Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

KORBANK opinie

Ocena na podstawie 426 opinii

2.99 / 5

  • Niezawodność
    2.77
  • Obsługa klienta
    2.88
  • Cena
    3.25
  • Parametry
    3.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~bez.internetu / 2018-11-18 11:48
    Ocena: 2.75 / 5
    Dno. Czy tylko ja kolejny raz oczywiście w weekend nie mam internetu? Wiadomo idealny czas na awarię bo cudowny Korbank pracuje pon-pt. Więc jak awaria to tylko sb-nd.. Na samą prędkość nie narzekam bo dla dwóch laptopów jest wystarczająca. Jednak sama obsługa to po prostu jakaś kpina. Po przeprowadzce musiałam czekać miesiąc na ponowne podłączenie sieci oczywiście płacąc za niego bo to przecież nie ich wina, ze nie mają kogo wysłać to przeciągnięcia kabla. Dodzwonić się do nich nawet w godzinach pracujących to jakiś cud. Z całego serca, nie polecam.
    WadyObsługa, awarie przynajmniej jeden weekend na miesiąc/dwa.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Ala / 2018-11-06 19:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolona klientka Korbanku, ceny są dość niskie a promocja która trafiłam mega zadowalająca. Panie w biurze bardzo miłe, szybko wszystko się załatwi i dlatego tez przedłużyłam swoją umowę. Korbank jako operator regionalny nr 1 ! Życzę samych zadowolonych klientów oraz dużo nowych inwestycji .
    ZaletyProfesjonalizm , fachowość , niska cena
    WadySalon tylko jeden we Wrocławiu i mało estetyczny budynek
    MiejscowośćWysoka
  • ~Tomek / 2018-11-03 21:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeżeli chodzi o parametry i cenę to nie jest źle; natomiast obsługa klienta jest fatalna. Co chwilę są jakieś problemy...
    MiejscowośćWrocław
  • ~Pawel / 2018-10-12 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden wielki dramat!!! Zakupiłem pakiet internet + TV. Internet 300mb/s - w rzeczywistości po wifi 12-15mb/s. Na moją reklamację związaną z prędkością powiedziano mi, że mam sobie podłączyć kabel bo po wifi to oni nie gwarantują prędkości. Jak powiedziałem, że nie mam możliwości podpięcia kabla ponieważ posiadam MacBooka usłyszałem od pracownika, że mam sobie w takim razie zmienić komputer. Dziękuję, za dobrą radę, ale zmienię operatora. Trzymajcie się od nich z daleka!
    Zaletybrak
    Wadysame
    MiejscowośćWrocław
  • ~Marzfh / 2018-09-29 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator. Co za dno. Awaria za awarią. Mam kolejny weekend bez telewizji. Masakra. Bezczelni pracownicy. Nikomu nie polecam tego operatora telewizji.
    MiejscowośćWroclaw
  • ~sas / 2018-08-22 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z opinią poniżej dno i kolejna awaria ! Dajcie spokój, jak rozwiązać z nimi umowę?
    MiejscowośćWrocław
  • ~Megin / 2018-08-22 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie trwa awaria, to już kolejna, jedną z wielu. Jak zwykle biuro obsługi klienta nie potrafi podać terminu naprawy, a do działu technicznego przełączyć nie chcą. Chociaż to i tak lepiej niż to jak kiedyś od nich usłyszałem, że czego jak wymagam za 70 zł miesięcznie. No tak, w dzisiejszych czasach to faktycznie za mało za po prostu działający internet
    .. Żenada!
    WadySame awarie, brak informacji, olewanie klienta.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Przemysław / 2018-08-03 23:13
    Ocena: 4.00 / 5
    Czasem coś wysiądzie ale na krótko i niezbyt często. Wszelkie sprawy załatwiane są w końcu pozytywnie. Jestem u nich wiele lat i jak czytam co się dzieje u innych to uważam że Korbank jest świetny.
    Zaletymała awaryjność i dobry kontakt z obsługą
    WadyBrak
    MiejscowośćWysoka
  • ~Łukasz / 2018-07-11 21:33
    Ocena: 4.75 / 5
    Od dwóch lat korzystam z internetu, żadnych zastrzeżeń, na palcach jednej ręki mogę policzyć ile razy w tym okresie internet się zaciął bądź zwolnił. Jedyne problemy były natury sprzętowej bądź w instalacji kablowej budynku. Na kontakt z infolinią również nie mogę narzekać. Wziąłem teraz telewizję i zobaczymy.
    ZaletyCena
    Szybkość
    Promocje
    WadyPóki co nie stwierdziłem wartych uwagi
    MiejscowośćWrocław
  • ~Admin / 2018-06-25 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna jakość usług, technicy w weekend nie pracują, więc nie ma naprawiania awarii... Jednym słowem firma garażowa.
    ZaletyBrak!
  • ~Niepolecam / 2018-06-13 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Nieprofesjonalna obsługa Klienta, brak zrozumienia klienta i podejścia indywidualnego.
    MiejscowośćWrocław
  • ~NIEZADOWOLONY KLIENT. / 2018-06-10 20:33
    Ocena: 2.75 / 5
    Dwa razy wymieniano mi dekoder. Pracownik nie zostawił żadnego dokumentu potwierdzającego wymianę. Przy podłączeniu za pierwszym razem pracownik poinformować, ze dekoder musi się zaktualizować. Po kilku dniach kiedy zadzwoniłam do BOKu pracownik był szczerze zdziwiony, ponieważ powinien od razu zaktualizować się przy podłączeniu. Pan najzwyczajniej się nie znał i wyszedł.
    Wadyniekompetentna obsługa, trzeba upominać się o faktury
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Magdalena / 2018-05-31 22:10
    Ocena: 4.50 / 5
    Generalnie jest OK. Internet nie zawodzi. Polecam.
    Zaletyinternet działa, nie mam uwag
    Wadyna razie brak
    MiejscowośćWrocław
  • ~Andrzej93 / 2018-05-14 11:48
    Ocena: 4.75 / 5
    Nigdy nie ufałem lokalnym firmom i wybierałem większe. W pewnym momencie mój wybór padł na KORBANK. Jestem zadowolony, cena atrakcyjna, speedtest zawsze pokazuje wartość zbliżoną jak na umowie, nie mam się do czego przyczepić.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Mumu / 2018-05-01 22:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ze względu na spadki prędkości internetu w godzinach 17.00 - 0.00. Od kilku miesięcy internet zwalnia.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Rokabi / 2018-04-28 12:09
    Ocena: 1.25 / 5
    Szczerze odradzam. Najlepiej odda to przyklad: wracam w piatek wieczorem z pracy, chce skorzystac z inet, obejrzec film IPTV, godz 20 wszystko siada i co? I nic nie mozna zrobic? Tzm mozna wyslac sms z ktorym nie wiadomo co sie dzieje i na ktorego nikt nie odpisze. Sobota rano dalej nikt nie odbierze tel, kolejny sms i kolejny ze stwierdz ze obsluga jest gowniana po czym dzwoni do mnie monter obraza mnie i sie rozlacza
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Ava / 2018-04-06 09:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Niestety obsługa mało kompetentna.10 minut rozmowy z technikiem - nic nie potrafił poradzić. Później mąż w 2 minuty przywrócił łączność.
    Innym razem problem z internetem miał naprawić technik, który nie przyjechał... Tylko, że nikt nie raczył mnie poinformować o tym, że wizyta już nie jest potrzebna.
    Wadyobsługa klienta na niskim poziomie
    MiejscowośćWrocław
  • ~Camel / 2018-03-23 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    jakość tragedia, strasznie długo czekałem na podłączenie, ale widzę że to nie tylko u mnie takie rzeczy (komentarz poniżej)
    WadyNiby mówią, że mam się podłączać po kablu, bo WiFi nie ma gwarancji łącza. Niby bym się nawet zgodził gdyby nie to, że... 50Mb/s to sorry, ale ja na te czasy to nie jest jakiś szczyt marzeń. Nie Polecam.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Karol / 2018-03-21 15:58
    Ocena: 4.75 / 5
    Musiałem chwilę poczekać ok (1,5 miesiaca) do zakończenia podlaczenia, ale co dla mnie najwazniesze mam możliwośc korzystania z internetu 700 Mb/s na symetrycznym łączu. Było warto. Korzystam juz 3 miesiac, i na kablu nie zauwazylem zadnych zakłócen.
    Zalety700 Mb/s
    MiejscowośćWrocław
  • ~Nie lubię amatorki / 2018-02-25 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałem dekoder(chiński), który miał być przystosowany do mojego kina domowego. Pan, który sprzedawał zapewniał mnie, że będę sobie mógł odtwarzać filmy z pendrive- guzik, nie działa. Oprócz tego codziennie otrzymuję informację, że trzeba zaktualizować dekoder, za każdym razem robię to, żeby na drugi dzień wyskakiwał ten sam komunikat o tym samym oprogramowaniu !!! Przełączanie kanałów jest strasznie wolne (2-4 sekund), komentarz pod spodem to chyba jest od pracowników Korbanku...

    poza tym pilot... jak usiąde chociaż trochę z boku, to już nie działa przełączanie kanałów. Z tego co czytałem na Facebooku, to nie tylko mój problem- proszę tutaj dowód (o ile Korbank nie usunie)
    https://www.facebook.com/korbankmedia/photos/a.192974844126840.44858.118401038250888/1579384952152482/?type=3
    WadyNie działa odtwarzanie filmów z pendrive, codzienna aktualizacja, mimo przeprowadzonej wcześniej, wolne przełączanie kanałow, słaby zasięg pilota.
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227