strona 42 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- nastepna »
-
~Joanna / 2019-06-26 20:24
Dla tych co szukają silnych wrażeń powiązanych ze zwiedzaniem pięknych Włoch polecam biuro turystyczne Itaka. Niezapomniane chwile spędzone w autokarze średniej klasy, nie do końca wysprzątanym. Prawdopodobnie wypożyczonym naprędce z innej firmy wraz ze zmęczonymi kierowcami. Brak telewizora i radia (sprzęty były ale nieczynne) zastępowały nam trzy płyty odtwarzane na okrągło. Kierowcy zapewniali codzienne atrakcje gubiąc się na krętych drogach włoskich, kilka razy dochodziło do sytuacji mrożących krew w żyłach. Myślę że warto również wspomnieć o estetyce kierowców. Gdy kierowcy z pozostałych autobusów wyglądali elegancko w swoich białych koszulach, kierowcy naszego autokaru widocznie nie dostali koszul od firmy. . Zapłaciłam taką samą cenę za wycieczkę jak pozostali uczestnicy, więc nie powinno nikogo dziwić, że oczekiwałam takich samych standardów.
O hotelach w jakich będziemy spać dowiedzieliśmy się dzień przed wyjazdem, jednak przesłana nam lista nie miała odbicia w rzeczywistości, ponieważ noce spędzaliśmy w innych miejscach.
Dziękuje bardzo Pani Małgosi, pilotce naszej niezapomnianej wycieczki. Tylko dzięki jej opanowaniu, wiedzy i przemiłym stosunku do uczestników zrealizowaliśmy ,choć w pośpiechu, plan wycieczki. Przewodnicy w poszczególnych miastach byli merytorycznie i praktycznie przygotowani. Z wyjątkiem Pani przewodnik w Wenecji, która pozostanie na pewno w naszej pamięci. Przepiękne miasto zwiedziliśmy biegiem przez 55 minut. Bazylikę św. Marka mieliśmy „zaszczyt” obejrzeć przez 8 minut. Po czym Pani skasowała pieniądze i pobiegła do następnej wycieczki.
Najbardziej z tych wakacji ucieszył mnie fakt, że wróciłam z mężem bezpiecznie do domu, choć w warunkach niekomfortowych, ponieważ w drodze powrotnej podstawiono zbyt mały bus w stosunku do ilości pasażerów. Mi z mężem na szczęście udało się spędzić tę podróż na siedzeniach a nie na podłodze busa.
Itaka– nie polecam– tu liczy się ilość nie jakość.
-
-
~bożena / 2019-06-25 19:35
Amaronda resort spa to świetny hotel-eviaNowy ,pięknie położony,super hotel Zaletynowy hotel bezpłatne leżaki na plaży,super jedzenieWadyanimacje po francusku -
~AAAAAAA / 2019-06-20 19:00
NIE POLECAM TEGO BIURA PODROZY!
Po przyjeździe na Zanzibar do hotelu Kiwengwa Beach Hotel wcześnie rano, gdy ok. 2 h czekaliśmy na odebranie pokoi, zostaliśmy okradzeni. Zostawiałam swój telefon Iphone X dosłownie na 2-3 minuty, a po powrocie już go nie było. Hotel nie zrobił dosłownie nic, sztucznie udawał, że chce nam pomóc, ale monitoringu najpiew wcale nie było, póżniej "nie łapał" akurat tego miejsca, nie wiadomo było która sprzątaczka miała akurat dyżur. Dwie osoby z Polski widziało w tym miejscu sprzątaczkę, ale i tak wmawiano nam, że o tej porze nikt tam nie sprząta. Policji nie chciano wezwać, twierdząc, że w Afryce wzywa się Policje dopiero jak złapie się złodzieja. Telefon był włączony przez 3 dni, czyli ktoś nawet nie potrafił go wyłączyć. Panie z Itaki na ogólnym spotkaniu po moich prośbach o ogłoszeniu kradzieży, czy może ktoś czegoś nie widział (nikogo za rękę nie złapałam, podejrzewamy sprzątaczkę, ale równie dobrze to ktoś z Polski?) powiedziały tylko wszystkim podróżującym apelując aby pilnować i nie zostawiać swoich rzeczy.. ZOSTAWIĆ to ja mogę napiwek, który ktoś może wziąć, a nie mój prywatny telefon. Nie polecam tego hotelu, bo zamiast się relaksować pilnowaliśmy wszyscy na wzajem swoich rzeczy. To miał być nasz wyjazd poślubny, a już na samym początku najedliśmy się stresu. Zero pomocy ze strony biura!!Zaletybrak -
~Daniel / 2019-06-20 07:44
Pierwszy i ostatni raz z itaką to co jest opisane poniżej to prawda zmiany godzin odlotu opuznienia arogancja i obojętność rezydentów . Wylot miałem opuźniony o 2godz.45 min. doleciałem z żoną i dziećmi o godzinie 1 w nocy Korfu z tamtąd mieliśmy płynąć do Albanii lecz w nocy promy nie kursują o godz.3 w nocy dotarliśmy do hotelu zastępczego na Korfu a o 7 30 rano mieliśmy busy do portu na prom w porcie zostawieni bez opieki rezydentów około 30 osób, to tylko kawałek wakacji z itaką . Nigdy więcej z tą firmą!!! -
~Monika / 2019-06-18 18:35
Wykupiliśmy wakacje na Korfu w hotelu Porto Demo Boutique. Przed wyjazdem pracownica biura podróży Itaka zadzwoniła z informacją, że ten hotel nie zostanie wybudowany przed naszym przyjazdem. Zaproponowała inny - Amour (tylko jeden, bez wyboru). Zgodziliśmy się. Na lotnisku na Korfu rezydenci poinformowali nas, że hotel, w którym mieliśmy zostać zakwaterowani nie został jeszcze ukończony, więc zostaniemy przeniesieni do innego hotelu. Na nic zdały się nasze protesty i chęć natychmiastowego powrotu do kraju.
Po przewiezieniu nas do hotelu okazało się, że zamieszkamy w domkach kempingowych w górach. Jestem osobą mającą problemy z poruszaniem się (po przebytej ciężkiej chorobie), więc ten "hotel" był dla mnie więzieniem. Trzykrotnie zmienialiśmy pokoje na kolejne, za każdym razem troszkę niżej w górach. Ale wciąż w górach! Dodatkowe atrakcje to brak ciepłej wody lub brak wody w ogóle, niedziałająca klimatyzacja, kiepska opcja all inclusive (za wodę trzeba było dodatkowo płacić!), cuchnąca kanalizacja...
Po wniesieniu zbiorowej reklamacji do rezydentki, w połowie naszych wakacji zostaliśmy przeniesieni do hotelu Amour. Radość trwała tak długo, jak nasza podróż z jednego hotelu do drugiego. Hotel Amour okazał się hotelem niedokończonym. Brakowało wyposażenia, jak np. klamek, znów nie działał klimatyzacja, nie działała lodówka, a przede wszystkim bardzo śmierdziało farbą.
Wystosowaliśmy 2 reklamacje do Itaki. Jedną zbiorową, jeszcze podczas naszego pobytu na Korfu, drugą indywidualną, po powrocie do domu. Pierwsza została odrzucona. W odpowiedzi na drugą zaproponowano nam śmiesznie nieadekwatną do sytuacji rekompensatę, z której nie skorzystamy.
Jeździliśmy z Itaką na wakacje od lat. Było różnie, ale tym razem Itaka przeszła wszelkie normy przyzwoitości. Nigdy więcej. -
~Piotr / 2019-06-18 16:00
Hotel Roda Garden Village opis Itaki 3,5 czeka na 4 Klamstwo !!! Hotel bardzo slabe 3 czeka na 2.5!Lazienki brudne zardzewiale smierdzace smieci dookola hotelu nie wywozone!Jedzenie bardzo skromne klimatyzacja nie wlaczana w stolowce,podejscie do klijenta straszne! ZaletyTylko 6 dni bylo napisane 8 w tym wypadku to zaleta Itaki!WadyPodejscie do klijenta wykupiona wycieczka w jedna strone odbior z hotelu z powrotem zostalismy wyrzuceni 2 km przed hotelem!
Apel do Itaki tak ciezko wypracowac renome firmy a tak latwo ja stracic! -
~zorro / 2019-06-18 15:45
O triku stosowanym przez biura podróży a polegającym na zmianie godzin wylotu i powrotu pisano już wile na forach internetowych. BP Nowa Itaka sp. z o.o. robi to od lat występując pod starą jak i pod nową nazwą, zwłaszcza dla imprez kupionych w first minute. Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa w Imprezach Turystycznych tego biura, pierwszy i ostatni dzień imprezy przeznaczony jest na transport a nie na wypoczynek. Tylko, że ten pierwszy dzień kończy się o godzinie 24.00 i do tego czasu uczestnik imprezy powinien znaleźć się w hotelu, nie pięć minut po tej godzinie ani tym bardziej nie powinien jeszcze być w samolocie do miejsca przeznaczenia albo w autobusie z lotniska do hotelu. To samo w ostatnim dniu pobytu (wylotu). Ponadto BP Nowa Itaka sp. z o.o. na swojej stronie internetowej w zakładce "FAQ" u dołu strony wyjaśnia, że ... "w przypadku wyjazdów tygodniowych, gwarantujemy 7 noclegów, a w przypadku 2-tygodniowych – 14 noclegów." - nocleg to na pewno nie jest opuszczanie hotelu w dniu wylotu o np. drugiej godzinie w nocy i wyjazd na lotnisko. Skoro tak to dodatkowo BP Nowa Itaka sp. z o.o. nie przestrzega tych zapisów, nie wspominając już o ustawie o usługach turystycznych. Zasada jest prosta, jeśli mamy do czynienie z takim traktowaniem klienta to należy napisać reklamację (tylko na piśmie listem poleconym) a w przypadku odmowy rekompensaty ponowić ją albo od razu skierować pozew do sądu. Od razu zaznaczam, że takie instytucje jak UOKiK oraz Polska izba Turystyki nie ruszą tu palcem - to z praktyki. Ja swego czasu załatwiłem to we własnym zakresie. Najlepiej aby takich skarg lub pozwów było wiele, wtedy można liczyć na opamiętanie. Niestety inne biura podróży też tak robią i nadal będą taką taktykę stosować aż do chwili gdy zaczną tracić szmal.Moja ocena punktowa nie ma tu znaczenia. ZaletyBrak.WadyJak w tekście. -
~Kc61 / 2019-06-18 10:22
Tragedia. Kompletna ignorancja i totalne oszustwo. Z pobytu oferowanego (8 dniowego) dwa dni stracone przez organizację lotów.zaliczają dzień pobytu nawet jak wylot jest o godz.23.55, za to transfer powrotny o 6.50 w 8 dniu zmieniony w ostatnie chwili a na lotnisku okazało się że lot opóżniony o niemal trzy godziny. Nigdy więcej z ITAKĄ. Znowu trzeba przysolić karę finansową za takie praktyki. ZaletyBrakWadyKlient liczy się póki nie zrobi przelewu -
-
~Małgosia / 2019-06-13 20:18
Zgadzam się z każdym negatywnym wpisem. Arogancja itaki brak szacunku do klienta. Zainteresowanie klientem do momentu opłacenia wczasów. Reklamacja to istny koszmar. Nie wyciagają wniosków robią z klientów półgłówków. Nie obchodzi ich że to czas kiedy człowiek chce odpocząć i nie jedzie po to by sie doszukiwać wad. 2 razy wczasy z itaką z 10 letnią przerwą i dwa razy najgorsze doświadczenie z organizatorem. Latam z rodziną co roku na 10, 14 dni w roźne miejsca z różnymi firmami. Czasami sama organizuje. Takiego olewactwa i arogancji w atosunku do klienta nigdzie nie zaznałam. Nigdy za żadne skarby nie polece z itaka i wszędzie gdzie tylko mogę bedę uprzedzać kaźdego przed tą beznadziejna firmą. Blee ZaletyKierunkiWadyZa dużo...w kaźdej negatywnej opini wszystko potwierdzam -
~ania / 2019-06-10 21:14
Podrozowalismy z biurem podróży itaka pierwszy i ostatni raz. W maju tego roku polecielismy z 10 miesięcznym dzieckiem na Zakynthos. Oferta Itaki zapewniała wiele atrakcji, udogodnień... Nikt tylko nie wspomniał że to wszystko dzieje się tylko i wyłącznie w sezonie. Fakt, moglismy się bardziej dopytać? Aleeee chyba nie my powinniśmy się tego domyślać. Sezon był martwy na tyle że nie działały windy w hotelu ani przy hotelu (zjezdzajace na pobliską plaże). Było to mega uciążliwe będąc z dzieckiem, które jeszcze jeździ w wózku. Zglosilismy respondencte, bez odzewu, założyliśmy reklamację, a w niej uwaga, cytuje "najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z awaria wind. Nadmieniamy, że sytuacja tą nie była spowodowana zła wolą naszego biura i nie moglismy jej przewidzieć w momencie zawierania umowy"... Nooo ja przepraszam, ale my również nie... Kolejne, dostaliśmy pokój z "balkonem" wielkosci... Hmm aż ciężko powiedzieć jakiej, bo ledwo ale mieściła na nim jedna osoba plus widok byl na opuszczony, zasmiecony "sad" i milion rur.. O zapachu nie wspomnę.. Na to biuro odpisuje "przykro nam że otrzymany przez państwa pokój nie spełnił oczekiwan. Z posiadanych przez nas informacji wynika że był od zgodny z zawarta umowa. Uprzejmie wskazujemy że oferta nie gwarantowana konkretnego widoku z pokoju". Ok.. Ale gwarantuje ze nikt z szanownego biura nie chciałby takiego widoku i smrodu... Dalej "przykro nam z powodu wszelkich niedogodności związanych z brakiem animacji" nooo i co dalej??? Biuro proponuje nam bon na kolejna wycieczkę z 200 zł rabatem. Nie dziękuję. Nie skorzystamy. Było jeszcze wiele innych niedogodności, które można było przy odrobinie wyrozumiałości zlikwidować. Biura nie polecam. ZaletyCena?? Chociaż nie wiem..WadyBrak wyrozumiałości, elastyczności, prawdomownosci.. -
~Dorothy / 2019-06-09 22:29
Witam Mamy zarezerwowane wakacje w Tabie w hotelu Strand Taba Hights Beach.Chciałam zarezerwować wycieczki w lokalnym biurze podróży do Jerozolimy .Po skontaktowaniu się z dwoma biurami otrzymałam odpowiedź że musimy sami dojechać do granicy z Taby taksówką gdyż jest problem z odbiorem spod hotelu jak również nie otrzymamy breakfast boxu bo nie mamy wykupionej wycieczki u rezydenta .Ochrona hotelu nie wypuszcza gości z hotelu na wycieczki organizowane przez lokalne biura (potwierdzone mailami z dwóch biur podróży).A TERAZ UWAGA po skontaktowaniu się z biurem Itaka otrzymałam dwie informacje: pierwsza że jak wyjezdżamy z lokalnego biura to możemy zostać wykwaterowani z hotelu(rozmowa nagrana) pytanie moje z jakiego powodu że tak sobie to wymyślili w hotelu,potem rozmowa została skierowana do centrum obsługi klienta a tam dowiedziałam się że o niczym takim nie wiedzą nie ma zgłoszeń od rezydentów ( przecież rezydent tego nie zgłosi to woda na ich młyn( ta rozmowa także nagrana). -
~Greg / 2019-06-08 09:59
Byłem na wycieczce objazdowej po Izraelu na przełomie maja i czerwca 2019r. W hotelu św. Gabriela w Nazarecie, po śniadaniu wracając do pokoju zastaliśmy pana z recepcji.
Początkowo zablokował wejście do pokoju, po chwili otworzył tłumacząc, że coś "robił" w łazience. To było na moment przed opuszczeniem hotelu św. Gabriela. Myślę, że czyszczą portfele i kiedy się klient zorientuje, jest już daleko poza hotelem. Tym razem się nie udało, ale nasza przewodniczka z Itaki(mimo to) i tak dała napiwek obsłudze hotelu.(Jak się dowiedziałem to zamarłem) Pamiętajcie Itaka, hotel w Izraelu św. Gabriela ( Świętego!!!)ZaletyW św. Gabrielu nie udało się recepcjoniście wyczyścić nam portfeli -
~hupek55 / 2019-06-07 13:37
Miałem wykupioną imprezę zwiedzanie Siri Lanki / Cejlonu = pare dni Malediwy. Jak po wybuchach chciałem imprezę odwołać to okazała się że dla Itaki nie ma obiektywnych powodów - dla nich jest bezpiecznie, śmieć kilkuset ludzi, stan wyjątkowy, zbrojni wszędzie, godzina policyjna, ostrzeżnie MSZ 3 stopień nieznaczą dla nich nic. Sciągaja kary jak za zwykłą anulację. Żadnych propozycji rozwiązania sprawy, przełożenia, zwrotu bezkosztowego, czy czegokolwiek. Arogancja wobec klienta na całego. Nie życzę nikomu, żeby musiał zdać się na ich opiekę w niestandartowej sytuacji.
Ciekawe że oczekują też zrzeczenia sie całych kosztów ubezpieczenia przy anulacji co jest niezgodne z OWU, gdzie jest opisane, że składkę się zwraca stosownie do niewykorzystanego okresu ubezpieczenia...WadyArogancja, brak elastyczności, -
~JP / 2019-06-07 07:39
Niestety to była nasza pierwsza i ostatnia wycieczka organizowana przez biuro ITAKA. Wylot wczesnie w nocy 1:30, na lotnisku docelowym czekalismy godzinę na autokar, aby dostac się do hotelu z przyczyn do tej pory mi nie znanych. Następnie do hotelu dotarlismy o 6:00 rano a doba hotelowa zaczynała się dopiero o 14:00, nie było możliwości, zeby wcześniej dostac pokój, tak jak rezydent nam powiedział. Zmęczeni po locie+ wyczekiwaniu na autokar+podroz godzinna autokarem+ czekanie na pokój. Nie polecam. Dodatkowo mielismy miec pokój z wanną i łóżkiem małzeńskim (nasza podróż poślubna więc wymagania nie są wygórowane), na miejscu sie okazało, ze nic takiego nie było uzgodnione między Itaka i Hotelem. Sama załatwiałam zamiane pokoju, w koncu po 2 dniach dostalismy pokój z wanna a na łózko małżenskie się nie doczekaliśmy. Podobno takowymi hotel nie dysponuje. Ponadto wycieczka na Saharę, niby wszystko ok, ale przewodnika nie polecam. Kobieta jest Polką ale nie potrafiła sensownie przekazac jakichkolwiek informacji i w taki sposób, zeby człowiek nie musiał się domyslac za każdym razem. ZaletyBRAK -
~nick / 2019-06-05 11:46
Biuro podróży w swojej ofercie pisze,że wycieczka 8-dniowa,a tymczasem okazuje się, że tak naprawdę, jest to 6 dni, ponieważ spędzamy 2 dni w samolocie. Pomimo tego, że płacimy za 8. Należy uważnie czytać regulamin. Obługa klienta posprzedażowa tragiczna, pani krzycząca do telefonu, nie dająca dojść do słowa. Zaletynie maWady-obsługa klienta ITAKI -
~Sara / 2019-06-04 21:37
Urlop w Bułgarii z Itaką był bardzo udany i przyjemny. Wszystko poszło zgodnie z planem. Ładny hotel w przepięknym miejscu. Nie jest to mój pierwszy wyjazd z Itaką i na pewno nieostatni! Jestem bardzo zadowolona z przebiegu całego urlopu. Jeżdząc z Itaką wiem, że mogę czuć się bezpiecznie. -
-
~pol / 2019-06-04 16:37
Porto San Paolo Hotel San Paolo 26.o5-3.06 Po przyjeżdzie do hotelu kolacja i rozczarowanie Dla mnie i
dla żony zabrakło wolnego stoika Byliśmy zmuszeni jeść na dworze na stoliku bez obrusa Było bardzo zimno i padał deszcz Dobrze że było zadaszenie Po przyjściu do pokoju chcieliśmy się okąpać ale niestety tylko zimna woda Załączamy telewizor i znowu niespodzianka brak programów Zresztą cały turnus ich nie było Ostatniego dnia opuszczenie pokojów do godziny 10 przed południem a wyjście z hotelu do autobusu o godzinie 2 w nocy Była możliwość wykupienia pokoju za 100 euro Niektórzy skorzystali a reszta koczowałaZaletyPiękne zatoczki!!! Obiady i kolacje Miły personelWadyPani REZYDENTKA -
~PeBe / 2019-06-04 13:24
Z Itaką przylatujesz do hotelu zazwyczaj około 1 w nocy, po check-inie jesteś w pokoju o 3 nad ranem. Następnego dnia do obiadu człowiek jest nieprzytomny... Powroty podobnie - lot o 10 rano, czyli musisz być na lotnisku o 8, czyli wyjazd z hotelu przed 6 rano. To mają być wakacje??? Pamiętajcie, że z wakacji 8-dniowych (według katalogu) robią się wakacje 6- albo nawet 5-dniowe. Po drugie Itaka sprawia wrażenie jakby byli rozliczani z każdej zużytej kartki papieru - jak na jedną wycieczkę dali ci przewodnik (wart ze 12 zł) to na drugą już nie dadzą, bo pamiętają że wtedy dostałeś... Ogólnie taki średniak, szczególnie pod względem obsługi klienta i braku chęci "złowienia" klienta na dłużej. Po prostu jest tak "zapłaciłeś - to już nie musimy się starać". Zaletyfajne kierunkiWadybrak podejścia do klienta -
~pino / 2019-06-03 21:02
UWAGA!! Sztuczki z bagażem
Wykupując pobyt z przelotem ITAKA podaje limit bagażu:
23kg, 8 kg podręczny.
Kilka dni przed odlotem (SPRAWDZAJCIE!!)okazuje się że w drodze powrotnej możecie zabrać- 20kg bagaż główny i 5 kg podręczny...
Czyste naciąganie na dodatkowe opłaty -
~ANNA / 2019-06-02 17:09
W okresie 18-24.05.2019 skorzystałam z wycieczki "Rzymskie Wakacje". Organizację oceniam pozytywnie, podobnie jak pracę pilotki p.Kasi, a zwłaszcza przewodniczki po Rzymie-p. Iwony. Szacunek dla rozległej wiedzy i przystępnego sposobu jej przekazania.
Skandaliczne natomiast jest zakwaterowanie naszej grupy w hotelu Aniene we Fiuggi. Biuro klasy Itaki powinno się wystrzegać takich miejsc: pokoje wyposażone wyłącznie w najbardziej podstawowe meble , w dodatku żywcem wzięte z lat 60 i 70 (bez renowacji), łazienki jeszcze gorsze (takich kafli nie ma nawet u babci, brak półek na szampon). Najbardziej skandaliczne było wyżywienie: codziennie na obiadokolację to samo tj. ziemniaki, sałata zielona polana oliwą (bez jakichkolwiek dodatków) i jakieś mięso np. schabowy (chyba nikt, kto jedzie na rzymskie wakacje nie marzy o schabowym, tylko o kuchni włoskiej). Jeden talerzyk sałaty miał wystarczyć dla 6 osób siedzących przy stoliku. W efekcie każdy dostawał po 1 liściu. Śniadania (podobno wzmocnione) składały się z 1 plasterka sera żółtego, 2 plasterków mortadeli i 1 plasterka pomidora (albo zamiennie 1 plasterka jajka na twardo)- wszystko wyliczone na osobę. Jednego z dni pobytu w ogóle nie było obiadokolacji pod pretekstem kolacji regionalnej poza hotelem. Kolacja ta jednak kosztowała 30 euro na osobę.
Zdecydowanie biuro Itaka powinno wystrzegać się takich miejsc i rozważniej wybierać hotele. Do Włoch jeżdżę od lat, ale jeszcze nigdy hotel 3 gwiazdkowy nie był tak niskiego standardu.Zaletypilot, przewodnikWadybardzo niski standard hotelu, poniżej liczby gwiazdek którą posiadał, skandaliczne wyżywienie (niesmaczne, nieurozmaicone, małe niewystarczające porcje)
strona 42 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- nastepna »