Moja opinia w tym miejscu dotyczyć będzie szanownej firmy Itaka. Na opinię o hotelu pozwolę sobie w dalszych punktach.
Firma Itaka sprzedaje wczasy niezgodne z ofertą. Wczasy 8- dniowe niestety kończą się w 7-ym dniu pobytu o 8:00 rano. Cena to osobna kwestia... na przykład 7700 zł za dwie osoby na 7 nocy do Grecji w czterogwiazdkowym hotelu, to zwykle zdzierstwo. No ale cóż, chcesz mieć zapewnione podstawowe minimum? Płać! Płacisz i nadal nie wiesz co kupiłeś, co najwyżej kota w worku. Wczasowicz dowiaduje się od recepcji czy też Pani sprzątającej pokoje, że jego wczasy kończą się. Cóż pozostaje, zapłacić i wynająć pokój (o ile jest dostępny) a wszystko po to, gdyż wylot jest następnego dnia, czyli ósmego (i to zgadzałoby się z ofertą). Jednym słowem dramat, kłamstwo, oszustwo! Dzwonisz do szanownej Itaki i dowiadujesz się od Pani z Call Center, że ona wie o tym, że wczasy są ośmiodniowe, ale niestety check-out w hotelu ma większą moc. Na zadane pytanie, co i gdzie mam robić przez ósmy dzień, za który zapłaciłem, Pani milczy. Nie pozostaje nic innego, tylko rozłączyć się, gdyż nie ma z kim rozmawiać.
Rezydent(ka).... wyżej s.a niż d...ę ma (przepraszam za słowa), zarozumiała, gdy tylko ma coś zrobić co do jej obowiązków należy, wydaje się jakby jej korona z głowy spadała. No i ostatni ważny temat - wycieczki sprzedawane przez szanowną firmę Itaka... Droga Itako! Proszę nie sprzedawać tak durnych wycieczek jak na przykład na Paxos & Antipaxos w Grecji. Zanim Państwo sprzedadzą cokolwiek, proszę się zorientować jak fatalna firma to organizuje (Joy Cruises). Chaos totalny za jedyne 40€ za osobę, brak organizacji, brak miejsc na statku! Osoba wytypowana do kontaktu z Polakami również nie wykazała się inteligencją. Zachowywała się jak właścicielka całego tego zamieszania, pełniła rolę DJ-ki pokładowej, jakby osoby do towarzystwa dla obsługi statku.
Jedyna osoba, którą można pochwalić to dziewczyna w roli przewodnika podczas wycieczki np do Albanii. I tutaj doga Itako pomyśl, aby właśnie takich ludzi zatrudniać, ludzi z pasją, otwartych i szczerych a przede wszystkim szanujących klientów, ludzi.
Rada dla kolejnych oszukanych: lepiej i taniej można zorganizować wczasy samemu, wyszukując hotele i czartery lub loty rejsowe we własnym zakresie. Zaś lokalne wycieczki można kupić za conajmniej pół ceny w każdym bardziej obleganym przez turystów miejscu.To samo tyczy się również wynajmu chociażby samochodu.
To moje ostatnie wczasy z szanowną firmą Itaka. Liczę na to, że ktoś z Zarządu zajmie się tym co sprzedaje i wprowadzi takie rozwiązania, które uniemożliwią sprzedawanie nieistniejących usług a przede wszystkim niezgodnych z ofertą.
ZaletyW zaistniałej sytuacji brak zalet
WadyOpisane powyżej
~Robert / 2021-07-21 21:28
Ocena: 1.00 / 5
Uważałem że Itaka to biuro na którym można w pełni polegać. W czerwcu poleciałem z żoną do Albanii. Na miejscu wykupiliśmy wycieczkę do Vlory a z Vlory mieliśmy popłynąć na wyspę Sazam. Wycieczka okazała się koszmarem. Odradzam wszystkim wykupienia tej wycieczki. Statek który został wynajęty przez Itakę wypłynął jako jedyny w morze .pomimo bardzo złych warunków pogodowych, bez żadnego kapoku ,koła ratunkowego, wszystkie stoły krzesła nie były przymocowane do podłogi. Wszystko na pokładzie było zagrozeniem dla ludzi .
Na pokładzie były rodziny z dziećmi, kobieta w ciąży, niepełnosprawi. Ludzie leżeli na podłogach w wymiocinach. Na miejsce docelowe nie dopłynęliśmy. Wysadzono nas w bazie ONZ przez godziny siedzieliśmy na ziemi . Koszmar. Do hotelu wróciliśmy wieczorem.Zlozylismy zbiorową reklamację która została odrzucana. Wakacje z Itaką nie okazały się udanym urlopem.
~ROBERT / 2022-07-18 13:21
Ocena: 1.00 / 5
Wyjechaliśmy z rodziną do Zanzibaru do Kiwengwa Beach Resort.
pierwszy szok przeżyliśmy po przylocie i dotarciu do Resortu zostaliśmy okradzeni przez obsługę lotniska.
Obsługa hotelu bardzo sympatyczna nic nie jest w stanie zrobić.
Rezydent biura Itaka okazał się wyjątkowo niekompetentny. Po przyjeździe do hotelu następnego dnia oskarżył nas o wyłudzanie odszkodowania od hotelu i biura.
Pokoje standardowe koszmar, zgniłe zapleśniałe powietrze lecące z klimatyzacji, jedzenie również jakiś koszmar. 1 * dla hotelu i tak przesada.
Wadyhotel nie spełnia jakichkolwiek standardów, przetwórnia naiwnych klientów myślących, że będzie to hotel 4*
~Robert / 2023-05-30 16:55
Ocena: 1.00 / 5
Lot powrotny, który pierwotnie miał być wieczorem po wymeldowaniu, zostaje przesunięty na godzinę 4 rano następnego dnia. Nie proponują żadnego rozwiązania takiej sytuacji i zostawiają kompletnie na lodzie. Nie trafiają do nich argumenty, że żona jest w 4 miesiącu ciąży i 3 letnia córka musi gdzieś odpocząć. Chyba nie muszę nic więcej dodawać. Porażka. Poziom znieczulicy ekstremalny.
~Rodzina / 2025-04-11 19:10
Ocena: 1.00 / 5
Chciałabym wyrazić swoje niezadowolenie z przebiegu wycieczki objazdowej. Grupa wylatująca z Katowic została pozbawiona noclegu, kolacji i czasu na odpoczynek po przylocie do Egiptu – od razu przewieziono nas na granicę z Jordanią. Nie mieliśmy możliwości przebrania się ani zjedzenia posiłku, a rano zamiast śniadania otrzymaliśmy jedynie skromny prowiant.
Pomimo zmęczenia od razu rozpoczęło się zwiedzanie Petry, co znacznie obniżyło komfort i przyjemność z tej atrakcji. Wycieczka „Petra by night” również się nie odbyła, mimo dużego zainteresowania.
Pilotka stwierdziła, że był to pojedynczy przypadek, jednak z rozmów z innymi uczestnikami i wcześniejszych opinii wynika, że podobna sytuacja miała miejsce już wcześniej. Uważam to za poważne niedopatrzenie organizacyjne i mam nadzieję, że biuro Itaka rozważy zwrot części kosztów dla grupy z Katowic.
Sama wycieczka była ciekawa, a szczególne podziękowania należą się pilotowi Samirowi i jego córce za profesjonalizm i życzliwość.
ZaletyPilot Samir .
WadyBrak kolacji ,odpoczynku i marne śniadanie
~Roman / 2020-06-26 14:40
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA na firmę Itaka. Mają nową metodę na pozyskanie twoich pieniędzy! Płacisz zaliczkę potem Itaka likwiduje tą wycieczkę co najlepsze ze nie przez covid i piszą do Ciebie ze za 180dni dostaniesz zwrot! I to wszystko zgodnie z ustawą. Ale o tym porozmawiamy w sądzie!
ZaletyNie ma
WadyUWAGA na firmę Itaka. Mają nową metodę na pozyskanie twoich pieniędzy! Płacisz zaliczkę potem Itaka likwiduje tą wycieczkę co najlepsze ze nie przez covid i piszą do Ciebie ze za 180dni dostaniesz zwrot! I to wszystko zgodnie z ustawą. Ale o tym porozmawiamy w sądzie!
~Romuald / 2019-03-29 10:24
Ocena: 1.00 / 5
Wyjazd na narty do Marmolady (Dolomity),planowany odlot 09.03.2019 godz.5,35-odlecieliśmy 7,05 (opóżnienie 90 minut),powrót 16.03.2019 opóżnienie startu o 60 minut.Hotel Princepe -w jednym pokoju kołdry,w innym stare koce nie powleczone,rodziny trzy osobowe dostawały pokój dwuosobowy z dostawką a rodzina dwuosobowa pokój czteroosobowy.Kolacja zaczynała się o godz.19.30.Za te "luksusy" 2200zł od osoby.Podsumowanie ; CAŁOŚĆ JEDNA WIELKA MASAKRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletyzero
WadyW opisie.
~Royal tulip / 2021-04-19 01:06
Ocena: 1.00 / 5
ITAKA = OSZUŚCI
Pojechaliśmy z tego biura w październiku do Egiptu , feralny lot z 6 października , niespełna 150 osób z fałszywie dodatnim testem. Zostaliśmy zmuszeni do odbycia kwarantannę w brudnym hotelu dla " covidowców " . Z all inclusive zrobiło się koszmarne więzienie. Przeżyliśmy traumę , Strach, totalny chaos . Pani rezyden na miejscu kompletnie nas olała , nie odbierała wogóle telefonów , nie przyszła do nas ani razu , choćby spytać się jak się czujemy, totalna znieczulica . Po powrocie do kraju , za sfałszowane testy Itaka obiecała rekompensaty w postaci ponownego skorzystania z hotelu , do końca maja ( opłacić musieli tylko przelot i oplaty lotniskowe). Chcąc w lutym skorzystać z tej rekompensaty , Itaka zmieniła zdanie i twierdzi że nie ma nas na liście " dodatnich " i nic się nam nie należy. No po prostu SZOK !!! Banda oszustów.
ZaletyŻadne
WadyWszystko co możliwe
~rozczarowana / 2018-09-06 21:43
Ocena: 1.00 / 5
Z Itaką byliśmy po raz pierwszy i na pewno ostatni. W wykupionej ofercie mieliśmy dostać apartament 3 osobowy (pokój dzienny z aneksem kuchennym i sypialnię). To co otrzymaliśmy nie miało z ofertą nic wspólnego. Pobyt miał trwać od 8 do 16 sierpnia. W ofercie zapisane 8 dni. Wylot był 8 sierpnia o 23.00 a nasz pobyt w hotelu rozpoczął się o 5 rano 9 sierpnia. Natomiast wykwaterowanie było 15 sierpnia do godziny 10.00 niestety bez możliwości dopłaty do przedłużenia doby. Dodam, że wyjazd z hotelu był o 22.00 a wylot o 1 w nocy. Itaka wprowadza klientów pisząc że pobyt trwa 8 dni zamiast napisać ile dób spędza się w hotelu. Nocne godziny lotów to celowe posunięcie aby oberwać klientom doby hotelowe. Rezydentka zupełnie nie pomocna choć prosiliśmy ją o interwencję. Jak zwykle ich zadanie polega głównie na handlu wycieczkami fakultatywnymi. Jak zwykle polski operator dostaje gorsze pokoje a polski turysta jest traktowany jak obywatel gorszego sortu, choć zaznaczę, że nasza oferta pomimo wczesnej rezerwacji wcale nie była tania. Przestrzegam przed ITAKĄ
ZaletyBRAK
~Sandra / 2023-02-23 11:47
Ocena: 1.00 / 5
JESZCZE raz o Tabie, bo dostaję od Wielu z Państwa mnóstwo pytań dotyczących Itaki.
Moja odpowiedź nie jest podsycana nienawiścią, złością do Itaki i nie pracuję dla żadnego innego biura, czy organizatora- co co chwilę czytam o sobie. Piszę to co jest na MIEJSCU, co jest faktem i co trwa od dawna.
Szanowni Państwo, Miłośnicy podróży.
Ogólnie Taba jest piękna ,,księżycowy krajobraz".
Hotel Strand Taba Heights także- ale uwaga! Po 22:00 kończy się All Inclusive i nie ma możliwości skorzystania z oferty, by otrzymać drinka lub napój. Wyłącznie za opłatą! Bez opłat jest woda z dystrybutora, można też pójść pieszo do ,, miasteczka" - na terenie kompleksu hotelowego. Dyskoteka, zabawa trwa dalej, lecz napoje trzeba zamawiać i za wszystko płacić. ( Dla mnie nie był to problem - bo alkoholu nie potrzebowałem).
Kolejna sprawa to STRASZNE PRAKTYKI ITAKI zakaz wypuszczania ludzi z Hotelu ( na zewnątrz za jego teren).
Zakaz wjazdu i wyjazdu do miasta na własną rękę. Całkowity zakaz wyjazdu na Wycieczki lokalne z innymi biurami ( BOJĄ SIĘ PRZYJEŻDŻAĆ PO TURYSTÓW ZNAJĄ ,, WIĘZIENIE ITAKI"). Itaka ma monopol i uniemożliwia wszystkim opuszczenie terenu resortu. To kryminogenne praktyki!
Ogólnie --- miejsce i hotel+ personel uczynny ( Rezydenci ITAKI - wiadomo, zero podstawowej wiedzy i perfidne stosy kłamstw).
Podczas pobytu w Tabie można skorzystać z hotelowego mini busa i pojechać nim do niby miasteczka dla turystów- położonego na terenie obiektu, by zrobić zakupy.
Potem czytam w komentarzach i opiniach, że ,,ja wyszłam wyszedłem i byłem w mieście i można wychodzić ". - Niestety to iluzja i nie można wychodzić. To miasteczko ( nawet urokliwe i ładne) jest na terenie kompleksu hotelowego.
Taba -- może być -- wykupić Lot sam bo jest to możliwe i potem SAMEMU nocleg.
Kategorycznie jednak JESZCZE raz ostrzegam i odradzam Wszystkim Itakę Itaka .
Itaka nie chce, by inne biura i osoby za uczciwe ceny zabierały Państwa na lokalne wyprawy i wyjazdy. Będąc tam jesteście więc zdani na Masakrycznie kilkukrotnie wyższe CENY niż w lokalnych legalnych biurach.
Szanowni Państwo, JESZCZE raz na koniec. Nie jestem z żadnej konkurencji i zależy mi wyłącznie, by wreszcie było uczciwe podejście do Klienta a tak ze strony ITAKI nie jest.
- POLECAM naprawdę poczytać wpisy prawdziwych klientów nie trolli i osób z Itaki piszących pozytywne opinie i komentarze.
ZaletyŻadne
WadyWiele
~Sebastian / 2023-06-11 15:46
Ocena: 1.00 / 5
Ciekawe czy Pan Henicz czyta te komentarze. Widzę, że jest co raz gorzej z tym biurem.
Zaletybrak
Wadybrak zaufania
~Stanislaw / 2021-10-02 15:08
Ocena: 1.00 / 5
wykupiliśmy 8 DNIOWA wycieczkę w terminie 26.09-04.10 po przyjeździe do hotelu w niedziele 26.09 o godziny 12 30 koczowaliśmy na korytarzu do godziny 15 bez możliwości zjedzenia posiłku samolot przyleciał z opóźnieniem, nikt z obsługi hotelu ani biura Itaka, nie kontaktował się z nami przez cały pobyt, wysiedliśmy z autobusu i pozostaliśmy sami sobie. Jedyny pracownik Itaki, z którym mieliśmy styczność to Pani która wskazała numer autobusu do którego mieliśmy wsiąść. Wylatujemy w PONIEDZIAŁEK o godzinie 4 nad ranem. Miły Pan na recepcji na pytanie do kiedy mamy się wymeldować oznajmił nam, że najlepiej będzie jak wymeldujemy się w NIEDZIELE DO GODZINY 11. Przez 18 godzin pozostajemy bez dachu nad głowa, możliwości skorzystania z prysznica, posiłku czy przespania się. To nie są 8 dniowe wczasy tylko. 6,5 doby. pozostałe 1,5 dnia to koczowanie na korytarzu w pseudo hotelu. Uważamy to za nieludzkie i sprzeczne z tym za co zapłaciliśmy. jak mamy odpocząć czy się zrelaksować, skoro karzecie nam koczować przez w sumie 20 godzin, brudni i głodni. Czujemy się oszukani
~Stefan / 2020-08-10 12:46
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie odradzam dokonywanie rezerwacji w Itaka! Umowy absolutnie nieprzyjazne dla klientów. Kupiliśmy rodzinne wakacje na 6 osób w listopadzie 2019 r., wyjazd w lipcu 2020. Dwa tygodnie przed wyjazdem Itaka potwierdziła, że wyjazd na Cypr będzie realizowany i poprosiła o zapłacenie pozostałej kwoty. Tydzień później Itaka odwołała wyjazd i zwróci nam pieniądze dopiero za 6 miesięcy. Itaka nie wykonała jeszcze ani jednej usługi, ale mamy pożyczyć im nasze pieniądze. Tak myśli Itaka o obsłudze klienta i uczciwości… To szczyt bezczelności! Nigdy więcej z Itaką!
~Sylwia / 2018-05-23 09:47
Ocena: 1.00 / 5
Egipt jedynie z czym będzie się mi kojarzył to z wykorzystywaniem zabiedzonych, poranionych, wycieńczonych koni m.in. w Luksorze i Edfu !!! O dewastacji raf koralowych i okrutnym losie psów i osiołków już nie wspomne, , ale do zamęczania koni w dorożkach jak najbardziej biura podróży przykładają ręce! Bo TYLKO turyści korzystają z dorożek !!! Dlaczego nie korzysta się z tuk-tuków jak tubylcy !? W fakultecie po Luksorze specjalnie NIE brałam udziału by nie sponsorować tego okrucieństwa. Ale w Edfu uczestnicy są zmuszeni do podjazdu dorożką, ponieważ specjalnie przeniesiono bramę wejściową do zabytków dalej, by jeszcze wydoić kasę na cierpieniu koni ! I mimo, że w obowiązkowym pakiecie powinno być wszystko opłacone, to jeszcze woźnica-okrutnik wyciąga łape po datek! Ja oczywiście NIE płaciłam – bo NIE będe sponsorować okrucieństwa wobec zwierząt ! Chciałam iść piechotą lub jechać tuk-tukiem, ale nie dano mi wyboru!
Wiadomo, że prymitywni ludzie są okrutni wobec zwierząt i nie mamy wpływu na lokalne "tradycje", ale o poziomie cywilizacyjnym właśnie świadczy stosunek do zwierząt i jeżeli nie chcemy zniżać się do poziomu prymitywizmu NIE możemy przykładać ręki do okrucieństwa! Chyba, że sami jesteśmy prymitywnym społeczeństwem o czym świadczy los m.in. koni z Morskiego Oka, Skaryszewie, psów w Wojtyszkach !?
W imieniu uczestników wycieczki po Egipcie - domagamy się wykluczenia z programu korzystania z dorożek i bojkotu u lokalnych władz – OKRUTNEGO TRAKTOWANIA KONI !!!
Oraz domagamy się wykluczenia z wszelkich wycieczek w innych krajach (jak np. słonie w Indiach i Tajlandii) - okrucieństwa wobec zwierząt i dewastowania natury !!!
~Sylwia / 2018-07-26 21:51
Ocena: 1.00 / 5
Droga Itako,jestem bardzo rozczarowana waszym podejściem do klienta a raczej jego brakiem. Wiele do życzenia pozostawiają kompetencje i profesjonalizm (w sumie jego brak!) państwa pracowników. Myślałam, że mają oni pomagać i dbać o klienta. Niestety w ostatnim czasie przekonałam się, że pomagają-owszem ale z wyborem wycieczki i przy wpłacaniu pieniędzy. Później? Umywają ręce. Przecież wycieczka zapłacona to po co się starać i pomagać. Przejdę do sedna. 2 tygodnie przed planowanym wylotem został przełożony nam lot na godzinę 21.00, co oznacza, że na miejscu będziemy około 2/3 w nocy (a jest to już druga doba hotelowa). Również powrotny lot został nam skrócony prawie o 3 h. Jeśli dobrze pamiętam była to wycieczka 8 dniowa, a z tego teraz wynika, że jednak tak nie jest. Oszustwo w biały dzień. Nie polecam.
~Szymon / 2025-07-15 14:12
Ocena: 1.00 / 5
Drodzy turyści - zanim zdecydujecie się na wyjazd zorganizowany przez biuro podróży ITAKA - szczególnie "Bałkański wehikuł czasu" dwa razy się zastanówcie.
Nasz wyjazd odbył się w terminie 5-12 czerwca - lot z poznania. (Rezerwacja nr 12662675)
W dniu przylotu napotkaliśmy istotny problem organizacyjny - pomimo wczesnego dotarcia do hotelu (około godziny 6:00), nie zapewniono nam zakwaterowania. Zostaliśmy zmuszeni do oczekiwania na pokój aż do godziny 14:00, czyli przez 8 godzin, siedząc w hotelowej recepcji z bagażami. Warto nadmienić, że nasz lot napotkał dwugodzinne opóźnienie, a więc planowo powinniśmy dotrzeć do hotelu o godzinie 4 rano.
Zaznaczę, że cała grupa lecąca z poznania stawiła się zgodnie z planem wycieczki na lotnisku o północy, a więc cała noc nieprzespana.
W opisie wycieczki zawarto informację „Zależne od godziny przylotu zakwaterowanie” co jasno wskazuje na otrzymanie kluczy do pokoju zaraz po przybyciu do hotelu.
Reklamacja została zgłoszona do Itaki, natomiast Pani Karina Matysek nie widzi żadnego problemu w zaistniałej sytuacji i reklamację odrzuciła. Zrzuciła winę na hotelarza twierdząc, że nie miał obowiązku kwaterowania nas przed rozpoczęciem dobry hotelowej.
W całej tej sytuacji najgorsze jest to, że człowiek nie był o tym poinformowany. W życiu nie zgodziłbym się na taki scenariusz, tym bardziej, że dzień przed wylotem człowiek nie miał możliwości na wypoczynek ze względu na pracę.
Dodatkowo nie mieliśmy możliwości wykupienia na własną rękę dodatkowej doby, gdyż zwyczajnie hotel nie był na to przygotowany.
Odradzam biuro Itaka. Swoich klientów traktują jak bydło. Udzielają nieprawdziwych informacji w swoich opisach. Jeśli macie już wykupione jakieś wycieczki, to koniecznie wypytajcie o wszystko, bo opis wyjazdu to jedno wielko oszustwo. Zapraszam do kontaktu każdego kto chce uzyskać szczegóły całej tej sytuacji.
~Ta słabsza połowa / 2023-08-28 22:52
Ocena: 1.00 / 5
To co się wydarzyło dnia 27.08.2023 przekroczyło wszelkie granice. Nasz lot został zaplanowany na godzinę 12:05. Odprawa przebiegła pomyślnie. Przyszła pora na boarding oderwali nam bilety podjechały autobusy po czym jednak zostaliśmy zawróceni że samolot jednak opóźni się o godzinę, następnie o 1:55. Gdy zbliżała się godzina odlotu pojawiło sie opóźnienie 5 godz. Nie dostawaliśmy żadnych informacji od nikogo. Nikt nic nie wiedział. Opiekun itaki nawet się nie pokazał. Po upływie 5 godzin nadal żadnych informacji. Samolot tych samych lini lotniczych w to samo miejsce o planowanym odlocie kolo 14 wyleciał o 17:55. Ludzie dzwonili do swoich biur w ktorych kupili wycieczki i kazdy mowil cos innego. Nastepnie dostalismy sms ze szukaja dla nas hotelu i lot sie nie odbedzie. Siedzielismy i czekalismy nie wiadomo na co. O godz 20:50 zostaliśmy powiadomieni ze jednak lecimy i lot wystartuje o 23. O 23 dowiedzieliśmy sie ze 37 osob wybranych nie leci ponieważ zamówili za mały samolot. To jest skandal !!! Dowiedzielismy się ze nie lecimy. Kazali udac sie po bagaz na ktory jak sie okazało musielismy czekac kolejne 2 godz. I tak po 16 godzinach na lotnisku my oraz 35 innych osob musielismy wrocic do domu
~Tadeusz / 2020-03-20 11:44
Ocena: 1.00 / 5
Czekam na zwrot gotówki za odwołany lot 3 tydzień i jak do tej pory nie zwrócili . Nigdy więcej nie skorzystam z Itaki .
~TiTo / 2019-07-08 20:59
Ocena: 1.00 / 5
Szczerze odradzam, szkoda słów na uzasadnianie, kto ich zna i wie co się dzieje, nie będzie miał wątpliwości. Czas na zmiany. Itaka idzie w zapomnienie.
Zaletybrak
WadyZ szacunku do czytelników ........
~Tomas / 2023-06-08 21:09
Ocena: 1.00 / 5
Mam urlop dopiero pod koniec czerwca ale już jestem zawiedziona. Wylot pierwotnie miał być o godzinie 2 rano. Zaraz po wpłaceniu reszty pieniędzy za wycieczkę dostaliśmy smsa z informacja o zmianie wylotu na godzinę 23. Stracilismy caly dzien urlopu. Jeżeli ta informacja wcześniej by do nas trafiła zrezygnowalibyśmy z wycieczki tracąc 30%, teraz nie mamy możliwości rezygnacji gdyż musielibyśmy zapłacić 50% od calosci. Nie polecam.