Jak najgorsza opinia. Destynacja Turcja. Po dwóch dniach pobytu w hotelu zgłaszamy do rezydenta i COK Itaki że hotel Aventura Park zrzuca szambo do morza a właściwie zatoki przy której leży i domagamy się przeniesienia do innego hotelu. rezydent odpowiada że to rola centrali i wysłał zapytanie. COK odpowiada nam mailem, że to rola rezydenta. Przepychają się tak do końca naszego pobytu. Złożoną po powrocie reklamację odrzucają mimo załączonych fotografii, twierdząc, iż nie było innych zgłoszeń. A w hotelu z Polaków byliśmy tylko my i jeszcze jedna para. Itaka ma nas w bazie klientów i wie, że nigdy wcześniej nie składaliśmy reklamacji. Nigdy też z tego biura nie pojadę. Kłamią w trakcie powstania problemu na miejscu a następnie zarzucają mi kłamstwo gdy składam reklamację po powrocie, bo nie satysfakcjonuje ich moja dokumentacja fotograficzna (fotki i filmy) robiona smartfonem. Proponują hotel przy plaży nie wspominając, że hotel co tydzień wylewa szambo do zatoki i przez pięć dni w tygodniu nikt z plaży i morza nie korzysta bo jest to niemożliwe. WadyNieuczciwość w załatwianiu reklamacji, brak pomocy na miejscu, nieuczciwość przy opisie oferty, celowe wprowadzanie w bład zarówno przy prezentacji oferty jak i w czasie gdy będąc na wyjeździe prosimy o pomoc.