strona 12 z 22
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~bbbbbb / 2021-11-22 13:10
Okropna jakos internetu. Kiedy internet zaczal gorzej dzialac, oblsuga przyjechala i zamiast faktycznie zajac sie sprawa, wymienili jeden kabelek. Po ich wizycie internet dziala jeszcze gorzej. -
-
~Urszula / 2021-10-28 14:59
Nie polecam. Nie potrafili poradzić sobie z usterką mojego kabla internetowego. Zwalili winę na zarząd wspólnoty, który rzekomo nie pozwolił na wymianę owego kabla (zarząd o niczym nie wiedział). Jedynym wyjściem było rozwiązanie umowy. Po połączeniu z Vectrą nie poinformowali rzetelnie o zmianie numeru rachunku, tylko informację tą ukryli gdzieś w załącznikach, przez co - pomimo złożonych przeze mnie pism o przeksięgowanie - próbują wyłudzić ode mnie spłatę rzekomej zaległości, teraz już przez firmę windykacyjną, choć sami potwierdzili, że taka nadpłata istnieje na starym numerze rachunku. Nigdy więcej nie zamierzam korzystać z ich usług.. MiejscowośćPruszcz Gdański -
~Katarzyna / 2021-10-10 14:27
Tragedia! Konczy mi się umowa i nigdy więcej! Omijajcie te firme z daleka! WadyMnóstwoMiejscowośćEłk -
~Gabi / 2021-10-08 17:48
Tragedia, najgorsza firma jaka może istnieć. Oszuści nawet telefonicznie nie można się skontaktować ZaletyBrakWadyDużoMiejscowośćNowa Ruda -
~Kacper / 2021-10-03 22:10
Internet jest tylko w jednym pokoju.
Przez nauczanie zdalne nie było nawet przy samym routerze.
Cena nie jest prawidłowaWadySłaba jakość internetuMiejscowośćZamość -
~Toto / 2021-09-29 13:17
Moja opinia jest taka że po pierwsze 30 lat rodzice mają telefon stacjonarny w waszych usługach i tak się nie działo jak dotej pory telefon milczy od dwóch tygodni czyli sygnał jest ale się nie da połączyć nikt się do rodziców nie dodzwoni tylko kur... a za przeproszeniem z reklamami to już taak!!! Internet to wywala po 8 razy dziennie ledwo samochód przejedzie to sygnał zanika po 30 latach rodzice rozważają wyłączyć stacjonarny telefon bo zaco mają płacić skoro i tak się nie da używają komurek by się gdziekolwiek dodzwonić żenada jesteście okropni ZaletyŻadnych zaletWadyTelefon stacjonarny nie działa pMiejscowośćMokrzyska -
~Tim26 / 2021-09-19 09:42
Częste awarie, cena do oferty wygórowana, dziś problem z zalogowanie do eboka. MiejscowośćWładysławowo -
~Klient / 2021-09-17 17:54
Ostrzegam każdego kto chce się zdecydować na usługi firmy Multimedia, usługi nie działają a dział obslugi milczy. Jeszcze nie spotkałam się z taką ignorancją i jakością świadczonych usług a raczej z jej brakiem. ZaletyBrak wszystko nie takWadyWszystko usługi nie działają a firma milczyMiejscowośćMazowieckie -
-
~Wioletta / 2021-09-07 18:06
Awaria dalej nie usunięta, minęła 18 i jest nowy komunikat ( już czwarty termin) że będzie usunięta o godz 21. Pan konsultant udziela bardzo wyczerpującej informacji-.. nie jestem w Olsztynie i nie wiem co robią monterzy". Fachowe podejście do klienta, skandal. ZaletyŻadnychWadyTylko wadyMiejscowośćOlsztyn -
~Wioletta Majchrzak / 2021-09-06 20:26
Po trzeciej zmianie terminu awarii, dowiedziałam się o nowym terminie jej usunięcia tym razem- 7 wrzesień godz- 18. Pani Natalia konsultant , poinformowała mnie że awaria jest bardzo poważna chyba wręcz odwrotnie do traktowania Multimedia swoich klientów które jest mało poważne, wręcz skandaliczne. ZaletyŻadnych.WadyNieterminowość, lekceważenie klientów.MiejscowośćOlsztyn -
~Kabaret / 2021-09-06 10:11
Dno i metr mułu. Szybkość internetu do 300 Mbs gdzie nigdy nie przekroczyła 30 mbs. Sprawdzane codziennie na speed teście. Dla stałych klientow coraz drożej. Kolejnej umowy nie będzie!!! ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćGorzów Wielkopolski -
~Yeb4c / 2021-08-30 13:03
Masakra, internet stacjonarny miał być super szybki a ciagle tylko się rozłączał a jego zasięg kończył się na jednym pociągu. Infolinia masakryczna, dostałam informacje o czasie oczekiwania 6 minut, po pół godzinie w końcu odebrała konsultantka która po 15 sekundach rozmowy przekierowala mnie dalej i właśnie minęło 1,5h oczekiwania na połączenie i nadal nic :) ZaletyNicWadyWszystkoMiejscowośćŁódź -
~jacek / 2021-08-29 16:07
totalne guwno rachunek dostalem po 5 latach za sam telefon 256 zloty banda taka sama jak rydzyk. ZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćKEPNO -
~Multimedia DNO! / 2021-08-24 20:19
Internet prycina sie nie da sie oglądac filmów na youtubie w 1080p internet zacina sie i totalne dno Zaletynapewno żadnych nie ma zaletWadyWszystkoMiejscowośćGorzów Wielkopolski -
~Jeba@c multimedie / 2021-08-23 20:07
za darmo tego "internetu" bym nie chcial. Filmiku na youtubie na najsłabszej jakości nie da sie obejrzec ZaletybrakWadyWSZYSTKOMiejscowośćOstrów Mazowiecka -
~Paw40 / 2021-08-21 17:29
Totalna porażka internet nie da się nic obejrzeć ciągle zanika internet szkoda się rospisywac totalne dno nie polecam ZaletyŚmiechu warte jakie zaletyWadyInternet dnoMiejscowośćLublin -
-
~Sienio / 2021-08-19 16:25
Z multimedii korzystam około 20 lat z małymi przerwami. Ogólnie jestem zadowolony. Internet 600 śmiga na max, pingi Ok 15.Czaem denerwują przerwy w dostawie netu. Pakietu TV z wszystkimi dodatkami, które mam w tej cenie nigdzie nie dostanę. Co roku przed końcem umowy analizuję czy nie ma czegoś tańszego. I niestety to najtańsza oferta. Inni to samo oferują za Ok.1/4 ceny drożej. Oczywiście warunkiem jest negocjacja ceny bo ta w ofercie jest dla stałych klientów za droga. ZaletyCenaWadyPrzerwy w dostawie netu przynajmniej raz w tygodniuMiejscowośćMrągowo -
~skejter / 2021-08-19 10:27
caly czas przerywa internet o pingu w grach to juz nie wspomne 996 pingu przez caly mecz w csie ogolnie tragedia. nikomu nie polecam kupywac tego scierwa ZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćmazowieckie -
~Dyzio z Kalisza / 2021-08-14 10:53
Tragedia! Nie ma dnia żeby internetu nie wywalało! Pozatym mini rezwania łączą to u Multimedi norma! Nie polecam. ZaletyBrak zaletWadyWSZYSTKOMiejscowośćKalisz -
~Tomasz / 2021-08-12 23:25
Z jakością świadczonych usług nie było problemów: przez dwa lata usługa działała stabilnie, jakś jedna kilkugodzinna awaria - to się może zdarzyć. Parametry - choć nieco niższe niż w umowie (zamiast 60 Mb/s 40-50) - też do zaakceptowania.
Problemy się zaczęły, gdy skończył się 24-miesięczny promocyjny okres. Abonament wzrósł o blisko 50%. Ponieważ byłem zadowolony ze jakości usług - zdecydowałem się na podpisanie aneksu. Aneks obejmował wyminę modemu na lepszy model.
W tym celu konsultant umówił wizytę technika. Jedyny dostępny termin - to poniedziałek, oczywiście w tzw. godzinach pracy: 12-15.
Cóż, poprosiłem szefa o zgodę na wcześniejsze wyjście, czekałem, a monter... nie przybył.
Po telefonie na infolinię kolejna propozycja: monter przybędzie w kolejny poniedziałek, oczywiście w godzinach pracy (12-15).
Wziąłem dzień urlopu, czekałem... a monter - nie przybył.
Telefon na infolinię : jest na m przykro, bla, bla - może przyjść za tydzień w godz. 12-15. Podziękowałem, odstąpiłem od umowy.
W sąsiedniej klatce mieszka syn, który zamówił usługę od Multimedii: zawarł telefonicznie umowę, w poniedziałek czekał na instalatora, który - zgadnijcie: nie przybył.
Za każdym razem oczywiście nawet bez zwykłego "przepraszam": nic się przecież nie stało, Polacy nic się nie stało.
Kompletnie niepoważne podejście do klienta - omijać z daleka!ZaletyJeśli będziesz na tyle zdesperowany, by doczekać się na realizację usługi - prawdopodobnie będziesz zadowolony.WadyJeśli chcesz być poważnie traktowany - omijaj z daleka.MiejscowośćSosnowiec
strona 12 z 22
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »