Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1058 opinii

2.47 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wiesław / 2023-06-30 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    W dn. 11 lub 12.05.2023r. nie doszło do realizacji wycieczki fakultatywnej do m. Pamukkale. Czeakaliśmy przy hotelu Crown Palace w m. Side od 3.40 do 4.50 , bus z niewiadomych przyczyn nie przyjechał. Do tej pory nie mogę odzyskać 164 euro za niezrealizowaną wycieczkę pomimo licznych monitów.
  • ~Wieś / 2022-08-30 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Odwołanie wycieczki na Dominikanę z powodu braku uczestników wumahanych.
    ZaletyBrak
  • ~Wiktoria / 2023-09-11 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka traktuje klientow jak najgorszy sort - oferta niezgodna ze stanem rzeczywistym, podaja 4,5* a potem w odpowiedzi na reklamacje pisza, ze to jednak 4* byly. Turcja, Bendis Beach Bodrum - brudno, smrod z kanalizacji w pokojach, klimatyzacja zagrzybiala, lozko krzywe. Wszystko zostalo udokumentowane, razem z moja rodzina jeszcze 5 innych rodzin zlozylo reklamacje wraz z dowodami w postaci zdjec, itd - Itaka od wszystkiego umyla rece - pozostaje droga sadowa i egzekwowanie odszkodowania.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku do klienta, rezydentka ignorowala wiadomosci
  • ~Wiktoria S. / 2022-09-19 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakynthos (Grecja) z Itaką…wszystko by było świetnie, bo hotel i pogoda piękne. Kupiłam na spotkaniu z bardzo profesjonalną i miłą rezydentką Itaki, dzień po przylocie, wycieczkę objazdową po wyspie. Niestety to nie ona (pani Kamila) z nami (ze mną i koleżanką-równie oburzoną) pojechała. Trafiłyśmy najgorzej jak to możliwe. Na punkcie widokowym, z którego można rzucić okiem na słynną Zatokę Wraku, spędziliśmy w koszmarnym upale 3 godziny! Mimo próśb, by już darować sobie ten tandetny punkt programu, pilotka z Itaki nie reagowała. Pani Magdalena była nieprzyjemna, obcesowa i wyższościowa. Traktowała wszystkich lekceważąco, pogardliwie, co chwilę znikała w klimatyzowanym autokarze, czego zabroniła turystom! Traktowała nas jakbyśmy wszyscy byli jej podwładnymi. Rozbawiona trajkotała co chwilę przez telefon ignorując prośby turystów, którzy cierpieli w upale-bez dostępu do wody i toalety. Jeżdżę po świecie i różnych spotyka się przewodników-takiej jak ta osoba nie spotkałam nigdy wcześniej. Po powrocie do hotelu chciałam złożyć skargę na pilotkę i wtedy okazało się, że jest to…szefowa tamtejszego oddziału Itaki! Więc skargi żadnej złożyć nie mogłam…Polecam-choć pewnie nikt z Itaki tego nie weźmie do serca-pozbyć się tak nieempatycznego pracownika. Bo naprawdę wszyscy pozostali i po przylocie, i podczas wylotu byli przesympatyczni. W hotelu również. Poza tą panią, po której ogromny niesmak pozostał do dziś i skłonił mnie do napisania tej opinii!!!
  • ~Wiola / 2023-04-20 05:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie , nie , jeszcze raz nie! Itaka zrobi wszystko aby Twoje wakacje były jak najgorsze. Rezydentka Pani Marta , zero kontaktu, nie odbiera telefonu , spotkania organizacyjnego w ogóle nie było nawet !!!! Ciagle zmiany lotów, źle rozłożone dni pobytu między lotami , czekam w lobby 12 godziny ! Korzystajcie z innych biur Exim Tours ( byłam z nimi 3 razy wszystko było suuuuper !), Tui , Rainbow , Grecos,co kolwiek byle nie Itaka!
    ZaletyŻadnych
  • ~Wiola / 2023-09-13 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    W itace to mają problem z liczeniem do czterech przylot o godzinie 20 piętnastego już jeden dzień zaliczony wylot 6 rano osiemnastego a ci podają że to czterodniowy pobyt.
    ZaletyBrak
    WadyCena z sufitu
  • ~Wkurzona klientka / 2020-03-18 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem czym kieruję się biuro, ale jak dla mnie to banda oszukańców. Spokojnie może pani bez problemu przełożyć wyjazd... pierdu pierdu.Pani data nie jest objęta kwarantanna i bez kosztowe przekładanie wyjazdu Pani nie dotyczy. Nawet jak pani zrezygnuje z powodu
    Covid-19 to nie oddamy wszystkich pieniędzy. Oszuści... Ciekawe ilu jeszcze ludzi tak zrobili.
    ZaletyBrak
    WadyUkrywanie przed klientem info, że nie może odstąpić od umowy.
  • ~Wojciech / 2019-01-17 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści oszukujący i świadczący fatalne warunki w swoich hotelach, autokarach. Przewodnik Cham.
    Fekalia, grzyby w hotelach gdzie mieszkaliśmy. Autokar szrot nie sprzątany od nowości. Jedzenie masakra. Brak wody do mycia się nawet i zimnej. W skrucie jak Itaka oszukuje klientów i naciąga ich.
    ZaletyUnikaj Itaki
    WadyBród, syf, oszustwo, nie wywiązanie się z programu
  • ~Woju / 2022-06-27 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Odwołują imprezy na dzień przed wylotem i to bez słowa. Dodzwonić się nie można, w biurze podróży babeczka nic nie wie i mówi, że ona nie jest organizatorem. Urlop zmarnowany a oni tylko, że kaskę oddadzą. Po co mi kasa jak mi z żoną urlop przepadł i dziecko wyje bo chciało na wakacje. ODRADZAM!
    ZaletyBRAK!!!
    WadySame wady! Nic nie działa, zero kontaktu, olewactwo
  • ~Wolf / 2024-06-30 08:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat
    Hotel zasługuje max na 3 gwiazdki. Pokoje zniszczone i niezbyt czyste. Jedzenie tragiczne, po 3 dniach mamy go dosyć, monotonne i słabej jakości. Sporo gości w tym również jedno z nas ma problemy żołądkowe. Około 50% gości hotelowych to niemieccy emeryci, czujemy się jak w sanatorium. Do tego miała być zjeżdżalnia dla dzieci, a okazało się że jej nie ma, ale za to mamy plac budowy nowych zjeżdżalni i całodniowy hałas robotników 5 metrów od leżaków, jednego dnia nawet był dźwig. Zmarnowane pieniądze i wakacyjny czas. To nasz dziesiąty pobyt zagraniczny i niestety najgorszy. Nie polecam.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~Wrona 588 / 2025-08-03 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak masz kupić wycieczkę to hit jak przyjeżdżasz ma miejsce i po 30min wiesz ze u Janusza ma wsi jest lepiej za 1-100ceny -dzwonisz do rezydentki a ona ma na ciebie wywalone to jedynie co zostaje oddać sprawę do prawnika
    ZaletyBrak
    WadyOgólne mrówa bary z przekąskami nie czynne przywieźć ludzi z dziećmi do hotelu o 9 rano gdzie doba rozpoczyna sie o 15stej
  • ~xevgnov / 2020-10-16 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    2 razy wyjazd anulowany, ponad 4 miesiąca czekania na zwrot którego nadal nie ma
  • ~Xxx / 2022-08-27 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego biura rezydencji źle poiformowani na wycieczkach zero wiedzą o wczasowiczach,maja ludzi zanic dla nich liczą się tylko pieniądze jak juz je dostaną to zero pomocy,pierwszy i ostatni raz wykupiona wycieczka z tego biura nie polecam nikomu.
    ZaletyTe biuro nie ma zalet
    WadyBiuro itaka
  • ~Yevheniy / 2019-12-07 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Your service has never been perfect. For example, in Italy in 2018 a bus driver hired by your company to transfer us to the airport refused to take us from the hotel as, as he said, it was too hard for him to get there, so we walked down 500m in the mountains with my child, 65 yo mother, 5 y.o kid and wife 500m to make your driver happy. There was no problem on our way from the airport to the hotel though. BTW, the flight to Italy was delayed for almost 2 hours as well.

    I am still trying to understand what happened yesterday as it seems to us as a mix of unprofessionalism, lack of empathy and poor client support.

    So, I hope, you know that BV6380 was canceled on Dec 4, 2019. However, flights are sometimes canceled and it is not the cancellation itself that made us furious.

    You, as a company, behave absolutely inadequate:
    1. There were no updates on flight status. Nobody could say anything. And, of course, nobody from Itaka showed up to talk to passengers about the case, and, of course, we were unable to call you as you work in accordance with your working hours.
    2. You must provide food in the case a flight delayed for more than 3h. We got snacks closer to 2 am, but we had to stay in a huge queue as there was only one staff member for this.
    3. We got taxi vouchers ( Itaxi) to get to the hotel, but, a big surprise, there were NO cars of this company at the airport, and they didn't pick up our calls at that time. Maybe because they do not work at 3-4 am.
    4. We managed to find an Itaka representative afterward, but we had to stay about 1.5 hrs to talk to her, as she was alone for so many angry and disappointed people (200+?). She told us that there would be an SMS or email about new timelines for the flight within the next 2 hours, and - surprise, surprise, we got nothing. Our neighbor from this flight got nothing as well, so it is not my phone works bad.
    5. Since we were unable to get a taxi from the company that accepts given vouchers, we took the first available one and the driver told us that this Maldives flight has problems like this every month. It turned out, you knew about the quality of the airline but you had done nothing to prevent or mitigate risks.
    6. The last thing, which I believe is the most important one - Although you spoiled our long-awaited vacation, you didn't offer anything in return. I do not even mean money, I mean nobody didn't bother just to apologize. The most polite words we got from Itaka are from your support lady: "we return your money with no PENALTY".

    And finally, although I will have our agreement reviewed by a polish lawyer, I am quite sure that it is designed in a way you responsible for anything. However, I am sure that if my family puts some efforts into making this case public in social media your monetary loss will be quite significant.
  • ~Yuri / 2023-09-07 00:42
    Ocena: 1.00 / 5
    To biuro jest tylko numerem 1 na papierze. Oferta niezgodna z rzeczywistościa
  • ~Zawiedziona / 2018-08-05 00:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam z Itaką w Egipcie i stwierdzam wielkie zakłamanie i oszczędzanie na komforcie klienta. Biuro podróży robi wszystko, aby jak najwięcej zarobić i kłamstwami zwabić klienta. Pierwsze kłamstwo dotyczy godzin wylotu - udają, ze są one korzystne, aby klient wybrał ten lot, jako korzystniejszy, a w konsekwencji okazuje się, że "opóźnienie" lotu powoduje, że lądujemy w hotelu późno w nocy. Podobnie jest w drodze powrotnej, gdzie podaje się wylot o godz. 23.40, aby zgadzała się doba wylotu, który w rzeczywistości odbywa się o godz. 00.30 tylko po to, aby biuro nie musiało wykupić kolejnej doby hotelowej. I tak opuszczając pokój o godz. 12 mamy lot o 00.30 i nic nie możemy z tym zrobić. Śmiem twierdzić, że biuro dobrze wie, o której będzie lot. Otrzymaliśmy informację, że możemy dokupić sobie pobyt w pokoju do wieczora, co nie było prawdą, ponieważ hotel miał duże obłożenie i w ten sposób od godz. 12 do 21 przebywaliśmy na terenie hotelu, a nasze bagaże stały w lobby hotelowym.
    Itaka wykupiła najgorsze pokoje i ci klienci, którzy nie dołożyli do swojego pobytu (poprzez wkładkę w paszporcie) narzekali na stan sanitarny pokoju. Próbowali też go zmieniać, ale nie zawsze zmiana była korzystna.
    Pomoc rezydentki żadna. Ograniczała się do sprzedania wycieczek. Bagatelizowała problem z brakiem możliwości dokupienia dalszego pobytu w pokoju. Na lotnisko zabierał nas przedstawiciel lokalnego przewoźnika, który nie umiał słowa po Polsku i wysiadł w centrum miasta. Autokar pełny turystów został pozbawiony jakiejkolwiek opieki biura podróży. Podróżowałam z różnymi biurami podróży, ale takich kłamstw i lekceważenia klienta nie przerabiałam. Odradzam Itakę i nie dajcie się zwieść godzinami lotów.
    Zaletybrak
    WadyBrak rzetelności i opieki biura podróży na miejscu
  • ~Zawiedziony klient / 2021-06-07 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Anulują rezerwację "z powodu zbyt małej liczby chętnych" i podając alternatywę, nie udzielają podstawowych informacji (cena, godziny wylotu itp.). Nie odbierają telefonów, dwa dni po kilka godzin prób i nic. Nie odpisują na maile. To nie dawna Itaka, tylko biuro Krzak Spółka Bez Odpowiedzialności. OSTRZEGAM WSZYSTKICH: WPŁACONA ZALICZKA TO SPALONE PIENIĄDZE. BYŁEM WIELOLETNIM KLIENTEM. TERAZ - NIGDY WIĘCEJ!!!
    WadyBRAK KONTAKTU.
  • ~Zdzisław / 2021-08-31 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem kto zarządza tą firmą. Chyba sami niekompetentni ludzie. Za niewykorzystane dni wczasów czekałem na zwrot pieniędzy, prawie rok. Niedouczona pracownica itaki napisała mnie, że decyzją jaką wydali o niewypłacaniu pieniędzy tylko zamianą ich na bon wakacyjny, jest decyzją ostateczną. A kim wy jesteście, że jakiekolwiek tego typu decyzje macie prawo wydawać?. Poszedłem bezpośrednio do sądu i w ciągu miesiąca, zaległe wraz z odsetkami pieniądze miałem na koncie. Potencjalnie oszukani przez tą firmę, nie bójcie się iść do sądu.
    Zaletyzero
    Wady100%
  • ~ZK / 2019-12-21 01:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiele razy bylam przestrzegana przed fatalną a raczej brakiem organizacji w biurze podrozy Itaka. Zaryzykowałam ze wzgledu na konieczność powrotu do Polski przed Nowym Rokiem. Opóźnienie lotu 20 godzin brak samolotu zastępczego i przedłużająca się współpraca z liniami Panorama które od lat mają fatalną opinię to absurd XXI wieku.Jeśli komukolwiek z Was przyjdzie do głowy kupić wycieczkę w Itace proszę zaopatrzyć się również w leki uspokajające
    ZaletyBrak
    WadyFunkcjonowanie biura to jedna wielka żenada!!!!!!!!
  • ~Zły / 2021-12-14 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, ja również Pragnę przestrzec klientów przed tym biurem , które jako agent sprzedaje zarabiając na „tzw ubezpieczenie „TU Ergo natomiast nie ponosi żadnej odpowiedzialności za odwołaną imprezę z ich winy , ani też nie pośredniczy w kontaktach z ubezpieczycielem , pobierając składkę ubezpieczenia przedstawiając warianty chroniące klienta przed ryzykami.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1058
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 947
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 209
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 172
Grecos
Ocena: 2.75, ilość opinii: 58
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 55
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4527
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3067