Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 605 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.33
  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dreamzed / 2021-09-10 10:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Umówilismy montera na za 10 dni bo to byl pierwszy wolny dzien , po czym w dniu przyjazdu czekamy od rana w domu , po 2 h oczekiwania dzwonimy tam , dostaje informacje ze 3 dni temu sie dowiedzieli ze dekoder który był w naszej umowie się skonczyl i musza wymienic na inny , kolezanka miala zadzwonic do Pana ale ups nie zadzwonila , monter nie przyjedzie ani dzisiaj ani w weekend , a kolezanka która miala oddzwonic nie oddzwania i nie da sie z nikim umowic , ODRADZAM WSZYSTKIM TEJ FIRMY !
  • ~Abonentka / 2021-09-07 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, to jest jakaś totalna porażka. Pierwsza sprawa konsultantka podpisuje umowę bez uprawnienia abonentki, wystarczy znać parę danych i można robić co się chce. :) pozniej bylo tylko ciekawiej umowa została zerwana przez tą samą panią po tym jak powiedziałem że od rozpoczęcie nowej umowy chcę mieć nowy router bo ten nie obsługuje tej prędkości, pani powiedziała że nie będzie to możliwe (ciekawe czy orientuje sie wogole co to jest router). 3 dni później została podpisana umowa ponownie przez tą samą panią, tym razem z upoważnienjem abonentki (chyba się pani nauczyła po ostatniej rozmowie) :) w tym samym dniu poprosiłem o wymianę routera pani mnie umówiła na najbliższy wolny termin to był 3 października, czekałem cały dzień nikt nie przyjechał więc dzwonie a tam mówią że wizyta została skasowana (powód podobno brak modemów, ale nikt nie raczył nawet zadzwonić i poinformować że nikogo nie będzie tylko sam się musiałem dowiedzieć) i czy chce umówić na 7 pażdziernika, w konsekwencji znów umawiała mnie ta sama pani z którą podpisywałem umowę no nic więc czekam nadzszedł 7 października czekałem cały dzień znów nikt się nie pojawił więc ponownie zadzwoniłem a tam co usłyszałem ? Wizyta skasowana ;) i że ma do mnie oddzwonić ta pani z którą podpisywałem umowę jako że już mam jej serdwcznie dość i tak bym nie odebrał, Ale mimo wszystko nikt nie zadzwonił, więc znów zadzwoniłem do obsługi klienta poprosiłem o wymiane routera i czemu technicy nie orzyjechali jak już druga wizyta była umawiana, jeszcze wczesniej poprosiłem żeby mnie nie odsyłali znów do tamtej pani, i że jak może, na szczęście pani na lini tego nie zrobiła i załatwiła sprawę, zgłosiła to do lokalnego bok z prośbą o wymianę bo jak się okazało tamta pani nawet nie może przez telefon umówić wizyty :D tyllko lokalny BOK może to zrobić. I że wogóle jakieś bzdury są tam popisane w systemie. Na ten moment mam gorszy internet niż miałem :) przy wcześniejszym 600mb/s (mierzone po wifi kilka razy w roznych dniach) mialem okolo 400mb/s teraz mam niecałe 300mb/s a co najlepsze mam smartfon z wifi 6 ax, nowy router jeden z nowszych modeli tplink ax 5ghz 3000m/s podłaczony pod stary router światłowodowy kablem ethernet 1gb/s oraz nową wewnętrzną kartę intela do laptopa gamingowago takze wifi 6 ax 3000mb/s (wszystkie sprzęty oczywiście połączone po wifi do tplinka), Zmiany sprzętu dokonalem ze wzgledu na większą prędkość. Na ten moment mam dalej stary router i mniejszą prędkość. Do tej pory byłem zadowolony niestety wszystko zaczęło się pieprzyć od chwili podpisania nowej umowy z tamtą panią, mam nadzieję że nie będę miał przyjemności już z nią rozmawiać, i że wkońcu przyjedzie technik i wymieni ten router na nowy bo wydaje mi się że ta pani z którą dzisiaj rozmawiałem, wie o co chodzi i załatwiła tą sprawę tak jak trzeba. Mam nadzieję że zostaną wyciągnięte jakieś konsekwencje dla tamtej pani bo inaczej sam je wyciągnę ;), po pierwsze stracony czas a po drugie czy podpisaniem umowy przez osobę nieuprawnioną nie powinien się zająć uokik ?
  • ~Łukasz / 2021-08-23 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA !!!!
    Umowa podpisana na 12 miesięcy za tydzień mija 3 miesiąc a ja nie otrzymałem swojego sprzętu.
    Mało tego za faktury muszę płacić zgodnie z umową a na brak sprzętu mogę złożyć tylko reklamacje !!!!
    Technik był umawiany 4 razy (4 dni wolnego na jego przywitanie) za pierwszym razem nie dostał sprzętu, drugi i trzeci raz nie przyjechał wcale, za czwartym wymienił nie to co miał. Wymienił router WIFI zamiast dekodera. Na infolini uważają że wszystko jest ok po stronie Multimedii, technik pokazuje mi zlecenie tylko na wymianę routera. Takich jaj dawno nie miałem. Czuje się jak ostatni debil. Za 9 miesięcy kończy się umowa, mam nadzieję, że choć w połowie trwania umowy dostanę sprzęt !!!! PARTACZE
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćKępno
  • ~Pacek / 2021-08-17 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli macie inne opcje, to bierzcie je w ciemno, tylko nie podpisujcie żadnej umowy z tą firmą. Cały czas problem z internetem, a od czasu do czasu także problem z telewizją. Dzwonienie na infolinie nie daje nic, konsultant normalnie śmieje się w słuchawkę.
    Zaletybrak
    Wadyco chwile przerwy w dostawie internetu, czasami takze telewizji
    MiejscowośćEłk
  • ~Dzorcz / 2021-08-17 14:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Odkąd się połączyły te dwie firmy same problemy nic niedziela wiecznie same problemy byle kasę brać i wciskać co popadnie klientom nogi za pas i uciekać ją najdalej odnich
    WadyNiska jakoś usług
    MiejscowośćKatowice
  • ~frt / 2021-08-05 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    widać brak kompetentnej osoby w biurze abonenta w Kaliszu .przechodziłem do vectry tv pod koniec czerwca tego roku i przyszedł monter zabrał dwa dekodery i modem .a teraz obie firmy choć są siedziby są w tym samym miejscu nie potrafią się porozumieć .
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji w biurze abonenta .
    Miejscowośćkalisz
  • ~michal / 2021-08-04 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    ch*jowy internet, stoje przy routerze speed test pokazuje 150mb/s a żaden filmik na yt się nie odpali i tak od kilku dni!!!
    Zaletyk*rwa nie ma takiego czegoś
    Wadyinternet, szybkość internetu, brak internetu, k*rwa telewzjia w 480p lub AŻ w HD to jakiś żart, teleeizory obsługują 8 k a oni k*rwa hd dalej maja...
    MiejscowośćMielec
  • ~Kosmita / 2021-08-03 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Skanowanie programów odbywa się non stop, nie można normalnie obejrzeć programu nie mówiąc jak ktoś ogląda mecz, internet tragedia, najgorsze dziadostwo na rynku!!!!!!!
    WadyWszystko nawet kolsultanci
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ziomal / 2021-08-01 00:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno zrywa kanały ciągle brak sygnały nie polecam najgorsza telewizja. Kpina naciągają ludzi omijać szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyTotalne dno zrywa kanały
    MiejscowośćGorzyce
  • ~Dawid / 2021-07-15 17:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Niezły internet macie internet skacze do 300ms podczas grania.
  • ~agao / 2021-07-14 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać tą firmę szerokim łukiem! 3 tydzień od podpisania umowy z nimi walczę o to żeby ktoś kompetentny przyszedł i poprawnie zainstalował kartę w moim telewizorze. Dzwonienie na infolinię, kończy się tym, ze albo ci "specjaliści" się rozłączają albo obiecują ze oddzwonią i niestety obietnicy nie dotrzymują. Raz nawet dostałam reprymendę dlaczego ja im blokuję linie. A niby rozmowy nagrywają w trosce o najwyższy poziom świadczonych usług . Kpina! Dodam jeszcze ze 3 razy przychodzili "technicy" którzy nic nie zrobili bo telewizja nie działa jak nie działała. A teraz za te wszystkie usługi wystawili fakture na 170 zł za to ze nic nie działa ! BRAWO! Składanie skarg nic nie daje, bo zostają bez jakichkolwiek odpowiedzi. Tak więc, drodzy internauci nie dajcie się oszukać, jak zrobiłam to ja! Omijać szerokim łukiem w szczególności placówkę w Płocku!
    ZaletyBRAK
    MiejscowośćPłock
  • ~dalia45 / 2021-07-07 13:54
    Ocena: 2.00 / 5
    KILKA RAZY W MIESIACU , kilka razy dziennie SKANUJA TE SAME (JUZ ISTNIEJACE) KANALY !!!! Nie pomaga zglaszanie tego w punkcie !!!
    MiejscowośćGliwice
  • ~Adam / 2021-06-28 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ustalony termin instalacji 25.06 brak instalatora,

    tel. Do BOK Pani nie wie czemu nie dotarł. Nowy termin za kolejny tydzień!!! Brak poszanowania abonenta z 20 letnim stażem.Moja Decyzja o odstąpieniu od umowy. NIE PODPISUJCIE UMOWY Z TĄ FIRMA TOTALNE DNO!!! Szkoda nerwów

    WadyWszystko
    MiejscowośćKalisz
  • ~Stan / 2021-06-27 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka wizyt serwisanta i zawsze to samo w dzień umówiony serwisant nie wykrywa słabej siły sygnału tv a prędkość Internetu jest ok dzień po wizycie wszystko wraca tv ścina obraz a modem muszę kilka razy w ciągu dnia zresetować i tak od roku nie mam innej alternatywy jeżeli chodzi o Internet w tv można się pokusić o satelitę ale w końcu jest umowa z multimedia pytam sąsiadów czy mają podobnie odpowiadają że tak
    MiejscowośćKartuzy
  • ~Taszkent / 2021-06-24 10:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Szkoda gadać, czekam na koniec terminu umowy na cz.o. i koniec współpracy.
    ZaletyW porównaniu z innymi operatorami - brak zalet.
    WadyJakość, obsługa, awaryjność, obsługa urządzenia Wi-Fi (routera +AP), reakcja na zgłoszenie awarii, jakość/rzetelność obsługi zgłoszenia, brak możliwości negocjacji umowy.
    MiejscowośćSrargard
  • ~Krzysiu / 2021-06-23 00:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie nie polecam tego gówna, średnio co trzy dni po północy robią sobie w żaden sposób nie zapowiedziana przerwę w dostawie internetu.

    ZaletyBRAK
    WadyWSZYTSKIE
    MiejscowośćStargard
  • ~Agnieszka / 2021-06-09 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś myślałam,że nizej dna sięgnąć nie można,ta pseudo firma MULTIDUPA zrobiła jednak podkop i sięgnęła dno dna????????????Nic gorszego na Polskim rynku nie było,nie ma i nie będzie!!!????????????????????????????
    ZaletyBrak!!!
    WadyIstnienie tych złodziei!!!
    MiejscowośćChełm lubelskie
  • ~aldek / 2021-06-06 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    To co wyprawia ta pseudo firma to dramat tylko awarie brak sygnału zero wiedzy przez obsługę klientów.
    ZaletyHaha
    WadySame wady
  • ~Mati / 2021-05-28 22:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Ignorują klienta, wieczne problemy. Bagatelizowanie problemu, po trzydziestu minutach oczekiwania mnie wywala z infolini.
    ZaletyJak działa to jest w miarę dobrze, jednak rzadko działa jak powinno
    WadyWszystko od internetu po obsługę klienta
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Aleksandra / 2021-05-25 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar, nieprofesjonalni, bezczelni, nieslowni. Stały, długoletni użytkownik, co umowa to wciskają tylko wyższy abonament plus kanały, których sie nie chce. Każdą usługę (tv, net, tel) kończą w innym miesiącu, mimo podpisywania umowy w jednym dniu. Oszukują i żerują na tym, ze w Gdyni Chyloni nie mają konkurencji. Swoją drogą, dlaczego???
    ZaletyBark
    WadyWszystko jest nie tak
    MiejscowośćGdynia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2265
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1662
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 741
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 308
Toya (TV)
Ocena: 4.19, ilość opinii: 194
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4462
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3882
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2918