Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1063 opinii

2.47 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Elka / 2020-02-24 04:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Dziś otrzymaliśmy z Itaki kolejną odpowiedź na reklamację dotyczącą naszego wyjazdu do Hiszpanii na Costa Tropikal - miejscowość Motril, hotel Playa Granada Club Resort. Historia zaczyna się w styczniu 2019 roku, kiedy to postanawiamy z przyjaciółmi, że jedziemy wygrzać się w hiszpańskim ciepełku. Udajemy się do biura Itaki, gdzie bardzo miła pani za biurkiem, przedstawia nam ofertę pobytu w wytypowanym przez nas hotelu. Gdy doszło do generowania stosownych umów, zostaliśmy przepytani na okoliczność: pokoje na parterze czy na piętrze, z widokiem na morze czy ogród itp.. Wybraliśmy piętro/ogród. Dodatkowo wykupiliśmy wycieczkę do Caminito Del Rey bo bardzo chcieliśmy tam być. Moja dociekliwość kazała mi zapytać czy wycieczka dojdzie do skutku. Odpowiedź: przy czterech osobach nie będzie problemu.
    Wyszliśmy zadowoleni, z kompletem dokumentów i fakturą do zapłacenia na 14 tys.. Sielanka trwała do 13 września kiedy to otrzymaliśmy informację, że godzina wylotu się zmieniła. Z planowej 11:40 (Okęcie) - 15:40 (Malaga) na 16:40 (Modlin) - 19:40 (Malaga). W rezultacie w hotelu byliśmy po 23. No i się zaczęło. Pokoje wielkości podwójnego łóżka z niewielkim marginesem na dojście i przejście na balkon. Ale, ale, jaki balkon? Pokoje były na parterze. Pal sześć parter, nie piętro wszak ważne w wypoczynku. Czar jednak prysł, gdy otworzyliśmy drzwi na "taras". Nawet głęboką nocą widzieliśmy błoto pod nogami, porozsypywane kamienie, wystające (na kilkanaście cm) z "trawnika" studzienki. A gdy rano zaświeciło Słonko naszym oczom ukazał się powalający widok na ogród. Cztery metry wyłysiałego trawnika, przerzedzony żywopłot z fikusów, uschnięte palmy, obrzydliwe, pleśniejące płoty oddzielające poszczególne wybiegi-tarasy. Jeszcze tego samego dnia przekazaliśmy nasze zastrzeżenia rezydentce, która doradziła: "możecie prosić w recepcji o zamianę pokoi ale powiedzą wam że nie maja innych wolnych". Poinformowała nas też, że "my (Itaka) też uważamy że te pokoje nie spełniają standardów, ale oni (hotel) uważają że spełniają". Skończyło się na pisemnej reklamacji skierowanej do Itaki i biura hotelu. W obliczu bezradności rezydentki i totalnej ignorancji ze strony Hotelu, pozostało nam przyzwyczaić się. 90% czasu spędzaliśmy po jasnej stronie Hotelu, bo generalnie jest bardzo fajny. Jak już poznaliśmy wszystkie hotelowe zakamarki to jedyne co możemy powiedzieć to to, że trafiliśmy do najbardziej zapyziałego miejsca w całym kompleksie. Żeby nie było tak pięknie, to w przeddzień wycieczki o godz. 16:30 (wyjazd następnego dnia o 6:00) odwołano ją lakonicznym sms-em, bez podania przyczyny. Oczywiście rezydentka o niczym nie wiedziała, bo jak się okazało wycieczki organizuje lokalne biuro a nie sama Itaka. Gdyby nie upór męża, stanowczość przyjaciół i moja furia, rezydentka nic by nie zrobiła. W efekcie podpięła nas do zbiorowej wejściówki z innego biura, ale transport musieliśmy załatwić sami. Wynajęcie samochodu w Motril w godzinę graniczyło z cudem. W końcu dojechał w nocy z jakiejś odległej wypożyczalni. W ten oto sposób Itaka zapewniła nam bezstresowy releks w komfortowych warunkach.
    Po powrocie otrzymaliśmy informację że za wycieczkę która kosztowała nas 1000 zł zwracają 174,20 zł. tym sposobem za wyjście do Caminito Del Rey zapłaciliśmy 3-krotnie wyższą cenę.
    Otrzymaliśmy również odpowiedź na reklamację dotyczącą zakwaterowania. "Bardzo nam przykro; nie mamy wpływu; przepraszamy; ble ble bla bla..., proponujemy w ramach rekompensaty vwłczer w wysokości 1200 zł dla 4 osób na kolejny wyjazd. Czyli co? Po czymś takim mamy jechać na zasadzie "może tym razem będzie lepiej"? Wysmarowałam kolejne pismo, tym razem ze szczegółowym opisem popartym zdjęciami. Odpowiedż - podtrzymują stanowisko co do wysokości rekompensaty ale zamieniają wołczer na wypłatę gotówkową. No, już lepiej bo nie musimy korzystać z ich usług.
    Morał z opowiastki jest taki. Jeśli traficie do Playa Granada Club Resort (nie daj Boże z Itaką) i w recepcji otrzymacie kartę zakwaterowania z nazwą budynku HUELVA, od razu coś z tym róbcie.
    Dla tych którzy dotrwali do końca opowieści i mają ochotę zobaczyć jak to wyglądało zapraszam tu: https://www.youtube.com/watch?v=LjRjFoowyfw&t=11s

  • ~Lutka / 2020-02-23 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!
    Nie muwią prawdy do końca.
    Monopolisty ma wycieczki.
    Wycieczki są strasznie drogi, a innych turoperatorów (u których taka sama wycieczka kosztuje na 50% tanniej) nie wpuszczają do swoich klientów.
    Hasło Itaku: My lub nikt!(((
    Straszna tragedia od tego.
  • ~Igor / 2020-02-22 15:39
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo fajnie ogarnięta wycieczka na Cypr. Nie opłaca się jechać na własną rękę, lepiej zapłacić za wycieczkę zorganizowaną taką, jak z ITAKI last minut. Cena jest adekwatna do wycieczki.
    Zaletywszystko
    Wadybrak
  • ~piotr / 2020-02-22 12:10
    Ocena: 2.33 / 5
    nie polecam jedziemy do Turcji w pięć rodzin wycieczkę zarezerwowaliśmy we wrzesniu 2019 na czerwiec 2020 ,a wyloty mamy w różnych godzinach i to samo z powrotem.Zaznaczam ,że na lotnisko jedziemy busem,pani przy zakupie produktu zapewniała nas SŁOWNIE ,że nie będzie problemu ,żeby razem lecieć i wracać.
  • ~Karol / 2020-02-21 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Mamy wpłaconą zaliczkę na wycieczkę do Chin. Chcemy polecieć w innym kierunku,ze względu na koronawirusa. Nie możemy zmienić kierunku tylko zrezygnować z uczestnictwa koszt 600zł.od osoby(5osób).Na siłę chcą nas wysłać na pewną zarazę.Maskra jakaś ostatni raz z tym biurem.Byliśmy stałymi klientami już nie będziemy.Żal że tak podchodzą do klienta.Liczy się tylko kasa.
    ZaletyDobrze wciskają wycieczki.
    WadySzkoda pisać.
  • ~Jan / 2020-02-21 13:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Pierwszy i ostatni wyjazd z Itaką do Egiptu pobyt w Tabie w m-cu luty 2020 hotel EL Wekalia poza obsługa która robiła co mogła by byc miła i uczynna pobyt rozczarowanie posiłki jednostajne i codzienny omlet i wedlina która nie nadawała się do jedzenia jak na liczbę gwiazdek słabo a porażką była rezydentka która wciskała drogie wycieczki z itaki o gdy ktoś wykupił wycieczke z lokalnego biura dużo tanszą to recepcja odmawiała wydawania na czas wycieczki suchego prowiantu uzasadniajac to tym że taka maja umowę z Itaką pierwszy raz z czyms takim się spotkałem fakultatywnośc wg Pani rezydent to wyłacznosc na organizacje wycieczek przez Itake.Na pewno już nie skorzystam z usług tego biura
  • ~IW / 2020-02-18 22:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Madagaskar
    ostrzegam przed wykupem przelotu w biznes klasie synadard ponizej economy
    biuro nie bierze odpowiedzialności za czarter ale bierze pełną opłatę

    druga sprawa to wycieczki fakultatywne
    cena horendalna do jakości

    polecam lokalnych operatorów
  • ~Mirek / 2020-02-09 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nie stać ich było ,zeby w obliczu losowych, nieplanowanych okoliczności zachować twarz ,tylko połasic się na kilka tysięcy , które mnie nie zbawia, a co dopiero takiego ,, lidera” jak Itaka ; ale jednak kasa najważniejsza ; człowiek i jego problem ? Co to kogo obchodzi; kontaktując się mailowo,czy telefonicznie trafiałem na niepomocnych ludzi , może oni kiedyś beda potrzebować mnie ,wtedy tez powiem nie.
    ZaletyNie ma
    Wadyza bardzo szanuje swój czas,zeby się rozpisywać
  • ~Karina / 2020-02-08 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 36 godzinnym opóźnieniu lotu do dziś dostaje głupie mało znacząco merytorycznie odpowiedzi. Czuję się oszukana i wykorzystana.Ludzie za takie opóźnienie lotu dostaliśmy na 3 osobowa rodzine 300zl ZWROTU ZA NIEWYKORZYSTANE ŚWIADCZENIA HOTELOWE.
    WSTYD.
    CO TO ZA BIURO.
    NIE SA UBEZPIECZENI ODPOWIEDNIO?
    Nie wykonali usługi turystycznej i powiązanej usługi turystycznej czym był lot i ani myślą zapłacić odszkodowanie. Urlop zmarnowany.
    ZMARNOWANY.
    ZaletyŻadnych zalet.
    WadyWszystko do d...... ostatecznie.
    Kiedy dostaniesz chociaż odszkodowanie zadoscuczynienie to ok. Ale takie traktowanie klienta to żenada.
  • ~Krzysztof / 2020-02-07 18:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Rodzinny, 2 tygodniowy wyjazd na Kubę w okresie świąteczno-noworocznym. Samoloty opóźnione, na Kubę 24 h, powrotny 6 h. Itaka nie uznaje żadnych reklamacji za stracony dzień pobytu, decyzja odmowna... Według Itaka płacisz za 15 dni wakacji/urlopu i nie ważne, ile dni spędzisz na lotnisku, a ile w hotelu... NIGDY WIĘCEj z ITAKA, PRZESTRZEGAM!!!!
    Zaletyżadne
    Wadyobsługa klienta, reklamacje - DRAMAT!
  • ~Iwona / 2020-01-29 19:19
    Ocena: 4.67 / 5
    Ja tam sobie chwalę wakacje z ITAKĄ. W zeszłym roku byłam w Portugalii i było super. Piękna pogoda, komfortowy hotel, spoko rezydent, pyszne jedzenie. Plan wycieczki ciekawy. Ogólnie polecam :)
  • ~AG / 2020-01-29 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze nie poleciała na wymarzoną Fuerteventura hotel R2 Pajare Beach obcej All inclusive.A już zostałem oszukana. Wylot z Warszawy w dniu 13.04.20miał być 09:00 na miejscu 13:40. Wylot zmienił się 16:20 na miejscu 20:50. To w hotelu godzina około 23:00. Przepadają 2 posiłki i pół dnia na poznanie hotelu.Na infolinii rekompensaty brak.Na moje pytanie czy o godzinie 23:00 będzie czekał posiłek? Nie bo to nie pory posiłków. W stacjonarnym biurze, trzeba się spodziewać kanapki w pokoju. Dowiedziałam się, że można lecieć z innego lotniska. Super 300-500 kilometrów po Polsce. Kto zwróci koszty? Można zrezygnować bez kosztów -urlop planowany ok pół roku z góry.Wylot się nie zmienił godzina 14:30-20:50.Pytam się na infolinii gdzie jest jedną dobę ? Bo z hotelu na lotnisko trzeba wyjechać o godzinie 11:00. Tak nadal oszukuje Itaka.
    WadyPobyt 15dniowy jest faktycznie 14 dniowym. Doby hotelowe się skraca a ceny nie.
  • ~jacek / 2020-01-29 10:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam. Odpowiedź na reklamacje wyjątkowo bezczelna i kpiąca z klienta. Nigdy więcej z tym biurem. Nic nie uzyskacie od nich z jakiejkolwiek reklamacji, nawet merytorycznej odpowiedzi. PORAŻKA !!!
    Zaletynie ma
    Wadybezczelność w odpowiedzi na zasadną reklamację
  • ~wk / 2020-01-24 22:30
    Ocena: 1.33 / 5
    syfa malaria, hotel w portugalii, cabanas golde club. wakacje siernień 2019.
    Zaletynie ma zalet pozq widokiem z balkonu.
    Wadysyfiaty pokój, wszystko zniszczone, stara klimatyzacja, brak miejsc do parkowania, hotel jakby na godziny dla par.
  • ~Stanisław / 2020-01-24 10:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Uczestniczyłem w styczniu 2020 roku w objeździe Tajska Uczta dla Ducha. Program ciekawy ale niedopracowany. Plan układany pod wygodę biura a nie turystów. Opieka i inicjatywa ze strony pilota Pana Wojtka na poziomie podstawowym, wiedza i umiejętności jeszcze niżej. Pomoc ze strony przewodnika tajskiego podobnie, zainteresowanie tematem bardzo niskie, informacje udzielane na poziomie przedszkolnym. Jeśli leci się na drugi koniec świata to oczekuje się przynajmniej podstawowego poziomu obsługi. Tajlandia piękna i atrakcyjna ale takie pokazanie może zepsuć najlepsze widoki.
    Zauważam systematyczny spadek jakości usług przewodnickich i przygotowania pilotów Itaki w miarę kolejnych wycieczek. Dla mnie przygody z Itaką skończone, są lepsze biura turystyki!!!
    ZaletyPiękna Tailandia
    WadySłaba obsługa pilota i przewodnika, organizacja nastawiona na wygodę i oszczędności dla Itaki oraz przewodnik
  • ~Andrzej / 2020-01-23 11:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Rejs po wyspach kanaryjskich nie polecam. Taniej i o kilka klas wyższy standard oferują doświadczoną linie np MSC. W ofercie Itaka ukrywa dodatkową opłatę 150 euro / osoba opłat portowych choć lotniskowe są w cenie. Opłatę sportową pobiera na miejscu armator nie rozumiem dlaczego nie jest to w cenie jak opłaty lotniskowe. Statek stary z krzywymi podlogami i wszechobecnymi progami wszystko stare ale też i słabo sprzątane Jako hotel to słaba 3 gwiazdki Uwaga na pokoje z oknami bo część z nich bezpośrednio za oknem ma spacernik wiec zasłony i jakby kabina wewnętrzną. Jedzenie słabe . Basen i siłownia to katastrofa. Tylko animacje ok.
    ZaletyObsługa w języku polskim . Miły personel , ale filipinczycy tacy są wszędzie.
    WadyStatek, hotel, jedzenie, oferta która ukrywa dodatkowy koszt opłaty portowej.
  • ~Lola / 2020-01-14 18:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Brak informacji dot. opoznionych lotów. Miła sprzedaż, a potem radz sobie sam i się dopytuj. Czy nocowac na lotnisku, czy nie? Moze się dodzwonisz. A może nie. Biuro dla miłośników niepewności i wyzwań.
  • ~EB / 2020-01-12 22:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Hotel 6Milje jest totalną porażką dla biura podróży ITAKA. Według nas czyli grupy przyjaciół liczącej siedem osób, podróżujących wspólnie już od wielu lat to był najmniej przyjemny urlop. Gdyby nie uroki Albanii i pani Kasi, która zabrała nas na wspaniałe wycieczki, gdybyśmy mieli możliwość wcześniejszego powrotu lub zmiany miejsca zamieszkania ucieklibyśmy z tego hotelu już drugiego dnia.
    Pierwszym powodem jest właściciel/menadżer hotelu. Obsługa hotelu boi się przekazać uwagi zgłaszane przez gości. np. w jednym z zajmowanych przez nas pokoi od początku wypadały drzwi w kabinie prysznicowej. Do naprawy przychodziła Pani z recepcji z panią sprzątającą. oczywiście skutek naprawy żaden. W innym pokoju był zepsuty rezerwuar. Pani recepcjonistka z Panią sprzątającą pokazywały nam jak podnieś klapę od spłuczki i własnoręcznie przycisnąć spłuczkę aby woda poleciała. Fajny urlop prawda, kiedy trzeba kilka razy dziennie grzebać własną ręką w rezerwuarze. Po trzech dniach zwróciliśmy się bezpośrednio do właściciela, który drzwi prysznicowe naprawił ale w spłuczkę kazał "pstrykać" twierdząc, że tak musi być. Myśleliśmy, że takie drobiazgi nie popsują nam urlopu. Jednak bardzo się myliliśmy. Właściciel w każdym gościu widział potencjalnego "szabrownika", który w ramach oszczędności chce np. wynieść ze stołówki jedzenie. Proszę nam wierzyć nie było co wynosić, ponieważ większość potraw nie nadawała się do jedzenia. Prze 11 dni nie udało nam się zjeść ciepłego posiłku. Już drugiego dnia nie wracaliśmy z plaży na przewidziany obiad. Jadąc na wycieczkę i opuszczając posiłek również nie otrzymywaliśmy nic w zamian.
    Czystość w pokojach jest również sprawą zależną od Pań sprzątających. Jedne robią to lepiej inne ograniczały się tylko do wyrzucenia śmieci z kosza. Zajmowaliśmy trzy pokoje. Tylko w jednym pokoju wymieniono (przy pobycie jedenastodniowym) pościel w połowie pobytu. W innych zmiana została zrobiona w ostatniego dnia pobytu.
    Basen - przed wyjazdem wydawało nam się, że to fajna sprawa. Niestety większość leżaków bez materacy, zakaz przenoszenia materacy na inne wolne leżaki. Basen czynny od 9.00 do 21.00
    Kolejnym fajnym miejscem był bar dla gości hotelowych. Można było otrzymać tam tylko piwo, drinki z lokalnych alkoholi czyli koniaku albańskiego i winno czerwone i białe. Inne alkohole dostępne tylko dla gości właściciela. Brak propozycji nawet w formie odpłatnej. Ciekawostką dotyczącą baru jest również syn właściciela ( ok. 9-10 lat), który pilnował barmana żeby za dużo alkoholu nie lał lub sam obsługiwał bar. Ten młody człowiek potrafił również zwracać uwagę gościom hotelu np. Nie pijemy piwa na basenie. Dodatkową atrakcją podczas naszego pobytu były również przyjęcia dla osobistych gości właściciela. oczywiście mogliśmy tylko popatrzeć na torty, ciepłe mięsiwa itp. potrawy. Siedzieliśmy i żuliśmy swoje wysuszone i zimne mięsko i zastanawialiśmy się czy wszyscy Albańczycy są tacy sami.
    Mogliśmy jednak się przekonać, że jest inaczej. Pierwsze miejsce to plaża u Tosiego, inne to życzliwość w wielu miejscach, które odwiedzaliśmy. Przykładem jest fakt dot. godz. opuszczenia hotelu. lecieliśmy z Warszawy. Godzina lotu została przesunięta o 10 godzin. Mieliśmy wylatywać do Warszawy 10.08.2019r o godz. 17.00 a przesunięcie godz. wylotu na 11.08.2019 na godz. 5.00 rano przyczyniło się do stresu jaki zaczął nam towarzyszyć już w piątym dniu pobytu. Ponieważ przesunięcie godziny wylotu miało miejsce jeszcze przed wylotem do Albanii staraliśmy się uzyskać informację co będziemy robić przez ten czas i czy nie można jeszcze przed wylotem przedłużyć odpłatnie doby hotelowej. Otrzymaliśmy zapewnienie, że taką rezerwację bez problemu zrobimy na miejscu w hotelu. I to był nasz największy błąd, że uwierzyliśmy w to zapewnienie. Na miejscy okazało się , że takiej możliwości nie ma. Mimo kilkakrotnych rozmów z właścicielem za pośrednictwem rezydenta właściciel w sposób bardzo arogancki odmawiał takiego świadczenia chociaż chcieliśmy za to zapłacić. To co istotne w tej sytuacji to fakt, że w hotelu brak jest miejsca na tak długie oczekiwanie na transfer. Do dyspozycji gości, którzy muszą opuścić pokój o godz. 10.00 jest tylko mała recepcja z dostępem do toalety. W naszym przypadku było to 9 godzin "szwendania" się po Ksamilu i brak możliwości wzięcia prysznica i przygotowania się do podróży. Mimo tłumaczenia, że potrzebny jest nam chociaż jeden pokój z dostępem do prysznica nie przyniosło żadnego skutku. Od środy (transfer powrotny w sobotę) sami i z rezydentem biegaliśmy po Ksamilu szukając jakiejkolwiek kwatery na 9 godzin, niestety bezskutecznie. Na wysokości stanął rezydent Pan Adrian, który załatwił nam taki pokój w hotelu Mare w Ksamilu. Wtedy dopiero poznaliśmy gościnność Albańczyków. To był inny świat. W tym hotelu poczuliśmy się jak goście mile widziany czego nie doświadczyliśmy w Hotelu 6 Milje.
    Podsumowując: jeżeli kiedykolwiek zaproponują Wam hotel 6 Milje to omijajcie szerokim łukiem. Nie jest przyjemnie być traktowanym jak intruz i potencjalny złodziej.
    ZaletyBrak
    WadyOpisane powyżej
  • ~Baśka / 2020-01-09 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam od pół roku wykupioną wycieczkę do Iranu "Perskie Imperium" na 12 stycznia 2020r.
    Ze względu na realną groźbę wybuchu wojny w Iranie zwróciłam się do biura podróży Itaka o zmianę kierunku lub zwrot pieniędzy. Otrzymałam zdecydowaną odpowiedź odmowną. Pomimo ostrzeżeń Ministerstw Spraw Zagranicznych wszystkich krajów na świecie o realnym zagrożeniu, biuro podróży Itaka twierdzi, że nic nam w Iraku nie grozi. Od wielu lat Ja, moja rodzina i duże grono znajomych korzystało z usług Itaki. Teraz już wiemy: życie i zdrowie turystów nic ich nie obchodzi, możecie jechać i ginąć byle pieniądze były nasze. Zdecydowanie nie polecam tego biura.
  • ~Slawek / 2020-01-06 22:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Wycieczka do Madrytu Pani Magdalena opiekun wycieczki. Wszystko dobrze zorganizowane. Pani Magdalena super bardzo pomocna i kompetentna. Aż miło. Pan Aleksander przewodnik też super. Polecam bioro Itaka.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1063
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 953
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 546
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 209
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 173
Grecos
Ocena: 2.66, ilość opinii: 63
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4785
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4562
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4008
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3100