Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1057 opinii

2.47 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~NIEZADOWOLONY KLIENT / 2022-09-10 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Upragnione wakacje Gran Canaria - last minute - pracownik infolinii wprowadzający w błąd, rezydentka Izabela Mikina oraz druga rezydentka Anta Mchalak nie potrafiąca i nie chcąca niczego sprostować - ostentacyjna odpowiedź - trzeba czytać umowy - hotel Abora Interclub Atlantic - spędowisko - ukierunkowane na czysty zysk bez zaangażowania, talerze, szklanki brudne - tak jak i wózki do przewozu żywności, wyżywienie - all inclusive :-) non stop to samo z tzw. worka - bez polotu i poczucia smaku, w hotelu usytuowanie Polaków w bungalow, a innych Gości w pokojach w innych budynkach, w toaletach brudno, w łazienkach pod prysznicami pleśń, na obiekcie unoszący się zapach kanalizacji, głośno. Open bar 24 h - praktycznie nie istnieje - napoje - wino, piwo z dystrybutora o wątpliwej konsystencji,kawa z automatu bez smaku - brak możliwości kawy z expresu - nie posiadają, za wszystko dodatkowe opłaty łącznie z korzystaniem z basenu dla dorosłych o czym nie ma informacji - dopiero na miejscu przy zakwaterowaniu, tak jak i brak informacji o konieczności maseczek w autobusach czy taxi oraz pobieraniu kaucji na recepcji. Rezydentka praktycznie ukierunkowana tylko na sprzedaż dodatkowych wycieczek, zresztą pojawiła się na drugi dzień tylko po to aby te wycieczki sprzedać. Biuro podróży na infolinii nie potrafiący niczego załatwić - odsyła gościa na recepcję bo ponoć nie może się dodzwonić. Dla ITAKI liczy się tylko zapłać - i ..... DNO, BYLEJAKOŚĆ
    ZaletyBRAK
    WadyBrak kompetencji pracowników, brak podstawowych informacji - brak dokładnego przekazu do klienta, nikt za nic nie bierze odpowiedzialności. Rozmowy nagrywane - ale nic nie znaczące - po prośbie odsłuchania wymagań klienta - bez odzewu - zapłaciłeś - byłeś - to co chcesz. Życzę pracowniom biura ITAKA aby w przyszłości również byli tak potraktowani -ale sądząc po ich zaangażowaniu - to pewnie im wszystko jedno - gdzie są, co jedzą i jak wykonują swoją pracę, byle do przodu - jakoś to będzie - byle do jutra - byle jak i byle gdzie.Gość przyjedzie to odjedzie - następny proszę...
  • ~Niezadowolony Turysta / 2023-02-13 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Wakacje na Maderze luty 2023: w hotelu pożar, rezydent nawet nie pofatygował się do hotelu, ani nawet nie zadzwonił upewnić się że wszyscy goście hotelowi Itaki są bezpieczni. Rezydentka Ewa potrafiła jedynie chamsko odzywać się do zestresowanych pożarem gości. Zero opieki. ODRADZAM TO BIURO
    ZaletyBrak
    WadyBrak procedur zapewniających bezpieczeństwo gościom, brak jakości obsługi rezydenckiej - chamska obsługa
  • ~Niezadowolony19283801 / 2019-12-21 00:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo dużo podróżuje i pierwszy raz spotykam się z sytuacją kiedy muszę wraz z rodziną w okresie świątecznym "koczować" to na lotnisku to w lobby na fotelach na zmiane już 18 stą godzine. Brak samolotu zastępczego w XXI wieku to jakas żenada. Nie polecam tego biura podróży.
  • ~Nigdy wiecej / 2019-07-08 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarne biuro podróży, które kompletnie nie interesuje się klientem i liczy tylko pieniądze. Najgorsze samoloty, transfery w nocy i czekanie kilka dobrych godzin na meldunek, tracenie cennego urlopu na ich chorą politykę. Nigdy więcej!!!!! Najgorsze wakacje w życiu.
    ZaletyBrak
    WadyZachłanność
  • ~Nigdy więcej / 2021-08-28 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz jadę gdziekolwiek z tym biurem. Organizacja wyjazdu na 0. Rezydentka pracuje za karę. Wyjazd bardzo udany, ale tylko że względu na piękno Korfu i bardzo pomocnej obsługi w hotelu. Większość informacji w ofercie Itaki jest kompletną bzdurą. Godziny i częstotliwość posiłków zupełnie się nie zgadzała. Miały być przekąski przy barze, których nigdy nie było. Byliśmy zmuszeni do opuszczenia pokoju o 11 a wylot nastąpił dopiero o 5 rano następnego dnia! Po przyjeździe poruszyliśmy ten problem z rezydentką, która powiedziała że przecież nie musimy siedzieć od 11:00 do 1:30(o tej godzinie został podstawiony autobus na lotnisko) w recepcji tylko "na pewno zorganizuje sobie pan ten czas". Szczyt bezczelności. Brak pokoju i brak prysznica w takim przedziale czasowym to absolutny skandal. Niestety hotel nie pozwolił na przedłużenie doby hotelowej za pieniądze, gdyż mają pełne obłożenie.Do tego rezydentka wprowadza w błąd mówiąc że po zdaniu kluczy nadal będzie obowiązywało all inclusive (mimo że sama Itaka pisze że tak nie jest). Ogólnie przestrzegam i nie polecam nikomu. Szkoda że pandemia was nie skończyła droga Itako. Jak już zgarnięcie pieniądze to wypinacię się na klienta
    ZaletyBrak
    WadyWymieniłem w opisie.
  • ~nigdyWięcejItaki / 2021-06-08 08:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdejmują wycieczkę ze strony nie informując tych, którzy ją wykupili. Na infolinię nie ma szans się dodzwonić. Kiedy już łaskawie ktoś odbierze, to czy to kobieta czy mężczyzna zawsze rozmawia z kientem jakby za karę tam pracował. Opryskliwi, ciężko się dowiedzieć o jakieś konkrety
  • ~Nikodem / 2023-07-20 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem na wycieczce na wyspie grupa 32 osoby z czego 10 zostało na wyspie i dzwoniąc do biura itaka otrzymaliśmy wiadomość radźcie se
    ZaletyBrak
    WadyBrak pomocy w razie jakiej kolejek sytuacji (wywalone w klientów)
  • ~Nina / 2021-08-02 08:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Wylot do Turcji, hotel położony 14 km od ogniska pożaru, a Pani w BOK mówi że nie widzi problemu, hotel funkcjonuje normalnie. Jawne zaniedbanie, narażanie ludzi na utratę zdrowia.
  • ~NN / 2023-03-18 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro - DRAMAT, jeszcze nie zdążyliśmy wyjechać na wakacje, a już zmienili nam w pierwszej kolejności: miejsce wylotu, a po miesiącu termin wylotu. Biuro naciąga swoich klientów preferencyjnymi cenami wczesnej rezerwacji, a następnie kiedy chwyci naiwnego klienta zmienia wszystkie warunki wcześniej zawartej umowy nie dając nic w zamian. Czuję się oszukana i upokorzona, w odpowiedzi na pismo o partycypację w kosztach związanych z dojazdem do lotniska w innej miejscowości otrzymałam odpowiedź że mogę rezeygnować z imprezy turystycznej. Takie to biuro, GORĄCO NIE POLECAM!!!!!!
    ZaletyZERO zalet
    WadyNN
  • ~Norbert / 2022-07-27 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze nie polecam .
    Itaka zepsuła nam wakacje - odwołali 2 miesiące sezonu letniego na dominikanie . Staracilem 2000 zł na ubezpieczeniu . A jedyne co są w stanie zaoferować to wykupienie innej wycieczki po aktualnych cenach.( koszt mojej wycieczki 34 tys zł a itaka po anulowaniu wakacji proponuje mi wyjazd za 49 tys zł )Jak na największe biuro podróży w Polsce - moim zdaniem bardzo słabe podejście do klienta…
    Tak się traci klientów !
    Nr rezerwacji 3635011
    ZaletyBrak
  • ~Oburzona / 2023-09-24 08:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka to jest oszustwo!!! Na ofercie hotelu Bali w Costa del Sol były zdjęcia pięknych pokoi, po przyjeździe zastaliśmy taka melinę ze grzyb zza szafki wystawał dosłownie przy wezdglowiu łóżka mojego syna który ma alergie na grzyba, dziura w zardzewiałej lodowce, rozwalone szafki, obszczane drzwi naprawdę, klimatyzacja tak zagrzybiona ze u nas w Polsce jakby sanepid to zobaczył to dawno by to zamkneli. Rezydent Itaki powiedziała ze ona nie ma na to wpływu i sami musimy prosić recepcje o zmianę pokoju to jest żart!!! Nigdy nie jedzcie z Itaka nigdzie bo całe wczasy będziecie mieć zepsute!! Ja sie zastanwiam jak tu wytrzymać tydzień czasu w tej melinie
    ZaletyNie ma
    WadyWszędzie grzyb i wszystko stare i śmierdzące
  • ~Odzukana / 2019-07-08 22:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze biuro z jakim miałam do czynienia. Daje im 1 bo nie da się dać 0. Bo są totalnym zerem. Szkoda,że wcześniej nie przeczytałam opinii o nich. Ostrzegam innych.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe.
  • ~Ola / 2019-12-05 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorąco nie polecam Itaki! Oferta która została nam sprzedana nawet w jednym procencie nie pokrywała się na miejscu z opisem!
    Zjeżdżalnia czynna dwa razy dziennie po kilka minut, alkohole „importowane” ale chyba ze sklepu obok marki HOLIDAY, pokoje z zagrzybiałymi łazienkami i klimatyzacja, toaleta z uszkodzona spłuczką nabierająca 24h wodę, słuchawka prysznica połamana z zerowym ciśnieniem, leżaki połamane, sauna i łaźnia płatna chociaż w ofercie napisali inaczej, szklanki w restauracji ostatni raz porządne mycie widziały na etapie produkcji deski w łóżkach połamane... i wiele wiele innych!!
    Po złożonej reklamacji odpowiedz Itaki była taka
    „W nawiązaniu do Państwa zastrzeżeń względem standardu ogólnego hotelu PGS Kiris Resort uprzejmie sygnalizujemy, że zgodnie z informacją zamieszczoną w ofercie (zarówno na stronie internetowej www.itaka.pl jak również w zawartym kontrakcie) hotel (zarówno infrastruktura jak i pokoje gościnne) jest hotelem lokalnej kategorii 5*. Kategoria ta przyznana została obiektowi przez upoważnione do tego z mocy prawa instytucje.
    Jednocześnie wskazujemy, że w opisie oferty zawarta została informacja, że hotel został zbudowany w 1994 r., zatem można było spodziewać się, że obiekt nie będzie nowoczesny a pewne elementy infrastruktury mogą nosić pewne ślady zużycia.”

    Idąc tokiem myślenia Itaki powinnismy się spodziewać grzyba i połamanych desek w łóżku jak i leżaków i ogólnego SYFU ponieważ hotel był budowany w 94r.
    Oczywiście żeby dalej brnąc niewiadoma dokąd bo fakty są faktami Itaka na bezczelnego zaproponowała bon o wartości 400 zł do wykorzystania tylko i wyłącznie na ich oferty przez jedne rok.. sama nie wiem jak to skomentować bo oczywistym jest że łaskę która okazali to żadna rekompensata ponieważ tym bonem ograniczają już i tak niezadowolonego Klienta do wyboru wakacji tylko u nich i w konsekwencji kolejnego zarobku dla nich! Dramat!
    Bardzo albę to bardzo nie polecam Itaki. Na pewno znajdzie się gro ludzi którym udało się trafić na fajna ofertę i miła obsługę pracowników Itaki, ale spokojnie do czasu pierwszego problemu i pierwszej konfrontacji ich stosunek do Klienta zmienia się o 180 stopni! Bezczelni nierzetelni i zakłamani! Przeciągają odpowiedz na maile kolejny miesiąc korzystając z luki prawnej która pozwala takim złodzieja jak Itaka zarabiać. Piszą tak pięknie o merytorycznych rozmowach z niezadowolonym Klientem poczym „spuszczają go na drzewo” licząc ze w końcu odpuści bo nie będzie mu się chcaialo miesiącami przepychać mailami.
    Trafiłam na stronę „nigdy więcej Itaka” zachęcam do poczytania w jaki sposób Itaka okrada ludzi i jak ich traktuje, jakie warunki sprzedaje za duże pieniądze i w razie problemu umywa ręce!
    We wcześniejszych postach można zobaczyć zdjęcie pokoju w 5* hotelu PGS w Turcji który Itaka pięknie opisała w swojej ofercie ale z rzeczywistością już nie chce się zmierzyć i notorycznie usuwa moje posty i zdjęcia!
    ZaletyZero
    WadyMnóstwo!
  • ~Ola / 2022-11-16 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Co tu firma do dupy.Nie przyznają się do błędów
    ZaletyCzarnogóra fajna i tyle.
    WadyBrak profesjonalizmu.Od września walczę o zwrot kosztów za transfer do hotelu w Czarnogórze
  • ~Olga / 2019-12-08 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka! Największe i ponoć najlepsze biuro podróży w Polsce, z niezachwianą opinią. Do tej pory latałam tylko z Wami. Ale to coście urządzili swoim klientom na spółkę z "liniami lotniczymi" Blue Panorama zakrawa o śmieszność i drastycznie zmienia moje zdanie i podejście do Was. To mało powiedziane, zakpiliście ze mnie i z wielu innych Waszych klientów. Nie po raz pierwszy, jak się okazuje.

    Dn. 4 grudnia br. o godz. 20:40 samolot linii Blue Panorama miał odlecieć z lotniska im. Chopina w Warszawie z kilkuset osobami na pokładzie i wylądować na Malediwach o 10:00 czasu lokalnego. Odprawa przebiegła sprawnie, a cała historia zaczęła się podczas boardingu. Przez bramkę zdążyło przejść kilka osób, kiedy kolejka zatrzymała się. Czekaliśmy 15 minut, aż pracownik lotniska poinformował nas, że samolot ma „usterkę techniczną”, której naprawa niewiadomo ile potrwa. Może godzinę, może dwie. Nasze pierwsze myśli: „Niedobrze… Ale cóż, lepiej stracić trochę czasu, niż lecieć niesprawnym samolotem, prawda?”. Wtedy jednak coś z mężem nas tknęło i zaczęliśmy szukać w Internecie informacji nt. tego przewoźnika. I się przeraziliśmy. Klasyczne zagranie w ich wykonaniu – począwszy od rekordowego 36-godzinnego opóźnienia wylotu do Heraklionu w lipcu, poprzez notoryczne opóźnienia w kolejnych miesiącach po 3, 5, 9 i więcej godzin średnio co 2-3 tygodnie, skończywszy na naszym locie.
    Kompletna dezinformacja, żaden z Waszych przedstawicieli nie skontaktował się z nami przez kolejne kilka godzin. Im bliżej północy tym szybciej zmieniały się wersje zdarzeń – począwszy od usterki technicznej, przez koniec zmiany pilota („szukamy zastępcy”), aż do ciszy lotniczej (samoloty nie startują, ani nie lądują od północy do 6:00 rano). O 23:15 poinformowano nas, że jeżeli nie wylecimy do północy, to będziemy musieli nocować w pobliskich hotelach oraz że wtedy również otrzymamy nareszcie jakieś oficjalne informacje. Gdy wybiła „godzina zero” kazano nam wrócić nam na odprawę paszportową, zabrać z powrotem swoje bagaże oraz zgłosić się po voucher na wodę oraz posiłek. Okazało się również, że w Waszym biurze na lotnisku pojawiła się pracownica, wokół której momentalnie zrobił się tłum rozgoryczonych klientów. Pani twierdziła, że nie może udzielić nam informacji nt. jutrzejszej godziny wylotu samolotu, ponieważ nie jest ona znana, ani zagwarantować, że samolot
    w ogóle wyleci. Oświadczyła również, iż jeżeli ktoś chce, to może zrezygnować z wycieczki odzyskując 100% kosztów. Mając na uwadze, że o której byśmy nazajutrz nie wylecieli (no chyba, że wieczorem) to i tak kolejną noc spędzimy na Malediwskim lotnisku, ponieważ wodoloty i łodzie nie przemieszczają się po zmroku (a ten ostatni etap podróży jest konieczny, aby dostać się do docelowego resortu), postanowiliśmy z mężem zrezygnować poprzez wysłanie następnego dnia maila z takim właśnie oświadczeniem. Lotnisko opuściliśmy o 2:30 w nocy. Po przespaniu kilku godzin w hotelu informację o możliwości rezygnacji potwierdziliśmy telefonicznie poprzez kontakt z Centrum Obsługi Klienta Itaki. I tutaj należy Wam się jedyny plus w tej całej żałosnej sytuacji – zostawiacie klientowi opcję wyboru dalszego działania. O godz. 9:41 otrzymaliśmy od Was następującego SMSa (pisownia oryginalna) – „Witamy. Informujemy ze opoznienie lotu na Malediwy uleglo zwiekszeniu. Aktualna godzina wylotu: Warszawa 19:30 – 08:30 Malediwy. Odprawa rozpocznie sie o godz. 16:30. Za opoznienie przepraszamy.” Natomiast godzinę później – „Witamy. Informujemy ze w zwiazku z brakiem mozliwosci przesuniecia odprawy bagazowej na godz. 16:30 przez obsluge lotniska, odprawa bagazowa trawa do godz. 12:00. Prosimy udac sie na lotnisko. Aktualna godzina wylotu: Warszawa 19:30 – 08:30 Malediwy. Pozdrawiamy.” Poważnie? Kolejne 7 godzin na lotnisku? Jeśli miałam jeszcze wtedy jakieś wątpliwości, zostały właśnie ostatecznie rozwiane.

    Itaka – zepsuliście nam wakacje, na które czekaliśmy cały rok, zmarnowaliście nasz czas, zmarnotrawiliśmy przez Was kolejne pieniądze – parking, hotel, koszty dojazdu. A urlop? Rozdają za darmo, czy może trzeba sobie na niego zapracować? Jesteście za te wszystkie rzeczy odpowiedzialni, dlatego za nie odpowiecie. I to z nawiązką.

    Doskonale zdajecie sobie sprawę, jakich problemów nastręcza Wam współpraca z Blue Panorama. Nie zmieniajcie nic, a już wkrótce staniecie na krawędzi, jak inne biura podróży. Nie zależy mi na Waszych przeprosinach, ani tłumaczeniach. Te już uzyskałam, choć i tak nie jestem w stanie pojąć, co Wami kieruje, że kontynuujecie tę kooperację. Zależy mi na tym, aby inni dowiedzieli się w jakiej sytuacji mogą się znaleźć, podpisując z Wami umowę na wymarzone wakacje. Jak bardzo mogą się rozczarować nie lecąc na nie w ogóle lub rozpoczynając je z dwudniowym opóźnieniem. Zależy mi na rozgłośnieniu tej sprawy, aby więcej Waszych poszkodowanych klientów zaczęło o tym mówić i pisać. Żebyście nareszcie chociaż zaczęli rozważać zerwanie umowy z Blue Panorama! Na rynku jest tak wielu przewoźników, ale Wy kooperujecie z nimi, bo są najtańsi. Na czym paradoksalnie wychodzicie stratni, póki co przede wszystkim PR-owo, ale stąd już prosta droga…

    Wystarczy przytoczyć tak wiele mówiące same za siebie słowa pracownika lotniska: „Wszyscy jesteśmy szczęśliwi, gdy Blue Panorama odlatuje o czasie. I że w ogóle odlatuje.”
    WadyPrzewoźnik z którym współpracuje Itaka. Przekaż informacji klient-Itaka. Standard obsługi na lotnisku. Brak chęci rozwiązania sprawy.
  • ~Olka / 2023-02-03 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to najgorsze biuro podróży z jakim miałam kiedykolwiek do czynienia. 0 kontaktu , 0 odpowiedzi na maila. Zero wyjasnien w przypadku zawinienia.Rezerwuje wycieczke na inna kwote a w umowie mam już inna dużo większą kwote.
    ZaletyBrak zalet
    WadyTen organizator to nieporozumienie
  • ~On / 2023-09-13 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka totalne dno banda oszustów sprzedają oferty bardzo piękne a na miejscu totalne dno. Nie polecm
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Onio / 2021-03-05 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    W 2020 roku ratując budżet Itaki zgodziłem się na bon turystyczny zamiast zwrotu pieniędzy. Miałem informacje ze mogę go wykorzystać na wszystkie wczasy nawet te w Polsce. Teraz okazuje się że wczasy w Polsce oferowane też przez biura Itaki nie mogą być zakupione tym bonem bo jest dojazd własny. Na zagraniczne obecne nie jestem w stanie pojechać i chciałem wyjechać na wczasy w Polsce. Niestety nie mogę wg Itaki. Ale itaka sprzedaje obecnie bony wakacyjne i tam wczasy w Polsce z dojazdem własnym mogą być realizowane. To rozbój w biały dzień. Oszukują klientów.
    WadyOszukują klientow
  • ~Opinia / 2021-02-14 06:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Lot na Zanzibar - najgorszy samolot jaki jest w Europie . Bez składanych siedzien.
    Idea itaka jest skasowanie kasy za wycieczkę (ponad 16 tys za tydzień za 2 osoby) - puszczając samolot najgorszego standardu. Aby uzmysłowić - standard poniżej najgorszego wizzaira.
  • ~P / 2022-08-28 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tu liczą się tylko pieniądze , składając reklamacje i skargi zero patrzenia na zdanie klienta .Jeżeli chcecie być oszukani to tylko tu .
    Brak bezpieczeństwa i opieki ze strony biura . Podczas jednych z wycieczek turyści byli zabrani niepełnosprawnym autokarem gdzie w trakcie jazdy poszła opona . Rezydentka całkowicie zlekceważyła to co się stało .
    A jeden z klientów opowiadał jak dbali o nic przy wyjedzie do Stanów ale było ich tylko kilka osób i tu płaci się 20 tys
    ZaletyNic
    WadyLudzie którzy lekceważą klientów zarówno podczas sprzedawania jak i rezydenci
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1057
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 947
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 209
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 172
Grecos
Ocena: 2.75, ilość opinii: 58
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 55
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065