeczywista 2-15MB/s. Ciągłe przerwy w sygnale. Silne skoki prędkości. Średnio co tydzień próba kontaktu z bok i maile reklamacyjne. Zażadałem rekompensaty, za 1,5 roku wizyt techników, nie działającego internetu otrzymałem......... 70 zł rekompensaty i stwierdzenie, że mogą uwzględnić jedynie październik, gdzie mieli awarie w Gdańsku. STWIERDZAM , ŻE MULTIMEDIA POLSKA JEST FIRMĄ , KTORA NACIAGA KLIENTÓW. ZaletyBrak zaletWadySame wady. Nie działający od 1,5 roku internetMiejscowośćGdańsk -
~Justyna / 2020-12-01 19:15
To jest skandal. Od czerwca teraz go grudnia źle mi chodzi internet a dodzwonić się to porażka, specjalnie ustawiają by na automatyczna sekretarke się łączyć zamiast z konsultantem. Zamówiłam od grudnia 150 megabitów a jest przesyłanie na speed test 28 mbps. To kpina. Tak oszukiwać w biały dzień. Po skończeniu umowy zmieniam na inne programy. Kpina ZaletyTelewizja działaWadyInternet do dupyMiejscowośćCzęstochowa -
~Ja / 2020-11-27 09:23
Oferta tv słaba,żeby mieć interesujące programy trzeba kupić maksymalny pakiet,zakodowane kanały kosztują za drogo lepiej opłaca się dokupić tv internetową.Internet masakra chodzi chwilami dobrze,tnie się, znika,wcześniej przez kilka lat było dobrze.Żeby mieć ciągłość internetu też trzeba kupić u innego operatora ,bo ten z multimedia znika na kilka dni,a czas oczekiwania na serwisanta 3 do 5 dni. MiejscowośćGorzów Wielkopolski -
~Klient / 2020-11-26 08:20
Multimedia tak naprawdę włączają sobie pakiety tak żeby ono mieli jak najwięcej pieniędzy z tego a klient nawet o tym nie wie, i się dowiaduje przypadkiem przez infolinię, ciągle problemy z internetem Nie polecam firmy ZaletyBrakWadyCiągle z nimi kłopotyMiejscowośćŁódź -
~Klient multimedii / 2020-11-21 23:49
Od miesięcy nie potrafią poradzić sobie z ciągłymi awariami. Zrywanie internetu po kilkanaście razy dziennie na kilka minut to chleb powszedni. Do tego cyklicznie co pare tygodni brak internetu na przynajmniej jeden do kilku dni. Szczerze nie polecam. MiejscowośćOlsztyn -
~gojar / 2020-11-17 18:02
Awaria internetu w multimediach. Zgłoszenie 17.11.2020 wizyta technika najbliższy termin 23.11.2020 !!! To jakieś kpiny z klienta. ZaletybrakMiejscowośćGorzów Wielkopolski -
-
~Mario / 2020-11-08 19:38
Jednym słowem porażka jeśli chodzi o działanie sieci i obsługę klienta. ZaletyNiby niezła oferta programowa tv.WadyAwaryjność i podejście do obsługi klienta w takiej sytuacji.MiejscowośćKraśnik -
~Wiga / 2020-11-07 16:33
Bardzo żałuję że podpisałam umowę ciągle usterki , brak telewizji i internetu. Po prostu źle. ZaletyZadnychWadyŻadnych powiadomień . W krotce doba mija nie można się dodzwonićMiejscowośćKraśnik -
~Kazimierz / 2020-11-07 13:32
Upada internet co chwile .. ping po 2 tysiące nie da się nic zrobic WadySłaby Internet -
~Małgorzata / 2020-11-02 22:04
To jest żenada. Czas oczekiwania na połączenie to 40 min. Po czym gdy zostały 2 min to infolinia jest nieczynna. Jedna firma która ma blokady na routerze. Tragedia. Jeśli nie jesteście w stanie obsłużyć tyle osób to chyba czas pomyśleć o zatrudnieniu wiekszej ilosci konsumentów !!! WadyWszystkoMiejscowośćŚwidnica -
~Cichy / 2020-10-23 15:20
Częste problemy z brakiem połączenia, w losowych momentach e ciągu doby MiejscowośćSzczecin -
~MG / 2020-10-18 22:31
Dno totalne, od 2 miesięcy nie szło się dodzwonić, aby złożyć reklamacje na zbyt wolno działający internet, tak 4-5 razy wolniejszy niż w umowie. A jak już udało się dodzwonić, tp pani przyjęła tylko reklamację, z działu technicznego nikt się nie skontaktował, aby to sprawdzić i w odpowiedzi otrzymałem informację że reklamacja nie została uwzględniona ZaletyBrakWadyTotalna zlewka na klienta, dodzwonienie się graniczy z cudem, a jak się to już uda to następuje przełączanie do kolejnych osób, które i tak ci nie pomogąMiejscowośćTomaszów Mazowiecki -
~Precz z Multimediami / 2020-10-15 20:08
Tragedia !!!! nie polecam jak macie wybor wsrod innych to wybierajcie inne firmy. Internet sie zacina, wszystkie zmiany trzeba robic samemu, nie przysylaja technika, na infolinii czeka sie do 40 min, pozniej rozlacza, ponownie 40 min a na samym koncu z przyczyn technicznych znow rozlacza.
Stracony czas i nerwy!!!!ZaletyzadnychWadyslaba jakosc swiadczonych uslug, slaba obslugaMiejscowośćKonstantynow Lodzki -
~Niezadowolony / 2020-10-09 11:14
Najgorszy dostawca na rynku ,kiepska jakość połączenia, następują przerwy w dostępie kilkusekundowe. Obsługa klienta praktycznie nie istniej konieczność czekania do 2 godzin na infolinii w celu zgłoszenie reklamacji. Odpowiedz negatywna w maksymalnych dopuszczalnych prawem terminach. Jeśli Zaletybrak zalet,Wadyobsługa klienta w biurach stacjonarnych tragiczna, na infolinie można się dodzwonić ale czas oczekwania co najmniej 1 godzina słuchania reklam.MiejscowośćGdynia -
-
~Posejdon2 / 2020-10-03 21:32
Najgorszy usługodawca na rynku . Non stop tnie i zawiesza się. No i rzecz jasna cała reszta czyli cena itp. do luftu. ZaletyBRAKWadySame wadyMiejscowośćPłock -
~._. / 2020-09-21 16:02
Oferują jakże wspaniałe oferty nie licząc się kompletnie z opiniami konsumentów
Jakość internetu jest tragiczna, jako tako działa przy routerze ale jak się od niego odchodzi (np do innego pokoju) już nic nie działaZaletyBrakWadyBrak zalet -
~nacix / 2020-09-05 23:06
NIE POLECAM!!! Aktualnie z ekipą oglądamy Fame Mma 7 i tak zacina że się oglądać nie da! Co to ma być, skoro na zwykłej audycji na żywo ten beznadziejny internet nie wyrabia! Nie wspomnę już o zrywaniu sygnału w telewizji średnio co dwa dni na około 5 godzin! PORAŻKA! Strata pieniędzy i tyle! Żeby dodzwonić się na infolinię muszę przeznaczyć około godzinę! ZaletyPrzystępna cena.WadyTo co w głównej opinii.MiejscowośćDulcza Wielka -
~Barbara / 2020-09-02 15:29
Często sygnał złej jakości, pływający obraz. Kontakt przez infolinię jest niemożliwy. Brak możliwości wyboru kanałów, wciskanie pakietów. Zmieniające się kanały na gorsze pod tytułem dla dobra użytkownika ZaletyNie jest to PolsatMiejscowośćWrocław
strona 14 z 22
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »