WadyBrak netu, cały czas zrywa, kiepski zasięg, fatalny kontakt
strona 11 z 22
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~Anonim / 2022-03-09 17:56
Najgorsza firma, nie szanują klienta. Nie polecam nikomu. Omijać ta firmę z daleka. Awarię naprawiają po ponad 2 tygodnikach. -
-
~Anonim / 2024-04-21 17:31
Najgorszy internet jaki miałem nie da się nic robić nawet przy bezchmurnej pogodzie .... DRAMAT NIE POLECAM ZaletyBrak zaletWadyWszystkoMiejscowośćToruń -
~anonymus / 2018-10-03 20:04
tak fajnie nie mozna pograć w zadna gre bo tracisz 50% pakietu nie polecam Wadyinternet -
~apu / 2023-03-20 10:33
Co wymiana modemu to tragedia, nic nie działa, dobijanie się do serwisu tragedia, ostatni raz dałem sie podejść ZaletybrakWadysame wadyMiejscowośćWarszawa -
~Arkadiusz / 2020-05-22 21:01
jeden wielki syf swiatlowod codziennie ping po 100 i sie rozlacza nigdy wiecej tej syfiastej multimedi MiejscowośćSzczecin -
~Art / 2024-01-23 16:33
SYF !!!!!!!!!!!!! zero kontaktu, brak profesjonalizmu ciągle się rozłącza internet. Brak sygnału !!!!!!!!!!!! ZaletybrakWadypoemat bym napisałMiejscowośćPłock -
~as / 2020-12-16 15:41
Uważają że nie mają żadnych obowiązków wobec klienta ,jedynym obowiązkiem jaki uważają za właściwy to haracz Ja .zapłaciłam im za prawie 2 m-ce za nic bo korzystałam już z innego operatora od 20 .10. .Tak nie powinno byc to są metody mafijne W umowie tylko ich prawa żadnych praw dla klienta--mnie potwornie nękano telefonami i wiadomosciami do ostatniej chwili i nie interesowało ich usunięcie usterki tylko pytanie co chce 300zł kary czy wycofam to wypowiedzenie i będę płacic do końca umowy faktury i dalej ich nie intresowało usunięcie usterki i zablokowałam jeden ich numer to było nękanie z innego numeru. Przyczyną u mnie było rozłączenie kabli na klatce schodowej ale oni nie słuchają co się do nich mówi a że sytuacja powtarzała się od marca kilka razy więc przeszłam do innego operatora bo WECTRA też nie była zainteresowana Więc gdzie klient w tym wszystkim .Umowę i tak rozwiązali po swojemu bo ja napisałam do Gdyni 2 pisma o natychmiastowe rozwiązanie a oni rozwiązali na koniec listopada z miesięcznym okresem wypowiedzenia -więc do końca listopada im zapłaciłam a teraz przysłali noty na kwote 193,26 z tytułu ulgi napisaną 10.12.20 z terminem zapłaty 18.12.20 ,gdzie tu prawo klienta.Ja z tego powodu że tygodniowe terminy usunięcia usterek przeszłam do Voice -Net i tu też płace faktury i jeszcze poniosłam koszty aktywacji .Nie widzę uzasadnienia dlaczego mam płacic haracz skoro oni postarali się o to bym wreszczie po 9 latach zmieniła operatora ,do tego jakosc mieli tragiczną,ja teraz widzę jak wygląda internet i tv.Cos jest nie tak bo bardzo dużo ludzi piszę a oni nadal nie mają żadnych obowiązków wobec klienta nawet kwestionują pisanie tej opini ZaletyżadnychWadysame wady--ciągłe usterki stare 20 letnie sztukowane okablowanie ,tygodniowe terminy wizyty technika , pracownice biura obsługi bez fachowej wiedzy żadne zainteresowanie usunięciem usterki powtarzającego się problemu ,nie bezpieczny internet i żadnych praw klienta ,nękanie i brak możliwosci napisania własciwej opiniiMiejscowośćRzeszów -
~asdasdas / 2020-01-10 15:40
Gówno niepolecam Gówno niepolecam Gówno niepolecam Gówno niepolecam Gówno niepolecam Gówno niepolecam Gówno niepolecam Wadynie da się wyliczyćMiejscowośćwarszawa -
-
~bbbbbb / 2021-11-22 13:10
Okropna jakos internetu. Kiedy internet zaczal gorzej dzialac, oblsuga przyjechala i zamiast faktycznie zajac sie sprawa, wymienili jeden kabelek. Po ich wizycie internet dziala jeszcze gorzej. -
~Bożena / 2023-10-27 13:25
Obsługa w punkcie tragiczna , kultura pań za biurkiem zerową. MiejscowośćGiżycko -
~Bully / 2021-12-06 14:39
Internet to jedna wielka tragedia. Kupiony abonament światłowód 300Mb/s. Prędkość na ich mega super stronie test.mm.pl dochodzi max do 85Mbps. Dodzwonić się do konsultanta - graniczy z cudem! Rozmowa z infolinią - każą wysłać maila, którego nie możesz, bo albo nie masz w ogóle internetu, albo go rozłącza z częstotliwością ok. 2 razy na minutę. Po rozmowie z radcą prawnym, sprawdzeniu umowy - mam ZaletyŻADNYCHWadyStabilność, prędkość, obsługa klientaMiejscowośćTarnów -
~cvy / 2019-06-15 14:51
multimedia polska to cwaniaki jakich mało naciągają abonenta na promocję a potem płać .Informowanie o zmianach w ofercie programowej nie istnieje . obsługa w biurze abonenta brak elementarnej wiedzy jedynie wciskanie zapchaj dziury której nikt nie chce . konkurencja powinna być jak najbardziej może w tedy uczciwie będzie . ZaletybrakWadywciskanie wszystkiego czego nikt nie chce .MiejscowośćKalisz -
~Czarek / 2022-09-10 16:27
Gdynia Redłowo. Co drugi dzień internet padał, prędkość zerowa. Dzieciaki w stresie. Na infolini automat. Zmieniłem na playa i jestem zadowolony, internet chodzi jak należy. Prędkość zgodnie z deklaracją ok. 150 mbit/s. Odradzam multimedie. ZaletybrakWadyPrędkość, stabilnosć połączenia, automat na infolini.MiejscowośćGdynia -
~Czerwin / 2019-04-10 08:50
Internet to masakra zacina się itp. Ciągle błędy ZaletyNiemaWadyWszystkoMiejscowośćInowrocław -
~Danuta / 2023-04-26 13:59
To oszuści, trzymajcie się od nich z daleka jeżeli nie chcecie kłopotów ! Trzy miesiące temu rozwiązałam z nimi umowę i zdałam sprzęt. I od trzech miesięcy, pomimo złożenia reklamacji, nękają mnie wezwaniami do zapłaty. A szczytem bezczelności jest przekazanie sprawy firmie windykacyjnej! W ciągu całej tej przepychanki nawet jeden raz nie usłyszałam słowa przepraszam. Poza tym usługa za net po miedzi 2x droższa, niż u konkurencji ze światłowodem i 2x szybszym . Żenada . Nie dałabym nawet 1* . ZaletyNie zauważyłamWadyMiejsca mało żeby opisać.MiejscowośćSzczecin -
~dasda@gmail.com / 2021-11-29 19:49
gówno a nie internet, szkoda słów. raz działa, raz nie działa. jak działa, to tak źle, że nic się nie da zrobić Zaletybrak -
-
~dddd / 2020-07-20 15:29
nie polecam wadliwy modem- nie wart niczego!!!
przyszedł technik , zmienił jeszcze na gorszy ,ponadto czesto sie zawiesza i trzeba resetować a i czesto rozłancza wi fi. Dojść drogi dla stałych klijentów!!!!!!!ZaletyżadneWadywszystkoMiejscowośćŁódź -
~Denim / 2018-05-26 11:31
Ogólnie odradzam! Multimedia, jako dostawca Internetu poza większymi miejscowościami oferuję bardzo niską prędkość przesyłu danych przy czym ceny za te usługi są horendalnie wysokie (Ok 70-80zł za 2mb/s). Trzeba uważać na korzystanie z "pseudo" promocji, których podpisanie zobowiązuje abonenta do płacenia bardzo wysokich kar, za rozwiązanie umowy. "Promocja" w usługach Multimedia, oznacza jedynie zbliżenie do cen konkurencyjnych (Ok 50zl za 2mb/s), przy czym klient związany jest karami umownymi. Dział wsparcia technicznego to wyłącznie labirynt opcji na infolinii które sprowadzają się do sprawdzenia czy urządzenia są właściwie podłączone. 30 minut połączenia z automatem skutkuje powrotem do początku opcji wyboru.. I nie ma opcji połączenia z żywym konsultantem, który pomogłby rozwiązać problem. Multimedia nie mogąc konkurować z innymi dostawcami przywiązuje klientów "promocjami" obwarowanymi karami, o których nikt nie wspomina przy podpisaniu umowy. Stanowczo odradzam tego dostawcę. Najbardziej narażone są starsze osoby nieświadome tego że korzystają z niekonkurencyjnych usług i korzystają z nich tylko z niechęci do zmian. WadyDrogo. Fałszywe "promocje" przywiązujące klienta na czas tzw. promocji. Dział utrzymania kienta nie funkcjonuje.MiejscowośćMałkinia Górna -
~Dilrus / 2020-05-14 11:24
Bez przerwy tracę łączność, płace za 30MB/s mam 6MB/s, każą mi zrestartowac router A po tygodniu mówią że to jednak ich wina bo szczury przegryzły kabel ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćWładysławowo -
~Dominik / 2024-07-14 20:53
Złodzieje, ciągłe awarie, i na dodatek jeszcze drogo
Całkowita porażka
UPC, WDM dużo lepsze, nie ma porównaniaZaletyBrakWadyWszystko, nie ma nic dobregoMiejscowośćChorzelów
strona 11 z 22
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »