Autokar miał wyjechać o 20:40 z Katowic, nie pojawił się wcale. Na infolinię nie dało się dodzwonić. Automat przez dwie i pół godziny (dzwonienie aż do skutku) podawał informację "jesteś pierwszy w kolejce", a za 10 sekund stwierdzał "przepraszamy, obecnie wszystkie linie są zajęte". Kiedy już się dodzwoniliśmy konsultant zapytał "czy jest jakiś problem?" po ogłoszeniu mu, że autokar spóźnia się dwie godziny i chcemy dowiedzieć się co z nim dzieje. Konsultant pojęcia nie miał, wysłał numer do niby kierowcy. Do wcześniej wymienionego Pana dodzwonić się nie dało, jak się następnie okazało był jakimś dyspozytorem. Twierdził on, że autokar już dawno był (ciekawe kiedy??) no i następny wyjedzie za 10 minut (ok. 23:30) ze Zakopanego... Miał oddzwonić z dodatkowymi informacjami - nie doczekaliśmy się.
Dwie starsze Panie musiały załatwiać w środku nocy przewóz innymi środkami transportu za trzykrotnie większą cenę. Miało być szybko i wygodnie. Było żenująco, stresująco i bardzo niekomfortowo.
Wady- autokar nie zjawił się na przystanku o wyznaczonej godzinie (ani trzy godziny później)
- brak informacji
- ciągłe zajęte linie na infolinii
- brak informacji
- ciągłe zajęte linie na infolinii
Katowice