Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1047 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.22
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mirosław / 2024-06-25 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze nie wyjechałem a już żałuję.
    itaka bezczelnie zmienia samodzielnie warunki wczasów, które wykupiłem i nie mam prawa odstapić od umowy bezpłatnie.
    wykupiłem wczasy w hotelu, "pokój w budynku głownym z widomiem na morze" teraz itaka przesyła smsy że mam mieszkać w bungolowach, podczas interwencji konsultant mi bezczelnie mówi, że nie rozumie o co mi chodzi przecież ma 50% szans, żę dostanę to za co zapłaciłem. Ngdy nie kupujcie w itace żadnych imprez to jest zwykła buta, chamstwo i złodziejstwo.
    Będę to opisywał wszędzie niech to biuro szybko padnie. Mniej ludzi będzie oszukanych.
    Zaletyzalety? a co to?
    Wadybezczelność obsługi
  • ~Monika / 2019-06-18 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiliśmy wakacje na Korfu w hotelu Porto Demo Boutique. Przed wyjazdem pracownica biura podróży Itaka zadzwoniła z informacją, że ten hotel nie zostanie wybudowany przed naszym przyjazdem. Zaproponowała inny - Amour (tylko jeden, bez wyboru). Zgodziliśmy się. Na lotnisku na Korfu rezydenci poinformowali nas, że hotel, w którym mieliśmy zostać zakwaterowani nie został jeszcze ukończony, więc zostaniemy przeniesieni do innego hotelu. Na nic zdały się nasze protesty i chęć natychmiastowego powrotu do kraju.
    Po przewiezieniu nas do hotelu okazało się, że zamieszkamy w domkach kempingowych w górach. Jestem osobą mającą problemy z poruszaniem się (po przebytej ciężkiej chorobie), więc ten "hotel" był dla mnie więzieniem. Trzykrotnie zmienialiśmy pokoje na kolejne, za każdym razem troszkę niżej w górach. Ale wciąż w górach! Dodatkowe atrakcje to brak ciepłej wody lub brak wody w ogóle, niedziałająca klimatyzacja, kiepska opcja all inclusive (za wodę trzeba było dodatkowo płacić!), cuchnąca kanalizacja...
    Po wniesieniu zbiorowej reklamacji do rezydentki, w połowie naszych wakacji zostaliśmy przeniesieni do hotelu Amour. Radość trwała tak długo, jak nasza podróż z jednego hotelu do drugiego. Hotel Amour okazał się hotelem niedokończonym. Brakowało wyposażenia, jak np. klamek, znów nie działał klimatyzacja, nie działała lodówka, a przede wszystkim bardzo śmierdziało farbą.
    Wystosowaliśmy 2 reklamacje do Itaki. Jedną zbiorową, jeszcze podczas naszego pobytu na Korfu, drugą indywidualną, po powrocie do domu. Pierwsza została odrzucona. W odpowiedzi na drugą zaproponowano nam śmiesznie nieadekwatną do sytuacji rekompensatę, z której nie skorzystamy.
    Jeździliśmy z Itaką na wakacje od lat. Było różnie, ale tym razem Itaka przeszła wszelkie normy przyzwoitości. Nigdy więcej.
  • ~Mor / 2018-07-27 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!!!! Oszuści. Sprzedają oferty, które nie zostają przydzielane Polakom. Traktują nas jak gorszy sort. Inna sytuacja taka, że okazuje się brak miejsc w hotelu. Kilku godzinne oczekiwanie na wolny pokój. Brak kontaktu z rezydentem i biurem. Dobry kontakt do czasu opłacenia wycieczki. Potem każdy Cię olewa!!! Oszuści oszuści oszuści!!!!
    ZaletyBrak!!!!!!!
    WadyWszystko!!!
  • ~Natm / 2022-10-10 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie otrzymaliśmy w hotelu pokoju na czas, mimo że nasz lot był przełożony na kolejny dzień to pokoju dla nas nie było. Czekaliśmy na rezydentkę, hotelarz nakłamał jej, że nie chcieliśmy pokoju na parterze, więc czekamy. Próbowała z nim chwilę porozmawiać, ale za wiele nie zrobiła, bo stwierdziła, że zgłosimy reklamację, którą ona potwierdzi. Po zgłoszeniu reklamacji czekaliśmy na odpowiedź, bez skutku, po podwójnym upomnieniu otrzymaliśmy informację negatywną. Jestem pewna, że nikt w tej kwestii nawet nic nie zrobił. Jak trzeba sprzedać ofertę to super, jak już coś jest nie tak to kontaktu brak.
  • ~Nick / 2018-08-23 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    [JAK ITAKA KRADNIE PIENIĄDZE] Rezerwacja na początku lipca. Zapłacone 1500 zł zaliczki bonem. Pod koniec sierpnia wycieczkę odwołano! I otrzymałem informację, że 1500 zł z bonu mi NIE oddadzą! Zmarnowany urlop, zmarnowane wakacje !! Piszę skargę do UOKiK i ECK itp. JAK NAJDALEJ OD ITAKA !!!!! Może jakiś prawnik ?
    ZaletyBrak
    WadyNastawienie na kasę i oszustwa
  • ~Nick / 2020-10-02 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kradną pieniądze, nie zwracają zaliczek albo zwracaja w bonie. Chcesz zmarnować sobie wakacje? TYLKO ITAKA!
    ZaletyAbsolutnie brak
    WadyNiekompetencja
  • ~Nick / 2021-11-24 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam Wszystkich .
    Żałuję , iż wcześniej nie zapoznałam się z opiniami o Itace .
    Pragnę przestrzec ewentualnych klientów przed tym biurem , które jako agent zarabia i sprzedaje tzw ubezpieczenie TU Ergo natomiast nie ponosi żadnej odpowiedzialności w przypadku odwołania imprezy przez biuro , ani też nie pośredniczy w kontaktach z ubezpieczycielem , mimo iż pobiera składkę ubezpieczenia i przedstawia różnorodne warianty jakoby chroniące klienta przed różnymi ryzykami. Faktycznie zaś działa nie w interesie klienta lecz tylko w interesie ubezpieczyciela .

    Zaletypozbycie się złudzeń
    Wady

    naiwność i wiara w kompleksowe załatwienie problemów wynikających z winy biura

  • ~nick / 2022-07-04 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    oszuści, daja promocje ściagaja pieniadze z karty, nie przesyłaja potwierdzenia rezerwacji później mówi że ktos inny kupił pokój, a Ty ozesz kupic o 20proc drożej albo ci zwróca voucher; ostrzegam przed oszustami i cwaniaczkai
    Zaletybrak
    Wadysame wady, OSZUŚCI
  • ~Nie zadowolona / 2019-10-08 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka - szczerze nie polecam. Zapłaciłam spora sumę za coś czego później nie było ( widok na basen), w hotelu masakra mianowicie zepsute drzwi od łazienki i nie działające drzwi balkonowe( strach w nocy gdzyz nie dało się ich zamknąć). W reklamacji usłyszałam tylko ze basen „gdzies w oddali było widać”- tak następnym razem będę wiedzieć ze trzeba zabrać lornetkę aby widzieć basen..... masakra byłam pierwszy i ostatni raz z ta firma na wakacjach. Szczerze nie polecam gdzyz dla firmy liczy się tylko kasa a nie warunki i dobro klientów ....szkoda ze tak duża i renomowana firma ma takie podejście do klientów
  • ~Niedoszły_Szkot / 2023-07-16 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem uczestnikiem wycieczki do Szkocji zorganizowanej przez biuro turystyczne itaka. Od wczoraj grupa 36 osób została praktycznie "uwieziona" na lotnisku we Frankfurcie. Z powodu opóźnienia lotu z Warszawy nie zdążyliśmy na lot z Frankfurtu do Glasgow. Ponieważ linia nie mogła zapewnić pasażerom hotelu wszyscy spali na lotnisku gdziekolwiek, na podłodze, na fotelach itd. Dziś rano itaka poinformowała nas że polecimy do Glasgow, ale okazało się że zrobili tzw lite oczekującą w nadziei że 36 osób z rejsu zrezygnuje. Jak łatwo przewidzieć nie zostaliśmy wpuszczeni na pokład i poinformowani że następny lot będzie za 5 dni. Itaka podobno próbuje znaleźć lot powrotny do Warszawy ale kiedy też nie wiadomo. (Jakbym oglądał terminal z Tomem Hanksem) Od początku zaistnienia problemów z podróżą kontakt z itaka jest utrudniony, biuro turystyczne poprosiło jedna z osób z grupy aby ich reprezentowała. Tak więc Pani O. próbowała coś naprawić ale bezskutecznie (odromny szacunek za determinacje i cierpliwość) Gdy sami próbowaliśmy dodzwonić się do biura przelaczano nas na nieczynny numer i tylko wysyłano smsy że sprawa jest w toku. Efekt jest taki że nie polecimy na wakacje i nie wiadomo kiedy wrócimy do domów. W grupie jak wspomniałem są dzieci i osoby starsze i zdarzały się już, na szczęście drobne zasłabnięcia. Tak wyglądają zorganizowane wycieczki z firmą itaka, jednym z największych na polskim rynku biur turystycznych. Unikajcie Itaki i onijajcie bardzo szerokim łukiem. Szkoda pieniędzy i przede wszystkim urlopu.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyJedna wielka wada
  • ~Niezadowlonony klient / 2022-07-10 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety w tym roku ITAKA zafundowała mi duże rozczarowanie. Zostałem zakwaterowany w pokoju niezgodnym z wykupioną ofertą (dostaliśmy pokój bez balkonu, miał być balkon/taras), jednak jeszcze bardziej oburzający był sposób potraktowania mojej reklamacji. W skrócie biuro "nie dopatrzyło się okoliczności uzasadniających przyznanie rekompensaty". Czyli podsumowując: wykupuję pokój z balkonem, dostaję pokój bez balkonu, a według ITAKI wszystko jest OK i reklamacja jest odrzucona. Nigdy więcej z ITAKĄ.
    WadyPokój w oczywisty sposób niezgodny z ofertą. Odrzucanie wydawało by się oczywistych reklamacji.
  • ~NIEZADOWOLONY KLIENT / 2022-09-10 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Upragnione wakacje Gran Canaria - last minute - pracownik infolinii wprowadzający w błąd, rezydentka Izabela Mikina oraz druga rezydentka Anta Mchalak nie potrafiąca i nie chcąca niczego sprostować - ostentacyjna odpowiedź - trzeba czytać umowy - hotel Abora Interclub Atlantic - spędowisko - ukierunkowane na czysty zysk bez zaangażowania, talerze, szklanki brudne - tak jak i wózki do przewozu żywności, wyżywienie - all inclusive :-) non stop to samo z tzw. worka - bez polotu i poczucia smaku, w hotelu usytuowanie Polaków w bungalow, a innych Gości w pokojach w innych budynkach, w toaletach brudno, w łazienkach pod prysznicami pleśń, na obiekcie unoszący się zapach kanalizacji, głośno. Open bar 24 h - praktycznie nie istnieje - napoje - wino, piwo z dystrybutora o wątpliwej konsystencji,kawa z automatu bez smaku - brak możliwości kawy z expresu - nie posiadają, za wszystko dodatkowe opłaty łącznie z korzystaniem z basenu dla dorosłych o czym nie ma informacji - dopiero na miejscu przy zakwaterowaniu, tak jak i brak informacji o konieczności maseczek w autobusach czy taxi oraz pobieraniu kaucji na recepcji. Rezydentka praktycznie ukierunkowana tylko na sprzedaż dodatkowych wycieczek, zresztą pojawiła się na drugi dzień tylko po to aby te wycieczki sprzedać. Biuro podróży na infolinii nie potrafiący niczego załatwić - odsyła gościa na recepcję bo ponoć nie może się dodzwonić. Dla ITAKI liczy się tylko zapłać - i ..... DNO, BYLEJAKOŚĆ
    ZaletyBRAK
    WadyBrak kompetencji pracowników, brak podstawowych informacji - brak dokładnego przekazu do klienta, nikt za nic nie bierze odpowiedzialności. Rozmowy nagrywane - ale nic nie znaczące - po prośbie odsłuchania wymagań klienta - bez odzewu - zapłaciłeś - byłeś - to co chcesz. Życzę pracowniom biura ITAKA aby w przyszłości również byli tak potraktowani -ale sądząc po ich zaangażowaniu - to pewnie im wszystko jedno - gdzie są, co jedzą i jak wykonują swoją pracę, byle do przodu - jakoś to będzie - byle do jutra - byle jak i byle gdzie.Gość przyjedzie to odjedzie - następny proszę...
  • ~Niezadowolony Turysta / 2023-02-13 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Wakacje na Maderze luty 2023: w hotelu pożar, rezydent nawet nie pofatygował się do hotelu, ani nawet nie zadzwonił upewnić się że wszyscy goście hotelowi Itaki są bezpieczni. Rezydentka Ewa potrafiła jedynie chamsko odzywać się do zestresowanych pożarem gości. Zero opieki. ODRADZAM TO BIURO
    ZaletyBrak
    WadyBrak procedur zapewniających bezpieczeństwo gościom, brak jakości obsługi rezydenckiej - chamska obsługa
  • ~Niezadowolony19283801 / 2019-12-21 00:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo dużo podróżuje i pierwszy raz spotykam się z sytuacją kiedy muszę wraz z rodziną w okresie świątecznym "koczować" to na lotnisku to w lobby na fotelach na zmiane już 18 stą godzine. Brak samolotu zastępczego w XXI wieku to jakas żenada. Nie polecam tego biura podróży.
  • ~Nigdy wiecej / 2019-07-08 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarne biuro podróży, które kompletnie nie interesuje się klientem i liczy tylko pieniądze. Najgorsze samoloty, transfery w nocy i czekanie kilka dobrych godzin na meldunek, tracenie cennego urlopu na ich chorą politykę. Nigdy więcej!!!!! Najgorsze wakacje w życiu.
    ZaletyBrak
    WadyZachłanność
  • ~Nigdy więcej / 2021-08-28 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz jadę gdziekolwiek z tym biurem. Organizacja wyjazdu na 0. Rezydentka pracuje za karę. Wyjazd bardzo udany, ale tylko że względu na piękno Korfu i bardzo pomocnej obsługi w hotelu. Większość informacji w ofercie Itaki jest kompletną bzdurą. Godziny i częstotliwość posiłków zupełnie się nie zgadzała. Miały być przekąski przy barze, których nigdy nie było. Byliśmy zmuszeni do opuszczenia pokoju o 11 a wylot nastąpił dopiero o 5 rano następnego dnia! Po przyjeździe poruszyliśmy ten problem z rezydentką, która powiedziała że przecież nie musimy siedzieć od 11:00 do 1:30(o tej godzinie został podstawiony autobus na lotnisko) w recepcji tylko "na pewno zorganizuje sobie pan ten czas". Szczyt bezczelności. Brak pokoju i brak prysznica w takim przedziale czasowym to absolutny skandal. Niestety hotel nie pozwolił na przedłużenie doby hotelowej za pieniądze, gdyż mają pełne obłożenie.Do tego rezydentka wprowadza w błąd mówiąc że po zdaniu kluczy nadal będzie obowiązywało all inclusive (mimo że sama Itaka pisze że tak nie jest). Ogólnie przestrzegam i nie polecam nikomu. Szkoda że pandemia was nie skończyła droga Itako. Jak już zgarnięcie pieniądze to wypinacię się na klienta
    ZaletyBrak
    WadyWymieniłem w opisie.
  • ~nigdyWięcejItaki / 2021-06-08 08:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdejmują wycieczkę ze strony nie informując tych, którzy ją wykupili. Na infolinię nie ma szans się dodzwonić. Kiedy już łaskawie ktoś odbierze, to czy to kobieta czy mężczyzna zawsze rozmawia z kientem jakby za karę tam pracował. Opryskliwi, ciężko się dowiedzieć o jakieś konkrety
  • ~Nikodem / 2023-07-20 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem na wycieczce na wyspie grupa 32 osoby z czego 10 zostało na wyspie i dzwoniąc do biura itaka otrzymaliśmy wiadomość radźcie se
    ZaletyBrak
    WadyBrak pomocy w razie jakiej kolejek sytuacji (wywalone w klientów)
  • ~Nina / 2021-08-02 08:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Wylot do Turcji, hotel położony 14 km od ogniska pożaru, a Pani w BOK mówi że nie widzi problemu, hotel funkcjonuje normalnie. Jawne zaniedbanie, narażanie ludzi na utratę zdrowia.
  • ~NN / 2023-03-18 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro - DRAMAT, jeszcze nie zdążyliśmy wyjechać na wakacje, a już zmienili nam w pierwszej kolejności: miejsce wylotu, a po miesiącu termin wylotu. Biuro naciąga swoich klientów preferencyjnymi cenami wczesnej rezerwacji, a następnie kiedy chwyci naiwnego klienta zmienia wszystkie warunki wcześniej zawartej umowy nie dając nic w zamian. Czuję się oszukana i upokorzona, w odpowiedzi na pismo o partycypację w kosztach związanych z dojazdem do lotniska w innej miejscowości otrzymałam odpowiedź że mogę rezeygnować z imprezy turystycznej. Takie to biuro, GORĄCO NIE POLECAM!!!!!!
    ZaletyZERO zalet
    WadyNN
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1047
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 932
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 202
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976