Pierwsze i ostatnie zakupy w tym sklepie. Zamówiłem smartwatcha, który nie był sprawny. Chciałem go zwrócić ale 14 dni od zakupu minęło. Napisałem maila z zapytaniem czy mogę prosić o zwrot, ponieważ zegarek nie jest sprawny. Otrzymałem odpowiedź że tak oraz instrukcje- do tego etapu współpraca ze sklepem była idealna. Po tygodniu otrzymałam informację że nie mogę go zwrócić bo 14 dni minęło, ale mogę wysłać go jeszcze raz na serwis. Tutaj już zaczęło się robić pod górkę. Pan z którym rozmawiałem niczego nie rozumiał, nie chciał współpracować ani pomóc i przede wszystkim nie brał do świadomości tego że wysłanie zegarka z prośbą o zwrot pieniędzy to nie mój błąd. Minęły już 4 tygodnie odkąd wysłałem zegarek i 3 tygodnie odkąd dostałem telefon i informacje że odsyłają mi zegarek. Zegarka jak nie było tak nie ma. Teraz nikt niczego nie wie i już sam nie wiem do kogo mam dzwonić... Kontakt ze sklepem tragiczny!
Zaletyszybka dostawa
Wadyobsługa, reklamacje, zwroty, kontakt
~Romualda / 2018-01-23 14:20
Ocena: 2.80 / 5
zakupiłam w pażdziernniku ASUS LT-I15-ASU-2817 -miał być taki wspaniały od samego początku non stop system wyłączał komputer - błąd systemu - koniec listopada oddany do serisu -odebrany 08,12.17 - miał działać - wyjazd za granicę odpalamy sprzet do pracy a tu to samo - bład systemu sprzed skrzeczy i mimmo ssd uruchamia się jak komputer sprzed 10 lat - sprzedawca sugeruje reklamacją wiec 17.12.17 - reklamujemy 28.12.13 przychodzi informacja ze spólka Komputronik odmawia spełnienia mojegożadania -wymiany sprzetu bądz zwrotu gotówki - oddaje spzret do serwisu -dziś mamy 23.01.18 - dzwonię by zasiegnąć języka - a pani mi mówi ze nie wie co ze sprzetem -wyśle zapytanie do serwisu ... śmiech na sali .Załuję ze ubezpieczyłam sprzet tzreba było zrzucić go ze schodów -zdecydowanie szybciej otzrymałabym nowy sprzet -Komutronik_ nie polecam!!!
~Marcin / 2018-01-18 20:53
Ocena: 2.40 / 5
Zamówiłem obudowę która miała być dostępna w czwartek a w piątek dowiaduje się że to jest produkt na zamówienie i mam czekać tydzień albo dużej żadnych informacji ani nawet nie zajeli się statusem na stronie.
ZaletyDobre ceny
Produkty które są powszechny i bardzo dobre promocje na produkty
20 złotowy kupon przy zakupie za 100
WadyNie dotrzymywanie terminów
Nie realizowanie zamówień w których jest naprawdę dobra cena produktu
Brak jakichkolwiek propozycji przy nie wywiązaniu się z zamówienia tylko że tak po prostu się zdarza.
~Natalia M. / 2018-01-12 17:45
Do samego Sklepu Komputronik nic nie mam - natomiast na początku też nie potrafili mi pomóc, bo nie posiadałam gwarancji tzw. door to door - także polecam ją zakupić dokonując jakichkolwiek zakupów dot. DELL, a najlepiej nie kupujcie nic od tej firmy. (komentarz dodaję, ponieważ chcę ostrzec was po prostu przed samą firmą DEll).
Posiadałam urządzenie Tablet Venue 8 3840 LTE Dual sim. Wartość urządzenie 1000-1200 zł.
Jeśli chodzi o samo produkt, może nie jest zły - natomiast ja trafiłam na wadliwe urządzenie od początku i przechodząc do sedna chcę was ostrzec jeśli zamierzacie zakupić urządzenie tej firmy.
Nie wiążcie się w żaden sposób z firmą DELL. Są to oszuści jednym słowem. Odesłałam urządzenie do naprawy - po 3-4 tygodniach, później po przeszło miesiącu i tak ciągle do pewnego czasu, sama kontaktowałam się co się dzieje, ponieważ nie dostałam żadnego telefonu związanego z naprawą sprzętu.
Okazało się jak to przekazała mi jedna z konsultantek: "że nie wiedzą, gdzie jest moje urządzenie, kolejnym razem, że zostało gdzieś po prostu odesłane do innej miejscowości, a jeszcze innym razem, że powinnam go mieć u siebie".
Zgłosiłam sprawę na KPP gdzie wyszły do Firmy DELL ponaglające maile w sprawie mojego urządzenia. Nikt nie raczył odpisać, natomiast po dwóch miesiącach nagle dostałam telefon od kuriera, że ma dla mnie przesyłkę, ale nie zna adresu dokładnie - zabawne, prawda.
Okazało się, że dostałam nieswoje urządzenie, nieswoją fakturę - pomijam, że gorsze parametry urządzenia. Skontaktowałam się z Panem, którego tablet posiadałam, ale zostały mu już zwrócone pieniądze, gdyż miał identyczną sytuację z tym, że firma Dell sama przyznała się do błędu i zaproponowała rozwiązanie sprawy.
Następnie - nie mogłam z nikim skontaktować się - a chciałam zwrócić nieswoje urządzenie. Chodziłam do Rzecznika Praw Konsumenta, następnie złożyłam zawiadomienie na KPP oraz sprawą zajęła się prokuratura. Wtedy po okresie prawie 8-9 miesięcy od całego zajścia ktoś postanowił się ze mną skontaktować jakby nie można było wcześniej i zaproponowali mi rozwiązanie - czyli zwrot kosztów, ale zanim o tego doszło musiałam się napracować i wymusić od nich to.
Sprawa zwrotu też trwała ponad miesiąc.
Od czasu zwrotu pieniędzy do dnia dzisiejszego minęło około 3 miesiące. Dostałam telefon, że w ramach rekompensaty - podkreślam - rekompensaty, iż wgl. nie korzystałam z urządzenia (dodaję, że na początku zaraz również było odsyłane do serwisu, następnie się zepsuło) dostanę nowe urządzenie. Sobie pomyślałam - super - cieszę się, przy czym zapytano mnie czy zakończę lub zakończyłam już sprawę toczącą się w ich imieniu. Słysząc taką propozycję powiedziałam, że podpiszę dokumenty toczącej się nadal sprawy i przystanę na ich propozycję. ( Również płaciłam przez okres 24 miesięcy internet więc wspomniałam o tym przez telefon - do konsultanta z DELL, że miło w takim razie, że będę miała nowe urządzenie, bo też ponosiłam koszty za internet - dodaję telefon z samej firmy Dell co również mnie zszokowało).
I jak miałam rację ... dokumenty kończące sprawę dotarły do nich, gdzie oznajmiłam, że niczego więcej nie oczekuję - ale efektem tego było to, że kontakt się urwał.
Posiadałam maila do osoby, która kontaktowała się ze mną w sprawie reklamacji więc pozwoliłam sobie napisać.
Oczywiście teraz firma Dell udaje, że takiego kontaktu nie było i, że jednym słowem pewnie coś sobie wymyśliłam - na to wychodzi, ale świadkiem rozmowy było kilka osób.
Nie przyznają się wgl., że ktokolwiek dzwonił, przystając, że to niemożliwe.
W każdym razie - ostrzegam Państwa przez jakimkolwiek zakupem w Firmie Dell !!!
Nie traktują poważnie swoich klientów i nikt z Państwem się nawet nie skontaktuje jeśli podobna sytuacja będzie miała miejsce, chyba, że tak jak w moim przypadku zajmie się tym Prokuratura.!!!
Zraziłam się do samej firmy, bo przeszłam z nimi dużo i będę odradzać każdej osobie, która tylko będzie planowała zakup urządzenia od Firmy DEll lub w innym sklepie tej marki.
Uważajcie - bo w razie awarii urządzenia pieniędzy nie odzyskacie, a kontakt z nimi jest niemożliwy !!!
~Aga / 2018-01-11 14:45
Ocena: 2.00 / 5
Zamawialam czajnik z dostawa w 24h.po czwartej rozmowie z konsultantem ,po dwóch tygodniach oczekiwania dowiedziałam się że w sklepie nie ma produktu na który oczekuje i za który zapłaciłam.mozna było przecież od razu to powiedzieć to zamówiłam w innym sklepie.szczerze odradzam .
~Andy / 2017-12-18 11:49
Ocena: 2.20 / 5
Nie polecam tego sklepu, zakupiłem u nich między innymi na firmę wyprzedaż-ową płytę główną (MSI Z270 Tomahawk). Przy odbiorze otrzymałem informację iż płyta była po serwisowa (prostowanie pinów) na stronie jest to mało wyszczególnione i nie widać było i iż jest to produkty po serwisowy. Po podłączeniu wszystkich części komputer zaczął się sporadycznie zawieszać, był to komputer złożony z części zakupionych z ich sklepu więc postanowiłem sprawdzić która część szwankuje. Udało mi się wytypować płytę główna jako głównego winowajcę po około 2 tygodniach. Przyszedłem ją reklamować ale zamiast usłyszeć iż produkt zostanie naprawiony usłyszałem iż jest to uszkodzenie fizyczne wygięte piny (czyli to samo uszkodzenie, co niby zostało wcześniej przez nich naprawione) nie możemy przyjąć reklamacji. Zatkało mnie, dlatego naprawdę odradzam tego sklepu o ile nie chcecie mieć później niepotrzebnych problemów z nieuczciwym sprzedawcą.
WadySprzedaż uszkodzonego produktu i brak przyjęcia go na gwarancji
~Maria / 2017-11-30 19:20
Masakra. Sprzedali mi komputer z obcojęzycznym windowsem i niezgodnym kluczem produktu. Po dwóch naprawach bez zmian. Dalej będę się z nimi szarpała
~Konrad / 2017-11-29 20:26
Ocena: 2.60 / 5
Złodzieje i krętacze czyli biznes po polsku aka aka Komputronik.
Kupione głosniki wykazaywał wadę od razu - jedna grała ciszej. Oddaliśmy an reklamację - miesiąc czekania ok prsyzsły drugie. Tym razem było lepiej głośniki grały ale jeden z nich pierdział więc znowu zwrot tym razem poszedłem już po zwrot pieniędzy.
Mija 39 dzień bez odpowiedzi - pismo składane w placówce firmy i wypełnianie razem z pracownikami.
Innymi słowy: od pół roku nie moge uzytkować sprzetu, a poziom obsługi jest żenujący
Zaletykilka placówek
Wadyzłodzieje - zniszczony sprzęt plus anulują zamówienia
~Grochulski / 2017-11-24 18:54
Ocena: 2.00 / 5
Zamówiłem drukarkę- MAKABRA. Miała być dostawa do salonu. Nie ma możliwości uzyskania informacji, czy i kiedy będzie dostawa. Telefonów w salonie nie odbierają, na maile nie reagują. Po tym jak zacząłem być nieprzyjemny dowiedziałem się, że nie wiadomo kiedy dostawca... dostarczy drukarkę. Jestem zszokowany bo wcześniej zrobiłem kilka transakcji (z oddziałem w Poznaniu) i było SUPER. Obecny zakup to totalna porażka. Odradzam
~konserwatysta / 2017-11-04 14:25
Wyszedłem z tego sklepu jeszcze szybciej jak wszedłem. To są po prostu prowincjonalne cwaniaczki. Za "czerwony" telefon Samsung Galaxy S III I9300 żądają ponad 100 zł więcej tylko dlatego, że jest czerwony. Ten sam produkt, tylko w innym kolorze,można bezproblemowo kupić o ponad stówę taniej w innych sklepach. Po prostu gówniażerka której się wydaje, że jest cwana. Odniosłem wrażenie, że naciąganie klientów to ich filozofia cenowa.
~Baltar / 2017-10-25 21:18
Ocena: 1.80 / 5
Sklep beznadziejny. Sprzedają rzeczy których nie mają. Brak jakiegokolwiek kontaktu z klientem. Oszukują klienta o terminie dostawy. Na realizację swojego zamówienia czekałem ponad miesiąc i się nie doczekałem. Całe szczęście że wybrałem płatność przy odbiorze, nie miałem choć problemu ze zwrotem kasy. W innym sklepie ten sam sprzęt był gotowy do odbioru po 4 dniach. Nikomu nie polecam sklepu Komputronik. Nigdy nic u nich nie kupię i przestrzegam innych przed zakupami.
ZaletyBrak
WadyArogancja, lekceważenie, kłamliwe informacje
~endzierr / 2017-10-07 09:03
Ocena: 4.40 / 5
Zakupek udany :) mieli akcesoria które chciałem i mogłem nareszcie w jednym sklepie zamówić a nie w trzech… dostawa na następny dzień BDB, do tego cenowo rozsądnie wyszło, sprzęt zgodny z opisem.
~Marek / 2017-10-05 19:00
Majk Majki w Sierpniu zakupilem Laptop firmy Lenovo (cena 6200zł) w Komputroniku. Przetestowałem go dopiero po mscu gdy wrociłem do polski ( bo pracuje i przebywam za granicą) i okazało sie że ma wadliwe oprogramowanie. Konkretnie problem polega na tym że system nie widzi niektorych plików a innych nie chce zainstalować. Personel komputronika w salonie w którym laptop został kupiony stwierdził że wina lezy w "windowsie" i nalezy usunac windows z dysku recovery i zainstalowac poprawny- dodał też że moze przeprowadzić tą operacje za "100zł", wtedy też zdecydowałem sie na reklamacje ponieważ sprzet w ktory zainwestowałem tak znaczną kwote poiwnien działać bez zarzutu, zazadalem zwrotu kosztów.. Początkowo nie chciano przyjac mojej reklamacjia gdy wkoncu sie udało po jakims czasie dostałem odpowiedz że nie została uznana poniewaz nie znaleziono tej usterki. Probowałem polubownie załagodzic sprawe niestety do przedsiebiorcy nic nie dociera i zostaje mi tylko pojsc z tym do sądu rejonowego.
Chciałem także przypomne że pracuje za granicą wiec zwrot kosztów podróży rowniez bedzie was dotyczył w tym momencie ;)
Wady+ miał być to nowy laptop a nie byl nawet odpowiednio zapakowany.... czyli poprostu zostal zjety z wystawy
~Majell / 2017-10-03 08:03
Ocena: 4.60 / 5
Wszystko git – lapek był z duża zniżką z outletu a miał jakieś drobne rysy na obudowie. Sprzęcior działa spoko, wysłali chyba jeszcze tego samego dnia bo następnego odebrałem sobie. Dla mnie git.
~Horlik / 2017-10-01 08:16
Ocena: 5.00 / 5
Pod kątem szybkiej wysyłki to okej, kupowałem tak na szybko sprzęt z odbiorem w salonie i udało mi się od ręki tego samego dnia dostać go, w dodatku jeszcze sklep miał dobrą cenę na sprzęt.
~vorhel / 2017-09-28 07:56
Ocena: 4.40 / 5
Dobra opcja jak ktoś szpera w poszukiwaniu outletowych sprzętów, akurat komputronik ma regularnie sporo outletowego sprzętu taniej i można przyoszczędzić konkretne kwoty. BDB IMHO
~zommer / 2017-09-23 08:26
Ocena: 4.60 / 5
Korzystałem z outletu komputronika, fajnie że można kupić sprzęt z niezłą obniżką np. wziąłem dobrego lapa do grania poserwisowego i kosztował sporo mniej hajsu, nie dałoby rady kupić go normalnie a tak jest i działa extra :)
~Kordzik / 2017-09-21 07:35
Ocena: 4.40 / 5
W porząsiu! Przysłali mi komputerek w parę dni, wszystko zmontowane spoko. Na dodatek jeszcze fajne że ceny kart spadły już znacznie i udało mi się na gtxie fajnym zestawik dobrać i na ryzenie – miłe zaskoczenie fajnie chodzi.
~Agata Wiśniewska / 2017-09-18 12:34
Ocena: 1.00 / 5
Sklep wystawia na sprzedaż produkty, który nie ma. Kupiłam laptopa a po weekendzie dostałam telefon, że ten konkretny model (wyprzedażowy) jest zarezerwowany dla kogoś innego i niestety nie mogą mi go wysłać. Obsługa sklepu fatalna. NIE POLECAM!!!!
~Patter / 2017-09-13 08:36
Ocena: 5.00 / 5
Dobry sprzęcior w ich outlecie wyrwałem :) przecena była o prawie 2 tysiace a lapek chodzi znakomicie i gierki śmigają aż miło. Jeszcze do tego wysłali za friko do salonu i odbiór też raz poszedł, sprzedawca pomógł rozpakować sprawdzić czy sprzęt jest okej.