Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1072 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.77
  • Obsługa klienta
    2.22
  • Cena/Jakość
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2024-06-03 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura podróży Itaka. Zaczęło się niewinnie, że musiałem się prosić o kod qr żeby wjechać na parking. Dalej było już tylko gorzej gdy po przylocie do Egiptu okazało się, że nie ma nas na liście . Udało nam się przekonać kierowcę i dojechaliśmy do hotelu. Zamiast zaraz pójść spać z dzieckiem( godzina 3 w nocy) znowu wyjaśnialiśmy sytuację, ponieważ nic o nas nie wiedzieli. W końcu otrzymaliśmy chyba najgorszy pokój w hotelu. Następny dzień zamiast cieszyć się wypoczynkiem była walka o inny pokój. A wszystko to przez Itakę ponieważ nie dopełniła formalności.
  • ~Adi / 2020-03-20 00:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko najgorsze..... omijać z daleka. Kiepska linia lotnicza ta najtańsze. Hotel kiepski i pokój w piwnicy najtańszy pewnie, a zapłaciliśmy za normalny. Problemy w wymiana pokoju. Rezydentka kiepska.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Adrian / 2021-09-25 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystania z ofert Nowa Itaka Sp. z o.o. , lawiracja w opisach oferty, zerowe zainteresowanie rezydenta, dzicy lokatorzy w postaci karaluchów, rozwalajacy się pokój i ucieczka od odpowiedzialności, to główne zalety Itaka
    ZaletyBrak
    WadyRobactwo, brud, zniszczony pokoj, brudna plaza hotelowa, brak zainteresowania rezydenta, lawiracja w opisie ofertyy
  • ~Adrian / 2022-05-24 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam całkowicie . Kupujesz wyjazd z wylotem i powrotem w dzien . Podróżujesz nocą bo loty sie zmieniły …. Nikogo nie obchodzi ze masz małe dzieci !!PARTACZE!!!!!
    ZaletyDo zamknięcia biuro
    WadySame
  • ~Adrian / 2022-09-20 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Wałek - na swojej stronie filtrują opinie. Zostawiają tylko te dobre lub dobre. Reszty nie publikuja. Sprawę zgłosiłem do uokik
    ZaletyBrak
    WadyTragedia
  • ~Adriana / 2022-07-08 08:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo- przedłużenie doby na początku wyjazdu kosztowało 5 euro w dniu wyjazdu już 10. Brak informacji od rezydenta Itaki porażka na całej linii
  • ~AG / 2020-01-29 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze nie poleciała na wymarzoną Fuerteventura hotel R2 Pajare Beach obcej All inclusive.A już zostałem oszukana. Wylot z Warszawy w dniu 13.04.20miał być 09:00 na miejscu 13:40. Wylot zmienił się 16:20 na miejscu 20:50. To w hotelu godzina około 23:00. Przepadają 2 posiłki i pół dnia na poznanie hotelu.Na infolinii rekompensaty brak.Na moje pytanie czy o godzinie 23:00 będzie czekał posiłek? Nie bo to nie pory posiłków. W stacjonarnym biurze, trzeba się spodziewać kanapki w pokoju. Dowiedziałam się, że można lecieć z innego lotniska. Super 300-500 kilometrów po Polsce. Kto zwróci koszty? Można zrezygnować bez kosztów -urlop planowany ok pół roku z góry.Wylot się nie zmienił godzina 14:30-20:50.Pytam się na infolinii gdzie jest jedną dobę ? Bo z hotelu na lotnisko trzeba wyjechać o godzinie 11:00. Tak nadal oszukuje Itaka.
    WadyPobyt 15dniowy jest faktycznie 14 dniowym. Doby hotelowe się skraca a ceny nie.
  • ~Agata / 2018-07-23 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalne pierwsze wrazenie, najgorsze jakie mozna sobie wyobrazic. Bylismy zainteresowani jedna z ofert biura podrozy, wszystko ladnie, pieknie, cena do zaakceptowania i tu niemile zaskoczenie: opaty dodatkowe, obowiazkowe co gorsza. Rozumiemy sa takowe ale kiedy dzwonimy i chcemy sie dowiedziec za co konkretnie mamy zaplacic DRUGIE TYLE CO KOSZT WYJAZDU zaczyna sie lekcewazace traktowanie klienta. Doslownie jak przyslowiowego idiote, ktory sam sobie zarezerwowac wakacji nie potrafi, musi z biurem podrozy jezdzic. Blad. Brak jakiejkolwiek jasnej i logicznej odpowiedzi na pytania, traktowanie klienta z gory. Nie kupiles to po co sie pytasz? musisz zaplacic bo tak. Normalnie bilet wstepu kosztuje 3 euro my chcemy 30, bo tak i juz koniec tematu. Obsluga klienta pozom zerowy, ceny zawyzone do granic mozliwosci, brak jakiejkolwiek mozliwosci modyfikowania oferty. Konsultanci biura obslugi sa niegrzeczni i aroganccy, nietolerujacy klienta, ktory potrafi myslec i nie da daje sie naciaganac zadajac logiczne pytania.
    Zaletynie ma
    Wadywszystko inne
  • ~Agata / 2019-12-31 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzięki ITACE sylwestra najprawdopodobniej spędzę na lotnisku zamiast na KUBIE.... warto przemyśleć zmianę przewoźnika na jakiegoś z nowszą flotą.

    !!!!NIE POLECAM!!!!
    WadyStare samoloty którymi strach lecieć!
  • ~Agata / 2022-08-13 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze biuro jakie istnieje cyganią na datach wylotu żeglują godzinami zapłaciłam za 11 dni a byłam 9 Gdyż wakacje miały się zacząć 5 i ofszem zaczęły się wylotem 5 ale o godz 23
    Miały się skończyć 14 i owszem skończyły się ale tym razem 14 o godz 1 w nocy Wiec patrząc na daty niby się zgadza ale w rzeczywistości ukradli 2 dni Rezydenci dramat całkowicie bez wiedzy i nieprzydatni Będąc jeszcze w domu 5 cały dzien aplikacja jyz mnie informowała ze moje wakacje jyz trwają a ja jeszcze byłam 20 godzin w Polsce bo do wylotu tyle jeszcze zostało czasu Niech nikt nigdy nie wybiera tego biura
    WadyZłodzieje
  • ~agnieszka / 2022-09-07 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem świeżo po wakacjach, a więc moja opinia jest przesłana na gorąco. Hotel, który Itaka proponuje jako 5* w Turcji, nie wiem czy powinien mieć chociażby 3*. Smród, bród i jeden wielki syf. Byłam wielokrotnie w Turcji i takim czymś się nie spotkałam, a zapłaciliśmy za niego ponad 4 tys od osoby/tydzień. Opieka rezydenta niejakiej Pani Kalisty ograniczyła się do wciśnięcia ludziom wycieczek, btw na które potem narzekali, część z nich nie odzyskała pieniędzy i została oszukana. Kiedy miałam problem, nie odebrała nawet raz telefonu !! Pomogli mi rezydenci z konkurencyjnego biura!
    Wisienką na torcie jednak był nasz wyjazd , pokój musieliśmy zdać o godzinie 12:00 w poludnie w niedziele,a wylot był dopiero w poniedziałek o 5:00 rano!!! Tydzień przed wylotem pisałam do Itaki, gdzie zapewniono mnie,ze pokój będzie dostępny do samego wyjazdu, na miejscu okazało się inaczej, mimo tego , że miałam całą e-mailowa korespondencje, Pani z która pisałam przed wyjazdem stwierdziła - ze popelninła błąd -LITERÓWKE. Bylismy z dwojka małych dzieci bez pokoju do poznych goddzin nocnych, dzieci spaly w lobby na kanapie. Niestety nie można było przedłuzc doby hotelowej,poniewaz podobno bylo pelne oblozenie.
    SKANDAL !!
    NIGDY WIECEJ ITAKI
    ZaletyZERO
    WadySAME
  • ~Albi / 2022-06-20 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz z tym biurem, zmarnowali mi urlop. Żałuję, że wcześniej nie poczytałam opinii. Byłam wielokrotnie na all inclusive w hotelach o różnym standardzie, ale po raz pierwszy w czymś takim. Kupiłam w Itace all inclusive w hotelu Amour na Korfu. Według itaki jest to hotel 4 gwiazdkowy, ale nie zasługuje na więcej niż jedną! Hotel był zamknięty przez 2 lata i został tanio i szybko wyremontowany przez bułgarskiego właściciela. Hotel kieruje się zasadą jak najtaniej, im taniej tym lepiej. Natomiast w biurze itaka powiedziano mi że wszyscy wracają z tego hotelu zadowoleni. Na miejscu widziałam, że wiele osób składało reklamacje a poza tym skąd taka informacja jeśli hotel był zamknięty. Nigdy nie widziałam gorszego jedzenia w formie bufetu: najtańsza bułka, herbata tylko czarna lipton, biały ryż i kluski 2 razy dziennie, jajecznica z proszku itd. Gorzej niż McDonalds. W pokoju nie było nawet czajnika, hotel nie posiada ekspresu do kawy, brak podstawowych napojów nawet odpłatnie. O żenującym poziomie hotelu można napisać jeszcze kilka stron. Złożyłam reklamację na którą nadal nie ma odpowiedzi. Lepiej kupić sobie lot i zarezerwować urlop w sprawdzonym hotelu a z lotniska wziąć taksówkę. Lot był oczywiście opóźniony, później pół godziny czekania na lotnisku aż autokar się wypełni i objazd wyspy nocą, żeby było ekonomicznie. Dotarliśmy po północy a na miejscu długa kolejka do recepcji. Specjalnie wybrałam lot w ciągu dnia, ale dzięki świetnej organizacji tego biura, pół nocy nieprzespane. Od początku same problemy. Nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadySami nie wiedzą co sprzedają lub bardziej prawdopodobne - celowo wprowadzają klienta w błąd, żeby szybko zgarnąć pieniądze, nieważne czy klient jest zadowolony. Cena nie jest konkurencyjna, nie warto płacić za ich pośrednictwo.
  • ~Aleks / 2021-09-16 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Byliśmy w Albanian star, zdjęcia hotelu nie są zgodne z stanem faktycznym na miejscu.Pokoje ok jak się trafi na wyremontowany,ale łazienka do kapitalnego remontu!!!Gorsze traktowanie klientów z All(tylko Polska), wszystko podawane w plastikach,do obiadu i kolacji tylko woda z baniaka.Brak kubków, szklanek, talerze poobijane w 4-5 miejscach na każdym!!!porażka w 4 * hotelu.Jedzenie zimne nawet na otwarcie stołówki!!!Kolejki na obiad i kolację.Za dużo osób w hotelu!Brak dezynfekcji stolików,okruszki były zamiatane ręką lub serwetką (tylko jeden kelner miał raz szmatkę) Jedzenie przesolne lub niedoprawione!!!Nie można przynosić jedzenia z poza hotelu,jest za to kara,nie można używać lodówki!!!
    ZaletyBlisko plaży,
    WadyZarządzanie hotelem, stołówka,bary , łazienki-zuzyte
  • ~Aleksander 55l at / 2025-03-05 07:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Program smart ( w tłumaczeniu - MĄDRY :-)) to jakieś nieporozumienie - a na pewno nie jest to mądry program z punktu widzenia uczestnika. Chciałem wykupić wycieczkę dla 4 osób - dwa pokoje po dwie osoby. Pracownik obsługi poinformował mnie, że w programie smart nie można zrobić jednej rezerwacji na dwa pokoje - należy wykonać dwie rezerwacje. Najpierw jedna rezerwacja, którą należy od razu opłacić, a następnie druga. Problem polega na tym, że ITAKA nie gwarantuje, że ta druga rezerwacja będzie możliwa do wykonania, a jeżeli będzie, to w jakiej cenie. Reasumując - chcemy wyjechać we czworo, robimy i opłacamy jedna rezerwację dla 2 osób, a następnej rezerwacji nie można wykonać - np. z powodu braku miejsc w samolocie - na prawdę program SMART - MĄDRY - dla Itaki.
    Czas na zmianę operatora wyjazdów - po 20 latach :-(
    Zaletynie ma
    Wadyw przypadku wyjazdu grupy osób - np. 4 osoby i 2 pokoje - musimy zrobić dwie rezerwację, najpierw opłacamy pierwszą, ale nie ma gwarancji, że uda się opłacić drugą - finalni, może być tak, że na wakacje polecą tylko dwie osoby.
  • ~Aleksandra / 2023-01-19 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na Itakę, sprzedaje drogie ubezpieczenia do wycieczek po czym odwołuje imprezę na 3 tygodnie przed wylotem i nie zwraca pieniędzy za ubezpiecznie, tak mnie naciągnęli na 600 zl :( smutne ze biuro reklamujace sie jako największy operator wycieczek musi oszukiwać klientów :(
  • ~Aleksandra / 2023-01-19 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na Itakę, sprzedaje drogie ubezpieczenia do wycieczek po czym odwołuje imprezę na 3 tygodnie przed wylotem i nie zwraca pieniędzy za ubezpiecznie, tak mnie naciągnęli na 600 zl :( smutne ze biuro reklamujace sie jako największy operator wycieczek musi oszukiwać klientów :(
  • ~Andrzej / 2020-12-20 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Do tej pory nie zwrócili 1500 zaliczki za odwołaną Grecję w maju . odradzam tych oszustów
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje
  • ~Andrzej / 2021-03-02 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    od ponad miesiąca czasu nie mogę doprosić się o zwrot 300 zł za różnicę w cenie biletu czarterowego. Ostatnio przesłali mi potwierdzenie przelewu ale pieniędzy nadal nie ma więc "kwitek" jest zapewne podrobiony. To już chyba najwyższy czas aby zgłosić upadłość tego biura zanim poszkodują większą ilość ludzi.
  • ~ANDRZEJ / 2021-07-14 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli ktoś myśli o wymarzonym urlopie, radzę unikać tą firmą. Nic ona nie ma wspólnego z Itaką z przed paru lat. Brak opieki nad klientem, brak kontaktu z biurem, arogancja osoby odpowiedzialnej za obsługę klienta Małgorzaty Cicheckiej w odpowiedzi na prośbę o kontakt powala. Firma stoczyła się na dno.
    Zaletybrak
    Wadyarogancja
  • ~Andrzej / 2022-02-28 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie wróciliśmy z lotniska w KRK 28.02.2022 gdzie miał być nasz wylot do Dubaju za pośrednictwem biura ITAKA. Wg zaleceń biura zrobiliśmy testy pcr 72h przed wylotem a przy odprawie personel lotniska nie wpuścił nas do samolotu ponieważ przepisy się zmieniły w ciągu ostatnich 24h i test ma być ważny 48h przed wylotem o czym nikt nas nie poinformował . ZERO POMOCY ZE STRONY ITAKI które podtrzymuje stanowisko że 72h test jest ważny. Itaka z przewoźnikiem nie może się dogadać a my straciliśmy 15tys zł, nerwow co nie miara i na dodatek stres dla malutkiego dziecka. Sprawa zapewne zakończy się w sądzie. PZESTRZEGAM
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1072
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 970
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 552
Eximtours
Ocena: 2.17, ilość opinii: 212
Funclub
Ocena: 2.82, ilość opinii: 178
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 66
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4929
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3169