Obsługa sklepu internetowego komputronik.pl w moim przypadku okazała się dnem. Po dokonaniu zakupu otrzymałem wiadomość e-mail o przekazaniu zakupionego towaru do wysyłki. Po braku towaru następnego dnia zacząłem drążyć temat i okazało się, że mój towar nie jest nawet skompletowany. Po kilku moich interwencjach i kilku dniach od zakupu sklep wysłał towar, ale na moją prośbę o zmianę adresu wysyłki zrobili to, lecz nie wpisali nr domu i mojego nr telefonu, przez co mój zakup doszedł do mnie mocno opóźniony. Cała transakcja zamiast dwóch dni trwała tydzień. Nigdy więcej zakupów w komputroniku!!!ZaletyDuży wybór towaru, oferta ratalna
WadyJakość obsługi, czas realizacji, okłamywanie klienta i wysyłanie błędnych informacji o realizacji zamówienia, brak umiejętności zmiany adresu do wysyłki (za trudne)