ZaletyBRAK
strona 50 z 54
- « poprzednia
- 1 ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- nastepna »
-
~rozczarowana / 2018-09-06 21:43Ocena: 1.00 / 5
Z Itaką byliśmy po raz pierwszy i na pewno ostatni. W wykupionej ofercie mieliśmy dostać apartament 3 osobowy (pokój dzienny z aneksem kuchennym i sypialnię). To co otrzymaliśmy nie miało z ofertą nic wspólnego. Pobyt miał trwać od 8 do 16 sierpnia. W ofercie zapisane 8 dni. Wylot był 8 sierpnia o 23.00 a nasz pobyt w hotelu rozpoczął się o 5 rano 9 sierpnia. Natomiast wykwaterowanie było 15 sierpnia do godziny 10.00 niestety bez możliwości dopłaty do przedłużenia doby. Dodam, że wyjazd z hotelu był o 22.00 a wylot o 1 w nocy. Itaka wprowadza klientów pisząc że pobyt trwa 8 dni zamiast napisać ile dób spędza się w hotelu. Nocne godziny lotów to celowe posunięcie aby oberwać klientom doby hotelowe. Rezydentka zupełnie nie pomocna choć prosiliśmy ją o interwencję. Jak zwykle ich zadanie polega głównie na handlu wycieczkami fakultatywnymi. Jak zwykle polski operator dostaje gorsze pokoje a polski turysta jest traktowany jak obywatel gorszego sortu, choć zaznaczę, że nasza oferta pomimo wczesnej rezerwacji wcale nie była tania. Przestrzegam przed ITAKĄ -
-
~Rozczarowana / 2025-08-07 13:36Ocena: 1.00 / 5
Oferta wakacji all inclusive w Albanii hotel Grand Blue Fafa, wskazane 5 gwiazdek jest raczej życzeniem a nie rzeczywistością. Hotel 3 gwiazdkowy. Organizatorem wycieczki jest Itaka. Mimo że transfer na lotnisko zaplanowany jest o północy, pokój musiałam opuścić o 10. I tak to północy mam się włóczyć po hotelu i siedzieć w lobby. Gdy zadzwoniłam do opiekuna Itaki usłyszałam że powinnam się cieszyć że w ogóle mogę jeszcze korzystać z infrastruktury hotelu. Więc wysoka cena jakość słaba. ZaletyBrakWadyWiele -
~Sandra / 2023-02-23 11:47Ocena: 1.00 / 5
JESZCZE raz o Tabie, bo dostaję od Wielu z Państwa mnóstwo pytań dotyczących Itaki.
Moja odpowiedź nie jest podsycana nienawiścią, złością do Itaki i nie pracuję dla żadnego innego biura, czy organizatora- co co chwilę czytam o sobie. Piszę to co jest na MIEJSCU, co jest faktem i co trwa od dawna.
Szanowni Państwo, Miłośnicy podróży.
Ogólnie Taba jest piękna ,,księżycowy krajobraz".
Hotel Strand Taba Heights także- ale uwaga! Po 22:00 kończy się All Inclusive i nie ma możliwości skorzystania z oferty, by otrzymać drinka lub napój. Wyłącznie za opłatą! Bez opłat jest woda z dystrybutora, można też pójść pieszo do ,, miasteczka" - na terenie kompleksu hotelowego. Dyskoteka, zabawa trwa dalej, lecz napoje trzeba zamawiać i za wszystko płacić. ( Dla mnie nie był to problem - bo alkoholu nie potrzebowałem).
Kolejna sprawa to STRASZNE PRAKTYKI ITAKI zakaz wypuszczania ludzi z Hotelu ( na zewnątrz za jego teren).
Zakaz wjazdu i wyjazdu do miasta na własną rękę. Całkowity zakaz wyjazdu na Wycieczki lokalne z innymi biurami ( BOJĄ SIĘ PRZYJEŻDŻAĆ PO TURYSTÓW ZNAJĄ ,, WIĘZIENIE ITAKI"). Itaka ma monopol i uniemożliwia wszystkim opuszczenie terenu resortu. To kryminogenne praktyki!
Ogólnie --- miejsce i hotel+ personel uczynny ( Rezydenci ITAKI - wiadomo, zero podstawowej wiedzy i perfidne stosy kłamstw).
Podczas pobytu w Tabie można skorzystać z hotelowego mini busa i pojechać nim do niby miasteczka dla turystów- położonego na terenie obiektu, by zrobić zakupy.
Potem czytam w komentarzach i opiniach, że ,,ja wyszłam wyszedłem i byłem w mieście i można wychodzić ". - Niestety to iluzja i nie można wychodzić. To miasteczko ( nawet urokliwe i ładne) jest na terenie kompleksu hotelowego.
Taba -- może być -- wykupić Lot sam bo jest to możliwe i potem SAMEMU nocleg.
Kategorycznie jednak JESZCZE raz ostrzegam i odradzam Wszystkim Itakę Itaka .
Itaka nie chce, by inne biura i osoby za uczciwe ceny zabierały Państwa na lokalne wyprawy i wyjazdy. Będąc tam jesteście więc zdani na Masakrycznie kilkukrotnie wyższe CENY niż w lokalnych legalnych biurach.
Szanowni Państwo, JESZCZE raz na koniec. Nie jestem z żadnej konkurencji i zależy mi wyłącznie, by wreszcie było uczciwe podejście do Klienta a tak ze strony ITAKI nie jest.
- POLECAM naprawdę poczytać wpisy prawdziwych klientów nie trolli i osób z Itaki piszących pozytywne opinie i komentarze.
ZaletyŻadneWadyWiele -
~Sebastian / 2023-06-11 15:46Ocena: 1.00 / 5
Ciekawe czy Pan Henicz czyta te komentarze. Widzę, że jest co raz gorzej z tym biurem. ZaletybrakWadybrak zaufania -
~Simon / 2025-09-05 21:23Ocena: 1.00 / 5
Oszustwo - mają pasażerów gdzieś. Jak coś idzie nie tak to nawet narażą życie klientów. Unikać jak ognia! ZaletyBrakWadyWszystkie możliwe -
~Stanislaw / 2021-10-02 15:08Ocena: 1.00 / 5
wykupiliśmy 8 DNIOWA wycieczkę w terminie 26.09-04.10 po przyjeździe do hotelu w niedziele 26.09 o godziny 12 30 koczowaliśmy na korytarzu do godziny 15 bez możliwości zjedzenia posiłku samolot przyleciał z opóźnieniem, nikt z obsługi hotelu ani biura Itaka, nie kontaktował się z nami przez cały pobyt, wysiedliśmy z autobusu i pozostaliśmy sami sobie. Jedyny pracownik Itaki, z którym mieliśmy styczność to Pani która wskazała numer autobusu do którego mieliśmy wsiąść. Wylatujemy w PONIEDZIAŁEK o godzinie 4 nad ranem. Miły Pan na recepcji na pytanie do kiedy mamy się wymeldować oznajmił nam, że najlepiej będzie jak wymeldujemy się w NIEDZIELE DO GODZINY 11. Przez 18 godzin pozostajemy bez dachu nad głowa, możliwości skorzystania z prysznica, posiłku czy przespania się. To nie są 8 dniowe wczasy tylko. 6,5 doby. pozostałe 1,5 dnia to koczowanie na korytarzu w pseudo hotelu. Uważamy to za nieludzkie i sprzeczne z tym za co zapłaciliśmy. jak mamy odpocząć czy się zrelaksować, skoro karzecie nam koczować przez w sumie 20 godzin, brudni i głodni. Czujemy się oszukani -
~Stefan / 2020-08-10 12:46Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie odradzam dokonywanie rezerwacji w Itaka! Umowy absolutnie nieprzyjazne dla klientów. Kupiliśmy rodzinne wakacje na 6 osób w listopadzie 2019 r., wyjazd w lipcu 2020. Dwa tygodnie przed wyjazdem Itaka potwierdziła, że wyjazd na Cypr będzie realizowany i poprosiła o zapłacenie pozostałej kwoty. Tydzień później Itaka odwołała wyjazd i zwróci nam pieniądze dopiero za 6 miesięcy. Itaka nie wykonała jeszcze ani jednej usługi, ale mamy pożyczyć im nasze pieniądze. Tak myśli Itaka o obsłudze klienta i uczciwości… To szczyt bezczelności! Nigdy więcej z Itaką! -
~Sylwia / 2018-05-23 09:47Ocena: 1.00 / 5
Egipt jedynie z czym będzie się mi kojarzył to z wykorzystywaniem zabiedzonych, poranionych, wycieńczonych koni m.in. w Luksorze i Edfu !!! O dewastacji raf koralowych i okrutnym losie psów i osiołków już nie wspomne, , ale do zamęczania koni w dorożkach jak najbardziej biura podróży przykładają ręce! Bo TYLKO turyści korzystają z dorożek !!! Dlaczego nie korzysta się z tuk-tuków jak tubylcy !? W fakultecie po Luksorze specjalnie NIE brałam udziału by nie sponsorować tego okrucieństwa. Ale w Edfu uczestnicy są zmuszeni do podjazdu dorożką, ponieważ specjalnie przeniesiono bramę wejściową do zabytków dalej, by jeszcze wydoić kasę na cierpieniu koni ! I mimo, że w obowiązkowym pakiecie powinno być wszystko opłacone, to jeszcze woźnica-okrutnik wyciąga łape po datek! Ja oczywiście NIE płaciłam – bo NIE będe sponsorować okrucieństwa wobec zwierząt ! Chciałam iść piechotą lub jechać tuk-tukiem, ale nie dano mi wyboru!
Wiadomo, że prymitywni ludzie są okrutni wobec zwierząt i nie mamy wpływu na lokalne "tradycje", ale o poziomie cywilizacyjnym właśnie świadczy stosunek do zwierząt i jeżeli nie chcemy zniżać się do poziomu prymitywizmu NIE możemy przykładać ręki do okrucieństwa! Chyba, że sami jesteśmy prymitywnym społeczeństwem o czym świadczy los m.in. koni z Morskiego Oka, Skaryszewie, psów w Wojtyszkach !?
W imieniu uczestników wycieczki po Egipcie - domagamy się wykluczenia z programu korzystania z dorożek i bojkotu u lokalnych władz – OKRUTNEGO TRAKTOWANIA KONI !!!
Oraz domagamy się wykluczenia z wszelkich wycieczek w innych krajach (jak np. słonie w Indiach i Tajlandii) - okrucieństwa wobec zwierząt i dewastowania natury !!! -
-
~Sylwia / 2018-07-26 21:51Ocena: 1.00 / 5
Droga Itako,jestem bardzo rozczarowana waszym podejściem do klienta a raczej jego brakiem. Wiele do życzenia pozostawiają kompetencje i profesjonalizm (w sumie jego brak!) państwa pracowników. Myślałam, że mają oni pomagać i dbać o klienta. Niestety w ostatnim czasie przekonałam się, że pomagają-owszem ale z wyborem wycieczki i przy wpłacaniu pieniędzy. Później? Umywają ręce. Przecież wycieczka zapłacona to po co się starać i pomagać. Przejdę do sedna. 2 tygodnie przed planowanym wylotem został przełożony nam lot na godzinę 21.00, co oznacza, że na miejscu będziemy około 2/3 w nocy (a jest to już druga doba hotelowa). Również powrotny lot został nam skrócony prawie o 3 h. Jeśli dobrze pamiętam była to wycieczka 8 dniowa, a z tego teraz wynika, że jednak tak nie jest. Oszustwo w biały dzień. Nie polecam. -
~Szymon / 2025-07-15 14:12Ocena: 1.00 / 5
Drodzy turyści - zanim zdecydujecie się na wyjazd zorganizowany przez biuro podróży ITAKA - szczególnie "Bałkański wehikuł czasu" dwa razy się zastanówcie.
Nasz wyjazd odbył się w terminie 5-12 czerwca - lot z poznania. (Rezerwacja nr 12662675)
W dniu przylotu napotkaliśmy istotny problem organizacyjny - pomimo wczesnego dotarcia do hotelu (około godziny 6:00), nie zapewniono nam zakwaterowania. Zostaliśmy zmuszeni do oczekiwania na pokój aż do godziny 14:00, czyli przez 8 godzin, siedząc w hotelowej recepcji z bagażami. Warto nadmienić, że nasz lot napotkał dwugodzinne opóźnienie, a więc planowo powinniśmy dotrzeć do hotelu o godzinie 4 rano.
Zaznaczę, że cała grupa lecąca z poznania stawiła się zgodnie z planem wycieczki na lotnisku o północy, a więc cała noc nieprzespana.
W opisie wycieczki zawarto informację „Zależne od godziny przylotu zakwaterowanie” co jasno wskazuje na otrzymanie kluczy do pokoju zaraz po przybyciu do hotelu.
Reklamacja została zgłoszona do Itaki, natomiast Pani Karina Matysek nie widzi żadnego problemu w zaistniałej sytuacji i reklamację odrzuciła. Zrzuciła winę na hotelarza twierdząc, że nie miał obowiązku kwaterowania nas przed rozpoczęciem dobry hotelowej.
W całej tej sytuacji najgorsze jest to, że człowiek nie był o tym poinformowany. W życiu nie zgodziłbym się na taki scenariusz, tym bardziej, że dzień przed wylotem człowiek nie miał możliwości na wypoczynek ze względu na pracę.
Dodatkowo nie mieliśmy możliwości wykupienia na własną rękę dodatkowej doby, gdyż zwyczajnie hotel nie był na to przygotowany.
Odradzam biuro Itaka. Swoich klientów traktują jak bydło. Udzielają nieprawdziwych informacji w swoich opisach. Jeśli macie już wykupione jakieś wycieczki, to koniecznie wypytajcie o wszystko, bo opis wyjazdu to jedno wielko oszustwo. Zapraszam do kontaktu każdego kto chce uzyskać szczegóły całej tej sytuacji. -
~Ta słabsza połowa / 2023-08-28 22:52Ocena: 1.00 / 5
To co się wydarzyło dnia 27.08.2023 przekroczyło wszelkie granice. Nasz lot został zaplanowany na godzinę 12:05. Odprawa przebiegła pomyślnie. Przyszła pora na boarding oderwali nam bilety podjechały autobusy po czym jednak zostaliśmy zawróceni że samolot jednak opóźni się o godzinę, następnie o 1:55. Gdy zbliżała się godzina odlotu pojawiło sie opóźnienie 5 godz. Nie dostawaliśmy żadnych informacji od nikogo. Nikt nic nie wiedział. Opiekun itaki nawet się nie pokazał. Po upływie 5 godzin nadal żadnych informacji. Samolot tych samych lini lotniczych w to samo miejsce o planowanym odlocie kolo 14 wyleciał o 17:55. Ludzie dzwonili do swoich biur w ktorych kupili wycieczki i kazdy mowil cos innego. Nastepnie dostalismy sms ze szukaja dla nas hotelu i lot sie nie odbedzie. Siedzielismy i czekalismy nie wiadomo na co. O godz 20:50 zostaliśmy powiadomieni ze jednak lecimy i lot wystartuje o 23. O 23 dowiedzieliśmy sie ze 37 osob wybranych nie leci ponieważ zamówili za mały samolot. To jest skandal !!! Dowiedzielismy się ze nie lecimy. Kazali udac sie po bagaz na ktory jak sie okazało musielismy czekac kolejne 2 godz. I tak po 16 godzinach na lotnisku my oraz 35 innych osob musielismy wrocic do domu -
~Tadeusz / 2020-03-20 11:44Ocena: 1.00 / 5
Czekam na zwrot gotówki za odwołany lot 3 tydzień i jak do tej pory nie zwrócili . Nigdy więcej nie skorzystam z Itaki . -
~TiTo / 2019-07-08 20:59Ocena: 1.00 / 5
Szczerze odradzam, szkoda słów na uzasadnianie, kto ich zna i wie co się dzieje, nie będzie miał wątpliwości. Czas na zmiany. Itaka idzie w zapomnienie. ZaletybrakWadyZ szacunku do czytelników ........ -
~Tomas / 2023-06-08 21:09Ocena: 1.00 / 5
Mam urlop dopiero pod koniec czerwca ale już jestem zawiedziona. Wylot pierwotnie miał być o godzinie 2 rano. Zaraz po wpłaceniu reszty pieniędzy za wycieczkę dostaliśmy smsa z informacja o zmianie wylotu na godzinę 23. Stracilismy caly dzien urlopu. Jeżeli ta informacja wcześniej by do nas trafiła zrezygnowalibyśmy z wycieczki tracąc 30%, teraz nie mamy możliwości rezygnacji gdyż musielibyśmy zapłacić 50% od calosci. Nie polecam. -
~Tomasz / 2023-02-16 15:36Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej Itaki!!! Niedoinformowani pracownicy oraz rezydentka co zmusiło nas na poniesienie oddatkowych, niemałych kosztów. Oczywiście wina jak zawsze leży po naszej stronie!!! ZaletyBrakWadyWyzysk i jedno wielkie oszustwo!!! -
~Tomasz / 2024-09-23 19:06Ocena: 1.00 / 5
W sierpniu 2024 mieliśmy tą wątpliwą przyjemność skorzystać z oferty tego hotelu. Hotel absolutnie nie zasługuje na 4 gwiazdki. Nie wiem czy zasługuje nawet na 2. W pełni zgadzamy się z negatywnymi ocenami obu Pań które ostatnio zamieściły swoje opinie z pobytu. Hotel jest bardzo zaniedbany. Nikt w niego nie inwestuje. Pokoje zaniedbane, brudne z bardzo wieloma defektami (niesprawne sprzęty agd, uszkodzone meble, skorodowana armatura, braki w wyposażeniu, niedoróbki w wykończeniu pokoi). Basen zaniedbany z wieloma dziurami w plastikowych kratkach odpływowych. W wielu miejscach kratki przy basenie czarne od brudu. Wszędobylskie robactwo (pokoje, korytarze, tzw. restauracja). Restauracja to obraz brudu i kompletnego braku jakiejkolwiek higieny u personelu. Nie posiada włączonej klimatyzacji. Posiłki spożywane w 30 stopniach. Stoły i krzesła brudne i popękane. Jedzenie monotonne, niesmaczne, wielokrotnie przerabiane. Nieświeże i psujące się owoce i warzywa. Personel pali papierosy w restauracji. Hotel cechuje całkowity brak elementarnej higieny u personelu (mycie podłogi, palenie papierosów i jednocześnie wydawanie posiłków, brak rękawiczek przy wykładaniu jedzenia). Chłodziarka z lodami z brudem, pleśnią i robakami. Tzw. bar przy basenie istnieje ale nic nie oferuje w ramach obiecanego All inclusive. Stoi po prostu pusty. Boisko do siatkówki to skoszona trawa, dwa zdezelowane słupy i porwana siatka. W hotelu nic się nie dzieje - żadnych animacji dla dzieci czy tematycznych wieczorów. Hotel nie posiada terminala płatniczego. Jedyne zalety z pobytu to piękne morze, pogoda, urokliwe miasteczko i goście hotelowi z Polski ale to już nie jest zasługą hotelu.
Uwaga ! (aktualizacja opinii po rozwiązaniu reklamacji).
Biuro podróży Itaka nie uznaje żadnych uwag i zastrzeżeń. Wszelkie reklamacje nawet mając zdjęcia robactwa, dziur w okolicy basenu, brudu, pleśni uznaje za bezzasadne. Nie ma żadnego właściwego podejścia do Klienta która zapłacił spore pieniądze za wakacje. Ani złotówki rabatu i rekompensaty. Jeżeli cenicie Państwo swój czas, pieniądze, komfort wypoczynku, troskę o dobro rodziny stanowczo odradzamy.ZaletyPogoda, klimat i morze.WadyW sierpniu 2024 mieliśmy tą wątpliwą przyjemność skorzystać z oferty tego hotelu. Hotel absolutnie nie zasługuje na 4 gwiazdki. Nie wiem czy zasługuje nawet na 2. W pełni zgadzamy się z negatywnymi ocenami obu Pań które ostatnio zamieściły swoje opinie z pobytu. Hotel jest bardzo zaniedbany. Nikt w niego nie inwestuje. Pokoje zaniedbane, brudne z bardzo wieloma defektami (niesprawne sprzęty agd, uszkodzone meble, skorodowana armatura, braki w wyposażeniu, niedoróbki w wykończeniu pokoi). Basen zaniedbany z wieloma dziurami w plastikowych kratkach odpływowych. W wielu miejscach kratki przy basenie czarne od brudu. Wszędobylskie robactwo (pokoje, korytarze, tzw. restauracja). Restauracja to obraz brudu i kompletnego braku jakiejkolwiek higieny u personelu. Nie posiada włączonej klimatyzacji. Posiłki spożywane w 30 stopniach. Stoły i krzesła brudne i popękane. Jedzenie monotonne, niesmaczne, wielokrotnie przerabiane. Nieświeże i psujące się owoce i warzywa. Personel pali papierosy w restauracji. Hotel cechuje całkowity brak elementarnej higieny u personelu (mycie podłogi, palenie papierosów i jednocześnie wydawanie posiłków, brak rękawiczek przy wykładaniu jedzenia). Chłodziarka z lodami z brudem, pleśnią i robakami. Tzw. bar przy basenie istnieje ale nic nie oferuje w ramach obiecanego All inclusive. Stoi po prostu pusty. Boisko do siatkówki to skoszona trawa, dwa zdezelowane słupy i porwana siatka. W hotelu nic się nie dzieje - żadnych animacji dla dzieci czy tematycznych wieczorów. Hotel nie posiada terminala płatniczego. Jedyne zalety z pobytu to piękne morze, pogoda, urokliwe miasteczko i goście hotelowi z Polski ale to już nie jest zasługą hotelu.
Uwaga ! (aktualizacja opinii po rozwiązaniu reklamacji).
Biuro podróży Itaka nie uznaje żadnych uwag i zastrzeżeń. Wszelkie reklamacje nawet mając zdjęcia robactwa, dziur w okolicy basenu, brudu, pleśni uznaje za bezzasadne. Nie ma żadnego właściwego podejścia do Klienta która zapłacił spore pieniądze za wakacje. Ani złotówki rabatu i rekompensaty. Jeżeli cenicie Państwo swój czas, pieniądze, komfort wypoczynku, troskę o dobro rodziny stanowczo odradzamy. -
-
~Tomek / 2021-02-19 16:18Ocena: 1.00 / 5
Unikać tego biura
Porażka
W porównaniu z innymi biurami oceniam na 0 na 10ZaletyBrakWadySame wady -
~Tomek / 2021-08-19 19:11Ocena: 1.00 / 5
Zapewniano nas jaki to świetny hotel El Mouradi Djerba Menzel totalny syf gorszego wyjazdu nie miałem w pierwszy dzień przyjazdu zmieniany pokój był 3 raz
Zjeżdżalnie nadające się do rozbiórki
Hotel powinien mieć max 2gwiazdkiZaletyŻadnychWadyZa mało miejsca żeby wymieniać
1.hotel wogole niczego
2.sam hotel totalnie do remontu
3.pokoje grzyb odpadający tynk
4.basen odpadające płytki i każda w innym kolorze a jak już odpada to cemencie i naprawione
5.stolowka to istny chlew nawet nie wiem czy w Polsce świnie nie mają czysciej
Dużo by pisać napewno z tą pselda foremka nigdy nie pojade -
~Tomek / 2022-06-24 08:16Ocena: 1.00 / 5
Przesunięto nam wylot z Zakynthos o 4 dni dokladnie 12 godzin przed wylotem . Podobno była informacja na mailu niestety nic nie dostałem. Ogolnie wakacje w Grecji jak i wakacje z itaka nie polecam. -
~Tomek / 2022-06-28 16:46Ocena: 1.00 / 5
UWAGA NA OSZUSTÓW!!!!!!!
Kupiliśmy wakacje na początku roku. Jak trzeba było płacić zaliczki to nie mieli problemów ale kiedy mieliśmy lecieć to się na nas wypieli. Samolotu nie było a my w drodze na lotnisko. Dodzwonic sie nie mozna do nich i propobuja kase ale bez kasy za ubezpieczenie. A co z naszymi wakacjami?
Nie dajcie sie nabrac na first minute bo poobracaja wasza kasa a pozniej puszcza w trabe.Wadywakacje ktorych nie ma
strona 50 z 54
- « poprzednia
- 1 ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- nastepna »
