Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1047 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.22
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Norbert / 2022-07-27 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze nie polecam .
    Itaka zepsuła nam wakacje - odwołali 2 miesiące sezonu letniego na dominikanie . Staracilem 2000 zł na ubezpieczeniu . A jedyne co są w stanie zaoferować to wykupienie innej wycieczki po aktualnych cenach.( koszt mojej wycieczki 34 tys zł a itaka po anulowaniu wakacji proponuje mi wyjazd za 49 tys zł )Jak na największe biuro podróży w Polsce - moim zdaniem bardzo słabe podejście do klienta…
    Tak się traci klientów !
    Nr rezerwacji 3635011
    ZaletyBrak
  • ~Oburzona / 2023-09-24 08:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka to jest oszustwo!!! Na ofercie hotelu Bali w Costa del Sol były zdjęcia pięknych pokoi, po przyjeździe zastaliśmy taka melinę ze grzyb zza szafki wystawał dosłownie przy wezdglowiu łóżka mojego syna który ma alergie na grzyba, dziura w zardzewiałej lodowce, rozwalone szafki, obszczane drzwi naprawdę, klimatyzacja tak zagrzybiona ze u nas w Polsce jakby sanepid to zobaczył to dawno by to zamkneli. Rezydent Itaki powiedziała ze ona nie ma na to wpływu i sami musimy prosić recepcje o zmianę pokoju to jest żart!!! Nigdy nie jedzcie z Itaka nigdzie bo całe wczasy będziecie mieć zepsute!! Ja sie zastanwiam jak tu wytrzymać tydzień czasu w tej melinie
    ZaletyNie ma
    WadyWszędzie grzyb i wszystko stare i śmierdzące
  • ~Odzukana / 2019-07-08 22:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze biuro z jakim miałam do czynienia. Daje im 1 bo nie da się dać 0. Bo są totalnym zerem. Szkoda,że wcześniej nie przeczytałam opinii o nich. Ostrzegam innych.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe.
  • ~Ola / 2019-12-05 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorąco nie polecam Itaki! Oferta która została nam sprzedana nawet w jednym procencie nie pokrywała się na miejscu z opisem!
    Zjeżdżalnia czynna dwa razy dziennie po kilka minut, alkohole „importowane” ale chyba ze sklepu obok marki HOLIDAY, pokoje z zagrzybiałymi łazienkami i klimatyzacja, toaleta z uszkodzona spłuczką nabierająca 24h wodę, słuchawka prysznica połamana z zerowym ciśnieniem, leżaki połamane, sauna i łaźnia płatna chociaż w ofercie napisali inaczej, szklanki w restauracji ostatni raz porządne mycie widziały na etapie produkcji deski w łóżkach połamane... i wiele wiele innych!!
    Po złożonej reklamacji odpowiedz Itaki była taka
    „W nawiązaniu do Państwa zastrzeżeń względem standardu ogólnego hotelu PGS Kiris Resort uprzejmie sygnalizujemy, że zgodnie z informacją zamieszczoną w ofercie (zarówno na stronie internetowej www.itaka.pl jak również w zawartym kontrakcie) hotel (zarówno infrastruktura jak i pokoje gościnne) jest hotelem lokalnej kategorii 5*. Kategoria ta przyznana została obiektowi przez upoważnione do tego z mocy prawa instytucje.
    Jednocześnie wskazujemy, że w opisie oferty zawarta została informacja, że hotel został zbudowany w 1994 r., zatem można było spodziewać się, że obiekt nie będzie nowoczesny a pewne elementy infrastruktury mogą nosić pewne ślady zużycia.”

    Idąc tokiem myślenia Itaki powinnismy się spodziewać grzyba i połamanych desek w łóżku jak i leżaków i ogólnego SYFU ponieważ hotel był budowany w 94r.
    Oczywiście żeby dalej brnąc niewiadoma dokąd bo fakty są faktami Itaka na bezczelnego zaproponowała bon o wartości 400 zł do wykorzystania tylko i wyłącznie na ich oferty przez jedne rok.. sama nie wiem jak to skomentować bo oczywistym jest że łaskę która okazali to żadna rekompensata ponieważ tym bonem ograniczają już i tak niezadowolonego Klienta do wyboru wakacji tylko u nich i w konsekwencji kolejnego zarobku dla nich! Dramat!
    Bardzo albę to bardzo nie polecam Itaki. Na pewno znajdzie się gro ludzi którym udało się trafić na fajna ofertę i miła obsługę pracowników Itaki, ale spokojnie do czasu pierwszego problemu i pierwszej konfrontacji ich stosunek do Klienta zmienia się o 180 stopni! Bezczelni nierzetelni i zakłamani! Przeciągają odpowiedz na maile kolejny miesiąc korzystając z luki prawnej która pozwala takim złodzieja jak Itaka zarabiać. Piszą tak pięknie o merytorycznych rozmowach z niezadowolonym Klientem poczym „spuszczają go na drzewo” licząc ze w końcu odpuści bo nie będzie mu się chcaialo miesiącami przepychać mailami.
    Trafiłam na stronę „nigdy więcej Itaka” zachęcam do poczytania w jaki sposób Itaka okrada ludzi i jak ich traktuje, jakie warunki sprzedaje za duże pieniądze i w razie problemu umywa ręce!
    We wcześniejszych postach można zobaczyć zdjęcie pokoju w 5* hotelu PGS w Turcji który Itaka pięknie opisała w swojej ofercie ale z rzeczywistością już nie chce się zmierzyć i notorycznie usuwa moje posty i zdjęcia!
    ZaletyZero
    WadyMnóstwo!
  • ~Ola / 2022-11-16 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Co tu firma do dupy.Nie przyznają się do błędów
    ZaletyCzarnogóra fajna i tyle.
    WadyBrak profesjonalizmu.Od września walczę o zwrot kosztów za transfer do hotelu w Czarnogórze
  • ~Olga / 2019-12-08 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka! Największe i ponoć najlepsze biuro podróży w Polsce, z niezachwianą opinią. Do tej pory latałam tylko z Wami. Ale to coście urządzili swoim klientom na spółkę z "liniami lotniczymi" Blue Panorama zakrawa o śmieszność i drastycznie zmienia moje zdanie i podejście do Was. To mało powiedziane, zakpiliście ze mnie i z wielu innych Waszych klientów. Nie po raz pierwszy, jak się okazuje.

    Dn. 4 grudnia br. o godz. 20:40 samolot linii Blue Panorama miał odlecieć z lotniska im. Chopina w Warszawie z kilkuset osobami na pokładzie i wylądować na Malediwach o 10:00 czasu lokalnego. Odprawa przebiegła sprawnie, a cała historia zaczęła się podczas boardingu. Przez bramkę zdążyło przejść kilka osób, kiedy kolejka zatrzymała się. Czekaliśmy 15 minut, aż pracownik lotniska poinformował nas, że samolot ma „usterkę techniczną”, której naprawa niewiadomo ile potrwa. Może godzinę, może dwie. Nasze pierwsze myśli: „Niedobrze… Ale cóż, lepiej stracić trochę czasu, niż lecieć niesprawnym samolotem, prawda?”. Wtedy jednak coś z mężem nas tknęło i zaczęliśmy szukać w Internecie informacji nt. tego przewoźnika. I się przeraziliśmy. Klasyczne zagranie w ich wykonaniu – począwszy od rekordowego 36-godzinnego opóźnienia wylotu do Heraklionu w lipcu, poprzez notoryczne opóźnienia w kolejnych miesiącach po 3, 5, 9 i więcej godzin średnio co 2-3 tygodnie, skończywszy na naszym locie.
    Kompletna dezinformacja, żaden z Waszych przedstawicieli nie skontaktował się z nami przez kolejne kilka godzin. Im bliżej północy tym szybciej zmieniały się wersje zdarzeń – począwszy od usterki technicznej, przez koniec zmiany pilota („szukamy zastępcy”), aż do ciszy lotniczej (samoloty nie startują, ani nie lądują od północy do 6:00 rano). O 23:15 poinformowano nas, że jeżeli nie wylecimy do północy, to będziemy musieli nocować w pobliskich hotelach oraz że wtedy również otrzymamy nareszcie jakieś oficjalne informacje. Gdy wybiła „godzina zero” kazano nam wrócić nam na odprawę paszportową, zabrać z powrotem swoje bagaże oraz zgłosić się po voucher na wodę oraz posiłek. Okazało się również, że w Waszym biurze na lotnisku pojawiła się pracownica, wokół której momentalnie zrobił się tłum rozgoryczonych klientów. Pani twierdziła, że nie może udzielić nam informacji nt. jutrzejszej godziny wylotu samolotu, ponieważ nie jest ona znana, ani zagwarantować, że samolot
    w ogóle wyleci. Oświadczyła również, iż jeżeli ktoś chce, to może zrezygnować z wycieczki odzyskując 100% kosztów. Mając na uwadze, że o której byśmy nazajutrz nie wylecieli (no chyba, że wieczorem) to i tak kolejną noc spędzimy na Malediwskim lotnisku, ponieważ wodoloty i łodzie nie przemieszczają się po zmroku (a ten ostatni etap podróży jest konieczny, aby dostać się do docelowego resortu), postanowiliśmy z mężem zrezygnować poprzez wysłanie następnego dnia maila z takim właśnie oświadczeniem. Lotnisko opuściliśmy o 2:30 w nocy. Po przespaniu kilku godzin w hotelu informację o możliwości rezygnacji potwierdziliśmy telefonicznie poprzez kontakt z Centrum Obsługi Klienta Itaki. I tutaj należy Wam się jedyny plus w tej całej żałosnej sytuacji – zostawiacie klientowi opcję wyboru dalszego działania. O godz. 9:41 otrzymaliśmy od Was następującego SMSa (pisownia oryginalna) – „Witamy. Informujemy ze opoznienie lotu na Malediwy uleglo zwiekszeniu. Aktualna godzina wylotu: Warszawa 19:30 – 08:30 Malediwy. Odprawa rozpocznie sie o godz. 16:30. Za opoznienie przepraszamy.” Natomiast godzinę później – „Witamy. Informujemy ze w zwiazku z brakiem mozliwosci przesuniecia odprawy bagazowej na godz. 16:30 przez obsluge lotniska, odprawa bagazowa trawa do godz. 12:00. Prosimy udac sie na lotnisko. Aktualna godzina wylotu: Warszawa 19:30 – 08:30 Malediwy. Pozdrawiamy.” Poważnie? Kolejne 7 godzin na lotnisku? Jeśli miałam jeszcze wtedy jakieś wątpliwości, zostały właśnie ostatecznie rozwiane.

    Itaka – zepsuliście nam wakacje, na które czekaliśmy cały rok, zmarnowaliście nasz czas, zmarnotrawiliśmy przez Was kolejne pieniądze – parking, hotel, koszty dojazdu. A urlop? Rozdają za darmo, czy może trzeba sobie na niego zapracować? Jesteście za te wszystkie rzeczy odpowiedzialni, dlatego za nie odpowiecie. I to z nawiązką.

    Doskonale zdajecie sobie sprawę, jakich problemów nastręcza Wam współpraca z Blue Panorama. Nie zmieniajcie nic, a już wkrótce staniecie na krawędzi, jak inne biura podróży. Nie zależy mi na Waszych przeprosinach, ani tłumaczeniach. Te już uzyskałam, choć i tak nie jestem w stanie pojąć, co Wami kieruje, że kontynuujecie tę kooperację. Zależy mi na tym, aby inni dowiedzieli się w jakiej sytuacji mogą się znaleźć, podpisując z Wami umowę na wymarzone wakacje. Jak bardzo mogą się rozczarować nie lecąc na nie w ogóle lub rozpoczynając je z dwudniowym opóźnieniem. Zależy mi na rozgłośnieniu tej sprawy, aby więcej Waszych poszkodowanych klientów zaczęło o tym mówić i pisać. Żebyście nareszcie chociaż zaczęli rozważać zerwanie umowy z Blue Panorama! Na rynku jest tak wielu przewoźników, ale Wy kooperujecie z nimi, bo są najtańsi. Na czym paradoksalnie wychodzicie stratni, póki co przede wszystkim PR-owo, ale stąd już prosta droga…

    Wystarczy przytoczyć tak wiele mówiące same za siebie słowa pracownika lotniska: „Wszyscy jesteśmy szczęśliwi, gdy Blue Panorama odlatuje o czasie. I że w ogóle odlatuje.”
    WadyPrzewoźnik z którym współpracuje Itaka. Przekaż informacji klient-Itaka. Standard obsługi na lotnisku. Brak chęci rozwiązania sprawy.
  • ~Olka / 2023-02-03 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to najgorsze biuro podróży z jakim miałam kiedykolwiek do czynienia. 0 kontaktu , 0 odpowiedzi na maila. Zero wyjasnien w przypadku zawinienia.Rezerwuje wycieczke na inna kwote a w umowie mam już inna dużo większą kwote.
    ZaletyBrak zalet
    WadyTen organizator to nieporozumienie
  • ~On / 2023-09-13 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka totalne dno banda oszustów sprzedają oferty bardzo piękne a na miejscu totalne dno. Nie polecm
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Onio / 2021-03-05 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    W 2020 roku ratując budżet Itaki zgodziłem się na bon turystyczny zamiast zwrotu pieniędzy. Miałem informacje ze mogę go wykorzystać na wszystkie wczasy nawet te w Polsce. Teraz okazuje się że wczasy w Polsce oferowane też przez biura Itaki nie mogą być zakupione tym bonem bo jest dojazd własny. Na zagraniczne obecne nie jestem w stanie pojechać i chciałem wyjechać na wczasy w Polsce. Niestety nie mogę wg Itaki. Ale itaka sprzedaje obecnie bony wakacyjne i tam wczasy w Polsce z dojazdem własnym mogą być realizowane. To rozbój w biały dzień. Oszukują klientów.
    WadyOszukują klientow
  • ~Opinia / 2021-02-14 06:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Lot na Zanzibar - najgorszy samolot jaki jest w Europie . Bez składanych siedzien.
    Idea itaka jest skasowanie kasy za wycieczkę (ponad 16 tys za tydzień za 2 osoby) - puszczając samolot najgorszego standardu. Aby uzmysłowić - standard poniżej najgorszego wizzaira.
  • ~P / 2022-08-28 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tu liczą się tylko pieniądze , składając reklamacje i skargi zero patrzenia na zdanie klienta .Jeżeli chcecie być oszukani to tylko tu .
    Brak bezpieczeństwa i opieki ze strony biura . Podczas jednych z wycieczek turyści byli zabrani niepełnosprawnym autokarem gdzie w trakcie jazdy poszła opona . Rezydentka całkowicie zlekceważyła to co się stało .
    A jeden z klientów opowiadał jak dbali o nic przy wyjedzie do Stanów ale było ich tylko kilka osób i tu płaci się 20 tys
    ZaletyNic
    WadyLudzie którzy lekceważą klientów zarówno podczas sprzedawania jak i rezydenci
  • ~Pablo / 2020-04-22 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawet nie pofatygowali się nas powiadomić ze nie zamierzają zwrócić środków. Zero profesjonalizmu.
    ZaletyZero
    WadyNie znam
  • ~Pablo / 2021-11-09 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszusci dzien przed wylotem zmieniono nam godzine wylotu bez przyczyny pani powiedziala ze oni maja takie prawo pobyt skrucil nam sie o jeden dzien
  • ~PaniNigdy / 2022-05-24 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej! Itaka odwołała opłacony przeze mnie wyjazd, a mimo to obciążyła mnie kosztami z tytułu rezygnacji z imprezy. Na złożoną reklamację NIKT nie raczył odpowiedzieć. Nigdy więcej!
    ZaletyPrzemiła obsługa w momencie zawierania umowy.
    WadyOkropna obsługa w momencie, gdy coś idzie nie po ich myśli.
  • ~Pati / 2021-06-24 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam podróży z Itaką. Będąc na innym kontynencie, człowiek powinien czuć się bezpiecznie, mieć rezydenta który się zainteresuje, zadba o spokój klientów i ich bezpieczeństwo, niestety Itaka tego nie praktykuje. Czułam się źle podróżując z tym biurem podróży
    ZaletyŻadne
    WadyBrak odpowiedzialności i opieki nad klientem. Czułam się źle podróżującą z tym biurem.
  • ~Patrycja / 2019-07-25 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz lecieliśmy z Itaka.Na lotnisku dowiedzieliśmy się,że nasz lot do Sal jest opóźniony o 4 godziny.Z 4 zrobiło się 10h...Koczowalismy na lotnisku bez żadnej informacji kiedy wylecimy.To firma Itaka odpowiada za to z jakimi przewoznikami podpisuje umowę. Nasz pobyt zostal przez to skrócony o dobę, ale Itaka nie widzi w tym problemu, odrzucając naszą reklamację.
    ZaletyPogoda
    WadyPodejście do klienta
    Wywiązanie się z umowy
  • ~Patryk / 2022-12-29 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Łącznie są 3 gwiazdki i to tylko i wyłącznie dla hotelu, bo dla Itaki nie dam żadnych gwiazdek. Dlaczego? de facto oferta zgadzała się z realiami. Jedyne co mógłbym się przyczepić to poduszki podłużne i dla mnie były niewygodne ,grzyb w jednym miejscu (ale ok, nie ma tragedii) ,no a alkochole w hotelu możnaby niektóre nalewać samemu jak miałem w hotelu na Gran Canariii, ale ok. Ogólnie to nie zostałem poinformowany, również nie jest to napisane w szczegółach ,że z lotniska busem jedziesz do hotelu na koszt własny. Po przyrodzie do Hiszpanii, dostałem informacje że trzeba poczekać na busa, w odpowiedzi nic nie sugerowało że chodziło o Hiszpański Publiczny Transport. Ale ok, myśle sobie ,dobra dojadę. Nie dostałem również informacji o tym że dojazd do tego hotelu będzie z przesiadką. Ogólnie czekałem dłużej bo nie w każdym busie było wystarczająco miejsca. Dobra ,przebolałem, kupiłem kolejny bilet w innej miejscowości, 30 km od lotniska by trafić już faktycznie do hotelu. Co się okazało? rezydent zaznaczył nie ten hotel ,w którym miałem być więc wydałem kolejne 40 zł na dojazd do tego hotelu już właściwego. Rezydenci są tylko po to by trzepać kasę i nie można w ogóle na nich polegać. Nie dostałem w ogóle informacji na temat samych połączeń. Ani jeden ani drugi rezydent nie odpisał na moją wiadomość. Totalna ignorancja. Lepiej bym sobie poradził i wyszło by mi taniej, gdybym sam bez nich poleciał. Czuje się oszukany, z Rainbow na Gran Canaria biuro zorganizowało transport do hotelu jak i powrót z wakacji. Szczerze mówiąc jestem rozczarowany i nigdy nie wykupię wycieczki przez tą agencję. Odradzam. Dodatkowo fakt, było promocja o 1000 zł i Teneryfa kosztoła 5200, i tyle była warta. Te 1000 zł więcej już by było przepłaceniem, jeśli musiałem transport do hotelu i z powrotem ogarniać sobie sam. Pozdrawiam
  • ~Paulina / 2022-09-03 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Już od samego początku informacje uzyskane w biurze podróżny znacznie różniły się od rzeczywistości, do Poznania przyjechał po nas nieoznakowany autobus bez klimatyzacji oraz z ciasnymi siedzeniami natomiast w biurze podróży zapewniano nas że mamy oczekiwać na autobus bezpośrednio od ITAKI (z napisem ITAKA) po przez prawie udałoby mi się nie uczestniczyć w tym Horrorze jaki mnie czekał. Kolejno ów autobus zawiózł nas do Opola gdzie czekał na nas kolejny autokar w złym stanie technicznym, po przez co już drugiego dnia wycieczki spędziliśmy ponad 3h na autostradzie czekając na kolejny autokar, autokarów zastępczych było jeszcze kolejno 3,dodam że do dnia dzisiejszego biuro nie przeprosiło za zaistniałą sytuacje. Kolejno okazało się że koszt wycieczek obowiązkowych WZRÓSŁ a ich harmonogram uległ transformacji bez wskazania powodu. Harmonogram uległ zmianie tak iż całe dnie zamiast zwiedzać spędzaliśmy w autokarze, jeśli już udało nam się gdzieś dojechać to brak czasu pozwalał tylko na powierzchowną realizacje zwiedzania. Kolejnym niedorzecznym aspektem był Fakt iż wycieczka do Chorwacji okazała się również wycieczką do BOŚNI I CHERCEGOWINY o czym NIKT NIE POINFORMOWAŁ NAS- BYŁO WIĘC TO ZAGRANIE WBREW NASZEJ WOLI I UPRZEDMIOTOWIENIE NAS. UBESPIECZENIE DODATKOWO WYKUPOWANE PRZEZ NAS OBOWIĄZYWAŁO W KRAJACH UNI EUROPEJSKIEJ.
    Hotele, a przede wszystkim hotele w BOŚNI I CHERCEGOWINIE do której nie wykupowaliśmy wycieczki były w tak niskim standardzie że do końca życia nie zapomnę traum jaką przeszłam y oraz zapachu, smrodu wydobywającego się z łazienki.
    Najgorszemu wrogowi nie życzę takiego obozu przetrwania jaki zgotowła mi Itaka
    ZaletyBRAK
    WadyCałe wczasy to istny horror oraz chaos.
  • ~Paulina91 / 2018-08-22 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura podróży Itaka.
    Taka duża firma a podejście do klienta fatalne. Zaplanowany urlop, wszystko dopięte na ostatni guzik. Odliczanie do wymarzonych wakacji. Niedziela godzina 17 dzwoni Pani z biura obsługi informując mnie, że z powodu nie wystarczającej ilości osób naszą rezerwacja zostaje anulowana.... Nie zaproponowali nic innego, Taki nam nowe 4 terminy do wyboru ż możliwością zmiany hotelu itd. Hotele, które były dostępne w terminach zaproponowanych od Itaka były beznadziejne. Pół roku wcześniej zamówiony hotel z wysokim standardem i dobra ceba. Teraz jak chcemy zmienić musimy dopłacać za wakacje jeśli chcemy taki sam standard jak wczesniej....dramat. zrezygnowaliśmy z ich usług. Nigdy nie skorzystam z ich ogert.
    WadyBrak kompetencji
  • ~Pawel / 2023-07-15 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wycieczka na Rodos do hotelu 5* Rodos Palace Hotel,
    Niestety wielkie rozczarowanie , pokoj całkowicie odbiega od standardów 5gwiazdek, przy próbie wymiany pokoju dostaliśmy informacje ze wszystkie pokoje są zajęte.
    Zdjęcia z pokoju są zamieszczone na opiniach w Google na stronie hotelu.
    Brudne materace , brudne płytki , kurz na klimatyzacji , brudny stół na tarasie , brak korka do wanny , odkładające tapety, mało ilość leżaków , tylko jeden bar all inclusive , chore limity 2 drinki na osobę.
    Wycieczkę była kupiona za 4K , zdjęcia całkowicie odbiegają od rzeczywiści .
    Gości jest więcej niż obsługa może przyjść , ciagle kolejki , 3 windy na które się czeka po 10/15 min . Szczerze odradzam tego hotelu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1047
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 932
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 202
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976