Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

LajkonikBus opinie

Ocena na podstawie 48 opinii

2.54 / 5

  • Poziom cen
    2.78
  • Oferta
    2.96
  • Jakość obsługi
    2.04
  • Wygoda
    2.58

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2023-09-29 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat z tak bezczelnym kierowca się jeszcze nie spotkałam. Kierowca wiekowy starej generacji myśli chyba że żyje nadal w komunię Nie dość że przyjechał 35 minut spóźniony to jeszcze zwróci mi uwagę przy wysiadaniu do autobusu czemu tak długo wyciągam pieniądze z portfela mam mieć wyliczone czy nie widzę że ludzie czekają? Tak czekałam jedna z pierwszych osób w kolekcje miałam walizkę do włożenia a pieniądze miałam w bilonie i nie muszę się nikomu tłumaczyć ile wyciągam pieniądze z portfela a trwało to chwilę. Na moje stwierdzenie że to Pan się spóźnił kierowca arogancko odpowiedział że co mnie to obchodzi były korki!! W autobusie byli ludzie i słyszeli całą rozmowę. Często korzystam z usług Lajjonika moja Rodzina również na trasie do Krakowa ale z takim zachowaniem się jeszcze nie spotkałam.
    WadyArogancki kierowca
  • ~Al / 2023-07-26 08:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Bardzo nieuprzejmy zakompkleksialy kierowca.Ani dziendobry ani do widzenia, obrazony z powodu negatywnej uwagi dotyczacej strony internetowej Lajkonika.Fatalnie funkcjonuje zakup biletow online. Duzo latwiej i sympatyczniej byloby powie*dziec" przykro n a m, ze mizla pani klopoty,Lipiec 2023 Bielsko Krakow.Al.
    Zaletywygodny przejazd
    Wadybrak alternatywy ,zakup biletow tylko online
  • ~Halina / 2023-07-14 09:25
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu 13 lipca jechałam autobusem z Krakowa. Nie zauważyłam że wypadł mi portfel. Kierowca zawiadomił bazę podając moje dane z portfela. Na tej podstawie pracownik odnalazł mnie
    Kupowałam bilet przez internet. Jeszcze raz dziękuję, cudowni ludzie.
  • ~Turysta / 2023-07-10 09:31
    Ocena: 4.50 / 5
    Właśnie jadę "Lajkonikiem". Autobus jak autobus, nie ma się do czego przyczepić. Ale za to kierowca ????, bardzo miły pan, który w czasie prowadzenia autobusu załatwił kilka swoich prywatnych spraw przez telefon ????. Myślę że jednak to nie jest dobry czas i miejsce na takie rzeczy. Plus dla niego, że zna kilka słów po angielsku, drugi plus, że rozmawiał przez zestaw słuchawkowy ????, minus za rozmawianie przez telefon nawet w trakcie sprzedawania biletów i największy minus za to,że w ogóle to robił. Ale poza tym wszystko w porządku no i punktualnie. Trzy gwiazdki za obsługę tylko ze względu na zachowanie kierowcy.
  • ~Alex / 2023-06-07 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam pana który w Krakowie nieuzasadnionie użył klaksonu na pasach i obudził malutkie dziecko stojące z matką przy światłach. Szanujmy się..
  • ~Kasia / 2023-05-15 08:03
    Ocena: 4.50 / 5
    Czytam te wszystkie opinie i zastanawiam się,czy ludzie tylko potrafią narzekać? Jeżdżę z Lajkonikiem lata....straciłam rachubę jak długo,wydaje mi się,że za pierwsze bilety
    na trasie Bielsko-Biala - Krakow płaciłam 12,50.....,ale czy to mozliwe.....? Nie mam prawa jazdy,ale niczyja to nie jest wina,że nie miałam czasu go sobie wyrobić,więc korzystam z komunikacji. Za to mam ulubionych kierowców,a nawet Pasażerów,którzy też jeżdżą tak często jak ja :)
    Podróżuję z Lajkonikiem prawie codziennie ,a dokładnie dwa razy dziennie minimum 5 razy w tygodniu.Oczywiscie zgadzam się nie zawsze jest różowo,nie zawsze są miejsca,ale czy to wina Panów Kierowców? Z perspektywy stałego pasażera,też mogłabym się wypowiedzieć na niejednokrotne nieuprzejme zachowania co niektórych Pasażerów,czasami naprawdę rażące ,albo zupełnie nieodpowiedzialnie. Tego ludzie nie widzicie ? Jak połowa autobusu kaszle,smarka,głośno rozmawia w grupie i to nie zawsze głośni studenci,a często grupa Pań w słusznym wieku,gdzie po prawie 2 godzinnej podróży znam ich wszystkie plany dnia następnego,najlepsze przepisy na ciasta i najgorętsze plotki z okolicy. Lub Panów prowadzących wywody polityczne lub inne mało interesujące mnie rozmowy. Ten zły komfort jazdy nie tworzą akurat Panowie kierujący pojazdem,ale pasażerowie,nie wspominam już nawet o często wyłaniających się spod foteli śmierdzących skarpetach,tonach duszących perfum,chrapaniu,czy zapachu śniadaniowej kiełbasy...Ludzie kij ma zawsze dwa końce...Kto komu broni zrobić prawko...? Owszem komfort podróży powinien być zachowany zgadzam się,ale jeśli mamy pretensje do przewoźnika,to popatrzmy też na zachowanie pasażera ...Niejednokrotnie daje wiele do życzenia .Oczywiście zgadzam się,że to nie jest profesjonalne zostawiać po 15 osób na przystanku,ale.....z racji tłoku niejodnokrotnie korzystając z miejsc stojących i vipowskiego miejsca przy kierowcy,uważam ,że jest to w gestii właścicieli firmy .A dlaczego nikt nie pisze,że kierowcy rozmawiają chyba między sobą,że żal tych ludzi których nie zabierają,że ostatnio 15,a dzisiaj 20 osob...,że weekendy i poniedziałku najgorsze...Kierowcy to wiedza ,ja to wiem....I co z tego...co może kierowca ...Czasami nawet nie ma kto za nim stanąć .....,a to też są ludzie proszę państwa z praca mniej lub bardziej lubianą,problemami i cała otoczka jaka ma każdy z nas.Mysle,że trochę empatii nikomu jeszcze nie zaszkodziło,cieszmy się że w ogóle możemy czymś jeździć,ludzie na świecie są naprawdę większe problemy. Ja jakoś jeżdżę prawie codziennie i jeszcze mi korona z głowy nie spadła z powodu tłoku,a też mogłabym wylać pomyje,że ja stały klient wymagam warunków.... A tak naprawdę najbardziej cieszę się z tego, jak mnie żaden z tych kaszlących pasażerów nie zarazi,bo ciężko się domyśleć że wypadało by chociaż założyć maseczkę nawet po to, żeby nie zarazić kierowcy i pasażera obok ,którego może nie stać na L4 Mnie się nie zdarza drodzy Państwo i to przez tyle lat,żeby któryś z kierowców był w stosunku do mnie nieuprzejmy, wręcz odwrotnie,zawsze miłe słowo na początek lub koniec dnia....Zastanawiające prawda? A Może to też kwestia mojego podejścia i zadowolenia z życia ...czego naprawdę wszystkim życzę :)
  • ~Marek / 2023-04-25 09:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak możliwości zakupu biletu od przystanku pośredniego ( Tychy ) skończył się tym że nie udało się wsiąść do autobusu.
    Kierowca zaoferował tylko miejsca stojące ...??? czyli niebezpieczne i niezgodne z przepisami .
    Zakupiony bilet powrotny na ten sam dzień musiałem wyrzucić do kosza bo można go zwrócić 24 godz przed wyjazdem a skąd miałem wiedzieć że nie wsiądę do autobusu.
    Podsumowując - świetna linia którą byłem zachwycony kilka lat temu obrosła w piórka , idzie na łatwiznę i własną wygodę no i dodatkowy zysk bo nie sądzę aby "moje" zakupione miejsca wracały puste.
    Finał - pojechałem ekologicznie samochodem.....
    ZaletyDobry pomysł zepsuty wadami jak niżej
    WadyBrak możliwość zakupu biletu od przystanku pośredniego (nawet z dopłatą od przystanku startowego)
    Brak możliwości zwrotu biletu w tym samym dniu
  • ~Natalia / 2023-02-16 10:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Gdy spóźniliśmy się na autobus, spytaliśmy czy istnieje opcja podróży na stary bilet, Pan kierowca zaczął wielce pouczać i wygłaszać swe mądrości. Chcieliśmy kupić nowy bilet i po prostu spytać, wystarczyło powiedzieć, ze nie i być kulturalnym. Kierowca wolał cała sprawę rozgłośnić na cały autobus. Nie polecam. Dodatkowo autobus spóźnił się 20min na miejsce docelowe…
    ZaletyBrak
    WadyNiemiła obsługa
  • ~Ela / 2023-02-11 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś (11.02.23 )na pierwszym kursie z Krakowa do Oświęcimia pan kierowca kazał mi wyrzucić jedzenie pomimo ze upewniałem go ze to nie będzie jedzone podczas jazdy . Nie jestem jakimś gowniazem żeby nie umieć się zachować. Pan kierowca od pierwszego momentu był niemiły . Podczas jazdy bujał autobusem w jedna i druga stronę.
    ZaletyBRAK
    WadyWiele
  • ~PAWEŁ / 2023-02-06 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    KATASTROFA. Pomimo iz zglaszalem na infolinii ze kierowca jezdzi rozmawiajac przez telefon i przegladajac jakies filmiki nic sie nie zmienilo. Widac szefostwo ma gdzies bezpieczenstwo. NIEPOLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyTYLKO I WYLACZNIE WADY SZEFOSTWA I KIEROWCY
  • ~Michal / 2023-01-20 08:11
    Ocena: 2.50 / 5
    Pomijając brak terminala płatniczego.
    To jak by może pan jadąc po zmroku w opadach śniegu nie rozmawiał przez telefon przy uchu może mogłby się skupić i dojechać z mniejszym opóźnieniem i tym samym nie oglądałbym odjeżdżającego connect bus. Jednak kolej pewniejsza
    ZaletyDojechał
    WadyBrak, możliwości płacenia kartą u kierowcy
  • ~Dzanet82 / 2023-01-17 08:57
    Ocena: 3.25 / 5
    Kupując bilet online mamy prawo wsiadać do autobus w pierwszej kolejności.A Pan kierowca nawet nie udzielił takiej informacji, jeżdżę to linia nie pierwszy raz i zawsze kierowca mówi zapraszam te osoby które już mają bilet
    W dniu dzisiejszym 17.01.23 Pan sobie sprzedaję bilety a osoby które już je miały stały na zewnątrz .
  • ~Tenia / 2023-01-07 21:26
    Ocena: 3.50 / 5
    W dniu dzisiejszym 7.01 ostatni kurs z Oświęcimia kierowca jechał jak szalony. Dwukrotnie nieomal doszło do kolizji z samochodami przed nami. Całą drogę autostradą jechał "na zderzaku" samochodów przed nami, ostro hamował mimo z daleka widocznego hamowania innych samochodów. Mimo niewielkiego opóźnienia na początku trasy do Krakowa dojechaliśmy prawie 10 minut przed czasem. Bardzo niebezpieczna jazda. Gdyby nie był to ostatni kurs autobusu wysiadła bym wraz z dziećmi najdalej w Chrzanowie.
  • ~sabi / 2023-01-06 16:10
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia, jeżdżę ostatnio na trasie Tychy-Bielsko i muszę powiedzieć, że kierowcy nie umią jeździć....jadą wolno i nie przejmują się tym, że wiecznie są opóźnieni mimo braku korków na drodze i ze to droga szybkiego ruchu.
    Zaletyżadnych
    Wadywolne tempo jazdy, wieczne opóźnienie, brak szacunku do klienta
  • ~Piotr / 2022-10-08 11:51
    Ocena: 2.50 / 5
    Kierowca z dnia 8.10.22 godzina 11;22 odjazd z ronda ofiar Katynia odmówił zniżki za honorowe krwiodawstwo? Infolinia cały czas zajęta l.Jak można odmówić tego co jest w waszym regulaminie !!!
  • ~Dlugo letni klient / 2022-09-02 17:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo niemily i opryskliwy kierowca z relacji 02.09 z krk ktory byl w Cieszynie po 17. Jesli firma chce dbac o wizerunek powinna zadbac o szkolenie z dobrego wychowania dla kierowców.
  • ~Krkbb / 2022-08-22 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa. W życiu nie spotkałam się z tak niemiłym kierowcą. Naprawdę polecam wybrać jakiegokolwiek innego przewoźnika. Krzyczy po pasażerach, jest arogancki, wprowadza okropną atmosfere. Ciągle rozmawia przez telefon co wpływa na bezpieczeństwo tyłu ludzi w autobusie.
    ZaletyNic
  • ~Milena / 2022-08-05 16:50
    Ocena: 1.75 / 5
    5.08.22 trasa Bielsko Biala-Wisła-Bielsko Biała godz.16:30
    Czuję niesmak,a nawet wkurzenie z tej racji,że kierowca nie wpuścił mnie z kawą Z POKRYWKĄ!Chyba po to one są by chronić ewentualne zachlapanie.To w takim razie powinien być zakaz spożywania jakichkolwiek napoi.Soczek też jest w stanie narobić lepkich plam.Nie jestem dzieckiem!
    Druga sprawa to nieczynna toaleta i brzydki z niej zapach.
    Ogolnie kierowca niemiły,na wstępie miał scysję z pasażerką,a drugiej na pytanie ile zajmie podróż do Tych odpowiedzial:kiedy dojadę.
    Jednak w Polsce jest tak żeby utradniac obywatelom życie,a nie je umilać i udogadniac.
    ZaletyZalety przykryła wada-ppstawa Milena
    WadyKierowca na NIE
  • ~Malgorzata / 2022-07-04 17:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Jeżdżę ostatnio na trasie Kraków Bielsko B I z ipowrotem.dzisjaj wyjechałam o7 00 do bielska i wracałam 13 40.Jechalam z tym samym kierowca i musze go bardzo pochwalić za grzeczność i styl jazdy nie rozmawia cała drogę jedzie w skupieniu ,stara się dojechać O czasie lub nawet przed., Jazda jest bardzo płynna ,bezpieczna i Mogłabym z tym kierowca jechać na koniec świata ..Zawsze obserwuje jazdę i kulturę kierowcy..Seniorka kierowca 50 lat prawka i wielka Pochwała dlatego Kierowcy,
    Małgorzata Pabiańczyk
  • ~Kasia / 2022-07-01 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego transportu, po pierwsze że kierowca dnia 1.07.2022 odmówił przejazdu z rowerem dla dziecka, mówiąc że jest zabroniony transport rowerów, co nigdy z tym problemu nie miałam, aż do dnia dzisiejszego godzina 12:00 wyjazd z Krakowa na Cieszyn. Poprzez to powiedział że może drugi kierowca będzie bardziej hojny i weźmie więc półtorej godziny czekania na następny bus przez tempego idiotę.. godzina 13:30 nie było problemu z rowerem za to kierowca trzy krotnie by spowodował wypadek na autostradzie z jego winy, w acieszynie miał być 15:55 a jest godzina 16:00 i dopiero w Bielsku.. proponuje zatrudnić odpowiednich kierowców a nie amatorów którzy nie potrafią jeździć plus wiecznie opóźnieni są bo jeżdżą jak cioty.. nie polecam..
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4951
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3082
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 850
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 346
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 312
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4419
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907