Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Merlin.pl opinie

Ocena na podstawie 1789 opinii

3.96 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    3.79
  • Dostawa
    3.89
  • Poziom cen
    3.81
  • Łatwość zamawiania
    4.31
  • Asortyment
    4.13

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karolina / 2016-04-01 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    nie dostałam zwrotu pełnej kwoty za zwrot części zamówienia i koszty odesłania które wyniosły łącznie 26 złotych 49 groszy , a zwrócono mi tylko 17 złotych 48 groszy , poniosłam stratę i nigdy w życiu więcej nic nie kupię w merlinie.
    Zaletyniewiem
    Wadybrak zwrotu pełnej kwoty, lekceważenie klienta
    produkt zwróciłam
  • ~JOANNA / 2016-03-25 15:26
    Ocena: 1.75 / 5
    Robiłam często zakupy w Merlinie. Ceny były przystępne, sporo nowości, zapowiedzi, odbiór w Małpce itd. Niestety, teraz /od marca 2016r./to już nie ten Merlin. Ceny okropne, przesyłki płatne /wcale nie mało/, księgozbiór bardzo , bardzo ubogi. Tragedia. Szkoda czasu na ten sklep internetowy.
    ZaletyBrak
    WadyDrogo, uboga bardzo oferta, droga dostawa, brak promocji i opcji odbioru w punkcie lub za darmo.
  • ~bambi / 2016-03-16 01:04
    Ocena: 3.80 / 5
    zamówiłam 2 płyty cd , jedna z nich się udała bez uszkodzeń a druga jest uszkodzona pęknięte pudełko , przedarta , przedziurawiona tylna okładka płyta nadaje się do wyrzucenia , bo ja nie chce egzemplarza z dziurą.
    Zaletyodbiór osobisty na poczcie
    Wadymały asortyment , brak faktury, brak jakiegokolwiek dowodu zakupu.
    34 złote z groszami
  • ~Ania / 2016-02-23 14:49
    Otrzymałam informację z Małpki Express że Merlin już nie istnieje plajta i ktoś ich wykupił ale też od grudnia nic reklamacja wysłana telefony nie odbierają na maile też zero odzewu idę do Rzecznika i Państwowej Inspekcji Handlowej
    Zaletyzero
    WadyWiele
    korzystam 6 miesięcy ok 45 zł smycz dla psa
  • ~okradziona klientka / 2016-02-05 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 1.11.2015 nie mam ani zamówionego towaru, ani zwrotu pieniędzy, ani możliwości kupienia czegoś innego. Strata ponad 300 zł!!!!
    To po prostu złodzieje!
    Wiedzieli, że mają problemy a i tak przyjmowali zamówienia i brali pieniądze. A ten lakoniczny komunikat z połowy grudnia 2015 r. - wkrótce wrócimy - co to znaczy wkrótce ?? Ile miesięcy? A może lat?
    Zaletyżadnych
  • ~Justyna / 2016-02-01 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z poniższymi opiniami. Dokonałam przedpłaty na zamówiony towar pod koniec października. Dostałam informacje,że są braki. Pieniędzy nie wycofałam, bo liczyłam że towar się pojawi, albo zamówię coś innego. A teraz niestety nie ma żadnego kontaktu z firmą. Telefony nie odpowiadają na maile też nikt nie odpisuje. Krótko mówiąc OSZUŚCI
  • ~Kredka / 2016-01-13 22:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłam za towar w listopadzie i do dnia dzisiejszego (połowa stycznia) nie dostałam towaru. Skandal! Oszuści
    Zaletydawno i nie prawda
    Wadyoszuści
  • ~Isiak / 2015-12-21 18:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Naciągacze i oszuści. Od dawna jestem klientem tego sklepu ale to co zrobili
    w listopadzie przechodzi wszelkie pojęcie. Jako zaufanemu dostawcy dokonałam przedpłaty i czekam, czekam... Dostaję wreszcie informację iż zamówienie mogą zrealizować w części, zgadzam się na to i w dalszym ciągu nic. Wreszcie jest informacja o zmianach w firmie i proponują bon. W bonach nie płaciłam! Żądam gotówki - i dalej nic. Sprawą zainteresuję UOKiK. Ostrzegam przed tym sklepem
    Zaletybrak
    Wadysame minusy
    umowa nie zrealizowana
  • ~Ranzes / 2015-12-04 14:20
    Ocena: 1.60 / 5
    Dołączyłem do grona "nabitych w butelkę" klientów byłego sklepu internetowego merlin.pl. Jestem (byłem) klientem tego sklepu od stycznia 2009 roku. Owszem zdarzały się sytuacje, że były przesunięcia w realizacji zamówień (może i faktycznie wynikały z faktu, że sklep handlował towarem, którego nie miał na składzie, ale przy produkcie widniała informacja : Towar dostępny).
    Ale to co zrobił sklep w ostatnim okresie, przechodzi wszelkie dopuszczalne normy działalności handlowej. w dniu 26.10.2015 r. złożyłem zamówienie na 3 pozycje książkowe (w tym jedną w przedsprzedaży) i jak zawsze dokonałem przedpłaty i spokojnie czekałem na realizację zamówienia, gdyż pozycja w przedsprzedaży miała się ukazać dopiero w połowie listopada. 19-go listopada dostałem informację, że dostawa się przesunie jeszcze o tydzień - potwierdziłem oczekiwanie. Ale gdy i ten termin minął zacząłem się już trochę niepokoić i zadzwoniłem do BOK. Tam zostałem poinformowany, że w ciągu kilku dni otrzymam odpowiedź. Zażądałem odpowiedzi w ciągu 24 godzin, której oczywiście nie dostałem. I znów telefon do BOK, oczekiwanie w kolejce do konsultanta (byłem 8-my), by w końcu dowiedzieć się, że moje zamówienie nie zostanie zrealizowane w ogóle ze względu na jakieś tam przekształcenia w firmie. Od 2-go grudnia z BOK prowadzę bezsensowną korespondencję e-mail, dostaję propozycje zamiany moich należności na 120% bon, który mam otrzymać w najbliższym czasie a bon będzie do zrealizowania, gdy sklep niebawem się otworzy w nowej odsłonie.
    Pikanterii dodaje fakt, że sklep dopiero w dniu dzisiejszym na swojej stronie umieścił informację o zaprzestaniu realizacji zamówień. Z informacji zamieszczonej na stronie wynika, że w dniu 27.11 br. właściciel marki podpisał umowę z nowym partnerem strategicznym : http://merlin.pl/info/about_firm/main.html, więc oczywistym jest fakt, że od dłuższego czasu firma prowadziła rozmowy handlowe. Dlatego to jest totalne świństwo, brak poszanowania dla klientów przyjmowanie zamówień, gdy wiadomo jest, że ich się nie zrealizuje. Nie wiem, czy ostatnimi działaniami firmy nie powinna zająć się jakaś instancja sprawująca nadzór nad działalnością tego typu placówek.
    A nowemu właścicielowi marki Merlin mogę powiedzieć tylko tyle : Polska to nie Ukraina, a stracone zaufanie będzie bardzo ciężko odzyskać.
  • ~Agata / 2015-12-02 13:46
    Ocena: 1.60 / 5
    Beznadziejny ,nierzetelny sklep.Anulowanie zamówienia to norma,biorą pieniądze ,a potem ich nie zwracają.Do dziś nie zwrócili mi moich pieniędzy.Szanowni Państwo z Merlina ;czy to jest uczciwe?!!!
    ZaletyBrak
    WadyNierzetelność,kontakt mizerny
    Nie mam żadnego produktu,bo anulowali zamówienie.Nie mam książek i nie mam pieniędzy do dziś!
  • ~kaia_ch` / 2015-11-30 13:49
    katastrofa! nigdy nic nie zamówię w tym sklepie.. zero informacji na temat zamówienia.. a po dwóch tygodniach, gdy ja (po raz 3 dzwoniłam) pani mi powiedziala, z anulowano zamowienie. Zenada po prostu i tragiczny stosunek do klienta.Odradzam komukolwiek.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Michał / 2015-11-30 09:39
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest Jakaś granda. Po 3 tyg oczekiwania w ostatnim terminie anulowanie zamówienia. Na kolejne czekam już 2 tygodnie i pewnie to się tak samo skończy.
    Zaletybrak
    Wadyza dużo by pisać
    nie mam go
  • ~anka.K / 2015-11-29 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep nie jest w stanie zrealizowac juz mojego 4 zamowienia. momo informacji o dostepnosc ksiazki i wysylece w 24 godzie, oto niemal po miesiac wciaz brak ksiazki i wpłaconej gotówki. Zamowienie pewnie zostanie anulowane, lecz mimo czekania ponad 25 dni wciaz brak odpwiedzi. Brak kontaktu z biurem.
    Jedna wielka pomylka.
    najepiej trzymac się od tego sklepu z daleka
    Zaletybrak
    Wadyniedostepnosc produktow - wprowadzanie klientow w błąd informacja o dostępnosci
    wciaz nie mam, a zapłaciłam 60zł
  • ~Bartek / 2015-11-20 10:49
    Ocena: 1.40 / 5
    Merlin.pl umożliwia składanie zamówieniń na wybrane produkty dostępne na stronie internetowej, a następnie w bardzo nieprofesjonalny sposób je odwołuje. Jestem bardzo niezadowolony i odradzam wszystkim korzystanie z oferty tej firmy.
    Zaletybrak
    Wadynie realizuje zamówień
    w ogóle do mnie nie dotarł - sklep nie zrealizował zamówienia
  • ~jerzy / 2015-11-13 18:02
    Ocena: 2.20 / 5
    tragedia!!! Wystawiają towar,którego nie mają - po miesiącu anulują samowolnie zamówienie, tłumacząc się, że nie ma towaru u dostawcy. Od paru lat kupowałem w Merlinie i nie miałem zastrzeżeń, ale teraz ich działania przypominają bankrutujące biuro podróży.
    Zaletyduży wybór towaru, którego nie ma
    Wadybrak towaru, który jest w ofercie
    wcale go nie kupiłem, bo nie było go u dostawcy
  • ~Krzysztof / 2015-10-28 10:28
    Ocena: 3.40 / 5
    Witam.
    Miałem nie wystawiać opnii, ale skoro się domagacie to wystawię. Zakupiłem wysyłkowo z odbiorem w ''MAŁPCE'' płytę winylową ''SKALDOWIE THE BEST 1''. Okładka tej płyty była połamana jakby ją psu z gardła wyciągnął. Odsprzedałem ją w komisie za parę groszy i więcej nie chcę mieć z waszym sklepem nic wspólnego. Nie pomogą zapewnienia, że trzeba było odesłać, reklamować itp. Zapłaciłem uczciwie i spodziewałem się pełnowartościowego towaru. Pozdrawiam i żegnaj MERLIN.
  • ~agziolk / 2015-10-26 20:42
    Ocena: 2.60 / 5
    niestety muszę z przykrością stwierdzić , że od kilku miesięcy mocno nadwyrężyli moją cierpliwość i przestaję po wielu latach w merlinie zamawiać. Pogorszył się kontakt, terminowość zamówień, a już najbardziej denerwująca jest pseudodostępność książek, za które potem po kilkunastu dniach zwracają wpłacone pieniądze.
    Zaletyduży wybór,
    Wadyw asortymen ksiązki, których naprawdę nie mają w magazynie, długi termin oczekiwania na przesyłkę,
  • ~Joanna / 2015-10-19 18:43
    Super-wszystko sprawnie,bardzo szybki czas realizacji
    Zaletyszybkość,rzetelność
    Wadybrak
    2 tygodnie
  • ~Tomi!!!! / 2015-10-15 18:32
    Ocena: 1.60 / 5
    Przestrzegam przed tym pseudo sklepem. Kupiłem zeszyt ćwiczeń dla dziecka wysyłka miała być w 24 h efekt był taki że po tygodniu zadzwoniłem i powiedziano mi że transakcja którą zawarłem była tylko zaproszeniem do transakcji w sumie czekałem 2 tygodnie ale to nie wszystko bo zeszyt ćwiczeń przyszedł bez naklejek i teraz muszę to reklamować a sklep Merlin będzie to rozpatrywał 14 dni. PORAŻKA nie kupujcie tam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Arsen / 2015-10-15 14:08
    Ocena: 2.00 / 5
    W ostatnim czasie zero zdolności do realizacji w czasie określonym w ich specyfikacji. Zwykle przychodzi mail , że nie mogą zrealizować zamówienia w tym czasie.
    Zaletyasortyment
    Wadyna zakupy trzeba czekac około 2 tygodni.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1693
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1672
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1298
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 977
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.40, ilość opinii: 618
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4483
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929