tragedia i tyle, szkoda czasu na opisywanie samych wad tej firmy. nie polecam uważajcie na Multimedia. brak oferty dla stałych klientów.
Zaletybrak
Wadydużo
~Anna / 2020-12-19 20:45
Ocena: 1.00 / 5
Dramat !!!! Internet cały czas zacina
Nie da się pracować w takich warunkach, nie da się nic !!!
ZaletyBRAK !!!
WadyNiekończonosć
MiejscowośćRzeszów
~as / 2020-12-16 15:41
Ocena: 1.00 / 5
Uważają że nie mają żadnych obowiązków wobec klienta ,jedynym obowiązkiem jaki uważają za właściwy to haracz Ja .zapłaciłam im za prawie 2 m-ce za nic bo korzystałam już z innego operatora od 20 .10. .Tak nie powinno byc to są metody mafijne W umowie tylko ich prawa żadnych praw dla klienta--mnie potwornie nękano telefonami i wiadomosciami do ostatniej chwili i nie interesowało ich usunięcie usterki tylko pytanie co chce 300zł kary czy wycofam to wypowiedzenie i będę płacic do końca umowy faktury i dalej ich nie intresowało usunięcie usterki i zablokowałam jeden ich numer to było nękanie z innego numeru. Przyczyną u mnie było rozłączenie kabli na klatce schodowej ale oni nie słuchają co się do nich mówi a że sytuacja powtarzała się od marca kilka razy więc przeszłam do innego operatora bo WECTRA też nie była zainteresowana Więc gdzie klient w tym wszystkim .Umowę i tak rozwiązali po swojemu bo ja napisałam do Gdyni 2 pisma o natychmiastowe rozwiązanie a oni rozwiązali na koniec listopada z miesięcznym okresem wypowiedzenia -więc do końca listopada im zapłaciłam a teraz przysłali noty na kwote 193,26 z tytułu ulgi napisaną 10.12.20 z terminem zapłaty 18.12.20 ,gdzie tu prawo klienta.Ja z tego powodu że tygodniowe terminy usunięcia usterek przeszłam do Voice -Net i tu też płace faktury i jeszcze poniosłam koszty aktywacji .Nie widzę uzasadnienia dlaczego mam płacic haracz skoro oni postarali się o to bym wreszczie po 9 latach zmieniła operatora ,do tego jakosc mieli tragiczną,ja teraz widzę jak wygląda internet i tv.Cos jest nie tak bo bardzo dużo ludzi piszę a oni nadal nie mają żadnych obowiązków wobec klienta nawet kwestionują pisanie tej opini
Zaletyżadnych
Wadysame wady--ciągłe usterki stare 20 letnie sztukowane okablowanie ,tygodniowe terminy wizyty technika , pracownice biura obsługi bez fachowej wiedzy żadne zainteresowanie usunięciem usterki powtarzającego się problemu ,nie bezpieczny internet i żadnych praw klienta ,nękanie i brak możliwosci napisania własciwej opinii
MiejscowośćRzeszów
~etredrtrertr / 2020-12-11 19:55
Ocena: 1.00 / 5
Net z dupyyyyyyyyyyyyyyy,Net z dupyyyyyyyyyyyyyyy,Net z dupyyyyyyyyyyyyyyy,Net z dupyyyyyyyyyyyyyyy,Net z dupyyyyyyyyyyyyyyy,
~Andrzej / 2020-12-09 01:10
Ocena: 1.00 / 5
Potwierdzam wszystkie negatywne maile, kontakt zerowy i z internetem i obsługą klienta.
Zaletynie ma
Wadyinternet mało powiedziane wolny, olewka klienta
MiejscowośćChełm
~Yoshi1975 / 2020-12-05 20:35
Ocena: 1.00 / 5
Dałem się namówić. Konsultant w czerwcu 2019 roku poinformował mnie, że umowę podpisuję na 18 miesięcy, co się okazało umową na 24 miesiące (w umowie ta informacją ukryta), od samego początku problemy z internetem i tv. Prędkość zadeklarowana to 120MB/s. Rzeczywista 2-15MB/s. Ciągłe przerwy w sygnale. Silne skoki prędkości. Średnio co tydzień próba kontaktu z bok i maile reklamacyjne. Zażadałem rekompensaty, za 1,5 roku wizyt techników, nie działającego internetu otrzymałem......... 70 zł rekompensaty i stwierdzenie, że mogą uwzględnić jedynie październik, gdzie mieli awarie w Gdańsku. STWIERDZAM , ŻE MULTIMEDIA POLSKA JEST FIRMĄ , KTORA NACIAGA KLIENTÓW.
ZaletyBrak zalet
WadySame wady. Nie działający od 1,5 roku internet
MiejscowośćGdańsk
~Justyna / 2020-12-01 19:15
Ocena: 1.00 / 5
To jest skandal. Od czerwca teraz go grudnia źle mi chodzi internet a dodzwonić się to porażka, specjalnie ustawiają by na automatyczna sekretarke się łączyć zamiast z konsultantem. Zamówiłam od grudnia 150 megabitów a jest przesyłanie na speed test 28 mbps. To kpina. Tak oszukiwać w biały dzień. Po skończeniu umowy zmieniam na inne programy. Kpina
ZaletyTelewizja działa
WadyInternet do dupy
MiejscowośćCzęstochowa
~Ja / 2020-11-27 09:23
Ocena: 1.00 / 5
Oferta tv słaba,żeby mieć interesujące programy trzeba kupić maksymalny pakiet,zakodowane kanały kosztują za drogo lepiej opłaca się dokupić tv internetową.Internet masakra chodzi chwilami dobrze,tnie się, znika,wcześniej przez kilka lat było dobrze.Żeby mieć ciągłość internetu też trzeba kupić u innego operatora ,bo ten z multimedia znika na kilka dni,a czas oczekiwania na serwisanta 3 do 5 dni.
MiejscowośćGorzów Wielkopolski
~Klient / 2020-11-26 08:20
Ocena: 1.00 / 5
Multimedia tak naprawdę włączają sobie pakiety tak żeby ono mieli jak najwięcej pieniędzy z tego a klient nawet o tym nie wie, i się dowiaduje przypadkiem przez infolinię, ciągle problemy z internetem Nie polecam firmy
ZaletyBrak
WadyCiągle z nimi kłopoty
MiejscowośćŁódź
~Klient multimedii / 2020-11-21 23:49
Ocena: 1.75 / 5
Od miesięcy nie potrafią poradzić sobie z ciągłymi awariami. Zrywanie internetu po kilkanaście razy dziennie na kilka minut to chleb powszedni. Do tego cyklicznie co pare tygodni brak internetu na przynajmniej jeden do kilku dni. Szczerze nie polecam.
MiejscowośćOlsztyn
~gojar / 2020-11-17 18:02
Ocena: 1.00 / 5
Awaria internetu w multimediach. Zgłoszenie 17.11.2020 wizyta technika najbliższy termin 23.11.2020 !!! To jakieś kpiny z klienta.
Zaletybrak
MiejscowośćGorzów Wielkopolski
~Mario / 2020-11-08 19:38
Ocena: 1.50 / 5
Jednym słowem porażka jeśli chodzi o działanie sieci i obsługę klienta.
ZaletyNiby niezła oferta programowa tv.
WadyAwaryjność i podejście do obsługi klienta w takiej sytuacji.
MiejscowośćKraśnik
~Wiga / 2020-11-07 16:33
Ocena: 3.75 / 5
Bardzo żałuję że podpisałam umowę ciągle usterki , brak telewizji i internetu. Po prostu źle.
ZaletyZadnych
WadyŻadnych powiadomień . W krotce doba mija nie można się dodzwonić
MiejscowośćKraśnik
~Kazimierz / 2020-11-07 13:32
Ocena: 1.00 / 5
Upada internet co chwile .. ping po 2 tysiące nie da się nic zrobic
WadySłaby Internet
~Małgorzata / 2020-11-02 22:04
Ocena: 1.00 / 5
To jest żenada. Czas oczekiwania na połączenie to 40 min. Po czym gdy zostały 2 min to infolinia jest nieczynna. Jedna firma która ma blokady na routerze. Tragedia. Jeśli nie jesteście w stanie obsłużyć tyle osób to chyba czas pomyśleć o zatrudnieniu wiekszej ilosci konsumentów !!!
WadyWszystko
MiejscowośćŚwidnica
~Cichy / 2020-10-23 15:20
Ocena: 2.50 / 5
Częste problemy z brakiem połączenia, w losowych momentach e ciągu doby
MiejscowośćSzczecin
~MG / 2020-10-18 22:31
Ocena: 2.00 / 5
Dno totalne, od 2 miesięcy nie szło się dodzwonić, aby złożyć reklamacje na zbyt wolno działający internet, tak 4-5 razy wolniejszy niż w umowie. A jak już udało się dodzwonić, tp pani przyjęła tylko reklamację, z działu technicznego nikt się nie skontaktował, aby to sprawdzić i w odpowiedzi otrzymałem informację że reklamacja nie została uwzględniona
ZaletyBrak
WadyTotalna zlewka na klienta, dodzwonienie się graniczy z cudem, a jak się to już uda to następuje przełączanie do kolejnych osób, które i tak ci nie pomogą
MiejscowośćTomaszów Mazowiecki
~Precz z Multimediami / 2020-10-15 20:08
Ocena: 2.33 / 5
Tragedia !!!! nie polecam jak macie wybor wsrod innych to wybierajcie inne firmy. Internet sie zacina, wszystkie zmiany trzeba robic samemu, nie przysylaja technika, na infolinii czeka sie do 40 min, pozniej rozlacza, ponownie 40 min a na samym koncu z przyczyn technicznych znow rozlacza.
Najgorszy dostawca na rynku ,kiepska jakość połączenia, następują przerwy w dostępie kilkusekundowe. Obsługa klienta praktycznie nie istniej konieczność czekania do 2 godzin na infolinii w celu zgłoszenie reklamacji. Odpowiedz negatywna w maksymalnych dopuszczalnych prawem terminach. Jeśli
Zaletybrak zalet,
Wadyobsługa klienta w biurach stacjonarnych tragiczna, na infolinie można się dodzwonić ale czas oczekwania co najmniej 1 godzina słuchania reklam.
MiejscowośćGdynia
~Posejdon2 / 2020-10-03 21:32
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy usługodawca na rynku . Non stop tnie i zawiesza się. No i rzecz jasna cała reszta czyli cena itp. do luftu.