Oferta wydaje się dobra i tania szczególnie gdy chcemy korzystać z roamingu.
Co z tego jak nie działa.
Próbowałem sprawę wyjaśnić w BOA.
SCHEMAT DZIAŁANIA BIURA OBSŁUGI KLIENTÓW LYCAMOBILE:
Dzwonię, czekam, muzyczka gra, co jakiś czas przerywana tekstem że jestem dla nich ważny, czekam, czekam z reguły to jest 15 minut ale zdarzyło się ze czekałem pól godziny i to w roamingu z pożyczonego telefonu (czyli kosztowało mnie już to nie małe pieniądze) Odbiera w końcu miła Pani tłumacze sprawę, próbujemy zmieniać konfiguracje w telefonie na wszystkie możliwe sposoby, trwa to następnych wiele minut, nadal nie działa, Pani postanowiła że zgłosi sprawę do działu technicznego, podaje mi numer zgłoszenia i informuje ze dział techniczny rozwiąże ta sprawę w ciągu 48 godzin. Ciekawa sprawa Pani podała imię ale odmówiła podania nazwiska, ta sama sytuacja powtarzała się późniejszych rozmowach….
Mija kilka dni dzwonie do BOA jak tam moja sprawa, znowu słucham muzyczki, tekstu jaki to jestem dla nich ważny, czekam, czekam. W końcu odbiera Pan konsultant również jest miły, podaje numer sprawy, jest mu przykro że sprawa jest nadal nie rozwiązana, obiecuje zgłosić ponaglenie. Odmawia podania swojego nazwiska. Na koniec pyta w czy może jeszcze pomóc.
Mija kolejne kilka dni dzwonie do BOA jak tam moja sprawa, znowu słucham muzyczki, tekstu jaki to jestem dla nich ważny, czekam, czekam. W końcu odbiera Pan konsultant, też miły, podaje numer sprawy, prosi o chwilę, włącza muzyczkę, czekam, no niestety sprawa nadal nie jest rozwiązana, dział techniczny cały czas się tym zajmuje. Odmawia podania swojego nazwiska. Na koniec pyta w czy może jeszcze pomóc.
Mija kilka dni dzwonie do BOA jak tam moja sprawa, znowu słucham muzyczki, tekstu jaki to jestem dla nich ważny, czekam, czekam. W końcu odbiera Pani konsultant, podaje numer sprawy, jest jej przykro że sprawa jest nadal nie rozwiązana, obiecuje zgłosić ponaglenie. Proponuje założyć kolejna sprawę, podaje numer i informuje ze dział techniczny rozwiąże ta sprawę w ciągu 48 godzin. Odmawia podania swojego nazwiska. Na koniec pyta w czy może jeszcze pomóc.
Mija kilka dni dzwonie do BOA jak tam moje sprawy, znowu słucham muzyczki, tekstu jaki to jestem dla nich ważny, czekam, czekam. W końcu odbiera Pan konsultant również jest miły, podaje numery spraw, informuje że sprawy jeszcze nadal nie są rozwiązane, obiecuje zgłosić ponaglenie. Odmawia podania swojego nazwiska. Na koniec pyta w czy może jeszcze pomóc.
Więcej nie będę dzwonił do BOA Lycamobile, to nie ma sensu, szkoda czasu, nerwów i straconych pieniędzy na połączenia tym bardziej że były w roamingu.
Kartę Lycamobile wyrzuciłem do śmieci.
Odradzam znajomym, rodzinie i wszystkim korzystanie z tej sieci.
Podobno w Warszawie zarządzają ją Pakistańczycy, sugeruje by ten swój interesik przenieśli do Pakistanu bo tu w Polsce są inne zasady traktowania klientów.
Zresztą jak będę w Warszawie, udam się na ul. Rzymowskiego do oddziału Lycamobile i powiem im osobiście co o nich myślę !
Pozdrawiam wszystkich oszukanych przez Lycamobile bo myślę że takich jak ja jest znacznie więcej tylko mało komu chce się tu rozpisywać !
Zaletydużo obiecali w ofercie i na tym się skończyło
WadySame wady, odradzam Lycamobile wszystkim !!!
Szkoda czasu i pieniędzy.
Szkoda czasu i pieniędzy.