Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1047 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.22
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2021-08-10 11:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Po przyjeździe do Chorwacji okazało się, że hotel nie ma naszej rezerwacji. Mimo opłaconych wakacji w czerwcu i okazania naszej rezerwacji hotel powiedział nam, że nasza rezerwacja nie została potwierdzona. Po 10 godzin. Podróży z dzieckiem nie mieliśmy się gdzie podziać.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z infolinii z nami
  • ~Anna / 2022-08-29 20:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Właśnie zakończyliśmy wakacje w Turcji z Itaką. Były to napewno nasze ostatnie wakacje z tym biurem. Hotel pięciogwiazdkowy okazał się porażką nie wartą tych pieniędzy. W ofercie biuro chwaliło się 8 dniami. W zasadzie w umówię było 7 chodź aplikacja pokazywała 8. Problem polegał na tym ze nikt nie poinformował nas ze dobę kończymy dzień wcześniej niż wylatujemy. Do 23:00 aż do nie miłej sytuacji w recepcji rezydentka nie pofatygowała się by nas uprzedzić. A potem już nie odbierała wiadomości obsłudze kazała wezwać policję . Zapłacenie za przedłużenie doby nie było dla nas problemem choć to koszt 160 euro. I tak byśmy to zrobili. Biuro zablokowało mi możliwość wystawienia opinii w aplikacji. Jestem bardzo rozczarowana takim potraktowaniem klienta który pare lat latał z biurem na wakacje po całym świecie za nie małe pieniądze
  • ~Atusia / 2024-02-28 23:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Rodos 2023 - pożary a oni dalej sprzedają wycieczki - wszyscy rezydenci mieli nas głęboko w d….gdyby nie miejscowi nie mielibyśmy nic do jedzenia a gdyby nie skorpion który ugryzł dziecko pewnie do końca urlopu siedzielibyśmy w szkole do której nas ewakuowali- rezydenci kłamią że drogi zamknięte - tymczasem my w hotelu zabieramy rzeczy - wypieli się na bagaże ludzi którzy już odlecieli do Polski - brak słów koszmar nie urlop - głupawe tłumaczenie na naszą reklamację
    ZaletyZero
    WadyWszystko - miejscowi lepsi ludzie niż rezydenci kłamczuchy Bartek Elwira Joanna ????‍♀️
  • ~Barbara / 2023-01-15 17:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa fatalna , rezydent ( Zanzibar Kiwengwa Beach Resort hotel , myśle ze nie ma pojęcia o pracy z ludźmi i komunikacji z klijentem. Słabe szkolenie personelu. Zła komunikacja między biurem a hotelem ( nie ipoinformowanie hotelu o tym ze w grupie jest osoba na wózku inwalidzkim i to nie pierwszy raz podróżując z wami ) kiepska wiedza personelu sprzdajcego wycieczki w biurze Itaki
  • ~Cyprian / 2023-09-20 22:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Wycieczka "Tunezja - Wrota pustyni" to jakaś porażka! Organizacja fatalna, hotele fatalne (np. część all inclusive realizowana w hotelu Iris, który na booking.com ma ocenę 4.1/10!) Trudno doprosić się o czysty ręcznik, talerze niedomyte, w restauracji syf, tempo pracy żenujące, jedzenie niedobre! Biuro ponad 2-stronnicową reklamację ze zdjęciami potraktowało jakby nic się nie stało i zaoferowało rekompensatę w postaci bonu na uwłaczającą kwotę 300 zł! Pierwszy i ostatni raz objazdówka z Itaki.
  • ~Czarek / 2023-08-02 18:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Jak najgorsza opinia. Destynacja Turcja. Po dwóch dniach pobytu w hotelu zgłaszamy do rezydenta i COK Itaki że hotel Aventura Park zrzuca szambo do morza a właściwie zatoki przy której leży i domagamy się przeniesienia do innego hotelu. rezydent odpowiada że to rola centrali i wysłał zapytanie. COK odpowiada nam mailem, że to rola rezydenta. Przepychają się tak do końca naszego pobytu. Złożoną po powrocie reklamację odrzucają mimo załączonych fotografii, twierdząc, iż nie było innych zgłoszeń. A w hotelu z Polaków byliśmy tylko my i jeszcze jedna para. Itaka ma nas w bazie klientów i wie, że nigdy wcześniej nie składaliśmy reklamacji. Nigdy też z tego biura nie pojadę. Kłamią w trakcie powstania problemu na miejscu a następnie zarzucają mi kłamstwo gdy składam reklamację po powrocie, bo nie satysfakcjonuje ich moja dokumentacja fotograficzna (fotki i filmy) robiona smartfonem. Proponują hotel przy plaży nie wspominając, że hotel co tydzień wylewa szambo do zatoki i przez pięć dni w tygodniu nikt z plaży i morza nie korzysta bo jest to niemożliwe.
    WadyNieuczciwość w załatwianiu reklamacji, brak pomocy na miejscu, nieuczciwość przy opisie oferty, celowe wprowadzanie w bład zarówno przy prezentacji oferty jak i w czasie gdy będąc na wyjeździe prosimy o pomoc.
  • ~Czeremcha / 2022-02-17 12:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Wraz z partnerem wykuplilismy , za posrednictwem Itaki, drogie wczasy w Omanie , w terminie 10-18 lutego. Mając już doswiadczenia covidowe w czasie zagranicznego pobytu, wykupilismy kompletne ubezpieczenie, zakreslając wszystko, co jest możliwe, Niestety, okazało sie ,że ubezpieczenie na covid to nowy, osobny formularz, o którym nie wiedzielismy. No i wyszło tak, ze wykonany dwie doby wczesniej test okazał się u mnie pozytywny, mimo trzykrotnego zaszczepienia. I tak stracilismy prawo do jakiegokolwiek odszkodowania. Itaka twardo trzymała sie litery prawa, nie ma ubezpieczenia, nie ma zmiłuj się. Nie podpowiedziano nam żadnej opcji rozwiązania, dającego nam możliwość zwrotu jakichkolwiek srodków. Nie było zmiłuj się. Partner leci sam, ja zostałam , tracąc grubo ponad dziesięć tysięcy złotych. Nie mielismy juz czasu na szukanie kogoś , kto by odkupił nasze wczasy. Itaka nie zgodziła sie na zamiane na inny termin. Była kwestia zamiany naszego dwuosobowego apartamentu na pokój jednoosobowy, żeby zmniejszyc koszty. ale taka zamiana wymagała dodatkowej wpłaty trzech i pół tysiąca złotych. Nic nie pomogło, zero życzliwosci ze strony Itaki. Biznes to biznes, bez skrupułów. Nigdy więcej z Itaką!!!!!

    Zaletybrak
    WadyKompletny brak zainteresowania klientem, gdy już zapłaci pieniądze.
  • ~Dagmara / 2018-08-22 16:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Muszę Państwa przestrzec przed ITAKĄ. Przez całe wakacje obiecywałam sobie, że już nigdy nie dam się namówić na wczasy z tym biurem podróży, pomimo, że sam kierunek jaki obrałam był przepiękny (Cefalu, Sycylia).
    Przez cały pobyt czułam się jak bydło w stadzie. Wylot o godzinie 5 rano (Pani w biurze naciskała, że trzeba być co najmniej 2h wcześniej na lotnisku). Dopiero po godzinie ktoś przyszedł do obsługi odprawy.
    Jak dolecieliśmy na miejsce o 9 rano wycieńczeni po nieprzespanej nocy na spotkanie z rezydentką w recepcji to jedyne co ją interesowało to kto chce podwyższyć standard pokoju płacąc 10 euro za dzień od osoby...
    Jak już udało jej się uzbierać dodatkowe pieniądze dla biura to oznajmiła, że POKOJE BĘDĄ GOTOWE DOPIERO NA 14:00...
    Zostaliśmy potraktowani bestialsko. Od 9 - 14 ludzie spali po kanapach i krzakach w hotelu. Było to co najmniej żenujące. Samolot był charterowany przez ITAKE więc specjalnie zamówili w nocy żeby opłaty lotniskowe były jak najmniejsze nie zważając (kompletnie) na ludzi. Przy wyjeździe musieliśmy zdać pokoje o 10:30. Niektórzy czekali na samolot do 17.... jedyne co interesuje rezydentów to wyłudzanie dodatkowych pieniędzy jak wycieczki fakultatywne (na wycieczkach z kolei na kolejne atrakcje czarterowane przez itake), w hotelu na podwyższenie standardu pokoju etc
    Wyżywienie było bardzo dobre chociaż do kolacji nie dostaliśmy nic do picia - nawet wody. To w jaki sposób traktują ludzi na stołówce było okropne. Ludzie wg pokoju mają przypisane stoliki. Weszliśmy do pięknej stołówki z pieknymi stolikami na tarasie z widokiem na Cefalu a co się okazało narzucono nam stolik w środku, w rogu koło kelnera ze stolikiem z resztkami z talerzy. Okropność.
    Nie podwyższaliśmy standardu pokoju bo uważaliśmy, że 3,5* to hotel, który nie ma brzydkich pokoi. Dostaliśmy pokój z widokiem na ścianę na dziedzińcu do samego nieba. Nie wiedzieliśmy nawet jaka jest pogoda bo widać było tylko skrawek nieba na czubku budynku. Jest to hotel z pięknymi tarasami z widokiem na morze. Pokój czysty ale bardzo wadliwy. Drzwi do łazienki nie zamykały się w ogóle, drzwi do prysznica zepsute. Wszystko było stare i zniszczone.
    W drodze na lotnisko powiedziano nam, że pracownik ITAKI stoi przy wejściu na lotnisko i tłumaczy gdzie trzeba iść. Na miejscu było nikogo i przez 30 min biedne polaczki biegały po wielkim lotnisku w PALERMO (w kraju gdzie nikt nie mówi po angielsku...)

    Lata temu byłam na bardzo fajnej wycieczce z ITAKI na której nie miałam na co narzekać.
    Całkowicie inne doświadczenie. Wszystkie aktualne opinie na temat ITAKI są prawdziwe, pomimo, że sama nie byłam w stanie uwierzyć, że jest aż tak źle. To co przeżyłam nie było relaksujące tylko stresujące.

  • ~Elka / 2020-02-24 04:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Dziś otrzymaliśmy z Itaki kolejną odpowiedź na reklamację dotyczącą naszego wyjazdu do Hiszpanii na Costa Tropikal - miejscowość Motril, hotel Playa Granada Club Resort. Historia zaczyna się w styczniu 2019 roku, kiedy to postanawiamy z przyjaciółmi, że jedziemy wygrzać się w hiszpańskim ciepełku. Udajemy się do biura Itaki, gdzie bardzo miła pani za biurkiem, przedstawia nam ofertę pobytu w wytypowanym przez nas hotelu. Gdy doszło do generowania stosownych umów, zostaliśmy przepytani na okoliczność: pokoje na parterze czy na piętrze, z widokiem na morze czy ogród itp.. Wybraliśmy piętro/ogród. Dodatkowo wykupiliśmy wycieczkę do Caminito Del Rey bo bardzo chcieliśmy tam być. Moja dociekliwość kazała mi zapytać czy wycieczka dojdzie do skutku. Odpowiedź: przy czterech osobach nie będzie problemu.
    Wyszliśmy zadowoleni, z kompletem dokumentów i fakturą do zapłacenia na 14 tys.. Sielanka trwała do 13 września kiedy to otrzymaliśmy informację, że godzina wylotu się zmieniła. Z planowej 11:40 (Okęcie) - 15:40 (Malaga) na 16:40 (Modlin) - 19:40 (Malaga). W rezultacie w hotelu byliśmy po 23. No i się zaczęło. Pokoje wielkości podwójnego łóżka z niewielkim marginesem na dojście i przejście na balkon. Ale, ale, jaki balkon? Pokoje były na parterze. Pal sześć parter, nie piętro wszak ważne w wypoczynku. Czar jednak prysł, gdy otworzyliśmy drzwi na "taras". Nawet głęboką nocą widzieliśmy błoto pod nogami, porozsypywane kamienie, wystające (na kilkanaście cm) z "trawnika" studzienki. A gdy rano zaświeciło Słonko naszym oczom ukazał się powalający widok na ogród. Cztery metry wyłysiałego trawnika, przerzedzony żywopłot z fikusów, uschnięte palmy, obrzydliwe, pleśniejące płoty oddzielające poszczególne wybiegi-tarasy. Jeszcze tego samego dnia przekazaliśmy nasze zastrzeżenia rezydentce, która doradziła: "możecie prosić w recepcji o zamianę pokoi ale powiedzą wam że nie maja innych wolnych". Poinformowała nas też, że "my (Itaka) też uważamy że te pokoje nie spełniają standardów, ale oni (hotel) uważają że spełniają". Skończyło się na pisemnej reklamacji skierowanej do Itaki i biura hotelu. W obliczu bezradności rezydentki i totalnej ignorancji ze strony Hotelu, pozostało nam przyzwyczaić się. 90% czasu spędzaliśmy po jasnej stronie Hotelu, bo generalnie jest bardzo fajny. Jak już poznaliśmy wszystkie hotelowe zakamarki to jedyne co możemy powiedzieć to to, że trafiliśmy do najbardziej zapyziałego miejsca w całym kompleksie. Żeby nie było tak pięknie, to w przeddzień wycieczki o godz. 16:30 (wyjazd następnego dnia o 6:00) odwołano ją lakonicznym sms-em, bez podania przyczyny. Oczywiście rezydentka o niczym nie wiedziała, bo jak się okazało wycieczki organizuje lokalne biuro a nie sama Itaka. Gdyby nie upór męża, stanowczość przyjaciół i moja furia, rezydentka nic by nie zrobiła. W efekcie podpięła nas do zbiorowej wejściówki z innego biura, ale transport musieliśmy załatwić sami. Wynajęcie samochodu w Motril w godzinę graniczyło z cudem. W końcu dojechał w nocy z jakiejś odległej wypożyczalni. W ten oto sposób Itaka zapewniła nam bezstresowy releks w komfortowych warunkach.
    Po powrocie otrzymaliśmy informację że za wycieczkę która kosztowała nas 1000 zł zwracają 174,20 zł. tym sposobem za wyjście do Caminito Del Rey zapłaciliśmy 3-krotnie wyższą cenę.
    Otrzymaliśmy również odpowiedź na reklamację dotyczącą zakwaterowania. "Bardzo nam przykro; nie mamy wpływu; przepraszamy; ble ble bla bla..., proponujemy w ramach rekompensaty vwłczer w wysokości 1200 zł dla 4 osób na kolejny wyjazd. Czyli co? Po czymś takim mamy jechać na zasadzie "może tym razem będzie lepiej"? Wysmarowałam kolejne pismo, tym razem ze szczegółowym opisem popartym zdjęciami. Odpowiedż - podtrzymują stanowisko co do wysokości rekompensaty ale zamieniają wołczer na wypłatę gotówkową. No, już lepiej bo nie musimy korzystać z ich usług.
    Morał z opowiastki jest taki. Jeśli traficie do Playa Granada Club Resort (nie daj Boże z Itaką) i w recepcji otrzymacie kartę zakwaterowania z nazwą budynku HUELVA, od razu coś z tym róbcie.
    Dla tych którzy dotrwali do końca opowieści i mają ochotę zobaczyć jak to wyglądało zapraszam tu: https://www.youtube.com/watch?v=LjRjFoowyfw&t=11s

  • ~Ewa / 2021-07-07 17:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Biuro które nie proponuje nic (np.vochera lub pobytu w Polsce) przy rezygnacji z wczasów z powodu pandemii.Z 1000 tys złotych zaliczki zabrali 700 zł.Obsuga fatalna. Zero zaangażowania by zachęcić klienta do innej oferty.
    ZaletyBrak
    WadyDuze
  • ~Gustav / 2023-10-03 16:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta hotelowa zakłamana. Reklamacja na brak siłowni i basenu zbyta tłumaczeniem że 4-11 sierpien to koniec sezonu więc osuszyli basen i zamknęli siłownie. Szkoda pisać o reszcie. Rezydentka wredna.
  • ~Halina / 2022-12-03 10:06
    Ocena: 1.67 / 5
    No i my także sparzyliśmy się z biurem itaka.
    Z biura sprzedawana jest klassa bissnes,za którą zapłaciliśmy ponad 6000 więcej.
    Na lotnisku okazało się że to klasa premium.
    Po złożeniu realizacji poinfomowano nas, że ten lot (Madagaskar) nie ma premium tylko bissnes.
    Dla nas klasa którą chcieliśmy nie spełnia oczekiwań. Według nas bissnes to siedzenia które przekształcenie mają w legowisko A nie siedzenia które się lekko odchylają do tyłu.
    Żenada. Człowiek uczy się całe życie, ale żeby tak się dać wyrokować to w głowie się nie mieści.
    NIE POLECAM.
    WadyCzujemy się wyrolowani na 6000 złotych
  • ~Halina / 2022-12-03 10:07
    Ocena: 1.67 / 5
    No i my także sparzyliśmy się z biurem itaka.
    Z biura sprzedawana jest klassa bissnes,za którą zapłaciliśmy ponad 6000 więcej.
    Na lotnisku okazało się że to klasa premium.
    Po złożeniu realizacji poinfomowano nas, że ten lot (Madagaskar) nie ma premium tylko bissnes.
    Dla nas klasa którą chcieliśmy nie spełnia oczekiwań. Według nas bissnes to siedzenia które przekształcenie mają w legowisko A nie siedzenia które się lekko odchylają do tyłu.
    Żenada. Człowiek uczy się całe życie, ale żeby tak się dać wyrokować to w głowie się nie mieści.
    NIE POLECAM.
    WadyCzujemy się wyrolowani na 6000 złotych
  • ~Igusia555 / 2019-08-18 20:01
    Ocena: 1.67 / 5
    pierwsze wakacje i feralny lot 16.08.2019 Warna- Modlin. Przede wszystkim oferta z super hotelem i opiniami klientów - ściema! brak plaży - a złote piaski to zwykły żwir i wybetonowane wybrzeże. raj dla starszych par, którym zależy na paleniu papierosów i wygrzewaniu tyłków - chyba oni pisali opinie o hotelu. Brud wokół ośrodka! jedyny plus to jedzenie super. pokój na parterze - fetor z kanalizacji, mrówki i jeden karaluch! na szczęście pokój został nam zmieniony po awanturze. zero atrakcji dla dzieci i maleńki basenik. a przecież na miejscu jest rezydent, natomiast w biurze panie z Itaki twierdzą że bazują na opiniach klientów a od rezydentów informacji nie mają? No i lot do domu - koszmar. 16.08.2019 piątek lot o 17:30 odwołany z powodu awarii samolotu o czym przedstawiciel Itaki informuje nas o północy w obstawie policji na lotnisku po 9 godzinach koczowania i kompletnej dezinformacji co się dzieje. o awarii dowiadujemy się sami dzwoniąc co i rusz do Modlina. Potem pomysł o lokowaniu w hotelach które rezerwowane są przypadkowo i wszystko trwa kolejne godziny. o 3 w nocy jesteśmy w hotelu. o 7 trzeba wstać bo o 8 w sobotę kolejny wyjazd na lotnisko. Umordowani dorośli, płaczące i wymiotujące dzieci - to wszystko co mam w pamięci. Samolot leci po nas z Katowic, my mamy wracać nim o 13. Niestety kolejne opóźnienie, ale już nikt do nas nie przychodzi, nic nie mówi, po co.... śledzimy lot na internecie i czekamy... o 14:20 wsiadamy wreszcie na pokład - wracamy do domu. uff. Linie lotnicze Blue Panorama - nie polecam!!! aaa przepraszam - dawali wodę za darmo w czasie lotu powrotnego - no co za klasa!! :) Tyle moich wrażeń. Teraz zaczynam boje o odszkodowanie. Było nas prawie 200 osób. NIE ODPUŚCIMY TAKIEGO POTRAKTOWANIA !!!
  • ~IKA / 2018-07-23 10:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłam z biurem Itaka na Maderze.Niestety nie mam pozytywnej opinii na temat organizacji pobytu przez Itakę. Rezydentów na oczy nie ujrzeliśmy, oprócz 5 minut w autokarze podczas transferu z lotniska do hotelu. Spotkania z rezydentami były wyznaczane o tak absurdalnych godzinach, że cały dzień był stracony. Wobec powyższego zrezygnowałyśmy ze spotkania. Ale p. rezydent nie była nami zainteresowana, nie wykonała nawet żadnego telefonu.
    Hotel marny, plaża daleko. Dla nas nie miało to większego znaczenia ale przynajmniej oferta powinna być obiektywna a nie przesadzona.Nie polecam wyjazdów z Itaką
    ZaletyŻadnych
  • ~Iza / 2021-10-22 17:21
    Ocena: 1.67 / 5
    No niestety nie warto w Itace kupować wakacji z wyprzedzeniem na dalekie, długie podróże. Kupiliśmy wakacje na Zanzibarze w kwietniowej ofercie z wylotem na marzec 2022 r. o decyzji naszej zdecydowało to że Itaka sprzedawała wakacje z przelotem drimlinerem w przeciwieństwie do TUI, które oferowało Zanzibar w lepszej cenie lecz małym samolotem ze śródlądowaniem w Hurgadzie. Niestety ze strony Itaki było to oszustwo i naciąganie swoich klientów, gdyż teraz na 5 miesięcy przed wylotem zmienili duży, wygodny samolot na dokładnie ten sam, który od początku uczciwie oferowało TUI. Nadmieniam, że zmiana samolotu na kompletnie inny bez spełniających warunki godnego i wygodnego lotu- nie podlega możliwości rezygnacji. Czujemy się oszukani. Więcej nie skorzystamy z oferty tego biura.
    Zaletybrak
  • ~Jakub / 2022-10-20 09:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Zacznę od tego że tuż po wylądowaniu na KOS kobieta przy Nas dowiedziała się od rezydenta że zmieniono jej hotel :) na jaki dowie się jak dojedzie :) natomiast co do naszej przygody. Grecja - Kos sam hotel fajny chociaż na dwa pool bar działał jeden więc po drinki do naszego basenu trzeba było chodzić dość daleko. Snack bar nie było co zjeść. Ale generalnie jedzenie ok i czysto, panie sprzątały codziennie.
    Na spotkaniu organizacyjnym kupiliśmy wycieczkę "Dookoła Kos" za blisko 100€ za dwie osoby. Wycieczka była za kilka dni, niestety gdzieś Nam się zapodziała kartka ze spotkania, albo zgubiliśmy albo Panie nam sprzątnęły niechcący. Tak czy owak nie widzieliśmy w tym problemu, dzień przed wycieczką napisałem do rezydenta na whatsupie prośbę o przypomnienie godziny startu wycieczki. Niestety olał temat zarówno na whatsupie jak i SMS oraz nie odbierał cały wieczór telefonu. Nad ranem napisał z łaską tylko " 8.45" o 8.43 na whatsupie. Oczywiście poprosiliśmy o zwrot pieniędzy za zakupioną wycieczkę. I tu jak się drodzy czytający domyślacie zaczeły się problemy. Na dniach będe udawał się do Rzecznika Praw Konsumenta jeśli to nie pomoże wejdziemy na drogę sądową. Tak jak napisałem w reklamacji do Itaki, hasło : "Polskie biuro podróży" powinno się potraktować właśnie jako przestrogę a nie atut.
    Zalety-zapłaciłeś to się ciesz że w ogóle przyjechałeś
    Wady-brak kontaktu z rezydentem
    -nie chcą oddać należnych pieniędzy
    -przy zgłaszaniu reklamacji już jesteś natrętem
  • ~Jan / 2020-02-21 13:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Pierwszy i ostatni wyjazd z Itaką do Egiptu pobyt w Tabie w m-cu luty 2020 hotel EL Wekalia poza obsługa która robiła co mogła by byc miła i uczynna pobyt rozczarowanie posiłki jednostajne i codzienny omlet i wedlina która nie nadawała się do jedzenia jak na liczbę gwiazdek słabo a porażką była rezydentka która wciskała drogie wycieczki z itaki o gdy ktoś wykupił wycieczke z lokalnego biura dużo tanszą to recepcja odmawiała wydawania na czas wycieczki suchego prowiantu uzasadniajac to tym że taka maja umowę z Itaką pierwszy raz z czyms takim się spotkałem fakultatywnośc wg Pani rezydent to wyłacznosc na organizacje wycieczek przez Itake.Na pewno już nie skorzystam z usług tego biura
  • ~Joanna / 2023-02-07 15:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Itaka absolutna porażka . Brak zainteresowania rezydenta gośćmi . Cała grupa w hotelu próbowała się kontaktować z rezydentka ale bez skutku . Wyznaczone były 2 dni po 1 godzinie a co jeśli coś się wydarzy w innym dniu albo innej godzinie ? To turysty problem , nie tylko brak kontaktu z Itaka to jescze nr alarmowy również zawieszony . W hotelu zero informacji o transferze . Mieliśmy transwer o 16 , do 10 była doba hotelowa , Itaka nie zadała sobie trudu w załatwieniu tego , musieliśmy dopłacić do pokoju za to ze kilka godzin jesteśmy dłużej ale przyjadę był do hotelu o 22 . Nigdy więcej wyjazdów z Itaka , byłam nie raz na wycieczkach z innym biurami turystycznymi i nigdy z taka ignorancja jak w Itaka się nie spotkałam .
    ZaletyŻadne
  • ~Jozef / 2023-12-14 12:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Nas nie pinformowano o posiadaniu Wizy zamawianej przez internet do Keni szkopol ze sprzedano nam wycieczke do Keni 2 dni prze lotem a na wize czeka sie od 2 do 9 dni
    Pani w Itane nam polecila przyjechać na lotnisko w Warszawie ok 500 km od domu mowiac ze wystarczy jak pokazemy przed wylotem dowod zaplaty za wize
    Tak sie jednak nie stalo Nie wpuszczono kas i jeszcze 13 osob na poklad
    Nawet ludzie ktorzy dostali w ostatniej chwili wize nie weszli
    Wakacje zakonczone strata xzasu i pieniedzy
    Nie wroca nam kosztów Przykro nam bardzo ze tak sie postepuje z rodakami
    ZaletyNie zdazylismy poznac
    WadyBrak informacjji liczy sie tylko kasa i kasa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1047
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 932
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 202
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976