kupilem komputer za 5 tysiecy 1 karta internetu zepsuta 2 oszukali mnie z pojemnacia mb mowili ze jest 500 mb a jest 7mb 3 menu jak windows 7 doslownie po prostu gowno
ZaletyDOBRE DLA CHINCZYKOW
WadySAME GOWNA
~już nigdy nie kupie nic w komputronik / 2023-05-13 08:47
Ocena: 1.80 / 5
Reklamowane urządzenie odesłali w tym samym stanie którym w którym wysłalem do reklamacji dron nie działa ma te same objawy ,bateria rozładowana i nie naładowywuje sie mimo ze wyświetla się że ładowanie poprawne.Szajs a serwis to sobie jaja robi,jak mzna odeslać nie sprawne urządzenie do są kpiny.Nie polecam robić zakupów w komputronik
Zaletybrak
Wadysame wady,
~Klient który nie wróci / 2023-05-09 15:18
Ocena: 2.20 / 5
Kupiłem drona który był zepsuty brak ładowania baterii ,prawdopodobnie przeterminowana nie wzbudzała ładowania,na poczatku informowano że gwarancja sklepu i po 14 dniach bedzie decyzja czy zwrot gotówki czy też nowy produkt,łaskawie po 18 dniach sam musiałem zadzwonic co z tym dronem i otrzymałem odpowiedz że poszedł do servisu i czas na naprawe to 28dni ,Podsumowujac nie warto tam nic kupować bo wrazie usterki grają na czas zamiast szybko naprawić lu b wymienic towar na nowy ewntualnie zwrócić pieniadze.
ZaletyBrak
WadyJak w opisie
~Ra / 2023-04-04 03:35
Ocena: 2.60 / 5
Zamówiłem nowe gpu kurier przywiózł kartonik ładnie zapakowany , dobrze zabespieczony pianeczki,steropiany i tp. Odpakowałem kartonik wycìągnołem pudełeczko z kartą i odrazu zauważyłem coś niepokojqcego. Naklejka łącząca opakowanie gpu była podwinięta i naklejona nie w te miejsce co powinna .
Widoczne ślady użytkowania tak jakby ktoś kupił tą grafike i z jakiś przyczyn zwrucił
spowrotem na sklep a ja jestem kolejnym nieszczęśliwym uzytkownikiem tego felernego sprzętu .Migoczące swiatła i plamki w trakcie grania i tp artefakty. Obecnie czekam już piąty tydzień po oddaniu gpu do serwisu przez sklep komputronik i nie dostałem jeszcze żadnej wiadomości.
Zaletyszybka dostawa długo nie czekałem
Wadybrak wiadomowci na temat serwisowanego sprzętu
~ZS / 2023-03-26 12:33
Ocena: 2.20 / 5
Źle zapakowany towar. W moim przypadku dysk SSD dodatkowo przesyłka była lekko uszkodzona z zewnątrz . Nie przypuszczałam że dysk będzie wygięty. Pani na infolinii Komputronik skierowała mnie na stronę InPost w celu złożenia protokołu szkody. In post stwierdził że dysk był źle zapakowany Minęło zbyt duzo czasu żeby zwrócić towar. Zostałam z uszkodzonym dyskiem. Nie polecam. To był ostatni zakup w tym sklepie. Brak profesjonalizmu i w obsłudze klienta a przede wszystkim źle zabezpieczona przesyłka. Odradzam korzystanie z tego sklepu
~Pawel / 2023-01-23 12:19
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam niepolecam
Zaletynie polecam
Wadyniepolecam
~rf3r / 2023-01-20 19:36
Ocena: 2.00 / 5
nie wiem co mnie podkusilo aby zakupic sprzet rzekomej dobrej jakosci w komutronik.
~Leszek / 2023-01-19 19:17
Ocena: 3.20 / 5
Zamówiłem w Komputronik Intel Core i7-10700F z odbiorem w sklepie. Dobra cena, do dziś jeden z najlepszych sklepów.
Po otrzymaniu sms i telefonu ze sklepu wczoraj, dziś po pracy poszedłem odebrać zamówiony procesor. Niestety awaria systemu trwająca od rana uniemożliwiła odbiór zakupu. Strona sklepu działa cały czas. Firma nie powiadomiła klientów o problemie i przesunięciu terminu odbioru. W rozmowie z konsultantem dostałem informację że nie informują klientów o awariach sytemu bo nikt tak nie robi, bo to szkodzi wizerunkowi. Jutro tj 20.01.2023 ma już wszystko działać.
Nie wiem czy nie anuluję zamówienia, mam poczucie niesmaku, transakcji z dalekiego wschodu gdzie wszystkiego można się spodziewać.
Ważne dla mnie jest to że sklep wyłączył opinie na Ceneo, na swoim portalu zaś cenzuruje. Szkoda że kiedyś super firma dziś sprzedawca bez etyki.
~Damian / 2023-01-04 22:22
Ocena: 1.00 / 5
Otrzymałem zasilacz do laptopa dedykowany dla Dell .Po przysłani okazało się, że nie ładuje jak powinien a wtyczka jest odrobine za wąska. Dokonałem zwrotu nieświadomy , ze firma prowadzi złodziejską praktykę naliczając sobie koszt zwrotu nie 6% wartości lecz nie mniej ni z 50 zł netto. I tak właśnie zarabiają . Wystarczy , że każdy zwróci zamówienie i tak sa do przedu. Jednym słowem Złodzieje!!!!
~Tomek / 2022-12-16 20:23
Ocena: 1.00 / 5
zamówiłem czajnik Czajnik Severin Wk 3459 - SEVERIN - po 12 dniach i kilku monitach i zwodzeniu mnie otrzymałem optrzymałem informację, że nie dostarczą towaru
Zaletybrak
Wadyniesolidność
~Adrian / 2022-12-09 10:59
Ocena: 2.20 / 5
Kasują 25zł za dostawę następnego dnia, po czym paczka dostarczana jest 3 dni później. Łaskawcy przynajmniej zwrócili dopłatę, ale urlopu już mi nie oddadzą :)
Kiedyś było tak samo z 'turbokurierem', widać niektóre rzeczy się nie zmieniają
ZaletyTowar
WadyDostawa, obsługa, szybkość odpowiedzi, naciąganie na szybką dostawę
~galatea52 / 2022-09-05 04:16
Ocena: 2.80 / 5
Wadliwy laptop reklamowałam trzykrotnie, po trzeciej reklamacji otrzymałam odmowę jej realizacji bo, jak stwierdzono, sprzet jest sprawny co zostało rzekomo sprawdzone, przetestowane itd. Tymczasem komputer w dalszym ciągu działa niepoprawnie - wyłącza się sam w dowolnym momencie (co wyklucza np pracę bądź naukę zdalną) a po kilkunastu wznowieniach pracy wyłącza opcję logowania numerem PIN z powodu zbyt częstego wyłączania systemu. Ja go nie wyłączam,wyłącza się sam,nie mam wpływu na to. Po ostatniej reklamacji zwrócono sprzet bez powiadomienia, ze została nadana przesyłka ani informacji, kiedy zostanie dostarczona. Nawet nie wiem kto paczkę podrzucił pod moją nieobecność i położył na śmietniku. Nie mam zadnego dowodu, że to ta a nie inna firma kurierska mi ją dostarczyła. Każdy, kto przechodził mógł tę paczkę zabrać.
Przestrzegam potencjalnych klientów - w przypadku gdyby się trafił sprzęt wadliwy sklep może się uchylać od jego naprawy/wymiany na sprawny/zwrotu pieniędzy, tak jak to ma miejsce w moim przypadku
~Piotr / 2022-08-29 12:33
Ocena: 1.00 / 5
Sklep potrafi wysłać uszkodzony komponent jako nowy. Należy wówczas natychmiast dokonać protokół szkody z dostawcą przesyłki, bo ta firma robi wszystko aby wszelkimi kosztami obciążyć klienta. Warto przeczytać o ich przygodach z wymiarem sprawiedliwości.
ZaletyBrak
~Wojciech / 2022-07-20 11:30
Ocena: 3.00 / 5
Brak jakiegokolwiek profesjonalizmu ze strony pracowników. Zamówiony produkt miał być odbierany w salonie firmowym, a dotarł do innego miasta. Zero zainteresowania pracowników, aby naprawić ten problem, sam musiałem wydzwaniać, tracąc czas. Na ta chwile produkt na koncie internetowym widnieje jako "odebrany!", a płatność dokonałem online, wiec jestem bez produktu i środków które za niego zapłaciłem. STANOWCZO ODRADZAM TA FIRME CHYBA, ZE LUBICIE PANSTWO TRACIC CZAS, NERWY I MIEC ZAMROZONE SRODKI.
Zaletybrak
WadyObsługa klienta
~Ruda / 2022-07-07 15:12
Ocena: 1.00 / 5
Towar zamówiony 30.06 do 07.07. zero odzewu z ich strony. Na mój tel co z zamówieniem Pani na infolinii stwierdziła ze malutkie opóźnienie…i ze towar dojedzie najwcześniej za pare dni. Nie zamówię nigdy więcej-nawet nie potrafią wygenerować wiadomość ze mają jakiś problem z magazynem. Jeden wielki dramat!!!
~kemic / 2022-07-07 14:38
Ocena: 2.80 / 5
Towar zakupiony ponad miesiąc temu jeszcze nie dotarł. Ignorancja obsługi.
~MD / 2022-07-04 00:19
Ocena: 1.40 / 5
już raz kupno kuchenki mikrofalowej trwało u Was prawie 3 tyg, a rynek internetowy jednak przyzwyczaja do 2 dni. w Waszym sklepie po tygodniu wtedy została komuś ta sprawa przydzielona.
Tym razem, po miesiącu oczekiwania na produkt, na który wiem że będę czekał około 2 miesięcy, zamówienie zostało automatycznie anulowane bez słowa wyjaśnienia. przy pierwszym moimi kontakcie z infolinią konsultantka obiecała ponowić zamówienia, gdy po 2 dnia dzwoniłem sprawdzić jak poszło, konsultant powiedział że to nie ma sensu bo jestem 35 w kolejce po zakup drona a będzie ich 30. a tymczasem na stronie dalej zbieracie zamówienia na realizację od .05.08.2022, czyli oszukujecie klientów? takiego internetowego dziadostwa jeszcze nie spotkałem
~Kacper / 2022-06-28 18:44
Ocena: 1.80 / 5
Produkt początkowo działał bez zarzutu jednak po pewnym czasie jedna z słuchawek przestała reagować na wsadzenie do pudełka przez co nie wyłącza się po wsadzeniu do niego (i jest cały czas połączona z telefonem), nie uruchamia po wyciągnięciu z niego, oraz nie ładuje. (problem przedstawia film: https://drive.google.com/file/d/17iSstfw3AEygxufgLPh_mttbIiSrmGl6/view?usp=drivesdk).
Pomimo odesłania towaru do serwisu i tego, że wada towaru jest bezsprzecznie widoczna na zamieszczonym filmie serwis odmówił naprawy twierdząc, że towar jest sprawny.
Wadliwy towar czasem się zdarza, ale takie podejście do reklamacji jest niezrozumiałe.
Nie polecam, w szczególności w tym sklepie!!!
~Katarzyna / 2022-06-21 14:11
Ocena: 1.00 / 5
Złożyłam zamówienie w Komputronik pl. Mój przelew gdzieś zaginął po dwudniowym dobijaniu się i po wysłaniu historii z banku w końcu moje zamówienie się odnalazło...to był mój pierwszy i ostatni raz z tym sklepem.
.Nie polecam
~Jarek / 2022-05-08 20:47
Ocena: 2.60 / 5
Zakupiłem w marcu 2021 hulajnogę sk Urban 4.0 za 2500zł skuszony promocją i dobrymi opiniami. To był mój błąd po około 3 miesiącach użytkowania i przejechaniu niecałych 100 km ulwgla ona awarii. Oddałem do serwisu kumputronik m1 w Krakowie. W serwisie hulajnoga przebywała do 2 listopada!!! Po wielu moich interwencjach w końcu 2 listopada otrzymałem informację, że mogę ją odebrać. Przy odbiorze zapytałem o jakiś bonus związany z czasem naprawy mało Ci nie zostałem wyśmiany. Na zadane pytanie dlaczego na liczniku przebieg aktualny to ponad 300 km a oddawałem z niecałą 100 uzyskałem odpowiedzieć że widocznie wymagała testowania... sprzedawca poprostu mnie rozwalił i oświadczył że mogę sobie napisać pismo do centrali... temat niestety odpuściłem stwierdziłem, że naprawili więc nie ma co drążyć. I to był mój błąd. Od chwili odebrania jej z naprawy do dzisiaj czyli od listopada do 8 mają przejechałem nią jakieś 40 km i oczywiście zepsuła się. Jutro będę reklamował. Mam pytanie jest szansa na jej wymianę na nową ewentualnie zwrot. Przecież taki serwis to pożal się Boże.