Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1047 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.22
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~beemka / 2021-05-27 13:59
    Ocena: 3.33 / 5
    Jestem klientka Itaki od dłuższego czasu, ale to jest jedyne biuro podrózy, które jawnie skraca wakacje, piszac w ofercie 8 dni podczas gdy turysci sa tylko 6, Dlaczego?bo z reguły loty z Wrocławia sa wieczorem (na miejscu w nocy) a wylot ostatniego dnia rano. Powinni szczerze napisac 6 dni na miejscu. Dodatkowo w czasie pandemii ciezko sie skontaktowac z infolinia.
  • ~Anna / 2021-05-26 15:49
    Ocena: 3.33 / 5
    Z wycieczki do Turcji jesteśmy zadowoleni, ale już Itaki nie. To były moje pierwsze i ostatnie wakacje z tym biurem. Nie poinformowali nas o odwołaniu lotu, na ostatnią chwilę musieliśmy szukać innej oferty. Ale kasę wzięli już po posiadaniu informacji, że wycieczka się nie odbędzie. Pewnie celowo, żeby klient nie uciekł. W wyniku zmiany rezerwacji Itaka ma oddać nam pieniądze. Mają na to dwa tygodnie, czekamy już miesiąc. Dodzwonić się do nich praktycznie niemożliwe.
    W tych czasach powinno szanować się każdego klienta. Dla mnie biuro do odstrzału. W ten sposób traci się potencjalnych klientów.
    Gratuluję takiego podejścia i obsługi.
    ZaletyBrak
    WadyNierzetelność, brak profesjonalizmu, olewanie klienta
  • ~Rysi@k / 2021-05-24 21:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiłem pobyt w Grecji wszystko szło dobrze do chwili gdy 22 maja 2021 r otrzymałem dokumenty z godzinami wylotu. Drobnym drukiem napisano abym wypełnił formularz PLF na stronie https://travel.gov.gr/. po zalogowaniu postępowałem zgodnie ze wskazaniami wbiłem adres mailowy a po wbiciu hasła strona się nie otworzyła. Poczyniłem kolejne podejścia lecz bez skutku, postanowiłem się skontaktować z biurem Itaka.pl i Wakacje .pl aby otrzymać informację co dalej robić. Okazuje się ,że telefony nie są odbierane tak podaje system zgłoszeniowy biura z uwagi na duże obciążenie pracą. Następny dzień to 23 maja niedziela biura nie pracują. W dniu 24 maja poniedziałek wylot o gadzinie 06.35 pojechałem z żoną na lotnisko okazuje się , że bez dokumentu PLF nie zostaniemy odprawieni. Jesteśmy w kraju napisałem maila na klient@wakacje.pl bo telefonicznie nie ma możliwości porozmawiania z obsługą. Zobaczymy jak długo będziemy czekać na odpowiedź.
    Zaletymoże mają i zalety
    Wadyale w stresie nie są wstanie zapanować nad sytuacją
  • ~Adam / 2021-05-20 06:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykli złodzieje, naciągacze, chamscy z klientem, dorabiają się na swoich błędach i nie czują swej pomyłki. Omijajcie to żenujące biuro z daleka.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~anonim / 2021-05-19 21:17
    Ocena: 2.50 / 5
    Many zeszłoroczny bon wakacyjny którego nie można zrealizować.
    ITAKA - infolinia nie potrafią udzielić informacji odsyłają do biura gdzie zero kompetencji ze strony obsługi. Koszmar, brak konkretnej odpowiedzi a czas leci, obracają kasą z bonów i klienta mają w d..ie.
    Czekam na odpowiedź mailową ale jak widzę co ludzie piszą to nie spodziewam się pozytywnej reakcji ze strony ITAKI.
  • ~klient z Marsa Alam / 2021-05-14 20:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo jestem rozczarowana. Itaka nastawiona na kasę. Ważne, żeby zrobić przelew. Hotel jest niefajny, jedzenie nijakie. Wydaje mi się, że Itaka nawet te hotele nie sprawdza. Druga sprawa jest taka, że kupując wycieczkę w takiej znanej firmie zakładam, że firma pomysłi o mojej wygodzie i zgłosi wczesniej, jeśli muszę podjąć dodatkowe kroki. Kupiliśmy wycieczkę od sobotę (doba hotelowa od 12:00), przyjechaliśmy do hotelu w niedzielę o 3:00. Wyjazd z hotelu w następną sobotę o godzinie 21:15. Ale mamy wymeldować się w sobotę o 12:00 i jak powiedziała Pani rezydent: "tak jest na całym świecie. Musi Pani dopłacić, jeśli chce Pani przysłużyć dobe". Ok, Fajnie by było wiedzieć o takich rzeczach na "dzień dobry", kiedy kupuję wycieczkę, przed zrobieniem przelewu. Natomiast firma działa na zasadzie "zapłac, a potem się dostosuj". Może oni gdzies wspierali super małym druczkiem o tej dopłacie, ale nie chce mi się nawet tego analizować. To tak zwany ukryte koszty. Nie polecam tego biura podróży. Chyba że ktoś lubi być zaskoczonym różnymi sytuacjami.
    ZaletyBrak zalet
    WadyOlewają klienta
  • ~Ania / 2021-05-14 20:01
    Ocena: 3.67 / 5
    Szanowni Państwo firma Itaka odmówiła nam realizację bonu na wyjazd do Polski. Domagała się wykupu wycieczki zagranicznej.Oddaliśmy sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta i okazało się że Itaka nie ma prawa tego robić.Rzecznik nakazał zwrot pieniędzy z bonu lub rezerwację z bonu wyjazdu nad Polskie morze.Jeśli macie Państwo taki problem zgłaszającej to.
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Małgorzata / 2021-05-12 19:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie mogę się od wielu dni z nikim skontaktować w sprawie zwrotu pieniędzy za moją zeszłoroczna rezerwację. Nie otrzymuję odpowiedzi na maile. Na infolinii Pani obiecała mnie przełączyć do koleżanki, po czym zrzuciła mnie do głównego menu. 40 min czekania i nic!
  • ~Luke Z / 2021-05-07 07:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestesmy bardzo zadowoleni z naszego pobytu w Turcji. Biuro Itaka spisalo sie na medal. Hotel rewelacja! Pierwszy raz z Itaka, wczesniej zawsze z TUI. Moge szczerze uznac wyjazd z Itaka o niebo lepiej zorganizowany.
  • ~Elda / 2021-05-06 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandaliczna obsługa,w biurze Itaki w Krakowie salon w Bonarce, odradzam!
  • ~Marzena / 2021-05-03 00:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Wycieczka na Kubę w styczniu 2021 była jedną wielką porażką.Po przylocie poinformowano nas o skróceniu pobytu o tydzień.Po powrocie proponowano bon wręcz się upierali przy swoim,moje argumenty że to z ich winy nie przyniosły skutku.Sprawę oddałam do adwokata.Po dwóch miesiącach zwrócili pieniądze. To biuro już dla mnie nie istnieje.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~anka / 2021-04-28 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Hotel be live collection okazał się ogromną porażką pod każdym względem!!! pokój z widokiem na ocean z dopłatą 3660 zł to jakieś nieporozumienie!!!! hotel wymaga naprawdę i remontu i czystości!!!
    drzwi wejściowe z przeświatami 3cm na klatkę schodową - jak i kałuże po deszczach, szarpanie się z oknami - tak stare, all inclusive - to jakaś pomyłka! bary otwarte od 10-18 a na stronie (biuro) itaka opisane że 24 h, restauracje dośc ze brudne zaczynąjąc od szklanek po stoliki, jedzenie w skali od 1-5 dałabym 3 !!! baseny brudne, w weekendy było bardzo dużo przyjezdnych dominikańczyków, to co w tygodniu było zamknięte - dla nich otwierali wszystko! doprosić się o sejf - który ktoś zablokował trwało 3 dni !!! Naprawdę nie polecam - bo wycieczka nie należy do najtańszych ( nie to żeby się czepiać -bo do takich ludzi naprawde nie należę!) Każdy z kim się rozmawiało miał podobną opinię!!! i jeszcze dodam o przlocie firmą LOT - SZOK!!! 10 h lotu dali 0,5 butelki wody, "obiad" gdzie ledwo zaczeli rozdawić - kończył się wybór ! no i kolacja zdechła bułka-kanapka, której nie dało się zjeść !!! (tak 2 posiłki) każdy sok, wino, co kiedyś było standardem - za wszystko trzeba płacić , jeżeli chodzi o panią rezydent - kiedy powiedzieliśmy,że to jaki mamy pokój i jesteśmy w szoku- stwierdziła, że i tak wszystkie są takie same (inni mieli wilgoć )
  • ~Aneka / 2021-04-25 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze biuro! Wykupiliśmy wczasy w tamtym roku, oczywiście pieniędzy oddać nie chcieli i zaproponowali bon turystyczny który podkreślali można wykorzystać wszędzie w tym w Polsce. Teraz okazuje się za na Polskę zrealizowany być nie może. Porażka. Nigdy tam nie wrócę i nie polecam. W tych czasach powinni wspierać polska turystykę a nie dawać zarabiać innym.
    ZaletyBrak zalet, oszuści i w biurze i tam wyżej
    WadySame wady, oszuści jakich mało
  • ~Edi / 2021-04-23 11:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Przekazuje info dla lecących do hotelu royal island na Malediwy. Oferta all inclusive soft itaki to full bord w hotelu.czyli jeden napój do posiłku na osobę i tyle..przez niezrozumiałe kombinowanie przez itake stwarza się ogrom nieporozumień na miejscu w hotelu,nie rozumiem czemu ma to służyć, dlaczego ofertą itaki nie jest zgodna z ofertą hotelu. Hotelowy all inclusive soft mają Niemcy i Rosjanie, pija w całym hotelu cały dzień co chcą bez twardych alkoholi, dla nas nawet woda gazowane poza posiłkami kosztuje fortunę.. Itaka współpracuje z siecią villa hotels, sieć ta ma najdroższe napoje ze wszystkich hoteli, byłem w wieluhotelach...ceny w royal mnie rzuciły na kolana. Wydałem w dwa dni 400$ dodatkowo...lepiej dołożyć i lecieć z innego biura z prawdziwym all inclusive soft albo liczyć się z mega kosztami, aha muzyka dwa razy na tydzień a nie codziennie, 99% opisów na forum o tym hotelu to bzdura!!! Jedyne co to ladna rafa dotyczy domków 211- 226. Na grillu codziennie tuńczyk..kosztuje tu 4 pln/ kg..sok wyciskamy 8.36$
    ZaletyRafa
    WadyDrożyzna
  • ~Jan / 2021-04-21 13:35
    Ocena: 2.67 / 5
    brak rzetelnej informacji o rzeczywistych kosztach anulacji (ubezpieczenie COVID)
    fatalna obsługa klienta na etapie rozpatrywania reklamacji
    rozpatrywanie trwało "wieki" a odpowiedź nie na temat
    BETON - przypomina filmy o PRL Barei

    Nigdy więcej! Żałujemy, że nie wybraliśmy TUI jak poprzednim razem
    Wadybtak rzetelnej informacji o ofercie/ kosztach zwrotu
    FATALNA obsługa klienta na poziomie reklamacji
    reklamacja rozpatrzona negatywnie - przysłowiowa walka z wiatrakami
  • ~Royal tulip / 2021-04-19 01:06
    Ocena: 1.00 / 5
    ITAKA = OSZUŚCI
    Pojechaliśmy z tego biura w październiku do Egiptu , feralny lot z 6 października , niespełna 150 osób z fałszywie dodatnim testem. Zostaliśmy zmuszeni do odbycia kwarantannę w brudnym hotelu dla " covidowców " . Z all inclusive zrobiło się koszmarne więzienie. Przeżyliśmy traumę , Strach, totalny chaos . Pani rezyden na miejscu kompletnie nas olała , nie odbierała wogóle telefonów , nie przyszła do nas ani razu , choćby spytać się jak się czujemy, totalna znieczulica . Po powrocie do kraju , za sfałszowane testy Itaka obiecała rekompensaty w postaci ponownego skorzystania z hotelu , do końca maja ( opłacić musieli tylko przelot i oplaty lotniskowe). Chcąc w lutym skorzystać z tej rekompensaty , Itaka zmieniła zdanie i twierdzi że nie ma nas na liście " dodatnich " i nic się nam nie należy. No po prostu SZOK !!! Banda oszustów.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko co możliwe
  • ~BYŁY KLIENT / 2021-04-14 20:29
    Ocena: 2.67 / 5
    Jakaś masakra z tymi bonami. Oszukali klientów i na dodatek przejdzie im to płazem. Kończę z tym biurem podróży, przeszli samego siebie.
    ZaletyPo roku nadal nic nie wiedzą co z wycieczkami.
    WadyOszukali klientów na bony i ujdzie im to na sucho.
  • ~m.a / 2021-04-09 09:19
    Ocena: 2.50 / 5
    Wraz z mężem wykupiliśmy wczasy w 2020r do Włoch , oczywiście nie doszły do skutku, wzieliśmy bon zamiast zwrotu gotówki, oczywiście nikt nas nie informował z Itaki, że można go wykorzystać tylko na zagraniczny wyjazd samolotem , chcieliśmy w tym 2021r skorzystać z oferty w Polsce, ale nam odmówiono, tylko za granica, z biurem Itaka jeżdzimy już ładnych kilka lat i niestety biuro nas , stałych klientow bardzo zawiodło , czyli będziemy zmuszeni poszukać innego biura w przyszłości ,kiedy się unormuje sytuacja i tak się traci klientów / ale widocznie im nie zależy/ .
    Wadybrak poszanowania dla klienów / wyciąganie kasy/
  • ~Miron / 2021-04-07 13:53
    Ocena: 4.33 / 5
    Trzeba się tysiąc razy zastanowić nad wyborem i rezerwacją imprezy, bo odwrotu bezkosztowego nie ma. Nawet jesli sie ubezpieczysz od rezygnacji to i tak stracisz kasę.
    ZaletyMnóstwo różnorodnych ofert
    WadyDrożyzna. Cena imprezy początkowo wydaje się do przyjęcia. Po zapoznaniu sie z dodatkowymi kosztami m.in. na wstępy, wieczorki itd to głowa zaczyna być bardzo duża....
  • ~Marcin / 2021-04-06 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem tak samo jak poprzednicy oszukany przez itake. Bonu za poprzedni odwołany wyjazd nie mogę wykorzystać na wakacje w Polsce. Nikt mnie o tym fakcie nie informował przy wyborze bon czy zwrot gotówki. Chcąc pomoc firmie wybrałem bon i teraz mają mnie gdzieś.
    WadyOszustwo, celowe wprowadzanie w błąd.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1047
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 932
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 202
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976