Posiadam (niestety) w tym towarzystwie polisę mieszkaniową.
Przy zawieraniu umowy i pobraniu opłaty super kontakt, maile, telefony i pisma. No wzorcowy przykład marketingu.
01 sierpnia zalał mnie sąsiad i zaczęły się schody:
kontakty oschły,
nowa polisa została wyliczona ze zwyżką, mimo , że sprawca był ubezpieczony -no ale trzeba by wykonać jakąś pracę - lepiej złupić ubezpieczonego :),
wizyta rzeczoznawcy wyznaczona 3 tygodnie po zdarzeniu - ku jego zdziwieniu wypompowałem wcześniej wodę, więc oględziny nie wykazały "znacznych" szkód,
potem długo , długo nic i pismo o przyznaniu kwoty bezspornej która zostanie przesłana przekazem pocztowym (!) podczas gdy na każdym etapie sprawy wymagane było podanie numeru konta bankowego , od 1,5 miesiąca totalna cisza , brak kontaktu , brak przyznanej kwoty bezspornej, brak decyzji ostatecznej.
Mam wrażenie , że trafiłem na firemkę nastawioną na branie pieniędzy w zamian za skoczną piosenkę w telewizji i wysokie wynagrodzenie członków zarządu.
Albo firma jest nastawiona na sprzedaż marzeń lub jej kondycja finansowa jest tak cienka, że nie radzą sobie z wypłata nawet minimalnych odszkodowań.
Uprzedzając potencjalne zarzutu o braku aktywności z mojej strony dodam , że moje trzykrotne złożenie skargi/zażalenia za pośrednictwem dedykowanego formularza na stronie internetowej spotkało się z totalna olewką - pomimo podania wszelkich możliwych kanałów komunikacji (od e maila po adres do korespondencji). Odradzam szczerze jakikolwiek kontakt z tym towarzystwem specjalistów od brania kasy ( wyłącznie brania).ZaletyNie muszę podczas ich reklamy przełączać na Polo TV :)
WadyPo zgłoszeniu szkody urywa się kontakt. Niepoważne traktowanie klienta. Przeciąganie rozpatrywania sprawy w nieskończoność.
Niestety dwa lata, ale to osatnia polisa w tym czymś. Polisa zamówiona przez internet.