MiejscowośćNowodworce
strona 2 z 3
-
~Użytkownik / 2023-07-18 13:32
Dno totalne, po roku umowy podnoszą ceny za wszystko zamiast dać ta samą ofertę... -
-
~KrzysiekK / 2023-06-22 15:20
Nie wiem kto pisze im te opinie, ale chyba ci którzy nie mieli u nich neta. Mam od 14 miesięcy u nich neta i czekałem z wystawieniem opinii. Zaczynając od początku, Pani w biurze miła, wszystko powiedziała, opowiedziała co ile będzie kosztować , później zadzwoniła osoba i umówiła techników bez problemu dopasowała się mniej więcej do godzin mojej pracy, technicy zainstalowali ładnie estetycznie tez bez problemów. skonfigurowali router i ustawili wifi. Jakościowo duży przeskok z kablowego zwykłego Internetu. Wszystko działa, mam 300mb i w tych okolicach zawsze mam, jakiś czas temu były problemy z tv ale zgłosiłem do nich i cos przestawili i teraz jest ok. Zaletyszybki dobry internet, normalna cena, bezproblemowe korzystanieWadynarazie nie zauwazyłemMiejscowośćŁomża -
~Tomasz / 2023-05-27 15:19
Koba to kaszana, odradzam. Prędkość gubi, cena kosmos, obsługa niekompetentna. Za spóźnienie kilka dni z opłatą - każdemu może się zdarzyć, wyłączają internet bez ostrzeżenia wieczorem i w piątek. Cały weekend nie mogą zaksięgować szybkiego przelewu z piątku. Będę wypowiadał umowę tej dziadowizmy. ZaletyBrakWadySameMiejscowośćLewkowo Stare -
~moly / 2023-05-23 07:47
Nie polecam. Problemy z dodzwonieniem się na infolinię. Awarie internetu i telewizji, długi czas oczekiwania na naprawę za którą każą jeszcze płacić. Wyzyskują klientów. -
~Robert / 2023-05-22 07:40
Nie polecam, usterki, brak kanałow, zle dzialajacy pilot ZaletyNajgorszy wybor w BstokuMiejscowośćBialystok -
~Małgorzata / 2023-05-21 21:34
Katastrofa,nie polecam,tv tnie się, internet zwalnia maksymalnie.Na pewno tu nie zostanę. MiejscowośćBiałystok -
~weles / 2023-04-28 18:56
Kopba to tragedia i nikomu nie polecam. Opionia jest wystarczjąco długa. ZaletyDziałaWadyDziała wolnoMiejscowośćbiałystok -
~Magda / 2023-04-26 10:01
Fatalna jakosc obsługi. Telewizja regularnie tnie sie, zawiesza... ciagle wyskakuja jakies błedy. Konsultanci czasami nie maja zielonego pojecia o aplikacji telewizyjnej TMS. Totalnie odradzam Kobe . ZaletyMaja monopol na osiedlu wiec nie mam wyjscia . Ale jak tylko pojawi sie ktos nowy zmieniam sieć .WadyZa spoznienie w oplatach maja dziwne kary, ale.jak u nas cos nie działa przez kilka miesiecy to zero jakiejs refleksji.MiejscowośćPorosły -
-
~M / 2023-03-31 22:08
Obsługa klienta porażka - każdy z pracowników mówi co innego. Po 5 latach użytkowania, jestem zawiedziona poziomem traktowania klientów.
Różnica cen oraz pakietów w tej samej miejscowości . Stworzyli sobie monopol i to wykorzystują - czekam dnia kiedy powstanie konkurencja w mojej okolicy. -
~ggg / 2023-03-13 19:14
nigdy nic nie róbcie na ich rękę
jest tysiąc różnych możliwości a KObA omijaj z daleka
ps. chyba ze masz cierniowość i kasę na prawnikaZaletyzadnychWadywszystko jest zle -
~lol / 2023-03-13 19:10
pizdy plac i niczego nie chciej pizdy plac i niczego nie chciej pizdy plac i niczego nie chciej pizdy plac i niczego nie chciej pizdy plac i niczego nie chciej Zaletypizdy plac i niczego nie chciejWadypizdy plac i niczego nie chciej -
~Neoo / 2023-02-10 15:24
Pani na infolinii powiedziała że mamy takie ceny ( czyli wyższe ) ponieważ nie ma w naszej miejscowości konkurencji ( brak innego dostawcy światłowodowego ) a pare kilometrów dalej prędkości wyzsze dwa razy tyle ???? ZaletyBrakWadyZero negocjacjiMiejscowośćPodlasie -
~TomaszR / 2023-02-08 11:48
Jesteśmy zadowoleni ale niestety w naszej lokalizacji nie można otrzymać większej prędkości niż 600Mb/s. Czytaliśmy opinie ludzi, którzy narzekają tutaj. Naprawdę te złe opinie to musi pisać ktoś złośliwy ala konkurencja, korzystają tylko na Wifi i dziwią się że internet wolny masakra... Mieliśmy Internet w TVK - dramat codziennie brak Internetu, potem w Dipolu - dnia nie było by coś działało normalnie. Ostatecznie wybraliśmy Kobę i udało się załapać na światłowód. Naprawdę osobiście nie mam nic do zarzucenia, może czasem na infolinii są oschli ale to zależy jak się się trafi na człowieka. ZaletySzybki i stabilnyWadyobsługa infolinii szorstka ale pomocnaMiejscowośćBiałystok -
~Sylwia / 2023-02-08 10:41
Jesteśmy w firmie koba od 2014 roku. Gdzieś od 2 lat jest tragedia,internet ciągle się zacina,firma nie reaguje na zgłoszenia,twierdzą że to nie jest ich wina,zasugerowali zmianę rutera na nowy,tak też zrobiliśmy,po tym było jeszcze gorzej.Nie rozumieją że człowiek pracuje w domu i internet jest mu potrzebny aby utrzymać rodzinę,obsługa jest nie miła.Po poinformowaniu że nie przedłużamy umowy,ostatni miesiąc jest tragiczny,nie ma dnia żeby internet się nie zacinał. WadyNie miła obsługa
Internet się zacina
Coraz mniej kanałów w internecieMiejscowośćBiałystok -
~Lokcsonero / 2023-02-08 09:08
Szybki Internet bez problemu od 2 lat w Siemiatycze. Na Wifi czasem słabo chodzi ale mieliśmy kiepski router a w okolicy jest wiele urządzeń zakłócających. Jednym słowem Internet bez większych uwag. ZaletySzybkośćMiejscowośćSiemiatycze -
~Mnn / 2023-02-07 16:19
Dno. Lubić pieniądze tylko potrafią nic poza tym ZaletyBrakWadySame wadyMiejscowośćBiałystok -
-
~Wściekły / 2023-01-06 17:50
Firma Koba jak inne, ale jest bardzo chciwa na pieniądze. W ofertach nie ma informacji o opłatach podłączenia usługi. Oferta - 69 zł za internet. W cywilizowanym Świecie płacimy 69 zł/miesiąc i OK. Niestety tak nie jest w firmie Koba, jak zadzwonimy do firmy to okazuje się, że za podłączenie internetu zapłacimy 400 zł, słup do podłączenia jest 50 m od domu. Dlaczego nie ma informacji, że za podłączenie kabelka płacimy 200, 400 czy 1000 zł.
Może firma zamieści informację, że internet kosztuje 5 zł/ miesiąc, ale przy opłacie pobierze 5000 zł opłaty za podłączenie. Oszustwo.ZaletyBrakMiejscowośćKrajewo białe -
~M.M. / 2022-09-06 17:14
Odradzam wszystkim korzystanie z usług firmy Koba! W lipcu 2022 nastąpiła cesja z umowy na umowę , związana ze sprzedażą i kupnem mieszkania. W lipcu opłaciłem fv na dane , które otrzymałem aby dokonać zapłaty. W sierpniu opłaciłem fv na dane z lipca. Będąc na wakacjach nie zauważyłem , że nr konta na fv sierpniowej jest inny niż na lipcowej. Ponieważ w lipcu złożyłem dyspozycję w banku na stałe zlecenie , nie zauważyłem błędu. We wrześniu bez żadnej informacji, w godzinach wieczornych zostałem nagle odcięty od internetu , który jest mi potrzebny do pracy zawodowej. Następnego dnia , w godzinach rannych usłyszałem , że pieniądze zostały zaksięgowane na koncie zbywającego umowę i w swoim własnym zakresie mam pisać prośbę do zbywającego aby zwrócił mi należność. Należność , która ostatecznie należy do firmy KOBA i to ona dysponuje tymi pieniędzmi. Do tego czasu nie zostanie włączony mi internet , chyba że ponownie opłacę fv sierpniową i wrześniową jednocześnie wraz z karą 5 zł za opóźnienie za zapłatę za sierpniową fv.
Uważam, że jest to żenująca sytuacja , ponieważ fv została opłacona w dniu jej wystawienia . Bez żadnej informacji ze strony firmy , próby wyjaśnienia dlaczego nie mają wpłaty za sierpień (wpłata była z adnotacją w tytule przelewu za co jest wpłacana należność , podany nr fv sierpniowej , moje dane z przelewu zgodne z danymi fv), bez ostrzeżenia człowiek z dnia na dzień zostaje pozbawiony usługi. Tego dnia miałem ważną rozmowę zawodową on-line i zostałem pozbawiony możliwości jej odbycia. Miałem umowy z różnymi firmami i z takim skandalicznym podejściem do klienta nie spotkałem się nigdzie!
MiejscowośćBiałystok -
~Klient / 2022-02-02 16:01
Zdecydowanie odradzam tego dostawcę.
Jeszcze kilka lat temu obsługa klienta miła, pomocna rozmowna, a teraz każdy odsyła klienta chcącego zgłosić swoje uwagi do serwisu a serwis spowrotem do obsługi klienta i tak w koło odpowiadając że to cyt: my tym się nie zajmujemy obrażeni na zgłaszającego. Wielokrotnie zgłaszałem awarie w przerwie internetu, w braku sygnału, awari strony internetowej nikt z tym nic nie robił. A mianowicie wcisnęli mi router zrzucając przyczynę w braku internetu na mój który był podobno za słaby. Dokonałem zakupy wskazanego routera u nich miało wszystko hulać( koszt ok 250-300zl). Jednakże po wymianie routera nic się nie zmieniło. Twierdzili że wszystko działa dobrze rozmawiając ze mną kiedy byłem w mieszkaniu i nadal internet przerywał. Wmawiają ludziom że wina nie leży po ich stronie. Najlepsze było to że twierdzili iż w trakcie remontu został uszkodzony kabel internetowy... Ha zgłosiłem to również im i kolejni serwisanci przyjechali to sprawdzić- przyczynę ta wykluczyli. Internet nadal przerywa. Nie polecam tego dostawcy. Nikt nie przejmuje się zgłaszanymi uwagami. Dzwoniąc na infolinię poinformowałem że nie działa panel kienta osoba w biurze obsługi klienta odpowiedziała mamy awarie. I tak od roku.ZaletyBrakWady- przerwy w dostawie internetu
- obsługa klienta ma gdzieś wszelkie zgłoszenia
- panel klietna więcej nie działa niż działa bark możliwości sprawdzenia swoich opłat
- nikt nie traktuje poważnie zgłaszającegoMiejscowośćBiałystok -
~Aliaksandr / 2022-01-12 05:26
nikomu nie polecę tej firmy. Jestem w licznej grupie, napiszę tam negatywną opinię, mam nadzieję, że kilku klientów Koba straci. Swoje obowiązki wykonują obrzydliwie.Zachowaj szczególną ostrożność przy zerwaniu umów z Koba MiejscowośćBialystok
strona 2 z 3