Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

LajkonikBus opinie

Ocena na podstawie 44 opinii

2.60 / 5

  • Poziom cen
    2.83
  • Oferta
    3.02
  • Jakość obsługi
    2.14
  • Wygoda
    2.64

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 3
  • ~Halina / 2023-07-14 09:25
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu 13 lipca jechałam autobusem z Krakowa. Nie zauważyłam że wypadł mi portfel. Kierowca zawiadomił bazę podając moje dane z portfela. Na tej podstawie pracownik odnalazł mnie
    Kupowałam bilet przez internet. Jeszcze raz dziękuję, cudowni ludzie.
  • ~Justyna / 2017-07-21 17:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Kierowcy bardzo mili i pomocni. Zwrot niewykorzystanego biletu bez problemu. Zwrot gotówki na konto w ciągu 24h. Z przejazdów korzystałam ja i moja rodzina i jesteśmy b. zadowoleni.
    ZaletyNiskie ceny .
    Duże ,czyste autokary .
    WadyBrak
  • ~Malgorzata / 2022-07-04 17:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Jeżdżę ostatnio na trasie Kraków Bielsko B I z ipowrotem.dzisjaj wyjechałam o7 00 do bielska i wracałam 13 40.Jechalam z tym samym kierowca i musze go bardzo pochwalić za grzeczność i styl jazdy nie rozmawia cała drogę jedzie w skupieniu ,stara się dojechać O czasie lub nawet przed., Jazda jest bardzo płynna ,bezpieczna i Mogłabym z tym kierowca jechać na koniec świata ..Zawsze obserwuje jazdę i kulturę kierowcy..Seniorka kierowca 50 lat prawka i wielka Pochwała dlatego Kierowcy,
    Małgorzata Pabiańczyk
  • ~Małgorzata / 2023-12-04 13:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Przesympatyczny miły , uśmiechnięty Pan kierowca , komfort podróży super, Odjazd i dotarcie punktualnie .POLECAM
    ZaletySuper wszystko
    WadyZadne
  • ~Marek / 2023-10-28 22:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Jechalem dzisiaj w sobote 28 pazdziernika - wsiadlem w Tychach o 18.15 w kierunku Krakowa. Autobus mial awarie w okolicach Jaworzna. Pan kierowca bardzo fachowo, w sympatyczny i mily sposob wytlumaczyl o co chodzi. Czekalismy co prawda 60 minut na inny autobus - postoj na stacji Orlenu, byl czas na pojscie do wc, kawe, zjesc, etc. Pan kierowca co chwile przypominal za ile bedzie nastepny autobus, opiekowal sie nami jak matka dziecmi, dbal aby nikt nie zostal, liczyl nas, po prostu wspaniale , z usmiechem i troska i lekkim poczuciem humoru dbal o nas.
  • ~Szymon / 2017-11-22 11:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam firmę Lajkonikbus
    Podróżuje z nimi na trasie Cieszyn_kraków ,
    zawsze mile i niezawodnie
    ZaletyDuże zadbane autokary
    Niskie ceny
    WadyBrak
  • ~Krzysztof / 2017-07-17 22:12
    Ocena: 4.75 / 5
    Miałem przyjemnośc podróżować z LajkonikBusem kilka tygodni temu na trasie Kraków - Cieszyn. Wyjazd z RDA w Krakowie, nowoczesny, czysty i wygodny autokar. Przyjemny w kontakcie kierowca i dobra kultura jazdy.

    Niewielkie opóźnienie (15 minut) wynikające z wzmożonego ruchu na drogach. Generalnie - polecam!
    Zalety- niska cena
    - czysty i wygodny, duży autokar
    - dobra kultura jazdy kierowcy
    Trasa Kraków <-> Cieszyn i z powrotem - 22zł
  • ~Bogusława / 2022-05-25 14:52
    Ocena: 4.50 / 5
    Witam! Jeżdżę autobusem firmy Lajkonik na trasie Libiąż - Kraków od dawna, niestety podczas pandemii nie podróżuję.Z usługi jestem zadowolona, ale mam dwie prośby. Pierwsza to przywrócenie ostatniego kursu z Krakowa o godzinie 20, a druga to przywrócenie przejazdu pomiędzy przystankami w Libiążu - Libiąż Orzeł a Libiąż Urząd Miasta i Gminy przez osiedle Flagówka, co zajmie dodatkowo niewiele czasu, ok. 5 minut. Wtedy moja ocena za Ofertę będzie mieć 5 gwiazdek. Proszę o spełnienie moich sugestii, za co z góry dziękuję również w imieniu zainteresowanego grona pasażerów:)









    ZaletyPan kierowca miły, autobus czysty, jazda przyjemna i bezpieczna.
    WadySprzed dwóch lat, nie wiem, jak teraz. Na przystanku Libiąż Orzeł w kierunku Krakowa częste opóźnienia w przyjeździe autobusu, przepełnienie, kilka razy stałam w niekomfortowych warunkach.
  • ~Kasia / 2023-05-15 08:03
    Ocena: 4.50 / 5
    Czytam te wszystkie opinie i zastanawiam się,czy ludzie tylko potrafią narzekać? Jeżdżę z Lajkonikiem lata....straciłam rachubę jak długo,wydaje mi się,że za pierwsze bilety
    na trasie Bielsko-Biala - Krakow płaciłam 12,50.....,ale czy to mozliwe.....? Nie mam prawa jazdy,ale niczyja to nie jest wina,że nie miałam czasu go sobie wyrobić,więc korzystam z komunikacji. Za to mam ulubionych kierowców,a nawet Pasażerów,którzy też jeżdżą tak często jak ja :)
    Podróżuję z Lajkonikiem prawie codziennie ,a dokładnie dwa razy dziennie minimum 5 razy w tygodniu.Oczywiscie zgadzam się nie zawsze jest różowo,nie zawsze są miejsca,ale czy to wina Panów Kierowców? Z perspektywy stałego pasażera,też mogłabym się wypowiedzieć na niejednokrotne nieuprzejme zachowania co niektórych Pasażerów,czasami naprawdę rażące ,albo zupełnie nieodpowiedzialnie. Tego ludzie nie widzicie ? Jak połowa autobusu kaszle,smarka,głośno rozmawia w grupie i to nie zawsze głośni studenci,a często grupa Pań w słusznym wieku,gdzie po prawie 2 godzinnej podróży znam ich wszystkie plany dnia następnego,najlepsze przepisy na ciasta i najgorętsze plotki z okolicy. Lub Panów prowadzących wywody polityczne lub inne mało interesujące mnie rozmowy. Ten zły komfort jazdy nie tworzą akurat Panowie kierujący pojazdem,ale pasażerowie,nie wspominam już nawet o często wyłaniających się spod foteli śmierdzących skarpetach,tonach duszących perfum,chrapaniu,czy zapachu śniadaniowej kiełbasy...Ludzie kij ma zawsze dwa końce...Kto komu broni zrobić prawko...? Owszem komfort podróży powinien być zachowany zgadzam się,ale jeśli mamy pretensje do przewoźnika,to popatrzmy też na zachowanie pasażera ...Niejednokrotnie daje wiele do życzenia .Oczywiście zgadzam się,że to nie jest profesjonalne zostawiać po 15 osób na przystanku,ale.....z racji tłoku niejodnokrotnie korzystając z miejsc stojących i vipowskiego miejsca przy kierowcy,uważam ,że jest to w gestii właścicieli firmy .A dlaczego nikt nie pisze,że kierowcy rozmawiają chyba między sobą,że żal tych ludzi których nie zabierają,że ostatnio 15,a dzisiaj 20 osob...,że weekendy i poniedziałku najgorsze...Kierowcy to wiedza ,ja to wiem....I co z tego...co może kierowca ...Czasami nawet nie ma kto za nim stanąć .....,a to też są ludzie proszę państwa z praca mniej lub bardziej lubianą,problemami i cała otoczka jaka ma każdy z nas.Mysle,że trochę empatii nikomu jeszcze nie zaszkodziło,cieszmy się że w ogóle możemy czymś jeździć,ludzie na świecie są naprawdę większe problemy. Ja jakoś jeżdżę prawie codziennie i jeszcze mi korona z głowy nie spadła z powodu tłoku,a też mogłabym wylać pomyje,że ja stały klient wymagam warunków.... A tak naprawdę najbardziej cieszę się z tego, jak mnie żaden z tych kaszlących pasażerów nie zarazi,bo ciężko się domyśleć że wypadało by chociaż założyć maseczkę nawet po to, żeby nie zarazić kierowcy i pasażera obok ,którego może nie stać na L4 Mnie się nie zdarza drodzy Państwo i to przez tyle lat,żeby któryś z kierowców był w stosunku do mnie nieuprzejmy, wręcz odwrotnie,zawsze miłe słowo na początek lub koniec dnia....Zastanawiające prawda? A Może to też kwestia mojego podejścia i zadowolenia z życia ...czego naprawdę wszystkim życzę :)
  • ~Turysta / 2023-07-10 09:31
    Ocena: 4.50 / 5
    Właśnie jadę "Lajkonikiem". Autobus jak autobus, nie ma się do czego przyczepić. Ale za to kierowca ????, bardzo miły pan, który w czasie prowadzenia autobusu załatwił kilka swoich prywatnych spraw przez telefon ????. Myślę że jednak to nie jest dobry czas i miejsce na takie rzeczy. Plus dla niego, że zna kilka słów po angielsku, drugi plus, że rozmawiał przez zestaw słuchawkowy ????, minus za rozmawianie przez telefon nawet w trakcie sprzedawania biletów i największy minus za to,że w ogóle to robił. Ale poza tym wszystko w porządku no i punktualnie. Trzy gwiazdki za obsługę tylko ze względu na zachowanie kierowcy.
  • ~krzysztof / 2022-06-06 20:55
    Ocena: 4.00 / 5
    chociaz ,nie czesto korzystam z uslug tej firmy,musze bardzo pozytywnie odniesc sie do pracy kierowcow na trasie cieszyn krakow ,a ostatnio i bylem rowniez bardzo usatysfakcjonowany zyczliwoscia kierowcy ,ktory jechal z wisly ,a mialem dosc wyjatkowo wsiasc do autobusu w tychach ! kierowca na tej trasie byl bardzo pomocny ,nie tylko w odniesieniu do mojej osoby ! ale jeszcze raz chcialbym pomoc panu dyspozytorowi pracujacemu w dniu 6 czerwca,ktory po udzieleniu informacji ,wcale nie byl zobowiazany do dalszej pomocy,a mimo to pomogl wyjsc z ,,nie malej opresji,, i dzwonil do kierowcy !!! rowniez moja dziewczyna przyjezdzajaca do mnie z innej czesci kraju na powyzszej lini byla mile zaskoczona podejsciem panow kierowcow ! choc pewnie niestety z przyczyn troche technicznych ,niezaleznych od tych panow ,slyszalem niezadowolenie z samym rezerwowniem biletow ,chodzi o to ,ze niestyety czesto pewnie trzeba stac pomimo wczesniejszego wykupienia biletu ! jak dla mnie plus i uznanie ,oby tak dalej !

    Zaletyzyczliwosc ,uczynnosc.kukltura
    Wady moze troche za malo polaczen,ze wzgledu na porzeby ,przynajmniej piatki?
  • ~Jacek / 2024-04-09 20:29
    Ocena: 3.50 / 5
    Qr... Co za palant typ. Skąd oni biorą kierowców?
    ZaletyWygoda
    WadyKierowca buncyfał palant i wredniochajakiś
  • ~Tenia / 2023-01-07 21:26
    Ocena: 3.50 / 5
    W dniu dzisiejszym 7.01 ostatni kurs z Oświęcimia kierowca jechał jak szalony. Dwukrotnie nieomal doszło do kolizji z samochodami przed nami. Całą drogę autostradą jechał "na zderzaku" samochodów przed nami, ostro hamował mimo z daleka widocznego hamowania innych samochodów. Mimo niewielkiego opóźnienia na początku trasy do Krakowa dojechaliśmy prawie 10 minut przed czasem. Bardzo niebezpieczna jazda. Gdyby nie był to ostatni kurs autobusu wysiadła bym wraz z dziećmi najdalej w Chrzanowie.
  • ~Dzanet82 / 2023-01-17 08:57
    Ocena: 3.25 / 5
    Kupując bilet online mamy prawo wsiadać do autobus w pierwszej kolejności.A Pan kierowca nawet nie udzielił takiej informacji, jeżdżę to linia nie pierwszy raz i zawsze kierowca mówi zapraszam te osoby które już mają bilet
    W dniu dzisiejszym 17.01.23 Pan sobie sprzedaję bilety a osoby które już je miały stały na zewnątrz .
  • ~Dlugo letni klient / 2022-09-02 17:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo niemily i opryskliwy kierowca z relacji 02.09 z krk ktory byl w Cieszynie po 17. Jesli firma chce dbac o wizerunek powinna zadbac o szkolenie z dobrego wychowania dla kierowców.
  • ~Jacek / 2023-12-06 09:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Tak nie uprzejmej obsługi jak w tym autobusie, jeszcze nie spotkałem.....
    WadyKierowca bardzo nie uprzejmy
  • ~Misia / 2023-11-21 14:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Autobus bardzo komfortowy. Kierowcy zazwyczaj mili lecz zdarzają się wyjątki. Autobus się okropnie spóźnia… Ostatnio czekałam ponad godzinę.
    ZaletyWygoda
    WadyOpóźnienia
  • ~Kej / 2022-06-24 15:53
    Ocena: 2.75 / 5
    Autobusy często nie docierają na miejsce na czas, mimo zniesienia stanu pandemii toalety nadal nieczynne. Kierowcy zmęczeni, może nazbyt wykorzystywani.
  • ~Mondek / 2023-11-27 23:50
    Ocena: 2.75 / 5
    Tragedia. Tak wrednych kierowców nie spotkałem nigdzie
    ZaletyWygodny autobus
    WadyBrak fachowej obsługi
  • ~Seweryn / 2023-10-28 11:08
    Ocena: 2.75 / 5
    Godzina 16:25 odjazd z dworca w Bielsku-Białej. Na dworcu byłem o godzinie 16:05, do godziny 17:40 nie doczekałem się na autobus. Nie polecam.
strona 1 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4700
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2857
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 775
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 684
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 318
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 258
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2794