Omijacjie itakę szerokom łukiem, wielkie oszustwo będą na wakacjach w Omanie,mając wykupione 2 tygodnie pobytu, podczas epidemii Konorawirusa zmuszeni bylismy po tygodniu wracać do domu. Kontaktując się z Itaką inprosząc o zwrot połowy wplaty Itaka nie wiem jakin cudem ale podaje mi 25% zwrotu a nie 50% oszusci NIE POLECAM ITAKI!!!
Zaletybrak
Wadysame
~Magdalena / 2018-10-16 11:16
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Nie dajcie się Państwo oszukiwać BP Itaka bierze pieniądze za wczasy w wybranym hotelu i nie dotrzymuje umowy. Zmieniono nam miejsce wybranych przeze mnie wakacji na miejsce oddalone o 40 km. wybrałam wczasy z BP ITAKA ostatni raz. Jestem bardzo niezadowolona. Napisałam reklamację. Złożyłam reklamację do rezydenta na miejscu. oraz drugą po powrocie. Moje 2 tygodnie wczasów to nie był czas relaksu w wymarzonym przeze mnie miejscu. BP ITAKA nie bierze na siebie odpowiedzialności za zepsute wakacje klientów! Zamienia Hotel na zastępczy, nie informując klientów. Nie wypłaca odszkodowania. Nie macie Państwo Żadnej gwarancji kupując wczasy, że dojedziecie do wybranego przez siebie miejsca. Zastępczy hotel, zastępcze miejsce to nie jest rozwiązanie dla klienta, który kupił wczasy miesiąc przed wylotem. Potwierdzałam dzień przed wylotem, czy coś w rezerwacji się nie zmieniło i otrzymałam informację,że wyjazd będzie bez zmian. Spokojnie podróżowałam do moment przybycia na lotnisko docelowe, gdzie okazało się, że dla mnie i dla córki nie ma Hotelu. Nie POlecam!!!!!
ZaletyGrecja
WadyStres oraz Brak odpowiedzialności organizatora za zmiany w rezerwacji bez wiedzy klienta!!! Szok!!!
~Malgorzata / 2022-07-08 16:57
Ocena: 1.00 / 5
10.07.2022 miałam lecieć do Tunezji wycieczkę wykupam już marcu 5 dni przed wylotem dostałam informację o zmianie godzin lotu a 4 dni że hotel się nie otworzył i zmiana hotelu ale tylko jedna propozycje na druga dopłata 1200zl lub zwrot pieniędzy. Czy w Tunezji hotele otwierają się dopiero w lipcu? Były 4 miesiące aby poinformować i ewentualnie szukać czegoś innego ale po co czekać do końca może się zdecyduje na coś droższego
Kpina i żenada nie polecam.
~Malka / 2024-04-06 02:16
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej z ITaką!!! mieliśmy zarezerwowane wakacje na 10 dni po czym ze względu na zmianę urlopu zmieniliśmy nasze wakacje o parę dni później gdzie oferta była ,że można za dopłatą na 11 dni i tu wykorzystanie klienta bo wychodzi praktycznie 10 dni pobytu przylot wieczorem 21-30
/30 czerwca a wylot 10 rano 11 lipca. Podsumowując
,praktycznie zaczynając od rana 1 lipca do 11 lipca faktycznie 11 dni ale wylot powinien być w późnych godzinach nocnych żeby klient mógł skorzystać w pełni 11 dyniowym wypoczynkiem i uczciwie zapłaconym a w tym wypadku to jest oszukanie klienta. Za rok lecimy z innym biurem wcześnie już sprawdzonym
~Małgorzata / 2022-06-16 18:09
Ocena: 1.00 / 5
Oszustwo. Odwołane wczasy, zmarnowany czas i pieniądze. Nie dawajcie się nabrać, poczytajcie na Facebook co oni wyprawiają. To nie jest odpowiedzialne prowadzenie biznesu, to jakieś przedszkole.
Nie kupujcie kota w worku, który starają się sprzedawać. Warunki zakupu wycieczek są krzywdzące dla klienta, kupujecie coś czego nie ma. Nie ma godzin wylotu, to nie kupujcie, a nawet jak są podane to w warunkach jest napisane, że mogą zmienić, mogą odwołać na 2 dni przed! Nie warto zadawać się z takim biurem, szkoda czasu, nerwów i pieniędzy.
Kliencie, jak Cię nie szanują, to szanuj się sam. Nie wierz oszustom. Warto zwrócić uwagę na warunki!
~Małgorzata / 2022-09-13 04:21
Ocena: 1.00 / 5
Itaka to dramat, nie warto płacić za organizację wycieczki bo Itaka nie synchronizuje pobytu w hotelu i wylotu samolotem. Opieka rezydenta żadna,na pomóc też nie można liczyć, obsługa arogancja. 8 godzin w hotelowym holu z małymi dziećmi w oczekiwaniu na transfer na lotnisko. Hotel zupełnie inny niż w ofercie, hotel stary, zaniedbany, baseny brudne w pokojach rybactwo. Jedno wielkie oszustwo i naciągane klientów. To były pierwsze i ostatnie wakacje z tym biurem
~Marcin / 2018-08-12 16:11
Ocena: 1.00 / 5
Albanian Star ++++
Cztery gwiazdki dał jakiś ślepiec po pijanemu bo popegeerowski budynek z powycieranymi panelami i poobijanymi framugami na to nie zasługuje. Do hotelu nie ma dojazdu wiec każdy kto ma przyjechać około południa przejdzie się z tobołami w trzydziestostopniowym upale z pobliskiej stacji benzynowej o czym go biuro wcześniej nie uprzedzi. W hotelu restauracja ala carte i allinc. obsługiwana przez jednego barmana oczywiście ci co jeszcze nie zapłacili poza kolejnością. Jedzenie w allinc bardzo nudne śniadania i obiady, kolacje trochę lepsze. Brak serwisu rocznikowego co naprawdę przy planowaniu w Adriatyku jest problemem bo niby jak sobie uprać ręczniki? Stoliki dla gości z allinc chyba nie były myte nawet mopem, obrusy brudne jak ten cały kraj. To ze nie było wody mineralnej w bazę plażowym wczoraj nie oznacza ze będzie za dwa dni bo raczej nie będzie. Hotelowe Wifi nie działa lub dziala kiedy chce. Napoje dla gości z allinc tylko w plastikach. Jak zamówisz sobie piwo w restauracji to przy kolejnym zamówieniu dostaniesz w tej samej nie umytej szklance. Jedyny plus to ładna plaża i może z łagodnym zejściem. Woda dość brudna bo są atrakcje związane z motorówkami.
Po wyjściu z hotelu brud i smród, przejażdżka autobusem to wyzwanie już od momentu oczekiwania na „przystanku” ( na drodze bez chodnika i pobocza). Brak kasy w miejscowym bankomacie. Ceny jak w innych krajach danie w knajpie 700 lek, drink 500 lek ( 1 Eur ok 120 lek ). Na plazy uporczywi sprzedawcy armaniego i żebracy
Na pytanie czy warto - dla mnie zdecydowanie nie
~Marcin / 2020-04-02 14:24
Ocena: 1.00 / 5
Oszusci!!! Odstapiłem od umowy zgodnie z prawem i zgodnie z umowa mieli mi zwrocic zaliczke w ciagu 14 dni potracajac koszty manipulacyjne!! Pieniedzy nie chca zwrocic nie majac zadnej podstawy prawnej do tego!!! Uwazaja ze wystapienie premiera na konferencji daje im prawo do nie zwracania zaliczki!!! PRAWO NIE DZIALA WSTECZ!!
NIDGY wiecej z itaka!!!
~Marcin / 2021-04-06 09:33
Ocena: 1.00 / 5
Zostałem tak samo jak poprzednicy oszukany przez itake. Bonu za poprzedni odwołany wyjazd nie mogę wykorzystać na wakacje w Polsce. Nikt mnie o tym fakcie nie informował przy wyborze bon czy zwrot gotówki. Chcąc pomoc firmie wybrałem bon i teraz mają mnie gdzieś.
WadyOszustwo, celowe wprowadzanie w błąd.
~Marcin / 2021-11-17 18:41
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze biuro na rynku. Kłamcy i oszuści. Nigdy więcej!!! Nikomu nie polecam.
ZaletyNie ma zalet
WadyCałe biuro to jedna wada
~Marcin / 2022-06-24 17:13
Ocena: 1.00 / 5
Wylot z Las Palmas do Katowic zaplanowany na 24.06.2022 nie odbędzie się. Turyści są zmuszeni do pozostania na Wyspach Kanaryjskich o 3 dni dłużej do 27.06.2022! Na ten dzień zaplanowany jest lot z wyspy Fuerteventura. Ale żeby się tam dostać najpierw kilka godzin w autobusie i na promie a potem znowu autobus. Pracownica infolinii Itaki w Opolu rozłączyła się jak usłyszała o problemach turystów. Rezydantka na miejscu łaskawie zaczęła dzwonić do gości w dniu wylotu rano! Odradzam wszystkim to oszukańcze biuro. Ich metoda to sprzedaż wycieczek, kiedy jeszcze nie mają zapewnionego samolotu. Do zobaczenia w sądzie!!!
ZaletyZero
WadyBrak informacji, unikanie kontaktu, rozłączanie się podczas rozmowy, nie odpisywanie na sms i mail.
~Marcin / 2023-04-25 19:03
Ocena: 1.00 / 5
ITAKA TO NAJWIĘKSZY OSZUST wycieczkowy jaki znam. Zmiany oferty (wylotu i przylotu do Albanii ) powodują że nie jesteśmy bez kolacji. Cwaniaki jakich mało. Pierwsze oferta z kolacją a potem nie ma kolacji.
ZaletyZadne
WadyOszust
~Marcin / 2023-07-22 12:24
Ocena: 1.00 / 5
Jesteście żałosną kłamliwą bandą oszustów.
Cytować regulamin będziecie do UoKiK.
Itaka oszukuje i zarabia kasę na kłamliwych ofertach, w których sprzedaje 7-dniowe wakacje na Kos które w rzeczywistości trwają 5 dni. W ofercie wakacje zaczynaja sie NIBY W SOBOTE ale na 3 tyg przed odlotem okazuje sie ze lot jest UWAGA: o 3:50 z soboty na niedziele - na miejscu w hotelu jestes o 6 i masz w plecy jeszcze polowe niedzieli :) fajna sprawa jak na wakacje z dzieckiem 5 letnim za 12k pln?
Życzę wam żeby firma Itaka (która rymuje się adekwatnie ze sra*a) upadła a ci co wymyślili ten regulamin w celu okłamywania klientów nigdy nie znaleźli pracy.
Skoro 1szy i ostatni dzień nie liczy się do wypoczynku z jakiej paki się pytam jest napisane ze kupuję wycieczkę 7-dniowa a nie 5?
Do Grecji leci się 2h a nie cały dzień wiec to wasze tłumaczenie jest przeznaczone dla mało inteligentnych pasażerów którym możecie wciskać te swoje śmieci.
ZaletyZadne
WadyWszystkie
~Marek / 2018-12-20 05:28
Ocena: 1.00 / 5
Hotel Solaris Grudzień 2018 - Tragedia , jedzenie koszmar , hotel paskudny omijajcie !!!
WadyJedzenie obsługa
~Marek / 2020-03-31 15:54
Ocena: 1.00 / 5
Firma która oszukuje i nie chce oddać pieniędzy za niewykorzystane wycieczki. Życzę im żeby nie utrzymali się na rynku bo na oszustwie daleko nie zajada
~Marek / 2021-07-16 11:15
Ocena: 1.00 / 5
To jest coś zupełnie niewyobrażalnego. Lot został ustalony na 3 rano dnia następnego po wykwaterowaniu z hotelu ! Itaka zmusza do 15 godzin oczekiwania na lot w lobby hotelowym!! To ma być serwis dla klientów??? Nigdy więcej Itaki.
~Margot 1203 / 2018-12-26 17:46
Ocena: 1.00 / 5
W dniach 29.11 do 10.12.2018 r pojechaliśmy z Itaka na Zanzibar. Hotel w 100 % spełnił nasze oczekiwania wycieczki fakultatywnie pozostawiaja wiele do życzenia. Wybraliśmy sie na 1 dniowe Safafi na ląd-z przelotem samolotem 12 osobowym koszt takiej imprezy 640 $ od osoby. Z hotelu wyjechaliśmy o 4 : 45 bo na lokalne lotnisko przejazd zajmuje ok 1h. Po zbiórce przelecielismy do rezerwatu gdzie rozdzieleni zostaliśmy na 2 grupy po 6 osób. Po kilkinastu minutach objazdowki samochód sie dosłownie rozkraczyl i nie mogliśmy kontynuować. Nim przysłali zastępczy minęła prawie godzina. Kiedy dotarł kolejny samochód okazało sie że dachu nie można otworzyć bo jest zepsuty więc zdjecia mogliśmy robić tylko przez małe okienka. Słońce i wysoka temperatura bardzo negatywnie odbila sie na naszym stanie fizycznym. Nikomu juz sie nawet zdjęć nie chcialo robić- ugotowalismy sie w samochodzie. Po lunchu na który składała sie kanapka i pół pomarańczy, mala butelka wody kawalek zimnego ziemniaka i kurczaka próbowaliśmy wrócić do naszego celu czyli lotniska. Okazało sie że samochód ma niesprawny akumulator i nie może odpalić. Dobrze że w zasięgu byla druga grupa i kierowaca, ktory w jakiś sposób próbował uruchomic naszego grata. Na nasze szczęście po wielu próbach niczym rakietą pedzilismy na pas startowy więc o kolejnych zdjęciach zwierzaków tylko mogliśmy pomarzyć. Za kwotę 1280$ to mogliśmy mieć kolejny tydzień wakacji. Gdybyśmy wiedzieli, ze zostanie dla nas przygotowana taka szmira nigdy nie zdecydowaliśmy sie na wyjazd z Itaka. Cena całkowicie nieadekwatna do jakosci. Piszę ten komentarz aby przestrzec ludzi przed wycieczkami fakultatywnymi zakupionymi u rezydenta ponieważ Itaka na swojej oficjalnej stronie usunęła moje uwagi pozostawiając tylko i wyłącznie oceny dotyczące hotelu. Tak jest skonstruowana ankieta aby nikt z klientow nie próbował oczerniać biura Itaka. Admjnistrator usunie wszystko co negatywnie odnosi sie do organizatora -szczyt bezczelnosci !!!
ZaletyPiękne widoki i mógłby być wspaniałe zdjecia pod warunkiem ze jedziesz w komfortowych warunkach sprawnym samochodem z otwieranym dachem jak np. Goscie w wielkiej Brytanii nie polski!
WadyLiczy sie zysk nie klient !!! Cena maksymalnie wygorowana ! Koszt safari z przelotem dla 12 osob to jakies 4000$ latwo przeliczyc ile biuro ma zysku biorąc pod uwagę ze od pary placilo sie 1280$
~Maria / 2023-02-24 13:51
Ocena: 1.00 / 5
Zdołowani sytuacją na Ukrainie oraz pandemią postanowiliśmy wyjechać na tydzień do Turcji.W drugim dniu pobytu wyszliśmy na miasto,na przejsciu dla pieszych zostaliśmy potrąceni przez skuter efektem czego była złamana moja noga z przemieszczeniem,złamana ręka męża też z przemieszczeniem rozwalona noga męża oraz ogólne potłuczenia.Tak jak wybraliśmy się na zakupy ubrani turystycznie -byliśmy w dniach 19-26 10 2022 wylądowaliśmy w szpitalu w Side gdzie po zdiagnozowaniu zostaliśmy poddani operacją w pełnej narkozie.W szpitalu byliśmy od 21 10 2022 do 26 10 2022r.i na swoją odpowiedzialność i żądanie wróciliśmy do Polski ledwo żywi ponieważ ubezpieczyciel chciał nas przetrzymac do 9 11 na co nie wyraziliśmy zgody(pobyt w innym hotelu bez żadnej opieki osoby która by nam w czymkolwiek pomogła.W szpitalu byliśmy pod opieką lekarzy i pielęgniarek niezdolni do samodzielnej egzystencji. Istotną cech tego pisma jest zachowanie Pani Rezydent Itaki,pani ta została poinformowana o naszym wypadku,jej reakcja była Zerowa,ani raz nie była w szpitalu dowiedzieć się co u nas a my zostaliśmy sami sobie,bez języka seniorzy w obcym kraju.Pani rezydent była chyba na swoim urlopie,a biuro Itaki w odpowiedzi na moją skargę pisze o pomocy rezydenta podczas pobytu więc JAKA TO BYŁA POMOC.Jest jeszcze moje zapytanie czy 1.5dniowy urlop ma kosztowac 4350 Tak więc uważajcie na usługi Itaki najszybciej biorą kasę a wywiązują się tak jak w naszym przypadku
~Mario / 2021-06-21 23:11
Ocena: 1.00 / 5
ITAKA SRAKA tragedia weźcie się do roboty na tej infolinii A nie puszczenie te beznadziejne melodyjki i nabijacie ludzi na kase.Brak kontaktu TRAGEDIA
ZaletyBarak zalet
WadyWiele
~Mario / 2023-04-17 19:26
Ocena: 1.00 / 5
Wykupione wakacje sierpień 2023 na osiem dni Kos, pierwotnie wylot z Warszawy 6.00, powrót 22.00 Warszawa. Dzisiaj Itaka wysłała smsa że zmianą godziny, wylot przesunięty na 7.00 to jeszcze ok ale z powrotem to przegięcie, wylot z Kos godzina 4.00 rano, cały dzień w plecy. NIE POLECAM!