Byłem na wycieczce objazdowej po Izraelu na przełomie maja i czerwca 2019r. W hotelu św. Gabriela w Nazarecie, po śniadaniu wracając do pokoju zastaliśmy pana z recepcji.
Początkowo zablokował wejście do pokoju, po chwili otworzył tłumacząc, że coś "robił" w łazience. To było na moment przed opuszczeniem hotelu św. Gabriela. Myślę, że czyszczą portfele i kiedy się klient zorientuje, jest już daleko poza hotelem. Tym razem się nie udało, ale nasza przewodniczka z Itaki(mimo to) i tak dała napiwek obsłudze hotelu.(Jak się dowiedziałem to zamarłem) Pamiętajcie Itaka, hotel w Izraelu św. Gabriela ( Świętego!!!)
ZaletyW św. Gabrielu nie udało się recepcjoniście wyczyścić nam portfeli
~Jarosław / 2025-07-29 10:10
Ocena: 1.33 / 5
Oferta niezgodna z realiami.
przepłacona - po powrocie nie ma winnych !!!!!!!!!!!!!!
Wadyniezgodne z ofertą
~jelenia / 2018-07-08 20:59
Ocena: 1.33 / 5
Jestem zawiedziona na tym biurze podróży, po pierwsze po wylądowaniu na lotnisku w Barcelonie stała tylko jedna pani w ogóle nie ubrana w strój itaki. Była ona nie zorganizowana wszyscy rzucili się do przodu i mówili swoje nazwiska,a ona tylko powtarzała, że przed chwilą mieli samolot z Poznania i żebyśmy czekali. Dostaliśmy koperty z numerkami autobusów o czym wszyscy się nie dowiedzieli, a ona powiedziała drogę do autobusów i powiedziała, że zauważymy jakąś panią , która zajmowała się wcześniejszym lotem, później jak zaczęliśmy się pytać jej powiedziała żebyśmy nie siali zamętu i zaczęła na nas krzyczeć, a przecież byliśmy po podróży i chcieliśmy się jak najszybciej dostać do hotelu. Nie wszyscy zdążyli na obiadokolacje.Z powrotem było jeszcze gorzej w ogóle nie zostaliśmy powiadomieni o godzinie opuszczenia pokoju i musieliśmy dopłacić 20 euro. ta godzina była zresztą absurdalna, ponieważ wyjazd z hotelu był o 22;30, a mieliśmy opuścić hotel do 10;00 i nie mieliśmy nawet obiadokolacji, chociaż na internecie pisało, że wczasy trwają 8 dni , a to był 7 dzień. Lot z powrotem spóźnił się o 2 h o czym już wcześniej wiedziała pani rezydentka ale nie była łaskawa nas poinformować. Do niektórych hoteli autobus który miał wieść na lotnisko spóźnił się o 1,5h i ludzie martwili się czy zdążą na samolot bo im też nie powiedziano o opóźnieniu. Ogólnie brak organizacji jakiejkolwiek, 2 osoby na 5 samolotów, nie mówiąc już o niektórych wycieczkach fakultatywnych których cymy nie były w ogóle adekwatne ceny do jakości. Na dzień dzisiejszy nie zamierzam znowu jechać kolejny raz z tym biurem.
Zaletybrak
WadyOGROMNY BRAK ORGANIZACJI
~Joan / 2023-05-04 14:36
Ocena: 1.33 / 5
Wycieczka Najpiękniejsze Miasteczka Prowansji.
Hotel dramat, w umowie 2* w rzeczywistości poza klasyfikacją, jedna to za dużo.
Opłata 100euro zwyczajnie wyłudzona na nic. Brak przewodników lokalnych, wejścia max ok 23Euro.
NIE POLECAM!!!
Zaletyfajna pani pilot
WadyWszystko a najbardziej hotel
~Joanna / 2023-09-05 17:22
Ocena: 1.33 / 5
Kontakt z rezydentem żaden. Brak opłaconych transferów lotniskowych - opoznienia , nerwy, w końcu konieczność zaaranzowania taksówki na własny koszty. NIE POLECAM Z CAŁEGO SERCA.
~Julka / 2022-08-09 23:12
Ocena: 1.33 / 5
Jestem obecnie z Itaką na Islandii. Po przylocie dowiedzieliśmy się w autobusie o zmianie programu polegającej na okrojeniu o 1/3 objazdu wyspy. Z wycieczki objazdowej biuro zadungdowało nam upojne godziny w autobusie - mieszkamy w Rejkiaviku i dojeżdżamy do każdej z atrakcji po kilka godzin. Kolejnym kuriozalnym pomysłem jest zmiana co drugi dzień hotelu mimo, że mieszkamy w tym samym mieście. Szkoda nerwów i pieniędzy. Beszczelnie biuro tłumaczy, że realizuje program ale jazda 4- 5 godzin w jedną stronę, żeby przez 45 minut zobaczyć nawet najpiękniejszy widok powoduje, że wymarzone wakacje stają się koszmarem. Może Itaka potrafi orrganizować wyjazdy na bliskie o typowe kierunki ale bardziej egzotyczne wyjazdy lepiej zamawiać w innych biurach, żeby później nie szarpać sobie nerwów i marzyć o jak najszybszym powrocie do domu!
Zaletytatujący nas pilot
~K / 2019-09-23 22:16
Ocena: 1.33 / 5
Wysyłają ludzi do hoteli w których strajkuja pracownicy którym się nie płaci. Poczytajcie o kompleksie Roxy Luxory...jak można tak traktować Polaków...brak animacji, Brutus, zniszczony pensjonat słona woda w kranach i basenach. Brak pomocy i oklamywanie turystów.
ZaletyNigdy więcej z Itaką
WadyPiszą 5 gwiazdek A 2 bym nie dała
~Kamil / 2023-09-05 22:22
Ocena: 1.33 / 5
Nie chce mi się nawet strzępić ryja... Nic nie było jak trzeba. Kupa nerwów i przepłacona wycieczka. Oby to pseudo biuro zbankrutowalo i przestało naciągać ludzi...
ZaletyKuchnia
WadyItaka to jedna wielka wada...
~Karo / 2021-07-17 22:29
Ocena: 1.33 / 5
Oferta na stronie hotelu niezgodna z rzeczywistością, mimo że przed wyjazdem upewniałam się telefonicznie czy wszystko jest aktualne( czas pandemii) Nie było all-inclusive, a nawet bufetu, opisanych atrakcji. Wszystkie negatywne opinie o hotelu są przez firmę na stronie ukrywane. Na reklamację zareagowali po miesiącu czasu że nie należy się, tłumacząc się Covidem!!! Fatalna obsługa i komunikacja!
WadyOferta niezgodna z prawdą!
~Kingakinga / 2020-07-25 01:40
Ocena: 1.33 / 5
Tragicznie oszukują....wyłudzają dopłaty do pełnej wpłaty za wyjazdy które dobrze wiedzą, że się nie odbędą. Kręcą i okłamują ...brak mi słów. Uważajcie!!! 194 dni na zwrot - o ile nie splajtują. Od tygodnia wiedzieli, że wakacje się nie odbędą a dopiero dziś nas oficjalnie poinformowali bez możliwości zmiany terminu za tą samą kwotę na przyszły rok.
WadyOszukiwanie i wprowadzanie w błąd klientów
~klient z Marsa Alam / 2021-05-14 20:58
Ocena: 1.33 / 5
Bardzo jestem rozczarowana. Itaka nastawiona na kasę. Ważne, żeby zrobić przelew. Hotel jest niefajny, jedzenie nijakie. Wydaje mi się, że Itaka nawet te hotele nie sprawdza. Druga sprawa jest taka, że kupując wycieczkę w takiej znanej firmie zakładam, że firma pomysłi o mojej wygodzie i zgłosi wczesniej, jeśli muszę podjąć dodatkowe kroki. Kupiliśmy wycieczkę od sobotę (doba hotelowa od 12:00), przyjechaliśmy do hotelu w niedzielę o 3:00. Wyjazd z hotelu w następną sobotę o godzinie 21:15. Ale mamy wymeldować się w sobotę o 12:00 i jak powiedziała Pani rezydent: "tak jest na całym świecie. Musi Pani dopłacić, jeśli chce Pani przysłużyć dobe". Ok, Fajnie by było wiedzieć o takich rzeczach na "dzień dobry", kiedy kupuję wycieczkę, przed zrobieniem przelewu. Natomiast firma działa na zasadzie "zapłac, a potem się dostosuj". Może oni gdzies wspierali super małym druczkiem o tej dopłacie, ale nie chce mi się nawet tego analizować. To tak zwany ukryte koszty. Nie polecam tego biura podróży. Chyba że ktoś lubi być zaskoczonym różnymi sytuacjami.
ZaletyBrak zalet
WadyOlewają klienta
~Krystian / 2022-07-01 17:28
Ocena: 1.33 / 5
Witam
Nie polecam Biura ITAKA choć latałem z nimi już ponad 10 lat.
W czerwcu byliśmy we Włoszech na Sardynii w hotelu Casteldoria Mare.
Po pierwsze zmieniono nam wylot z Krakowa na Katowice a bardzo nam zależało na wylocie z Krakowa ,
po drugie zmieniono nam godziny wylotu i powrotu na bardzo niekorzystne.
Hotel Casteldoria MAre niby **** gwiazdkowy a ja bym nie dał nawet ** porażka.
W dniu wylotu , w niedzielę zostalismy wymeldowani z pokoju o godzinie 10 i do godziny 19 przy upałach 40 stopni czekaliśmy na nasz autobus na lotnisko. ostatni posiłek był o godzinie 13 a na kolację już się nie załapaliśmy.
ZaletyBRAK
WadyITAKA zeszła na psy - same wady
~l / 2021-08-31 15:58
Ocena: 1.33 / 5
biuro w TG zaoferowało podobno piękne wakacje a była totalna katastrofa to co było zaoferowane mija sie z żeczywistością a rezydentka w Marsa Alam jedna z rezydentek bo tam są dwie po prostu żenada pani P.
Zaletybrak
Wady100%
~Lola / 2020-01-14 18:58
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam. Brak informacji dot. opoznionych lotów. Miła sprzedaż, a potem radz sobie sam i się dopytuj. Czy nocowac na lotnisku, czy nie? Moze się dodzwonisz. A może nie. Biuro dla miłośników niepewności i wyzwań.
~Łukasz / 2023-05-11 06:54
Ocena: 1.33 / 5
Urlop Oman 03.2023. Samo miejsce warte polecenia. Warunki zakwaterowania dramat. Zapłaciliśmy za hotel 5 * a motele w Polsce mają lepszy standard i nie chodzi tu o luksus,bo pojechaliśmy z żoną po słońce,ale smród w pokoju -grzyb na ścianach, popękane ściany, grzyb i pełno robactwa w klimatyzacji, pokryte grzybem i rozlatująca się bateria pod prysznicem, zaschnięte plamy ( moczu na podsuszkach tzw mebli wypoczynkowych ), dosłownie odrąbane kawałki drzwi wejściowych Biuro Podróży po mojej reklamacji określiło jako małe wady estetyczne!!! Żenada nie polecam jazdy z tym biurem podróży i patrząc na większośç opiń potwierdzają się tylko moje słowa. Odradzam!!!
WadyOpisane powyżej
~Mag / 2021-08-17 14:24
Ocena: 1.33 / 5
Hotel na Sycylii/Cefalu który Itaka sprzedaje jako 4* to TRAGEDIA!!! zarówno w zakresie hotelu jako takiego, jego standardu (jakieś 1 - 1,5 gwiazdki wbrew temu co pisze ITAKA) jak i jedzenia (pfu) i kultury obsługi (niemiła, niegrzeczna, arogancka). Wiedzieliśmy że hotel jest marny, ale żeby aż tak (sic!). Itaka w osobie p. rezydent dokonywała wyboru pokoi dla swoich gości: bez klimy, z widokiem na 3 ściany i nad smrodem z kuchni. Tak Itaka traktuje swoich klientów. Wstyd!!!!!!! Nieeeee, to nie jest tak, że to hotel sam przydziela pokoje. Sprawdziliśmy ???? Co za wstyd dla biura. Śniadania; w zasadzie hotel nie uznaje, że mieszkają inne nacje niż włoskie. Biura turystyczne angielskie, domagałyby się np. "english breakfast" dla swoich klientów a tu nie, po co? Polak zje jajecznicę z proszku i zagryzie croissant'em najlepiej z czekoladą. Wszak co to biuro obchodzi. Oni tego nie jedzą. Nie będą sią myli w zasyfionych kabinach prysznicowych. Albo łazili cały tydzień po piasku w pokoju.
Że też takie "atrakcje" nie spotykają niemców albo angoli. Wiecie czemu? Bo tam biura turystyczne interesują się tym gdzie wysyłają klienta.
Hotel nazywał się Santa Lucia e Le Sabbie D'oro i wg włochów ma 4 gwiazdki (sic!). A i owszem, tyle to ma elewacja jednego z 3-ch budynków. Reszta i 1 do 1,5 gwiazdki. I Itaka o tym doskonale zdaje sobie sprawę, ale sprzedaje jako 4 gwiazdki.
Zaletybliskość Cefalu
Wadyhotel, czystość, jedzenie, obsługa.
~Magdalena / 2021-08-12 20:10
Ocena: 1.33 / 5
Właśnie wróciliśmy z Egiptu-Marsa Alam, hotel ROYAL BRAYKA RESORT Spędziliśmy tam dwa tygodnie.Oprócz pogody fajnego zakwaterowania i super zabawy w fajnym gronie ludzi nie mamy dobrych wspomnień.
Zaczeło sie już na lotnisku w Egipcie.Zostały zniszczone dwie walizki!!! Zostalismy potraktowani Jak POLACZKI -TAK NAS NAZWALI ponieważ prosiliśmy tylko o spisanie protokołu szkody Człowiek który reprezentował ITAKĘ tylko nam nawymyslał zezłościł się i powiedział ,że z polaczkami zawsze problemy.
Dotarliśmy do hotelu t tam mieliśmy zgłosić szkodę przez internet. Trawło to trzy dni.
Ktoś taki jak Pani REZYDENTKA ITAKI to jakiś NIEUŻYTEK (JUSTYNA CETERA) ta pani albo pracuje tam za darmo albo za kare!!!!! Nie wyobrażam sobie sytuacji gdyby ktoś naprawdę potrzebował pomocy.!!!! Człowiek jest tam skazany sam na siebie.
Hotel ładny. Tyle że w basenach odpadają płytki i wielokrotnie ktoś był pokaleczony.Do mnie przyszedł Pan Medyk z jodyną i papierem toaletowym opatrzeć pokaleczoną nogę....SZOKKK.
Jedzenie ???? to jakaś pasza dla osłów to co nie zjedliśmy na śniadanie przetworzone doprawione i podane na obiad a później na kolację i tak w koło dwa tygodnie,
Przykro bo wycieczka kosztuje dużą kasę.
~Marcin / 2019-02-26 17:13
Ocena: 1.33 / 5
Brak opieki rezydenta - rezydent może tylko odbierać połączenia, nie może oddzwaniać ani odpisywać. Hotel niezgodny z ofertą, olewactwo i brak odniesienia się do konkretów zawartych w reklamacji. Ogólnie bardzo nie polecam, sam byłem pierwszy i ostatni raz.
ZaletyBrak
WadyWszystko to co związane z działalnością biura podróży.
~Marek / 2022-04-14 12:25
Ocena: 1.33 / 5
Pobyt w Tabie z Itaką, porażka hotel pięciogwiazdkowy nie zasługuje nawet na cztery, rezydent fatalny tylko zbierał kasę na wycieczki, monopolistą wycieczek fakultatywnych z Taby, ceny wycieczek kosmos, nie pozwalają lokalnym biurom w kg azdu na hotel po klientów, dla przykładu cena jednodniowej wycieczki do Petry to 310 dolarów natomiast w innych sprawdzonych lokalnych biur podróży to kwota 204 do 220 dolarów, inne wycjeczki jak gura Mojżesza i kościół św Katarzyny to 50 procent taniej oczywiście za taki sam program a niekiedy lepszy.biora itaka to mafia o złodziejskich monopolisty Zych zapędach, będziemy większą gropa składać pozew do sądu o niezgodność oferty z sytuacja zastaną na miejscu, drodzy turyści omijajcie to buro szerokim łukiem a szczególnie Tabe z Itaką gdyż będziecie mieć popsute wakacje.
~Marta / 2021-09-03 20:31
Ocena: 1.33 / 5
Po raz pierwszy byłam w tym roku z Itaka na Majorce i jest to mój ostatni wyjazd z tym biurem. Wyjazd pod koniec sierpnia, all inclusive, dla 3 osób ( 2 dorosłych i 13 latka) za ponad 11.000. Hotel 3,5 * wciśnięty w wąska uliczkę, gdzie nie jest w stanie podjechać autokar. Transfer z lotniska bez rezydenta. Pan kierowca zostawił nas na głównej ulicy o 2 nad ranem i w języku migowym wytłumaczył gdzie szuka hotelu. Wi -Fi jest wyłącznie za opłata. Pan rezydent stwierdził że przecież mamy komórki i pakiety w ramach romingu które powinny nam wystarczyć. Jedzenie na granicy fastfoodu, soki wyłącznie z koncentratu, bar z przekąskami to resztki że śniadania plus zimne frytki i lodówka z lodami. Drinki w ramach all inclusive tylko te z najniższej półki, podawane w plastikowych kubkach wielorazowego użytku, wiecznie usmarowanych jakimś preparatem do czyszczenia. Jednakże czarę goryczy przelała kwestia organizacji ostatniego dnia- wykwaterowanie o godzinie 12, transfer na lotnisko 23.55, wylot 2.20. Nigdzie nie ma informacji o tym że przez 12 godzin przed nocnym lotem nie ma dostępu do pokoju. Nie uprzedza o tym również rezydent. Na moje wyraźne pytanie w tym temacie, pan rezydent zmieszany stwierdził że jest to normalne i mogę negocjować z managerem hotelu przedłużenie doby ale to jest poza zakresem jego działania. Większość osób zauważyła ten mały detal ostatniego dnia i pozostało im błąkanie się pomiędzy recepcją a basenem. Mnie udało się przedłużyć dobę ale kosztowało to trzy rozmowy z managerem w kolejne trzy dni i 60 euro. Finalnie okazało się że lot był opóźniony, a na lotnisku czekaliśmy ponad 1,5 godziny na wydanie bagażu. Gdybyśmy nie przeżyli tej doby hotelowej bylibyśmy przez ponad 24 h bez dostępu do pokoju, łazienki. Uważam to za skandal szczególnie w pandemii. Moja znajoma w tym samym czasie była na Korfu z Itaka i doświadczyła dokładnie takich samych wrażen.