Multimedia Polska jako monopolista w moim regionie stosuje niewiarygodnie wysokie ceny za korzystanie ze swoich usług internetowych... w trakcie trwania pandemii podnieśli mi cenę za internet o kilkanaście procent, co jest jakąś kpiną z ich strony. Co się zmieniło w związku z pandemią jeżeli chodzi o dostawców internetu? Czy stracili klientów w związku z pandemią? Raczej nie. Potrafią tylko dzwonić i wciskać ludziom śmieszne oferty - jak przedstawicielka, która zadzwoniła do mnie z ofertą szybszego internetu za jedyne 15,00 zł więcej do dotychczasowej umowy. Mówię do kobiety, że nie chcę szybszego internetu, tylko niższych kosztów dotychczasowej oferty, a ona na to: "czyli akceptuje Pan tę nową ofertę, prawda?". Ręce opadają...
Absolutnie nie polecam współpracy z firmą Multimedia Polska.
WadyAgresywna obsługa klienta, niewiarygodnie wysokie ceny, monopolista w moim regionie, absurdalne oferty, haczyki w umowach
MiejscowośćRzezawa
~Sabina / 2021-03-30 10:29
Ocena: 1.25 / 5
Jeżeli ktoś planuje wejść w umowę z Multimedią - nie popełniajcie tego błędu, błagam was, nie dajcie się rozrastać tym złodziejom. Oferują niewiarygodnie szybki internet, a codziennie zmagam się z problemami przez co bardzo często nie mogę korzystać normalnie z internetu. Problem był zgłaszany do biura niejednokrotnie, za każdym razem mówili to samo - zrestartuj sprzęt lub wymieniamy na nowy. Oczywiście przy wymianie na nowy trzeba było dopłacic jakieś tam grosze, skubani se zarabiają. Odradzam KAŻDEMU!!! Jak tylko skończy się umowa to nie pozostaję tutaj ani sekundy dłużej, najgorszy internet jaki miałam w życiu!
ZaletyBrak
WadyWolny internet
Częste awarie
Niepomocna obsługa klienta
Wysokie ceny
MiejscowośćŻory
~Krzysztof / 2021-03-18 12:17
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta w Olsztynie fatalna Pani młoda blondynka pracuje za karę nie miła
Chaczyki w umowach trzeba uważać, wiesza się internet wysoki ping wielokrotnie było zgłaszane technik który próbował wielokrotnie usunąć poddał się i powiedział że mają przestarzały sprzęt że trzeba czekać na modernizację
Odradzam i omijać wielkim łukiem
ZaletyBrak zalet fatalny internet wysoki ping częste się zawiesza
WadyBrak zalet fatalny internet wysoki ping częste się zawiesza
MiejscowośćOlsztyn
~Tragedia / 2021-03-11 16:42
Ocena: 1.00 / 5
Wyrzucanie internetu w losowych momentach, brak szans na komunikowanie się, podawanie fałszywego numeru telefonu,
WadyWyrzucanie internetu w losowych momentach, brak szans na komunikowanie się, podawanie fałszywego numeru telefonu,
MiejscowośćNie ma znaczenia gdzie, wszędzie tragedia
~Marta / 2021-03-09 18:53
Ocena: 1.00 / 5
Od 2 dni nie przychodzi monter w celu wymiany dekodery.Umowiony na konkretne godz nikt nic nie wie co się z nim dzieje.Obsluga klienta tragiczna.Zbywaja tylko.Jak do płacenia pierwsi,jak do pomocy umywają ręce.Nie polecam!!!
ZaletyBrak
MiejscowośćOlsztyn
~Bored / 2021-03-07 16:44
Ocena: 1.50 / 5
Kto by używał takiego ścierwa, toć to jest tragedia
ZaletyBrak, JAKIKOLWIEK internet lepszy
WadyCodzienne awarie, wolny internet, ciągłe wywalanie z internetu, nic w ogóle nie poprawia jakości internetu
MiejscowośćGrudziądz
~A / 2021-03-05 12:19
Ocena: 4.25 / 5
Internet śmiga bezawaryjnie, nie mam zastrzeżeń. Miałam tylko jeden nieprzyjemny incydent przy podpisywaniu umowy kilka lat temu. Przedstawiciel firmy wpisał w umowę niewłaściwy kod promocji, co skutkowało tym, że promocja obowiązywała przez rok (a nie przez 2, tak jak się umwawialiśmy). W związku z tym i cena usługi różniła się na moją niekorzyść. Nie zakładam tu złej woli pracownika, myślę, że była to pomyłka. Kiedy zgłosiłam ten fakt do obsługi klienta, z chęcią zawarcia aneksu/nowej umowy na warunkach, które pierwotnie ustalałam z pracownikiem, dowiedziałam się, że jedyne, co mogę zrobić, to napisać reklamację. Ta została odrzucona. Uważam, że posługiwanie się w umowach jakimiś kodami promocji, zamiast jasnego określenia parametrów jest niedopełnieniem obowiązku informacyjnego ze strony usługodawcy i wprowadza klienta w błąd - nie mam obowiązku znać wszystkich kodów promocji w ofercie. Mam nadzieję, że do tej pory zostało to zmienione.
Zaletybezawaryjność
MiejscowośćSzczecin
~Zox / 2021-03-01 19:04
Ocena: 1.25 / 5
Obsługa klienta do kitu ciągle mówią to samo nie potrafią rozwiązać problemu często wywala internet na całym osiedlu na parę godzin nagłe skoki pingu bez nie wyjaśnionych przyczyn
ZaletyChyba nie ma
MiejscowośćStalowa Wola
~Takkaro / 2021-02-25 15:31
Ocena: 1.00 / 5
Wariaciuku weź tego nie bierz, Zakup se jakieś UPC czy coś bo ta multimedia to ścierwo gigantyczne Syf kiła i mogiła Mordziaty i generalnie jak grasz w ligusie se robisz yasuo 11/4 na aramie i 2 quadry to neta wywala i przegrywasz przez to kolejny aram z zrzedu
ZaletyNo w sumie to brak
WadyNo tak w sumie to nic nie działa, właściwie to są same wady
MiejscowośćKalisz
~Sanem / 2021-02-18 18:17
Ocena: 1.00 / 5
Szerokim lukiem od tej firmy oszusci Internet słaby filmy blokowane a kasę naliczaja masakryczna według swego uznania żenada
MiejscowośćOlsztyn
~Tomasz / 2020-12-21 21:59
Ocena: 1.50 / 5
Gdańsk Ujeścisko, ciągle awarie internetu, unikajcie ich jak ognia
MiejscowośćGdansk
~lubuszanin / 2020-12-21 20:02
Ocena: 1.00 / 5
tragedia i tyle, szkoda czasu na opisywanie samych wad tej firmy. nie polecam uważajcie na Multimedia. brak oferty dla stałych klientów.
Zaletybrak
Wadydużo
~Anna / 2020-12-19 20:45
Ocena: 1.00 / 5
Dramat !!!! Internet cały czas zacina
Nie da się pracować w takich warunkach, nie da się nic !!!
ZaletyBRAK !!!
WadyNiekończonosć
MiejscowośćRzeszów
~as / 2020-12-16 15:41
Ocena: 1.00 / 5
Uważają że nie mają żadnych obowiązków wobec klienta ,jedynym obowiązkiem jaki uważają za właściwy to haracz Ja .zapłaciłam im za prawie 2 m-ce za nic bo korzystałam już z innego operatora od 20 .10. .Tak nie powinno byc to są metody mafijne W umowie tylko ich prawa żadnych praw dla klienta--mnie potwornie nękano telefonami i wiadomosciami do ostatniej chwili i nie interesowało ich usunięcie usterki tylko pytanie co chce 300zł kary czy wycofam to wypowiedzenie i będę płacic do końca umowy faktury i dalej ich nie intresowało usunięcie usterki i zablokowałam jeden ich numer to było nękanie z innego numeru. Przyczyną u mnie było rozłączenie kabli na klatce schodowej ale oni nie słuchają co się do nich mówi a że sytuacja powtarzała się od marca kilka razy więc przeszłam do innego operatora bo WECTRA też nie była zainteresowana Więc gdzie klient w tym wszystkim .Umowę i tak rozwiązali po swojemu bo ja napisałam do Gdyni 2 pisma o natychmiastowe rozwiązanie a oni rozwiązali na koniec listopada z miesięcznym okresem wypowiedzenia -więc do końca listopada im zapłaciłam a teraz przysłali noty na kwote 193,26 z tytułu ulgi napisaną 10.12.20 z terminem zapłaty 18.12.20 ,gdzie tu prawo klienta.Ja z tego powodu że tygodniowe terminy usunięcia usterek przeszłam do Voice -Net i tu też płace faktury i jeszcze poniosłam koszty aktywacji .Nie widzę uzasadnienia dlaczego mam płacic haracz skoro oni postarali się o to bym wreszczie po 9 latach zmieniła operatora ,do tego jakosc mieli tragiczną,ja teraz widzę jak wygląda internet i tv.Cos jest nie tak bo bardzo dużo ludzi piszę a oni nadal nie mają żadnych obowiązków wobec klienta nawet kwestionują pisanie tej opini
Zaletyżadnych
Wadysame wady--ciągłe usterki stare 20 letnie sztukowane okablowanie ,tygodniowe terminy wizyty technika , pracownice biura obsługi bez fachowej wiedzy żadne zainteresowanie usunięciem usterki powtarzającego się problemu ,nie bezpieczny internet i żadnych praw klienta ,nękanie i brak możliwosci napisania własciwej opinii
MiejscowośćRzeszów
~etredrtrertr / 2020-12-11 19:55
Ocena: 1.00 / 5
Net z dupyyyyyyyyyyyyyyy,Net z dupyyyyyyyyyyyyyyy,Net z dupyyyyyyyyyyyyyyy,Net z dupyyyyyyyyyyyyyyy,Net z dupyyyyyyyyyyyyyyy,
~Andrzej / 2020-12-09 01:10
Ocena: 1.00 / 5
Potwierdzam wszystkie negatywne maile, kontakt zerowy i z internetem i obsługą klienta.
Zaletynie ma
Wadyinternet mało powiedziane wolny, olewka klienta
MiejscowośćChełm
~Yoshi1975 / 2020-12-05 20:35
Ocena: 1.00 / 5
Dałem się namówić. Konsultant w czerwcu 2019 roku poinformował mnie, że umowę podpisuję na 18 miesięcy, co się okazało umową na 24 miesiące (w umowie ta informacją ukryta), od samego początku problemy z internetem i tv. Prędkość zadeklarowana to 120MB/s. Rzeczywista 2-15MB/s. Ciągłe przerwy w sygnale. Silne skoki prędkości. Średnio co tydzień próba kontaktu z bok i maile reklamacyjne. Zażadałem rekompensaty, za 1,5 roku wizyt techników, nie działającego internetu otrzymałem......... 70 zł rekompensaty i stwierdzenie, że mogą uwzględnić jedynie październik, gdzie mieli awarie w Gdańsku. STWIERDZAM , ŻE MULTIMEDIA POLSKA JEST FIRMĄ , KTORA NACIAGA KLIENTÓW.
ZaletyBrak zalet
WadySame wady. Nie działający od 1,5 roku internet
MiejscowośćGdańsk
~Justyna / 2020-12-01 19:15
Ocena: 1.00 / 5
To jest skandal. Od czerwca teraz go grudnia źle mi chodzi internet a dodzwonić się to porażka, specjalnie ustawiają by na automatyczna sekretarke się łączyć zamiast z konsultantem. Zamówiłam od grudnia 150 megabitów a jest przesyłanie na speed test 28 mbps. To kpina. Tak oszukiwać w biały dzień. Po skończeniu umowy zmieniam na inne programy. Kpina
ZaletyTelewizja działa
WadyInternet do dupy
MiejscowośćCzęstochowa
~Ja / 2020-11-27 09:23
Ocena: 1.00 / 5
Oferta tv słaba,żeby mieć interesujące programy trzeba kupić maksymalny pakiet,zakodowane kanały kosztują za drogo lepiej opłaca się dokupić tv internetową.Internet masakra chodzi chwilami dobrze,tnie się, znika,wcześniej przez kilka lat było dobrze.Żeby mieć ciągłość internetu też trzeba kupić u innego operatora ,bo ten z multimedia znika na kilka dni,a czas oczekiwania na serwisanta 3 do 5 dni.
MiejscowośćGorzów Wielkopolski
~Klient / 2020-11-26 08:20
Ocena: 1.00 / 5
Multimedia tak naprawdę włączają sobie pakiety tak żeby ono mieli jak najwięcej pieniędzy z tego a klient nawet o tym nie wie, i się dowiaduje przypadkiem przez infolinię, ciągle problemy z internetem Nie polecam firmy