Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

MOICO opinie

Ocena na podstawie 330 opinii

3.07 / 5

  • Niezawodność
    2.84
  • Obsługa klienta
    2.96
  • Cena
    3.27
  • Parametry
    3.26

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mesjasz / 2019-01-07 23:36
    Ocena: 1.00 / 5
    !!! Uwaga!!! To oszuści!!!!!
    . Dopiero przy podpisaniu umowy informują o jakieś opłacie za dzierżawę łącza. 20 zł. Wykupują na własność kanalizację. Przez co dymają innych operatorów. I twierdzą że za " jedynym " operatorem na danym obiekcie. Przecież to prokuratura powinna się tym zająć .
    To cen z ulotek i tych na necie każą dopłacać. Wychodzi to na jaw gdy ktoś chce się podłączyć do sieci. Mi się to w głowie nie mieści. !!!!!Czytajcie co podpisujecie !!!!
    ZaletyŻadnych zalet. Kantuja już na starcie.
    WadyWadą jest to że wogole są
    MiejscowośćWrocław
  • ~Michał / 2018-06-05 07:22
    Ocena: 1.00 / 5
    A ja jeszcze nie mam Moico. Chciałem sobie założyć. Po pierwszym telefonie wszystko wydawało by się ok, pani wszystko zapisała i ekipe montażową wysłała. Ale czekałem dwa tygodnie i nic. Dzwonię następny raz i mówie, że chce internet a pan ok, ok wszystko ok i potwierdze Panu montaż, dziś po południu oddzwonię. I tak dwukrotnie mieli oddzwonić i nie oddzwonili. Jeżeli tak wygląda podłączenie internetu u nich to już wiem, co będzie później. Nie polecam.
    WadyObsługa klienta to jakieś nieporozumienie
    MiejscowośćWrocław
  • ~Michał / 2023-02-22 05:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne nieporozumienie obsługa beznadziejna infolinia na poziomie lat 80-tych żadnych redakcji na zgłoszenia żenada w pełnym znaczeniu słowa
    ZaletyTu nie ma żadnych zalet poza nazwą "MO I CO"
    WadyNie sposób wymienić wszystkich
    MiejscowośćWrocław
  • ~Muniek / 2018-04-30 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakiś dramat. Kontakt mega utrudniony. Obsługa bardzo słaba. Szybkości mocno poniżej umownych. Widać, że dużo na marketing wydają. Może jakby zaczęli wydawać na obsługę techniczną i obsługę klienta to by lepiej działało
    Zaletymarketingowo błyszczą - koniec zalet
    WadyWady? Same.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Nashua / 2019-01-12 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejna awaria internetu od piatku ~~22.00 do ? Jest sobota dalej brak internetu.
  • ~Niechupcwaszniszczy / 2022-07-19 02:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Co dwa dni, regularnie 30 minutowe przerwy w działaniu sieci. W weekendy zdarza się dwa, trzy razy dziennie. Historia taka sama jak u innych: nowe osiedle we Wrocławiu i jedyne co jest to Moico. Dziala wtedy kiedy chce a nie gdy chce użytkownik. Absolutnie odradzam wszystkim którzy potrzebują internetu do czegokolwiek. Człowiekowi czasami nie chce się wierzyć ze mamy rok 2022. Polecam pieniądze na ewentualny internet od Moico wrzucić do blendera - rezultat będzie ten sam.
    ZaletyLepsza od raka mózgu, ale niewiele. Przelewy odbierają natychmiast.
    WadyUsługa totalnie niestabilna i nieprzewidywalna, ciagłe przerwy i problemy techniczne. Typowy januszex: dej pan pieniądze a ja się zastanowię.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Patrycja / 2024-08-29 06:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Awarie 2 razy w tygodniu i to przez cały dzień lub nawet dwa. Cena wysoka porównując u konkurencji. Na infolinii udzielają informacji ze to awaria sieci proszę czekać!
    Gdybym mogła skorzystałabym z innego internetu!
    ZaletySzybki internet
    WadyCzęste awarie
    MiejscowośćMokronos
  • ~Patryk / 2024-01-09 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest dramat, podpisują sobie umowy z deweloperami i uzależniają od tego gówna, którym nazywają swoje usługi, internet codziennie zrywa, prędkość zakłamana
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWrocław
  • ~Pawel / 2018-06-18 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Zamowilem mies temu internet z tv i do tej pory nikt noeprzyszedl. Gdy ja dzwonie to zawsze maja jakies wytlumaczenie ze brak pradu ze cos tam itd.JEDNO WIELKIE DNO
    MiejscowośćOława
  • ~Rafal / 2019-03-08 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Moico to tragedia. Zdecydowanie odradzam. Mieszkam na Maślicach. Awarie kilka razy w tygodniu, brak możliwości kontaktu. Weekendy bez internetu to norma. Odradzam
    ZaletyBrak
    Wady- ciągle awarie, - brak kontaktu
    MiejscowośćWrocław
  • ~Robert / 2020-02-21 02:02
    Ocena: 1.00 / 5
    jedna wielka porażka ceny sa zagorowane bo tak u innych dostawcow 2 razy taniej. zenada
    Zaletybrak
    Wadycena jakosc wszystko tragedia
    Miejscowośćwrocław
  • ~Robin / 2021-08-23 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem kto odpowiada za finanse w tej firmie (kasa,kasa,kasa), ale warto zapytać mieszkańców np ul. Arachidowej co myślą o tym ISP i czy jest tam ktoś kto nie zrezygnował z ich "najspanialszych" usług...
    Zaletynie znam
    Wadycena, itp itd, nie da się dogadać
    MiejscowośćWrocław
  • ~rozczarowany / 2019-01-24 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat, dramat, dramat i dramat
    Nie polecam,
    Bardzo niestabilny
    potrafi całymi dniami nie być internetu ani telewizji
    Zaletyzero, nic, null
    Wadycałe mnóstwo
    MiejscowośćWrocław
  • ~Ryszard / 2024-06-12 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch lat walczę z firmą Moico aby przywrócić sygnał zajętości telefonu w sytuacji rozmowy z inną osobą.
    Niestety brak efektów.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Sikor / 2022-10-18 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadzieja, drogo i nie działa , usterki usuwają przez miesiąc
    Zaletybrak
    MiejscowośćOława
  • ~SŁAWOMIR / 2017-03-26 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam jakość usługa dramat, ciągłe usterki i problemy z kontaktem.
  • ~Tadeusz / 2021-01-05 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku lat korzystałem z "sygnału internetowego" Moico, w cenie 55 zł miesięcznie, miałem automatyczne zlecenia stałe - płatności. Gdy zakończył się termin automatycznych przelewów zablokowano łącze internetowe. Po rozmowie z pracownikiem MOICO dowiedziałem się, że sygnał został zablokowany z powodu 2 miesięcznego braku opłaty. Powiedziałem "sory", pracownik nadmienił, że mam dokonywać wpłaty = 50 zł, / a nie 55 zł, jak było płacone zleceniem stałym. Po około 2 latach ponownie brak sygnału. no tak bo nic nie wiedziałem , że zalegałem każdego miesiąca 5 zł, ..../ po 2 latach ..hi.hi.hi./ Nazbierało się z ODSETKAMI około 300 zł. ole...thanks MOICO.!!! rezygnuje z Waszych usług, tym bardziej, że w miesiącu korzystałem z sygnału w granicach 5 - 15 godzin.
    Zaletybrak kontaktów,!!!
    Wadyole....................
    MiejscowośćWrocław
  • ~Użytkownik Moico / 2022-09-29 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    hmmm. Zazwyczaj daruję sobie wystawianie opinii w internecie, ale tym razem muszę. Wiedza Obsługi Klienta- żenująco niska. Mam wrażenie, że działanie internetu/ routera jest im obca. Standardy obsługi... również pozostawiają wiele do życzenia.

    Dla przybliżenia opiszę sytuację:
    Godzina 17:00- brak internetu- zdarza się. Po wielu samodzielnych próbach jego połączenia zdecydowałam się zadzwonić na infolinię. Po krótkiej, lakonicznej rozmowie o moich danych, otrzymałam informację, że problem został zgłoszony do działu technicznego. Z uwagi na całodobową linię, postanowiłam zadzwonić ponownie ok 21:00. Tym razem po 20-minutowym komunikacie, że jestem pierwsza w kolejce odebrał Pan. Otrzymałam informację, że moja sprawa jest rozwiązywana. O godzinie 7:00 następnego dnia również nie było informacji o statusie sprawy. Zadzwoniłam ponownie i dowiedziałam się, że po 10-minutach mam spróbować połączyć się ponownie- nie udało się. Przy czwartym telefonie odebrała Pani, która mam nadzieję, była pierwszy dzień w pracy, bo z umiejętnością prowadzenia rozmów i znajomością produktu było bardzo ciężko. Nasza ponad 20-minutowa rozmowa, przerywana głuchą ciszą (rozumiem, że konsultacje z kimś bardziej doświadczonym, ale chociaż uprzedzajcie), polegała na wymianie zdań na poziomie "a jak wpisze Pani adres strony internetowej to co się pojawia?" (no "błąd połączenia z internetem"- bo co innego XD), proszę podać 4-cyfrowy kod znajdujący się na routerze- na pytanie gdzie on się znajduje, bo na znamionowej naklejce tego nie ma, Pani nie potrafiła odpowiedzieć. Zaoszczędze dalszych przykładów. Ostatecznie propozycją było odczekanie 10 minut i włączenie ponownie routera. Po informacji, że robimy to od wczoraj i nic się nie zadziało, Pani z Obsługi Klienta... po prostu się rozłączyła XDDDD

    I teraz uwaga, zadzwoniłam do przedstawiciela tej firmy, który zakładał internet- po 5 min rozmowy i tutaj naprawdę solidnej współpracy internet wrócił. Otrzymałam od niego więcej wsparcia i działań niż na infolinii. Doceniajcie takich pracowników jak Pan Przedstawiciel, bo naprawdę poprawił wizerunek Państwa firmy.
    ZaletyPan przedstawiciel
    WadyBiuro Obsługi Klienta
    MiejscowośćWrocław
  • ~WA / 2021-09-11 07:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Moico zatrudnia oszustów do pozyskiwania klientów za wszelką cenę na nowych osiedlach.

    Roznoszą ulotki tam gdzie ich usługi jeszcze długo nie będą dostępne. Telefonicznie zapewniają klienta że już świadczą tam usługi i obiecują szybki termin instalacji. Potem przez tygodnie potrafią karmić klienta wymówkami. Nawet udają że umówili instalację (oczywiście mają gotową wymówkę jak monterzy się nie pojawią). Wszystko żeby przetrzymać klienta.
    ZaletyNie wiem czy jakieś mają, bo nigdy nie skorzystam z oferty kogoś kto mnie okłamywał w taki sposób
    WadyZatrudniają naciągaczy i oszustów do pozyskiwania klientów
    MiejscowośćWrocław
  • ~we1tkindd / 2022-12-16 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    если вы будете переезжать на другой адрес не забудьте им написать ибо у вас в один момент отключат интернет и выставлять счет за не понятно что. не стоит ждать какого то предупреждения об этом, не звонка не письма не почту . будьте внимательными к этому. спасибо за внимание.

    jeśli przeprowadzisz się pod inny adres, nie zapomnij do nich napisać, ponieważ w pewnym momencie Twój internet zostanie wyłączony i zostaniesz obciążony nie wiadomo za co. nie czekaj na jakieś ostrzeżenie w tej sprawie, ani telefon, ani list, ani e-mail. uważaj na to. Dziękuję za uwagę.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4622
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2710
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347