MiejscowośćWrocław.
strona 11 z 17
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~Tom / 2019-12-18 20:04Ocena: 2.00 / 5
Bardzo częste awarie. Kontakt z firmą prawie niemożliwy. Po 17 nikt już nie pracuje wiec awarię przeciągają się na następny dzień. Szczerze nie polecam. Forma działa tylko dlatego że ładuje teletechnike do nowych budynków przez dogadania się z dewelopera i przez jakiś czas ma wyłączność na tv i net. -
-
~Tomasz / 2023-06-29 22:31Ocena: 2.00 / 5
Niekompetentna obsługa klienta, która bez zająknięcia wprowadza klienta w błąd, kłamiąc że awaria została naprawiona i wystarczy zrestartować router. To już trzecią awaria w ciągu 3 miesięcy, każdorazowo jako powód podawany jest "brak prądu". To trochę żenujące, że nie są w stanie zainwestować w moduł zasilania awaryjnego na takie sytuacje, tym bardziej że jedna awaria na miesiąc, to bardzo słaby wynik. Obsługa klienta potrafi dodatkowo bezczelnie powiedzieć, że na realizację zgłoszenia mają 24h. Argument, że pracuje się z domu od razu zmienia narrację, ale wtedy kłamią że naprawili usterkę. Raczej partacze, niż rzetelna firma WadyŻenująca obsługa klienta, 24h na naprawę usterki, brak modułu zasilania awaryjnego przy utracie prądu w centraliMiejscowośćWrocław -
~TT / 2019-01-11 20:15Ocena: 2.00 / 5
Częste awarie,w ciągu usterki nie można sìę dodzwonić,nie działa strona internetowa,czyli brak możliwosci zgłoszenia usterki przez formularz,wysoka cena. -
~Ziggy / 2020-07-05 10:42Ocena: 2.00 / 5
Mam 1000Mb/s. Awarie są regularnie. Stabilność sieci tragiczna: sieć skacze między 750 a 140 na przestrzeni 5 kolejnych testów robionych przez serwisanta. Awarie w weekendy wyglądają tak: o 9:00 zgłaszasz awarie i otrzymujesz informacje ze zostanie usunięta o 17:00. Czekasz cierpliwie do 18:00 i sprawdzasz i dalej problemy. Dzwonisz na infolinie i dowiadujesz się ze usterka została ponownie zgłoszona. O 22:00 otrzymujesz SMS ze usterka została usunięta. Sprawdzasz, ale nie: dalej problem. Dzwonisz w niedziele rano o 9:00 ze usterka nie została usunięta i...otrzymujesz informacje ze planowany czas usunięcia usterki to (ktoś zgadnie?) tak, dobrze mówicie: 17:00. Cały weekend bez internetu. Nie tak to powinno działać. MiejscowośćWroclaw -
~Andrzej / 2018-05-26 21:28Ocena: 1.75 / 5
Dramat. Mialem ich we Wroclawiu. Wybralem bo niby mialo byc super. Tak niskiej jakosci internetu nigdy nie mialem. Jakosc obslugi klienta - żenada. Jak dziala to z rana dziala calkiem szybko, wieczorem to juz inna bajka, przerwy, wolne dzialanie, zero pomocy z supportu. Zmienilem operatora i wszystko smiga jak nigdy. ZaletyNie widze jakis szczegolnych zaletWadySlaba obsluga klienta, przerwy, niska jakosc serwisuMiejscowośćWroclaw -
~Antoś / 2017-03-17 22:02Ocena: 1.75 / 5
Awaria za awarią nie ma neta to i nie ma kablówki,porażka -
~Bosman88 / 2019-01-12 01:39Ocena: 1.75 / 5
Dupy nie urywa za to neta dosyć często. Monopol na nowych osiedlach jest, dlatego zmuszony byłem przejść na moico lecz na chwilę obecną bardzo tego żałuję, ktoś powinien się tym zająć ZaletyJest bo jestWadyNie ma jak nie ma czyli na chwilę obecną czestoMiejscowośćWrocław -
~Dale / 2024-01-17 10:30Ocena: 1.75 / 5
Parametry powiedzmy że się zgadzają.
Obsługa klienta to dramat. Tak słabej obsługi to nawet w urzędach w latach 90 nie było.
Co do niezawodności to bez wiedzy technicznej i udowodnienia ich technikowi że coś jest nie tak po ich stronie można zapomnieć że coś zrobią.
Ogólnie odradzam.ZaletySymetryczne łącze (chociaż z tym bywało różnie).WadyObsługa klienta.
Ciągłe problemy techniczne.MiejscowośćWrocław -
-
~Fredi / 2022-08-06 21:52Ocena: 1.75 / 5
pozytywne opinie o tym ISP są na 99% od pracowników tej firmy, nie znam osoby która by była z nich zadowolona, niereformowalna firma, nie interesuje się klientem po podpisaniu umowy, nie da się dogadać. Po wymianie światłowodu na prywatny przeszedłem w końcu do rzetelnego i tańszego ISP. ZaletybrakMiejscowośćWrocław -
~Gawel / 2020-12-02 10:50Ocena: 1.75 / 5
Nie polecam, jeżeli można brać inną firmę. Na naprawę czeka się czasami ponad tydzień , na infolinii nie potrafią udzielić żadnych odpowiedzi ZaletybrakWadyprędkoś 5 razy mniejsza niż sprzedawana w pakiecie, brak pomocy na infoliniiMiejscowośćwrocław -
~ja / 2018-07-31 20:08Ocena: 1.75 / 5
Częste zakłócenia w odbiorze telewizji,brak sygnału,brak sygnału na niektórych kanałach albo zupełnie nic nie ma. Są beznadziejni. Zaletynie maWadydługie terminy oczekiwania na technikaMiejscowośćWrocław -
~Jagg / 2019-01-28 07:37Ocena: 1.75 / 5
Fatalna jakość internetu w ostatnich miesiącach. Spadki mbs, częste zanik i przerwania w dostawie.
Internet jak juz jest i działa to parametry sa OK czyli ping ~10 ms, d/u 90 mbs. Jednakże ostatnio cięzko by uzyskac takie parametry.
Dla mnie brakuje oferty dodatkowej. Mamy 100mb/s 1000mb/s i haha kto wydaje 890 zl za internet?LOL. Brakuje oferty jak u konkurencji czyli 300, 500 mbs.
Wadydłuższe awarie
częste krótkie przerwy w dostawie
brak kontaktu
brak oferty pośredniej dodatkowej 300, 500 mb/sMiejscowośćWrocław -
~Jebievdenko / 2022-05-16 09:11Ocena: 1.75 / 5
Dwa miesiące usługi i 4 weekendy bez sieci - w weekendy nie pracują chyba, zero reakcji na zgłoszenie ZaletyŁadna strona wwww- czytelnaMiejscowośćWrocław -
~kacper / 2023-12-03 14:16Ocena: 1.75 / 5
Internet tak słaby ze głowa mała naprawdę ludzie szkoda kasy na takie cos. ZaletyżadneWadywszystkoMiejscowośćwrocław -
~Kama / 2019-07-23 11:17Ocena: 1.75 / 5
W dniu dzisiejszym wyslalam wyppwiedzenie do firmy Moico. 2 tej samej cenie mam 2 razy szybszy internet + 130 kanalow +router +nagrywarke A w Moico sam internet, ktory wiecznie nie działa!!! Nie polecam. ZaletyMila obslugaWadyWysoka cena, awaryjnosc, słaba ofertaMiejscowośćWrocław -
~Marcin / 2019-10-27 16:15Ocena: 1.75 / 5
Co dzień zrywa połączenie, prośby o interwencję że strony moico bezskuteczne. Prędkość połączenia waha się od 300 Kb/s do 150 Mb/s więc oglądanie netflix, czy hbo go to masochizm. Po wymianie routera bez zmian. Pozostaje zakończyć umowę z tą firmą. ZaletyBrakWadyNiestabilne połączenie, przerwy sygnału, brak wsparcia.MiejscowośćWrocław -
-
~Marek / 2019-04-17 22:34Ocena: 1.75 / 5
Mam Moico od 5 lat, w końcu zdecydowałem się wypowiedzieć umowę. Nie chce mi się już tam non stop dzwonić lub czytać na koncie , że problem jest rozwiązany, a ja oraz mój syn , który gra X-box od miesięcy mi mówi ,że jest problem... Zaletyw 2014-2015 było okWady teraz są awarie bardzo często, zwłaszcza w weekendyMiejscowośćWrocław -
~martyna / 2019-02-01 14:18Ocena: 1.75 / 5
Dałabym zero, ale nie mogę. Częste awarie trwające kilka, kilkanaście minut dziennie (jeśli pracuje się z domu, naprawdę przeszkadza), w styczniu dwie awarie trwające klika-kilkanaście godzin, brak zrozumienia przy wypowiedzeniu umowy: mimo tego, że firma nie jest w stanie zagwarantować dostępu do internetu, brak możliwości wcześniejszej rezygnacji - okres wypowiedzenia 3 miesiące. Nie polecam, przeniosłam się do konkurencji. MiejscowośćWysoka -
~NataliaB / 2020-07-09 09:55Ocena: 1.75 / 5
Cena stosunkowo wysoka jak za najbardziej podstawowy pakiet. Jednak gorzej przedstawia sie jakosc swiadczonych uslug. Siec jest niestabilna, jak juz mam przerwy w dostawie internetu to potrafia wystepowac co 20 sekund. Oczywiscie firma zrzuca problem na siec lokalna I mimo wizyty technika, ktory mowi ze maja problemy z dostawa w dniu X pan kierownik smialo klamie, ze takich przerw nie bylo. Szczerze nie spotkalam sie z tak slaba jakoscia uslug I obslugi. Problem zglaszasz na infolinie a Technik... albo do ciebie oddzwoni albo nie. ZaletybrakWadyproblem ze stabilnoscia lacza
wysoka cena
kiepska obsluga klientaMiejscowośćWrocław -
~Stefan / 2019-01-24 19:29Ocena: 1.75 / 5
Dramat awaria za awarią nie ma tygodnia aby coś się nie zepsuło. Teraz kolejny raz brak łącza i tak od listopada. ZaletyBrakWadyNiestabilne łącze internetoweMiejscowośćWrocław Stabłowice
strona 11 z 17
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
