strona 7 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »
-
~michal / 2020-04-06 11:33
Z całego serca odradzam tego operatora. Mają haniebny sposób okłamywania użytkowników. Proszę za żadne skarby nie wierzyć ludziom z obsługi klienta. W mojej sytuacji przeprowadzki oraz przenoszenia usług, okłamali mnie kilkukrotnie! I tu nie chodzi, że kwestie były 'niedogadane' lecz jawnie pani przez telefon mówiła mi jedno, a operator zrobił coś zupełnie odwrotnego. Nie mogę przedstawić wszystkich momentów kiedy mnie okłamali (więcej mogę opisać jeśli ktoś napisze na multimedia.oszusci@gmail.com). Ale proszę sprawdzić w internecie sprawę sądową, którą MM przegrała i będzie zmuszona do zapłaty 4ml zł kary. Pomimo tego, nadal się nie nauczyli, ponieważ w rozmowie z obsługą klienta, pani uparcie twierdziła, że nie mogę rozwiązać umowy, ponieważ umowa jest na 'usługi cyfrowe', lecz kiedy jej wyrecytowałem paragraf prawa konsumenta (rozwiązanie umowy przed upływem 2tyg od jej podpisania), bez chwili namysłu, potwierdziła, że umowa zostanie rozwiązana - wiedziała, że mnie okłamuje... -
-
~Mirek / 2020-12-30 11:25
Od wakacji ciągłe problemy z internetem. Praktycznie co drugi dzień w godzinach wieczornych nie ma połączenia. Konsultant w Szczytnie bardzo nie miły. Przy zawieraniu umowy potrafił normalnie rozmawiać. Wadyj.w.MiejscowośćSzczytno -
~Monika / 2024-01-24 18:54
Oszuści, po 2 miesiącach od podpisania umowy przysłali informację o podwyżce abonamentu o procent inflacji czyli ok. 12%. Czekali na możliwość umieszczenia stosownych paragrafów w umowie. Nie można zerwać umowy. Już mi przesłali 2 podwyżki za marzec i maj. MiejscowośćWarszawa -
~Nikita55 / 2019-10-10 09:23
Umowa niezgodna z zawartą telefonicznie. Jakość usług słaba. Kontakt fatalny. Nie da się wypełnić formularza kontaktowego w strefie klienta. Ogólnie żałuję, że przedłużyłam umowę, ponieważ firma nie szanuje starych klientów. ZaletyNie dostrzegam zaletWadyFatalna obsługa klienta i umowa niezgodna z zawartą telefonicznieMiejscowośćGdynia -
~Papcio / 2023-05-15 20:56
Multimedia Tarnów. Płacę za usługę której router nie obsługuje. Od kilku tygodni nie można się doprosić o jego wymianę na nowszy model który już obsługuje to za co płacę. Mówią , piszą milutko ale i tak mają klienta gdzieś. MiejscowośćTarnów -
~Piotr / 2021-01-16 13:15
Firma z którą nigdy się nie należy wiązać !!!!!!!!!!!. Próby rozwiązania umowy to droga przez mękę. Brak jakiejkolwiek możliwości połączenia drogą telefoniczną. W przypadku zadawania trudnych pytań firma zrzuca na linię gdzie nikt nie odbiera telefonów !!. Ludzie jak macie trochę rozumu to omijajcie tą firmę dalekim łukiem !!
Wprowadzają w błąd i próbują za wszelką cenę utrzymać klienta ( czytaj : obciążać go kolejnymi kosztami !!)
Wszystkie rozmowy najlepiej rejestrować !!
Powinien się do nich dobrać UOKiKZaletyDobry sygnał.WadyObsługa klienta to katastrofa !!!! Jej po prostu nie ma !!MiejscowośćŁódź -
~radzi / 2020-12-09 09:25
Bardzo utrudniony kontakt.
Przedstawiciele stacjonarni oraz obsługa infolinii niekompetentna.
Oferta jest OK ale dodatkowo dochodzą ukryte koszty.
ZaletybrakWadyUkryte koszty - opcja nagrywarki miała być w cenie, a okazało się, że trzeba sobie dokupić nagrywarkę oraz usługę odpłatną co miesiąc.
Zerwanie umowy miało być bez dodatkowych kosztów o czym zostałem poinformowany przez infolinię oraz w biurze stacjonarnym - po 2 miesiacach dostałem pismo o zapłacenie kary za zerwanie umowy.MiejscowośćTarnów -
~rcj / 2018-08-13 15:11
- umowy trzeba podpisywać razem z wciskanymi na siłę usługami , bo inaczej nie można !!
- nawet rezygnacja z tych zbędnych usług 1 dzień po podpisaniu umowy!!! - (wcześniej nie można podobno !!!!) nie uchroni przed dodatkowymi opłatami
- prostej reklamacji nie idzie załatwić przez infolinię - mam sobie iść i załatwiać reklamację sam w "moim biurze obsługi" nie w "ich" tylko "moim" oczywiście nikt mi nie da nawet numeru telefonu do tego biura, za to wszędzie jest nr infolinii gdzie nic niemogące "blondynki" marnują mój czas!!!
- firma beznadziejna, ogólnie jeden wielki burdel nie radzący sobie z obsługą klienta. -
-
~Reniek / 2022-07-01 15:40
Internet przy prędkości 600 zrywa 3-4 x/h. Wizyty specjalistów z MM spowodowały zakup nowego rutera dwuzakresowego , kolejne - wymiana modemu...nadal zrywa. Gość z infolinii niekompetentny, nie przedstawiła się za to krzyczał i wyłączył się gdy przestał mówić, żadnej możliwości przedstawienia problemu. To standard usług MM??? Na szczęście ma Netię. MiejscowośćŁódź -
~Rozczarowany / 2020-04-15 10:54
Nie zapomnijcie wypowiedzieć umowy w odpowiednim czasie.
Umowa kończy mi się z końcem kwietnia 2020, oczywiście miałem promocyjne usługi na internet, kwota około 45 zł/m-c. Umowy nie wypowiedziałem, bo nie pamiętałem, że mi się kończy i zaproponowano mi przedłużenie jej na nowych promocyjnych zasadach - ta sama prędkość za prawie 60 zł. Pomyślałem sobie, wypowiadam umowę i podpisuję z konkurencją. Otóż nie, bo jak wypowiem umowę, to obowiązuje mnie już normalna cena regulaminowa, bez promocji, za maj, która wynosi jedyne 600 zł za tę prędkość internetu co mam obecnie/m-c. Jedyne co mi pozostaje to podpisać umowę na najkrótszy możliwy okres z tą firmą, czyli na rok i wypowiedzenie jej odpowiednio wcześnie, bo znowu będę musiał zgodzić się na jakąś promocję. Niestety bezterminowa oferta (którą bym wypowiedział w maju lub czerwcu) mnie nie dotyczy, ponieważ miałem obecnie terminową umowę i muszę terminową podpisać ponownie.ZaletyBrakWady1. Po prostu cwaniactwo i zamiast zachęcać klientów ciekawą ofertą, to oni mają takie regulaminy, że jeżeli odpowiednio wcześnie nie wypowiesz umowy i nie przyjmiesz nowej oferty promocyjnej, to musisz zapłacić dla przykładu 140 zł za - uwaga - 1 Mb/s !!! Tak więc pozostaje Ci przyjąć kolejną ofertę promocyjną i tym samym zostajesz wiernie z firmą która o Ciebie dba :)
2. Internet czasami szwankuje i zrywa. Są dni gdzie cały dzień internet działa jakby chciał a nie mógł.MiejscowośćGdynia -
~rudymaciek / 2019-10-13 19:48
Największą wadą tej firmy jest obsługa klienta. Totalny brak szacunku. NIE POLECAM !!! ZaletyBrak -
~Slajmi74 / 2019-10-16 10:19
Podczas przedłużenia umowy na Internet i TV w pakiecie, konsultant wyraźnie poinformował, że zostanie wprowadzona korekta do umowy, ustalająca wysokość kwoty pierwszej faktury nowej umowy. Po 4 miesiącach firma Multimedia wyłączyła usługi (pomimo opłacanych, zgodnie z umową, co miesięcznych faktur) i wszczęła postępowanie windykacyjne. Pani na infolinii stwierdziła, że konsultant widocznie nie wprowadził korekty do systemu - przyjęła zgłoszenie reklamacji informując, że jej rozpatrzenie zajmie do 30 dni, a jedyną opcją ponownego uruchomienia usług i zakończenia postępowania windykacyjnego jest uregulowanie niesłusznie naliczonej, dodatkowej opłaty... Multimedia - Wasi pracownicy to debile, czy złodzieje..? ZaletyNie wiem, czy są...WadyObsługa klienta, jakość usług.MiejscowośćOlsztyn -
~Wkurzony klient / 2020-06-27 22:56
Od 3 tygodni nic się nie da zrobić używając ich internetu. Każdy kogo znam ma te same problemy ZaletyPracownicy faktycznie starają się pomóc.WadyPrędkość
Liczność
CenaMiejscowośćGołdap -
~x / 2022-05-31 09:10
Naprzyjmowali mongołów bez uprawnień.Głupiej awarii pajac nie potrafi naprawić. ZaletybrakWadyczęsto brak połączenia -
~Kasia / 2018-07-30 13:16
Internet przerywa. Nie dziala w odleglosci 10 metrow od routera. Infolinia to zart. Posluchac mozna tylko maszyny, jesli twoj problem odbiega od opcji ktore maszyna moze zaproponowac,to pomocy nie dostaniesz,bo z konsulantem sie nie polaczysz. Proba kontaktu przez chata na FB, poki co - po 2,5 h - nieudana. Cisza. nie polecam Zaletynie widzeWadyprzerwy w dostawie, trudny kontakt z konsultantem/infolinia.Miejscowośćolsztyn -
~Klijent byly / 2022-08-14 10:17
To jest najgorsze badziewje jakie może być w polsce ZaletyNie ma zalet to badziewjeWadySame wady żadnych zaletMiejscowośćZamość -
-
~Krzysztof N. / 2020-09-12 16:17
Banda oszustów i kłamców. Przez trzy dni 7,8,8 08 br, byłem pozbawiony całkowicie tv, internetu,telefonu.Po tych trzech dniach przyszedł serwisant i stwierdził, że dekodery i-can 2410w muszą być wymienione.Udałem się więc do biura obsługi, gdzie przyjęto ode mnie zgłoszenie, a serwisant potwierdził, że sporządził,protokół dot. wymiany dekoderów. Obiecano mi, że zostaną wymienione jak najszybciej.Do dnia dzisiejszego tj.12.09, br. nic się nie dzieje, a multimedia włączyła automat z głupim nagraniem który powtarza w kółko od kilku dni, że awaria zostanie usunięta o 23-ciej.I co? I NIC. Ja i moja rodzina i więKSZOść LUDZI Z OSIEDLA podjęło już decyzję o rezygnacji, bo jak można tak traktować ludzi. MiejscowośćDębica -
~Michał / 2020-04-05 11:56
Niedziela - nie działa mi interet, telefon, telewizja cyfrowa. Na inforlinii informacja iż w moim regionie jest awaria do godziny 14-tej.
Codzienna praca z internetem od Multimediów to dramat - przerwania po kilka razy dziennie to standard. -
~pawel / 2020-12-05 12:28
Witamy w firmie Multimedia.
Jak mogę pomóc?
7993939 12:15:45
witam , tydzien temu w piatek okolo 17:30 przeduzylem umowe o kolejny rok , 600mega + kanaly co mialem z hbo = 95zl miesiecznie ,
pani przez telefon powiedzuala abym 1 grudnia zrestartowal router i bedzie 600mega ,zrobilem to i nadal mam tylko okolo 230mega , zglaszalem to juz 2 razy na czacie , za kazdym razem na czacie dostawalem informacje ze skontaktuje sie ze mna telefonicznie ktos z multimedii , czekam juz tydzien czasu i nadal cisza , prosze o natychmiastowy kontakt telefoniczny , w przeciwnym razie rezygnuje z przedluzenia umowy ! napomkne tez ze juz to zglaszalem przez formularz zglozszeniowy na stronie multimedi i nadal sie ze mna nikt nie skontaktowal , nie rozumnie jak mozna tak lekcewazyc klienta ! , ostatni raz zglaszam ta sprawe , jezeli nikt sie ze mna nie skontakruje to rezygnuje z umowy ! 504 974 715
7993939 12:16:08
tylk o prosze mi nie pisac ze ktos sie ze mna skontaktue ! .....
7993939 12:19:18
ponadto pani powiedziala ze faktura za grudzien bedzie 95zl , a widze ze jest juz 11.86 !
7993939 12:19:58
dlaczego mam jakas note odsetkowa 0,60zl ???
7993939 12:21:53
halo jest Pani ?
dodam ze to juz 4 czat bez odpowiedzii!!!!Zaletybrak !!!Wadyolewanie klienta !! obsluga klienta dramat , czat to jakis zart !
nie polecam !!!!!Miejscowośćkwidzyn -
~35G / 2023-03-28 20:36
Najgorszy dostawca na rynku. Przy podpisywaniu umowy trzeba się psychicznie przygotować na pisanie reklamacji. Od 8 lat (umowa na roku) gdy podpisuję umowę, zawsze coś jest nie tak i muszę pisać reklamację. U nich jest proceder: 1. Namącić w głowie klienta promocjami 2. Przy umowie na rok dać np. Nagrywarkę sieciową na 25 miesięcy, a reszta umowy na 13 miesięcy. 3. Nie udzielać usług obiecanych przez operatora 4. Klient pisze reklamację 5. Pobierać złą kwotę za usługi 6. Po zakończeniu umowy, przejść do kroku 1. ZaletyUdowodnienie, że potrzebujesz prawnika, księgowego i terapeuty.WadyFałszywe promocje, zły okres lojalnościowy, nie udzielane usługi, niekompetentny personel i 100 innych wad.MiejscowośćWarszawa
strona 7 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »