Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska opinie

Ocena na podstawie 430 opinii

1.55 / 5

  • Parametry
    1.56
  • Cena
    1.64
  • Obsługa klienta
    1.47
  • Niezawodność
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.95
  • Oferta
    2.24

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz / 2021-05-07 21:19
    Ocena: 4.75 / 5
    Szokująco doskonała od wielu lat. Rejon Kalisz.
    Szokująco doskonała od wielu lat. Rejon Kalisz.
    Szokująco doskonała od wielu lat. Rejon Kalisz.
    Szokująco doskonała od wielu lat. Rejon Kalisz.
    Szokująco doskonała od wielu lat. Rejon Kalisz.
    Szokująco doskonała od wielu lat. Rejon Kalisz.
    Szokująco doskonała od wielu lat. Rejon Kalisz.
    Szokująco doskonała od wielu lat. Rejon Kalisz.
    Szokująco doskonała od wielu lat. Rejon Kalisz.
    MiejscowośćKępno
  • ~X / 2021-04-13 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Wsadzcie sobie tam gdzie swiatlo nie dochodzi ten wasz "szybki internet" i te wasza "telewizje". Dno zenada i 87272 metrow mulu. Oby jak najszybciej uciec z tego bagna.
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćLublin
  • ~kris-kn / 2021-04-11 00:02
    Ocena: 2.50 / 5
    Jestem załamany ostatnie miesiące to jakaś porażka
    Zaletycenowo dość dobra oferta, ale to tylko teoria
    Wadybardzo mała prędkość- praktycznie to awaria
    MiejscowośćGdynia
  • ~Qubik / 2021-04-06 22:06
    Ocena: 2.75 / 5
    Multimedia Polska jako monopolista w moim regionie stosuje niewiarygodnie wysokie ceny za korzystanie ze swoich usług internetowych... w trakcie trwania pandemii podnieśli mi cenę za internet o kilkanaście procent, co jest jakąś kpiną z ich strony. Co się zmieniło w związku z pandemią jeżeli chodzi o dostawców internetu? Czy stracili klientów w związku z pandemią? Raczej nie. Potrafią tylko dzwonić i wciskać ludziom śmieszne oferty - jak przedstawicielka, która zadzwoniła do mnie z ofertą szybszego internetu za jedyne 15,00 zł więcej do dotychczasowej umowy. Mówię do kobiety, że nie chcę szybszego internetu, tylko niższych kosztów dotychczasowej oferty, a ona na to: "czyli akceptuje Pan tę nową ofertę, prawda?". Ręce opadają...

    Absolutnie nie polecam współpracy z firmą Multimedia Polska.
    WadyAgresywna obsługa klienta, niewiarygodnie wysokie ceny, monopolista w moim regionie, absurdalne oferty, haczyki w umowach
    MiejscowośćRzezawa
  • ~Sabina / 2021-03-30 10:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Jeżeli ktoś planuje wejść w umowę z Multimedią - nie popełniajcie tego błędu, błagam was, nie dajcie się rozrastać tym złodziejom. Oferują niewiarygodnie szybki internet, a codziennie zmagam się z problemami przez co bardzo często nie mogę korzystać normalnie z internetu. Problem był zgłaszany do biura niejednokrotnie, za każdym razem mówili to samo - zrestartuj sprzęt lub wymieniamy na nowy. Oczywiście przy wymianie na nowy trzeba było dopłacic jakieś tam grosze, skubani se zarabiają. Odradzam KAŻDEMU!!! Jak tylko skończy się umowa to nie pozostaję tutaj ani sekundy dłużej, najgorszy internet jaki miałam w życiu!
    ZaletyBrak
    WadyWolny internet
    Częste awarie
    Niepomocna obsługa klienta
    Wysokie ceny
    MiejscowośćŻory
  • ~Krzysztof / 2021-03-18 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w Olsztynie fatalna Pani młoda blondynka pracuje za karę nie miła
    Chaczyki w umowach trzeba uważać, wiesza się internet wysoki ping wielokrotnie było zgłaszane technik który próbował wielokrotnie usunąć poddał się i powiedział że mają przestarzały sprzęt że trzeba czekać na modernizację
    Odradzam i omijać wielkim łukiem
    ZaletyBrak zalet fatalny internet wysoki ping częste się zawiesza
    WadyBrak zalet fatalny internet wysoki ping częste się zawiesza
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Tragedia / 2021-03-11 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyrzucanie internetu w losowych momentach, brak szans na komunikowanie się, podawanie fałszywego numeru telefonu,
    WadyWyrzucanie internetu w losowych momentach, brak szans na komunikowanie się, podawanie fałszywego numeru telefonu,
    MiejscowośćNie ma znaczenia gdzie, wszędzie tragedia
  • ~Marta / 2021-03-09 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 2 dni nie przychodzi monter w celu wymiany dekodery.Umowiony na konkretne godz nikt nic nie wie co się z nim dzieje.Obsluga klienta tragiczna.Zbywaja tylko.Jak do płacenia pierwsi,jak do pomocy umywają ręce.Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Bored / 2021-03-07 16:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Kto by używał takiego ścierwa, toć to jest tragedia
    ZaletyBrak, JAKIKOLWIEK internet lepszy
    WadyCodzienne awarie, wolny internet, ciągłe wywalanie z internetu, nic w ogóle nie poprawia jakości internetu
    MiejscowośćGrudziądz
  • ~A / 2021-03-05 12:19
    Ocena: 4.25 / 5
    Internet śmiga bezawaryjnie, nie mam zastrzeżeń. Miałam tylko jeden nieprzyjemny incydent przy podpisywaniu umowy kilka lat temu. Przedstawiciel firmy wpisał w umowę niewłaściwy kod promocji, co skutkowało tym, że promocja obowiązywała przez rok (a nie przez 2, tak jak się umwawialiśmy). W związku z tym i cena usługi różniła się na moją niekorzyść. Nie zakładam tu złej woli pracownika, myślę, że była to pomyłka. Kiedy zgłosiłam ten fakt do obsługi klienta, z chęcią zawarcia aneksu/nowej umowy na warunkach, które pierwotnie ustalałam z pracownikiem, dowiedziałam się, że jedyne, co mogę zrobić, to napisać reklamację. Ta została odrzucona. Uważam, że posługiwanie się w umowach jakimiś kodami promocji, zamiast jasnego określenia parametrów jest niedopełnieniem obowiązku informacyjnego ze strony usługodawcy i wprowadza klienta w błąd - nie mam obowiązku znać wszystkich kodów promocji w ofercie. Mam nadzieję, że do tej pory zostało to zmienione.
    Zaletybezawaryjność
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Zox / 2021-03-01 19:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Obsługa klienta do kitu ciągle mówią to samo nie potrafią rozwiązać problemu często wywala internet na całym osiedlu na parę godzin nagłe skoki pingu bez nie wyjaśnionych przyczyn
    ZaletyChyba nie ma
    MiejscowośćStalowa Wola
  • ~Takkaro / 2021-02-25 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Wariaciuku weź tego nie bierz, Zakup se jakieś UPC czy coś bo ta multimedia to ścierwo gigantyczne Syf kiła i mogiła Mordziaty i generalnie jak grasz w ligusie se robisz yasuo 11/4 na aramie i 2 quadry to neta wywala i przegrywasz przez to kolejny aram z zrzedu
    ZaletyNo w sumie to brak
    WadyNo tak w sumie to nic nie działa, właściwie to są same wady
    MiejscowośćKalisz
  • ~Sanem / 2021-02-18 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Szerokim lukiem od tej firmy oszusci Internet słaby filmy blokowane a kasę naliczaja masakryczna według swego uznania żenada
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Tomasz / 2020-12-21 21:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Gdańsk Ujeścisko, ciągle awarie internetu, unikajcie ich jak ognia
    MiejscowośćGdansk
  • ~lubuszanin / 2020-12-21 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia i tyle, szkoda czasu na opisywanie samych wad tej firmy. nie polecam uważajcie na Multimedia. brak oferty dla stałych klientów.
    Zaletybrak
    Wadydużo
  • ~Anna / 2020-12-19 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat !!!! Internet cały czas zacina

    Nie da się pracować w takich warunkach, nie da się nic !!!
    ZaletyBRAK !!!
    WadyNiekończonosć
    MiejscowośćRzeszów
  • ~as / 2020-12-16 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważają że nie mają żadnych obowiązków wobec klienta ,jedynym obowiązkiem jaki uważają za właściwy to haracz Ja .zapłaciłam im za prawie 2 m-ce za nic bo korzystałam już z innego operatora od 20 .10. .Tak nie powinno byc to są metody mafijne W umowie tylko ich prawa żadnych praw dla klienta--mnie potwornie nękano telefonami i wiadomosciami do ostatniej chwili i nie interesowało ich usunięcie usterki tylko pytanie co chce 300zł kary czy wycofam to wypowiedzenie i będę płacic do końca umowy faktury i dalej ich nie intresowało usunięcie usterki i zablokowałam jeden ich numer to było nękanie z innego numeru. Przyczyną u mnie było rozłączenie kabli na klatce schodowej ale oni nie słuchają co się do nich mówi a że sytuacja powtarzała się od marca kilka razy więc przeszłam do innego operatora bo WECTRA też nie była zainteresowana Więc gdzie klient w tym wszystkim .Umowę i tak rozwiązali po swojemu bo ja napisałam do Gdyni 2 pisma o natychmiastowe rozwiązanie a oni rozwiązali na koniec listopada z miesięcznym okresem wypowiedzenia -więc do końca listopada im zapłaciłam a teraz przysłali noty na kwote 193,26 z tytułu ulgi napisaną 10.12.20 z terminem zapłaty 18.12.20 ,gdzie tu prawo klienta.Ja z tego powodu że tygodniowe terminy usunięcia usterek przeszłam do Voice -Net i tu też płace faktury i jeszcze poniosłam koszty aktywacji .Nie widzę uzasadnienia dlaczego mam płacic haracz skoro oni postarali się o to bym wreszczie po 9 latach zmieniła operatora ,do tego jakosc mieli tragiczną,ja teraz widzę jak wygląda internet i tv.Cos jest nie tak bo bardzo dużo ludzi piszę a oni nadal nie mają żadnych obowiązków wobec klienta nawet kwestionują pisanie tej opini
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady--ciągłe usterki stare 20 letnie sztukowane okablowanie ,tygodniowe terminy wizyty technika , pracownice biura obsługi bez fachowej wiedzy żadne zainteresowanie usunięciem usterki powtarzającego się problemu ,nie bezpieczny internet i żadnych praw klienta ,nękanie i brak możliwosci napisania własciwej opinii
    MiejscowośćRzeszów
  • ~etredrtrertr / 2020-12-11 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Net z dupyyyyyyyyyyyyyyy,Net z dupyyyyyyyyyyyyyyy,Net z dupyyyyyyyyyyyyyyy,Net z dupyyyyyyyyyyyyyyy,Net z dupyyyyyyyyyyyyyyy,
  • ~Andrzej / 2020-12-09 01:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam wszystkie negatywne maile, kontakt zerowy i z internetem i obsługą klienta.
    Zaletynie ma
    Wadyinternet mało powiedziane wolny, olewka klienta
    MiejscowośćChełm
  • ~Yoshi1975 / 2020-12-05 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dałem się namówić. Konsultant w czerwcu 2019 roku poinformował mnie, że umowę podpisuję na 18 miesięcy, co się okazało umową na 24 miesiące (w umowie ta informacją ukryta), od samego początku problemy z internetem i tv. Prędkość zadeklarowana to 120MB/s. Rzeczywista 2-15MB/s. Ciągłe przerwy w sygnale. Silne skoki prędkości. Średnio co tydzień próba kontaktu z bok i maile reklamacyjne. Zażadałem rekompensaty, za 1,5 roku wizyt techników, nie działającego internetu otrzymałem......... 70 zł rekompensaty i stwierdzenie, że mogą uwzględnić jedynie październik, gdzie mieli awarie w Gdańsku. STWIERDZAM , ŻE MULTIMEDIA POLSKA JEST FIRMĄ , KTORA NACIAGA KLIENTÓW.
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady. Nie działający od 1,5 roku internet
    MiejscowośćGdańsk
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2903
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227