Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Koleje Wielkopolskie opinie

Ocena na podstawie 65 opinii

2.17 / 5

  • Poziom cen
    2.27
  • Oferta
    2.17
  • Jakość obsługi
    2.02
  • Wygoda
    2.25

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agnieszka / 2022-09-07 05:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Koleje Wielkopolskie to najgorszy przewoźnik jaki znam. Na trasie Piła-Poznań i Poznań-Piła to jest jakaś masakra, dosłownie masakra. Ciagłe, notoryczne spóźnienia, nie ma pociagu ktory przyjechałby punktualnie! Poza tym, na przełomie czerwca-wrzesnia kilka razy opoźnienie pociagu to nawet do 5 godzin, wyjazd z Poznania okolo 22.30 a przyjazd do Piły około 4 nad ranem! Zero komunikacji zastepczej a jak juz ktos przyjechal to i tak wszyscy sie nie pomiescili! Dodam, ze ludzie pracuja codziennie i jak tu odpoczac przed praca nastepnego dnia. To nie byla pojedyńcza sytuacja. Zero przeprosin, zero zainteresowania. Zwrot pieniedzy za taki przejazd to bez dwoch zdań, ale to nie o pieniadze chodzi tylko o podejście do klienta. Nie polecam, odradzam tego orzewoznika!
    ZaletyBrak
    WadyCiagle spoznienia, zero szacunku do klienta, czasami jazda pociagiem wyglada jak przewoz bydlat!
  • ~Aleksandra S / 2024-05-04 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    OKROPNA PODRÓŻ!!! Na Linii Poznań Główny - Kutno o godz.7:46 dnia 4 maja. Proszę sprawdzić dobrze kompetencje swoich pracowników. W sposób chamski odnoszą się wobec klienta który zgłasza kłopot z biletomatem! Konduktor miał czelność powiedzieć w moją stronę, że jestem cytuję ,,AROGANCKA’’ prosząc go o pomoc dotyczącą zjedzonych w biletomacie pieniędzy. Nigdy nie powinno mieć miejsca takie zdarzenie i nie życzę sobie żeby ktokolwiek się odzywał w taki sposób w moją stronę!!! Oczekuję oficjalnych przeprosin od Kolei Wielkopolskich oraz zwrotu pieniędzy za stracony bilet! Skoro nie jesteście w stanie zapewnić miłej atmosfery podczas podróży to chociaż zwróćcie pieniądze połknięte przez biletomat i wywieście jakąś informację, że jest uszkodzony :)
    ZaletyNIE MA ŻADNYCH ZALET
    WadyNAJGORSZA PODRÓŻ I NAJGORSZY PRZEWOŹNIK NIE POLECAM!!!
  • ~Aleksandra S / 2024-05-04 08:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszne chamstwo wobec klientów! Brak zwrotu pieniędzy połkniętych przez biletomat! Kazali kupić mi drugi bilet a ja miałam odliczone pieniądze na podróż w jedną stronę i co teraz! Konduktor na relacji Poznań Główny - Kutno 4 maja o 7:56 jakaś porażka, nie życzę sobie żeby się ktoś odzywał w moją stronę w sposób w jaki on się odzywał i nie ma prawa mnie osądzać bo to nie jest od tego osoba! Zero kompetencji i nieodpowiednia osoba na swoim stanowisku!
    ZaletyNIE MA ŻADNYCH ZALET
    WadyJEDNO WIELKIE G! SZCZYT WSZYSTKIEGO! OCZEKUJĘ OFICJALNYCH PRZEPROSIN I ZWROTU PIENIĘDZY!
  • ~Anna / 2022-11-24 07:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma powinna się zamknąć. Pociag z Poznania do Wrześni non stop ma opóźnienia. Jest 24 listopada 22. Pociag stoi godzinę w szczerym polu. Może firma wzięła by pod uwagę fakt że ludzie dojeżdżają do pracy i szkoly. Reklamację
    nic nie dają bo nawet nie raczą na nie odpowiadać. I bilety tylko coraz droższe. Nie wiem za co człowiek płaci.
  • ~Jqoqkqkqnwnwkqloaoaoao / 2023-05-28 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdzie nie ma napisanych spóźnień pociągu, jest ustalona godzina np. 16.8 pociąg zjawia się o godzinie 16.58 żadnych powiadomień nic, albo tak samo, że pociąg się nie pojawi NIC Z TYCH RZECZY, jest to już któraś sytuacja żadnych powiadomień do osób który czekały, są osoby które muszą dotrzeć w dane miejsce o danej godzinie a pociąg po prostu nie przyjedza, w ten oto sposób spoźniłem się kilka razy na praktyki. Nie polecam pociągów do Leszna i nie pozdrawiam nie będę już tego komentował
    ZaletyŻadne
    WadyGodziny
  • ~Justyna / 2023-12-09 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Sobota, 10:33, relacja: Wolsztyn-Poznań. Szynobus przepełniony ludźmi po brzegi, a mimo to dosiadają kolejni!!! Cudem dotrzesz do WC z drugiego końca pojazdu!!! Jesteśmy ludźmi, nie bydłem! Jeśli mamy podróżować w godzinach porannych w sobotę lub w roboczych godzinach szczytu wagonami bydlęcymi, to obniżcie ceny biletów!!! ŻENADA! Nawet w PRL-u dostawiali wagony, gdy sytuacja tego wymagała! Wstydźcie się! Zero szacunku dla ludzi za konkretne pieniądze!
  • ~Kkk / 2024-02-15 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Każda reklamacja jest odrzucana, nawet oczywista sprawa podwójnie opłaconego biletu w automacie biletowym na dworcu firmy Avista i u konduktora Kolei Wielkopolskich w pociągu. Spółka jest złodziejem, ofiarą jej klienci
    ZaletyBrak
    WadyDroażej niż autem, gdyż wyłudzają podwójną opłatę za przejazd bezkarnie
  • ~Mariusz / 2023-05-27 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Marszałek województwa wielkopolskiego powinien zlikwidować tego pieprzonego monopolistę!
    Jest drożej niż w IC, biorąc pod uwagę koszt przejazdu więcej niż 1 osoby!
    Zlikwidowanie taryfy ty i raz dwa trzy to cios dla rodzin i grup ludzi chcących skorzystać z KW.
    Dobrze, że są jeszcze Regio i mam nadzieje, że obudzi się i przejmie klientów KW.
    Obsługa pociągu moim zdaniem (a także z obserwacji podróżnych zjebanych przez konduktora) wygląda jakby byli tam przypadkiem!
    Niedziałające biletomaty powinny być zdemontowane!
    WadyZa dużo, aby wymieniać
  • ~Marta / 2022-10-18 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    W godzinie szczytu z Poznania do Wolsztyna jedzie jeden skład. Ludzie przepychają się między sobą, żeby móc usiąść w pociągu. Dwa składy jeżdżą o absurdalnych porach, kiedy nie ma takiego ruchu jak w ciągu dnia. Tragedia.
  • ~Marta / 2024-07-06 08:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragicznie wyglądajace pociagi,brzydkie wnętrza.Zle dobrane kolorystycznie.Moje standardy sa zbyt wysokie aby sie takimi wozic.jestem zawiedziona i licze na poprawe z waszej strony.
    Zaletynie ma zalet
    Wadynie wystarczy mi miejsca aby je wypisac
  • ~mw / 2024-03-22 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmieszna firma i to po opłacie biletu nic się nie zmieni żałosna firma żerująca tylko monopolista
    18km was przerosło żadnego wytłumaczenia dla tych żerujących na kasę.
    Obojętnie czy państwowa czy samorządowa opłacanie bez żadnych odpowiedzialności
    Celem jest brać pieniądze za nic nie odpowiadam. Tak było jest i będzie .
    PKP punktuję pasażera kolejny punkt dla mnie . śmieszna firma samorządowa państwowa żadnych odpowiedzialności .
    Regulamin PKP j/w nic nie zmieni zaszłości Ludzie się zmieniają a stare nawyki zostają tylko w gębie od góry i reklama koleje wielkopolskie statystyki się z gadzaja
    ZaletyŻadne.
    Wady Żadnych nic się nie zmieni kasa to dewiza tylko jacy są dobrzy bo biorę kasę za nic o jest mi z tym dobrze
  • ~National / 2023-12-10 07:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje znowu podnieśli ceny biletów. Czy oni żrą te pieniądze?
  • ~niezadowolony pasażer Konin-poznan / 2023-01-05 07:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Pan konduktor dn.05.01.2023 o godzinie 6:42 na trasie Konin-Poznań bardzo niemiły i brak kultury do pasażerów. Już nie raz trafiam na tego Pana konduktora i zawsze jest w złym humorze, nie chce udzielić pomocy gdy automaty w pociągu nie działają i wysyła różne negatywne komentarze do pasażerów, między innymi obcokrajowców. Wybieramy podróż pociągiem między innymi ze względów ekonomicznych i ekologicznych, ale chyba następnym razem wybiorę się samochodem i uniknąć tak nieprzyjemnej atmosfery ze strony konduktorów. Trochę kultury i szacunku do drugiego człowieka. Rozumiem gdyby jeszcze jakaś patologia jechała i naprawdę problematycznie się zachowywała, ale jechali normalni ludzie. Żenada, pracuje z ludźmi ponad 8 lat na różnych stanowiskach- od kasjera po dział IT i w życiu bym nie pomyślała żeby tak zachować się w stosunku do klienta. Słoma z butów wystaje. Może KW powinni zainwestować szkolenia dla swoich pracowników z komunikacji oraz kultury osobistej? Chamstwo i jeszcze raz chamstwo.
    ZaletyBrak
    WadyKonduktorzy!!
  • ~oliwia / 2023-04-08 23:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Jechalam dzisiaj pociagiem z poznania do pily i dostalam tak jak wiele osob a tej stronie bardzo zle zachowanie od pracownika tej koleji. Wsiadlam z chlopakiem ktory jest obcokrajowcem do pociagu proszac o bilet gdzie pani konduktor 00043 poinformowala mnie ze pociag za 30 sekund odjezdza wiec zakup biletu moze poczekac. Nie chcac frustrowac pani konduktor poszlismy usiasc i po jakimsc czasie pani przyszla i zaczela krzyczec na nas ze mielismy czekac na poczatku pociagu. Inni pasazerowie musieli sie wtracic proszacaby pani konduktor soe uspokoila ale to nie poglo. ciagle krzyki, chamskie odzywki i robienie dziwnych min w trakie kiedy probowalam wyjasnic ze ja chcem zaplacic za bilet wiec noe rozumiem o co chodzi. Nigdy wiecej nie pojade ta koleja poniewaz nikt nie powinien byc tak traktowany. W momecie kiedy moj chlopak chial porozmawiac z pania po angliesku az on po polsku nie losi pani powiedziala ze ona jest w swoim kraju w polske i ona nie ma obowiazku mowic w innym jezyku oproz poskiego.
    Zaletynie ma zalet
    Wadyobsluga klijeta
  • ~Pasażer / 2023-11-23 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle spóźnione,

    ciągle przepełnione..!!!


    A bilety drogie..

    Minus 5 gwiazdek w każdej kategorii..
  • ~szok / 2023-03-27 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś rano spotkała mnie wielka nieprzyjemność na pkp Gniezno idę sobie rano kupić bilet,a żeby było szybciej I bez zbędnych pytań (bo są różne opcje takiego biletu)daje kasjerce KW bilet z poprzedniego miesiąca i mówię,że chce taki sam,a ona do mnie,że mam podać dane osobowe bo musi wpisać komputerowo w bilet bo wszedł nowy system na pytanie kiedy to weszło dpowiedz brzmiała, że nie wie bo jej wtedy nie było.Wiec jak to jest mamy RODO ,a kasjerka każe mi się drzeć jak się nazywam ???? Na takim małym dworcu gdzie rano jest dosyć sporo osób.Co w takiej sytuacji zrobić czy kasjerka ma do tego prawo??? Dziwne i upokarzające.
  • ~XYZ / 2023-08-07 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Koleje wielkopolskie to jest jedno wielkie badziewie, non stop jakieś opóźnienia, nigdy nie da się dowiedzieć, który peron jest odpowiedni
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5051
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3126
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 862
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971