Fatalne pierwsze wrazenie, najgorsze jakie mozna sobie wyobrazic. Bylismy zainteresowani jedna z ofert biura podrozy, wszystko ladnie, pieknie, cena do zaakceptowania i tu niemile zaskoczenie: opaty dodatkowe, obowiazkowe co gorsza. Rozumiemy sa takowe ale kiedy dzwonimy i chcemy sie dowiedziec za co konkretnie mamy zaplacic DRUGIE TYLE CO KOSZT WYJAZDU zaczyna sie lekcewazace traktowanie klienta. Doslownie jak przyslowiowego idiote, ktory sam sobie zarezerwowac wakacji nie potrafi, musi z biurem podrozy jezdzic. Blad. Brak jakiejkolwiek jasnej i logicznej odpowiedzi na pytania, traktowanie klienta z gory. Nie kupiles to po co sie pytasz? musisz zaplacic bo tak. Normalnie bilet wstepu kosztuje 3 euro my chcemy 30, bo tak i juz koniec tematu. Obsluga klienta pozom zerowy, ceny zawyzone do granic mozliwosci, brak jakiejkolwiek mozliwosci modyfikowania oferty. Konsultanci biura obslugi sa niegrzeczni i aroganccy, nietolerujacy klienta, ktory potrafi myslec i nie da daje sie naciaganac zadajac logiczne pytania.
Zaletynie ma
Wadywszystko inne
~Agata / 2019-12-31 10:16
Ocena: 1.00 / 5
Dzięki ITACE sylwestra najprawdopodobniej spędzę na lotnisku zamiast na KUBIE.... warto przemyśleć zmianę przewoźnika na jakiegoś z nowszą flotą.
!!!!NIE POLECAM!!!!
WadyStare samoloty którymi strach lecieć!
~Agata / 2022-08-13 19:33
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze biuro jakie istnieje cyganią na datach wylotu żeglują godzinami zapłaciłam za 11 dni a byłam 9 Gdyż wakacje miały się zacząć 5 i ofszem zaczęły się wylotem 5 ale o godz 23
Miały się skończyć 14 i owszem skończyły się ale tym razem 14 o godz 1 w nocy Wiec patrząc na daty niby się zgadza ale w rzeczywistości ukradli 2 dni Rezydenci dramat całkowicie bez wiedzy i nieprzydatni Będąc jeszcze w domu 5 cały dzien aplikacja jyz mnie informowała ze moje wakacje jyz trwają a ja jeszcze byłam 20 godzin w Polsce bo do wylotu tyle jeszcze zostało czasu Niech nikt nigdy nie wybiera tego biura
WadyZłodzieje
~agnieszka / 2022-09-07 13:58
Ocena: 1.00 / 5
Jestem świeżo po wakacjach, a więc moja opinia jest przesłana na gorąco. Hotel, który Itaka proponuje jako 5* w Turcji, nie wiem czy powinien mieć chociażby 3*. Smród, bród i jeden wielki syf. Byłam wielokrotnie w Turcji i takim czymś się nie spotkałam, a zapłaciliśmy za niego ponad 4 tys od osoby/tydzień. Opieka rezydenta niejakiej Pani Kalisty ograniczyła się do wciśnięcia ludziom wycieczek, btw na które potem narzekali, część z nich nie odzyskała pieniędzy i została oszukana. Kiedy miałam problem, nie odebrała nawet raz telefonu !! Pomogli mi rezydenci z konkurencyjnego biura!
Wisienką na torcie jednak był nasz wyjazd , pokój musieliśmy zdać o godzinie 12:00 w poludnie w niedziele,a wylot był dopiero w poniedziałek o 5:00 rano!!! Tydzień przed wylotem pisałam do Itaki, gdzie zapewniono mnie,ze pokój będzie dostępny do samego wyjazdu, na miejscu okazało się inaczej, mimo tego , że miałam całą e-mailowa korespondencje, Pani z która pisałam przed wyjazdem stwierdziła - ze popelninła błąd -LITERÓWKE. Bylismy z dwojka małych dzieci bez pokoju do poznych goddzin nocnych, dzieci spaly w lobby na kanapie. Niestety nie można było przedłuzc doby hotelowej,poniewaz podobno bylo pelne oblozenie.
SKANDAL !!
NIGDY WIECEJ ITAKI
ZaletyZERO
WadySAME
~Albi / 2022-06-20 19:32
Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy i ostatni raz z tym biurem, zmarnowali mi urlop. Żałuję, że wcześniej nie poczytałam opinii. Byłam wielokrotnie na all inclusive w hotelach o różnym standardzie, ale po raz pierwszy w czymś takim. Kupiłam w Itace all inclusive w hotelu Amour na Korfu. Według itaki jest to hotel 4 gwiazdkowy, ale nie zasługuje na więcej niż jedną! Hotel był zamknięty przez 2 lata i został tanio i szybko wyremontowany przez bułgarskiego właściciela. Hotel kieruje się zasadą jak najtaniej, im taniej tym lepiej. Natomiast w biurze itaka powiedziano mi że wszyscy wracają z tego hotelu zadowoleni. Na miejscu widziałam, że wiele osób składało reklamacje a poza tym skąd taka informacja jeśli hotel był zamknięty. Nigdy nie widziałam gorszego jedzenia w formie bufetu: najtańsza bułka, herbata tylko czarna lipton, biały ryż i kluski 2 razy dziennie, jajecznica z proszku itd. Gorzej niż McDonalds. W pokoju nie było nawet czajnika, hotel nie posiada ekspresu do kawy, brak podstawowych napojów nawet odpłatnie. O żenującym poziomie hotelu można napisać jeszcze kilka stron. Złożyłam reklamację na którą nadal nie ma odpowiedzi. Lepiej kupić sobie lot i zarezerwować urlop w sprawdzonym hotelu a z lotniska wziąć taksówkę. Lot był oczywiście opóźniony, później pół godziny czekania na lotnisku aż autokar się wypełni i objazd wyspy nocą, żeby było ekonomicznie. Dotarliśmy po północy a na miejscu długa kolejka do recepcji. Specjalnie wybrałam lot w ciągu dnia, ale dzięki świetnej organizacji tego biura, pół nocy nieprzespane. Od początku same problemy. Nie polecam!
ZaletyBrak
WadySami nie wiedzą co sprzedają lub bardziej prawdopodobne - celowo wprowadzają klienta w błąd, żeby szybko zgarnąć pieniądze, nieważne czy klient jest zadowolony. Cena nie jest konkurencyjna, nie warto płacić za ich pośrednictwo.
~Aleks / 2021-09-16 11:18
Ocena: 1.00 / 5
Byliśmy w Albanian star, zdjęcia hotelu nie są zgodne z stanem faktycznym na miejscu.Pokoje ok jak się trafi na wyremontowany,ale łazienka do kapitalnego remontu!!!Gorsze traktowanie klientów z All(tylko Polska), wszystko podawane w plastikach,do obiadu i kolacji tylko woda z baniaka.Brak kubków, szklanek, talerze poobijane w 4-5 miejscach na każdym!!!porażka w 4 * hotelu.Jedzenie zimne nawet na otwarcie stołówki!!!Kolejki na obiad i kolację.Za dużo osób w hotelu!Brak dezynfekcji stolików,okruszki były zamiatane ręką lub serwetką (tylko jeden kelner miał raz szmatkę) Jedzenie przesolne lub niedoprawione!!!Nie można przynosić jedzenia z poza hotelu,jest za to kara,nie można używać lodówki!!!
Program smart ( w tłumaczeniu - MĄDRY :-)) to jakieś nieporozumienie - a na pewno nie jest to mądry program z punktu widzenia uczestnika. Chciałem wykupić wycieczkę dla 4 osób - dwa pokoje po dwie osoby. Pracownik obsługi poinformował mnie, że w programie smart nie można zrobić jednej rezerwacji na dwa pokoje - należy wykonać dwie rezerwacje. Najpierw jedna rezerwacja, którą należy od razu opłacić, a następnie druga. Problem polega na tym, że ITAKA nie gwarantuje, że ta druga rezerwacja będzie możliwa do wykonania, a jeżeli będzie, to w jakiej cenie. Reasumując - chcemy wyjechać we czworo, robimy i opłacamy jedna rezerwację dla 2 osób, a następnej rezerwacji nie można wykonać - np. z powodu braku miejsc w samolocie - na prawdę program SMART - MĄDRY - dla Itaki.
Czas na zmianę operatora wyjazdów - po 20 latach :-(
Zaletynie ma
Wadyw przypadku wyjazdu grupy osób - np. 4 osoby i 2 pokoje - musimy zrobić dwie rezerwację, najpierw opłacamy pierwszą, ale nie ma gwarancji, że uda się opłacić drugą - finalni, może być tak, że na wakacje polecą tylko dwie osoby.
~Aleksandra / 2023-01-19 16:58
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga na Itakę, sprzedaje drogie ubezpieczenia do wycieczek po czym odwołuje imprezę na 3 tygodnie przed wylotem i nie zwraca pieniędzy za ubezpiecznie, tak mnie naciągnęli na 600 zl :( smutne ze biuro reklamujace sie jako największy operator wycieczek musi oszukiwać klientów :(
~Aleksandra / 2023-01-19 16:58
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga na Itakę, sprzedaje drogie ubezpieczenia do wycieczek po czym odwołuje imprezę na 3 tygodnie przed wylotem i nie zwraca pieniędzy za ubezpiecznie, tak mnie naciągnęli na 600 zl :( smutne ze biuro reklamujace sie jako największy operator wycieczek musi oszukiwać klientów :(
~Andrzej / 2020-12-20 15:26
Ocena: 1.00 / 5
Do tej pory nie zwrócili 1500 zaliczki za odwołaną Grecję w maju . odradzam tych oszustów
ZaletyBrak
WadyZłodzieje
~Andrzej / 2021-03-02 11:19
Ocena: 1.00 / 5
Witam,
od ponad miesiąca czasu nie mogę doprosić się o zwrot 300 zł za różnicę w cenie biletu czarterowego. Ostatnio przesłali mi potwierdzenie przelewu ale pieniędzy nadal nie ma więc "kwitek" jest zapewne podrobiony. To już chyba najwyższy czas aby zgłosić upadłość tego biura zanim poszkodują większą ilość ludzi.
~ANDRZEJ / 2021-07-14 20:40
Ocena: 1.00 / 5
Jeżeli ktoś myśli o wymarzonym urlopie, radzę unikać tą firmą. Nic ona nie ma wspólnego z Itaką z przed paru lat. Brak opieki nad klientem, brak kontaktu z biurem, arogancja osoby odpowiedzialnej za obsługę klienta Małgorzaty Cicheckiej w odpowiedzi na prośbę o kontakt powala. Firma stoczyła się na dno.
Zaletybrak
Wadyarogancja
~Andrzej / 2022-02-28 13:40
Ocena: 1.00 / 5
Właśnie wróciliśmy z lotniska w KRK 28.02.2022 gdzie miał być nasz wylot do Dubaju za pośrednictwem biura ITAKA. Wg zaleceń biura zrobiliśmy testy pcr 72h przed wylotem a przy odprawie personel lotniska nie wpuścił nas do samolotu ponieważ przepisy się zmieniły w ciągu ostatnich 24h i test ma być ważny 48h przed wylotem o czym nikt nas nie poinformował . ZERO POMOCY ZE STRONY ITAKI które podtrzymuje stanowisko że 72h test jest ważny. Itaka z przewoźnikiem nie może się dogadać a my straciliśmy 15tys zł, nerwow co nie miara i na dodatek stres dla malutkiego dziecka. Sprawa zapewne zakończy się w sądzie. PZESTRZEGAM
~Andrzej / 2023-08-12 11:47
Ocena: 1.00 / 5
Itaka to najgorsze biuro podróży jakie może być. Oszukują z hotelami, zamawiałem hotel konkretny a zawieźli do innego i rezydentka powiedziała że to jest ten sam hotel tylko że o innej nazwie. Zero informacji przed wylotem o jakiejś zmianie hotelu. Po przylocie do hotelu rezydentka przestała odbierać telefon i nie odpisywała na wiadomości. Miała na wszystko wywalone.
ZaletyBrak
WadyPo przybyciu do hotelu mają wszystkich gdzies
~andzik / 2021-11-10 16:51
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam Biura Podróży Itaka Żenująca postawa biura względem klienta nie oddają pieniędzy kwoty manipulacyjnej mimo dwukrotnego wniosku o zwrot umywają ręce,wspomnę tylko że wycieczka nie odbyła się z powdu owołania lotów w całej Polsce przez Covid. Bezczelnie przysyłają kolejne oferty super wycieczek których nikomu NIE POLECAM NA PEWNO NIE ZTYM BIUREM PODRÓŻY LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ NACIĄGAĆ!!!!!!!
ZaletyBRAK
WadyDUŻO BY O TYM PISAĆ
~andzik / 2021-11-10 16:51
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam Biura Podróży Itaka Żenująca postawa biura względem klienta nie oddają pieniędzy kwoty manipulacyjnej mimo dwukrotnego wniosku o zwrot umywają ręce,wspomnę tylko że wycieczka nie odbyła się z powdu owołania lotów w całej Polsce przez Covid. Bezczelnie przysyłają kolejne oferty super wycieczek których nikomu NIE POLECAM NA PEWNO NIE ZTYM BIUREM PODRÓŻY LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ NACIĄGAĆ!!!!!!!
ZaletyBRAK
WadyDUŻO BY O TYM PISAĆ
~Andżelika / 2023-09-24 08:40
Ocena: 1.00 / 5
Brak profesjonalizmu to drugie imię Itaki. Jesteśmy właśnie po wyjeździe z Itaką do Indii. Zacznijmy od tego, że przed wyjazdem brak jakiegokolwiek kontaktu i przekazywania informacji od firmy - żadnego maila dotyczącego lotu, informacji o zgłoszeniu się przed lotem, żeby odebrać wydruk rezerwacji, brak informacji o miejscu spotkania z pilotem w Delhi. Nie było również żadnej podpowiedzi od Itaki co ze sobą zabrać, dopiero na miejscu pilotka powiedziała jak należy się tam ubierać i co ze sobą mieć.
Listę hoteli otrzymaliśmy dopiero w dzień wylotu po kilku telefonach i mailach. W ogólnym opisie wycieczki podany był 'nocleg w hotelu w Delhi', natomiast nocleg był w innym mieście godzinę drogi od Delhi. Z 5-ciu podanych hoteli zgadzały się tylko 2.
Pierwszy dzień to zwiedzanie Delhi, podczas zwiedzania mieliśmy się zatrzymać pod Bramą Indii, czego nie zrobiliśmy, a pomnik ten to jeden z ważniejszych atrakcji miasta. Męczący pierwszy dzień, podczas którego nie było zapewnionej przerwy na obiad, dostaliśmy jedynie 15 minut czasu wolnego w centrum miasta, które wystarczyło tylko na przedarcie się przez tłum do bankomatu.
Podczas zwiedzania innych atrakcji również mieliśmy jedynie 15 minut czasu wolnego, w większych miejscach pół godziny, co było zdecydowanie za krótko, by spokojnie obejść atrakcję, porobić ciekawe zdjęcia i podziwiać miejsce. Czasem staliśmy w mocnym słońcu słuchając pilotki, dla osób starszych musiało być to na prawdę męczące, można było przekazać więcej informacji w autobusie, tymbardziej jeśli atrakcją była tylko jednym punktem i następnie każdy indywidualnie szedł ją obejrzeć, jak np. nagrobek Gandiego.
Podczas całej podróży mieliśmy 3 przewodników lokalnych, z których tylko jeden w Mandawie faktycznie był zaangażowany, pozostałych dwóch w Janpur i Agra byli obecni tylko dla pozorów. Przewodnik w Janpur był po prostu znajomym pilotki, natomiast głos przewodnika w Agrze usłyszeliśmy dopiero na końcu, kiedy próbował sprzedać nam pamiątki.
Kilka rzeczy więcej można było lepiej zorganizować, jednak przejdźmy do meritum.
Lot powrotny był zaplanowany na godzinę 8 rano w piątek. Nie było z nami pilotki, ponieważ kontynuowała podróż na południe Indii z kilkoma osobami, które wykupimy dłuższą wycieczkę.
Samolot jeszcze na płycie lotniska musiał zawrócić, bo miał problemy z hamulcem postojowym. Czekalismy w dusznym samolocie bez klimatyzacji przez 3,5 godziny.
Po jakimś czasie zabrano nas do hotelu, około 19 wieczorem dostaliśmy informację, że lot odbędzie się o 6 rano kolejnego dnia. O 1 musieliśmy wyjechać z hotelu, żeby na lotnisku dostać bilety itd. Oczywiście lot o 6 rano się nie odbył, dopiero później otrzymaliśmy informację, że lot odbędzie się o 7.30. Osoby które miały z nami lecieć pochodzenia azjatyckiego zaczęły się awanturować, my byliśmy już zmęczeni i zestresowani. Lot o 7.30 się nie odbył, mijało już 8 godzin bez zapewnionej dla nas wody czy jedzenia. Musieliśmy się skontaktować z ambasadą, bo nikt się nami nie interesował, dopiero po interwencji ambasady dostaliśmy wodę i jedzenie. Od Itaki żadnego kontaktu, byliśmy sami bez polskojęzycznego pilota (który w teorii miał się nami opiekować przez całą podróż!). Pomagał nam pilot litewskiej Itaki, który miał być w tym samym samolocie ze swoją grupą, natomiast pilotka, która powinna być z nami poprosiła nas o pomoc osobom starszym, które nie znają angielskiego. Około godziny 10, po 8 h na lotnisku lot odwołano. My w 4 osoby zdołalismy zorganizować sobie powrót na własną rękę, bo mamy ważne zobowiązania i musielismy wrócić do Polski, reszta grupy została na lotnisku, następnie otrzymaliśmy wiadomość, że znów ich wiozą do hotelu i następnego dnia mają mieć lot linia Air India do Kopenhagi, następnie do Warszawy polskim Lotem.
Zostaliśmy zostawieni sami sobie przez Itakę.
WadyWszystko
~Aneka / 2021-04-25 12:21
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze biuro! Wykupiliśmy wczasy w tamtym roku, oczywiście pieniędzy oddać nie chcieli i zaproponowali bon turystyczny który podkreślali można wykorzystać wszędzie w tym w Polsce. Teraz okazuje się za na Polskę zrealizowany być nie może. Porażka. Nigdy tam nie wrócę i nie polecam. W tych czasach powinni wspierać polska turystykę a nie dawać zarabiać innym.
ZaletyBrak zalet, oszuści i w biurze i tam wyżej
WadySame wady, oszuści jakich mało
~Aneta / 2021-08-24 18:19
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Wykupiliśmy wycieczkę do Chorwacji z dojazdem własnym. 21.08 mieliśmy być na miejscu a 20.08 w godzinach popołudniowych dostałam email. Z tematem pilna że zmienia na podstawie Art 46 ustawy... Wprawdzie zaproponowali inny obiekt w zupełnie innym miejscu. Ciężko porównać oferty na pewno w tamtej obiekt posiadał więcej atrakcji dla dzieci.... No i ten stres... Praktycznie mieliśmy już wyjeżdżać....
~Aneta / 2023-08-15 18:37
Ocena: 1.00 / 5
NIGDY WIĘCEJ WAKACJI Z ITAKĄ !!!! Zakupiłam wakacje 6 dni przed wylotem . Tego samego dnia wieczorem mój mąż znalazł sie w szpitalu . Następnego dnia rano zgłosiłam w biurze podróży jaką mam sytuacje i ewentualnie jakie są koszty rezygnacji i kosz przepisania na innych uczestników . Po 36 godz szanownie mi odpisali że 90% i 708 zł od os za przepisanie . Miałam wielu chętnych ale kto pokryje takie wysokie opłaty gdzie w innych biurach podróży biorą max 250 zł Jednym słowem hieny żyrują na czyimś nieszczęściu .Tak więc warto się dobrze zastanowić zanim skorzysta się z ich usług , bo wszystko jest pięknie ,ładnie dopóki nie ma jakiś problemów