Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska opinie

Ocena na podstawie 441 opinii

1.55 / 5

  • Parametry
    1.57
  • Cena
    1.63
  • Obsługa klienta
    1.47
  • Niezawodność
    1.42
  • Cena/Jakość
    1.95
  • Oferta
    2.24

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~A / 2021-03-05 12:19
    Ocena: 4.25 / 5
    Internet śmiga bezawaryjnie, nie mam zastrzeżeń. Miałam tylko jeden nieprzyjemny incydent przy podpisywaniu umowy kilka lat temu. Przedstawiciel firmy wpisał w umowę niewłaściwy kod promocji, co skutkowało tym, że promocja obowiązywała przez rok (a nie przez 2, tak jak się umwawialiśmy). W związku z tym i cena usługi różniła się na moją niekorzyść. Nie zakładam tu złej woli pracownika, myślę, że była to pomyłka. Kiedy zgłosiłam ten fakt do obsługi klienta, z chęcią zawarcia aneksu/nowej umowy na warunkach, które pierwotnie ustalałam z pracownikiem, dowiedziałam się, że jedyne, co mogę zrobić, to napisać reklamację. Ta została odrzucona. Uważam, że posługiwanie się w umowach jakimiś kodami promocji, zamiast jasnego określenia parametrów jest niedopełnieniem obowiązku informacyjnego ze strony usługodawcy i wprowadza klienta w błąd - nie mam obowiązku znać wszystkich kodów promocji w ofercie. Mam nadzieję, że do tej pory zostało to zmienione.
    Zaletybezawaryjność
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Zox / 2021-03-01 19:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Obsługa klienta do kitu ciągle mówią to samo nie potrafią rozwiązać problemu często wywala internet na całym osiedlu na parę godzin nagłe skoki pingu bez nie wyjaśnionych przyczyn
    ZaletyChyba nie ma
    MiejscowośćStalowa Wola
  • ~Takkaro / 2021-02-25 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Wariaciuku weź tego nie bierz, Zakup se jakieś UPC czy coś bo ta multimedia to ścierwo gigantyczne Syf kiła i mogiła Mordziaty i generalnie jak grasz w ligusie se robisz yasuo 11/4 na aramie i 2 quadry to neta wywala i przegrywasz przez to kolejny aram z zrzedu
    ZaletyNo w sumie to brak
    WadyNo tak w sumie to nic nie działa, właściwie to są same wady
    MiejscowośćKalisz
  • ~Sanem / 2021-02-18 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Szerokim lukiem od tej firmy oszusci Internet słaby filmy blokowane a kasę naliczaja masakryczna według swego uznania żenada
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Tomasz / 2020-12-21 21:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Gdańsk Ujeścisko, ciągle awarie internetu, unikajcie ich jak ognia
    MiejscowośćGdansk
  • ~lubuszanin / 2020-12-21 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia i tyle, szkoda czasu na opisywanie samych wad tej firmy. nie polecam uważajcie na Multimedia. brak oferty dla stałych klientów.
    Zaletybrak
    Wadydużo
  • ~Anna / 2020-12-19 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat !!!! Internet cały czas zacina

    Nie da się pracować w takich warunkach, nie da się nic !!!
    ZaletyBRAK !!!
    WadyNiekończonosć
    MiejscowośćRzeszów
  • ~as / 2020-12-16 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważają że nie mają żadnych obowiązków wobec klienta ,jedynym obowiązkiem jaki uważają za właściwy to haracz Ja .zapłaciłam im za prawie 2 m-ce za nic bo korzystałam już z innego operatora od 20 .10. .Tak nie powinno byc to są metody mafijne W umowie tylko ich prawa żadnych praw dla klienta--mnie potwornie nękano telefonami i wiadomosciami do ostatniej chwili i nie interesowało ich usunięcie usterki tylko pytanie co chce 300zł kary czy wycofam to wypowiedzenie i będę płacic do końca umowy faktury i dalej ich nie intresowało usunięcie usterki i zablokowałam jeden ich numer to było nękanie z innego numeru. Przyczyną u mnie było rozłączenie kabli na klatce schodowej ale oni nie słuchają co się do nich mówi a że sytuacja powtarzała się od marca kilka razy więc przeszłam do innego operatora bo WECTRA też nie była zainteresowana Więc gdzie klient w tym wszystkim .Umowę i tak rozwiązali po swojemu bo ja napisałam do Gdyni 2 pisma o natychmiastowe rozwiązanie a oni rozwiązali na koniec listopada z miesięcznym okresem wypowiedzenia -więc do końca listopada im zapłaciłam a teraz przysłali noty na kwote 193,26 z tytułu ulgi napisaną 10.12.20 z terminem zapłaty 18.12.20 ,gdzie tu prawo klienta.Ja z tego powodu że tygodniowe terminy usunięcia usterek przeszłam do Voice -Net i tu też płace faktury i jeszcze poniosłam koszty aktywacji .Nie widzę uzasadnienia dlaczego mam płacic haracz skoro oni postarali się o to bym wreszczie po 9 latach zmieniła operatora ,do tego jakosc mieli tragiczną,ja teraz widzę jak wygląda internet i tv.Cos jest nie tak bo bardzo dużo ludzi piszę a oni nadal nie mają żadnych obowiązków wobec klienta nawet kwestionują pisanie tej opini
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady--ciągłe usterki stare 20 letnie sztukowane okablowanie ,tygodniowe terminy wizyty technika , pracownice biura obsługi bez fachowej wiedzy żadne zainteresowanie usunięciem usterki powtarzającego się problemu ,nie bezpieczny internet i żadnych praw klienta ,nękanie i brak możliwosci napisania własciwej opinii
    MiejscowośćRzeszów
  • ~etredrtrertr / 2020-12-11 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Net z dupyyyyyyyyyyyyyyy,Net z dupyyyyyyyyyyyyyyy,Net z dupyyyyyyyyyyyyyyy,Net z dupyyyyyyyyyyyyyyy,Net z dupyyyyyyyyyyyyyyy,
  • ~Andrzej / 2020-12-09 01:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam wszystkie negatywne maile, kontakt zerowy i z internetem i obsługą klienta.
    Zaletynie ma
    Wadyinternet mało powiedziane wolny, olewka klienta
    MiejscowośćChełm
  • ~Yoshi1975 / 2020-12-05 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dałem się namówić. Konsultant w czerwcu 2019 roku poinformował mnie, że umowę podpisuję na 18 miesięcy, co się okazało umową na 24 miesiące (w umowie ta informacją ukryta), od samego początku problemy z internetem i tv. Prędkość zadeklarowana to 120MB/s. Rzeczywista 2-15MB/s. Ciągłe przerwy w sygnale. Silne skoki prędkości. Średnio co tydzień próba kontaktu z bok i maile reklamacyjne. Zażadałem rekompensaty, za 1,5 roku wizyt techników, nie działającego internetu otrzymałem......... 70 zł rekompensaty i stwierdzenie, że mogą uwzględnić jedynie październik, gdzie mieli awarie w Gdańsku. STWIERDZAM , ŻE MULTIMEDIA POLSKA JEST FIRMĄ , KTORA NACIAGA KLIENTÓW.
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady. Nie działający od 1,5 roku internet
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Justyna / 2020-12-01 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest skandal. Od czerwca teraz go grudnia źle mi chodzi internet a dodzwonić się to porażka, specjalnie ustawiają by na automatyczna sekretarke się łączyć zamiast z konsultantem. Zamówiłam od grudnia 150 megabitów a jest przesyłanie na speed test 28 mbps. To kpina. Tak oszukiwać w biały dzień. Po skończeniu umowy zmieniam na inne programy. Kpina
    ZaletyTelewizja działa
    WadyInternet do dupy
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Ja / 2020-11-27 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta tv słaba,żeby mieć interesujące programy trzeba kupić maksymalny pakiet,zakodowane kanały kosztują za drogo lepiej opłaca się dokupić tv internetową.Internet masakra chodzi chwilami dobrze,tnie się, znika,wcześniej przez kilka lat było dobrze.Żeby mieć ciągłość internetu też trzeba kupić u innego operatora ,bo ten z multimedia znika na kilka dni,a czas oczekiwania na serwisanta 3 do 5 dni.
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Klient / 2020-11-26 08:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Multimedia tak naprawdę włączają sobie pakiety tak żeby ono mieli jak najwięcej pieniędzy z tego a klient nawet o tym nie wie, i się dowiaduje przypadkiem przez infolinię, ciągle problemy z internetem Nie polecam firmy
    ZaletyBrak
    WadyCiągle z nimi kłopoty
    MiejscowośćŁódź
  • ~Klient multimedii / 2020-11-21 23:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Od miesięcy nie potrafią poradzić sobie z ciągłymi awariami. Zrywanie internetu po kilkanaście razy dziennie na kilka minut to chleb powszedni. Do tego cyklicznie co pare tygodni brak internetu na przynajmniej jeden do kilku dni. Szczerze nie polecam.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~gojar / 2020-11-17 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Awaria internetu w multimediach. Zgłoszenie 17.11.2020 wizyta technika najbliższy termin 23.11.2020 !!! To jakieś kpiny z klienta.
    Zaletybrak
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Mario / 2020-11-08 19:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Jednym słowem porażka jeśli chodzi o działanie sieci i obsługę klienta.
    ZaletyNiby niezła oferta programowa tv.
    WadyAwaryjność i podejście do obsługi klienta w takiej sytuacji.
    MiejscowośćKraśnik
  • ~Wiga / 2020-11-07 16:33
    Ocena: 3.75 / 5
    Bardzo żałuję że podpisałam umowę ciągle usterki , brak telewizji i internetu. Po prostu źle.
    ZaletyZadnych
    WadyŻadnych powiadomień . W krotce doba mija nie można się dodzwonić
    MiejscowośćKraśnik
  • ~Kazimierz / 2020-11-07 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Upada internet co chwile .. ping po 2 tysiące nie da się nic zrobic
    WadySłaby Internet
  • ~Małgorzata / 2020-11-02 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest żenada. Czas oczekiwania na połączenie to 40 min. Po czym gdy zostały 2 min to infolinia jest nieczynna. Jedna firma która ma blokady na routerze. Tragedia. Jeśli nie jesteście w stanie obsłużyć tyle osób to chyba czas pomyśleć o zatrudnieniu wiekszej ilosci konsumentów !!!
    WadyWszystko
    MiejscowośćŚwidnica
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4578
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2095
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4806
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4021
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3108
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2659
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2053
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319