Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1047 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.22
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Roksana29 / 2019-09-01 16:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam, 13 września wyleciałam z biurem podróży Itaka do hotelu Casa Durres w Albanii. Wedle opisu oraz zdjęć oferta bardzo dobra, zdjęcia estetyczne, pokoje nowoczesne... Problem zaczął się od razu po wyjściu z busa. Hotel wyglądał w rzeczywistości całkowicie inaczej niż na zdjęciach, ponieważ zdjęcia były zrobione tylko z kilku dobrych ujęć, a widząc to na żywo byliśmy w szoku. Cała przestrzeń nad basenem oraz sam basen malutka, zniszczona, nieestetyczna. Pokoje hotelowe wykończone w okropny sposób nie wspominając o tym, że miały być łóżka małżeńskie, a jedna z par będąca z nami na wakacjach dostała dwa oddzielne łóżka, poszli do Pani z recepcji aby poprosić o zmianę pokoju, po czym dowiedzieli się ze innego pokoju nie ma oraz ze ten problem da się rozwiązać... rozwiązaniem było połączenie tych łóżek, a szczelinę między nimi uzupełniła kilkoma prześcieradłami.
    Kolejny aspekt - jedzenie. Pierwszą naszą kolacją, każdy był oczarowany, owoce morza, same pyszności, ale niestety było to złudne. W kolejnych dniach nie było nic dobrego do jedzenia poza makaronem i warzywami. Ogólnie rzecz biorąc jedzenie na bardzo złym poziomie.
    Okolica - wszechobecne śmieci i smród, idąc na plaże mijało się wielkie wysypisko śmieci. Jeżeli chodzi o kluby, czy bary to nie dzieje się absolutnie nic. Po 22 o jedzenie na mieście trzeba było się prosić. Nikomu nie polecam tego hotelu.
    ZaletyCiepłe, czyste morze, bardzo sympatyczny barman
    WadyPosiłki, napoje, okolica, pokoje
  • ~Rozszczarowany klient / 2023-07-23 11:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Wakacje na Sardynii w lipcu. Tragedia. Pokój z grzybem, pleśnią. Pan rezydent Karol twierdzi że to standard i nie ma co dramatyzować. Hotel q ofercie 4*, rzeczywistość 3*.

    Co do hotelu nie mamy większych zastrzeżeń oprócz "grzyba w standardzie " natomiast zachowanie pseudo rezydenta dramat. Pan Karol do wymiany na juz. Wogole jak mogliśmy mieć jakiekolwiek zarzutu do pokoju jak był czysty. Poczuliśmy się pierwszy raz jak oszuści którzy widzą i czują smród stęchlizny w pokoju. Zero pomocy z Pana strony.

    Mysle że już czas podziękować Panu za wspolprace
    WadyPan Rezydent!
  • ~Sally / 2023-08-27 16:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Podróż z rodzina Thasos Grecja Hotel ALEA & Suites, sam hotel skromny 4* . Natomiast organizacja całej podróży żałosna. Wyjazd z hotelu zaplanowany na 15.15, brak informacji, że będzie opóźnienie. Jest 17 i wciąż autobusu nie ma. Prom wypływa co 1h prawdopodobnie nie zdążymy, a od strony Itaka brak informacji. Brudny stary autobus nas przywiózł, pewnie się popsuł ????????‍♀️
    ZaletyTrudno znaleźć
    WadyBrak organizacji, bardzo słabe warunki podróży
  • ~timurek111 / 2022-05-23 11:29
    Ocena: 2.00 / 5
    jak to dziadostwo jak itaka może mieć taką opinie. nie ma większego badziewia niż itaka. nic się nie zgadza, nie ma pokoi., drogo.
    Wadysame wady
  • ~Tomasz / 2021-09-12 14:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Szanowni Państwo
    ostrzegam przed praktykami jakie stosuje biuro podróży Nowa Itaka (nowa Italka to nie to samo co byłe biuro Itaka, co nie pozostaje bez znaczenia).
    W tym biurze podróży nie istnieje coś takiego jak rezygnacja samego biura z imprezy dokonana to przez biuro.
    W naszym wypadku zaraz po wpłaceniu pełnej kwoty otrzymaliśmy maila z informacją o tym, że ze względu na małą ilość rezerwacji w samolicie na La Palme impreza zostaje anulowana. Co istotne na aplikacji cały czas widniała aktualna rezerwacja z odliczającą się datą wylotu. Gdybyśmy nie odczytali maila co mogło przecież sie zdarzyć pewnie wylądowalibyśmy na lotnisku gotowi do podróży. Nikt nie powiadomił nas o anulowaniu wylotu telefonicznie co naszym zdaniem powinno być normalne w takim wypadku.
    Po telefonicznej konsultacji i wysłaniu ,,ofert zastępczych,, daleko odbiegających od zamówionej wcześniej wycieczki (oczywiście ceny zmieniły sie znacząco nie wspominając lokalizacji) biuro stwierdziło, że to my rezygnujemy i z tego poowdu wpłacone koszty rezygnacji wylotu sa po naszej stronie.
    W Itace to nie biuro rezygnuje a zawsze Klient nawet jak to biuro anuluje wylot. Koszty poszły z naszego ubezpieczenia a nie z ubezpieczenia biura które powinno samo ubezpieczyć sie na tego rodzaju wypadki a nie udawać, że problem jest po stronie swojego Klienta. Nie chodzi oczywiście o kilkaset złotych, ale potraktowanie Klienta. Taki przypadek najczęściej kończy sie utratą swoich Klientów i tak tez będzie w tym wypadku.
    Alulowanie wylotu oczywiście może sie zdarzyć jednak biuro wysyłając mało atrakcyjne oferty w zasadzie zmusza Klientów do ich wybrania bo tracą ubzepieczenie a na dodatek zwrot pieniędzy nastęuje dopiero po 14 dniach co dla wielu osób zapewne koończy sie brakiem środków na wyjazd z innego biura podróży.
    Nie polecam tego biuera chociaż miałem wczesniej okazje z niego korzystać. To był oststni raz.
    ZaletyBral
    WadyFatalne traktowanie swoich Klientów
  • ~Tomasz / 2024-11-06 15:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Zakup oferty Itaka przez portal Wakacje.pl - hotel na KOS (Aegan Pearl), 7 dni. Zakup sprawny, przeloty ok, transport też.
    Formuła AI która opiera się o wyżywienie (i alko) to już inna bajka. Dla wykupionego wyjazdu jedzenie to nieporozumienie: raz że jakość jedzenia dużo poniżej krytyki (jajka, jajka, jeszcze raz jajka na śniadanie; na obiad i kolację śladowe ilości mięsa w daniach mięsnych, o fecie czy oliwie można pomarzyć - w Grecji!!), a dwa - marne ilości. Wniosek/reklamacja o obniżkę ok. 10% odrzucona, bo "formuła AI była ok". Żal...
    WadyFormuła AI w tym hotelu pozostawia na prawdę wiele do życzenia.
  • ~Tomek / 2018-06-24 06:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak dla mnie nie uczciwe biuro, Zdarzyło się że musieliśmy zrezygnować, zrobiliśmy to dłuuugo przet terminem wylotu, gdzie obiecywano nam że jeśi znajdą się chętni to zwrócą nam pieniązki, chętni się znaleźli, hotel i samolot wypełnione wszystkie miejsca, na co dostaliśmy potwierdzenie pracownika biura podróży a później bezczelnie kłamali że nie i nie zwrócą kasy, nigdy więcej nie skorzystamy, są nieuczciwi.
    Zaletybark
    Wadyjak wyżej
  • ~Wiola / 2023-07-15 09:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam, to była nasz pierwsza wycieczka do Tunezji na wyspę Djerbe. Byliśmy w dniach 15-22 czerwiec 2023r.Były plusy i minusy. Do plusów mogę zaliczyć animatorów robili cała robotę, jedzenie ok, świeże jadłaś ile chciałaś. Ale hotel to już inna bajka. Glony w basenie, brak klimatyzacji choć wybierając ofertę szukaliśmy żeby jednak działała. Nawet rezydentka tak jak pisali inni aby sprzedać wycieczki nic więcej. Hotel nazywał się al-Kantara, i wkońcu zbywali nas z tą klimą aż do naszego wylotu. Ale pan manager z recepcji za parę groszy dał naszym znajomym pokój z widokiem na morze i z klimą. Jednak się da tylko trzeba dodatkowo zapłacić????
    ZaletyJak wyżej
    WadyJak wyżej
  • ~zawiedzionawczasowiczka / 2021-06-07 09:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Biuro widmo - brak możliwości jakiegokolwiek kontaktu. Infolinia niby pracuje, ale wisząc na telefonie non stop przez cztery dni - nie udało się ani razu uzyskać połączenia. Tak Itaka dba o wysoką jakość świadczonych usług :( W biurze w punkcie sprzedaży - pracownicy nie mają możliwości wglądu w rezerwację - bez komentarza.
    NIE POLECAMY, rezygnujemy z wyjazdu, trudno przepadnie zaliczka.
    Wadybrak kontaktu
  • ~Zbigniew / 2023-06-03 22:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Pod koniec maja 2023-wakacje Majorka,hotel OCCIDENTAL .Podróż z Itaką to horror! Godziny wylotu oraz przylotu,nocą,czyli cała noc z głowy.Wylot na Majorkę: zbiórka na lotnisku w Poznaniu o godz 22,30, o 1 szej w nocy miał być planowo wylot,samolot spóźniony o godzinę,więc wylot o 2 giej w nocy.Na miejscu w Palma de Majorka o 5 tej w nocy. Lotnisko ogromne,całkiem o tej godzinie puste bo tylko Polacy z Itaką latają w tych godzinach...Wszystko pozamykane i kilometry do przejścia. Transfer do hotelu autokarem trwa dobrą godzinę,a pani ,Która sprzedawała nam ofertę w biurze ITAKA,twierdziła,że hotel jest bliziutko Palmy de Majorka...Pokój miał być z widokiem na morze,a był z widokiem na część gospodarczą hotelu.Dostawy , wywóz śmieci itd. Po interwencji męża u rezydenta/bardzo sympatycznego i kompetentnego oraz pomocnego!!!Pana Tomka/,pokój nam zamieniono. Stołówka,bo tylko tak można nazwać pomieszczenia,w których się jadało posiłki,przepełniona,mnóstwo rozkrzyczanych i piszczących dzieci,przedszkole i żłobek razem wzięte.Pani w biurze ITAKA ,widząc PESEL klienta,powinna poszukać innej oferty,a nie pakować nas w taki survival! To hotel dla rodzin z małymi dziećmi,a nie dla ludzi koło 70 tki! POsiłki byle jakie,trzeba było być zaraz na początku bo póżniej wszystko co lepsze już było zjedzone,a zostawały marne,zimne resztki.Wyjść z hotelu nie było po co...dookoła tylko inne hotele i domy.Zero kawiarenek,sklepów,nic! Taksówka do Palmy de Majorka około 28 do 30 Euro w jedną stronę.Woda w basenach strasznie zimna,kąpały się głównie dzieci..My przez tydzień ani razu,choć bardzo lubimy.Powrót znów w nocy! Zbiórka przed hotelem o 22 giej,ale pokój trzeba było opuścić do godz 11 tej ,czyli 11 !!! godzin byliśmy bez pokoju,to się w głowie nie mieści ! Padał deszcz,nie bardzo było gdzie się podziać,a wyjść z hotelu do kawiarenki lub restauracji nie było gdzie. Tułaczka po hotelu...Kolacja już nam nie przysługiwała.HORROR!!!Pierwszy i ostatni raz wakacje z ITAKĄ!!!Nie wiem co podkusiło mojego męża..zawsze podróżujemy z TUI,chyba zatracił instynkt samozachowawczy.Wróciliśmy źli,niewypoczęci,zmęczeni. Nikomu nie polecamy,wręcz odradzamy!!!
    Zaletyzero
    Wadygłownie wady
  • ~Zbyszek / 2016-02-19 19:35
    Ocena: 2.00 / 5
    SANTIAGO BARCELO - TENERYFA. Chory hotel i jego polityka,nie widziałem jeszcze takich zasad- z zimną, poprosiłem przy obiedzie o gorącą czekoladę (maszyna stała 5m od nas) manager wyjaśnił, że tylko przy śniadaniu-nawet za dopłatą się nie zgodził!
    Zapłaciliśmy 12,700 zł by się męczyć, bo tego nie,tamto nie da rady.
    A wszystko dzięki biurze ITAKA !!! ZŁODZIEJE, dołączyli nam 1,200 zł za pokój z widokiem na ocean! Oczywiście, dostaliśmy ale chyba z drabiny moglibyśmy oglądać. Żenada. Nigdy więcej z Itaka - za te pieniądze warto szukać w Neckermann lub Tui bo jak widać, Niemcom nadskakują oraz Anglikom- a płacą nie więcej od nas bo to kupa kasy za tydzień! Nawet mają czajniki, ie wspomnę o brudnej wannie i piszczącym wentylator ze od klimy. Mimo uwag,nic nie zrobione!
    Rezydent owszem,był ale mimo uwag,nic nie wskórał. Rezerwując tyle pokoi nie pilnują tego,za co nas kasują- ITAKA TO OSZUŚCI! !!
    Zaletyładne widoki w ofercie - nic więcej! tylko nazwa SANTIAGO BARCELO - HOTEL POMYŁKA ZA 13 TYS.
    Wadystary hotel,zniszczony (ponoć mają pokoje po remoncie ale chyba dla Niemców ) b.złe śniadania!
    12,700zł za tydzień
  • ~Ada / 2019-06-02 14:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak organizacji, brak wiedzy, nie polecam!
    Pobyt 4 dniowy(tak naprawdę 2 dni,ponieważ przylot 1. dnia o 20 na kolację do hotelu, wyjazd 4.dnia o 4 nad ranem)-cena nieadekwatna, co więcej wypadałoby zorganizować śniadanie na wynos przy takiej godzinie wylotu. Brak profesjonalizmu,inne biura już opanowały takie sytuacje.
    Przed wylotem brak podanej godziny wyjazdu spod hotelu, dopiero po moim telefonie poinformowano nas o godzinie wyjazdu,ale przy wymeldowaniu gdzie stawilismy sie przed godzina wyjazdu, o ktorej nas poinformowano, Pan recepcjonista poinformował nas,że bus odjechał,że się spóźniliśmy i że możemy sobie zamówić taksówkę. Już wsiadaliśmy do taksówki gdy podbiegł do nas Pan z informacją, że zaszła pomyłka, bus na nas czeka a Pan recepcjonista nie wiedział o tym-totalny brak informacji. Dodam,że w później usłyszeliśmy od innych gości że ich nikt nie zdążył zatrzymać przed wzięciem taksówki i ponieśli dodatkowe koszty tylko i wyłącznie z braku organizacji biura Itaka.
    Dodatkowo uważam ,że to dość śmieszne,że ani pracownik w stacjonarnym biurze podróży ani na infolinii w dziale odpowiedzialnym za sprzedaż biletów czarterowych nie jest w stanie sprawdzić czy możliwy jest powrót na inne lotnisko niż w ofercie. Jedyna odpowiedź pracownika brzmiała "nie wiem, nic mi się tu takiego nie wyświetla". Dodam, że na dzień przed naszym wylotem na stronie Itaki wyświetliła się oferta biletu powrotnego do lokalizacji jaką chcieliśmy ,ale pracownik z infolinii nadal nie potrafił z tym nic zrobić. Rozumiem,że są to zbyt skomplikowane operacje dla pracownika zajmującego się obsługą sprzedaży biletów czarterowych. Co więcej w trakcie wycieczki nie przeszkadzało to biurze Itaka aby zmienić nam lotnisko przylotu z Warszawy Chopin do Warszawa Modlin, zorganizowano nam wycieczkę krajoznawczą z lotniska w Modlinie do Centrum Warszawy, chociaż tyle bo w przeciwnym wypadku moglibyśmy nie zdążyć na pociąg, na który mieliśmy wykupiony bilet.
    Reasumując nikomu nie polecam tego biura,
  • ~Ada / 2019-08-16 19:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Fatalnie opóźniony lot prawie 7 godz. Wszyscy koczują od 15 na lotniskuw Warnie
    Nigdy więcej z Itaka. Odstawiaja na lotnisko i bujaj się dalej. Wylot z 17. 30 przesunięty już klika razy, ostatnio na 23.50
    Lot o 20.00 leci na czas.
    ZaletyŻadnych
  • ~adam / 2022-06-15 21:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta znacznie odbiegała od zamówionej. dokładnie to odbiegała o 2 dni. Wylot 21:15 powrót tutaj hit 00:05 wyjazd z hotelu 4h wcześniej czyli o pełny jeden dzień krócej!! Oczywiście zgłosimy to do rzecznika praw konsumenta bo to nic innego jak oszustwo!.
    never again choćby najlepsza opera nigdy z ITAKA.
    Zaletynie znajduje
    Wadyj.w.
  • ~Agnieszka / 2023-08-18 13:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Nigdy więcej z ITAKA.pracownicy i rezydenci Itaki nie znają zasad obowiązujących w hotelu do którego kwaterują klienta,celowo wprowadzają klienta w błąd,sprzedają np. 9 dniowa imprezę gdzie tak naprawdę jest 7 noclegów i nocny lot 2.30 rano a wykwaterowanie już o 10.00 poprzedniego dnia więc cały dzień na walizkach.a dzień wylotu podają jako dzień imprezy..


    Polacy w hotelach Itaki są traktowani jak Polacy II kategorii dostalam pokoj w którym tak śmierdziało że nie dało się korzystać z łazienki.csly dzień czekałam na zmianę pokoju ... Po 7 h koczowania na recepcji dostałam mniej śmierdzący ale tak mało komfortowy że brzydzilam się tam spać.
    ZaletyPogoda
    WadyWszystko
  • ~Aleksandra_1952 / 2019-06-01 14:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety już na starcie wielkie rozczarowanie. Zmiana godzin wylotu i przylotu powoduje utratę 13 godzin z wypoczynku , ale koszty wyjazdu pozostają te same. Dodatkowe koszty to konieczność wynajmu pokoju hotelowego przed wyjazdem i po powrocie. Oferta atrakcyjna od jesieni 2018 zmienia się diamewtralnie tuz przed rozpoczęciem. Może nie miałoby to znaczenia przy pobycie 2 tygodniowym, ale przy tygodnowym już tak. Zmiana godzin oczywiscie nastąpiła już po uiszczeniu w wyznaczonym terminie całej opłaty. Gdym wiedział o tym wcześniej nie robiłbym dopłaty tylko zrezygnowałbym z wycieczki. Można zmienić godziny , ale czy koniecznie o 13 godzin kosztem wypoczynku klienta. Wiecej nie skorzystam z usług "Itaki". Czyżby zamierzone cięcie koszów? Nie polecam nikomu tewgo biura podróży.!
    ZaletyPoczatkowo atrakcyjny czasokres pobytu.
    WadyDiametralnie zmienione godziny wylotu i przylotu.
  • ~ALICJA / 2024-04-12 21:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Fatalna obsługa, paździeżowa, nastawiona na hurtowy zarobek biura. Turysta jest "walutą", już wydaną. Nie dbają o wizerunek, zapłacone-niech mnie w 4 litery pocałują. ODRADZAM!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyOBSŁUGA KLIENTA, OKŁAMYWANIE KLIENTA, GOŚĆ TRZECIEJ KATEGORII
  • ~Andrzej / 2021-06-06 20:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma która celowo oszukuje i wprowadza w błąd. Następnie podaje przyczynę i nie chce wypłacić odszkodowania. Po długich negocjacjach zaniża kolosalnie sumę odszkodowania i proponuje bon wakacyjny. Tragedia- proszę bardzo uważać na firmę, rezydenci na miejscu gwarantują reklamację po powrocie sytuacje ulega diametralnej zmianie. Dodatkowo zastanawiam się nad pozwem sądowym.
    Wadyobsługa zdalna reklamacji i kontakt
  • ~Andrzej / 2023-07-06 20:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem z Itaka we Włoszech pizza neapolitana, hotel przy ulicy nie słuchać własnych myśli, gorąco, klimatyzacja nie można uruchomić. Posiłki bardzo,bardzo skromne. Zapłaciłem za wczasy z wyżywieniem a muszę się stołować na mieście. Stanowczo nie polecam imprezy z Itaka.
  • ~Aniii92 / 2019-08-02 17:32
    Ocena: 1.67 / 5
    W dnach od 28.06.2019 do dnia 05.07.2019 przebywaliśmy na wakacjach na wyspie Rodos.
    Ostatniego dnia musieliśmy się wymeldować z pokoju o godzinie 12:00, który nie był również pokojem zadbanym (kwestia czystości) natomiast lot był o godzinie 3:35. Nie chodzi o sam fakt opuszczenia pokoju, ale o brak opieki nad bagażami lub przechowania ich w bezpiecznym miejscu.
    Do północy musieliśmy pilnować swoich bagaży. Zapytaliśmy oczywiście w recepcji czy możemy je gdzieś przechować do momentu przyjazdu autokaru - ale recepcjonista stwierdził, że (tu) wskazując recepcję. Mogliśmy skorzystać z prysznica w piwnicach natomiast jego stan wnosił wiele do życzenia (ewidentnie nie był sprzątany od tygodni).
    Tym samym nasza podróż poślubna ostatniego dnia była spędzona na pilnowaniu bagaży.


    Rezydentka zapewniała nas, że będzie odrębny pokój na bagaże - jednak go nie było.
    W związku z zaistniałą sytuacją straciliśmy cały dzień, który mogliśmy spędzić w fakultatywny sposób.
    Wspomnę również o ukrytych kosztach przez rezydentkę przy prezentacji wycieczek, które były organizowane przez Państwa biuro.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1047
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 932
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 202
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976