Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

MOICO opinie

Ocena na podstawie 296 opinii

2.86 / 5

  • Niezawodność
    2.61
  • Obsługa klienta
    2.74
  • Cena
    3.09
  • Parametry
    3.07

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 15 z 15
  • ~Sikor / 2022-10-18 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadzieja, drogo i nie działa , usterki usuwają przez miesiąc
    Zaletybrak
    MiejscowośćOława
  • ~SŁAWOMIR / 2017-03-26 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam jakość usługa dramat, ciągłe usterki i problemy z kontaktem.
  • ~Tadeusz / 2021-01-05 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku lat korzystałem z "sygnału internetowego" Moico, w cenie 55 zł miesięcznie, miałem automatyczne zlecenia stałe - płatności. Gdy zakończył się termin automatycznych przelewów zablokowano łącze internetowe. Po rozmowie z pracownikiem MOICO dowiedziałem się, że sygnał został zablokowany z powodu 2 miesięcznego braku opłaty. Powiedziałem "sory", pracownik nadmienił, że mam dokonywać wpłaty = 50 zł, / a nie 55 zł, jak było płacone zleceniem stałym. Po około 2 latach ponownie brak sygnału. no tak bo nic nie wiedziałem , że zalegałem każdego miesiąca 5 zł, ..../ po 2 latach ..hi.hi.hi./ Nazbierało się z ODSETKAMI około 300 zł. ole...thanks MOICO.!!! rezygnuje z Waszych usług, tym bardziej, że w miesiącu korzystałem z sygnału w granicach 5 - 15 godzin.
    Zaletybrak kontaktów,!!!
    Wadyole....................
    MiejscowośćWrocław
  • ~Użytkownik Moico / 2022-09-29 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    hmmm. Zazwyczaj daruję sobie wystawianie opinii w internecie, ale tym razem muszę. Wiedza Obsługi Klienta- żenująco niska. Mam wrażenie, że działanie internetu/ routera jest im obca. Standardy obsługi... również pozostawiają wiele do życzenia.

    Dla przybliżenia opiszę sytuację:
    Godzina 17:00- brak internetu- zdarza się. Po wielu samodzielnych próbach jego połączenia zdecydowałam się zadzwonić na infolinię. Po krótkiej, lakonicznej rozmowie o moich danych, otrzymałam informację, że problem został zgłoszony do działu technicznego. Z uwagi na całodobową linię, postanowiłam zadzwonić ponownie ok 21:00. Tym razem po 20-minutowym komunikacie, że jestem pierwsza w kolejce odebrał Pan. Otrzymałam informację, że moja sprawa jest rozwiązywana. O godzinie 7:00 następnego dnia również nie było informacji o statusie sprawy. Zadzwoniłam ponownie i dowiedziałam się, że po 10-minutach mam spróbować połączyć się ponownie- nie udało się. Przy czwartym telefonie odebrała Pani, która mam nadzieję, była pierwszy dzień w pracy, bo z umiejętnością prowadzenia rozmów i znajomością produktu było bardzo ciężko. Nasza ponad 20-minutowa rozmowa, przerywana głuchą ciszą (rozumiem, że konsultacje z kimś bardziej doświadczonym, ale chociaż uprzedzajcie), polegała na wymianie zdań na poziomie "a jak wpisze Pani adres strony internetowej to co się pojawia?" (no "błąd połączenia z internetem"- bo co innego XD), proszę podać 4-cyfrowy kod znajdujący się na routerze- na pytanie gdzie on się znajduje, bo na znamionowej naklejce tego nie ma, Pani nie potrafiła odpowiedzieć. Zaoszczędze dalszych przykładów. Ostatecznie propozycją było odczekanie 10 minut i włączenie ponownie routera. Po informacji, że robimy to od wczoraj i nic się nie zadziało, Pani z Obsługi Klienta... po prostu się rozłączyła XDDDD

    I teraz uwaga, zadzwoniłam do przedstawiciela tej firmy, który zakładał internet- po 5 min rozmowy i tutaj naprawdę solidnej współpracy internet wrócił. Otrzymałam od niego więcej wsparcia i działań niż na infolinii. Doceniajcie takich pracowników jak Pan Przedstawiciel, bo naprawdę poprawił wizerunek Państwa firmy.
    ZaletyPan przedstawiciel
    WadyBiuro Obsługi Klienta
    MiejscowośćWrocław
  • ~WA / 2021-09-11 07:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Moico zatrudnia oszustów do pozyskiwania klientów za wszelką cenę na nowych osiedlach.

    Roznoszą ulotki tam gdzie ich usługi jeszcze długo nie będą dostępne. Telefonicznie zapewniają klienta że już świadczą tam usługi i obiecują szybki termin instalacji. Potem przez tygodnie potrafią karmić klienta wymówkami. Nawet udają że umówili instalację (oczywiście mają gotową wymówkę jak monterzy się nie pojawią). Wszystko żeby przetrzymać klienta.
    ZaletyNie wiem czy jakieś mają, bo nigdy nie skorzystam z oferty kogoś kto mnie okłamywał w taki sposób
    WadyZatrudniają naciągaczy i oszustów do pozyskiwania klientów
    MiejscowośćWrocław
  • ~we1tkindd / 2022-12-16 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    если вы будете переезжать на другой адрес не забудьте им написать ибо у вас в один момент отключат интернет и выставлять счет за не понятно что. не стоит ждать какого то предупреждения об этом, не звонка не письма не почту . будьте внимательными к этому. спасибо за внимание.

    jeśli przeprowadzisz się pod inny adres, nie zapomnij do nich napisać, ponieważ w pewnym momencie Twój internet zostanie wyłączony i zostaniesz obciążony nie wiadomo za co. nie czekaj na jakieś ostrzeżenie w tej sprawie, ani telefon, ani list, ani e-mail. uważaj na to. Dziękuję za uwagę.
  • ~Wejgon / 2023-01-19 00:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia internet, kontakt z BOK żaden tylko przyjmują zgłoszenia bez żadnej informacji i nie odzwaniają.
    Zaletybrak
    Wadyniestabliność
    MiejscowośćWrocław
  • ~Wojtek / 2018-09-29 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały czas zrywa połączenie Internetu żeby obejrzeć netflixa na tv można tylko pomarzyć. Żeby napisać opinie musiałem użyć transmisji danych bo oczywiście problem z netem MASAKRA
    ZaletyNiema
    WadyNie polecam
    MiejscowośćWrocław
  • ~worek / 2021-03-01 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Moico na nowopowstałym osiedlu Słowik we Wrocławiu bawi się w chuliganerkę i wyrywa przewody Orange w rozdzielni. Bardzo to chamskie i nieprofesjonalne, firmy nie potrafiły się dogadać co do infrastruktury i wyrywają sobie przewody. Zdecydowanie odradzam. Rozczarowujące, wojny podjazdowe kosztem klientów.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Xxx / 2020-02-06 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie działa częściej niż działa, nie ma szans żeby poszli na rękę klientowi, za 50 zł sprzedaliby wasze matki
    Zalety20 internetu dziennie
    WadyWszystko
    MiejscowośćWrocław
  • ~Zbigniew / 2018-12-22 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaby internet, szybkość do kitu. Ja mam go 13 lat i już wymawiam. Nikt przez te lata nie zapytał się mnie o inne możliwości czy szybkość.
    MiejscowośćWrocław
  • ~lelek10 / 2018-01-15 18:32
    Ten dostawca to oszust omijajcie szerokim łukiem.Najgorsza firma jaką miałam.Awarie ,brak kontaktu z infolinia poprostu dramat..
    ZaletyBrak
    WadyZla jakosc wysoka cena niekompetencja.ze strony operatora
    MiejscowośćWrocław
  • ~model007 / 2015-01-05 13:08
    Internet do MOICO na Stabłowicach zainstalowałem parę miesięcy temu. Ostatnio coraz częściej zdarzają się im awarie i będę myśleć o zmianie operatora.

    Nie polecam.
    Wadyawarie
    4
  • ~mtk / 2017-06-06 14:20
    generalnie jeśli nie masz wybory to może być, jeśli masz wybór - chociażby netie to wybierz netie.

    - częste awarie
    - ceny wysokie w porównaniu do konkurencji
    - nie ma możliwości dodzwonienia się na infolinie
    - slaby panel klienta
    korzystam 5 miesiecy - zaraz skladam wypowiedzenie
strona 15 z 15
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016