ITAKA TO NAJWIĘKSZY OSZUST wycieczkowy jaki znam. Zmiany oferty (wylotu i przylotu do Albanii ) powodują że nie jesteśmy bez kolacji. Cwaniaki jakich mało. Pierwsze oferta z kolacją a potem nie ma kolacji.
ZaletyZadne
WadyOszust
~Marcin / 2023-07-22 12:24
Ocena: 1.00 / 5
Jesteście żałosną kłamliwą bandą oszustów.
Cytować regulamin będziecie do UoKiK.
Itaka oszukuje i zarabia kasę na kłamliwych ofertach, w których sprzedaje 7-dniowe wakacje na Kos które w rzeczywistości trwają 5 dni. W ofercie wakacje zaczynaja sie NIBY W SOBOTE ale na 3 tyg przed odlotem okazuje sie ze lot jest UWAGA: o 3:50 z soboty na niedziele - na miejscu w hotelu jestes o 6 i masz w plecy jeszcze polowe niedzieli :) fajna sprawa jak na wakacje z dzieckiem 5 letnim za 12k pln?
Życzę wam żeby firma Itaka (która rymuje się adekwatnie ze sra*a) upadła a ci co wymyślili ten regulamin w celu okłamywania klientów nigdy nie znaleźli pracy.
Skoro 1szy i ostatni dzień nie liczy się do wypoczynku z jakiej paki się pytam jest napisane ze kupuję wycieczkę 7-dniowa a nie 5?
Do Grecji leci się 2h a nie cały dzień wiec to wasze tłumaczenie jest przeznaczone dla mało inteligentnych pasażerów którym możecie wciskać te swoje śmieci.
ZaletyZadne
WadyWszystkie
~Marek / 2018-12-20 05:28
Ocena: 1.00 / 5
Hotel Solaris Grudzień 2018 - Tragedia , jedzenie koszmar , hotel paskudny omijajcie !!!
WadyJedzenie obsługa
~Marek / 2020-03-31 15:54
Ocena: 1.00 / 5
Firma która oszukuje i nie chce oddać pieniędzy za niewykorzystane wycieczki. Życzę im żeby nie utrzymali się na rynku bo na oszustwie daleko nie zajada
~Marek / 2021-07-16 11:15
Ocena: 1.00 / 5
To jest coś zupełnie niewyobrażalnego. Lot został ustalony na 3 rano dnia następnego po wykwaterowaniu z hotelu ! Itaka zmusza do 15 godzin oczekiwania na lot w lobby hotelowym!! To ma być serwis dla klientów??? Nigdy więcej Itaki.
~Margot 1203 / 2018-12-26 17:46
Ocena: 1.00 / 5
W dniach 29.11 do 10.12.2018 r pojechaliśmy z Itaka na Zanzibar. Hotel w 100 % spełnił nasze oczekiwania wycieczki fakultatywnie pozostawiaja wiele do życzenia. Wybraliśmy sie na 1 dniowe Safafi na ląd-z przelotem samolotem 12 osobowym koszt takiej imprezy 640 $ od osoby. Z hotelu wyjechaliśmy o 4 : 45 bo na lokalne lotnisko przejazd zajmuje ok 1h. Po zbiórce przelecielismy do rezerwatu gdzie rozdzieleni zostaliśmy na 2 grupy po 6 osób. Po kilkinastu minutach objazdowki samochód sie dosłownie rozkraczyl i nie mogliśmy kontynuować. Nim przysłali zastępczy minęła prawie godzina. Kiedy dotarł kolejny samochód okazało sie że dachu nie można otworzyć bo jest zepsuty więc zdjecia mogliśmy robić tylko przez małe okienka. Słońce i wysoka temperatura bardzo negatywnie odbila sie na naszym stanie fizycznym. Nikomu juz sie nawet zdjęć nie chcialo robić- ugotowalismy sie w samochodzie. Po lunchu na który składała sie kanapka i pół pomarańczy, mala butelka wody kawalek zimnego ziemniaka i kurczaka próbowaliśmy wrócić do naszego celu czyli lotniska. Okazało sie że samochód ma niesprawny akumulator i nie może odpalić. Dobrze że w zasięgu byla druga grupa i kierowaca, ktory w jakiś sposób próbował uruchomic naszego grata. Na nasze szczęście po wielu próbach niczym rakietą pedzilismy na pas startowy więc o kolejnych zdjęciach zwierzaków tylko mogliśmy pomarzyć. Za kwotę 1280$ to mogliśmy mieć kolejny tydzień wakacji. Gdybyśmy wiedzieli, ze zostanie dla nas przygotowana taka szmira nigdy nie zdecydowaliśmy sie na wyjazd z Itaka. Cena całkowicie nieadekwatna do jakosci. Piszę ten komentarz aby przestrzec ludzi przed wycieczkami fakultatywnymi zakupionymi u rezydenta ponieważ Itaka na swojej oficjalnej stronie usunęła moje uwagi pozostawiając tylko i wyłącznie oceny dotyczące hotelu. Tak jest skonstruowana ankieta aby nikt z klientow nie próbował oczerniać biura Itaka. Admjnistrator usunie wszystko co negatywnie odnosi sie do organizatora -szczyt bezczelnosci !!!
ZaletyPiękne widoki i mógłby być wspaniałe zdjecia pod warunkiem ze jedziesz w komfortowych warunkach sprawnym samochodem z otwieranym dachem jak np. Goscie w wielkiej Brytanii nie polski!
WadyLiczy sie zysk nie klient !!! Cena maksymalnie wygorowana ! Koszt safari z przelotem dla 12 osob to jakies 4000$ latwo przeliczyc ile biuro ma zysku biorąc pod uwagę ze od pary placilo sie 1280$
~Maria / 2023-02-24 13:51
Ocena: 1.00 / 5
Zdołowani sytuacją na Ukrainie oraz pandemią postanowiliśmy wyjechać na tydzień do Turcji.W drugim dniu pobytu wyszliśmy na miasto,na przejsciu dla pieszych zostaliśmy potrąceni przez skuter efektem czego była złamana moja noga z przemieszczeniem,złamana ręka męża też z przemieszczeniem rozwalona noga męża oraz ogólne potłuczenia.Tak jak wybraliśmy się na zakupy ubrani turystycznie -byliśmy w dniach 19-26 10 2022 wylądowaliśmy w szpitalu w Side gdzie po zdiagnozowaniu zostaliśmy poddani operacją w pełnej narkozie.W szpitalu byliśmy od 21 10 2022 do 26 10 2022r.i na swoją odpowiedzialność i żądanie wróciliśmy do Polski ledwo żywi ponieważ ubezpieczyciel chciał nas przetrzymac do 9 11 na co nie wyraziliśmy zgody(pobyt w innym hotelu bez żadnej opieki osoby która by nam w czymkolwiek pomogła.W szpitalu byliśmy pod opieką lekarzy i pielęgniarek niezdolni do samodzielnej egzystencji. Istotną cech tego pisma jest zachowanie Pani Rezydent Itaki,pani ta została poinformowana o naszym wypadku,jej reakcja była Zerowa,ani raz nie była w szpitalu dowiedzieć się co u nas a my zostaliśmy sami sobie,bez języka seniorzy w obcym kraju.Pani rezydent była chyba na swoim urlopie,a biuro Itaki w odpowiedzi na moją skargę pisze o pomocy rezydenta podczas pobytu więc JAKA TO BYŁA POMOC.Jest jeszcze moje zapytanie czy 1.5dniowy urlop ma kosztowac 4350 Tak więc uważajcie na usługi Itaki najszybciej biorą kasę a wywiązują się tak jak w naszym przypadku
~Mario / 2021-06-21 23:11
Ocena: 1.00 / 5
ITAKA SRAKA tragedia weźcie się do roboty na tej infolinii A nie puszczenie te beznadziejne melodyjki i nabijacie ludzi na kase.Brak kontaktu TRAGEDIA
ZaletyBarak zalet
WadyWiele
~Mario / 2023-04-17 19:26
Ocena: 1.00 / 5
Wykupione wakacje sierpień 2023 na osiem dni Kos, pierwotnie wylot z Warszawy 6.00, powrót 22.00 Warszawa. Dzisiaj Itaka wysłała smsa że zmianą godziny, wylot przesunięty na 7.00 to jeszcze ok ale z powrotem to przegięcie, wylot z Kos godzina 4.00 rano, cały dzień w plecy. NIE POLECAM!
~Mariusz / 2023-08-10 15:54
Ocena: 1.00 / 5
Nie kupujcie w żadnym razie wycieczki z biurem itaka klienta maja za nic w pokoju nie działa klima w sierpniu winda na 3 kondygnacje nie działa nie widza problemu rezydent ma klientów w poważaniu daleko gdzies
ZaletyBrak
WadyBrak jak w ofercie siłowni i innych udogodnień jak czysty basen czysta plaża pełni śmieci na płazy
~Mariusz / 2023-12-05 13:08
Ocena: 1.00 / 5
Hotel lopesan Dominikana 1 bar na płazy 30 osób w kolejce brak klimy smród w pokojach wilgoć jedyne to jedzenie obsługa tragedia „nie dasz to nie masz „ 14 tys nie polecam odradzam
~Mariusz / 2024-08-28 13:57
Ocena: 1.00 / 5
ITAKA rekomenduje 5* dla hotelu Labranda TMT, co nie jest prawdą i wprowadza klientów w błąd. Ogólnie nie polecam Labranda TMT. Brud. W restauracji bezdomne psy i wszechobecne koty i psy. Koty które wchodzą na stoły na których spożywa się posiłki. Jedzenie w restauracji monotonne, niesmaczne bardzo mały wybór. Tuńczyk przypalony. Jedyne danie dnia przez 7 dni. Jeżeli ktokolwiek nie jada ryb, niestety będzie głodny. Pokój nie był sprzątany. Wyrzucone pieniądze. Hotel zasługuje maksymalnie na 3*. zresztą kto chciałby aby w restauracji z talerza z przyniesionym śniadaniem wyjadał kot. Ryba z grilla to ryba usmażona później podgrzana na grillu. Sucha gorzka niezjadliwa. Standard nie odpowiada 5*. Jak wcześniej zaznaczyłem maksymalnie 3*. Zmarnowane wakacje, wyrzucone pieniądze. Do tego wszystkiego chamskie zachowanie Pani rezydent z ITAKi, która pracuje za karę. Omijać ten hotel szerokim łukiem. Za plus pomost z leżakami oraz położenie. Poza tym nic więcej
Pracownicy ITAKI nie są zainteresowani realizacją zawartej umowy. Osoba zatrudniona przez Itakę w Bielanach Wrocławskich (mężczyzna) tłumaczy, że koty biegające po stolikach w restauracji to w Turcji norma.
Zaletynie ma
Wadybrak zainteresowania w realizacji umów
~Marta / 2018-12-10 18:33
Ocena: 1.00 / 5
W sobotę podpisałam umowę. W poniedziałek musiałam zrezygnować. Biuro nie zrobiło jeszcze nic. Zabrało 500 zł. Oszuści i złodzieje
~Marta / 2019-11-18 20:47
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam biura Itaka !!! Dwa dni przed wylotem na podróż poślubną na Malediwy otrzymaliśmy informację,że nie lecimy ponieważ nie ma miejsca w hotelu. Całą kwotę za wycieczkę wpłaciliśmy 6 listopada w biurze podroży w Arkadii ( Warszawa) przez 12 dni nie mieliśmy żadnej informacji,że coś może być nie tak. Płacąc kwotę 17 tyś miałam nadzieje,że biuro podejdzie do sprawy profesjonalnie i spędzimy wspaniałą podróż poślubna w miejscu ,które spodobało się nam najbardziej. Z całego serca nie polecam bo dzień radości,że za dwa dni wymarzony wyjazd zmienił się w dzień pełen nerwów czego konsekwencją jest odwołany wyjazd.
~Marta / 2023-05-25 07:38
Ocena: 1.00 / 5
Wycieczki z itaka , przynajmniej w Grecji - nieporozumienie! Kłamią klientów , miso byc wyjazd VIP , mała ilość osób -okazało się 200. Wyjazd z hotelu przed śniadaniem a czas oczekiwania na statku zanim wypłynął 2 godziny na inne autobusy . Jeden wielki żart Itaka nie wywiązuje się z umowy .
ZaletyBrak zalet
WadyCałe mnóstwo brak konkretów
~Marta / 2023-09-27 21:19
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, doliczają ukryte koszty, zdjęcia w ofercie przekłamane
~Martyna / 2022-08-31 20:40
Ocena: 1.00 / 5
Wycieczka nazywa się "Pocztówka znad Gardy". Chociaż widoki są piękne na tą chwilą pojawiały się same problemy. Zaczęło się od samej podróży. Jechaliśmy z Torunia do Poznania gdzie mieliśmy przesiadkę do autokaru. Stamtąd droga prowadziła przez Wrocław do Opola, w którym była kolejna przesiadka. Autokar miał zesputą klimatyzację, do tego ciasne siedzenia. W Opolu przesiadlismy się do innego autokaru. Siedzenia były jeszcze bliżej siebie, ciaśniejsze, ale za to działała klimatyzacja. Przewodniczka w trakcie jazdy poinformowała o zmianie harmonogramu wycieczki bez podania konkretnego powodu. W autokarze odbyła się zbiórka pieniędzy na atrakcje, która wynosiła więcej niż było podane na stronie internetowej. Opłata była obowiązkowa. Grubsze pieniądze mieliśmy schowane w walizce dlatego o 7 rano na stacji benzynowej musieliśmy wyciągać pieniądze w deszczu. Po przyjeździe do hotelu okazało się że nie wszystkie pokoje są gotowe. Niektórzy z podróżujących dostali pokoje od razu, inni czekali nawet ponad godzinę aż pokoje zostaną uprzątnięte. Pani przewodniczka Bianka nie potrafiła nam pomóc z tą sytuacją. Zamiast rozmawiać z obsługą hotelu usiadła z boku i czekała na rozwój sytuacji. Z żadną sprawą nie potrafiła pomóc. Mówiła że pierwszy raz wycieczka zdecydowała się na ten hotel. Jest to dokładnie hotel po Weroną i nazywa się Antares. W hotelu na holu stały brudem naczynia, w przejściu rozrzucone papierosy. O godzinie 15 hotel nadal nie był uprzątnięty. W pokoju brudna podłoga, w łazience wyłamane drzwi od kabiny prysznicowej, stojąca woda w toalecie oraz czarne zacieki. Ściany i meble obdrapane. Najgorsze było jedzenie. Pani z obsługi nie pozwoliła zabrać jednego jabłka na górę. Rozumiem że nie można wynosić jedzenia ale jest to tylko jabłko... Pani zamiast grzecznie poprosić o odłożenie zaczęła krzyczeć po włosku. Nie można było z nią porozmawiać, ponieważ nie chciała rozmawiać po angielsku. Zamiast tego wolała wziąć jalblko i wyrzucić je do śmieci. Do posiłków każdy napój jest dodatkowo płatny. Szklanka wody kosztuje 4 euro. Dodatkowo obsługa odmawia podania przegotowanej wody do lekarstwa. Mogą podać za to wodę która kosztuje 4 euro. Z hotelowych atrakcji nie można korzystać. Spa nie działa, jedynie basen. Wszędzie jest daleko. Zdecydowanie odradzam. Nigdy wcześniej nie byłam w tak brudnym hotelu.
~MarX / 2022-08-16 18:31
Ocena: 1.00 / 5
Biuro nie godne polecenia wręcz lepiej unikać ! Sprzedaje wczasy na wyspie Djerba (Tunezja) w luksusowym hotelu, na lotnisku voczery i potwierdzenie w biurze że wszytko super, 3h później po przylocie okazuje się że nie ma pokoi w tym hotelu (i to nie tylko dla jednej rodziny ale więcej) lepiej NIE ma miejsca w hotelu na tej wyspie i bez zgody bez informacji (bo rezydent wymusza że trzeba wsiąść do autobusu nr xx , nie można zrezygnować, nie można wrócić) wywożą klientów poza wyspę na kontynent do bardzo kiepskiego hotelu, całkowicie nie zgodny z zawartą umową, tragiczna plaża, standard dużo gorszy, . Niszczą wczasy już w 1 dniu !
A na dodatek po 14 dniach od złożenia reklamacji przysyłają email ze 14 dni zajęła im sama rejestracja reklamacji !
Zaletybrak
WadySprzedaż wycieczek do hoteli w których nie ma miejsca i na siłę przenoszenie klientów do innych gorszych !
~Mateusz / 2022-08-27 11:01
Ocena: 1.00 / 5
Po przylocie nie zostaliśmy zakwaterowani w hotelu i kazano nam czekać z małymi dziećmi na holu hotelowym. Pokoje były w stanie fatalnym, jakość i stan wyposażenia był poniżej wszelkiej krytyki (uszkodzone szyby, połamane meble). W pokoju nie działała zbyt dobrze klimatyzacja - głośna, bez regulacji temperatura, ledwo dawała radę cokolwiek schłodzić. Okazało się, że w hotelu zostaliśmy pogryzieni przez pluskwy (ostatecznie wiązało się to z dezynsekcją całego mieszkania, gdyż istniało dużo ryzyko przewiezienia insektów do Polski). Rezydent - totalna porażka: zero pomocy, wsparcia, na koniec przy składaniu reklamacji - zaprzeczyła naszym słowom, pomimo że było wszystko zgłoszone pierwszego dnia pobytu.
Z pozytywów mogę tylko dodać, że było dużo restauracji otwartych od wczesnych godzin porannych do późnych (tylko uwaga - Polaków w krótkich spodenkach zdarzało się obsłudze wypraszać z kolacji). Ciekawostką było to, że jak jakiś inny Europejczyk wchodził w kąpielówkach - to nie było problemów).
Itaka porażka. Brak wsparcia. Reklamacja odrzucona jako bezzasadna, gdzie wysłaliśmy zdjęcia i opisy już na początku pobytu.
~Matka / 2019-09-26 17:09
Ocena: 1.00 / 5
Masakra zniszczone wakacje. Szkoda pieniędzy i czasu, syf w pokoju, brodzik śmierdzących.