strona 30 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »
-
~Robert / 2022-02-22 11:58
Opinia dotyczy eventu BOGOWIE I FARAONOWIE Rejs po Nilu.
Niestety nie podzielam panującej tutaj wszech obecnie pozytywnej opinii o przewodnikach. Być może wynika to z faktu, że Mohamed Kamal był na takim evencie po raz pierwszy, co sam przyznał.
Od początku. Program został odwrócony bez żadnej informacji przed, co spowodowało wywrócenie nam planu podróży i dyskomfort psychiczny od samego początku, ponieważ najcięższe dni zostały na koniec, a miały wydarzyć się jako pierwsze. Pięciogodzinna przerwa na sen miedzy jednym autokarem a kolejnym rano to jednak dla nas przegięcie, w szczególności na urlopie.
O ile do hoteli w HRG nie mam zastrzeżeń oprócz lodowatej wody w basenie, to statek miał już całkiem sporo mankamentów, o których wspomnieć należy. Absolutnie nie jest to 5 gwiazdek. Jaz CROWN PRINCE lata świetności przeżywał dekady temu. Nie otwierająca się lodówka, brak chociażby butelkowanej wody w kabinie, fatalny stan łazienek. Najbardziej irytujący jest fakt, że wszelkie napoje z wodą włącznie są dodatkowo płatne, również w trakcie posiłków. Ceny absurdalne, np. shot najtańszej szkockiej to koszt ponad 100 zł. Butelka najtańszego wina musującego ponad 200 zł.
Najsłabszy punkt programu to wspomniany Mohamed. Przede wszystkim operował bardzo prostym językiem, często wyuczonymi na pamięć frazami, nie rozumiał prostej treści pytań dodatkowych. Pozwalał sobie na prześmiewcze wobec Polaków komentarze, jak np. o tym, że islamofobia jest powszechna w naszym narodzie. Mówił polskim kobietom, że nie powinny spożywać alkoholu, bo skutkiem jest utrata panowania nad sobą. Poza tym był po prostu słabym organizatorem, nie potrafił nic załatwić. W Luksorze, kiedy wszystkie grupy jechały pod górę do doliny Królów melexami, my szliśmy na górę pieszo, ponieważ Mohamed nie potrafił załatwić opłaconego już pojazdu.
W skrócie nie polecamy tego wyjazdu. Od lat podróżowaliśmy na własną rękę i wykupienie wycieczki z biurem było błędem, który upewnił nas w przekonaniu, ze więcej tego błędu nie popełnimy. -
-
~Rono_71 / 2022-02-01 10:57
Raz sprobowalem i nigdy wiecej. Jezeli ktos decyduje sie na stres nerwy a potem walke z wiatrakami to bierzcie ITAKE bylismy z nimi w Tunezi hotel swietny na zdjeciach - rzeczywistosc inna, zero onsugli przez rezydenta, wycieczki o 100% drozsze niz za rogem i problemy z bagazem-zniszczony, brak pomocy w roszczeniu z przewoznikiem mimo tego ze nie mielismy wplywu na przwoznika ...porazka nigdy wiecej ZaletyNie maWadyWszystkie opisane -
~rozawiatrów / 2022-07-20 20:22
Hotel oszustwo i nic sie nie zgadzało, na 3 dzień postanowiliśmy poszukac plaży 2.6 km! Rezydentka kłamczucha nazmyślała byle kupic wycieczki , Hotel R2 nie nadający sie do tygodniowego zamieszkania , basen jak sadzawka . Cena kompletnie nie adekwatna do warunków ZaletypogodaWadyhotel, położenie , rezydent .... -
~Silesia Media LLC / 2022-08-11 16:29
Hotele Itaki w Egipcie.
https://www.youtube.com/watch?v=q8B0yc3T_d4
Wkrótce pojawią się materiały dotyczące wycieczki objazdowej po Jordanii. -
~Slawek / 2022-10-19 03:22
To mialy byc wakacje ktore przyniosa mi , mojej niepelnosprawnej zonie i corce ktora pracuje w sadownictwie upragniony odpoczynek .
Itaka traktoje klienta w ten sposob : zaplaciles frajerzyno to sie ciesz ze doleciales do Grecji i nie marudz.ZaletyRezydenci na Rodos - dno , wyuczone frazesy brak checi realnej pomocyWadyNawet nie zachowuja chodzby pozorow i wala z ludzmi w bambuko ile sie da juz na etapie przyjecia reklamacji to droga przez meke -
~Super katalog / 2022-10-23 01:41
Witam
Nie płac Itace. Nie daj się naciągać na pieniądze.
Opis ze strony Itaka.pl
„
czterogwiazdkowy, zbudowany w 2007 r., odnowiony w 2014 r., 300 pokoi, 1 budynek, 2 piętra, winda, przestronne lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna – dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa i lokalna, dostępne foteliki dla dzieci, restauracja tematyczna – à la carte, 3 bary, w tym bar w lobby, bar na plaży; kantor”
No to jest bar na plaży czy go nie ma ???
Itaka twierdzi że umowa nie gwarantuje baru na plaży.
Zostaje sąd który ten opis rozstrzygnie.ZaletyPiękny wypoczynek w katalogu i opisieWadyItaka - zapłaciłeś nam to my mamy twoje pieniądze i co nam zrobisz? -
~Tomasz / 2017-08-14 20:57
ITAKA No Limits - Czarnomorska Multiwitamina 2017 (czyli jak czytać między wierszami)
Tekst ten jest pisany z przymrużeniem oka ale nigdzie, w najmniejszym stopniu nie mija się z prawdą. Krótko podsumowując: obiady były do kitu, opieka rezydenta nie istniała a sam program był jakiś taki… partyzancki. Układany na szybko, na kolanie, niesprawdzony. Wg. mnie zapisy umowne nie zostały zrealizowane (posiłki, skrócony pobyt). Całość ratowało safari, piękna pogoda i delfinarium (nie ma w programie).
Być może to tylko moje zdanie i odczucia, ale z rozmów z innymi uczestnikami wycieczki płynęło równie wielkie zażenowanie poziomem usług biura Itaka Travel.
Opinia pisana dla przestrogi. Nie daj się nabrać tak jak ja i moje dzieci.
To jest tylko fragment dłuższej opinii zamieszczonej na kilku forach - cały tekst i zdjęcia:
https://docs.google.com/document/d/14VdfH0ezWBNBqZMk3vAfgt3ZwbtsMOUe_bbojYhSVRA/editZaletyUdało się wrócić?WadyPrzestroga dla podróżujących z dzieckiem. -
~Turysta / 2018-09-20 09:32
Standardowo podczas kupowania wycieczki atrakcyjne godziny wylotów, zmienione na beznadziejne przed samym wyjazdem. W praktyce płacisz conajmniej za 1 dzień wczasów więcej, niż korzystasz. O zwrocie pieniędzy oczywiście nie ma co marzyć, bo przybywając do hotelu o 3 w nocy, zamiast o 15 zmieściłeś się w dobie hotelowej, która trwa do 11 następnego dnia...
Rezydent pojawia się tylko, gdy chce sprzedać wycieczki.
Podsumowując: ostatni raz z tym biurem. -
-
~Uczestnik / 2024-04-20 14:18
Wycieczka Dubaj-Emiraty Arabskie Przewodnik Marcin beznadziejny,totalna porażka. Nie opowiadał o zwiedzanych miejscach. Wyznaczał tylko miejsce spotkania i nie oprowadzał nas.Gdy starsza Pani rozbiła sobie nos to nie miał apteczki i nie umiał udzielić pomocy.To inni uczestniczy wycieczki udzielili jej pomocy.
Nie polecam tego przewodnika, wszystko robił jakby za karę.WadyPrzewodnik -
~Uczestnik / 2024-04-20 14:18
Wycieczka Dubaj-Emiraty Arabskie Przewodnik Marcin beznadziejny,totalna porażka. Nie opowiadał o zwiedzanych miejscach. Wyznaczał tylko miejsce spotkania i nie oprowadzał nas.Gdy starsza Pani rozbiła sobie nos to nie miał apteczki i nie umiał udzielić pomocy.To inni uczestniczy wycieczki udzielili jej pomocy.
Nie polecam tego przewodnika, wszystko robił jakby za karę.WadyPrzewodnik -
~Uczestnik / 2024-10-23 13:52
Wycieczka z rodzaju City Tour 18-22 października br., przy czym zaplanowany wylot z kraju 18.10.2024 r. o 21:15, powrót do kraju 22.10.2023 r. o 1:15 (a więc dzień 18sty praktycznie zakończony, a 22gi wręcz nadgryziony).
Przybycie do hotelu nad ranem 21.10.2024 r. (wylot z Polski opóźniony o blisko 3 godziny, plus 4 godziny lotu), w związku z nieprzytomną ze zmęczenia grupą zwiedzane rozpoczęte ok. południa tzw. drugiego dnia wycieczki, dosyć szybkie tempo zwiedzania. Śniadania - praktycznie żadne, inne posiłki w cenie wyprawy nie przewidziane.
Wyproszeni z pokoi hotelowych zostaliśmy już 21go o 9tej rano, chociaż transfer na lotnisko zaplanowany był na 22:30. Zwiedzanie zakończyło się o 16stej (dla chętnych, którzy skorzystali z wycieczki fakultatywnej zwiedzanie zakończyło się o 17:30). I taka sobie potem wegetacja do odlotu o 1:15, bez możliwości odpoczynku i odświeżenia się przed wylotem do Polski. Lot powrotny także opóźniony o ponad dwie godziny.
Beznadziejna organizacja, bardzo marny hotel, cena bardzo wysoka jak na brak wyżywienia i w sumie 2,5 dnia zwiedzania (3 400,00 zł. + 190 EUR za bilety wstępów). Obsługa Klienta przemiła tylko do chwili zapłaty za ofertę.
Pilot nie posiada numerów kontaktowych do uczestników wycieczki, w miejscu przylotu brak oznakowanego stanowiska Itaki (rozminięcie się z pilotem po przylocie może być stresujące, zwłaszcza, że biuro ne podaje wcześniej żadnych namiarów na rezydenta, nie wymienia również nazwy i adresu hotelu).Zaletywyłącznie obsługa pilotaWadywszystko inne -
~Wczasowicz / 2022-06-11 12:47
Firma sprzedaje pobyt w hotelu licząc na załatwienie lotu którego nie ma w momencie sprzedaży, infolinia oszukuje i kłamie do ostatniej chwili i umowa odwołana w dniu wyjazdu!!!!! W efekcie zmarnowany urlop ZaletyPracownica biura sprzedaży bardzo pozytywna niestety o bardzo ograniczonych przez firmę kompetencjachWadyFatalna infolinia w pełni adekwatna do charakteru firmy -
~Wojciech / 2023-02-04 15:09
ITAKA to najgorszy operator wyjazdowy z jakim się spotkałem. Wyjazd do Taby styczeń-luty (8 dni)
Kontakt z rezydentem mieliśmy tylko na drugi dzień po przyjeździe. Informacja przekazana przez rezydenta była ogólna i skierowana gównie na zainteresowanie wyjazdami wycieczkowymi fakultatywnymi. Jak się okazało na miejscu byliśmy chyba jedynymi, którzy za 2 osoby dorosłe i dziecko zapłaciliśmy 9467, 00 zł podczas gdy inne osoby ( 2 dorosłe +1 dziecko) płaciły ok 7000,00 zł. Pokój nie był z widokiem na morze ( mimo takiej opcji opłaconej) więc daliśmy 20 dolarów "do ręki" obsłudze i zamienili pokój na taki z widokiem na morze.
Wniosek z tego jest taki że nie ma sensu wcześniej rezerwować w ITAKA wyjazdów bo zapłacisz za tych co wykupują w ostatniej chwili . Na moje monity w tej sprawie przed wyjazdem otrzymałem lakoniczne odpowiedzi że nie można obniżyć ceny. Tak nie traktuje klienta szanująca się firma.
Przelot z Taby to jeden wielki skandal. Załoga samolotu poinformowała nas, że z uwagi na wykorzystaną butlę tlenową do pomocy medycznej jednemu z pasażerów międzylądowanie będzie w Warszawie a nie w Zielonej Górze. To lądowanie w Warszawie opóźniło przylot do Zielonej Góry o ponad 3 godziny co zgodnie z regułami obowiązującymi w liniach lotniczych i operatorów wycieczek w tym przypadku ITAKA zobowiązuje do zwrotu strat z tego powodu poniesionych. Proszę to uwzględnić i zrekompensować te straty.ZaletyHotel ładnie położony.WadyNie polecam ITAKI -
~wojtek / 2023-06-13 14:39
Itaka to firma porażka, nie wierzcie rezydentkom na wycieczkach. To banda patologicznych kłamców, np. dziewczyna z Itaki która codziennie wozi ludzi do delfinarium twierdzi że droga zajmie godzinę a jedziemy 2 godziny (beż korków)
Po występie ta rezydentka mówi że trzeba zaczekać chwilę czekamy 1,5 godziny! Przecież ta Pani jest tam często i wie ile to zajmuje - bezczelnie kłamie.Wadykłamią -
~AAAAAAA / 2019-06-20 19:00
NIE POLECAM TEGO BIURA PODROZY!
Po przyjeździe na Zanzibar do hotelu Kiwengwa Beach Hotel wcześnie rano, gdy ok. 2 h czekaliśmy na odebranie pokoi, zostaliśmy okradzeni. Zostawiałam swój telefon Iphone X dosłownie na 2-3 minuty, a po powrocie już go nie było. Hotel nie zrobił dosłownie nic, sztucznie udawał, że chce nam pomóc, ale monitoringu najpiew wcale nie było, póżniej "nie łapał" akurat tego miejsca, nie wiadomo było która sprzątaczka miała akurat dyżur. Dwie osoby z Polski widziało w tym miejscu sprzątaczkę, ale i tak wmawiano nam, że o tej porze nikt tam nie sprząta. Policji nie chciano wezwać, twierdząc, że w Afryce wzywa się Policje dopiero jak złapie się złodzieja. Telefon był włączony przez 3 dni, czyli ktoś nawet nie potrafił go wyłączyć. Panie z Itaki na ogólnym spotkaniu po moich prośbach o ogłoszeniu kradzieży, czy może ktoś czegoś nie widział (nikogo za rękę nie złapałam, podejrzewamy sprzątaczkę, ale równie dobrze to ktoś z Polski?) powiedziały tylko wszystkim podróżującym apelując aby pilnować i nie zostawiać swoich rzeczy.. ZOSTAWIĆ to ja mogę napiwek, który ktoś może wziąć, a nie mój prywatny telefon. Nie polecam tego hotelu, bo zamiast się relaksować pilnowaliśmy wszyscy na wzajem swoich rzeczy. To miał być nasz wyjazd poślubny, a już na samym początku najedliśmy się stresu. Zero pomocy ze strony biura!!Zaletybrak -
~Adam / 2020-12-10 22:35
wyjazd do egiptu w listopadzie 2020
hotel fajny plaża piękna rafa takzę no i tyle. Miał być podgrzewany basen nie było, miał być pokój z widokiem na morze a nie było. Po przylocie napisałem skarge i nie wierze co czytam. Okazuje sie ze basen jest podgrzewany w sezonie zimowym (sezon zimowy trwa od listopada do marca) i Itaka twierdzi (mimo zapisu w swojej OWU) że basen w listopadzie to sezon letni :):):). Pokój który miał być z widokiem na morze ba który został nam sprzedany nie istniał w ofercie :):):) Więc odwołałem się i mam czekać teraz nie 30 dni ale 90 dni hahaha. Ostatni raz polecieliśmy z nimi. Omijać szerokim łukiemZaletyplaża, hotel, obsługa, rafaWadyITAKA -
-
~Aga / 2023-07-31 13:52
Obsługa klienta poniżej jakiejkolwiek skali.Wdrozanie w życie dyrektywy najważniejsze to sprzedać imprezę i wycieczki fakultatywne reszta nie liczy się .co tam że klienta nie otrzymał ilości dni pobytu za które zapalacil ani ilości posiłków które były w ofercie nieważne że w jego pokoju śmierdzi w łazience jakby szambo wylało a cichy hotel okazuje się być otoczony betonowa i ruchliwa ulica gdzie jeżdżą śmieciarki i odbierają śmieci niemiłosiernie się tłukąc o 2.15-2.45 rano ...przecież wszystko jest w porządku. WadyObsługa klienta posprzedażowa jakość rezydentów brak znajomości funkcjonowania hotelu do którego wysyłają klienta brak opieki rezydenta na miejscu -
~Alicja / 2023-11-27 08:10
W ogóle nie ma obsługi klienta, rezydenci nie są w stanie w niczym pomóc, to swoisty kordon handlowców wciskający drogie, i słabo schodzące wycieczki. Obsługa masowa, ludzie spędzani do autobusów jak bydło, długie kolejki, dowóz do hoteli dwukrotnie trzykrotnie dłuższy niż deklaracja. I nie ma na to wpływ korków, czy nieprzewidzianych zdarzeń drogowych. Przez ponad 2 godziny nie było możliwości skorzystania z toalety, ani jednej butelki wody. Wiadomo, opóźnienia samolotów są standardem. Po prostu ordynarnie okłamują klientów. Zapłaciłam za pokój z dostępem do basenu, dostałam pokój bez dostępu, za to z widokiem na inne pokoje z dostępem do basenu. ZaletyBrakWadyWakacje z horroru -
~Aneta / 2023-07-12 23:44
Albania 2023. Biuro robi ludzi w balona. Nie dość, że lot przesunięty z 13:30 na 23:55!!!! to po dotarciu do hotelu o 3:00 rano okazuje się że nie ma dla nas pokoju. Ktoś zarezerwował nam pobyt od dnia później niż w umowie. Gość na recepcji ni dudu po angielsku i każe czekać może do 9:00 ( doba zaczyna się o 14:00!!). Gdyby nie larum i raban do chyba wszystkich możliwym infolinii i rezydentów to nie wiem co by było..pewnie z dzieckiem z recepcji byśmy spali do Bóg wie której godziny. Niestety oni sami niezainteresowani, dzwonic rano ....dramat.wycieczka do stolicy z faktem przewodnikiem, ale 40 stopni a autobus bez klimy...nie polecam. Szukajcie innego biura....chyba że lubicie koczować po nocach przy recepcji. Oszustwa pełną parą. ZaletyFnsWadyBiuro - dno -
~Aneta I. / 2022-11-30 14:51
Biuro podróży publikuje nieprawidłowe informacje o promocjach wprowadzając w tym swoich klientów w błąd - dokonałam zakupu oferty promocyjnej (zniżka o 150 zł) - na lotnisku po przylocie okazuje się, że "promocja" polegała na tym, że biuro podróży nie opłaciło nam wizy i musiałam dopłacić z własnej kieszeni te 150 zł za osobę. Bzdurą jest informacja podana na stronie o tym, ile to "oszczędzam" dokonując zakupu. Itaka wykpiwa się w mailach, nigdy więcej nie chcę mieć z tym biurem nic do czynienia Wadycelowe wprowadzanie w błąd klienta
strona 30 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »