Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1047 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.22
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aleksandra / 2023-01-19 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na Itakę, sprzedaje drogie ubezpieczenia do wycieczek po czym odwołuje imprezę na 3 tygodnie przed wylotem i nie zwraca pieniędzy za ubezpiecznie, tak mnie naciągnęli na 600 zl :( smutne ze biuro reklamujace sie jako największy operator wycieczek musi oszukiwać klientów :(
  • ~Aleksandra / 2023-01-19 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na Itakę, sprzedaje drogie ubezpieczenia do wycieczek po czym odwołuje imprezę na 3 tygodnie przed wylotem i nie zwraca pieniędzy za ubezpiecznie, tak mnie naciągnęli na 600 zl :( smutne ze biuro reklamujace sie jako największy operator wycieczek musi oszukiwać klientów :(
  • ~Andrzej / 2020-12-20 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Do tej pory nie zwrócili 1500 zaliczki za odwołaną Grecję w maju . odradzam tych oszustów
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje
  • ~Andrzej / 2021-03-02 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    od ponad miesiąca czasu nie mogę doprosić się o zwrot 300 zł za różnicę w cenie biletu czarterowego. Ostatnio przesłali mi potwierdzenie przelewu ale pieniędzy nadal nie ma więc "kwitek" jest zapewne podrobiony. To już chyba najwyższy czas aby zgłosić upadłość tego biura zanim poszkodują większą ilość ludzi.
  • ~ANDRZEJ / 2021-07-14 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli ktoś myśli o wymarzonym urlopie, radzę unikać tą firmą. Nic ona nie ma wspólnego z Itaką z przed paru lat. Brak opieki nad klientem, brak kontaktu z biurem, arogancja osoby odpowiedzialnej za obsługę klienta Małgorzaty Cicheckiej w odpowiedzi na prośbę o kontakt powala. Firma stoczyła się na dno.
    Zaletybrak
    Wadyarogancja
  • ~Andrzej / 2022-02-28 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie wróciliśmy z lotniska w KRK 28.02.2022 gdzie miał być nasz wylot do Dubaju za pośrednictwem biura ITAKA. Wg zaleceń biura zrobiliśmy testy pcr 72h przed wylotem a przy odprawie personel lotniska nie wpuścił nas do samolotu ponieważ przepisy się zmieniły w ciągu ostatnich 24h i test ma być ważny 48h przed wylotem o czym nikt nas nie poinformował . ZERO POMOCY ZE STRONY ITAKI które podtrzymuje stanowisko że 72h test jest ważny. Itaka z przewoźnikiem nie może się dogadać a my straciliśmy 15tys zł, nerwow co nie miara i na dodatek stres dla malutkiego dziecka. Sprawa zapewne zakończy się w sądzie. PZESTRZEGAM
  • ~Andrzej / 2023-08-12 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka to najgorsze biuro podróży jakie może być. Oszukują z hotelami, zamawiałem hotel konkretny a zawieźli do innego i rezydentka powiedziała że to jest ten sam hotel tylko że o innej nazwie. Zero informacji przed wylotem o jakiejś zmianie hotelu. Po przylocie do hotelu rezydentka przestała odbierać telefon i nie odpisywała na wiadomości. Miała na wszystko wywalone.
    ZaletyBrak
    WadyPo przybyciu do hotelu mają wszystkich gdzies
  • ~andzik / 2021-11-10 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Biura Podróży Itaka Żenująca postawa biura względem klienta nie oddają pieniędzy kwoty manipulacyjnej mimo dwukrotnego wniosku o zwrot umywają ręce,wspomnę tylko że wycieczka nie odbyła się z powdu owołania lotów w całej Polsce przez Covid. Bezczelnie przysyłają kolejne oferty super wycieczek których nikomu NIE POLECAM NA PEWNO NIE ZTYM BIUREM PODRÓŻY LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ NACIĄGAĆ!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyDUŻO BY O TYM PISAĆ
  • ~andzik / 2021-11-10 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Biura Podróży Itaka Żenująca postawa biura względem klienta nie oddają pieniędzy kwoty manipulacyjnej mimo dwukrotnego wniosku o zwrot umywają ręce,wspomnę tylko że wycieczka nie odbyła się z powdu owołania lotów w całej Polsce przez Covid. Bezczelnie przysyłają kolejne oferty super wycieczek których nikomu NIE POLECAM NA PEWNO NIE ZTYM BIUREM PODRÓŻY LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ NACIĄGAĆ!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyDUŻO BY O TYM PISAĆ
  • ~Andżelika / 2023-09-24 08:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak profesjonalizmu to drugie imię Itaki. Jesteśmy właśnie po wyjeździe z Itaką do Indii. Zacznijmy od tego, że przed wyjazdem brak jakiegokolwiek kontaktu i przekazywania informacji od firmy - żadnego maila dotyczącego lotu, informacji o zgłoszeniu się przed lotem, żeby odebrać wydruk rezerwacji, brak informacji o miejscu spotkania z pilotem w Delhi. Nie było również żadnej podpowiedzi od Itaki co ze sobą zabrać, dopiero na miejscu pilotka powiedziała jak należy się tam ubierać i co ze sobą mieć.
    Listę hoteli otrzymaliśmy dopiero w dzień wylotu po kilku telefonach i mailach. W ogólnym opisie wycieczki podany był 'nocleg w hotelu w Delhi', natomiast nocleg był w innym mieście godzinę drogi od Delhi. Z 5-ciu podanych hoteli zgadzały się tylko 2.
    Pierwszy dzień to zwiedzanie Delhi, podczas zwiedzania mieliśmy się zatrzymać pod Bramą Indii, czego nie zrobiliśmy, a pomnik ten to jeden z ważniejszych atrakcji miasta. Męczący pierwszy dzień, podczas którego nie było zapewnionej przerwy na obiad, dostaliśmy jedynie 15 minut czasu wolnego w centrum miasta, które wystarczyło tylko na przedarcie się przez tłum do bankomatu.
    Podczas zwiedzania innych atrakcji również mieliśmy jedynie 15 minut czasu wolnego, w większych miejscach pół godziny, co było zdecydowanie za krótko, by spokojnie obejść atrakcję, porobić ciekawe zdjęcia i podziwiać miejsce. Czasem staliśmy w mocnym słońcu słuchając pilotki, dla osób starszych musiało być to na prawdę męczące, można było przekazać więcej informacji w autobusie, tymbardziej jeśli atrakcją była tylko jednym punktem i następnie każdy indywidualnie szedł ją obejrzeć, jak np. nagrobek Gandiego.
    Podczas całej podróży mieliśmy 3 przewodników lokalnych, z których tylko jeden w Mandawie faktycznie był zaangażowany, pozostałych dwóch w Janpur i Agra byli obecni tylko dla pozorów. Przewodnik w Janpur był po prostu znajomym pilotki, natomiast głos przewodnika w Agrze usłyszeliśmy dopiero na końcu, kiedy próbował sprzedać nam pamiątki.
    Kilka rzeczy więcej można było lepiej zorganizować, jednak przejdźmy do meritum.

    Lot powrotny był zaplanowany na godzinę 8 rano w piątek. Nie było z nami pilotki, ponieważ kontynuowała podróż na południe Indii z kilkoma osobami, które wykupimy dłuższą wycieczkę.

    Samolot jeszcze na płycie lotniska musiał zawrócić, bo miał problemy z hamulcem postojowym. Czekalismy w dusznym samolocie bez klimatyzacji przez 3,5 godziny.
    Po jakimś czasie zabrano nas do hotelu, około 19 wieczorem dostaliśmy informację, że lot odbędzie się o 6 rano kolejnego dnia. O 1 musieliśmy wyjechać z hotelu, żeby na lotnisku dostać bilety itd. Oczywiście lot o 6 rano się nie odbył, dopiero później otrzymaliśmy informację, że lot odbędzie się o 7.30. Osoby które miały z nami lecieć pochodzenia azjatyckiego zaczęły się awanturować, my byliśmy już zmęczeni i zestresowani. Lot o 7.30 się nie odbył, mijało już 8 godzin bez zapewnionej dla nas wody czy jedzenia. Musieliśmy się skontaktować z ambasadą, bo nikt się nami nie interesował, dopiero po interwencji ambasady dostaliśmy wodę i jedzenie. Od Itaki żadnego kontaktu, byliśmy sami bez polskojęzycznego pilota (który w teorii miał się nami opiekować przez całą podróż!). Pomagał nam pilot litewskiej Itaki, który miał być w tym samym samolocie ze swoją grupą, natomiast pilotka, która powinna być z nami poprosiła nas o pomoc osobom starszym, które nie znają angielskiego. Około godziny 10, po 8 h na lotnisku lot odwołano. My w 4 osoby zdołalismy zorganizować sobie powrót na własną rękę, bo mamy ważne zobowiązania i musielismy wrócić do Polski, reszta grupy została na lotnisku, następnie otrzymaliśmy wiadomość, że znów ich wiozą do hotelu i następnego dnia mają mieć lot linia Air India do Kopenhagi, następnie do Warszawy polskim Lotem.
    Zostaliśmy zostawieni sami sobie przez Itakę.
    WadyWszystko
  • ~Aneka / 2021-04-25 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze biuro! Wykupiliśmy wczasy w tamtym roku, oczywiście pieniędzy oddać nie chcieli i zaproponowali bon turystyczny który podkreślali można wykorzystać wszędzie w tym w Polsce. Teraz okazuje się za na Polskę zrealizowany być nie może. Porażka. Nigdy tam nie wrócę i nie polecam. W tych czasach powinni wspierać polska turystykę a nie dawać zarabiać innym.
    ZaletyBrak zalet, oszuści i w biurze i tam wyżej
    WadySame wady, oszuści jakich mało
  • ~Aneta / 2021-08-24 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Wykupiliśmy wycieczkę do Chorwacji z dojazdem własnym. 21.08 mieliśmy być na miejscu a 20.08 w godzinach popołudniowych dostałam email. Z tematem pilna że zmienia na podstawie Art 46 ustawy... Wprawdzie zaproponowali inny obiekt w zupełnie innym miejscu. Ciężko porównać oferty na pewno w tamtej obiekt posiadał więcej atrakcji dla dzieci.... No i ten stres... Praktycznie mieliśmy już wyjeżdżać....
  • ~Aneta / 2023-08-15 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGDY WIĘCEJ WAKACJI Z ITAKĄ !!!! Zakupiłam wakacje 6 dni przed wylotem . Tego samego dnia wieczorem mój mąż znalazł sie w szpitalu . Następnego dnia rano zgłosiłam w biurze podróży jaką mam sytuacje i ewentualnie jakie są koszty rezygnacji i kosz przepisania na innych uczestników . Po 36 godz szanownie mi odpisali że 90% i 708 zł od os za przepisanie . Miałam wielu chętnych ale kto pokryje takie wysokie opłaty gdzie w innych biurach podróży biorą max 250 zł Jednym słowem hieny żyrują na czyimś nieszczęściu .Tak więc warto się dobrze zastanowić zanim skorzysta się z ich usług , bo wszystko jest pięknie ,ładnie dopóki nie ma jakiś problemów
  • ~Ania / 2019-09-11 00:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Hotel Rodos Palace
    Hotel pięknie prezentujący się na zdjęciach, odnosimy 5 gwiazdkowym zaprezentowany w ofercie na miejscu okazał się starym smieradzacym brudnym pokojem z lat 80. Itaka na swojej stronie oferty nie zamieściła takiego zdjęcia pokoju tylko te które są odnowione . Wszelkie próby zmiany pokoju kończyły się na niczym bo brak pokoi superior. Tłumaczenia Pan i rezydnetki że zdjęcia na stronie są pokazowe i ogladowe i wcale nie musza tak wygladac w rzeczywistoaci wszytsko o tym biurze. NIGDY nie zdecydowaliabysmy się na taką ofertę gdyby Itaka zamieściła pokoje w jakich lokuje swoich klientów . Zmarnowane wakacje złość i niedowierzaniem. Zapłaciliśmy kupe kasy za coś co było zaprezentowane w ofercie na stronie a dostaliśmy najtańszy z możliwych pokoi w całym hotelu i rozciąganie całej sytuacji w czasie że może na drugi dzień coś się zwolni pokazuje niekompetencje i brak organizacji. NIGDY WIĘCEJ wakacji z tymi oszustami.
  • ~Ania / 2019-11-04 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Zakwaterowanie w hotelu o dwukrotnie niższym standardzie niż prezentowany na zdjęciach. Reklamacja zgłoszona I nieuznana tłumaczenie pracownika biura" pokoje na stronie są poglądowe klienci mogą zostać zakwaterowani do innych pokoju niż te prezentowane w ofercie" biuro zostało zgłoszone do uokik.
  • ~Ania / 2022-10-29 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    To zwykli naciągacze. Chciałam wyjechać na Cypr w dniach 13 do 20 listopada. Zrobiłam rezerwacje ale nie byłam pewna czy wszystko jest tak jak chciałam wiec nie opłacałam rezerwacji tylko udałam się do biura w Gdyni w chRiviera. Rozmawialiśmy o tym ze zależy nam na tym terminie i prosiliśmy żeby sprawdzić czy wszystko jest w porządku . Pan nam potwierdził ze wszystko jest tak jak chcieliśmy wiec zgodziliśmy się ma potwierdzenie. Dopiero po potwierdzeniu powiedział ze termin wyjazdu jest jednak na grudzień . Za zmianę terminu chce 1400 złotych.
  • ~Ania / 2023-01-03 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej złodzieje i tyle. Z przyczyn losowych nie mogłam pojechać na wycieczkę zero postawy proklpient zwłaszcza w tych czasach. Pieniądze stracone i wyrzucone w błoto
  • ~Ania / 2023-08-01 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Sprzedają coś czego nie ma. Skasowali mnie na 7 tys i zmarnowali cały urlop. Nigdy więcej wakacji z Itaką, bo Itaki świat może i jest piękny i jej właścicieli, ale nie klientów
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~anka / 2021-04-28 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Hotel be live collection okazał się ogromną porażką pod każdym względem!!! pokój z widokiem na ocean z dopłatą 3660 zł to jakieś nieporozumienie!!!! hotel wymaga naprawdę i remontu i czystości!!!
    drzwi wejściowe z przeświatami 3cm na klatkę schodową - jak i kałuże po deszczach, szarpanie się z oknami - tak stare, all inclusive - to jakaś pomyłka! bary otwarte od 10-18 a na stronie (biuro) itaka opisane że 24 h, restauracje dośc ze brudne zaczynąjąc od szklanek po stoliki, jedzenie w skali od 1-5 dałabym 3 !!! baseny brudne, w weekendy było bardzo dużo przyjezdnych dominikańczyków, to co w tygodniu było zamknięte - dla nich otwierali wszystko! doprosić się o sejf - który ktoś zablokował trwało 3 dni !!! Naprawdę nie polecam - bo wycieczka nie należy do najtańszych ( nie to żeby się czepiać -bo do takich ludzi naprawde nie należę!) Każdy z kim się rozmawiało miał podobną opinię!!! i jeszcze dodam o przlocie firmą LOT - SZOK!!! 10 h lotu dali 0,5 butelki wody, "obiad" gdzie ledwo zaczeli rozdawić - kończył się wybór ! no i kolacja zdechła bułka-kanapka, której nie dało się zjeść !!! (tak 2 posiłki) każdy sok, wino, co kiedyś było standardem - za wszystko trzeba płacić , jeżeli chodzi o panią rezydent - kiedy powiedzieliśmy,że to jaki mamy pokój i jesteśmy w szoku- stwierdziła, że i tak wszystkie są takie same (inni mieli wilgoć )
  • ~Ann / 2022-11-29 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro dramat. Nie polecam!!byłam na wczasach z tym biurem. Wydane 18.tys. w hotelu miał miejsce incydent, który zareklamowałam. Niestety reklamacja odrzucona. I tylko, że przykro nam...mnie tym bardziej. Nigdy więcej...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1047
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 932
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 202
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976