Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Liberty Ubezpieczenia opinie

Ocena na podstawie 95 opinii

3.18 / 5

  • Oferta
    3.28
  • Obsługa klienta
    3.17
  • Cena/Jakość
    3.16

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 10
  • ~TTTT / 2018-07-27 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Co to za firma która telefonicznie nie chce obliczyć składki za samochód tylko przez internet. A co jak nie mam dostępu do internetu ?. Masakra nie polecam i już nie ubezpieczę u nich samochodu
    Wadyolewające podejście do klienta
  • ~Michał / 2017-05-24 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    42 minuty na infolinii bez odzewu z drugiej strony
    Wadybrak komunikacji na infolinii
  • ~artur / 2017-05-13 08:16
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam ubezpieczyciela,zero kontaktu,nie można się dodzwonić,olewcze podejście do klienta.Kupiłem samochód i jeżdze z oc poprzedniego właściciela bo nie moge u nich zrobić aneksu do umowy,jakaś masakra.Nigdy nie ubezpiecze tam samochodu
  • ~elisg / 2017-03-29 20:39
    Ocena: 4.67 / 5
    Zakupiłam pakiet OC i AC standard.Cena bardzo przystępna.W marcu 2017 miałam stłuczkę z mojej winy.Firma szybko i sprawnie załatwiła sprawę oględzin przez rzeczoznawcę oraz wypłatę odszkodowania.
    Zaletyszybka wypłata odszkodowania
    Wadytrudno się skontaktować z firmą telefonicznie- zbyt długi czas oczekiwania
  • ~Ewelina / 2017-03-29 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. To są jakieś opony. W ogóle nie można się do nich dodzwonić. Konsultant wysłał mi na maila PROPOZYCJĘ ubezpieczenia OC A potem droga pocztową otrzymałam pismo informujące mnie, ze mam obowiązek prawny opłacić składkę wynikającą z umowy ubezpieczenia plus druczrk do wpłaty. Problem w tym że ja z nimi żadnej umowy nie podpisałem i już nigdy nie podpiszę. Nie polecam!!!
    WadyLekceważenie klienta
  • ~pika / 2017-03-06 08:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim.Po 2 godz.na telefonie dostałam odpowiedź ze polisa przyjdzie na maila,owszem przyszła ale z błędnym danymi.Więc znowu dzwonię i znowu wieczność na telefonie.Wreszcie zgłosiła się Pani i stwierdziła że dane 'muszą,'być w porządku bo jej inaczej nie chce wejść i taką rozmowa przez pół godz.Ja jej swoje ona swoje.I baby nie przegadasz z łaską zgodziła się poprawić dane i przesłać nową polisę, ale zamiast polisy przyszło mi tylko nakaz płatniczy.Już nie mam sil do nich.Nie zależy im na kliencie!!!!A ja nie będę się narzucać. Odradzam ubezpieczyciela.
    ZaletyBrak
    WadyBrak konkretnego kontaktu.
  • ~Dario / 2017-01-11 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda słów 1.5 spędzone z robotem na na sluchawce.... Zenada
    Po rozwiazaniu umowy po 2 miesiącach dalej przychodzą smsy o dokonaniu wpłat oczywiście wszystko opłacone potwierdzone przelewem z banku ale to nic bo u nich dalej nnie ma pieniedzy...
    Burdel 1 SŁOWEM.

    NIGDY WIĘCEJCHOĆBY PROPONOWALI CENY O POŁOWĘ NIŻSZE
    ZaletySAME MINUSY
    WadyWszystkie jakie tylko można spotkać
  • ~JAobserwator / 2017-01-06 12:53
    Kończy mi się umowa chciałem dowiedzieć się co mi zaproponują. Dzwoniłem przez 3 dni w różnych porach rano w południe i wieczorem W sumie wydzwoniłem 3,5 godziny. Jedynie odpowiada konsultant w sprawie wypadku. Paranoja tam na telefonie chyba siedzi tylko jakaś jedna gwiazda. Łącząc się z wieloma podanymi numerami zero kontaktu. Pytam może sam prezes posadzi swój tyłek i będzie odbierał telefony lub sam spróbuje zadzwonić. Jeżeli macie honor to odpiszcie na moją opinię. Wleźliście do biednego kraju aby kasować ludzi. Chciałbym wiedzieć czy też tak działacie w Europię
    Zaletyjedynie konsultanci z pomocy odbierają telefony
    Wadysame wady
    rok czasu i wystarczy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~HENRYS49 / 2016-10-17 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    ŻENADA!!!!!!!!!! Nie wiem po co są podawane nr. telef. skoro i tak ich nikt nie odbiera ( naciąganie na połączeniu, "robot" informuje ze wszyscy konsultanci są zajęci i tak możesz trzymać słuchawkę przez pół godziny a i tak nikt nie odbierze!!!!!!!!!)jest jeszcze możliwość że zamówisz konsultanta zę oddzwoni do ciebie ale wypisując zamówienie kiedy dojdziesz do daty , okazuje się że na ten rok nie ma takiej możliwości !!!! czyli brak kontaktu z tymi niby ubezpieczycielami - w kazdym razie ja już u nich nie bedę kontynuował ubezpieczenia na nowy rok, ONI myślą że mejlem wyślą Tobie przedłużenie umowy, a Ty szybko polecisz na pocztę i zapłacisz !!!! OLEWAM ICH CIEPŁYM MOCZEM - w Polsce jest tylu ubezpieczycieli że można sobie wybrać takiego który będzie Cię traktował poważnie a nie jak w "LIBERTY"
    ZaletyŻADNE
    WadySAME WADY
    ----------------------------------------------------------------------------
  • ~Maciej / 2016-09-27 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Padłem ofiarą zwykłego oszustwa, w rozmowie z konsultantem poinformowano mnie że moja dzienna stawka za polisę na samochód to 2 do 2,5 zł, (samochód zakupiony z komisu więc naliczali dzienne stawki) po 15 dniach od zakupu przerejestrowałem pojazd, wypowiedziałem tez OC w Liberty, zatem za 15 dni powinienem dostać rachunek +-38 zł a tym czasem dostałem rachunek na kwote 207 zł !! (dodam że kalkulacja konsultanta opiewała na kwotę 929zł rocznie ! ) co daje kwotę dzienną prawie 16 zł !! czyli miesięcznie około 480 zł !! a rocznie to o zgrozo 5700 zł !!! skąd takie wyliczenia ?? jak zwykle nikt nie odbiera telefonów więc wyjaśnić nie ma z kim.
strona 1 z 10
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

PZU
Ocena: 1.62, ilość opinii: 291
Hestia
Ocena: 1.47, ilość opinii: 269
Link4
Ocena: 1.65, ilość opinii: 238
Generali
Ocena: 1.87, ilość opinii: 148
MTU
Ocena: 1.70, ilość opinii: 119
AXA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 94
mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 422
Flixbus
Ocena: 2.12, ilość opinii: 320
ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 161
nju mobile
Ocena: 3.28, ilość opinii: 107
Netflix
Ocena: 3.00, ilość opinii: 101
Virgin Mobile
Ocena: 2.62, ilość opinii: 56