Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1057 opinii

2.47 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Joanna / 2024-08-25 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Chaos, przemęczenie i brak informacji! Tak wyglądały nasze wakacje z Itaką, a dokładnie pierwsza doba wycieczki na Maderę, spędzona na podłodze lotniska na Teneryfie. Z przykrością piszę tą opinię, bo sama Madera i miejscowość Ponda Delgada, w której byliśmy już dwa razy są piękne. W sytuacjach problematycznych nie ma co niestety liczyć na wsparcie czy opiekę organizatora wycieczki Nowa Itaka. Opóźniony lot, zupełny brak informacji ze strony Itaki, zasłanianie się czynnikami wyższymi (wiatr) i odpowiedzialnością przewoźnika. W rezultacie po dobie spędzonej na podłodze lotniska na Teneryfie, dolecieliśmy na Maderę wykończeni i bez informacji. Praca rezydenta na miejscu sprowadza się wyłącznie do sprzedaży wycieczek fakultatywnych. Niestety nie polecam, bo w razie problemów klient Itaki zostaje bez żadnej pomocy.
  • ~Julka / 2019-07-25 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Wróciłam 21 lipca z Szwajcarii w minaturze. Program w ofercie rewelacja-z wykonaniem znacznie gorzej za przyczyną niekompetentnej, aroganckij i nie potrafiacej nic powiedzieć o zabytkach i historii Pani PRZEWODNICZCE. Zurych i Berno przebiegla w tempie krótko dystansowca z informacją po prawej parlament, po lewej bank na wprost katedra za którą w lewo pójdą panstwo do autokaru i zbiórka za 45 minut. Ale to i tak był z Jej strony wielki wysylek, bo potem ograniczała się tylko do podania godz zbiórki i że starówka jest po prawej lub lewej stronie albo można pospacerować po promenadzie nad jeziorem. Wspaniałe były tylko przejazdy pociągami na Jungfrau i Bernina Express bo tego pilotka nie była w stanie zepsuć. Nikt w Itace do ostatniej chwili nie podał adresów hoteli a te były nie dosyć, że oddalone o kilka godzin jazdy od miejscowości z programu zwiedzania to jeszcze w marym standardzie - mikroskopijnej wielkości pokoje, z 2 osobową windą co przy 48 osobowej grupie było dużą niedogodnoscia. Brak miejscowch przewodników.
    Autokar mial napis VIP, ale na pewno takim nie był. Szczęśliwie przywiózł nas przez Alpy pozwalajac na zobaczenie wspanialych widoków dzięki bardzo profesjonalnym,miłym i uprzejmym kierowcom - to był jeden wielki plus całej wycieczki.
    Nigdy więcej wyjazdu z ITAKI, bo to strata nerwów, czasu i pieniędzy.
    ZaletyWspaniali kierowcy.
    WadyPilotka
    Cena wysoka a tylko 1 nocleg w Szwajcarii.
    Za dużo dojazdów do noclegów.
    Brak wielu informacji przed wyjazdem np: miejsca i nazw hoteli, czasu i miejsca powrotu.
    Dodałam po 1 gwiazdce, bo bez zaznaczenia nie przyjmuje, ale to i tak za dużo.
  • ~Jurek / 2019-05-11 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Wycieczkę do Pragi w dniach od 1.05do 4'05.2019r.oceniam fatalnie i źle zorganizowana!.po pierwsze autokar nie przystosowany do tak długiej jazdy, wąskie przejścia,wysokie stopnie oraz brak poręczy przy wsiadaniu do autokaru.Po drugie pilot a zarazem opiekun wycieczki p.Wojciech z Wrocławia
    który mnie i moją żonę ignorował,celowo przyspieszał i gubił nas a potem specjalnie wmawiał że na nas czeka.Po trzecie w ostatnim dniu wycieczki zabrał nas do dzielnicy żydowskiej do synagogi ale zapomniał że w sobotę jest szabas i synagoga jest nieczynna.Pan Wojciech jest też nieuczciwy bo nierozliczyl się z pobranych pieniędzy,nas pominął celowo z zwiedzania zamku twierdząc że moja żona nie da rady wejść po schodach do zamku, kazał nam jeździć tramwajem i czekać na siebie półtora godziny.Wyzywienie było fatalnie śniadania codziennie takie same.W drodze powrotnej pilot wycieczki pił wraz z uczestnikami wycieczki alkohol i używał wulgarnych słów pod adresem mojej żony.Moglbym jeszcze więcej napisać ale szkoda moich i żony nerwów.Nie polecam wycieczki z tego biura a szczególnie tego pilota.
  • ~Jurek / 2020-04-01 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiliśmy za własne oszczędności wycieczkę rocznicę ślubu. Co dnia dzisiejszego nie zwrócono nam pieniędzy a sami ją odwołali. Otrzymaliśmy maila że w przeciągu 2 tygodni otrzymamy pieniądze, minął miesiąc i nic. Jak tak można oszukiwać ludzi. Proszę uważajcie na tą firmę z Opola. Wstydu nie ma właściciel
    ZaletyBrak kompetencji
    WadyZła obsługa klienta
  • ~JZ / 2023-03-05 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    postanowiłem dodać swoja opinię na temat Itaki i ich obsługi klientów.
    Miałem te nieprzyjemność skorzysta z oferty tego biura i w lutym na ferie polecieliśmy do Hurghady.
    Hotel w miarę OK, czego spodziewać po Arabach, ale obsługa ze strony Itaki -dramat.
    Na początek rezydent, zamiast Polaka jak to kiedyś było, sami tubylcy dukający po polsku. Oceniłem to bardzo źle, i chociażby z tego powodu nie polecam Itaki, nie mają polskich rezydentów tylko z kiepską polszczyzną tubylców.
    Drugi problem to opis oferty vs reality. W ofercie napisane free wi-fi. okazało się, że w pokojach absolutny brak Internetu, nawet zasięgu nie było. Jedynie był zasięg w lobby ale i tak się nie dało z niego korzystać bo było zawsze za dużo chętnych nie działał. Ostatecznie kupiłem kartę sim za 35 USD i internet śmigał jak powinien. Gdy napisałem reklamację, odpisali, że nie widzą powodów do zwrotu tych 35 USD. Stanowczo ODRADZAM! ja już Itaki nie wybiorę na żadną wycieczkę.
    WadyBrak dotrzymania warunków umowy, brak wypłaty rekompensaty, prymitywne zbywanie klienta.
  • ~K / 2019-04-13 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! W listopadzie zamówiłam hotel Sentido Iixian Grand na Rodos od 3 maja. Na 21 dni (ustawa zabrania zmian na 20 dni przed wycieczką) został nam anulowany hotel z możliwością noclegu w hotelu obok- Itaka nie widzi problemu w zamianie hotelu na niższy standard, oraz brak dopasowania oferty (zdecydowaliśmy się na hotel dla osób dorosłych, a zaproponowano nam idealny hotel dla rodzin z dziećmi!). Każdy inny wybór- inny hotel spełniający podobne kryteria (standard i brak dzieci) wiązał się z obowiązkową dopłatą. Tak samo jak wakacje do wybranego hotelu w innym terminie. Generalnie to że anulowali mi hotel to jest mój problem, a nie ich. Infolinia masakryczna, żadnej pomocy. Ciążgle "nie zajmuję się tym, już przełączam do osoby która pani pomoże", mailowo pani sypie artykułami z ustawy, żadnej normalnej rozmowy. Nawet nie napisała choćby "przepraszam za zaistniałą sytuację". Generalnie PORAŻKA, chociaż z tego co tu czytam, cieszę się, że dali znać przed wyjazdem a nie już w trakcie.
    Na prawdę życzę upadłości tej firmie.
    Zaletyładne obrazki na stronie
    Wadybrak pomocy ze strony centrum obsługi klienta
    brak kultury osobistej mailowo i telefonicznie ze strony konsultantów
    niedopełnienie przez nich warunków umowy jest moim problemem nie ich
  • ~K / 2019-11-20 01:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Kłamliwa, żałosna obsługa klienta. Standard hotelu niezgodny z oferta. Wszystko czego można się po nich spodziewać to zrujnowane wakacje.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~Kamil / 2019-09-05 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Wymarzone wakacje będące przedmiotem oceny, rozpoczęły się od zebrania pieniędzy przez Panią rezydent na skandaliczne opłaty poboczne stanowiące koszty oprawy (transport, łapówki dla obsługi hotelowej)- problem w tym, że nie było to uwzględnione w cenie wycieczki.w późniejszym czasie, w oczekiwaniu na zakwaterowanie w syfiastym pokoju, rezydent zaproponowała opłacenie już na tak wczesnym etapie wycieczek fakultatywnych. Także nasze portfele zostały miło przywitane w Tajlandii.Po wyborze, jak okazało się później, nudnych i prymitywnych atrakcji zaproponowanych w ramach wycieczek fakultatywnych, udaliśmy się o godz. 15 na relaks w zniszczonym pokoju...tak właściwie wyglądał każdy dzień. Pobudka o 7 rano, marne śniadanie, wyjazd na źle zorganizowane wycieczki, zbyt dużo czasu wolnego (po 2-4godziny)-/ileż można oglądać jedną świątynie/.Stawki wycieczek zdecydowanie zawyżone... Widać, że Itaka zarabia na każdym kroku i to nie jakieś drobne. Przykładem może być spływ kajakiem który normalnie kosztuje 20bath, a Itaka zażyczyła sobie 20$.Brak jakichkolwiek atrakcji. Nudne wakacje z nastawianiem na finansowe wykorzystanie turystów. Wycieczka ogólnie nieprzygotowana, niedopracowana. Po tych wakacjach musimy udać się na leczenie psychologiczne - wróciliśmy zmęczeni życiem i przytłoczeni ciężarem biedy i ubóstwa w jakich przyszło nam „wypoczywac” w Tajlandii.Pragnę jeszcze nadmienić, iż jako nieprzygotowanie właściwe wycieczki rozumiemy fakt, ze nie zwiedziliśmy najważniejszych świątyń i zabytków Tajlandii. Wszystko było robione bardzo na pozór.Hotele na trasie wycieczki można przyrównać do baraków najniższej klasy. Zacieki, brud w toalecie, smród z okolic oraz nie wyczyszczone dywany powodujące uczucie wymiotne. W okolicach hoteli nie ma żadnej infrastruktury, wszędzie dookoła bieda i umierające z głodu psy. Nie da się opisać z jak wielkim problemem bezrobocia, biedy, głodu, brudu mierzy się Tajlandia zaprezentowana przez Itakę w niniejszej wycieczce.Hotel wybrany - Grand Pacific Soreveign Resort and Spa - na dostatecznie dobrym poziomie. Niestety śniadania tak jak wszędzie indziej - tragiczne, niesmaczne, nieodżywcze, tluste, śmierdzące. Mało produktów tradycyjnych pochodzenia Tajlandii, za to robotę robi ryż i makaron- dużo i najgorszej jakości. Baseny zanieczyszczone odchodami ptactwa. Wokół wszystkich zwiedzonych ośrodków hotelowych unosi się okropny smród wywołujący zawroty głowy oraz towarzyszy temu widok umierających psów zjadanych przez wszy i robaki.
  • ~Kamil / 2021-06-15 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Wzięli zaliczkę 920 złotych, anulowali wylot z Katowic, tłumacząc się że było mało chętnych,
    nie odbierają telefonów, mieli zwrócić zaliczkę do dwóch tygodni, a dwa tygodnie już minęło. Złodzieje, powinni siedzieć w więzieniu. Przywłaszczyli czyjeś pieniądze, pewnie mają kryzys po pandemii i mszczą się na klientach
    ZaletyPowinni ich zamknąć w więzieniu
    WadyKradną pieniądze
  • ~Karina / 2020-02-08 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 36 godzinnym opóźnieniu lotu do dziś dostaje głupie mało znacząco merytorycznie odpowiedzi. Czuję się oszukana i wykorzystana.Ludzie za takie opóźnienie lotu dostaliśmy na 3 osobowa rodzine 300zl ZWROTU ZA NIEWYKORZYSTANE ŚWIADCZENIA HOTELOWE.
    WSTYD.
    CO TO ZA BIURO.
    NIE SA UBEZPIECZENI ODPOWIEDNIO?
    Nie wykonali usługi turystycznej i powiązanej usługi turystycznej czym był lot i ani myślą zapłacić odszkodowanie. Urlop zmarnowany.
    ZMARNOWANY.
    ZaletyŻadnych zalet.
    WadyWszystko do d...... ostatecznie.
    Kiedy dostaniesz chociaż odszkodowanie zadoscuczynienie to ok. Ale takie traktowanie klienta to żenada.
  • ~Karol / 2020-02-21 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Mamy wpłaconą zaliczkę na wycieczkę do Chin. Chcemy polecieć w innym kierunku,ze względu na koronawirusa. Nie możemy zmienić kierunku tylko zrezygnować z uczestnictwa koszt 600zł.od osoby(5osób).Na siłę chcą nas wysłać na pewną zarazę.Maskra jakaś ostatni raz z tym biurem.Byliśmy stałymi klientami już nie będziemy.Żal że tak podchodzą do klienta.Liczy się tylko kasa.
    ZaletyDobrze wciskają wycieczki.
    WadySzkoda pisać.
  • ~Karol / 2021-03-09 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści wybraliśmy z żoną bon za namową biura podróży i teraz mamy problem z jego realizacja.
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
  • ~Karolina / 2019-10-03 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem rozczarowana obsługa w tym salonie. Poprosiłam o ofertę hotelu dla rodzin z dziećmi zależało mi żeby nie było hałasu i dyskotek do białego rana w Hiszpanii. Dostałam kilka ofert wśród nich hotel który podczas rozmowy telefonicznej Panie szczególnie zachęcały do kupna wypoczynku w tym hotel spokój cisza blisko plaży.Jak większość z nas nie wiedziałam jak sprawdzić w internecie hotel dlatego poprosiłam znajomych. I ku mojemu zaskoczeniu okazało się że każda opinia zawiera informację np tripadvisor : Minusem tego hotelu jest rozrywka nocna, która trwa od 21:00 do północy, piosenki są powtarzalne i jest jak jedna płyta z powtarzającymi się tymi samymi utworami, co po tygodniu jest trochę nudne. Jest również bardzo głośny i trudny do uniknięcia, nasz balkon znajduje się bezpośrednio nad barem i parkietem tanecznym, podobnie jak większość innych. W niektóre noce chcieliśmy wcześniejszej nocy, ale nawet przy zamkniętych drzwiach jest tak, jakby muzyka wybuchała w naszym pokoju. Byliśmy zaskoczeni, widząc parę z małym dzieckiem w pokoju obok, zakładaliśmy, że umieszczą ich w bardziej rozważnym miejscu, jednak druga strona balkonów wychodzi na główną drogę i inny hotel z rozrywką. Czy takie hotele proponuje się dla rodzin z dzieckiem które chcą spokoju. A jeśli chodzi o Itakę jako firma wpłaty dokonałam w piątek wieczorem w poniedziałek rano wypowiedziałam umowę i okazało się że firma pobiera opłatę za rezygnację w wysokości 250zł za osobę. Udałam się do Rzecznika Praw Konsumenta i okazało się że zapis jest niezgodny z prawem i firma nie ma prawa z góry narzucać kosztów. Dodatkowo ubezpieczenie jak to Panie nazywają od rezygnacji i do którego strasznie zachęcają także jest niezgodne z prawem ponieważ wmawiają klientom że może odstąpić tylko wtedy kiedy przedstawi dokument od lekarza lub z policji co Rzecznik Praw określiła jako bzdura. Przesłałam pismo z rezygnacją do Itaki i dostała odpowiedz e-mail że W załączniku przesyłamy potwierdzenie anulacji rezerwacji Koszt rezygnacji wyniósł 250 PLN/os. zgodnie z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa. Dokonano zwrotu nadpłaty w wysokości 297 PLN na wskazany numer rachunku bankowego.
    Czas realizacji wynosi do 7 dni roboczych. Ale najbardziej rozbawiło mnie to Jeśli w najbliższym czasie podejmą Państwo decyzję o zakupie innej oferty prosimy o kontakt z biurem sprzedaży, wówczas rozważymy anulowanie kosztów rezygnacji. To jest kpina


    Bardzo dziękuje za dobór hotelu

    Zaletybrak
  • ~Karolina / 2021-02-10 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    W tamtym roku z powodu pandemii zrezygnowaliśmy z wyjazdu. Nie było to łatwe ale udało się poprosiliśmy o zwrot pieniążków. Dostaliśmy od firmy Itaka mnóstwo e-mail z prośbą aby zamienić na inny termin lub bon żeby tylko nie żądać pieniędzy żeby wspierać Polskie firmy . Zgodziliśmy się na bon który miał być wykorzystany przez rok jeśli nie będzie przedłużony. Właśnie mija rok a firma Itaka mówi albo wybierzesz wyjazd albo bon przepada (wspieramy Polskie firmy). Nie ma żadnej pewności że wyjazd się odbędzie i nie wiadomo co ze szczepieniami ale firma ma to w nosie. Jak jesteś frajer to masz problem.
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~Karolina / 2022-02-02 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka to zwykli oszuści, byliśmy na Zanzibarze z powodu złego stanu zdrowia nie mogliśmy uczestniczyć w wycieczce która kosztowała 800 zł poinformowaliśmy rezydentkę która powiedziała ze pieniędzy nie odzyskamy i żebyśmy sobie szli do llekarza hotelowego. Dramat … żadnych wycieczek z Itaki nie wykupujące sto razy lepiej od lokalnych ludzi bo kasę biorą po wycieczce a nie przed jeszcze z 5 dniowym wyprzedzeniem plus ich prowizja!!!
    WadySame wady
  • ~Karolina / 2022-07-01 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia , skrócili mi pobyt tłumacząc się ze został odwołany lot , bo przewoził wycofał się z umowy , okazało się ze lot odbył się planowo , tylko od momentu bukowania rezerwacji hotel podrożał o czym itaka już wiedziała wcześniej wiec skrócili nam pobyt bo inaczej musieli by dopłacić a my o wszystkim dowiedzieliśmy się dopiero na miejscu , masakra zamiast 12 dni byłam 9 .
  • ~Karolina / 2023-08-20 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi i ostatni wyjazd z itaka. Przy pierwszym w zeszlym roku cała grupa była zakwaterowana na 1 noc z 7 w innym hotelu przez rzekome problemy z hotelem docelowym. Przez przejazdy miedzy hotelami dzień wakacji zmarnowany. W tym roku- nocne transfery, przez co traci sie kojelne dni odpoczynku z koniecznością koczowania ponad 10 godzin gdzieś w hotelu przed wylotem to jakaś kpina. Żal patrzeć na ludzi z dziecmi, którzy w taki upał nie mają co z nimi zrobić. Rezydentka nie odpowiada na wiadomosci, albo odpisuje jakimiś wcześniej wymyślonymi automatami. Brak słów.
    ZaletyPogoda- ale to już nie zasługa itaki
    WadyDopiero po drugich wakacjach zorientowałam się, że wakacje z nimi są pomyłką.
  • ~kasia / 2019-10-13 02:40
    Ocena: 1.00 / 5
    standardy duzo nizsze niz opisane w umowie. niezgodnosc oferty z opisem. beznadziezjny rezydent bez checi pomocy. oferta ultra all inclusive za niemale pieniadze i prozba jednego z gosci o poinformowanie ubslugi hotelu o powaznej alergii pokarmowej zostala zignorowana i skwitowana slowami no przeciez chyba pani wie co pani moze jesc.... dramatyczna obsluga klienta, nigdy wiecej nie skorzystam. nie polecam.
    Zaletynie ma zadnych zalet
    Wadystandardy hotelu niezgodne z opisem, beznadziejny rezydent i obsluga klienta.
  • ~Kasia / 2023-07-15 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura podróży Itaka i przestrzegam każdego przed tym wyborem. Naciągacze, nieodpowiedzialni ludzie, nie pomagają, olewają klientów. Rezerwują hotele, o których piszą na google, że kradną różne rzeczy. Po zgłoszeniu sprawy, nie ma żadnego kontaktu z biurem i pomocy. Jedzenie jak dla zwierząt, zmiana punktów wycieczki bez konsultacji. Tragedia. Lepiej wybrać mniejsze biuro podróży, albo na własną rękę. Nie wybierajcie Itaki
    WadyZero profesjonalizmu, szacunku dla klienta i naciąganie na pieniądze.
  • ~Kasia / 2024-10-14 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam to biuro podróży!!! Aktualnie jestem w Turcji, moje dziecko zachorowało, w hotelu Serra Palace, pqni na recepcji dwoni do lokalnej apteki i mówi, że leku nie ma. Na pytanie czy może zadzwonić do innej mówi, że nie. Pytamy innej osoby na recepcji, nikt nie chce nam pomóc ze znalezieniem leku, więc moja pierwsza myśl -zadzwonię do rezydenta lokalnego, w końcu jest tu aby mi pomóc. Sama załatwiłam Turecką receptę przy pomocy ERGO Hestia (super obsługa), ale muszę kupić steryd dla 2 latki. Dzwonię do rezydentki Pani Julii, która po opisie problemu mówi, że ona nie zna tureckiego i mamy sobie dzwonić po aptekach i szukać, no to tłumaczę Pani, ze ja też nie mówię po turecku, na to ona że nie ma wykształcenia medycznego i nie pomoże, no to mąż mówi, że my także takiego wykształcenia nie mamy i czy możemy liczyć na pomoc. Dostajemy informację, że nie, że mamy iść do lokalnej apteki i próbować sami... Także gorąco odradzam to biuro podróży!
    ZaletyBrak
    WadyLekceważenie klienta, brak chęci pomocy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1057
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 947
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 209
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 172
Grecos
Ocena: 2.75, ilość opinii: 58
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 55
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4732
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065