strona 1 z 2
- « poprzednia
- 1
- 2
- nastepna »
-
~m / 2021-06-21 15:17
Pisałam kilka emaili w sprawie zwrotu kosztów podróży i roku czekam na odpowiedz i nic. Koszmar poniosłam koszty za zakup biletów i zero reakcji . -
-
~Jola / 2021-01-12 11:37
do czasu epidemii byłam zadowolona wiele razy korzystałam z ich usług. Obecnie pisałam kilka emaili w sprawie zwrotu kosztów podróży pół roku czekam na odpowiedz i nic. Koszmar poniosłam koszty za zakup biletów i zero reakcji . ZaletybrakWadybrak kontaktu -
~Mariusz 976 / 2020-01-29 17:32
Nie polecam, opóźnienia sięgają nawet 45 minut zero informacji ze strony przewoźnika po przybyciu opóźnionego autobusu grubiański obsługa ZaletyBrakWadyBardzo duże opóźnienia -
~Ania / 2019-12-06 23:45
Modlin bus korzysta z faktu, że jest jedynyn przewoźnikiem z Modlina w godzinach nocnych. Odjazdy autobusów nie są dostosowane do godzin przylotów. Po opóźnionym przylocie pan z obsługi oznajmił, że nie zmieni już rezerwacji zakupionej online a jeżeli nie załapię się na autobus o godzinie 00:10 lub 00:20 to może się załapię na autobus o 01:20 bo nie wiadomo czy będą miejsca. Jakość obsługi poniżej poziomu krytyki. Cena jest bardzo wygórowana jak na Polskę. ZaletyZero -
~Qwertyy / 2019-10-26 01:08
Fatalnie.
Miał odjechać o 00:50 a odjechał z lotniska 1:15ZaletyBrak -
~Piotr / 2019-09-29 15:02
Ostatnio miałem możliwość skorzystać z och oferty. Nie wiem czy to tylko w moim autobusie ale brak nawiewu sprawił ze tył autobusu był bardzo gorący. Brak świeżego powietrza skutkował ze ludzie zaczęli czuć się słabo... to jakiś żart ???? WadyBrak nawiewu w autobusie -
~Zolo / 2019-09-21 10:29
Chamstwo kierowcy Mariana nr 114 osiągnęło szczyt kiedy powiedział ze mogę usiąść na dachu. Niekulturalny prostak. WadyCham i prostak -
~klient / 2019-08-08 12:52
Bardzo nie polecam tego przewoźnika, z powodu niedziałającego autokaru nie odbył się kurs z Łodzi Kaliska na lotnisko Chopina, autokar zastępczy za ponad 1.5h. Ale oki kierowca poinformował wszystkich podróżnych, że nie pojedzie, bo silnik mu się nagrzał, a bilety możemy zwrócić. Na szybko trzeba było zamówić taxi do Warszawy, ze swojej kieszeni. Uwaga i tutaj bardzo się zdziwiłam, po kontakcie e-mailowym, ponieważ infolinii nie posiadają, firma nie chciała zwrócić pieniędzy za wykupione bilety, zasłaniając się taryfą FLEX? Nie nabierajcie się na to, liczą na to, że ktoś nie zna swoich praw i odpuści, dopiero po e-mailu z informacją, co jest napisane w Prawie Przewozowym w takim wypadku, otrzymałam zwrot za tylko bilety. NIE POLECAM, nieuczciwa zagrywka. Zalety-cenaWady-brak infolinii
-praktyki niezgodne z prawem, wprowadzanie klienta w błąd
-przy niewygodnych pytaniach brak odpowiedzi -
-
~Adam / 2019-06-18 15:56
Modlin bus to tragedia. Pociagiem dojedziecie szybciej i taniej. Modlinbus jest ok do kuedy wszystko idzie zgodnie z planem. Kiedy potrzebuje obslugi klienta. Firma kieruje was na płatna linie telefoniczna po 3 zl za minute i puszcza Wam muzyke 10 minut do czasu az sie nie rozlaczycie sami.. słabe traktowanie klienta. Ostatni raz kupiłem bilet na Modlinbusa -
~Ccc / 2019-06-15 22:13
Katastrofa.nie polecam oszuści i naciągacze ..samolot się opuznil o czym wiedział sprzedającą bilet na lotnisku ekspedientka..zapewniał że bus nie odjedzie tylko poczeka.samolot wylądował 10 minut po czasie ..bus odjechał a kasy nie odzyskałam po dziś dzień.koszmarna obsługa.nie polecam.. -
~Ann / 2019-05-20 13:30
Przejazd autobusami modlin bus to jakaś masakra. Mało miejsca między siedzeniami, zaduch i smród w środku, to jeszcze nieuprzejmy kierowca. na dodatek trzeba było samemu wrzucać walizki do bagażnika, a przecież wiadomo iż ludzie wysiadają w różnych miejscach i odpowiedni ich zapakowanie ułatwiłoby ich wypakowanie. gdyby nie moja reakcja, że na lotnisku moja walizka stoi sobie na zewnątrz, to pewnie na modlinie bym jej nie miała. System wykupienia biletów był taki, że siedziałam na samym końcu pośrodku busa, a obok mnie wszytskie miejsca wolne, a na przodzie były wolne siedzenia, ale pan kierowca nie pozwolił się - z jakiś niewyjąsnionych powodów - przesiąść. Więc komfort jazdy tragiczny. na dodatek panował zaduch i śmierdziało. Odradzam, lepiej pojechać pkp i mieć większą przyjemność z jazdy. ZaletybrakWadyciasno, śmierdząco, zaduch, nieuprzejmy kierowca, brak komfortu jazdy, brak miejsca na nogi i na siedzenie wygodnie (tzn. bez ściskania się między innymi pasażerami) -
~Damian / 2019-05-01 17:09
Spóźnienia bez informacji mimo taryfy z powiadomieniami sms, autobus podstawiony na styk, żeby nie móc ubiegać się o zwrot pieniędzy/taxi. -
~Zax / 2019-03-20 22:31
To jakis zart. Zero informachji. Zero profesjonalizmu. Ceny za wysokie. Lepiej z pkp. Nigdy wiecej. ZaletyTo, ze w ogole jedzieWadyRozklad jazdy, obsluga, wyjazd opozniony, -
~mm / 2019-03-04 10:07
to co piszecie to nic.
mój autobus nie przyjechał ...
brak informacji o opóźnieniu, telefonu nikt nie odbiera.
T R A G E D I A
-
~netka / 2018-12-22 16:40
Kierowca kursu 22.12.18 Łódź godz 14.-Modlin oraz jego pomocnik na przystanku Warszawa Centrum używali wulgarnego języka w obecności pasażerów wśród których było wielu obcokrajowców rozumiejących j.polski.po prostu wstyd! -
~Grażynka / 2018-11-09 22:21
Przewoźnik, który nie potrafi dowieźć na czas. Czas przejazdu rzekomo 55 min w praktyce 2 godziny bez słowa przepraszam natomiast z dawka adrenaliny czy się zdąży czy też nie. ZaletyBrakWady- brak wywiązywania się z usług
- brak kultury osobistej
- brak jakiejkolwiek komunikacji pomiędzy klientem a przewoźnikiem
- wybujała fantazja jak można napisać, ze przejazd trwa 55 min gdy w praktyce okazuje się, ze trwa dwa razy dłużej -
~Artur / 2018-10-29 16:16
Poziom usług = TRAGEDIA, DNO, KOSZMAR. Absolutnie nie polecam tej firmy, jeśli macie możliwość absolutnie omijajcie ich szerokim łukiem, busy odjeżdżają jak chcą, kierowcy są chamscy i nieuprzejmi. Nie ma możliwości żadnej zmiany ani reklamowania usług. Bierzcie loty z innych i do innych lokalizacji jeśli jest tylko taka możliwość, nawet kosztem wyższej ceny. Dziewczyna którą posadzili na terminalu odpowiedziała mi na pytanie dlaczego kierowca odjechał znacznie wcześniej niż powinien, że to "nie jej sprawa i przepadło"- to jest poziom dna..... NIE POLECAM I UWAGA !!! ZaletyBrakWadyBrak punktualności, chamstwo obsługi, brak możliwości reklamacji wadliwych usług -
~zbig / 2018-10-27 23:07
Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Dziś kupiłem córce bilet na 22.00 z Modlina dopłacając do taryfy flex, samolot się spóźnił a kierowca kolejnego autobusu zażądał pieniędzy za kolejny bilet!
Reklamację przyjmują na infolinii, która pobiera kilka zł za minutę rozmowy, reklamacja kosztuje drożej niż bilet, chyba po to aby nikomu nie opłacało się składać reklamacji. W mojej opinii trzeba się trzymać od tej firmy z daleka. -
~basia / 2018-10-08 21:15
Mój lot się opóźnił i nie było możliwości zwrotu biletu. Jaki sens ma więc wcześniejsze kupowanie biletu w modlin busie? Przecież lot zawsze może się opóźnić, nie da się tego przewidzieć. Uważam, że jest to zwykłe złodziejstwo. Nigdy więcej nie skorzystam z modlin busa. Nie polecam! ZaletyBrakWadyZłodziejstwo -
~Monika / 2018-09-21 18:03
Punktualnie w komfortowych warunkach! Kierowcy pomocni z wysoką kulturą osobistą. Jestem bardzo zadowolona! ZaletyBEZPROBLEMOWA PODRÓŻ POD TERMINAL!WadyNIE ZNALAZŁAM
strona 1 z 2
- « poprzednia
- 1
- 2
- nastepna »