WadyOpisane powyżej
strona 32 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »
-
~Łukasz / 2023-05-11 06:54
Urlop Oman 03.2023. Samo miejsce warte polecenia. Warunki zakwaterowania dramat. Zapłaciliśmy za hotel 5 * a motele w Polsce mają lepszy standard i nie chodzi tu o luksus,bo pojechaliśmy z żoną po słońce,ale smród w pokoju -grzyb na ścianach, popękane ściany, grzyb i pełno robactwa w klimatyzacji, pokryte grzybem i rozlatująca się bateria pod prysznicem, zaschnięte plamy ( moczu na podsuszkach tzw mebli wypoczynkowych ), dosłownie odrąbane kawałki drzwi wejściowych Biuro Podróży po mojej reklamacji określiło jako małe wady estetyczne!!! Żenada nie polecam jazdy z tym biurem podróży i patrząc na większośç opiń potwierdzają się tylko moje słowa. Odradzam!!! -
-
~Mag / 2021-08-17 14:24
Hotel na Sycylii/Cefalu który Itaka sprzedaje jako 4* to TRAGEDIA!!! zarówno w zakresie hotelu jako takiego, jego standardu (jakieś 1 - 1,5 gwiazdki wbrew temu co pisze ITAKA) jak i jedzenia (pfu) i kultury obsługi (niemiła, niegrzeczna, arogancka). Wiedzieliśmy że hotel jest marny, ale żeby aż tak (sic!). Itaka w osobie p. rezydent dokonywała wyboru pokoi dla swoich gości: bez klimy, z widokiem na 3 ściany i nad smrodem z kuchni. Tak Itaka traktuje swoich klientów. Wstyd!!!!!!! Nieeeee, to nie jest tak, że to hotel sam przydziela pokoje. Sprawdziliśmy ???? Co za wstyd dla biura. Śniadania; w zasadzie hotel nie uznaje, że mieszkają inne nacje niż włoskie. Biura turystyczne angielskie, domagałyby się np. "english breakfast" dla swoich klientów a tu nie, po co? Polak zje jajecznicę z proszku i zagryzie croissant'em najlepiej z czekoladą. Wszak co to biuro obchodzi. Oni tego nie jedzą. Nie będą sią myli w zasyfionych kabinach prysznicowych. Albo łazili cały tydzień po piasku w pokoju.
Że też takie "atrakcje" nie spotykają niemców albo angoli. Wiecie czemu? Bo tam biura turystyczne interesują się tym gdzie wysyłają klienta.
Hotel nazywał się Santa Lucia e Le Sabbie D'oro i wg włochów ma 4 gwiazdki (sic!). A i owszem, tyle to ma elewacja jednego z 3-ch budynków. Reszta i 1 do 1,5 gwiazdki. I Itaka o tym doskonale zdaje sobie sprawę, ale sprzedaje jako 4 gwiazdki.Zaletybliskość CefaluWadyhotel, czystość, jedzenie, obsługa. -
~Magdalena / 2021-08-12 20:10
Właśnie wróciliśmy z Egiptu-Marsa Alam, hotel ROYAL BRAYKA RESORT Spędziliśmy tam dwa tygodnie.Oprócz pogody fajnego zakwaterowania i super zabawy w fajnym gronie ludzi nie mamy dobrych wspomnień.
Zaczeło sie już na lotnisku w Egipcie.Zostały zniszczone dwie walizki!!! Zostalismy potraktowani Jak POLACZKI -TAK NAS NAZWALI ponieważ prosiliśmy tylko o spisanie protokołu szkody Człowiek który reprezentował ITAKĘ tylko nam nawymyslał zezłościł się i powiedział ,że z polaczkami zawsze problemy.
Dotarliśmy do hotelu t tam mieliśmy zgłosić szkodę przez internet. Trawło to trzy dni.
Ktoś taki jak Pani REZYDENTKA ITAKI to jakiś NIEUŻYTEK (JUSTYNA CETERA) ta pani albo pracuje tam za darmo albo za kare!!!!! Nie wyobrażam sobie sytuacji gdyby ktoś naprawdę potrzebował pomocy.!!!! Człowiek jest tam skazany sam na siebie.
Hotel ładny. Tyle że w basenach odpadają płytki i wielokrotnie ktoś był pokaleczony.Do mnie przyszedł Pan Medyk z jodyną i papierem toaletowym opatrzeć pokaleczoną nogę....SZOKKK.
Jedzenie ???? to jakaś pasza dla osłów to co nie zjedliśmy na śniadanie przetworzone doprawione i podane na obiad a później na kolację i tak w koło dwa tygodnie,
Przykro bo wycieczka kosztuje dużą kasę.
-
~Marcin / 2019-02-26 17:13
Brak opieki rezydenta - rezydent może tylko odbierać połączenia, nie może oddzwaniać ani odpisywać. Hotel niezgodny z ofertą, olewactwo i brak odniesienia się do konkretów zawartych w reklamacji. Ogólnie bardzo nie polecam, sam byłem pierwszy i ostatni raz. ZaletyBrakWadyWszystko to co związane z działalnością biura podróży. -
~Marek / 2022-04-14 12:25
Pobyt w Tabie z Itaką, porażka hotel pięciogwiazdkowy nie zasługuje nawet na cztery, rezydent fatalny tylko zbierał kasę na wycieczki, monopolistą wycieczek fakultatywnych z Taby, ceny wycieczek kosmos, nie pozwalają lokalnym biurom w kg azdu na hotel po klientów, dla przykładu cena jednodniowej wycieczki do Petry to 310 dolarów natomiast w innych sprawdzonych lokalnych biur podróży to kwota 204 do 220 dolarów, inne wycjeczki jak gura Mojżesza i kościół św Katarzyny to 50 procent taniej oczywiście za taki sam program a niekiedy lepszy.biora itaka to mafia o złodziejskich monopolisty Zych zapędach, będziemy większą gropa składać pozew do sądu o niezgodność oferty z sytuacja zastaną na miejscu, drodzy turyści omijajcie to buro szerokim łukiem a szczególnie Tabe z Itaką gdyż będziecie mieć popsute wakacje. -
~Marta / 2021-09-03 20:31
Po raz pierwszy byłam w tym roku z Itaka na Majorce i jest to mój ostatni wyjazd z tym biurem. Wyjazd pod koniec sierpnia, all inclusive, dla 3 osób ( 2 dorosłych i 13 latka) za ponad 11.000. Hotel 3,5 * wciśnięty w wąska uliczkę, gdzie nie jest w stanie podjechać autokar. Transfer z lotniska bez rezydenta. Pan kierowca zostawił nas na głównej ulicy o 2 nad ranem i w języku migowym wytłumaczył gdzie szuka hotelu. Wi -Fi jest wyłącznie za opłata. Pan rezydent stwierdził że przecież mamy komórki i pakiety w ramach romingu które powinny nam wystarczyć. Jedzenie na granicy fastfoodu, soki wyłącznie z koncentratu, bar z przekąskami to resztki że śniadania plus zimne frytki i lodówka z lodami. Drinki w ramach all inclusive tylko te z najniższej półki, podawane w plastikowych kubkach wielorazowego użytku, wiecznie usmarowanych jakimś preparatem do czyszczenia. Jednakże czarę goryczy przelała kwestia organizacji ostatniego dnia- wykwaterowanie o godzinie 12, transfer na lotnisko 23.55, wylot 2.20. Nigdzie nie ma informacji o tym że przez 12 godzin przed nocnym lotem nie ma dostępu do pokoju. Nie uprzedza o tym również rezydent. Na moje wyraźne pytanie w tym temacie, pan rezydent zmieszany stwierdził że jest to normalne i mogę negocjować z managerem hotelu przedłużenie doby ale to jest poza zakresem jego działania. Większość osób zauważyła ten mały detal ostatniego dnia i pozostało im błąkanie się pomiędzy recepcją a basenem. Mnie udało się przedłużyć dobę ale kosztowało to trzy rozmowy z managerem w kolejne trzy dni i 60 euro. Finalnie okazało się że lot był opóźniony, a na lotnisku czekaliśmy ponad 1,5 godziny na wydanie bagażu. Gdybyśmy nie przeżyli tej doby hotelowej bylibyśmy przez ponad 24 h bez dostępu do pokoju, łazienki. Uważam to za skandal szczególnie w pandemii. Moja znajoma w tym samym czasie była na Korfu z Itaka i doświadczyła dokładnie takich samych wrażen. -
~Michał / 2022-08-04 10:28
Omijajcie biuro Itaka, nic nie warte ofetrty, brudno w hotelach, złe jedzenie, brak klimatyzacji przy 36 stopniach, a na reklamację odpisują, że przecież wszystko jest ok. Tragedia!!! Zaletybrak, wybrać inne biuroWadyza dużo nie ma zalet -
~Miquie / 2023-06-14 18:56
Itaka zraziła mnie właśnie do siebie kompletnie. Nie poinformowali nas, że ceny atrakcji wzrosły o 50% w stosunku do informacji na stronie, przez co większość osób nie była przygotowana (zażądali natychmiastowej opłaty w gotowce). Koszt 4 hotelowych obiadokolacji wycenili na 1000 zł, gdzie koszt tego samego zestawu w hotelu kosztował nie więcej niż 120 złotych. Poprzez „zwiedzanie” rozumieją szybki przejazd autokarem koło atrakcji, gdzie tylko połowa autobusu może zobaczyć zza szyb dany obiekt. -
-
~pbu / 2020-11-28 09:24
Nigdy więcej wyjazdów z Itaką, nawet gdyby dopłacali. W ramach oszczędności biuro skróciło nasz pobyt, tłumacząc oczywiście epidemią zamiast zorganizować kolejny lot albo chociaż zaproponować powrót komercyjnymi liniami. Zwrot kosztów obejmuje absolutne gorsze, a i tak na odpowiedź w sprawie reklamacji trzeba czekać 30 dni. Propozycja biura, to zwrot różnicy w postaci bonu na kolejne wyjazdy z nimi, co jest chyba zwykłą kpiną. Oczywiście odmowa takiego rozwiązania to oczekiwanie kolejnych 30 dni. Więc jak chodzi o biuro podróży to nie polecam nawet najgorszemu wrogowi, najlepiej omijać szerokim łukiem i nawet nie myśleć o wybieraniu ich oferty. ZaletybrakWadyskrócenie urlopu tylko ze względu na oszczędności firmy, obsługa klienta właściwie nie istnieje, rozpatrywanie reklamacji to koszmar. -
~Piotr / 2023-06-25 12:34
Fatalne, mało jedzenia które znika w pierwszych minutach wydawania bardzo słaba oferta jedzenia. Jedyna wędlina która widzieliśmy przez cały tydzień to mortadela, podawana nawet zamiast mięsa w spagetti. Podwieczorek to taca frytek na wszystkich gosci i kanapki z mortadela. Napoje cola soki z jakiegoś dystrybutora cola totalnie wygazowana i 2 soki w tym jabłkowy w kolorze radioaktywnej zieleni smak też podobny. Wszystkie napoje butelkowane nie extra płatne. Ostatniego dnia czekaliśmy 12h w holu hotelowym na przyjazd autokaru bo pokoje trzeba oddać do godziny 10 a autokar zabierał nas około 22:30 pogoda nie pozwoliła leżąc na plazy. Dodam że nasze pokoje czekały na ludzi którzy przylecą w nocy i będą w hotelu około 2:00 więc nic nie stało na przeszkodzie żeby Itaka dogadała się z hotelem co do trwania doby hotelowej która w teorii trwa od 14:00 do 10:00 ale my przyjechaliśmy 12h później o 2:00 więc mogli byśmy oddać pokój o 22:00 dla Itaki to zbyt trudne. Możliwość dokupienia doby hotelowej za jedyne 60e do godziny 21:00 ZaletyTransfer z lotniska
Obsługa hotelowa -
~r / 2023-07-24 11:44
oszukuja na sprzedawaniu posiłków mimo, ze na miejscu nie ma mozliwosci skorzystania z nich z tego powodu , ze nie ma jeszcze doby hotelowej albo wieczorem dzien przed lub nocy w czasie wyjazdu nie ma mozliwosci otrzymania suchego prowiantu.
-
~Robert / 2019-05-27 16:04
Witam,
Przestrzegam przed biurem Itaka!!
Bylismy w duzej grupie na wyjezdzie rodzinnym w Egipcie. Zarezerwowalismy hotel 5cio gwiazdkowy a zakwaterowali nas w 4ro ktory swoim standardem ledwo miescil by sie w kategorii 3 gwiazdki na warunki europejskie. Sprawa zostala natychmiastowo zgloszona do rezydenta i do biura w Polsca. Bez jakiegokolwiek rezultatu!!! W pokojach byl grzyb i karaluchy. Meble byly bardzo stare, odnawiane smierdzaca farba ktora mozna bylo czuc w calym pomieszczeniu. Ubran nie dalo sie wlozyc do szafy, tak smierdzialo. Ciagle sie cos psulo, a za naprawy trzeba bylo dawac napiwki, inaczej czekac trzeba by bylo godzinami!!
Wszystko to zostalo ponowinie zgloszone do biura w liscie z reklamacja. W pierszej odpowiedzi biuro stwierdzilo ze nie widzi powodow reklamacji bo hotele sie poloczyly i stanowia calosc.
MASAKRA!!!
Nadal probujemy odzyskac stracone pieniadze i zwrocic uwage na problem. Jednak Itaka najwyrazniej nie dba o klienta bo ten precedens nadal trwa!!! 6 miesiecy po naszym wyjezdzie nadal czytamy ze Itaka wysyla nieswiadomych turystow do tego syfiastego hotelu!!!!
UWAZAJCIE!!!
Ps. nie czytajcie tych 2- 3 linijkowych opinii z ocena 5, ktore nie wiele wnosza a maja na celu podniesienie ogolnej opinii biura i zapewne pisane sa przez pracownikow ITAKI!!Zaletymozliwosc zobaczenia pieknej rafy koralowej w EgipcieWadymnostwo!!! -
~szymekokular / 2021-06-13 17:25
Rodzice wybrali się na Cypr. Brak informacji, brak wsparcia rezydenta, brak oferty dodatkowej - zero wycieczek, brak kontaktu z rezydentem. -
~Tadeusz / 2020-03-05 23:21
UWAGA!!!! OSTRZEŻENIE !!!! Przestrzegam z korzystania z biura podróży itaka a tym bardziej przez pośrednika sprzedaży wakacje.pl. Żerują na przedpłatach wycieczek włączając w to zakup dodatkowych ubezpieczeń. Przy rezygnacji dostaniecie kopa w d.... Chyba z tego żyją. Uwaga bo przewiduję , że te "pożal się Boże" biura podróży niedługo padną na pysk czego im szczerze życzę i nie przez koronawirusa tylko przez własną zachłanność, nieuczciwość i olewanie klientów. ZaletyCwane podejście do formy prowadzenia biznesu czyli bierz co dostałeś od frajerów i w nogi.WadyJak na cwaniaków to małe zaliczki biorą. A nie lepiej by było zaliczka 100 % za wycieczkę i 200% za rezygnację? przemyślcie -
~Trelawny / 2019-09-20 09:12
Niestety skorzystanie z oferty tego punktu było największym błędem jaki popełniłem. Potrzebowałem urlopu z małym dzieckiem, w spokojnym miejscu, o przyzwoitym standardzie. Na folderach tak to wyglądało. W rzeczywistości - jeden wielki moloch, przepełniony hotel, w ŻADEN sposób nie dostosowany do wypoczynku z maluchem. (Hotel KOTVA w Bułgarii)
UWAGA!!! Itaka sprzedaje pobyt w hotelu 3-gwiazdkowym jako 4-gwiazdkowym. Nawet Google twierdzi że hotel jest 3-gwiazdkowy ale wg. Itaki OFICJALNA kategoria jest 4-gwiazdkowa. Nie dajcie się oszukać.
Na reklamację oczywiście odpisali grzecznie że moich roszczeń nie uznają i mnóstwo PR-owego gadania. Dorzucam jeszcze fotkę kolejki po jedzenie chociaż zastrzeżeń miałem o wiele więcej. Pokoje brudne, wiekowe, z wieloma uszkodzeniami. W moim przypadku - dziurawe drzwi. Kiedy znajdę chwilę pozbieram fotki i wszytko tutaj i w innych miejscach powrzucam.Zaletyjedna rezydentka w miarę pomocnaWadycała reszta. -
~wk / 2020-01-24 22:30
syfa malaria, hotel w portugalii, cabanas golde club. wakacje siernień 2019. Zaletynie ma zalet pozq widokiem z balkonu.Wadysyfiaty pokój, wszystko zniszczone, stara klimatyzacja, brak miejsc do parkowania, hotel jakby na godziny dla par. -
-
~Wkręcona przez Itakę / 2018-08-22 17:32
NIE POLECAM.
Itaka ma swoich klientów w głębokim poważaniu. Jak już zapłacisz za wakacje jesteś osłem i workiem do bicia.
i UWAGA!!!!!! Itaka !!!!! NIE ODPOWIADA !!!!! na reklamacje. Możecie pisać w nieskończoność. Monity też ignorują. Mimo iż brak odpowiedzi na reklamację oznacza iż została ona uznana co z tego. Aby wyegzekwować to o czym się pisało w Reklamacji trzeba iść do sądu. A oni o tym doskonale wiedzą.
Możecie pisać do Rzecznika Praw Konsumenta, Wojewody i kogo tam jeszcze chcecie. Itaka wszystkich ignoruje!!!!! Zostaje sąd. Pójdziecie (wszystkie rozprawy w Opolu, a będzie ich min. 4)???
Itaka o tym wie, dlatego za WIELKIE pieniądze wciska ludziom beznadziejnie MAŁE wakacje.
NIE POLECAM.ZaletyBrakWadyWszystko! Biuro bez zasad, pracownicy nastawieni na zysk (swój oczywiście), podejście do klienta - mniej niż zero. -
~wojciech / 2019-10-29 09:28
zdecydowanie nie polecam. oferta itaki w portugalii calkowicie niezgodna z warunkami w hotelu. pokój, który dostaliśmy w żaden sposób nie był pokojem rodzinnym, jak było napisane w umowie. miały być dwa pokoje, był pokój i kuchnia. dzieci spały w kuchni. wszystkie sprzęty stare, poniszczone. sprzątanie raz na parę dni, tak samo wymiana ręczników. hotel to w zasadzie motel na godziny lub pojedyncze dni. żadnej pomocy ze strony rezydenta. unikajcie hotelu golden cabana clube w portugalii z wyjazdem z itaki. Zaletyżadnych zaletWadysame wady- brud, poniszczone, stare meble, brak sprzątania, kiepskie jedzenie. -
~Wojtek / 2019-07-27 11:49
Itaka recenzuje opinie klientów. Wybierają tylko to, co im pasuje. Każda krytyka firmy, czy też rezydentów ląduje w koszu. Nigdy więcej z nimi nie polecimy. -
~Yunona / 2022-08-21 14:33
Bardzo nie polecam????. Od wtorku z małym dzieckiem na wyspie Kos bez rzadnych rzeczej. 2 walizki nie załadowali do samolotu. Od rezydenta była informacja poczekać 2-3 dni. Dziś już 6 dzień. Nikt nić nie robi. Urlop zepsuty, zmarnowane pieniądze, czas i nerwy. Pierwszy i ostatni raz współpracuję z Itaka????
strona 32 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »