Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1047 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.22
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Cris / 2019-10-08 00:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Byly to moje pierwsze a zarazem ostatnie wakacje z tym biurem podróży. W Hotelu wszystko w porządku. Najwiekszy cyrk zaczął sie w dzien wyjazdu. Dostalismy informacje ze autobus odbierze nas o 21 z pod hotelu ( prosba o przybycie 10 minut wczesniej) gdy sie zjawilismy o 20:42 zauwazylismy ze nasz autobus juz jest pod hotelem szybko pobieglismy po bagaze i tu niespodzianka nr jeden autobus odjezdza i nie reaguje nawet na próbę zatrzymania go. Szybki telefon do rezydentki co sie dzieje, czemu on odjechał tak szybko dostalem info ze wyjazd z naszego hotelu byl o 20:45 i inni pasazerowie tez tak mieli kiedy zaproponowalem pani rezydent ze wyślę jej zdjecie z tablicy informacyjnej gdzie jest podana godzina 21 natychmiast rzuciła ze autobus odwiedzi dwa hotele i wroci po nas.
    Gdy wrócił porozmawiałem chwile z kierowcą i o zgrozo wedlug jego planu ktory otrzymał od itaki miał byc w naszym hotelu 20:35!. Ale to nie koniec niespodzianek podróży. Gdy wylądowaliśmy w Warszawie okazało sie ze ponad 100 walizek zostało na Lanzorecie (oficjalny komunikat byl taki ze waga przekraczała mozliwosci samolotu) po rozmowie z kilkoma osobami okazało sie ze itaka chciała zaoszczedzic i postanowiła zabrac pasazerów z Tui. Gdy postanowilem sie skontaktowac z Itaka na infolini dowiedzialem sie że Itaka nie odpowiada za wycieczke, że sa tylko organizatorami nic więcej i mamy sie kontaktowac z liniami lotniczymi ( albo ja sie nie znam albo z nimi jest cos nie w porządku. Płaciłem Itace a nie Enterair).
    NIE POLECAM!!!
    ZaletyDobre hotele
    WadySlaba obsluga klienta. Drogo
  • ~Julka / 2019-10-06 18:33
    Ocena: 2.00 / 5
    W tym roku byliśmy z Itaki w Albanii w hotelu Royal G w Durres. Od lat wyjeżdżamy z biur podróży za granicę, jesteśmy w stanie przymknąć oko na wiele mniejszych lub większych niedogodności, ale tym razem miarka się przebrała. Długo by pisać o tym, co nas wszystkich spotkało na wczasach, bo byliśmy w grupie 10 znajomych (brudy i smrody kuchenne pod balkonem, otwieranie drzwi na kopnięcie nogą, monotonne i pół zimne posiłki, rezydent powtarzający wszystkim: "Musi to pani sama sobie załatwić w recepcji" itd... Najdziwniejsze jednak jest to, że po złożeniu naszego odwołania biuro nie przyjmuje w ogóle naszych argumentów, a pani "specjalista ds. turystyki" odpisuje, że jest jej po prostu przykro.
    Nie dajcie się nabrać! Są lepsze biura!
  • ~piotr / 2019-10-06 16:25
    Ocena: 4.33 / 5
    Piotr skoczek z VIESTE na plw.GARGANO. Bylem teraz we wrzesniu na wyjezdzie do Toscani. / Toscania na zamowienie /. Wycieczka byla piekna. Toscania bajkowa. Chcialbym podziekowac Pani pilot Sylwi Wysockiej. Jej kultura i wiedza a takze troska o uczestnikow wycieczki spowodowaly ze atmosfera byla rodzinna. Pani Sylwi Wysockiej sie chce. A juz myslalem ze takie wspaniale osoby juz wyginely jak Dinozaury. Dziekuje Pani Sylwio.
  • ~kristof / 2019-10-05 19:16
    Ocena: 2.00 / 5
    wykupiłem wycieczkę do Norwegii [Uwaga Na Trole]Program podczas wycieczki został zmieniony przez panią przewodniczkę i zamiast podróż kolejką którą mieliśmy w programie popłynęliśmy dwa razy po tym samym fiordzie.Druga sprawa to posiłki.Jadąc jedną grupą jednym autobusem i nocując w tym samym hotelu jedni mogli jeść kolację a drudzy musieli szukać jedzenia w mieście.Kompletne jaja.
    Zaletykierowcy i autobus był ok.
    Wadymiało być ok. a było jak zawsze kompletne nie liczenie się biura ITAKA z ludżmi którzy płacą za wycieczki.
  • ~milka / 2019-10-05 12:12
    Ocena: 3.33 / 5
    Biuro Itaka steruje opiniami z imprez, z zastrzeżeniem, że pojawi się w ciągu 30 dni. Przy wystawianiu opinii nie ma możliwości oceniać punktowo - dlatego ostatnio są same opinie pozytywne i oceniane na 6 pkt. W biurze poinformowano, że szybkość chodzenia będzie dostosowane do wieku uczestników, a tak nie było.
  • ~Joanna / 2019-10-05 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Hotel nie zasługuje nawet na dwie gwiazdki.
    Bardzo monotonne jedzenie, brudne naczynia, stoliki na stołówce brudne i lepkie obrusy, brak szklanek -kolejki nawet 15-20 minut. Brak możliwości zjedzenia w spokoju, ciasno cały czas ktoś szturcha.A na dodatek wydzielane jedzenie.W opcji All .. !!!!? Basen i leżaki brudne, łącznie z płytkami na basenie. Wszystko takie lepkie ze klapki z nóg spadały. Wydzielanie picia totalne nieporozumienie. Plaża brudna- odchody zwierząt. Brak basenu krytego w opcji standardowej-tylko za odpłatnością. Zdjęcia z oferty biura odbiegają od rzeczywistości !!! Smród papierosów w pokojach przeniesiony przez klimatyzację z baru. Naprawdę nie polecam jeden wielki koszmar! Tragedia !! To nie pierwsze moje wczasy ale pierwsza porażka. Zawsze czytałam opinie i patrzyłam na nie przez palce. Tym razem trzeba patrzeć na pozytywne opinie przez palce. Wystawił je chyba ktoś w zamian za coś!!!! Bo nie wierzę, że te pozytywne opinie pochodzą od osób które były w tym hotelu.
  • ~Honorata / 2019-10-04 17:43
    Ocena: 3.00 / 5
    W kwietniu 2019 roku wykupiliśmy wakacje "marzeń" z itaką na Wyspy Zielonego Przylądka. Miejsce cudowne. Pobyt miał być 2 tygodniowy ze względu na długi przelot z 2 dzieci. 2 dni po przylocie zastaliśmy w pokoju ręcznie pisaną informację że w związku z odwołanym lotem mamy się następnego dnia stawić u rezydentki.
    Rano dowiedzieliśmy się ze ( oczywiście informacja została przekazana bez empatii) w związku z brakiem samolotów wracamy po tygodniu pobytu.
    Pomimo listów i odwołań Itaka zwróciła nam kwotę- różnicę katalogową pomiędzy ceną za 1 i za 2 tygodnie pobytu, oraz oferowano nam bon w wysokości 600zł do wykorzystania na następne wakacje z tym biurem.
    Po dokładniejszym przebadaniu sprawy okazało się że itaka miała podpisaną umowę z samolotami max 8 których loty zostały wstrzymane już 10 marca 2019r. Wnioskujemy że już wiedziano wcześniej że nie będziemy mogli zostać na 2 tygodnie a mimo to wycieczkę zrealizowali.
    Pomimo pięknego miejsca, to już po 2 dniach została nam odebrana radość z korzystania z wakacji, oraz wykorzystany urlop którego już nie odzyskaliśmy.
    Absolutnie nie polecam biura!!!!
    Wadylekceważenie klienta
  • ~J / 2019-10-03 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Pobyt w sierpniu 2019 w hotelu Pizzo Calabro Resort w południowych Włoszech. Hotel godny polecenia, dobrze położony, posiłki bardzo dobre. Tyle tylko, że z własną rezerwacja. Itaka jako organizator pobytu zupełnie się nie sprawdziła. Wycieczki fakultatywne na bardzo słabym poziomie, minimalny poziom informacji i atrakcji. Rezydent wyraznie sobie nie radził w sytuacjach wymagających wsparcia podróżnych. Mimo wylotu o 4.00 rano Itaka gwarantowała pokoje tylko do 10.00 w dzień przed nocnym wylotem. Nie było możliwości przedłużenia na własny koszt doby hotelowej dłużej niż do godziny 14.00, mimo, że kolejna grupa z Itaki kwaterowania w opuszczonych pokojach pojawiła się w hotelu po godzinie 24.00 (wystarczyło, by Itaka partycypowała w kosztach późnego sprzątania). Tu dodam, że w momencie decyzji o wyjeździe plan lotów do i z powrotem byl zupełnie inny, dużo bardziej atrakcyjny. Zmienił się na ca miesiąc przed terminem urlopu w okresie w którym z braku czasu i mnogości chętnych trudno było szukać alternatywnych wyjazdów. Itaka nie zadbała również o pokój w którym w dzień wylotu jej klienci mogliby się umyć i spokojnie zostawić bagaże. Showerroom zagwarantowano do godziny 14.00 przy wylocie o 4.00 i wyjeździe z hotelu o 1.00 w nocy!!! Z uwagi na brak wydzielonego miejsca na bagaże, bagaże stały bez opieki w holu obleganej w tym dniu przez zmiany turnusów recepcji, gdzie bawiły się nimi dzieci czekających na meldunek Włochów. Interwencja u rezydentki nic nie dała. Uznała ona, że jest to zwyczajowa praktyka.
    ZaletyHotel sam w sobie, ale bez udziału i pośrednictwa w rezerwacji pobytu biura podróży Itaka.
    WadyItaka jako touroperator.
  • ~Karolina / 2019-10-03 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem rozczarowana obsługa w tym salonie. Poprosiłam o ofertę hotelu dla rodzin z dziećmi zależało mi żeby nie było hałasu i dyskotek do białego rana w Hiszpanii. Dostałam kilka ofert wśród nich hotel który podczas rozmowy telefonicznej Panie szczególnie zachęcały do kupna wypoczynku w tym hotel spokój cisza blisko plaży.Jak większość z nas nie wiedziałam jak sprawdzić w internecie hotel dlatego poprosiłam znajomych. I ku mojemu zaskoczeniu okazało się że każda opinia zawiera informację np tripadvisor : Minusem tego hotelu jest rozrywka nocna, która trwa od 21:00 do północy, piosenki są powtarzalne i jest jak jedna płyta z powtarzającymi się tymi samymi utworami, co po tygodniu jest trochę nudne. Jest również bardzo głośny i trudny do uniknięcia, nasz balkon znajduje się bezpośrednio nad barem i parkietem tanecznym, podobnie jak większość innych. W niektóre noce chcieliśmy wcześniejszej nocy, ale nawet przy zamkniętych drzwiach jest tak, jakby muzyka wybuchała w naszym pokoju. Byliśmy zaskoczeni, widząc parę z małym dzieckiem w pokoju obok, zakładaliśmy, że umieszczą ich w bardziej rozważnym miejscu, jednak druga strona balkonów wychodzi na główną drogę i inny hotel z rozrywką. Czy takie hotele proponuje się dla rodzin z dzieckiem które chcą spokoju. A jeśli chodzi o Itakę jako firma wpłaty dokonałam w piątek wieczorem w poniedziałek rano wypowiedziałam umowę i okazało się że firma pobiera opłatę za rezygnację w wysokości 250zł za osobę. Udałam się do Rzecznika Praw Konsumenta i okazało się że zapis jest niezgodny z prawem i firma nie ma prawa z góry narzucać kosztów. Dodatkowo ubezpieczenie jak to Panie nazywają od rezygnacji i do którego strasznie zachęcają także jest niezgodne z prawem ponieważ wmawiają klientom że może odstąpić tylko wtedy kiedy przedstawi dokument od lekarza lub z policji co Rzecznik Praw określiła jako bzdura. Przesłałam pismo z rezygnacją do Itaki i dostała odpowiedz e-mail że W załączniku przesyłamy potwierdzenie anulacji rezerwacji Koszt rezygnacji wyniósł 250 PLN/os. zgodnie z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa. Dokonano zwrotu nadpłaty w wysokości 297 PLN na wskazany numer rachunku bankowego.
    Czas realizacji wynosi do 7 dni roboczych. Ale najbardziej rozbawiło mnie to Jeśli w najbliższym czasie podejmą Państwo decyzję o zakupie innej oferty prosimy o kontakt z biurem sprzedaży, wówczas rozważymy anulowanie kosztów rezygnacji. To jest kpina


    Bardzo dziękuje za dobór hotelu

    Zaletybrak
  • ~Iwo / 2019-10-01 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Wakacje wrzesień 2019 Turcja. Itaka to biuro nastawione tylko na zysk. W ostatni dzień zostaliśmy wymeldowani z pokoju o godz. 12:00 a.m. wylot północy. Itaka zostawiła nas bez opieki bez All Inclusive - chcecie to sobie dopłaćcie. Na wycieczce fakultatywnej do Pamukkale do jedzenia picie trzeba dokupić, nadmienię również że "restauracja" do której zabrano nas na obiad, co tu dużo mówić u nas sanepid zamkną by na progu. A jeszcze dodam, że w drodze powrotnej zabrano nas na prezentację sprzedażową i do centrum handlowego w którym ceny zabijały. Bardzo się zawiodłam na "wielkiej" Itace i będę ją raczej omijać z daleka.
  • ~qwerty / 2019-09-29 21:12
    Ocena: 2.67 / 5
    To bp przechodzi samo siebie... na kolejnym wyjeździe przekonujemy się, że zależy im na zysku a zadowolenie klientów to inna bajka. Byle jak najwięcej zarobić. Płacimy ciężkie pieniądze za wyjazd i dostajemy najgorszej jakości usługę. No to ju kpina... Ostatni wyjazd to kropla, która przelała czarę. Pora na zmianę biura podróży.
    Zaletyprzewodnik
    Wadyautokar, jedzenie, hotele, organizacja
  • ~Beata / 2019-09-29 15:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Beata włochy klasyczne 21 09 2019 super polecam kazdemu pani przewodnik p Beatka z lublina super [premia] hotele, ,wyzywienie bardzo dobre wielki szacunek dla kierowcow p Adam i Krzysio
    Zaletydoskonale zorganizowani
    Wadybrak
  • ~Ewa / 2019-09-26 22:23
    Ocena: 3.67 / 5
    Lipiec 2019 wycieczka objazdowa po Portugalii. Fajna, ale nie sposób pozbyć się wrażenia, że naciągnięto nas na koszty za wersje, z których nie skorzystaliśmy. Rozkład lotów zaplanowany w taki sposób, że nie ma możliwości zjedzenia obiadokolacji pierwszego dnia i śniadania ostatniego dnia (dotarcie do hotelu około 1 w nocy, następnego dnia pobudka i śniadanie o 7, dalej zwiedzanie Lizbony. Ostatniego dnia pobudka przed 3 w nocy, wylot około 7 rano). Drogie wycieczki sprzedawane przez miejscowe biura podróży. Jeśli nie chce ktoś spędzić czasu w hotelu na peryferiach miasta, powinien je wykupić bo innej alternatywy nie ma, ale są w ofercie i można to przemyśleć. Hotel w Lizbonie (Brna) pozbawiony strefy restauracyjno - barowej, w dzielnicy peryferyjnej. Wersja - albo wykupimy za 50 E wieczór z Fado, albo nie mamy co jeść.Hotel Nave w Porto położony przy ulicy w przebudowie, turyści muszą ciągnąć bagaże 500 m pod górę, bo autokar nie ma możliwości dojazdu. Pokoje zaniedbane, z widokiem na obskurny dach. Zwyczaj w hotelach - robią kserokopie dokumentów tożsamości, bo jest za mało obsługi na recepcji.
    ZaletyBardzo kompetenta pilotka, ciekawy program.
    WadyNiski standard i nieatrakcyjne położenie hoteli w Lizbonie Brna i Porto Nave. Dokonanie kserokopii dokumentów tożsamości. Bardzo niedogodne terminy lotów dla grupy z Warszawy, a świetne dla grupy z Katowic - ta sama wycieczka, za identyczne pieniądze!
  • ~Ryszard / 2019-09-26 18:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Napiszę krótko, wszystim będę odradzał to biuro. W hotelu 5* ( z żaglem Itaki) był syf, bród, psy, koty drapiące o posiłek oraz trup w basenie, gdzie nie było ratowników. Odpowiedź Itaki była na piśmie : "...naszym zdaniem wszystko było w porządku..." A i jeszcze alkohole odpowiedź ..." alkohole importowane były dostępne w wyznaczonym barze..." 200 osób nie znalazło tego baru , tyle ich było ;)
    Zaletyhotel z dużym potencjałem
    Wadyz pięciu gwiazdek, jedna i cztery łzy
  • ~Matka / 2019-09-26 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra zniszczone wakacje. Szkoda pieniędzy i czasu, syf w pokoju, brodzik śmierdzących.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Mariola / 2019-09-25 13:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Wycieczka Wietrznie i słonecznie
    Trudno opisać po prostu gonitwa można było popatrzeć z zewnątrz na zabytki wyjątek Watykan.
    O jedzeniu śmierdzącym w niby 3*hotelu bez kuchni z kateringiem i przewodniczce Sabrinie która na nic nie reagowała nie wspomnę.
    ZaletyMiałam szczęście trafiłam na super ludzi
    WadyMasówka bez zainteresowania ludżmi byle po kosztach
  • ~K / 2019-09-23 22:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Wysyłają ludzi do hoteli w których strajkuja pracownicy którym się nie płaci. Poczytajcie o kompleksie Roxy Luxory...jak można tak traktować Polaków...brak animacji, Brutus, zniszczony pensjonat słona woda w kranach i basenach. Brak pomocy i oklamywanie turystów.
    ZaletyNigdy więcej z Itaką
    WadyPiszą 5 gwiazdek A 2 bym nie dała
  • ~Jakub / 2019-09-22 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, niezgodność usługi z umową. Hotel o niższym standardzie, bez wielu udogodnień
    ZaletyŻadne
    WadyNiezgodnośc umowy z usługą.
  • ~Jakub / 2019-09-22 01:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziekujemy za zniszczone wakacje.
    UNIKAC JAK TYLKO SIE DA!!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyPraktycznie wszystko. Organizacja. Samolot. Obsługa. Pora samolotów. Zakwaterowanie. Jedzenie. W sumie wszystko co itaka robiła na tej wycieczce.
  • ~W.A. / 2019-09-21 17:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Hotel Uniwersal Castell Royal Majorka lipiec 2019.Podróż do hotelu 2,5 godziny,posiłek podano bez picia,pokój opłaciłem z widokiem na morze a dostaliśmy z widokiem na bar, basen i stołówkę.Po trzech dniach dostaliśmy prawidłowy.Sniadania dobre ,obiady w normie, podczas kontroli super, kolacje słabe, Uwaga brak napojów do obiadu i kolacji.W ofercie wino słabiudkie i butelka schłodzonej wody o smaku kranówki.Plaża publiczna ,w 1/3 podczas przypływu zanieczyszczona brunatno zieloną roślinnością morze także,o nieprzyjemnym zapachu.Nie polecam wacieczki -nietypowy objazd wyspy-spęd czasowy brak czasu na posiłek, na statku brak napojów oprócz wina.Podczas jazdy pociągiem mieliśmy jechać przez plantacje cytrusów a były tunele, krzaki ,godzina jazdy na ceratowych siedzeniach.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1047
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 932
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 202
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976