Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1058 opinii

2.47 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz / 2023-02-16 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej Itaki!!! Niedoinformowani pracownicy oraz rezydentka co zmusiło nas na poniesienie oddatkowych, niemałych kosztów. Oczywiście wina jak zawsze leży po naszej stronie!!!
    ZaletyBrak
    WadyWyzysk i jedno wielkie oszustwo!!!
  • ~Tomasz / 2024-09-23 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    W sierpniu 2024 mieliśmy tą wątpliwą przyjemność skorzystać z oferty tego hotelu. Hotel absolutnie nie zasługuje na 4 gwiazdki. Nie wiem czy zasługuje nawet na 2. W pełni zgadzamy się z negatywnymi ocenami obu Pań które ostatnio zamieściły swoje opinie z pobytu. Hotel jest bardzo zaniedbany. Nikt w niego nie inwestuje. Pokoje zaniedbane, brudne z bardzo wieloma defektami (niesprawne sprzęty agd, uszkodzone meble, skorodowana armatura, braki w wyposażeniu, niedoróbki w wykończeniu pokoi). Basen zaniedbany z wieloma dziurami w plastikowych kratkach odpływowych. W wielu miejscach kratki przy basenie czarne od brudu. Wszędobylskie robactwo (pokoje, korytarze, tzw. restauracja). Restauracja to obraz brudu i kompletnego braku jakiejkolwiek higieny u personelu. Nie posiada włączonej klimatyzacji. Posiłki spożywane w 30 stopniach. Stoły i krzesła brudne i popękane. Jedzenie monotonne, niesmaczne, wielokrotnie przerabiane. Nieświeże i psujące się owoce i warzywa. Personel pali papierosy w restauracji. Hotel cechuje całkowity brak elementarnej higieny u personelu (mycie podłogi, palenie papierosów i jednocześnie wydawanie posiłków, brak rękawiczek przy wykładaniu jedzenia). Chłodziarka z lodami z brudem, pleśnią i robakami. Tzw. bar przy basenie istnieje ale nic nie oferuje w ramach obiecanego All inclusive. Stoi po prostu pusty. Boisko do siatkówki to skoszona trawa, dwa zdezelowane słupy i porwana siatka. W hotelu nic się nie dzieje - żadnych animacji dla dzieci czy tematycznych wieczorów. Hotel nie posiada terminala płatniczego. Jedyne zalety z pobytu to piękne morze, pogoda, urokliwe miasteczko i goście hotelowi z Polski ale to już nie jest zasługą hotelu.
    Uwaga ! (aktualizacja opinii po rozwiązaniu reklamacji).
    Biuro podróży Itaka nie uznaje żadnych uwag i zastrzeżeń. Wszelkie reklamacje nawet mając zdjęcia robactwa, dziur w okolicy basenu, brudu, pleśni uznaje za bezzasadne. Nie ma żadnego właściwego podejścia do Klienta która zapłacił spore pieniądze za wakacje. Ani złotówki rabatu i rekompensaty. Jeżeli cenicie Państwo swój czas, pieniądze, komfort wypoczynku, troskę o dobro rodziny stanowczo odradzamy.
    ZaletyPogoda, klimat i morze.
    WadyW sierpniu 2024 mieliśmy tą wątpliwą przyjemność skorzystać z oferty tego hotelu. Hotel absolutnie nie zasługuje na 4 gwiazdki. Nie wiem czy zasługuje nawet na 2. W pełni zgadzamy się z negatywnymi ocenami obu Pań które ostatnio zamieściły swoje opinie z pobytu. Hotel jest bardzo zaniedbany. Nikt w niego nie inwestuje. Pokoje zaniedbane, brudne z bardzo wieloma defektami (niesprawne sprzęty agd, uszkodzone meble, skorodowana armatura, braki w wyposażeniu, niedoróbki w wykończeniu pokoi). Basen zaniedbany z wieloma dziurami w plastikowych kratkach odpływowych. W wielu miejscach kratki przy basenie czarne od brudu. Wszędobylskie robactwo (pokoje, korytarze, tzw. restauracja). Restauracja to obraz brudu i kompletnego braku jakiejkolwiek higieny u personelu. Nie posiada włączonej klimatyzacji. Posiłki spożywane w 30 stopniach. Stoły i krzesła brudne i popękane. Jedzenie monotonne, niesmaczne, wielokrotnie przerabiane. Nieświeże i psujące się owoce i warzywa. Personel pali papierosy w restauracji. Hotel cechuje całkowity brak elementarnej higieny u personelu (mycie podłogi, palenie papierosów i jednocześnie wydawanie posiłków, brak rękawiczek przy wykładaniu jedzenia). Chłodziarka z lodami z brudem, pleśnią i robakami. Tzw. bar przy basenie istnieje ale nic nie oferuje w ramach obiecanego All inclusive. Stoi po prostu pusty. Boisko do siatkówki to skoszona trawa, dwa zdezelowane słupy i porwana siatka. W hotelu nic się nie dzieje - żadnych animacji dla dzieci czy tematycznych wieczorów. Hotel nie posiada terminala płatniczego. Jedyne zalety z pobytu to piękne morze, pogoda, urokliwe miasteczko i goście hotelowi z Polski ale to już nie jest zasługą hotelu.
    Uwaga ! (aktualizacja opinii po rozwiązaniu reklamacji).
    Biuro podróży Itaka nie uznaje żadnych uwag i zastrzeżeń. Wszelkie reklamacje nawet mając zdjęcia robactwa, dziur w okolicy basenu, brudu, pleśni uznaje za bezzasadne. Nie ma żadnego właściwego podejścia do Klienta która zapłacił spore pieniądze za wakacje. Ani złotówki rabatu i rekompensaty. Jeżeli cenicie Państwo swój czas, pieniądze, komfort wypoczynku, troskę o dobro rodziny stanowczo odradzamy.
  • ~Tomek / 2021-02-19 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikać tego biura
    Porażka
    W porównaniu z innymi biurami oceniam na 0 na 10
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Tomek / 2021-08-19 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapewniano nas jaki to świetny hotel El Mouradi Djerba Menzel totalny syf gorszego wyjazdu nie miałem w pierwszy dzień przyjazdu zmieniany pokój był 3 raz
    Zjeżdżalnie nadające się do rozbiórki
    Hotel powinien mieć max 2gwiazdki
    ZaletyŻadnych
    WadyZa mało miejsca żeby wymieniać
    1.hotel wogole niczego
    2.sam hotel totalnie do remontu
    3.pokoje grzyb odpadający tynk
    4.basen odpadające płytki i każda w innym kolorze a jak już odpada to cemencie i naprawione
    5.stolowka to istny chlew nawet nie wiem czy w Polsce świnie nie mają czysciej
    Dużo by pisać napewno z tą pselda foremka nigdy nie pojade
  • ~Tomek / 2022-06-24 08:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesunięto nam wylot z Zakynthos o 4 dni dokladnie 12 godzin przed wylotem . Podobno była informacja na mailu niestety nic nie dostałem. Ogolnie wakacje w Grecji jak i wakacje z itaka nie polecam.
  • ~Tomek / 2022-06-28 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA NA OSZUSTÓW!!!!!!!
    Kupiliśmy wakacje na początku roku. Jak trzeba było płacić zaliczki to nie mieli problemów ale kiedy mieliśmy lecieć to się na nas wypieli. Samolotu nie było a my w drodze na lotnisko. Dodzwonic sie nie mozna do nich i propobuja kase ale bez kasy za ubezpieczenie. A co z naszymi wakacjami?
    Nie dajcie sie nabrac na first minute bo poobracaja wasza kasa a pozniej puszcza w trabe.
    Wadywakacje ktorych nie ma
  • ~Tomek / 2022-08-10 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    To co pisze Julka to prawda. Moja żona jest z synem na tej wycieczce i potwierdza, że nie jest to program wycieczki za jaki zapłaciła. Zamiast objazdu po Islandii tylko objazd po hotelach w Reykjaviku. Nie respektują programu wycieczki, który podali do informacji Klientom. Dlaczego nikt nie został poinformowany przed wylotem o nieprawidłowościach tylko dopiero po przylocie. To czyste oszustwo. Świadomie wprowadzili wszystkich uczestników wycieczki w błąd.
    ZaletyPilot który podobno robi co się da ze swojej strony bo Itaka olewa. zabrali kasę i tyle. Oszuści !!!
  • ~Turcja / 2023-02-10 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieuczciwe, lekceważące podejście do klienta. Sprzedana oferta odbiegała od rzeczywistości. Po zakupie inna informacja niz przed.
    Odmowa uznania reklamacji przez Itaka a nawet brak odniesienia się do przedstawianych argumentów.
  • ~Turysta / 2019-07-25 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    brak słów na to co z tym biurem sie stało.
    Rezydent a raczej jego brak , firma wykupuje najgorsze miejsca w hotelu ( dowiedziałęm sie od menadżera hotelu, że ITaka stosuje takie praktyki ) Zdjecia w ofercie odbiegają od rzeczywistości.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Turysta / 2023-10-01 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro bez żadnego problemu wysłało nas na RODOS, gdzie szalały pożary, a TUI 23 lipca lipca odwołało loty na wyspę. Itaka twierdziła, że akurat to miejsce nie płonie, więc wakacje są bezpieczne. Zepsuty urlop, stres, wydana kasa, ale biuro uważa, że spędziliśmy wspaniałe wakacje śledząc przez cały czas ostrzeżenia o pożarach i ewakuacji z latającymi samolotami gaśniczymi nad głową. Rzeczywiście mój hotel działał normalnie, ale cała sytuacja była daleka od idealnego błogiego wakacyjnego spokoju. Po złożeniu reklamacji Itaka odpowiedziała, że nie widzi tutaj żadnych podstaw do rekompensaty, a wszystko odbywało się normalnie i zgodnie z wytycznymi władz na Rodos. Lepiej wybierzcie inne biuro. Oczywiście próbowałam zmienić miejsce, termin wakacji, ale spotkałam się z odmową.
    WadyWsadzili turystów do samolotu na wakacje na płonącej wyspie RODOS bez możliwości zamiany terminu i miejsca.
  • ~Turysta byle nie z itaka / 2021-01-19 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, nawet na pisma nie odpowiadają, przez tel. Po polsku nie rozumieją.
    Turystycznemu Funduszowi nie odpowiadają, ani nie podają danych, nie spełniają swoich obowiązków prawa polskiego, itd.
    WadyBrak zwrotów na wykupione wycieczki, które sami wcześniej odwołali. Ani 1 złotówki.
  • ~Tylko gosc / 2023-09-18 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteśmy na wakacjach w Turcji w pine Bay. Hotel super, jedzenie super. Animacje dla dzieci itp. Hotel polecamy z całego serca. Niestety Panie rezydentki to taka mafia. Sprzedają wycieczki i zabierają w szemrane miejsca że niby są sprawdzone i one polecają. Niestety zabierają ludzi w miejsca gdzie tylko stracicie swoje pieniądze. Nigdy nie dajcie się naciągać na jubilera,wino lub kosmetyki bo to samo kupicie w miasteczku o ponad połowę taniej. Kontakt z rezydentkami prawie zerowy,a jak już się dodzwonić ie to cie będą zbywały i nawet nie oddzwonią chociaż to obiecują.
    ZaletyTylko hotel i jego obsluga
    WadyNigdy nie przez Itakę
  • ~Uczciwy klient / 2020-03-22 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    ITAKA - firma złodziejska . Nie chcą oddać pieniędzy za wyjazd narciarski do Hiszpanii pomimo zapewnień ze oddadzą , pieniędzy - brak . Kombinatorzy i złodzieje . Prezes powinien dzisiaj być w AŚ .
  • ~Ula / 2022-06-25 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałabym wyrazić swoje ogromne rozgoryczenie jak Itaka traktuje klientów. Od razu na wstępie zaznaczę iż wiem że wszystko jest zgodne z Państwa regulaminem, ale regulamin to jedno, a wykazać człowieczeństwo to druga sprawa. Z Państwa strony jest to zupełny brak szacunku. Wycieczka miała być do 25 czerwca natomiast 2 lub3 dni przed wylotem ustaliliście Państwo na lot o godz. 3:35, a wyjazd z hotelu o godz. 00:15. Wszystko super,ale w granicach rozsądku z tymi godzinami wylotu. Zdaniem rezydenta powinnam się cieszyć, że "DALIŚCIE" nam dzień więcej. To może opiszę jak ten dzień wygląda. O 11 zabrano nam pokój ( przedłużyć doby hotelowej się nie da, bo brak wolnych pokoi) wyżywienia również ani napoi nam nie zapewniono. Zerwano nam opaski all inclusive. Od godz 11 do 24 muszę się tulac z dzieckiem 1,5 roku, które jest padnięte a nie ma gdzie spać. Recepcja wygląda jak jedna wielka noclegownia. Ponadto w owym spa, które rezydent proponował, w którym można się odświeżyć, odpocząć nie wpuszczają dzieci poniżej 6 roku życia. Pani nie chciała nam pozwolić iść pod prysznic. Dopiero po kilku prośbach z politowaniem zgodziła się. Także ITAKO dziękuję Wam za taki dzień gratis. Jesteście żenujący. Ostatni raz gdziekolwiek z wami poleciałam. O ile dla doroslego może nie stanowiłoby to większego problemu tak z dziećmi jest to katorga. Nigdy więcej.
  • ~Vadim / 2023-07-21 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie są oferty które są już nie aktualne , zrobiłem opłatę pobrano pieniądze a później dostałem maila ze oferta nie aktualna, i na zwrot mam czekać 3 dni, a to miało być Lasy minut, porażka....
  • ~viola / 2018-05-07 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro podróży Itaka czuję się oszukana. Opłaciłam wakacje na Lanzarote , planowany wylot po godzinie 11, przesunięty na 18.35, przylot 23.15 Gdy dotrę do hotelu i się zamelduję będzie 1 w nocy. Podobno doba hotelowa liczy się od 12.00 ? Zmęczona , głodna dziękuję Itako
    ZaletyOstatni RAZ Z ITAKĄ
  • ~Wacek / 2022-06-29 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka porażka hotel resort azur &spa omijać z daleka
    ZaletyNiw ma zalet
    WadySame wady
  • ~Wacik / 2022-12-23 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści cena oferty o tysiąc droższa od oferty zgłoszono do UOKiK nie polecam
  • ~Wczasowicz / 2020-03-27 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    No i dostali co im się należało...
    Analiza wejść na strony i oferty wakacji w celu podbijania ceny na najbardziej klikane już im się skończy....
    Dlatego przestaliśmy z nimi podróżować...
    ZaletyMile panie w biurach
    WadyPodnoszenie cen
  • ~wd / 2022-03-11 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem test na powrót (Covid)przez biuro Itaka. Jeszcze przed wylotem zgłosiłem problem z rejestracja. Pani z Itaki obiecała pomoc. W trakcie pobytu na wakacjach dostałem mail ze wszystko jest ok. Po przylocie oczywiście nie było. Sam musiałem zapłacić kolejny raz za test. Nie mogę doprosić się zwrotu za usługę którą zapłaciłem. Nie polecam Itaki. Nigdy z nimi już nie polecę. Nie chodzi o ten gowniany test i jego cenę a o zasadę i traktowanie klienta jak już zapłacił.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1058
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 947
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 209
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 172
Grecos
Ocena: 2.75, ilość opinii: 58
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 55
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4527
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3067