Biuro widmo - brak możliwości jakiegokolwiek kontaktu. Infolinia niby pracuje, ale wisząc na telefonie non stop przez cztery dni - nie udało się ani razu uzyskać połączenia. Tak Itaka dba o wysoką jakość świadczonych usług :( W biurze w punkcie sprzedaży - pracownicy nie mają możliwości wglądu w rezerwację - bez komentarza.
NIE POLECAMY, rezygnujemy z wyjazdu, trudno przepadnie zaliczka.
Wadybrak kontaktu
~Zbigniew / 2023-06-03 22:50
Ocena: 2.00 / 5
Pod koniec maja 2023-wakacje Majorka,hotel OCCIDENTAL .Podróż z Itaką to horror! Godziny wylotu oraz przylotu,nocą,czyli cała noc z głowy.Wylot na Majorkę: zbiórka na lotnisku w Poznaniu o godz 22,30, o 1 szej w nocy miał być planowo wylot,samolot spóźniony o godzinę,więc wylot o 2 giej w nocy.Na miejscu w Palma de Majorka o 5 tej w nocy. Lotnisko ogromne,całkiem o tej godzinie puste bo tylko Polacy z Itaką latają w tych godzinach...Wszystko pozamykane i kilometry do przejścia. Transfer do hotelu autokarem trwa dobrą godzinę,a pani ,Która sprzedawała nam ofertę w biurze ITAKA,twierdziła,że hotel jest bliziutko Palmy de Majorka...Pokój miał być z widokiem na morze,a był z widokiem na część gospodarczą hotelu.Dostawy , wywóz śmieci itd. Po interwencji męża u rezydenta/bardzo sympatycznego i kompetentnego oraz pomocnego!!!Pana Tomka/,pokój nam zamieniono. Stołówka,bo tylko tak można nazwać pomieszczenia,w których się jadało posiłki,przepełniona,mnóstwo rozkrzyczanych i piszczących dzieci,przedszkole i żłobek razem wzięte.Pani w biurze ITAKA ,widząc PESEL klienta,powinna poszukać innej oferty,a nie pakować nas w taki survival! To hotel dla rodzin z małymi dziećmi,a nie dla ludzi koło 70 tki! POsiłki byle jakie,trzeba było być zaraz na początku bo póżniej wszystko co lepsze już było zjedzone,a zostawały marne,zimne resztki.Wyjść z hotelu nie było po co...dookoła tylko inne hotele i domy.Zero kawiarenek,sklepów,nic! Taksówka do Palmy de Majorka około 28 do 30 Euro w jedną stronę.Woda w basenach strasznie zimna,kąpały się głównie dzieci..My przez tydzień ani razu,choć bardzo lubimy.Powrót znów w nocy! Zbiórka przed hotelem o 22 giej,ale pokój trzeba było opuścić do godz 11 tej ,czyli 11 !!! godzin byliśmy bez pokoju,to się w głowie nie mieści ! Padał deszcz,nie bardzo było gdzie się podziać,a wyjść z hotelu do kawiarenki lub restauracji nie było gdzie. Tułaczka po hotelu...Kolacja już nam nie przysługiwała.HORROR!!!Pierwszy i ostatni raz wakacje z ITAKĄ!!!Nie wiem co podkusiło mojego męża..zawsze podróżujemy z TUI,chyba zatracił instynkt samozachowawczy.Wróciliśmy źli,niewypoczęci,zmęczeni. Nikomu nie polecamy,wręcz odradzamy!!!
Zaletyzero
Wadygłownie wady
~Zbyszek / 2016-02-19 19:35
Ocena: 2.00 / 5
SANTIAGO BARCELO - TENERYFA. Chory hotel i jego polityka,nie widziałem jeszcze takich zasad- z zimną, poprosiłem przy obiedzie o gorącą czekoladę (maszyna stała 5m od nas) manager wyjaśnił, że tylko przy śniadaniu-nawet za dopłatą się nie zgodził! Zapłaciliśmy 12,700 zł by się męczyć, bo tego nie,tamto nie da rady. A wszystko dzięki biurze ITAKA !!! ZŁODZIEJE, dołączyli nam 1,200 zł za pokój z widokiem na ocean! Oczywiście, dostaliśmy ale chyba z drabiny moglibyśmy oglądać. Żenada. Nigdy więcej z Itaka - za te pieniądze warto szukać w Neckermann lub Tui bo jak widać, Niemcom nadskakują oraz Anglikom- a płacą nie więcej od nas bo to kupa kasy za tydzień! Nawet mają czajniki, ie wspomnę o brudnej wannie i piszczącym wentylator ze od klimy. Mimo uwag,nic nie zrobione! Rezydent owszem,był ale mimo uwag,nic nie wskórał. Rezerwując tyle pokoi nie pilnują tego,za co nas kasują- ITAKA TO OSZUŚCI! !!
Zaletyładne widoki w ofercie - nic więcej! tylko nazwa SANTIAGO BARCELO - HOTEL POMYŁKA ZA 13 TYS.
Wadystary hotel,zniszczony (ponoć mają pokoje po remoncie ale chyba dla Niemców ) b.złe śniadania!
12,700zł za tydzień
~Ada / 2019-06-02 14:01
Ocena: 1.67 / 5
Brak organizacji, brak wiedzy, nie polecam!
Pobyt 4 dniowy(tak naprawdę 2 dni,ponieważ przylot 1. dnia o 20 na kolację do hotelu, wyjazd 4.dnia o 4 nad ranem)-cena nieadekwatna, co więcej wypadałoby zorganizować śniadanie na wynos przy takiej godzinie wylotu. Brak profesjonalizmu,inne biura już opanowały takie sytuacje.
Przed wylotem brak podanej godziny wyjazdu spod hotelu, dopiero po moim telefonie poinformowano nas o godzinie wyjazdu,ale przy wymeldowaniu gdzie stawilismy sie przed godzina wyjazdu, o ktorej nas poinformowano, Pan recepcjonista poinformował nas,że bus odjechał,że się spóźniliśmy i że możemy sobie zamówić taksówkę. Już wsiadaliśmy do taksówki gdy podbiegł do nas Pan z informacją, że zaszła pomyłka, bus na nas czeka a Pan recepcjonista nie wiedział o tym-totalny brak informacji. Dodam,że w później usłyszeliśmy od innych gości że ich nikt nie zdążył zatrzymać przed wzięciem taksówki i ponieśli dodatkowe koszty tylko i wyłącznie z braku organizacji biura Itaka.
Dodatkowo uważam ,że to dość śmieszne,że ani pracownik w stacjonarnym biurze podróży ani na infolinii w dziale odpowiedzialnym za sprzedaż biletów czarterowych nie jest w stanie sprawdzić czy możliwy jest powrót na inne lotnisko niż w ofercie. Jedyna odpowiedź pracownika brzmiała "nie wiem, nic mi się tu takiego nie wyświetla". Dodam, że na dzień przed naszym wylotem na stronie Itaki wyświetliła się oferta biletu powrotnego do lokalizacji jaką chcieliśmy ,ale pracownik z infolinii nadal nie potrafił z tym nic zrobić. Rozumiem,że są to zbyt skomplikowane operacje dla pracownika zajmującego się obsługą sprzedaży biletów czarterowych. Co więcej w trakcie wycieczki nie przeszkadzało to biurze Itaka aby zmienić nam lotnisko przylotu z Warszawy Chopin do Warszawa Modlin, zorganizowano nam wycieczkę krajoznawczą z lotniska w Modlinie do Centrum Warszawy, chociaż tyle bo w przeciwnym wypadku moglibyśmy nie zdążyć na pociąg, na który mieliśmy wykupiony bilet.
Reasumując nikomu nie polecam tego biura,
~Ada / 2019-08-16 19:39
Ocena: 1.67 / 5
Fatalnie opóźniony lot prawie 7 godz. Wszyscy koczują od 15 na lotniskuw Warnie
Nigdy więcej z Itaka. Odstawiaja na lotnisko i bujaj się dalej. Wylot z 17. 30 przesunięty już klika razy, ostatnio na 23.50
Lot o 20.00 leci na czas.
ZaletyŻadnych
~adam / 2022-06-15 21:11
Ocena: 1.67 / 5
Oferta znacznie odbiegała od zamówionej. dokładnie to odbiegała o 2 dni. Wylot 21:15 powrót tutaj hit 00:05 wyjazd z hotelu 4h wcześniej czyli o pełny jeden dzień krócej!! Oczywiście zgłosimy to do rzecznika praw konsumenta bo to nic innego jak oszustwo!.
never again choćby najlepsza opera nigdy z ITAKA.
Zaletynie znajduje
Wadyj.w.
~Agnieszka / 2023-08-18 13:24
Ocena: 1.67 / 5
Nigdy więcej z ITAKA.pracownicy i rezydenci Itaki nie znają zasad obowiązujących w hotelu do którego kwaterują klienta,celowo wprowadzają klienta w błąd,sprzedają np. 9 dniowa imprezę gdzie tak naprawdę jest 7 noclegów i nocny lot 2.30 rano a wykwaterowanie już o 10.00 poprzedniego dnia więc cały dzień na walizkach.a dzień wylotu podają jako dzień imprezy..
Polacy w hotelach Itaki są traktowani jak Polacy II kategorii dostalam pokoj w którym tak śmierdziało że nie dało się korzystać z łazienki.csly dzień czekałam na zmianę pokoju ... Po 7 h koczowania na recepcji dostałam mniej śmierdzący ale tak mało komfortowy że brzydzilam się tam spać.
ZaletyPogoda
WadyWszystko
~AGNIESZKA / 2025-10-30 09:05
Ocena: 1.67 / 5
Uczestniczyliśmy w wycieczce Klasyczne Włochy. To był najgorszy wyjazd , na jakim kiedykolwiek byliśmy. Autokar stary i niewygodny, nie działała stacja do ładowania telefonów - jedna na cały autokar! Brud w pokojach, niesprawne sanitariaty, jedzenie bardzo kiepskiej jakości, mocno ograniczone i wyliczone, bywało nawet zimne. Za wszystko - nawet za herbatę , mieliśmy płacić dodatkowo. Tłumaczenie, że takie są standardy we Włoszech jest absurdalne. Wszystko zależy od tego, co operator zamówił. Atmosfera bardzo nie fajna, pilot wycieczki ogranicza się do niezbędnego minimum. Pani przewodnik po Rzymie klepie non stop, chaotycznie , trudno się zorientować, o czym w ogóle mówi. Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tego biura!!!
ZaletyOd strony operatora brak jakichkolwiek zalet.
~Aleksandra_1952 / 2019-06-01 14:07
Ocena: 1.67 / 5
Niestety już na starcie wielkie rozczarowanie. Zmiana godzin wylotu i przylotu powoduje utratę 13 godzin z wypoczynku , ale koszty wyjazdu pozostają te same. Dodatkowe koszty to konieczność wynajmu pokoju hotelowego przed wyjazdem i po powrocie. Oferta atrakcyjna od jesieni 2018 zmienia się diamewtralnie tuz przed rozpoczęciem. Może nie miałoby to znaczenia przy pobycie 2 tygodniowym, ale przy tygodnowym już tak. Zmiana godzin oczywiscie nastąpiła już po uiszczeniu w wyznaczonym terminie całej opłaty. Gdym wiedział o tym wcześniej nie robiłbym dopłaty tylko zrezygnowałbym z wycieczki. Można zmienić godziny , ale czy koniecznie o 13 godzin kosztem wypoczynku klienta. Wiecej nie skorzystam z usług "Itaki". Czyżby zamierzone cięcie koszów? Nie polecam nikomu tewgo biura podróży.!
ZaletyPoczatkowo atrakcyjny czasokres pobytu.
WadyDiametralnie zmienione godziny wylotu i przylotu.
~ALICJA / 2024-04-12 21:17
Ocena: 1.67 / 5
Fatalna obsługa, paździeżowa, nastawiona na hurtowy zarobek biura. Turysta jest "walutą", już wydaną. Nie dbają o wizerunek, zapłacone-niech mnie w 4 litery pocałują. ODRADZAM!!!!
ZaletyBRAK
WadyOBSŁUGA KLIENTA, OKŁAMYWANIE KLIENTA, GOŚĆ TRZECIEJ KATEGORII
~Andrzej / 2021-06-06 20:35
Ocena: 1.67 / 5
Firma która celowo oszukuje i wprowadza w błąd. Następnie podaje przyczynę i nie chce wypłacić odszkodowania. Po długich negocjacjach zaniża kolosalnie sumę odszkodowania i proponuje bon wakacyjny. Tragedia- proszę bardzo uważać na firmę, rezydenci na miejscu gwarantują reklamację po powrocie sytuacje ulega diametralnej zmianie. Dodatkowo zastanawiam się nad pozwem sądowym.
Wadyobsługa zdalna reklamacji i kontakt
~Andrzej / 2023-07-06 20:17
Ocena: 1.67 / 5
Jestem z Itaka we Włoszech pizza neapolitana, hotel przy ulicy nie słuchać własnych myśli, gorąco, klimatyzacja nie można uruchomić. Posiłki bardzo,bardzo skromne. Zapłaciłem za wczasy z wyżywieniem a muszę się stołować na mieście. Stanowczo nie polecam imprezy z Itaka.
~Aniii92 / 2019-08-02 17:32
Ocena: 1.67 / 5
W dnach od 28.06.2019 do dnia 05.07.2019 przebywaliśmy na wakacjach na wyspie Rodos.
Ostatniego dnia musieliśmy się wymeldować z pokoju o godzinie 12:00, który nie był również pokojem zadbanym (kwestia czystości) natomiast lot był o godzinie 3:35. Nie chodzi o sam fakt opuszczenia pokoju, ale o brak opieki nad bagażami lub przechowania ich w bezpiecznym miejscu.
Do północy musieliśmy pilnować swoich bagaży. Zapytaliśmy oczywiście w recepcji czy możemy je gdzieś przechować do momentu przyjazdu autokaru - ale recepcjonista stwierdził, że (tu) wskazując recepcję. Mogliśmy skorzystać z prysznica w piwnicach natomiast jego stan wnosił wiele do życzenia (ewidentnie nie był sprzątany od tygodni).
Tym samym nasza podróż poślubna ostatniego dnia była spędzona na pilnowaniu bagaży.
Rezydentka zapewniała nas, że będzie odrębny pokój na bagaże - jednak go nie było.
W związku z zaistniałą sytuacją straciliśmy cały dzień, który mogliśmy spędzić w fakultatywny sposób.
Wspomnę również o ukrytych kosztach przez rezydentkę przy prezentacji wycieczek, które były organizowane przez Państwa biuro.
~Anna / 2021-08-10 11:05
Ocena: 1.67 / 5
Po przyjeździe do Chorwacji okazało się, że hotel nie ma naszej rezerwacji. Mimo opłaconych wakacji w czerwcu i okazania naszej rezerwacji hotel powiedział nam, że nasza rezerwacja nie została potwierdzona. Po 10 godzin. Podróży z dzieckiem nie mieliśmy się gdzie podziać.
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu z infolinii z nami
~Anna / 2022-08-29 20:27
Ocena: 1.67 / 5
Właśnie zakończyliśmy wakacje w Turcji z Itaką. Były to napewno nasze ostatnie wakacje z tym biurem. Hotel pięciogwiazdkowy okazał się porażką nie wartą tych pieniędzy. W ofercie biuro chwaliło się 8 dniami. W zasadzie w umówię było 7 chodź aplikacja pokazywała 8. Problem polegał na tym ze nikt nie poinformował nas ze dobę kończymy dzień wcześniej niż wylatujemy. Do 23:00 aż do nie miłej sytuacji w recepcji rezydentka nie pofatygowała się by nas uprzedzić. A potem już nie odbierała wiadomości obsłudze kazała wezwać policję . Zapłacenie za przedłużenie doby nie było dla nas problemem choć to koszt 160 euro. I tak byśmy to zrobili. Biuro zablokowało mi możliwość wystawienia opinii w aplikacji. Jestem bardzo rozczarowana takim potraktowaniem klienta który pare lat latał z biurem na wakacje po całym świecie za nie małe pieniądze
~Atusia / 2024-02-28 23:06
Ocena: 1.67 / 5
Rodos 2023 - pożary a oni dalej sprzedają wycieczki - wszyscy rezydenci mieli nas głęboko w d….gdyby nie miejscowi nie mielibyśmy nic do jedzenia a gdyby nie skorpion który ugryzł dziecko pewnie do końca urlopu siedzielibyśmy w szkole do której nas ewakuowali- rezydenci kłamią że drogi zamknięte - tymczasem my w hotelu zabieramy rzeczy - wypieli się na bagaże ludzi którzy już odlecieli do Polski - brak słów koszmar nie urlop - głupawe tłumaczenie na naszą reklamację
ZaletyZero
WadyWszystko - miejscowi lepsi ludzie niż rezydenci kłamczuchy Bartek Elwira Joanna ????♀️
~Barbara / 2023-01-15 17:05
Ocena: 1.67 / 5
Obsługa fatalna , rezydent ( Zanzibar Kiwengwa Beach Resort hotel , myśle ze nie ma pojęcia o pracy z ludźmi i komunikacji z klijentem. Słabe szkolenie personelu. Zła komunikacja między biurem a hotelem ( nie ipoinformowanie hotelu o tym ze w grupie jest osoba na wózku inwalidzkim i to nie pierwszy raz podróżując z wami ) kiepska wiedza personelu sprzdajcego wycieczki w biurze Itaki
~Cyprian / 2023-09-20 22:03
Ocena: 1.67 / 5
Wycieczka "Tunezja - Wrota pustyni" to jakaś porażka! Organizacja fatalna, hotele fatalne (np. część all inclusive realizowana w hotelu Iris, który na booking.com ma ocenę 4.1/10!) Trudno doprosić się o czysty ręcznik, talerze niedomyte, w restauracji syf, tempo pracy żenujące, jedzenie niedobre! Biuro ponad 2-stronnicową reklamację ze zdjęciami potraktowało jakby nic się nie stało i zaoferowało rekompensatę w postaci bonu na uwłaczającą kwotę 300 zł! Pierwszy i ostatni raz objazdówka z Itaki.
~Czarek / 2023-08-02 18:01
Ocena: 1.67 / 5
Jak najgorsza opinia. Destynacja Turcja. Po dwóch dniach pobytu w hotelu zgłaszamy do rezydenta i COK Itaki że hotel Aventura Park zrzuca szambo do morza a właściwie zatoki przy której leży i domagamy się przeniesienia do innego hotelu. rezydent odpowiada że to rola centrali i wysłał zapytanie. COK odpowiada nam mailem, że to rola rezydenta. Przepychają się tak do końca naszego pobytu. Złożoną po powrocie reklamację odrzucają mimo załączonych fotografii, twierdząc, iż nie było innych zgłoszeń. A w hotelu z Polaków byliśmy tylko my i jeszcze jedna para. Itaka ma nas w bazie klientów i wie, że nigdy wcześniej nie składaliśmy reklamacji. Nigdy też z tego biura nie pojadę. Kłamią w trakcie powstania problemu na miejscu a następnie zarzucają mi kłamstwo gdy składam reklamację po powrocie, bo nie satysfakcjonuje ich moja dokumentacja fotograficzna (fotki i filmy) robiona smartfonem. Proponują hotel przy plaży nie wspominając, że hotel co tydzień wylewa szambo do zatoki i przez pięć dni w tygodniu nikt z plaży i morza nie korzysta bo jest to niemożliwe.
WadyNieuczciwość w załatwianiu reklamacji, brak pomocy na miejscu, nieuczciwość przy opisie oferty, celowe wprowadzanie w bład zarówno przy prezentacji oferty jak i w czasie gdy będąc na wyjeździe prosimy o pomoc.
~Czeremcha / 2022-02-17 12:06
Ocena: 1.67 / 5
Wraz z partnerem wykuplilismy , za posrednictwem Itaki, drogie wczasy w Omanie , w terminie 10-18 lutego. Mając już doswiadczenia covidowe w czasie zagranicznego pobytu, wykupilismy kompletne ubezpieczenie, zakreslając wszystko, co jest możliwe, Niestety, okazało sie ,że ubezpieczenie na covid to nowy, osobny formularz, o którym nie wiedzielismy. No i wyszło tak, ze wykonany dwie doby wczesniej test okazał się u mnie pozytywny, mimo trzykrotnego zaszczepienia. I tak stracilismy prawo do jakiegokolwiek odszkodowania. Itaka twardo trzymała sie litery prawa, nie ma ubezpieczenia, nie ma zmiłuj się. Nie podpowiedziano nam żadnej opcji rozwiązania, dającego nam możliwość zwrotu jakichkolwiek srodków. Nie było zmiłuj się. Partner leci sam, ja zostałam , tracąc grubo ponad dziesięć tysięcy złotych. Nie mielismy juz czasu na szukanie kogoś , kto by odkupił nasze wczasy. Itaka nie zgodziła sie na zamiane na inny termin. Była kwestia zamiany naszego dwuosobowego apartamentu na pokój jednoosobowy, żeby zmniejszyc koszty. ale taka zamiana wymagała dodatkowej wpłaty trzech i pół tysiąca złotych. Nic nie pomogło, zero życzliwosci ze strony Itaki. Biznes to biznes, bez skrupułów. Nigdy więcej z Itaką!!!!!
Zaletybrak
WadyKompletny brak zainteresowania klientem, gdy już zapłaci pieniądze.