Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

KOBA opinie

Ocena na podstawie 53 opinii

2.20 / 5

  • Parametry
    2.41
  • Cena
    2.22
  • Obsługa klienta
    2.04
  • Niezawodność
    2.22

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~M.M. / 2022-09-06 17:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam wszystkim korzystanie z usług firmy Koba! W lipcu 2022 nastąpiła cesja z umowy na umowę , związana ze sprzedażą i kupnem mieszkania. W lipcu opłaciłem fv na dane , które otrzymałem aby dokonać zapłaty. W sierpniu opłaciłem fv na dane z lipca. Będąc na wakacjach nie zauważyłem , że nr konta na fv sierpniowej jest inny niż na lipcowej. Ponieważ w lipcu złożyłem dyspozycję w banku na stałe zlecenie , nie zauważyłem błędu. We wrześniu bez żadnej informacji, w godzinach wieczornych zostałem nagle odcięty od internetu , który jest mi potrzebny do pracy zawodowej. Następnego dnia , w godzinach rannych usłyszałem , że pieniądze zostały zaksięgowane na koncie zbywającego umowę i w swoim własnym zakresie mam pisać prośbę do zbywającego aby zwrócił mi należność. Należność , która ostatecznie należy do firmy KOBA i to ona dysponuje tymi pieniędzmi. Do tego czasu nie zostanie włączony mi internet , chyba że ponownie opłacę fv sierpniową i wrześniową jednocześnie wraz z karą 5 zł za opóźnienie za zapłatę za sierpniową fv.
    Uważam, że jest to żenująca sytuacja , ponieważ fv została opłacona w dniu jej wystawienia . Bez żadnej informacji ze strony firmy , próby wyjaśnienia dlaczego nie mają wpłaty za sierpień (wpłata była z adnotacją w tytule przelewu za co jest wpłacana należność , podany nr fv sierpniowej , moje dane z przelewu zgodne z danymi fv), bez ostrzeżenia człowiek z dnia na dzień zostaje pozbawiony usługi. Tego dnia miałem ważną rozmowę zawodową on-line i zostałem pozbawiony możliwości jej odbycia. Miałem umowy z różnymi firmami i z takim skandalicznym podejściem do klienta nie spotkałem się nigdzie!

    MiejscowośćBiałystok
  • ~Małgorzata / 2023-05-21 21:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Katastrofa,nie polecam,tv tnie się, internet zwalnia maksymalnie.Na pewno tu nie zostanę.
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Jack / 2021-12-29 14:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Mimo tego, że sieć jakoś działa, to Obsługa Klienta jest bardzo zła,
    jak występuje problem (to w przeciwieństwie do tego jak było jeszcze rok temu) obecnie Konsultanci mają Klienta w nosie
  • ~M / 2023-03-31 22:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa klienta porażka - każdy z pracowników mówi co innego. Po 5 latach użytkowania, jestem zawiedziona poziomem traktowania klientów.
    Różnica cen oraz pakietów w tej samej miejscowości . Stworzyli sobie monopol i to wykorzystują - czekam dnia kiedy powstanie konkurencja w mojej okolicy.
  • ~Zein / 2024-06-20 18:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Support nie umie sobie poradzić z problemem, każdemu z idiotów trzeba tłumaczyć od nowa wszystko + internet i obsługa są do kitu.
    ZaletyBrak.
    WadySłaby support, słaba pomoc, niska jakość usług, braki w umowie.
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Andrzej / 2021-12-04 09:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Przy przejściu z umowy na czas określony na umowę na czas nieokreślony 3 krotnie podnoszą opłatę. Twierdzą, że wszystko jest objaśnione w umowie i, że konsultanci zwracają na to uwagę przy podpisaniu umowy, co jest nie prawda, a w samej umowie jest tylko odnośnik do ich strony z regulaminami i trzeba niestety szukać tej informacji.
    MiejscowośćBialystok
  • ~hahaha / 2024-07-05 11:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo słaby internet, a obsługa to chamstwo oderwane od pługa. Konradek, chyba na stare lata nie nadajesz się do internetu
    Zaletybrak
    Wadywiększość
    MiejscowośćBiałystok
  • ~dfg / 2021-11-11 17:25
    Ocena: 1.25 / 5
    Koba dostaje sraczki przed terminem platności za uslugi.PRZED TERMINEM PLATNOŚCI DZWONIĄ I PRZYPOMINAJĄ-TRAKTUJĄC LUDZI JAK DEBILI.jak najdalej od tego syfu
  • ~Joanna / 2024-01-24 09:20
    Ocena: 1.25 / 5
    Jestem głęboko oburzona infolinia w kobie.Jestem związana nową umowa czego bardzo żałuje (ostatni raz).Już trzeci dzień nie mogę dodzwonić się w sprawie podłączenia rutera,nikt nie odbiera ani nie oddzwania.W serwisie dostałam informację ,że to nie ich kompetencje .Dostałam stary ruter i jeszcze obrzydliwszy brudny pilot.Jestem wściekła że podpisałam z nimi umowę.Nie polecam.
    MiejscowośćBialystok
  • ~Klient / 2022-02-02 16:01
    Ocena: 1.25 / 5
    Zdecydowanie odradzam tego dostawcę.
    Jeszcze kilka lat temu obsługa klienta miła, pomocna rozmowna, a teraz każdy odsyła klienta chcącego zgłosić swoje uwagi do serwisu a serwis spowrotem do obsługi klienta i tak w koło odpowiadając że to cyt: my tym się nie zajmujemy obrażeni na zgłaszającego. Wielokrotnie zgłaszałem awarie w przerwie internetu, w braku sygnału, awari strony internetowej nikt z tym nic nie robił. A mianowicie wcisnęli mi router zrzucając przyczynę w braku internetu na mój który był podobno za słaby. Dokonałem zakupy wskazanego routera u nich miało wszystko hulać( koszt ok 250-300zl). Jednakże po wymianie routera nic się nie zmieniło. Twierdzili że wszystko działa dobrze rozmawiając ze mną kiedy byłem w mieszkaniu i nadal internet przerywał. Wmawiają ludziom że wina nie leży po ich stronie. Najlepsze było to że twierdzili iż w trakcie remontu został uszkodzony kabel internetowy... Ha zgłosiłem to również im i kolejni serwisanci przyjechali to sprawdzić- przyczynę ta wykluczyli. Internet nadal przerywa. Nie polecam tego dostawcy. Nikt nie przejmuje się zgłaszanymi uwagami. Dzwoniąc na infolinię poinformowałem że nie działa panel kienta osoba w biurze obsługi klienta odpowiedziała mamy awarie. I tak od roku.
    ZaletyBrak
    Wady- przerwy w dostawie internetu
    - obsługa klienta ma gdzieś wszelkie zgłoszenia
    - panel klietna więcej nie działa niż działa bark możliwości sprawdzenia swoich opłat
    - nikt nie traktuje poważnie zgłaszającego
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Rafał / 2023-12-27 13:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Od wielu już lat jesteśmy klientem firmy Koba (internet). Niestety jakość usług (szybkość internetu, obsługa techniczna, kontakt z infolinią itd.) tak drastycznie spadła, że jesteśmy zmuszeni wypowiedzieć umowę. Wygląda na to, że właściciele tej firmy to tzw. "tłuste koty". Udało im się zbudować jakiś tam potencjał (monopol ?) na Podlasiu, jednak w międzyczasie mają swoich klientów głęboko w d.
    MiejscowośćWasilków
  • ~Sylwia / 2023-02-08 10:41
    Ocena: 1.25 / 5
    Jesteśmy w firmie koba od 2014 roku. Gdzieś od 2 lat jest tragedia,internet ciągle się zacina,firma nie reaguje na zgłoszenia,twierdzą że to nie jest ich wina,zasugerowali zmianę rutera na nowy,tak też zrobiliśmy,po tym było jeszcze gorzej.Nie rozumieją że człowiek pracuje w domu i internet jest mu potrzebny aby utrzymać rodzinę,obsługa jest nie miła.Po poinformowaniu że nie przedłużamy umowy,ostatni miesiąc jest tragiczny,nie ma dnia żeby internet się nie zacinał.
    WadyNie miła obsługa
    Internet się zacina
    Coraz mniej kanałów w internecie
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Tomasz / 2023-05-27 15:19
    Ocena: 1.25 / 5
    Koba to kaszana, odradzam. Prędkość gubi, cena kosmos, obsługa niekompetentna. Za spóźnienie kilka dni z opłatą - każdemu może się zdarzyć, wyłączają internet bez ostrzeżenia wieczorem i w piątek. Cały weekend nie mogą zaksięgować szybkiego przelewu z piątku. Będę wypowiadał umowę tej dziadowizmy.
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćLewkowo Stare
  • ~Aggne / 2023-12-14 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    KOBA - MASAKRA. W piątek podpisałam umowę na telewizję i internet w KOBA. Wcześniej (do kwietnia było i jedno i drugie). Zdziwiłam się, bo teraz przy podpisaniu nowej umowy okazało się, że obowiązkowo trzeba płacić za dekoder i kartę (jak w Vectrze). Ok, podpisałam. Niestety po podpięciu dekodera do kabla okazało się, ze TV nadal nie ma. Przed chwilą byli technicy, kombinowali i generalnie coś ściemniali bo nie wiedzieli czemu nie działa. Wyszli i po chwili zadzwoniła Pani z Biura Obsługi Klienta, mówiąc, że ta umowa podpisana 8.12.2023 już jest nie ważna, że mogę mieć tylko telewizję internetową za 129zł. Śmieszne, bo w całym mieszkaniu mam kable, po których do kwietnia KOBA działała. Zabawne jest to, że umowa podpisana, a Pani mówi mi, ze już nie ważna. Ciekawa jestem na jakiej podstawie.
  • ~Aliaksandr / 2022-01-12 05:26
    Ocena: 1.00 / 5
    nikomu nie polecę tej firmy. Jestem w licznej grupie, napiszę tam negatywną opinię, mam nadzieję, że kilku klientów Koba straci. Swoje obowiązki wykonują obrzydliwie.Zachowaj szczególną ostrożność przy zerwaniu umów z Koba
    MiejscowośćBialystok
  • ~ankas / 2023-07-28 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwazajcie !! po pierwsze na pytanie o pelny koszt instalacji internetu podaja tylko czesciowy. przez telefon dowiedzialam sie o kwocie 400 zl ostatecznie wyszlo 850 zl . za sama instalacje gdzie korzystajac z innych firm placilam za instalacje 1 zl !!!!! i uwaga umowa przedluza sie automatycznie i wtedy placisz 100% wiecej wiec jesli sie decydujesz to pilnuj by zrezygnowac na czas chyba ze chcesz placic 230zl bo tyle to potem kosztuje.
    pracownicy sa w porzadku, pomagajacy czysto ludzcy niestety widocznie maja jakies procedury ktorych musza przestrzegac bo uslyszalam ze nie maja obowiazku mowic o pelnych kosztach mimo pytan takze no wiec problem widocznie jest w zarzadcu firmy...internet dziala ok ale czesto sa informacje o pracach serwisowych. o reszcie sie nie wypowiem ale czytajac inne komentarze to uwazam ze po prostu zwyczajnie popelnilam blad i zaluje podpisanej umowy z powyzsza firma.
    MiejscowośćPorosły
  • ~Bartek / 2023-08-29 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia o firmie KOBA z Białegostoku to gorzej niż źle. Firma ogólnie stosująca beznadziejne praktyki. Zakładają światłowód i niszczą inne infrastruktury. Nie poczuwają się do odpowiedzialności za zrobione uszkodzenia. Brak słów stanowczo nie polecam współpracy w żadnym calu.
    ZaletyBrak
    WadyChamstwo i nieuczciwe praktyki
    MiejscowośćBiałystok
  • ~ggg / 2023-03-13 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    nigdy nic nie róbcie na ich rękę
    jest tysiąc różnych możliwości a KObA omijaj z daleka
    ps. chyba ze masz cierniowość i kasę na prawnika
    Zaletyzadnych
    Wadywszystko jest zle
  • ~irek / 2024-03-03 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dwóch latach kiedy skończyła mi się pierwsza umowa podobno zawarta na warunkach promocyjnych podnieśli mi opłatę za te same usługi (sam internet) 3 krotnie!!!!!!!!!!!!!!!! 200 zł miesięcznie za sam internet oni chyba ochujeli !!!!
    Zaletybrak
    Wadyoszuści
    MiejscowośćBiałystok
  • ~jaja / 2024-02-14 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się to trzeba czekać bardzo długo, częste przerwy sygnału. Dno
    MiejscowośćKleosin
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1262