Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska opinie

Ocena na podstawie 441 opinii

1.55 / 5

  • Parametry
    1.57
  • Cena
    1.63
  • Obsługa klienta
    1.47
  • Niezawodność
    1.42
  • Cena/Jakość
    1.95
  • Oferta
    2.24

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anonim / 2022-08-07 13:01
    Ocena: 2.00 / 5
    No powiem tak.
    Internet tani i widać dlaczego. Po wymianie rutera i modemu internet śmigał a po 3 miesiącach z dupy przestał działać. Zadzwoniliśmy na infolinię to zaproponowali nam zmianę modemu. Przyszedł facet z modemem pod pachą, bez pudełka idk skad go wzial, ledwo wymienił ten sprzęt i sobie poszedł. Internet działał znów 3 miesiące z jakimiś zaciskami od czasu do czasu i znów padł. Znów dzwonimi na infolinię i proponują to samo co wcześniej. Kur*a i co? Będziemy tak co chwilę wymieniać modem?! Dajcie jakiegoś ogarniętego specjalistę i powiedzcie co jest źle a nie taki cyrk odwalacie!
    ZaletyDobra cena
    WadyDupny internet
    MiejscowośćTomaszów Mazowiecki
  • ~Kiei / 2022-07-28 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma, tragedia, standardy białoruskie. Co chwila awarie światłowodu, czas usuwania awarii co najmniej 3 dni, a niekiedy ponad tydzień. Szybkość nijak się ma do deklarowanej. Zamawiajcie internet w T-Mobile, tam przynajmniej to działa i nie ma tylu awarii.
    ZaletySzybkość kontaktu z konsultantem
    WadyCała reszta
    MiejscowośćTrzebinia
  • ~Kiei / 2022-07-28 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma, tragedia, standardy białoruskie. Co chwila awarie światłowodu, czas usuwania awarii co najmniej 3 dni, a niekiedy ponad tydzień. Szybkość nijak się ma do deklarowanej. Zamawiajcie internet w T-Mobile, tam przynajmniej to działa i nie ma tylu awarii.
    ZaletySzybkość kontaktu z konsultantem
    WadyCała reszta
    MiejscowośćTrzebinia
  • ~OszukanyMultimediaVectra / 2022-07-25 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Łącze internetowe 160 Mbps dostarczają tylko 20Mbps po interwencji technika który kłamał w żywe oczy i wymyślał co chwila nowe powody dlaczego to może nie działać (po 5 dniach nie działania) przeprowadziłem test szybkości 20Mbps !!!! Oszuści !!!! multimedia/vectra !!!!

    1. Najpierw ściemniał że się kabel poluzował
    2. Następnie że mój modem wi-fi może być za wolny
    3. Ze mają skrzynkę z południowej strony i się może nagrzewać
    4. Nie testować na Windows prędkości bo źle pokazuje (to mu powiedziałem że linux używam)
    5. Że na swoim komputerze może przetestować to mi pokaże
    6. I gówno z tej interwencji jest gdyż speedtest-y w przeglądarkach pokazuje 18Mbps max
    7. Do tego pokazywał pasma na swoim urządzeniu jacy to są wspaniali i jaki sygnał jest doskonały

    Nie pozdrawiam Kłamców i Oszustów z multimedia polska lub vectra jak kto woli !!!!

    P.S.
    Dodam że co któryś dzień nagminnie wyłączają internet na 2-3 godziny zwłaszcza w piątki i niedziele !!!!
    ZaletyBrak zalet
    MiejscowośćPrzasnysz
  • ~rehjdfdsknkl / 2022-07-21 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Speedtest pokazuje 600MB ale momentami strony nie chcą się wczytywać. Brak możliwości wejścia do panelu administracyjnego routera!
    MiejscowośćPłock
  • ~Hanna / 2022-07-21 17:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani konsultant. Edyta Kurek objeśniła mnie jasno . rzeczowo i bardzo cierpliwie wszystko zrozumiałam dziękuję bardzo Pani Edycie
    ZaletyPerfekcja w wypoewiedziach
    MiejscowośćGdynia
  • ~Jacek / 2022-06-25 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam podpisywanie umowy z tą firmą. Nie dotrzymują warunków umowy. Serwis!??? Jaki serwis żenada. Od kilku miesięcy domagam się wizyty techników oczywiście bez rezultatów. Przy sprawdzaniu w miejscu zamontowania modemu parametry nie osiągają nawet połowy zapisanej w umowie prędkości.
    WadyBrak prędkości zgodnej z umową. Zbywanie klienta
    MiejscowośćKartuzy
  • ~MOna / 2022-06-12 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Firmy kompletnie nie polecam. Kontakt z obsługą pozostawia dużo do życzenia, od przejścia przez infolinię, do kontaktu z człowiekiem, a potem ... serwis...
    ja kilka razy wzywałam serwisantów, i raz usłyszałam ze albo sciana przeszkadza (a wcześniej nie przeszkadzała), albo pandemia i wszyscy na komputerach itd.
    złożyłam rezygnację w odpowiednim czasie i sprzęt zdałam, ale tam jest zero komunikacji i od lutego dostaje maile "windykacyjne" najpierw miałam zapłacić za sprzęt i jakieś przerwanie umowy ok 1300 zł, potem znowu wysyłałam im po raz 3 dowody na zdanie sprzętu, uznali, ale dalej mam do zapłacenia ponad 600 zł, bo ponoć zerwałam warunki promocyjne umowy... w której notabene mam zapis 24 miesiące , więc dokładnie wg tego zrezygnowałam z ich usług, ale w zeszłym roku jak zgłaszałam kolejną usterkę, to jedna pani wcisnęła mi żebym płaciła jakieś 20 zł dodatkowo - to internet będzie lepszy, oczywiście nie była to prawda. Mam tylko jedna umowe z 2020, a oni kazą mi płacić za cos co ponoc powinno trwac do 2023. masakra. poza tym instalator kolejnej firmy jak rozmontowywał ruter, to pokazał mi ciekawostkę, niekompatybilne kabel i wejście w ruterze - dla laika i blondynki - różne kolory niebieski i zielony, a po bliższym spojrzeniu - kolory mają znaczenie bo jedna końcówka zakończona płasko, a druga stożkowo... no i jutro ląduje juz ponoc w BIG-u, mimo tego ze dalej odnoszę sie do odpowiedzi na reklamację.
    Zaletyjesli jakiekolwiek były, to wady totalnie to wyparły
    Wady- INTERNET - BEZNADZIEJNIE SŁABY, zanikający, nie umożliwiający pracy w domu online.
    - obsługa - słaby kontakt, brak profesjonalistów
    - serwis- w moim przypadku -zostawiam bez komentarza
    -
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Michoł / 2022-04-25 18:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Wlasnie kończy mi sie umowa. Przez jej okres mialem wiele problemow. Padające zasilacze modemu, braki neta przy każdej burzy, kilka miesiecy płacenie za jakis smieszny program emil bo nikt nie raczyl mnie poinformowac ze moge go wyłączyć i automat na infolinii jest nie do przejścia, na koniec gdy pytalem konsultantke czy obowiazuje mnie jakiś okres wypowiedzenia odpisala ze nie co bylo nieprawdą. Na plus jest to ze od poczatku tego roku nie bylo jak narazie zadnego problemu.
    ZaletyOstatnie 4 miesiace bez awarii
    WadyOblsuga klienta, przerwy w dostawie
    MiejscowośćŁańcut
  • ~Jacek / 2022-04-20 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Generalnie ocena taka jaka większości a może nawet wszystkich. Usługi i obsługa klienta to porażka. Telewizja cokolwiek choć też urywa. Internet tragedia do 20-30mb/s zamiast 120. Oferty promocyjne tylko dla nowych klientów, starszy dostają tylko podwyżki i gorsze warunki jednocześnie. Nie polecam
  • ~Magda / 2022-04-18 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!!
    Przyjeżdża technik od internetu po 45 minutach czekania na infolinii, klika dwa razy mówi że działa i odjeżdża...
    Połączenie z modemem jest, Wi-fi jest - internetu nie ma.
    I tak w kółko!
    Zaletybrak
    WadyWieczne problemy techniczne, brak pojęcia o obsłudze klienta, niezgodność usługi z umową.
    MiejscowośćDębica
  • ~Multimedia fuc... / 2022-04-07 11:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Generalnie tragedia wymyślili niby promocję na dwa lata i po 2 latach robią z Ciebie debila bo nie da się tego lepiej określić musisz zerwać umowę żebyś nie płacił jakiejś chorej ceny za internet. Nowi dostają stawkę 49zł ale Ty płać 70 bo jesteś z nami dłużej. Jesteś już naszym klientem. Już wsadziliśmy coś Ci w ... Co dwa lata trzeba się z nimi użerać. Generalnie biuro obsługi tragedia a i nie wolno Ci się przeprowadzić bo masz Multimedię pod tym adresem i Cie nie przeniosą ani nie rozwiążą umowy na inny adres nawet jeżeli chcesz mieć tam neta ale oni nie świadczą tam usług. W podsumowaniu jeżeli nie ma nic innego to da radę tylko po dwóch latach poczujesz takie dziwne ukucie z tyłu. Jeżeli jest opcja b to bbb
    MiejscowośćSzczytno
  • ~edek / 2022-03-29 17:39
    Ocena: 3.00 / 5
    kablówka ok, ale internet od multimedia już gorzej bo nie dotrzymują umownej szybkości internetu. natomiast pomoc biura obsługi to już tragedia... generalnie moje odczucia są takie, że podpisz umowę i płać abonament i nie zawracaj paniom z biura obsługi głowy.
    Zaletybrak
  • ~Beata / 2022-03-18 20:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Szkoda słów i czasu na opisywanie traktowania klienta. Złapali frajera i wystarczy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak odpowiedzialności za niedouczonych pracowników.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Rumcajs / 2022-03-13 21:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Problem z Vectrą i Multimedią (ta sama firma) polega na tym, że nie wypłacają swoim pracownikom wynagrodzenia, lub ze znacznym opóźnieniem, najniższa krajowa na własnych działalnościach gospodarczych i ludzie się zwalniają masowo, nie są w stanie wytrzymać dłużej psychicznie . Nie ma komu pracować. Dlatego są różnego rodzaju problemy z komunikacją, serwisem itp.
    Zalety.
    Wady.
    MiejscowośćGDAŃSK
  • ~Wiolmaj / 2022-03-09 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Awaria przynajmniej dwa razy w miesiącu, tragedia.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Anonim / 2022-03-09 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma, nie szanują klienta. Nie polecam nikomu. Omijać ta firmę z daleka. Awarię naprawiają po ponad 2 tygodnikach.
    WadyBrak netu, cały czas zrywa, kiepski zasięg, fatalny kontakt
  • ~Ewka / 2022-02-27 15:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie mogę doczekać się, kiedy skończy się moja umowa. Nigdy więcej, internet się wiesza, z TV również problemy bywają, a najgorsza sprawa to kontakt z obsługą klienta, kiedy chcesz się z nimi skontaktować czas oczekiwania to jakaś masakra.
    MiejscowośćDębica
  • ~Jaroslaw / 2022-02-22 19:09
    Ocena: 4.00 / 5
    Ogolnie jakosc świadczonych usług i cena jest bardzo dobra.problemem jest jakosc infrastruktury i okablowania.caly czas namawiają was na gratisy i zwiększenie transferów.tez sie zdecydowałem a co tam 10zl wiecej a predkosc 300 zamiast 150 i sie zaczęły schody jak u większości niezadowolonych.pol roku walki.dekodery.technicy przez 6 miesiecy.w końcu wymieniali okablowanie i wszystko działa jak należy 200mb/s test na smartfonie.musicie zrozumieć ze panie które do was dzwonia i wciskają wam uslugi dodatkowe nie maja zielonego pojęcia w sprawach technicznych.to są poprostu sprzedawcy co mają wyrobić normę.wiec albo stosowną umowa z zapisem.albo koniecznie wizyta serwisanta przed instalacja na pomiar zaklocen.ale na to multimedia niestety sie nie zgadza.a byłoby idealnie jakby była taka możliwość.walczylrm 6 miesiecy ale jestem 2 lata mega zadowolony..
    ZaletyJakoś bardzo dobra do ceny
    WadyDział techniczny nie współpracuje z handlowym
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Klientka / 2022-02-19 09:45
    Ocena: 1.25 / 5
    Fatalne podejście do klienta. Naliczyli rachunki niezgodne z umowa. Miesięczny koszt mojego rachunki miał wynosić 39 a od roku naliczali 77 zł. Ale o tym dowiedziałam się je sytuacji, w której zawiesili kuskusem Internetu w związku z zadłużeniem . W wyniku niewłaściwego naliczenia kwot rachunków narosły zaległości na ponad 500 zł . Firma nie raczyła się odezwać w sprawie rosnącego zadłużenia. Złożyłam reklamacje … zobaczę jaki będzie efekt. ZDECYDOWANIE ODRADZAM !!!
    ZaletyBrak
    WadyZdecydowanie za dużo żeby opisywać
    MiejscowośćRzeszów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4577
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2095
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4806
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4021
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3108
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2659
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2053
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319