Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

MOICO opinie

Ocena na podstawie 330 opinii

3.07 / 5

  • Niezawodność
    2.84
  • Obsługa klienta
    2.96
  • Cena
    3.27
  • Parametry
    3.26

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~svartidaudi / 2024-04-29 23:16
    Ocena: 1.75 / 5
    W ciągu niecałego roku kilka dni z awariami. Transfer 1Gbit podzielcie sobie przez 10. Obsługa techniczna będzie odsyłała do przekładania kabelków i wykonywania jakichś pomiarów, podczas gdy całe osiedle opisuje te same problemy z prędkością/brakiem dostępu do internetu. ODRADZAM, nawet UPC nie było w 1/10 tak gówniane.
    ZaletyNa początku działało super.
    WadyOd kilku miesięcy jest dno, czas na wypowiedzenie.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Tymko / 2017-05-20 14:09
    Ocena: 1.75 / 5
    Koszty pierwszej faktury wyższe niż zapewniał mnie konsultant. Druga sprawa przez pierwsze 2 miesiące bez problemów, obecnie Awaria za Awarią i CALKOWITY BRAK KONTAKTU Z OBSŁUGĄ! Trzecia sprawa. Musiałem sam zakupić sobie modem do internetu oraz kabel HDMI żeby podłączyć telewizor do dekodera który otrzymałem. Dodam że dekoder z funkcją nagrywania ale muszę sobie sam zakupić kartę pamięci by móc nagrywać....
    ZaletyGdy działa to działa dobrze
    WadyCzęste Awarie
    Brak kontaktu z obsługą
    Prośby o kontakt w innych terminach również ignorowane
    Montaż wiąże się z dodatkowymi kosztami w postaci zakupu sprzętu na własną rękę
  • ~Xyz / 2018-12-28 11:29
    Ocena: 1.75 / 5
    Z całego serca nie polecam, wifi chwile działa a później się ładuje ładuje i nic z tego.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Adam / 2020-04-15 21:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Notoryczne przerwy w dostawie internetu, zwłaszcza wieczorami i w weekendy. Problem był zgłaszany, sytuacja powtarza się motorycznie.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Adrian / 2019-01-24 19:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Od listopada 2018 dramat, awaria za awarią...brak wsparcia w weekendy czy też wieczorami.
    WadyAwaryjność
    MiejscowośćWrocław
  • ~Bartek / 2020-10-18 18:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety to najgorsza firma z jaką miałem okazję współpracować od 16 lat. Obsługa klienta nie istnieje, serwis po po 5 dniach od zgłoszenia usterki. W umowie 24h na usunięcie usterki. Po prostu dramat, rezygnuję po 2 miesiącach z tej koszmarnej firmy.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta, serwis nie istnieje
    MiejscowośćWrocław
  • ~cober / 2017-06-24 18:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety, ukryte koszty o których dostawca MOICO informuje dopiero po zamówieniu usługi,tak jest niestety na nowych Stabłowicach przy Arachidowej we Wrocławiu. Nagle dowiadujesz się że do abonamentu jeszcze 25zł więcej, za dzierżawę światłowodu który jest w moim mieszkaniu, czyli 80zł za sam internet zamiast 55. Czysty kosmos bo są dostawcy którzy za 50 zł dają internet i tv. Na szczęście istnieje konkurencja. A światłowód po prostu wyciąłem. Swoją drogą głupia firma bo pozbyła się przez własną głupotę wielu klientów a przecież i tak by zarobili, ale zarabia ktoś inny.
    ZaletyNie znam
    WadyWysokie opłaty, brak rzetelnej informacji przy zamawianiu usługi, o całkowitych kosztach nie dowiesz się ze strony firmy, ale po zamówieniu usługi.
    Zamówiłem ale nie skorzystałem bo doliczono mi dodatkowe opłaty.
  • ~Dazneikan / 2024-05-02 10:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Wczoraj sie wprowadzilismy do mieszkania, o dziwo mielismy farta juz na dzisiaj zamontowac internet. Bylismy umowieni na to juz od miesiaca, a technik nagle o 10 mowi ze potrzebuje klucze do pokoju technicznego. No i tu juz problem sie zrobil. Podczas 3 rozmow z operatorami nikt nam nie wspomnial ze beda potrzebne klucze do pokoju technicznego, a tu nagle taki zarcik kosmonaucik od technika. Takie rzeczy powinny byc podawane wczesniej, a nie za 10 minut przed przyjazdem. Teraz najblizsze dwa tygodnie nie bedziemy mieli internetu a z siecia w tym rajonie slabo:) super obsluga! Na pytanie czy da sie przelozyc na dwie godziny pozniej dostalismy odpowiedz ze "-o 12 juz nie pracuje".
    ZaletyTanio:)
    WadyTechnik zartownis, operatory nie kumalscy, obsluga schodzi na psy
    MiejscowośćWrocław
  • ~Edi / 2019-01-15 00:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat, dostaja wylacznosc jak na zlotnikach, ceny monopol, dekoder sram-box ciagle sie wiesza lub nie moze zaktualizowac. SLA na fatalnym poziomie, jeszcze bezczelnie pisza o podwyzkach. Odradzam zdecydowanie.
    WadyWysokie ceny, fatalny dekoder, slabe SLA
    MiejscowośćWrocław
  • ~Immoggenna / 2019-01-24 19:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Od paru miesięcy to jakaś klęska jest. Ciagle przerwy w dostawie internetu, zero kontaktu i informacji. Porażka na całej liniii!!!
    ZaletyZero!!!
    WadyInternetu brak cały czas
    MiejscowośćWroclaw
  • ~janusz / 2017-10-14 23:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Omijajcie szerokim łukiem. Ledwo napisałem tego posta. Nie informują o awariach. Mają klienta w d....e.
    Zaletypełno
    Wadynie znam
  • ~jk / 2019-12-18 10:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma wyjątkowo nierzetelna: najpierw stałe problemy z jakimkolwiek kontaktem, później podpisanie umowy przeciągało się ponad miesiąc a ostatecznie po podpisaniu umowy, nie realizują umówionej usługi i nie można się z nimi skontaktować. W przeciągu 3 miesięcy udało mi się kilka razy do nich dodzwonić: za każdym razem nie potrafili udzielić odpowiedzi na moje pytania, obiecując, że oddzwonią - nigdy nie oddzwonili.
    MiejscowośćWrocław
  • ~k77 / 2018-03-19 08:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Intenet jest beznadziejny, nie maja powiadomien o tym ze zbliza sie termin platnosci faktury. Maja tylko swoj wewnetrzyny system do ktorego logujesz sie jak Ci sie przypomni, że trzeba zaplacic za cos co nie dziala.
    Ciagle zerwanie polaczenia, urzadzenie resetuje srednio 8 razy dziennie i bardzo przeszkadza mi to w pracy.
    Zdarzaja sie dni, ze uzywam swojego smartfona jako HOTSPOTA bo internet od Moico zrywa polaczenie co 5 minut.
    Wkrotce sie wyprowadzam z tego mieszkania, w przeciwnym wypadku juz wypowiedzialbym umowe i zamowil cokolwiek innego ale od gigantow typu orange, vectra...na pewno lacze byloby stabilniejsze.
    Co z tego ze mam 50Mb/s jak to nie działa...
    MiejscowośćWrocław
  • ~Leon / 2019-01-25 11:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciągłe utraty pakietów i przerwy w działąniu internetu. Od nowego roku to już 5 awaria, nie licząc tych mniejszych. Obsługa klienta to jakieś nieporozumienie. W taki sposób nie da się w ogóle pracować, gdy cały czas rozłącza z klientem. Odradzam jakichkolwiek usług w tej firmie, chyba że chcesz się wiecznie wnerwiać że nic nie działa.
    WadyDużo by wymieniać. W zasadzie niemal wszystko, oprócz tego że łącze jest symetryczne.
  • ~Maciej / 2018-09-03 22:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Ta firma sprawia wrażenie, jakby głównym corem biznesu było naciągactwo, a do tego wniosku składają mnie trzy następujące fakty:
    1) termin wypowiedzenia - za moich czasów było to 3 miesiące. Kto daje takie terminy wypowiedzenia na dostawę internetu? Kiedy przestałem korzystać z ich sieci (zmiana mieszkania) jeszcze przez 2 miesiące byłem zmuszony uiszczać rachunki
    2) podczas instalcji i przy rozwiązywaniu umowy nie otrzymałem jasne informacji, że router jest do zwrotu (byłem przekonany, że koszt to 1 zł, opłacany podczas zawierania umowy), pewnie było to gdzieś w treści tekstu i jasne, moja wina, że nie doczytałem, ale serio, kto czyta całą umowę od deski do deski? W uczciwych firmach najważniejsze zasady hadlowiec przekazuje ustnie.
    3) o router firma upomniała się - uwaga - PO DWÓCH LATACH, naliczając za to kary i odsetki. jak dla mnie skandal. Na szczęście mam urządzenie i im je zwrócę

    ogólne wrażenia - bardzo złe, odradzam, jeśli macie inny wybór, to wybierzcie coś innego
    Wadysame wady :)
    MiejscowośćWrocław
  • ~Marie / 2020-07-08 12:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem w IU od 6,5 roku. Na osiedlu tylko ich internet przez kilka lat-myślałam, że będzie ok( wcześniej w 3 miałyśmy na ruterze z kablem i było super) Mam u nich od początku kiss(WrBro). Gdy kupiłam po 3 latach dobry laptop(SSD i internet na gniazdo c) notoryczne problemy... Kilka razy w miesiącu... Myślałam że to problem z moją przejściówka i kupiłam drugą... Nie to ich problemy... W pandemię gdy chciałam zawiesić usługę usłyszałam że muszę zapłacić 50 zł... Wizyta technika 50 zł i notoryczne sugerowanie że problem po twojej stronie... A tymczasem po 2 dniach internet śmiga 95Mb/s i ping 4 i wieczorem i kolejny dzień nie ma neta... Mam dość... choć okres wypowiedzenia 3 m-ce... Zaraz idę zrezygnować...
    ZaletyJeśli działa to jest ok ale jeśli...
    WadyDrogo
    Obsługa klienta
    MiejscowośćWrocław
  • ~Zdenerwowany / 2022-02-07 22:04
    Ocena: 1.50 / 5
    średnia prędkość przy łączu 300 Mbs to ok 15/25 30/30 (w szczycie) !!! Jak ktoś nie weirzy, niech spróbuje zaryzykowć podpisanie z nimi umowy. Spółka córka - The network ma identyczne problemy (miałem dwa abonamenty na dwóch mieszkaniach). Ta firma to żart, obsługa klienta na wysłane screany z testu prędkości router - ich urządzenie, spięte kablem odpisuje, żeby .... sprawdzić po kablu. Czekam z niecierpliwością na jakąś alternatywę, bo takie firmy powinny jak najszybciej przestać psuć rynek!!!
    Zaletydeklarowana prędkość
    Wadyrzeczywista prędkość, niezawodność, obsługa klienta
    MiejscowośćWrocław
  • ~Zlotniki, Wroclaw / 2019-01-24 17:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Poltora tygodnia temu byla awaria (piatek popoludnie), do 20stej nie szlo sie dodzwonic, rozlaczali sami bez kontaktu z ich strony z czlowiekiem, bo niby "wszystkie linie zajete" -- to zamiast rozlaczac, powinni kolejke zrobic, a nie ze trzeba do skutku probowac. A po 20stej, wylaczyli infolinie - fajrant...zero informacji na e-maila, czy nr telefonu tak o po prostu co do awarii dla klineotw.

    Po co powazna firma bierze od klienta nr tel i/lub email?? -- a po to zeby informowac o awariach, moze to by pokazalo ze tej firmie zalezy na klientach, niestety nie dzialaja tak i kontakt np. na e-maila jest jesli to klient sie zglosi a i obsluga, jak zaczyna czlowiek pytac o szczegoly - proponuje ich "biznesowy" produkt, jesli te awarie przekszadzaja - po prostu zal.pl. Brak brak brak podejscia do klienta, a dzis znow awaria i znow ta sama akcja - zero mozliwosci dodzwonienia sie, jedyny kontakt to jak samemu sie napisze e-maila, a i tak odpowiedzi sa lakoniczne - zamiast techniczne, to odpisuje osoba, ktora nawet nie potrafi nazwac sprzetu konkretnie jaki sie popsul.

    Jak pamietam, to rok temu w styczniu - przy podobnych mrozach, bylo podobnie, no i widac, ze nie ucza sie na bledach, zeby miec sprzet w zastepstwie czy tez zadbac aby ten co dziala jako glowny - wytrzymal rowniez mrozy. Jesli zwieksza sie pule odbiorcow, a kasa nie jest mala za uslugi, to powinno miec sie spokojnie srodki na utrzymanie sprzetu jak i zadbanie o zastepczy sprzet, ktory w razie awarii przejmie role glownego, niestety tej firmie nie zalezy na zadowoleniu klienta i bezawaryjnosci, ale na zarabianiu.

    Chyba czas poszukac innego dostawcy na Zlotnikach. Ktos moze cos poleci?
    Wadynieprofesjonalna obsluga
    brak kontaktu z osobami technicznymi
    brak kontaktu telefonicznego - w szczegolnosci w czasie wystepowania awarii
    brak kontaktu ze strony uslugodawcy do klientow, jesli jest awaria
    czesty i dlugotrwaly brak internetu jak i telewizji - kilka razy w miesiacu
    brak infolinii 24/7, ta ktora jest nawet w podanych godzinach nie odbiera telefonow
    awaryjny uslugodawca internetu i telewizji
  • ~Eliza / 2016-11-27 17:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Kilka razy zgłaszałam na e-maila sprawę, że internet się włącza i wyłącza. Jakikolwiek film buforuje się tak długo, że można się nieźle wkurzyć. Zrobiłam test prędkości - ze względu na radiowe połączenie mogę mieć max 50 Mbit/s a tymczasem mam ledwo co 10. Jeżeli to jest najszybszy internet we Wrocławiu to ja jestem wróżką. Szybszy był play na modemie huawei z 1 MB.
    Zaletyjak na razie nic
    Wady-Prędkość (nawet jeżeli miałaby być nawet 30 Mbit/s)
    -cena 55 zł za 100 MB których nie mogę wykorzystać, bo nie mam światłowód - nie mogą się dogadać ze spółdzielnią
    -Co chwile się rozłącza
    w domu, 55 zł kiss, wifi - ale nie ma znaczenia czy usiądę obok i tak taka sama prędkość
  • ~gosia / 2019-02-10 02:07
    Ocena: 1.25 / 5
    obsługa klienta to dno - nie można się dodzwonić lub jak się można i odczekasz swoje na infolinii to jeżeli z kimś porozmawiasz to i tak zostaniesz spuszczona na drzewo bo trzeba najpierw zrobić restart routera. Przerwy w działaniu usług na porządku dziennym.
    Zaletybrak
    Wadyprzerwy w usłudze, brak kontaktu z pomocą
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4622
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2710
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347