strona 51 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »
-
~xevgnov / 2020-10-16 22:04
2 razy wyjazd anulowany, ponad 4 miesiąca czekania na zwrot którego nadal nie ma -
-
~Xxx / 2022-08-27 21:50
Nie polecam tego biura rezydencji źle poiformowani na wycieczkach zero wiedzą o wczasowiczach,maja ludzi zanic dla nich liczą się tylko pieniądze jak juz je dostaną to zero pomocy,pierwszy i ostatni raz wykupiona wycieczka z tego biura nie polecam nikomu. ZaletyTe biuro nie ma zaletWadyBiuro itaka -
~Yevheniy / 2019-12-07 15:14
Your service has never been perfect. For example, in Italy in 2018 a bus driver hired by your company to transfer us to the airport refused to take us from the hotel as, as he said, it was too hard for him to get there, so we walked down 500m in the mountains with my child, 65 yo mother, 5 y.o kid and wife 500m to make your driver happy. There was no problem on our way from the airport to the hotel though. BTW, the flight to Italy was delayed for almost 2 hours as well.
I am still trying to understand what happened yesterday as it seems to us as a mix of unprofessionalism, lack of empathy and poor client support.
So, I hope, you know that BV6380 was canceled on Dec 4, 2019. However, flights are sometimes canceled and it is not the cancellation itself that made us furious.
You, as a company, behave absolutely inadequate:
1. There were no updates on flight status. Nobody could say anything. And, of course, nobody from Itaka showed up to talk to passengers about the case, and, of course, we were unable to call you as you work in accordance with your working hours.
2. You must provide food in the case a flight delayed for more than 3h. We got snacks closer to 2 am, but we had to stay in a huge queue as there was only one staff member for this.
3. We got taxi vouchers ( Itaxi) to get to the hotel, but, a big surprise, there were NO cars of this company at the airport, and they didn't pick up our calls at that time. Maybe because they do not work at 3-4 am.
4. We managed to find an Itaka representative afterward, but we had to stay about 1.5 hrs to talk to her, as she was alone for so many angry and disappointed people (200+?). She told us that there would be an SMS or email about new timelines for the flight within the next 2 hours, and - surprise, surprise, we got nothing. Our neighbor from this flight got nothing as well, so it is not my phone works bad.
5. Since we were unable to get a taxi from the company that accepts given vouchers, we took the first available one and the driver told us that this Maldives flight has problems like this every month. It turned out, you knew about the quality of the airline but you had done nothing to prevent or mitigate risks.
6. The last thing, which I believe is the most important one - Although you spoiled our long-awaited vacation, you didn't offer anything in return. I do not even mean money, I mean nobody didn't bother just to apologize. The most polite words we got from Itaka are from your support lady: "we return your money with no PENALTY".
And finally, although I will have our agreement reviewed by a polish lawyer, I am quite sure that it is designed in a way you responsible for anything. However, I am sure that if my family puts some efforts into making this case public in social media your monetary loss will be quite significant. -
~Yuri / 2023-09-07 00:42
To biuro jest tylko numerem 1 na papierze. Oferta niezgodna z rzeczywistościa -
~Zawiedziona / 2018-08-05 00:07
Byłam z Itaką w Egipcie i stwierdzam wielkie zakłamanie i oszczędzanie na komforcie klienta. Biuro podróży robi wszystko, aby jak najwięcej zarobić i kłamstwami zwabić klienta. Pierwsze kłamstwo dotyczy godzin wylotu - udają, ze są one korzystne, aby klient wybrał ten lot, jako korzystniejszy, a w konsekwencji okazuje się, że "opóźnienie" lotu powoduje, że lądujemy w hotelu późno w nocy. Podobnie jest w drodze powrotnej, gdzie podaje się wylot o godz. 23.40, aby zgadzała się doba wylotu, który w rzeczywistości odbywa się o godz. 00.30 tylko po to, aby biuro nie musiało wykupić kolejnej doby hotelowej. I tak opuszczając pokój o godz. 12 mamy lot o 00.30 i nic nie możemy z tym zrobić. Śmiem twierdzić, że biuro dobrze wie, o której będzie lot. Otrzymaliśmy informację, że możemy dokupić sobie pobyt w pokoju do wieczora, co nie było prawdą, ponieważ hotel miał duże obłożenie i w ten sposób od godz. 12 do 21 przebywaliśmy na terenie hotelu, a nasze bagaże stały w lobby hotelowym.
Itaka wykupiła najgorsze pokoje i ci klienci, którzy nie dołożyli do swojego pobytu (poprzez wkładkę w paszporcie) narzekali na stan sanitarny pokoju. Próbowali też go zmieniać, ale nie zawsze zmiana była korzystna.
Pomoc rezydentki żadna. Ograniczała się do sprzedania wycieczek. Bagatelizowała problem z brakiem możliwości dokupienia dalszego pobytu w pokoju. Na lotnisko zabierał nas przedstawiciel lokalnego przewoźnika, który nie umiał słowa po Polsku i wysiadł w centrum miasta. Autokar pełny turystów został pozbawiony jakiejkolwiek opieki biura podróży. Podróżowałam z różnymi biurami podróży, ale takich kłamstw i lekceważenia klienta nie przerabiałam. Odradzam Itakę i nie dajcie się zwieść godzinami lotów.ZaletybrakWadyBrak rzetelności i opieki biura podróży na miejscu -
~Zawiedziony klient / 2021-06-07 11:41
Anulują rezerwację "z powodu zbyt małej liczby chętnych" i podając alternatywę, nie udzielają podstawowych informacji (cena, godziny wylotu itp.). Nie odbierają telefonów, dwa dni po kilka godzin prób i nic. Nie odpisują na maile. To nie dawna Itaka, tylko biuro Krzak Spółka Bez Odpowiedzialności. OSTRZEGAM WSZYSTKICH: WPŁACONA ZALICZKA TO SPALONE PIENIĄDZE. BYŁEM WIELOLETNIM KLIENTEM. TERAZ - NIGDY WIĘCEJ!!! WadyBRAK KONTAKTU. -
~Zdzisław / 2021-08-31 14:37
Nie wiem kto zarządza tą firmą. Chyba sami niekompetentni ludzie. Za niewykorzystane dni wczasów czekałem na zwrot pieniędzy, prawie rok. Niedouczona pracownica itaki napisała mnie, że decyzją jaką wydali o niewypłacaniu pieniędzy tylko zamianą ich na bon wakacyjny, jest decyzją ostateczną. A kim wy jesteście, że jakiekolwiek tego typu decyzje macie prawo wydawać?. Poszedłem bezpośrednio do sądu i w ciągu miesiąca, zaległe wraz z odsetkami pieniądze miałem na koncie. Potencjalnie oszukani przez tą firmę, nie bójcie się iść do sądu. ZaletyzeroWady100% -
~ZK / 2019-12-21 01:02
Wiele razy bylam przestrzegana przed fatalną a raczej brakiem organizacji w biurze podrozy Itaka. Zaryzykowałam ze wzgledu na konieczność powrotu do Polski przed Nowym Rokiem. Opóźnienie lotu 20 godzin brak samolotu zastępczego i przedłużająca się współpraca z liniami Panorama które od lat mają fatalną opinię to absurd XXI wieku.Jeśli komukolwiek z Was przyjdzie do głowy kupić wycieczkę w Itace proszę zaopatrzyć się również w leki uspokajające ZaletyBrakWadyFunkcjonowanie biura to jedna wielka żenada!!!!!!!! -
-
~Zły / 2021-12-14 10:18
Witam, ja również Pragnę przestrzec klientów przed tym biurem , które jako agent sprzedaje zarabiając na „tzw ubezpieczenie „TU Ergo natomiast nie ponosi żadnej odpowiedzialności za odwołaną imprezę z ich winy , ani też nie pośredniczy w kontaktach z ubezpieczycielem , pobierając składkę ubezpieczenia przedstawiając warianty chroniące klienta przed ryzykami. ZaletyBrakWadyWiele -
~Zona / 2021-06-16 13:54
Przez Itakę wymarzona podróż poślubna stała się koszmarem...
wycieczka została nam skrócona o 7 dni i nie zostaliśmy o tym poinformowani przed wylotem, chociaż Itaka doskonale wiedziała, że całość naszej wycieczki się nie odbędzie. Świadczy o tym chociażby to, że przed naszym wylotem na stronie Itaki była dostępna oferta do tego samego hotelu w terminie 12-19.01.2021. Osoby podróżujące na wycieczkę objazdową 14 dniową wiedziały o tym że wycieczka jest skrócona do 7 dni.
Co więcej, po przylocie na Kubę , rezydent przekazał nam dwie informację:
państwa wycieczka zostaje skrócona do 19.01, ponieważ Kuba się zamyka (Hotel przyjmował nowych turystów z Kanady nawet w dniu naszego wyjazdu. Wszyscy z obsługi hotelowej informowali nas, że się nie zamykają. Przedstawione informacje od rezydenta okazały się kłamstwem)
zapraszam do autokaru nr 3.
Royalton Cayo Santa Maria, przez Itakę przedstawiony jako 5 gwiazdkowy hotel z opcją All inclusive 24 Ultra - po tygodniowym koszmarze, wróciliśmy głodni. Skromne jedzenie jakie było oferowanie nie odzwierciedlało oferty jaką nam Państwo przedstawili. Ziemniaki w proszku, Ryba słodkowodna - nieprzyjemnie pachnąca. Dodatkowo, chleb i masło, którymi przez większość czasu się żywiliśmy. Na cały hotel jedna buteleczka z oliwą z oliwek i octem balsamicznym. Soki z owoców były dostępne dwa, a i tak rozcieńczone wodą. Pani, która rzekomo miała podawać na talerz to, co jej się wskaże, nakładała po plasterku lub po 2 wyłożonych owoców, a jak się poprosiło o więcej, to kręciła głową. Sytuacje wprawiały nas w zakłopotanie bo wyglądało, że człowiek za dużo wymaga.
zero owoców morza
zero sałatek
zero warzyw
zero przypraw.
Raz udało nam się zamówić spaghetti, dostaliśmy zagrzany makaron z keczupem i plasterkiem żółtego sera.
Frytki zawsze zwęglone - nie do zjedzenia. Po tacos, które było dostępne od 11.30 ustawiały się kolejki. Kto pierwszy ten lepszy, nigdy nie starczyło dla wszystkich.
Jeśli ktoś chciał zjeść sobie trochę krewetek lub langustę, to musiał zapłacić 10 USD "na boku" /szt. do obsługi którzy pokątnie przynosili jedzenie z zaplecza i przygotowywali.
Sytuacje, które miały miejsce w hotelu nie powinny się zdarzyć.
3. w hotelu nie było żadnych atrakcji, nie było żadnych animacji, żadnych dyskotek (hotel 18plus).
4. brak bezpieczeństwa i zarozumiała obsługa - dochodziło do kradzieży z sejfów! 2 pary z naszej wycieczki zostały okradzione. Kierownictwo hotelu nie chciało wezwać policji i kłamali w żywe oczy. Nie chcieli udostępniać zapisu wejść i wyjść z pokoju. W związku z tym, codziennie zabieraliśmy wszystkie rzeczy ( laptopy, telefony, wizy, paszporty, karty płatnicze i gotówkę) ze sobą wszędzie.
5. Robactwo w pokoju.
6. Ciągłe awarie z WC
7. Brudna plaża - pozostałości paliwa ze statku na brzegu i piasku. Wiele osób, w tym również my, zostało ubrudzonych tą tłustą i kleistą substancją. Plaża, mimo naszych zgłoszeń, nie została wyczyszczona ani zamknięta.
Zgłaszając reklamację, pracownicy Itaki stwierdzili, że przesadzamy i przyznali voucher tylko za niewykorzystane 6 noclegów co w przełożeniu do całości kosztów wydaje się śmieszką kwotą.
NIGDY NIGDZIE NIE POLECĘ Z ITAKĄ I NIKOMU JEJ NIE POLECAM.ZaletyzeroWadycałe mnóstwo, opis powyżej -
~zorro / 2019-06-18 15:45
O triku stosowanym przez biura podróży a polegającym na zmianie godzin wylotu i powrotu pisano już wile na forach internetowych. BP Nowa Itaka sp. z o.o. robi to od lat występując pod starą jak i pod nową nazwą, zwłaszcza dla imprez kupionych w first minute. Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa w Imprezach Turystycznych tego biura, pierwszy i ostatni dzień imprezy przeznaczony jest na transport a nie na wypoczynek. Tylko, że ten pierwszy dzień kończy się o godzinie 24.00 i do tego czasu uczestnik imprezy powinien znaleźć się w hotelu, nie pięć minut po tej godzinie ani tym bardziej nie powinien jeszcze być w samolocie do miejsca przeznaczenia albo w autobusie z lotniska do hotelu. To samo w ostatnim dniu pobytu (wylotu). Ponadto BP Nowa Itaka sp. z o.o. na swojej stronie internetowej w zakładce "FAQ" u dołu strony wyjaśnia, że ... "w przypadku wyjazdów tygodniowych, gwarantujemy 7 noclegów, a w przypadku 2-tygodniowych – 14 noclegów." - nocleg to na pewno nie jest opuszczanie hotelu w dniu wylotu o np. drugiej godzinie w nocy i wyjazd na lotnisko. Skoro tak to dodatkowo BP Nowa Itaka sp. z o.o. nie przestrzega tych zapisów, nie wspominając już o ustawie o usługach turystycznych. Zasada jest prosta, jeśli mamy do czynienie z takim traktowaniem klienta to należy napisać reklamację (tylko na piśmie listem poleconym) a w przypadku odmowy rekompensaty ponowić ją albo od razu skierować pozew do sądu. Od razu zaznaczam, że takie instytucje jak UOKiK oraz Polska izba Turystyki nie ruszą tu palcem - to z praktyki. Ja swego czasu załatwiłem to we własnym zakresie. Najlepiej aby takich skarg lub pozwów było wiele, wtedy można liczyć na opamiętanie. Niestety inne biura podróży też tak robią i nadal będą taką taktykę stosować aż do chwili gdy zaczną tracić szmal.Moja ocena punktowa nie ma tu znaczenia. ZaletyBrak.WadyJak w tekście. -
~Zuzanna / 2018-10-24 11:55
Daję Itace 1 punkt za dwa doświadczenia które mam za sobą.
Pierwsze to zamiana hotelu podczas wyjazduu na Madere na położony 30 km od miejsca na którym nam zależało. Hotel położony w odosobnionym miejscu. Oczywiście żadne reklamacje ani rekompensaty za zepsute wakacje czy konieczność wynajmowania samochodu nie zostały przez Itakę uwzględnione.
Drugie to manipulowanie przy opiniach wystawianych na ich stronie po odbyciu wycieczki. Nie publikują komentarza jeżeli im nie pasuje i sami zawyzaja ocenę główną. W przypadku naszej opinii przyznali sobie 6 na 6 chociaż nie wynika to z ocen cząstkowych !
-
~ADMINN / 2008-12-03 00:45
Spędziłem z tym biurem już ponad dwa wyjazdy. Jestem zadowolony i w chwili obecnej nie zamierzam rezygnować z ich usług. Wcześniej oczywiście korzystałem z różnych biur podróży. Nie mam im nic do zarzucenia, ale moje wewnętrzne odczucia przechylają szalę w stronę Itaki. ZaletyJest ich wiele, ale to co robi na mnie wyjątkowe wrażenie, to doskonała organizacja wyjazdów.WadyNajwiększym minusem jest czas który tak szybko płynie kiedy spędzamy wakacje!! Dlaczego to co dobre kończy się najszybciej?Spędzam z nimi wakacje od dwóch lat!!! -
~Andrzej Wilk / 2008-12-16 14:24
Więc zacznę od prostej sprawy. Zanim skorzystałem z biura Itaka miałem obawy. Zresztą to chyba normalne, najczęściej ludzie mają spory dystans do nowych rzeczy. Jednak za namową mojej żonki, która dostała relację od swojej przyjaciółki z pracy zdecydowałem się na wyjazd z tym biurem. W czerwcu br. byliśmy w Hiszpanii. Powiem tak jestem zadowolony. Wycieczka nazywała się "W rytmie flamengo". Moja żonka była zadowolona najbardziej ze wszystkich uczestników tego wyjazdu. Wyjaz do Hiszpani był jej największym marzeniem. Bardzo chciała poznać historię i zobaczyć architekturę budowli. Udało się. Cieszę się że mogłem uczestniczyć w realizacji jej marzenia. Zalety- bardzo dobra organizacja
- opieka rezydentaWady- za krótko!! Moglibyśmy tam zostać na zawsze -
~Kinga / 2008-12-03 08:53
Hej, od paru ładnych lat miałam okazję pozwiedzać trochę świata i to właśnie dzięki biurze Itaka mogę z ręka na sercu powiedzieć że wszystkie wyjazdy wspominam niezwykle miło, jakoś usług jak najbardziej oferowana jest na wysokim poziomie, hotele zgodne z opisami, rezydenci Itaki to bardzo kompetentni ludzie, zawsze chętni do pomocy więc mogę powiedzieć tylko jedno wszystkie moje wyjazdy z tym biurem były rewelacyjne!!! Byłam z nimi mi.in na Teneryfie, Egipcie, we Włoszech. Oczywiście zamierzam kontynuować z nimi podróże, już nawet zaczęłam przeglądać najnowszą ofertę 2009 i z pewnością znajdę coś dla siebie. A więc dostają ode mnie w pełni zasłużony pozytyw! Pozdrawiam wszystkich miłośników podróży. -
~Mya / 2013-12-22 00:10
Ja byłam z biura ITAKA w Turcji i dwa razy na Dominikanie. Pierwsza podróż była prezentem od męża, ale kolejne wybraliśmy już razem. Podróż spokojna, bezproblemowa. Wszystko było tak jak w ofercie. Śmiało mogę polecić Zalety- warunki zgodne z prezentowaną ofertą -
-
~Patrycja / 2009-12-24 08:23
Nie ma się w sumie co dziwić, że biuro wysunęło się na pozycje liderka na rynku turystycznym. Duży wybór atrakcyjnych kierunków, niskie ceny i solidność wreszcie zaowocowały. Polecam -
~Radek / 2015-10-12 11:20
Wróciłem własnie z podrózy mojego życia i jestem bardzo zadowolony, ze postawiłem własnie na to biuro. Polecała mi je znajoma i teraz także ja będę je polecał. Wszystko zgodnie z umową, hotel i wycieczki tak jak zaplanowane. Wszystko na plus. Zalety- wszystko zgodnie z umową -
~Tomasz.Dabrowki / 2008-12-04 10:51
byłem na Cyprze razem z moją rodzinką (żoną i dzieckiem) właśnie z tym biurem podróży, przyznaje szczerze że obawiałem się trochę wyjazdu tym bardziej z tego względu że była to nasza pierwsza podróż w dodatku z naszym maleństwem, więc razem z żoną najbardziej zależało nam właśnie na bezpieczeństwie, spokojnej podróży ale i oczywiście na fajnie spędzonym czasie. Cała podróż właśnie taka była, zapewniono wspaniałą opiekę nam i dziecku, tym samym biuro Itaka zyskało w naszych oczach uznanie, polecamy je oczywiście naszym znajomym którzy także chcą troszkę zwiedzić świata z kompetentnym biurem. Piszę tu bo chciałem się podzielić moją opinią z osobami które być może wahają się nad możliwością podróży z nimi, Kochani spokojnie możecie z nimi lecieć
Pozdrawiam i życzę wam samych takich podróży jak nasza!Zaletywszystko co opisałem przemawia na plusWadynie ma
strona 51 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »