Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1057 opinii

2.47 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pablo / 2020-04-22 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawet nie pofatygowali się nas powiadomić ze nie zamierzają zwrócić środków. Zero profesjonalizmu.
    ZaletyZero
    WadyNie znam
  • ~Pablo / 2021-11-09 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszusci dzien przed wylotem zmieniono nam godzine wylotu bez przyczyny pani powiedziala ze oni maja takie prawo pobyt skrucil nam sie o jeden dzien
  • ~PaniNigdy / 2022-05-24 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej! Itaka odwołała opłacony przeze mnie wyjazd, a mimo to obciążyła mnie kosztami z tytułu rezygnacji z imprezy. Na złożoną reklamację NIKT nie raczył odpowiedzieć. Nigdy więcej!
    ZaletyPrzemiła obsługa w momencie zawierania umowy.
    WadyOkropna obsługa w momencie, gdy coś idzie nie po ich myśli.
  • ~Pati / 2021-06-24 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam podróży z Itaką. Będąc na innym kontynencie, człowiek powinien czuć się bezpiecznie, mieć rezydenta który się zainteresuje, zadba o spokój klientów i ich bezpieczeństwo, niestety Itaka tego nie praktykuje. Czułam się źle podróżując z tym biurem podróży
    ZaletyŻadne
    WadyBrak odpowiedzialności i opieki nad klientem. Czułam się źle podróżującą z tym biurem.
  • ~Patrycja / 2019-07-25 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz lecieliśmy z Itaka.Na lotnisku dowiedzieliśmy się,że nasz lot do Sal jest opóźniony o 4 godziny.Z 4 zrobiło się 10h...Koczowalismy na lotnisku bez żadnej informacji kiedy wylecimy.To firma Itaka odpowiada za to z jakimi przewoznikami podpisuje umowę. Nasz pobyt zostal przez to skrócony o dobę, ale Itaka nie widzi w tym problemu, odrzucając naszą reklamację.
    ZaletyPogoda
    WadyPodejście do klienta
    Wywiązanie się z umowy
  • ~Patryk / 2022-12-29 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Łącznie są 3 gwiazdki i to tylko i wyłącznie dla hotelu, bo dla Itaki nie dam żadnych gwiazdek. Dlaczego? de facto oferta zgadzała się z realiami. Jedyne co mógłbym się przyczepić to poduszki podłużne i dla mnie były niewygodne ,grzyb w jednym miejscu (ale ok, nie ma tragedii) ,no a alkochole w hotelu możnaby niektóre nalewać samemu jak miałem w hotelu na Gran Canariii, ale ok. Ogólnie to nie zostałem poinformowany, również nie jest to napisane w szczegółach ,że z lotniska busem jedziesz do hotelu na koszt własny. Po przyrodzie do Hiszpanii, dostałem informacje że trzeba poczekać na busa, w odpowiedzi nic nie sugerowało że chodziło o Hiszpański Publiczny Transport. Ale ok, myśle sobie ,dobra dojadę. Nie dostałem również informacji o tym że dojazd do tego hotelu będzie z przesiadką. Ogólnie czekałem dłużej bo nie w każdym busie było wystarczająco miejsca. Dobra ,przebolałem, kupiłem kolejny bilet w innej miejscowości, 30 km od lotniska by trafić już faktycznie do hotelu. Co się okazało? rezydent zaznaczył nie ten hotel ,w którym miałem być więc wydałem kolejne 40 zł na dojazd do tego hotelu już właściwego. Rezydenci są tylko po to by trzepać kasę i nie można w ogóle na nich polegać. Nie dostałem w ogóle informacji na temat samych połączeń. Ani jeden ani drugi rezydent nie odpisał na moją wiadomość. Totalna ignorancja. Lepiej bym sobie poradził i wyszło by mi taniej, gdybym sam bez nich poleciał. Czuje się oszukany, z Rainbow na Gran Canaria biuro zorganizowało transport do hotelu jak i powrót z wakacji. Szczerze mówiąc jestem rozczarowany i nigdy nie wykupię wycieczki przez tą agencję. Odradzam. Dodatkowo fakt, było promocja o 1000 zł i Teneryfa kosztoła 5200, i tyle była warta. Te 1000 zł więcej już by było przepłaceniem, jeśli musiałem transport do hotelu i z powrotem ogarniać sobie sam. Pozdrawiam
  • ~Paulina / 2022-09-03 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Już od samego początku informacje uzyskane w biurze podróżny znacznie różniły się od rzeczywistości, do Poznania przyjechał po nas nieoznakowany autobus bez klimatyzacji oraz z ciasnymi siedzeniami natomiast w biurze podróży zapewniano nas że mamy oczekiwać na autobus bezpośrednio od ITAKI (z napisem ITAKA) po przez prawie udałoby mi się nie uczestniczyć w tym Horrorze jaki mnie czekał. Kolejno ów autobus zawiózł nas do Opola gdzie czekał na nas kolejny autokar w złym stanie technicznym, po przez co już drugiego dnia wycieczki spędziliśmy ponad 3h na autostradzie czekając na kolejny autokar, autokarów zastępczych było jeszcze kolejno 3,dodam że do dnia dzisiejszego biuro nie przeprosiło za zaistniałą sytuacje. Kolejno okazało się że koszt wycieczek obowiązkowych WZRÓSŁ a ich harmonogram uległ transformacji bez wskazania powodu. Harmonogram uległ zmianie tak iż całe dnie zamiast zwiedzać spędzaliśmy w autokarze, jeśli już udało nam się gdzieś dojechać to brak czasu pozwalał tylko na powierzchowną realizacje zwiedzania. Kolejnym niedorzecznym aspektem był Fakt iż wycieczka do Chorwacji okazała się również wycieczką do BOŚNI I CHERCEGOWINY o czym NIKT NIE POINFORMOWAŁ NAS- BYŁO WIĘC TO ZAGRANIE WBREW NASZEJ WOLI I UPRZEDMIOTOWIENIE NAS. UBESPIECZENIE DODATKOWO WYKUPOWANE PRZEZ NAS OBOWIĄZYWAŁO W KRAJACH UNI EUROPEJSKIEJ.
    Hotele, a przede wszystkim hotele w BOŚNI I CHERCEGOWINIE do której nie wykupowaliśmy wycieczki były w tak niskim standardzie że do końca życia nie zapomnę traum jaką przeszłam y oraz zapachu, smrodu wydobywającego się z łazienki.
    Najgorszemu wrogowi nie życzę takiego obozu przetrwania jaki zgotowła mi Itaka
    ZaletyBRAK
    WadyCałe wczasy to istny horror oraz chaos.
  • ~Paulina91 / 2018-08-22 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura podróży Itaka.
    Taka duża firma a podejście do klienta fatalne. Zaplanowany urlop, wszystko dopięte na ostatni guzik. Odliczanie do wymarzonych wakacji. Niedziela godzina 17 dzwoni Pani z biura obsługi informując mnie, że z powodu nie wystarczającej ilości osób naszą rezerwacja zostaje anulowana.... Nie zaproponowali nic innego, Taki nam nowe 4 terminy do wyboru ż możliwością zmiany hotelu itd. Hotele, które były dostępne w terminach zaproponowanych od Itaka były beznadziejne. Pół roku wcześniej zamówiony hotel z wysokim standardem i dobra ceba. Teraz jak chcemy zmienić musimy dopłacać za wakacje jeśli chcemy taki sam standard jak wczesniej....dramat. zrezygnowaliśmy z ich usług. Nigdy nie skorzystam z ich ogert.
    WadyBrak kompetencji
  • ~Pawel / 2023-07-15 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wycieczka na Rodos do hotelu 5* Rodos Palace Hotel,
    Niestety wielkie rozczarowanie , pokoj całkowicie odbiega od standardów 5gwiazdek, przy próbie wymiany pokoju dostaliśmy informacje ze wszystkie pokoje są zajęte.
    Zdjęcia z pokoju są zamieszczone na opiniach w Google na stronie hotelu.
    Brudne materace , brudne płytki , kurz na klimatyzacji , brudny stół na tarasie , brak korka do wanny , odkładające tapety, mało ilość leżaków , tylko jeden bar all inclusive , chore limity 2 drinki na osobę.
    Wycieczkę była kupiona za 4K , zdjęcia całkowicie odbiegają od rzeczywiści .
    Gości jest więcej niż obsługa może przyjść , ciagle kolejki , 3 windy na które się czeka po 10/15 min . Szczerze odradzam tego hotelu
  • ~Pawela / 2022-04-01 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka to kiedyś było biuro z prawdziwego zdarzenia, wielokrotnie z nimi podróżowałam.
    Niestety ostatnio jedzie tylko na swojej wyrobionej opinii a klientów traktuje nieprofesjonalnie. Zaniża tez bardzo jakość swojej oferty, hotele nieadekwatne do ilości gwiazdek.
    Z reklamacji nic sobie nie robią. Nie polecam.
    Zaletybrak
  • ~pierwszy i ostatni raz z Itaka / 2020-05-14 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA OSZUŚCI - zamawiałem bony Itaka na kwotę 2000zł, a dostałem na kwotę 1000zł. Oczywiście załączony dokument potwierdzający zakup opiewa na kwotę 2000zł. Zapłacone zostało też 2000zł, bo inaczej by nie wysłali. Teraz w nagrodę mam dzwonić pod nr tel obsługujący bony który cały czas jest zajęty. Może takich osób jak ja jest więcej? Nic tylko pogratulować. Przestrzegam wszystkich, bo teraz ja muszę się martwić, dzwonić aby dostać to za co zapłaciłem. NIGDY biura ITAKA - NIGDY! Nie uwierzę w bajki typu, ktoś się pomylił, nie zauważył, bo to ściema. Bylo do spakowania 10 bonów, na każdym jest kwota 100zł zamiast 200zł, różnica zdecydowana. Dodatkowo dokument zakupu bonów. Ciężko jest aż tak się pomylić.
    WadyOszuści
  • ~pik-pik / 2020-06-09 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejska firma nie zwraca pieniędzy z rezygnacji z wycieczki z powodu Covid-19.Życzę im żeby szybko firma upadła.
    Zaletyżadne
    Wadynie sposób wszystkich wymienić
  • ~pino / 2019-06-03 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA!! Sztuczki z bagażem
    Wykupując pobyt z przelotem ITAKA podaje limit bagażu:
    23kg, 8 kg podręczny.
    Kilka dni przed odlotem (SPRAWDZAJCIE!!)okazuje się że w drodze powrotnej możecie zabrać- 20kg bagaż główny i 5 kg podręczny...
    Czyste naciąganie na dodatkowe opłaty
  • ~Piotr / 2021-07-19 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed oszustami z biura podróży ITAKA.
    Pod koniec kwietnia 2021 zarezerwowaliśmy wycieczkę do Taby w Egipcie w tzw. promocji "PAKIET 21 na LATO 21" - wyjazd pod koniec lipca 2021. W ramach pakietu firma gwarantowała Multi Zmianę 21 - nielimitowane zmiany rezerwacji do 21 dni przed rozpoczęciem imprezy, dotyczy ofert Lato 2021 w ramach sezonu LATO 2021. Na początku czerwca zostaliśmy poinformowani o "zawieszeniu lotów do Taby w lipcu" i zaproponowano nam przesunięcie terminu wyjazdu albo zmianę hotelu. Dokonaliśmy zmiany rezerwacji na inny hotel w Egipcie tym razem w Marsa Alam. Po kilku tygodniach chcieliśmy dokonać kolejnej zmiany na inny hotel w Egipcie i wtedy okazało, że nie jesteśmy już w promocji "PAKIET 21 na LATO 21" tylko w promocji tzw. "Odnowa cenowa" o czym oczywiście nikt z biura podróży nie raczył nas wcześniej poinformować i zmiany możemy jedynie dokonać dopłacając koszty manipulacyjne w kwocie 350 PLN/osobę.
    Całą promocję "PAKIET 21 na LATO 21" w firmie Itaka uważam za jedno wielkie oszustwo, dla biura podróży promocja się kończy z chwilą "złapania" klienta. Po okresie "łapania" w ofercie biura brak oznaczeń, których hoteli może dotyczyć tzw. Multi zmiana 21, którą rzekomo ma klient zagwarantowaną w ramach promocji. Pracownicy biura podróży i tak przecież dokonują zmiany promocji nie informując o tym klienta.
    Poza tym ITAKA sprzedaje wycieczki do Taby w Egipcie nie mając pewności, że takie się odbędą co jest kolejnym oszustwem. Nam proponowano po odwołaniu wycieczki w lipcu termin w sierpniu też do Taby, obecnie wycieczki w sierpniu po "złapaniu" kolejnych klientów też zostały odwołane, ale biuro podróży "łapie" dalej na Tabę potencjalnych wczasowiczów już na terminy od września tego roku. Oczywiście przy wycieczkach brak terminów wylotów, ale wycieczkę można sprzedać i klient jest już nasz.
    Nigdy więcej z biurem ITAKA, jak możecie to unikajcie tych oszustów.
  • ~Piotr / 2023-10-03 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletnie nie polecam!! Gówniane biuro podróży!! Właśnie pisze z Rzymu, wycieczka przesunięta, program nie zrealizowany, i... po 2 dniach okazuje się że musimy się przenieść do innego hotelu bo na nasze miejsce przyjeżdża 2ga wycieczka ! Gorąco nie polecam!! I to już 2gi raz taka sama historia !! 100% polskiego kapitału, odradzamy to biuro !!
    ZaletyBrak
    WadyZa mało miejsca żeby wymieniac
  • ~Przemek / 2018-07-30 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zarezerwowałem wycieczkę. Zaplanowałem urlop - pracodawca zaakceptował. Wylot miał być z Warszawy, na Lapalmę. Miesiąc przed informacja od Itaki, sorry ale wycieczka nie odbędzie się bo za mało osób, wiedzielei pewnie dużo wcześniej. A teraz najlepsze ich propozycje, 300zł rabatu za całą wycieczkę i wylot z Katowic. Ledwo co pociąg dla 1 osoby by pokryło a gdzie nocleg? bo wylot o 6 rano... druga propozycja to Fuertawentura - jedna z najgorszych i najbardziej wietrznych wysp - chyba nie halo, więcej ofert Itaka nie ma??? Sorry ja z Itaką już nie polecę...
  • ~Przemysław / 2018-12-10 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu, w którym wykupiłem wycieczkę obniżyli jej cenę o 350 zł od osoby. Przed wykupieniem dopytywałem Panią, czy cena się jeszcze może zmienić. Odpowiedź brzmiała raczej nie. W ten sposób zarobili o 1000 zł więcej, a ja przeglądając stronę internetową przypadkiem zobaczyłem moją ofertę tańszą. Zanim wakacje się rozpoczęły już mi je popsuli. Rozmowa z menadżerem nic nie dała.
    Nastawieni tylko na zysk. Klienta mają gdzieś!

    Przemek
  • ~Rafał / 2020-12-30 08:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Wybrałem itakę ponieważ długo jest na rynku. Z powodu COVIDA wakacje odwołano. I zaczeły sie problemy. Zaliczkę zapłaciłem bonem turystycznym. Oficjalnie biuro w Zabrzu potwierdziło mailowo zwrot gotówki na konto za 180 + 14 dni od momentu mojego zgłoszenia. Nastepnie kilka dni przed kończacym sie terminem zwrotu zaliczki na konto dostaje informacje o tym że musze złożyć wniosek do UFG. To jeszcze wytrzymałem. Ale to co zrobili na koniec to jakaś kpina. Napisałem maila do itaki czemu moj wniske nadal czeka wpłatę od operatora turystycznego. Szanowna Pani kierownik po kilku dniach poinformował mnie iż nie dostanę zwrotu gotówki ( a wydałem gotówkę na wakacje w Polsce liczac na zwrot z itaki) Czyli po ponad 200 dniach oczekiwania na gotówkę dostaje informację że mam 7 dni na wybranie wakacji i zaplanowanie urlopów w pracy itp.zaproponowali bon wakacyjny.To grzecznie odpisałem że to jakieś nieporozumienie i że nie zdążę wybrać oferty i załatwić urlopu na przyszły rok. Odpisali mi po 10 dniach jak według nich bon już był przeterminowany. Zapytałem sie co teraz nie mam pieniędzy i wakacji przez niedopatrzenie ich kierownika biura. Od miesiąca nie otrzymałem odpowiedzi. Żarty sobie robią z ludzi
    WadyNIEKOMPETENCJA
  • ~Rega / 2023-08-31 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Wstyd oferować hotel klientom jako 5 gwiazdek Kadikale Resort. Brud, koty, smród stęchlizny pokoje dla Polaków w piwnicach chyba że posmarujesz to dostaniesz lepszy. Pokój z widokiem na ogród tak naprawdę z widokiem na mur i zaniedbane kwiaty.Rezydent zero tylko wycieczki i tyle,wprowadza ludzi w błąd. Nigdy więcej a przed hotelem ostrzegam.
    ZaletyCudne widok oraz animatorzy-super odwalają robotę za wszystkich.
    WadyBrud, smród, zatrucia pokarmowe.Brudne obrusy stołówka same koty chodzące po stołach.Żenada!
  • ~ro / 2024-08-30 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry.
    Nasz przypadek wygląda tak, że w zeszłym roku w sierpniu dla całej rodziny wykupiłem sylwestrowy pobyt na Malediwach w domkach na wodzie.
    Wpłaciłem słoną zaliczkę i oczywiście za wszystkich uczestników ubezpieczenie.
    w październiku sprawdzałem to nie było już wolnych miejsc !!!
    W listopadzie dostaliśmy email że wycieczki nie będzie bo nie ma chętnych :), dacie wiarę ?
    Zaproponowano nam inne kierunki w kosmicznych cenach, nijak miało się to do naszych planów.
    oczywiście część rodziny zrezygnowała, a my z żoną przełożyliśmy nasz wyjazd na lato.
    dodam że nie zwrócono pieniędzy za ubezpieczenie w całości, choć wina nie po naszej stronie.
    ostatnio słyszałem o podobnych praktykach w telewizji, dlatego opisuję ten przypadek.
    czy to wirtualne wakacje do zawarcia UMOWY ?

    Zaletyzero
    Wadytrudno powiedzieć, wydaje się że wirtualne wakacje
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1057
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 947
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 209
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 172
Grecos
Ocena: 2.75, ilość opinii: 58
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 55
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3067