Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1056 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.22
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamil / 2023-09-05 22:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie chce mi się nawet strzępić ryja... Nic nie było jak trzeba. Kupa nerwów i przepłacona wycieczka. Oby to pseudo biuro zbankrutowalo i przestało naciągać ludzi...
    ZaletyKuchnia
    WadyItaka to jedna wielka wada...
  • ~Karo / 2021-07-17 22:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Oferta na stronie hotelu niezgodna z rzeczywistością, mimo że przed wyjazdem upewniałam się telefonicznie czy wszystko jest aktualne( czas pandemii) Nie było all-inclusive, a nawet bufetu, opisanych atrakcji. Wszystkie negatywne opinie o hotelu są przez firmę na stronie ukrywane. Na reklamację zareagowali po miesiącu czasu że nie należy się, tłumacząc się Covidem!!! Fatalna obsługa i komunikacja!
    WadyOferta niezgodna z prawdą!
  • ~Kingakinga / 2020-07-25 01:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragicznie oszukują....wyłudzają dopłaty do pełnej wpłaty za wyjazdy które dobrze wiedzą, że się nie odbędą. Kręcą i okłamują ...brak mi słów. Uważajcie!!! 194 dni na zwrot - o ile nie splajtują. Od tygodnia wiedzieli, że wakacje się nie odbędą a dopiero dziś nas oficjalnie poinformowali bez możliwości zmiany terminu za tą samą kwotę na przyszły rok.
    WadyOszukiwanie i wprowadzanie w błąd klientów
  • ~klient z Marsa Alam / 2021-05-14 20:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo jestem rozczarowana. Itaka nastawiona na kasę. Ważne, żeby zrobić przelew. Hotel jest niefajny, jedzenie nijakie. Wydaje mi się, że Itaka nawet te hotele nie sprawdza. Druga sprawa jest taka, że kupując wycieczkę w takiej znanej firmie zakładam, że firma pomysłi o mojej wygodzie i zgłosi wczesniej, jeśli muszę podjąć dodatkowe kroki. Kupiliśmy wycieczkę od sobotę (doba hotelowa od 12:00), przyjechaliśmy do hotelu w niedzielę o 3:00. Wyjazd z hotelu w następną sobotę o godzinie 21:15. Ale mamy wymeldować się w sobotę o 12:00 i jak powiedziała Pani rezydent: "tak jest na całym świecie. Musi Pani dopłacić, jeśli chce Pani przysłużyć dobe". Ok, Fajnie by było wiedzieć o takich rzeczach na "dzień dobry", kiedy kupuję wycieczkę, przed zrobieniem przelewu. Natomiast firma działa na zasadzie "zapłac, a potem się dostosuj". Może oni gdzies wspierali super małym druczkiem o tej dopłacie, ale nie chce mi się nawet tego analizować. To tak zwany ukryte koszty. Nie polecam tego biura podróży. Chyba że ktoś lubi być zaskoczonym różnymi sytuacjami.
    ZaletyBrak zalet
    WadyOlewają klienta
  • ~Krystian / 2022-07-01 17:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam
    Nie polecam Biura ITAKA choć latałem z nimi już ponad 10 lat.
    W czerwcu byliśmy we Włoszech na Sardynii w hotelu Casteldoria Mare.
    Po pierwsze zmieniono nam wylot z Krakowa na Katowice a bardzo nam zależało na wylocie z Krakowa ,
    po drugie zmieniono nam godziny wylotu i powrotu na bardzo niekorzystne.
    Hotel Casteldoria MAre niby **** gwiazdkowy a ja bym nie dał nawet ** porażka.
    W dniu wylotu , w niedzielę zostalismy wymeldowani z pokoju o godzinie 10 i do godziny 19 przy upałach 40 stopni czekaliśmy na nasz autobus na lotnisko. ostatni posiłek był o godzinie 13 a na kolację już się nie załapaliśmy.
    ZaletyBRAK
    WadyITAKA zeszła na psy - same wady
  • ~l / 2021-08-31 15:58
    Ocena: 1.33 / 5
    biuro w TG zaoferowało podobno piękne wakacje a była totalna katastrofa to co było zaoferowane mija sie z żeczywistością a rezydentka w Marsa Alam jedna z rezydentek bo tam są dwie po prostu żenada pani P.
    Zaletybrak
    Wady100%
  • ~Lola / 2020-01-14 18:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Brak informacji dot. opoznionych lotów. Miła sprzedaż, a potem radz sobie sam i się dopytuj. Czy nocowac na lotnisku, czy nie? Moze się dodzwonisz. A może nie. Biuro dla miłośników niepewności i wyzwań.
  • ~Łukasz / 2023-05-11 06:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Urlop Oman 03.2023. Samo miejsce warte polecenia. Warunki zakwaterowania dramat. Zapłaciliśmy za hotel 5 * a motele w Polsce mają lepszy standard i nie chodzi tu o luksus,bo pojechaliśmy z żoną po słońce,ale smród w pokoju -grzyb na ścianach, popękane ściany, grzyb i pełno robactwa w klimatyzacji, pokryte grzybem i rozlatująca się bateria pod prysznicem, zaschnięte plamy ( moczu na podsuszkach tzw mebli wypoczynkowych ), dosłownie odrąbane kawałki drzwi wejściowych Biuro Podróży po mojej reklamacji określiło jako małe wady estetyczne!!! Żenada nie polecam jazdy z tym biurem podróży i patrząc na większośç opiń potwierdzają się tylko moje słowa. Odradzam!!!
    WadyOpisane powyżej
  • ~Mag / 2021-08-17 14:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Hotel na Sycylii/Cefalu który Itaka sprzedaje jako 4* to TRAGEDIA!!! zarówno w zakresie hotelu jako takiego, jego standardu (jakieś 1 - 1,5 gwiazdki wbrew temu co pisze ITAKA) jak i jedzenia (pfu) i kultury obsługi (niemiła, niegrzeczna, arogancka). Wiedzieliśmy że hotel jest marny, ale żeby aż tak (sic!). Itaka w osobie p. rezydent dokonywała wyboru pokoi dla swoich gości: bez klimy, z widokiem na 3 ściany i nad smrodem z kuchni. Tak Itaka traktuje swoich klientów. Wstyd!!!!!!! Nieeeee, to nie jest tak, że to hotel sam przydziela pokoje. Sprawdziliśmy ???? Co za wstyd dla biura. Śniadania; w zasadzie hotel nie uznaje, że mieszkają inne nacje niż włoskie. Biura turystyczne angielskie, domagałyby się np. "english breakfast" dla swoich klientów a tu nie, po co? Polak zje jajecznicę z proszku i zagryzie croissant'em najlepiej z czekoladą. Wszak co to biuro obchodzi. Oni tego nie jedzą. Nie będą sią myli w zasyfionych kabinach prysznicowych. Albo łazili cały tydzień po piasku w pokoju.
    Że też takie "atrakcje" nie spotykają niemców albo angoli. Wiecie czemu? Bo tam biura turystyczne interesują się tym gdzie wysyłają klienta.
    Hotel nazywał się Santa Lucia e Le Sabbie D'oro i wg włochów ma 4 gwiazdki (sic!). A i owszem, tyle to ma elewacja jednego z 3-ch budynków. Reszta i 1 do 1,5 gwiazdki. I Itaka o tym doskonale zdaje sobie sprawę, ale sprzedaje jako 4 gwiazdki.
    Zaletybliskość Cefalu
    Wadyhotel, czystość, jedzenie, obsługa.
  • ~Magdalena / 2021-08-12 20:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Właśnie wróciliśmy z Egiptu-Marsa Alam, hotel ROYAL BRAYKA RESORT Spędziliśmy tam dwa tygodnie.Oprócz pogody fajnego zakwaterowania i super zabawy w fajnym gronie ludzi nie mamy dobrych wspomnień.
    Zaczeło sie już na lotnisku w Egipcie.Zostały zniszczone dwie walizki!!! Zostalismy potraktowani Jak POLACZKI -TAK NAS NAZWALI ponieważ prosiliśmy tylko o spisanie protokołu szkody Człowiek który reprezentował ITAKĘ tylko nam nawymyslał zezłościł się i powiedział ,że z polaczkami zawsze problemy.
    Dotarliśmy do hotelu t tam mieliśmy zgłosić szkodę przez internet. Trawło to trzy dni.
    Ktoś taki jak Pani REZYDENTKA ITAKI to jakiś NIEUŻYTEK (JUSTYNA CETERA) ta pani albo pracuje tam za darmo albo za kare!!!!! Nie wyobrażam sobie sytuacji gdyby ktoś naprawdę potrzebował pomocy.!!!! Człowiek jest tam skazany sam na siebie.
    Hotel ładny. Tyle że w basenach odpadają płytki i wielokrotnie ktoś był pokaleczony.Do mnie przyszedł Pan Medyk z jodyną i papierem toaletowym opatrzeć pokaleczoną nogę....SZOKKK.
    Jedzenie ???? to jakaś pasza dla osłów to co nie zjedliśmy na śniadanie przetworzone doprawione i podane na obiad a później na kolację i tak w koło dwa tygodnie,
    Przykro bo wycieczka kosztuje dużą kasę.

  • ~Marcin / 2019-02-26 17:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak opieki rezydenta - rezydent może tylko odbierać połączenia, nie może oddzwaniać ani odpisywać. Hotel niezgodny z ofertą, olewactwo i brak odniesienia się do konkretów zawartych w reklamacji. Ogólnie bardzo nie polecam, sam byłem pierwszy i ostatni raz.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko to co związane z działalnością biura podróży.
  • ~Marek / 2022-04-14 12:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Pobyt w Tabie z Itaką, porażka hotel pięciogwiazdkowy nie zasługuje nawet na cztery, rezydent fatalny tylko zbierał kasę na wycieczki, monopolistą wycieczek fakultatywnych z Taby, ceny wycieczek kosmos, nie pozwalają lokalnym biurom w kg azdu na hotel po klientów, dla przykładu cena jednodniowej wycieczki do Petry to 310 dolarów natomiast w innych sprawdzonych lokalnych biur podróży to kwota 204 do 220 dolarów, inne wycjeczki jak gura Mojżesza i kościół św Katarzyny to 50 procent taniej oczywiście za taki sam program a niekiedy lepszy.biora itaka to mafia o złodziejskich monopolisty Zych zapędach, będziemy większą gropa składać pozew do sądu o niezgodność oferty z sytuacja zastaną na miejscu, drodzy turyści omijajcie to buro szerokim łukiem a szczególnie Tabe z Itaką gdyż będziecie mieć popsute wakacje.
  • ~Marta / 2021-09-03 20:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Po raz pierwszy byłam w tym roku z Itaka na Majorce i jest to mój ostatni wyjazd z tym biurem. Wyjazd pod koniec sierpnia, all inclusive, dla 3 osób ( 2 dorosłych i 13 latka) za ponad 11.000. Hotel 3,5 * wciśnięty w wąska uliczkę, gdzie nie jest w stanie podjechać autokar. Transfer z lotniska bez rezydenta. Pan kierowca zostawił nas na głównej ulicy o 2 nad ranem i w języku migowym wytłumaczył gdzie szuka hotelu. Wi -Fi jest wyłącznie za opłata. Pan rezydent stwierdził że przecież mamy komórki i pakiety w ramach romingu które powinny nam wystarczyć. Jedzenie na granicy fastfoodu, soki wyłącznie z koncentratu, bar z przekąskami to resztki że śniadania plus zimne frytki i lodówka z lodami. Drinki w ramach all inclusive tylko te z najniższej półki, podawane w plastikowych kubkach wielorazowego użytku, wiecznie usmarowanych jakimś preparatem do czyszczenia. Jednakże czarę goryczy przelała kwestia organizacji ostatniego dnia- wykwaterowanie o godzinie 12, transfer na lotnisko 23.55, wylot 2.20. Nigdzie nie ma informacji o tym że przez 12 godzin przed nocnym lotem nie ma dostępu do pokoju. Nie uprzedza o tym również rezydent. Na moje wyraźne pytanie w tym temacie, pan rezydent zmieszany stwierdził że jest to normalne i mogę negocjować z managerem hotelu przedłużenie doby ale to jest poza zakresem jego działania. Większość osób zauważyła ten mały detal ostatniego dnia i pozostało im błąkanie się pomiędzy recepcją a basenem. Mnie udało się przedłużyć dobę ale kosztowało to trzy rozmowy z managerem w kolejne trzy dni i 60 euro. Finalnie okazało się że lot był opóźniony, a na lotnisku czekaliśmy ponad 1,5 godziny na wydanie bagażu. Gdybyśmy nie przeżyli tej doby hotelowej bylibyśmy przez ponad 24 h bez dostępu do pokoju, łazienki. Uważam to za skandal szczególnie w pandemii. Moja znajoma w tym samym czasie była na Korfu z Itaka i doświadczyła dokładnie takich samych wrażen.
  • ~Michał / 2022-08-04 10:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Omijajcie biuro Itaka, nic nie warte ofetrty, brudno w hotelach, złe jedzenie, brak klimatyzacji przy 36 stopniach, a na reklamację odpisują, że przecież wszystko jest ok. Tragedia!!!
    Zaletybrak, wybrać inne biuro
    Wadyza dużo nie ma zalet
  • ~Miquie / 2023-06-14 18:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Itaka zraziła mnie właśnie do siebie kompletnie. Nie poinformowali nas, że ceny atrakcji wzrosły o 50% w stosunku do informacji na stronie, przez co większość osób nie była przygotowana (zażądali natychmiastowej opłaty w gotowce). Koszt 4 hotelowych obiadokolacji wycenili na 1000 zł, gdzie koszt tego samego zestawu w hotelu kosztował nie więcej niż 120 złotych. Poprzez „zwiedzanie” rozumieją szybki przejazd autokarem koło atrakcji, gdzie tylko połowa autobusu może zobaczyć zza szyb dany obiekt.
  • ~pbu / 2020-11-28 09:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Nigdy więcej wyjazdów z Itaką, nawet gdyby dopłacali. W ramach oszczędności biuro skróciło nasz pobyt, tłumacząc oczywiście epidemią zamiast zorganizować kolejny lot albo chociaż zaproponować powrót komercyjnymi liniami. Zwrot kosztów obejmuje absolutne gorsze, a i tak na odpowiedź w sprawie reklamacji trzeba czekać 30 dni. Propozycja biura, to zwrot różnicy w postaci bonu na kolejne wyjazdy z nimi, co jest chyba zwykłą kpiną. Oczywiście odmowa takiego rozwiązania to oczekiwanie kolejnych 30 dni. Więc jak chodzi o biuro podróży to nie polecam nawet najgorszemu wrogowi, najlepiej omijać szerokim łukiem i nawet nie myśleć o wybieraniu ich oferty.
    Zaletybrak
    Wadyskrócenie urlopu tylko ze względu na oszczędności firmy, obsługa klienta właściwie nie istnieje, rozpatrywanie reklamacji to koszmar.
  • ~Piotr / 2023-06-25 12:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Fatalne, mało jedzenia które znika w pierwszych minutach wydawania bardzo słaba oferta jedzenia. Jedyna wędlina która widzieliśmy przez cały tydzień to mortadela, podawana nawet zamiast mięsa w spagetti. Podwieczorek to taca frytek na wszystkich gosci i kanapki z mortadela. Napoje cola soki z jakiegoś dystrybutora cola totalnie wygazowana i 2 soki w tym jabłkowy w kolorze radioaktywnej zieleni smak też podobny. Wszystkie napoje butelkowane nie extra płatne. Ostatniego dnia czekaliśmy 12h w holu hotelowym na przyjazd autokaru bo pokoje trzeba oddać do godziny 10 a autokar zabierał nas około 22:30 pogoda nie pozwoliła leżąc na plazy. Dodam że nasze pokoje czekały na ludzi którzy przylecą w nocy i będą w hotelu około 2:00 więc nic nie stało na przeszkodzie żeby Itaka dogadała się z hotelem co do trwania doby hotelowej która w teorii trwa od 14:00 do 10:00 ale my przyjechaliśmy 12h później o 2:00 więc mogli byśmy oddać pokój o 22:00 dla Itaki to zbyt trudne. Możliwość dokupienia doby hotelowej za jedyne 60e do godziny 21:00
    ZaletyTransfer z lotniska
    Obsługa hotelowa
  • ~r / 2023-07-24 11:44
    Ocena: 1.33 / 5
    oszukuja na sprzedawaniu posiłków mimo, ze na miejscu nie ma mozliwosci skorzystania z nich z tego powodu , ze nie ma jeszcze doby hotelowej albo wieczorem dzien przed lub nocy w czasie wyjazdu nie ma mozliwosci otrzymania suchego prowiantu.
  • ~Robert / 2019-05-27 16:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam,

    Przestrzegam przed biurem Itaka!!
    Bylismy w duzej grupie na wyjezdzie rodzinnym w Egipcie. Zarezerwowalismy hotel 5cio gwiazdkowy a zakwaterowali nas w 4ro ktory swoim standardem ledwo miescil by sie w kategorii 3 gwiazdki na warunki europejskie. Sprawa zostala natychmiastowo zgloszona do rezydenta i do biura w Polsca. Bez jakiegokolwiek rezultatu!!! W pokojach byl grzyb i karaluchy. Meble byly bardzo stare, odnawiane smierdzaca farba ktora mozna bylo czuc w calym pomieszczeniu. Ubran nie dalo sie wlozyc do szafy, tak smierdzialo. Ciagle sie cos psulo, a za naprawy trzeba bylo dawac napiwki, inaczej czekac trzeba by bylo godzinami!!
    Wszystko to zostalo ponowinie zgloszone do biura w liscie z reklamacja. W pierszej odpowiedzi biuro stwierdzilo ze nie widzi powodow reklamacji bo hotele sie poloczyly i stanowia calosc.
    MASAKRA!!!
    Nadal probujemy odzyskac stracone pieniadze i zwrocic uwage na problem. Jednak Itaka najwyrazniej nie dba o klienta bo ten precedens nadal trwa!!! 6 miesiecy po naszym wyjezdzie nadal czytamy ze Itaka wysyla nieswiadomych turystow do tego syfiastego hotelu!!!!
    UWAZAJCIE!!!

    Ps. nie czytajcie tych 2- 3 linijkowych opinii z ocena 5, ktore nie wiele wnosza a maja na celu podniesienie ogolnej opinii biura i zapewne pisane sa przez pracownikow ITAKI!!
    Zaletymozliwosc zobaczenia pieknej rafy koralowej w Egipcie
    Wadymnostwo!!!
  • ~szymekokular / 2021-06-13 17:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Rodzice wybrali się na Cypr. Brak informacji, brak wsparcia rezydenta, brak oferty dodatkowej - zero wycieczek, brak kontaktu z rezydentem.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1056
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 945
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 208
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 172
Grecos
Ocena: 2.77, ilość opinii: 57
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 55
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4725
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4522
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064