MiejscowośćWrocław
strona 15 z 17
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
-
~Zbigniew / 2018-12-22 20:24Ocena: 1.00 / 5
Słaby internet, szybkość do kitu. Ja mam go 13 lat i już wymawiam. Nikt przez te lata nie zapytał się mnie o inne możliwości czy szybkość. -
-
~GibMelson / 2018-12-22 11:40Ocena: 5.00 / 5
Internet posiadam od kwietnia 2015 roku. Od tego czasu miała miejsca tylko jedna poważna awaria , która trwa kilka godzin. Jakość połączenia b.dobra, nie zrywa. Często gram online i połączenie po kablu mega. Chciałbym przypomnieć wszystkim dającym negatyw, że każde połączenie Wifi jest nie stabilne i stabilność daje tylko i wyłącznie połączenie po kabelku. Jak dla mnie Moico spełnia moje wymagania. Duży plus , to umowa na czas nieokreślony z możliwością wypowiedzenia okresem 3 miesięcznym. Miałem też kilka problemów , które wynikły ze zmiany sprzętu, ale panowie na infolinii byli bardzo pomocni i udało się je rozwiązać. Dzielnica Krzyki, Partynice. Polecam GibMelson ZaletyBrak awarii, stabilność łącza, rodzaj umowyWadybrakMiejscowośćWrocław -
~Hubska / 2018-12-15 19:29Ocena: 2.25 / 5
Dno. B. Często zrywa połączenie. 5 awaria powyżej 3 godzin w ciągu miesiąca.
Zrywam umowe. Nie polecam.ZaletyBrakWadyJak w opisieMiejscowośćWroclaw -
~Adam / 2018-12-14 17:02Ocena: 1.00 / 5
Banda oszustów ! Co to za firma do której nie mozana się dodzwonić, chyba jakiś Janusz w pantoflach odbiera ten telefon jak nie jest zajęty oglądaniem seriali. Net nawalił i jedynie mogę się modlić bo w firmie krzak nikt nie raczy odebrać. Dno !!! ZaletyBrakWadyFirma krzak -
~Janek / 2018-12-13 17:50Ocena: 1.00 / 5
Wyglada to tak:
Do momentu samego podpisania umowy noszą was na rękach mili, super kontakt
Ale po kilku latach maja ludzi w dupie, dochodzą nowe inwestycje kolejni zrobieni w balona
Nie dajcie się nabrać beznadziejna firma, kontakt zero jak wam coś nawali w sobotę Tomba ir weekend bez internetubibtelweizji ale od rachunku tego nie odlicza
Na koniec stwierdza ze to wasA wina i przyjedzie technik coś pogrzebie w kablach i skasuje was 50 zł
Czekam aż pojawi się jakaś normalna firma która obsłuży kompleksów bez problemu i bez łaski
Nie wiem ile musza dawać łapówy deweloperom ze wpuszczają ich na budowy ale deweloper ma to w dupie bo to później nie jego problem tylko mieszkańca który musi się użerać z firma Moico
Nie polecam, przemyślcie czy nie lepiej wziasc sobie internet z jakiejś sieciZaletyBrak zaletWadySame wasyMiejscowośćWroclaw -
~Paula / 2018-12-09 14:35Ocena: 2.00 / 5
Brak możliwości zgłoszenia awarii w niedzielę lub święta. Owszem napisać SMSa lub email ale nie wiadomo czy ktoś reaguje na te doniesienia bo komunikacja jest tylko jednostronna. Dzisiaj nie mam telewizji od godziny co najmniej 6.00 i do obecnej chwili zero reakcji a jest 14.33. Mają w d... swoich stałych klientów. Nie polecam bo to nie pierwsza taka sytuacja. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu w dni weekendowe tj. niedziela oraz w święta.MiejscowośćWrocław -
~Wojti / 2018-11-15 06:58Ocena: 5.00 / 5
Moico. Jestem zadowolony z tego operatora i szczerze polecam kazdemu.
Wczesniej korzystałem z innych firm typu kor... fine... i net... nie mowiac o orange i Moico to jest to przez okolo 10 lat żadnej awarii.
Nie wiem kto pisze te opinie ,moim zdaniem to sa ustawki konkurencji.
Ludzie wiedza i rak swoje!!!ZaletySame zalety niski ping 11 msWadyZadnychMiejscowośćWroclaw-złotniki -
~Bund / 2018-10-25 11:49Ocena: 1.00 / 5
Z całego serca odradzam wiecznie nie ma sygnalu A oczekiwanie na Pana który naprawia usterki to miej więcej tydzień czasu. -
-
~Piotr / 2018-10-18 23:35Ocena: 5.00 / 5
Żadnych zarzutów, symetryczne lacze , bardzo dobra obsługa klienta. Jedna awaria, ale szybko naprawione. -
~Wojtek / 2018-09-29 11:12Ocena: 1.00 / 5
Cały czas zrywa połączenie Internetu żeby obejrzeć netflixa na tv można tylko pomarzyć. Żeby napisać opinie musiałem użyć transmisji danych bo oczywiście problem z netem MASAKRA ZaletyNiemaWadyNie polecamMiejscowośćWrocław -
~Maciej / 2018-09-03 22:30Ocena: 1.50 / 5
Ta firma sprawia wrażenie, jakby głównym corem biznesu było naciągactwo, a do tego wniosku składają mnie trzy następujące fakty:
1) termin wypowiedzenia - za moich czasów było to 3 miesiące. Kto daje takie terminy wypowiedzenia na dostawę internetu? Kiedy przestałem korzystać z ich sieci (zmiana mieszkania) jeszcze przez 2 miesiące byłem zmuszony uiszczać rachunki
2) podczas instalcji i przy rozwiązywaniu umowy nie otrzymałem jasne informacji, że router jest do zwrotu (byłem przekonany, że koszt to 1 zł, opłacany podczas zawierania umowy), pewnie było to gdzieś w treści tekstu i jasne, moja wina, że nie doczytałem, ale serio, kto czyta całą umowę od deski do deski? W uczciwych firmach najważniejsze zasady hadlowiec przekazuje ustnie.
3) o router firma upomniała się - uwaga - PO DWÓCH LATACH, naliczając za to kary i odsetki. jak dla mnie skandal. Na szczęście mam urządzenie i im je zwrócę
ogólne wrażenia - bardzo złe, odradzam, jeśli macie inny wybór, to wybierzcie coś innegoWadysame wady :)MiejscowośćWrocław -
~Klient / 2018-08-27 21:17Ocena: 1.00 / 5
TRAGEDIA! tv nie ma i oni piszą że nie będzie bo musieli by w jakieś urządzenie zainwestować więc wyślą mi aneks na sam Internet. Bez przeprosin czy nawet rozmowy czy sam Internet mnie interesuje, a co więcej Internet co kilka minut zrywa połączenie więc o tv przez Internet można zapomnieć. Obsługa jeszcze gorsza. Moja Siostra też miała ich usługi i mnie ostrzegala że są fatalni...szkoda ze nie posłuchałem. Ludzie nie dajcie się nabierać tym amatorom. MiejscowośćWrocław -
~nickzzz / 2018-08-26 03:29Ocena: 1.25 / 5
Tragedia. Ping 15ms i nagle skacze do 500ms. Czasami także urywa bez powodu, a czasami nawet nie da się obejrzeć filmu na youtube w hd. Masakra, niby 10/10 downloadu i uploadu a większość czasu jest to 3/3 albo mniej... ZaletyBrak - za taką samą cenę można dostać o wiele więcej.WadyPrawie wszystko.MiejscowośćWrocław -
~Dominika / 2018-08-08 13:09Ocena: 3.25 / 5
Na MOICO zdecydowałam się z powodu promocji w moim budynku - do końca roku internet + tv za darmo. Uważam, że mają bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta. Umówiłam się na montaż internetu w miarę szybko. Dzień przed jednak otrzymałam tel że został on odwołany z jakiś przyczyn technicznych. Ok, zdarza się. Obiecano mi, że ktoś zadzwoni jak tylko będzie możliwy montaż. Przez prawie miesiąc cisza. W końcu ja zadzwoniłam do biura. Usłyszałam że montaż jest możliwy (z taką oczywistością jakby od dawna już mógł być zainstalowany) i umówiłam się na jakiś dzień z samego rana żeby zdążyć przed pracą. Po pół godz czekania zadzwoniłam do biura czy montaż się odbędzie bo nie wiedziałam czy zdąże dotrzeć do pracy. W końcu technik zjawił się spóźniony o 40 min. Po kilku minutach okazało się, że technik nie ma dostępu do serwerowni i montaż nie jest możliwy. Podpisaliśmy protokół i usłyszałam znów, że ktoś zadzwoni jak będzie klucz do serwerowni. Powiedziałam panu technikowi, że ostatnio nikt się nie odezwał ale obiecał mi, że skoro podpisujemy protoķół to na pewno zostanę poinformowana. Prawie miesiąc i cisza więc znów ja wykonałam telefon. Oczywiście nikt się nie zorientował że zostałam zapomniana. Ostatecznie montaż się odbył i przebiegł w miarę sprawnie. Dzień później otrzymałam jednak telefon z biura czy mogę, uwaga!, zaskanować mój egzemplarz umowy i im wysłać na maila, bo gdzieś się im zagubił. Oczywiście umowa została podpisana w dwóch egzemplarzach i pan technik schował swój do teczki zanim wyszedł. Normalnie ręce opadają :) gdyby nie promocja to z pewnością nie zdecydowałabym się na usługi firmy. Co do samego Internetu i tv póki co wszystko ok ale używam do zaledwie dwóch dni. MiejscowośćWrocław -
~ja / 2018-07-31 20:08Ocena: 1.75 / 5
Częste zakłócenia w odbiorze telewizji,brak sygnału,brak sygnału na niektórych kanałach albo zupełnie nic nie ma. Są beznadziejni. Zaletynie maWadydługie terminy oczekiwania na technikaMiejscowośćWrocław -
~AC / 2018-07-30 09:55Ocena: 2.25 / 5
Przy awarii internetu lub TV zero informacji dla klienta!!!!! Beznadziejna obsługa klienta na infolinii. MiejscowośćWysoka -
-
~damian / 2018-07-18 21:26Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam tej firmy, okres wypowiedzenia to 3 miesiące i jeżeli rezygnacja zostaje złożona 1 sierpnia 3 miesiące rozpoczyna się od września. Nie są wstanie dostarczyć usługi na wskazany adres, przy mojej woli kontynuowania. Byłem zmuszony zrezygnować, ponieważ nie byli wstanie podłączyć mnie na innym adresie i zastosowali praktycznie 4 miesiące wypowiedzenia, płace za nic. Miejscowośćwrocław -
~Maks / 2018-07-13 09:32Ocena: 4.75 / 5
Korzystam już od 2 lat. Miałem wcześniej innych operatorów, ale po raz pierwszy czuję, że naprawdę wszystko śmiga i to w obie strony, bo 100Mbps jest zarówno upload i download i tyle faktycznie jest w speedtestach. Nigdy mnie nie wywala z serwerów, nie przerywa filmu na Netfliksie... Ostatnio była jakaś jedna awaria, ale przez te dwa lata to naprawdę tak rzadkie problemy mogę wybaczyć. Obsługa klienta super. Jak poprosiłem o zewnętrzne IP to od razu nadali. Trochę zaskakują mnie opinie innych użytkowników, którzy piszą tutaj takie rzeczy, jakby zupełnie inny, beznadziejny internet mieli, ale może to zależy od lokalizacji? ZaletyStabilność
Szybkość
Symertyczne łącze
Dobry kontakt
Cena porównywalna do ofert konkurencjiWadyInstalacja trwała strasznie długo w moim przypadku. Podobno dlatego, że główny instalator nie mógł wtedy przyjechać i wysłali kogoś bez doświadczenia.MiejscowośćWrocław -
~NG / 2018-07-02 11:01Ocena: 2.00 / 5
Witam,
jak na rok 2018 ceny jak za te usługi wygórowane.
Zadeklarowana i rzeczywista prędkość nie jest taka zła, ale regularnie występują kilkaminutowe przerwy.
Obsługa klienta fatalna, do firmy nie można sie dodzwonić. Korespondencja mailowa jest opóźnona. W bardzo istotnej sprawie co do świadczących usług zostałem oszukany i tym samym narożony na zbędne wydatki.ZaletyNa tle konkurencji żadne.WadyObsługa klienta, a właściwie jej brak.MiejscowośćWrocław -
~Gufaka / 2018-06-26 13:27Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma. Nie polecam. Mimo tego że niedociagneli o 20 cm przewodów do skszyni z samego początku, to wykuli mi ścianę,a na końcu powiedzieli ze słaba prędkość z powodu sprzętu Pana. I to 6 razy byli u mnie!!! Nie szanują klienta, nie mają kompetentnych serwisantow, robią byle jak. Umowiaja się z klientem i nie przyjeżdżają. Porażka a nie firma ZaletyBrakWadyBrak szacunku do klientaMiejscowośćWrocław
strona 15 z 17
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
