WadyW biurze ITAKI obsługa niekompetentna
strona 27 z 54
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »
-
~Mietek / 2021-06-28 00:54Ocena: 2.00 / 5
Wykupiłem wczasy rodzinne na Teneryfie. Hotel Blu sea palace. 10 dni przed wylotem zmienili mi hotel na Interpalace. Hotel żenada. To dom starców. 1 drink bar od 11 do 23 00 basen muzykę wyłączają o 18.00Jak ludzie się bawili po 18 wezwali policję. UNIKAJCIE ITAKI I TEGO HOTELU W biurze ITAKI spędziłem 2 godz. żeby wygendfowacrodzinny kodQr poczym na lotnisku dowiedziałem się że rodzinny nie działa i dla 5 osób musiałem generować od nowa. Takie informacje przekazuje itaka. To są moje ostatnie wczasy z itaka. -
-
~modliszka / 2018-11-30 22:01Ocena: 2.00 / 5
Brak opieki rezydenta przy wylocie z Egiptu. W hotelu okazało się, że jedna restauracja jest tylko dla Włochów i Niemców, nie dla Polaków i reszty krajów wschodniej Europy. Rezydentka przeinaczała informacje na ten temat. Opinie na stronie tylko te, które Itaka uważa za dobre dla niej. Po 3 dniach brak opinii na stronie... Wycieczki wykupione z biura za granicą bez opieki polskiego rezydenta w naturalnie wyższej cenie. WadyDla Itaki liczy się już teraz pieniądz a nie dobro i zadowolenie klienta. Wszechobecne przekłamania. -
~mp / 2018-07-25 18:39Ocena: 2.00 / 5
1. Mój bagaż rejestrowany został zagubiony przez przewoźnika (small planet), 3 dni po powrocie w dalszym ciągu nie potrafią ustalić, gdzie plecak się znajduje - była w nim m.in. obrączka mojego męża. Obsługa klienta przewoźnika jest na Litwie, porozumiewają się łamanym polskim... Najtańszy i najgorszy czarter dostępny w Polsce .
Opóźnienia w locie w 1 i drugą stronę, o którym dowiadujemy się oczywiście dopiero na lotnisku, samolot najstarszy, jakim miałam okazję w życiu lecieć.
2. Zamiast widoku na "las piniowy" dostaliśmy widok na śmietnik oraz huk śmieciarki wywożącej śmieci o 6. rano.
3. Uprzedziliśmy przy zakupie wakacji, że to będzie nasza podróż poślubna, ale Itaka ugościła nas na 2-óch osobnych łóżkach (wcześniej zostaliśmy poproszeni o wzięcie ze sobą kopii aktu zawarcia małżeństwa, co nie było problemem). Po zgłoszeniu zażalenia Hotel Bahamas ulokował nas w pokoju na ostatnim piętrze, gdzie mimo "działającej w 100% klimatyzacji z lat 60tych" temperatura w dzięń i w nocy nie spadała poniżej 37*C...
4. Pani Ewelina - rezydentka w El Arenal na Majorce - wprowadza swoich podopiecznych w błąd udzielając nieprawdziwych informacji np. o komunikacji autobusowej i przestrzegając przed rzekomo niebezpiecznym ruchem samochodowym. Bardzo zależy jej przede wszystkim na sprzedaniu autokarowych wycieczek objazdowych ..
5. Spożywanie posiłków w tej dopchanej ludźmi do granic pojemności stołówce powodowało stres odejmuj wszelki apetyt. Tego typu przyjemność co rozłożenie się z kolacją w przejściu podziemnym przy metrze w Warszawie lub na dworcu centralnym. Hotel (mimo tych 3,5 gwizdek) w stylu: WYSPAĆ SIĘ I UCIEKAĆ.WadyBiuro nie bierze odpowiedzialności za zagubiony przez ich czarter bagaże oraz warunki hotelowe niezgodne z opisem w ofercie, którą sprzedają. -
~Natalia / 2022-04-27 17:56Ocena: 2.00 / 5
Oferty są korzystne, jednak uważam że sprzedawanie wyjazdu 8dniowego to Kpina z Klienta gdy
1. Wylot godzina 21 więc godzina przylotu do kraju docelowego to 1 w nocy czyli w hotelu ok 3 a w pokojach kole 4 i to w najlepszym wypadku
TO JEST NOCLEG? A zapłacone od dnia poprzedniego
2. Powrót o 11 czyli wyjazd z hotelu kole 7....
Czyli w zasadzie 6 dni pobytu w cenie 8. To chyba powinno być powiedziane przy sprzedaży oferty.
Wykupiłam w styczniu... Jestem bardzo rozczarowana
Gdy chciałam dokupić jeden dzień to policzyli po cenie obecnej czyli za 1 dobę ponad 2 tysiące więcej wyszło. Nie opłaca się....
ZaletyZniżki na dzieckoWadyGodziny wylotów drastycznie skracające pobyt -
~nick / 2019-06-05 11:46Ocena: 2.00 / 5
Biuro podróży w swojej ofercie pisze,że wycieczka 8-dniowa,a tymczasem okazuje się, że tak naprawdę, jest to 6 dni, ponieważ spędzamy 2 dni w samolocie. Pomimo tego, że płacimy za 8. Należy uważnie czytać regulamin. Obługa klienta posprzedażowa tragiczna, pani krzycząca do telefonu, nie dająca dojść do słowa. Zaletynie maWady-obsługa klienta ITAKI -
~Niezadowolona 2023 / 2023-07-22 14:22Ocena: 2.00 / 5
Kos 2023. Od 15.07 do 23.07. niestety pokój trzeba było zdać o 11.00 w dniu 22.07. owszem było info w dokumentach na stronie, ale wycieczkę kupowałam w lutym. Słabo, że w dokumentach podróży nie jest ta informacja zamieszczona. Gdy pokój nie został zdany, okazało się, że trzeba dopłacić. Rezydent Michał niepomocny, rzucił słuchawka, kolejna rezydentka całkowicie niepomocna. Fatalne zakończenie urlopu. Straszenie policją i uniemożliwieniem wylotu. Teraz do godziny 2.00 (noc) czeka nas wegetowanie w lobby przy walizkach (łącznie kilkanaście godzin). Trudno nazwać to ostatnim dniem wypoczynku. Raczej zmarnowany cały dzień.
Co do wycieczek fakultatywnych organizowanych przez Itake, stanowczo odradzam. Polegają wyłącznie na dowiezieniu ludzi do sklepów i knajp prowadzonych najwyraźniej przez znajomych. Na Nysirios przewodnik bardzo mało dzielił się wiedzą, w autokarze cisza a w miasteczku zaprowadził nas do knajpy i tyle. Koszt 50 euro od osoby, można było oczekiwać trochę więcej.WadyRezydenci, przewodnicy, wycieczki fakultatywne i organizacja wyjazdu -
~Niezadowolony / 2020-11-01 14:01Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam. Czytaj do końca.
Byłem partnerką na wycieczce z ITAKI. Marzec 2020. Tajlandia ,Kambodża,zwiedzanie i wypoczynek. Jeżeli chodzi o samą wycieczkę to ok,ale nie z tym biurem i takim pilotem wycieczki.
Od początku. Przewodnik wycieczki czytał w samolocie przewodnik o kraju, o którym miał opowiadać, żenada. Po wylądowaniu na lotnisku w Bangkoku brak organizacji,co spowodowało, że zgubił dwie osoby. Wycieczka przebiegała bez dalszego braku organizacji.
A teraz do celu. Po tygodniu zwiedzania przyjechaliśmy do Pattayi na zasłużony tygodniowy odpoczynek, to był Poniedziałek. Po południu chodziły już pogłoski,że wracamy w Środę, gdzie mieliśmy wracać w Sobotę. Dodam tylko, że część grupy miał wracać w Środę. Plotka stała się faktem. We Wtorek po śniadaniu a'la pilot poinformował, że rząd RP zamknął granice dla ruchu powietrznego i wyjeżdżamy w Środę po śniadaniu. Kolejny potwierdzony charakter był w Piątek, ale biuro się wypięło i żeby nie robić sobie problemu smakowało wszystkich w ten sam charakter. Od tej pory zaczęły się mailowe pytania do biura. Bez odpowiedzi.
Środa po śniadaniu na lotnisko w Bangkoku. Po odprawie, na którą czekaliśmy ok.2 godzin i kontroli, udaliśmy się pod bramkę wylotową. Mieliśmy startować o 17stej. Samolot marzeń z LOTu przyleciał wcześniej. Czekaliśmy ponad 2 godziny na jakąkolwiek informację, po tym czasie wyszedł Kapitan i oznajmił,że nie ma je zgody na lot powrotny nad Indiami, nie wiadomo ile to potrwa i musimy zostać w terminalu.
Po powrocie do domu zaczęła się szarpanina z ITAKĄ. Pisma o zwrot kosztów za nie wykonanie usługi zgodnie z umową, za obsługę koszmarnego przewodnika i powrót do Polski w nie komfortowych warunkach. 11 godzin lotu o butelce wody i suchej a'la kanapce,gdzie mieliśmy zapewniony powrót Emirates największym Air Busem A 370 z miłą obsługą i pełnym catringiem,przesiadka w Dubaju. W odp. biura art.50 o organizowaniu imprez turystycznych,bez podstawy. Cała sprawa oparła się o Rzecznika Praw Konsumentów. Trwało to od Kwietnia do początku Października. Rzecznik jest po naszej stronie, ale to i argumenty jak i fakty do zaistniałej sytuacji nie są wystarczające żeby ubiegać się o co kolwiek od ITAKI. Nie pozostaje Nam nic innego jak ubiegać się o swoje w sądzie. I tak się kończą wymarzone wakacje. Zastanów się zanim podejmiesz decyzję.ZaletyWarto zobaczyć Tajlandię i KambodżęWadyNie z ITAKĄ -
~Ofit / 2019-05-04 22:40Ocena: 2.00 / 5
Wycieczka do Pragi 1-4 maja 2019r
Wg programu 4 dniowa a w rzeczywistości tylko 3 dni,ponieważ w ostatnim dniu wylot nastąpił o godz. 10 rano. Pilot kompletnie pozbawiony umiejętności organizacyjnych,nic sensownego nie potrafił opowiedzieć i zniknal na kilka godzin , zostawiajsc grupe z miejscowym przewodnikiem, który traktował zwiedzanie jak maraton bez możliwości zatrzymania sie podczas 6 godzinnego zwiedzania na zrobienie zdjęć czy wypicie ciepłego napoju-było w tym dniu bardzo zimno.Ogolnie niski standard usług, w tym także hotelowych,- hotel Slavia wg Itaki ma 3 gwiazdki a tak na prawdę to kategoria turystyczna
Reasumując do Pragi tylko nie z Itaka
-
-
~Osa / 2023-09-10 11:29Ocena: 2.00 / 5
Oferta różni się w chwili zakupu a po otrzymaniu umowy. Najpierw wyświetla się o 1 dzień dłuższy pobyt, po czym po kupnie wycieczki otrzymuje się umowę o 1 dzień krótszą, wymeldowanie 09.09. o 12, powrót 10.09 o 3.45. Rezydenci mają kompletnie w nosie kontakt z turystami. Na dyżury hotelowe nie przychodzą. Kontakt bardzo utrudniony, nie działają linki do kontaktu na messengerze. Nie podają rzeczy istotnych na 1 spotkaniu, poza skupieniem się na wycieczkach. W sytuacjach problematycznych nie są kompetentni do twardych negocjacji z recepcją. Jak klient jest upierdliwy w dochodzeniu swoich praw, nie odpowiadają już na wiadomości . ZaletyBrakWadyW/w klientów biura Itaka traktuje się jak gorszy sort. Pokoje wykupione jako standard, dostaje się ekonomiczne. -
~Piotr / 2019-06-18 16:00Ocena: 2.00 / 5
Hotel Roda Garden Village opis Itaki 3,5 czeka na 4 Klamstwo !!! Hotel bardzo slabe 3 czeka na 2.5!Lazienki brudne zardzewiale smierdzace smieci dookola hotelu nie wywozone!Jedzenie bardzo skromne klimatyzacja nie wlaczana w stolowce,podejscie do klijenta straszne! ZaletyTylko 6 dni bylo napisane 8 w tym wypadku to zaleta Itaki!WadyPodejscie do klijenta wykupiona wycieczka w jedna strone odbior z hotelu z powrotem zostalismy wyrzuceni 2 km przed hotelem!
Apel do Itaki tak ciezko wypracowac renome firmy a tak latwo ja stracic! -
~Piotr / 2021-10-08 00:16Ocena: 2.00 / 5
To było kiedyś bardzo porządne biuro turystyczne. Dziś nie polecę nikomu. Lepiej wykupić lot przez fly, hotel przez booking.com i taksówkę. Nie wiem czy wyjdzie taniej ale na pewno będzie wszystko tak jak sobie zamówicie. W Itace kupuje się coś czego i tak nie ma kiedy potrzeba. ZaletybrakWadyoferta niezgodna z tym co zastałem na miejscu -
~regi / 2020-03-14 23:12Ocena: 2.00 / 5
Skandal..siedzimy w hotelu w Egipcie w holu ponieważ pani rezydent Monika nie potrafiła ustalić dokładnej godziny odjazdu na lotnisko..już trzeci raz ja zmienia i nawet nie raczyła nas o tym poinformować dobrze że jeden uczestników do niej zadzwonił i się dowiedział... mieliśmy opłacone pokoje i tam spokojnie można było poczekać,te cztery godziny ale po co wcześniej informować..przez cały czas pobytu nie widziałam tej pani.nie bylo jej nawet przy zameldowaniu gdzie pomoc rezydenta jest niezbędna..od dziś każdego będę przestrzegać przed waszym biurem ZaletyNicWadyPani rezydent -
~Robert / 2020-10-25 14:08Ocena: 2.00 / 5
Witajcie. Byliśmy z Itaka 1 rok temu. Wycieczka po Włoszech. Piękna wycieczka z lekkim krętem. Składka po 100 euro na przewodników i bilety wstępu. Przewodnicy byli ale wejście wszędzie tam gdzie byliśmy bylob bezpłatne. Wjazdy do Rzymu i Wenecji płatny ale biorac ilość osób w Autokarze to lekki kręt. Hotel w Rimini to skandal. Jedzenie koszmar. Chleb z podlogi. Reklamacja odrzucona. Kierowcy z autobusu sprzedawali polskie piwo z lodówki autokarowej zamiast udostępnić na napoje uczestników wycieczki. Zawsze jezdzilismy z Itaka, teraz Nigdy więcej. Zamiast zwiedzać dłużej podrozowalismy po 150 km do hotelu i z powrotem do kolejnego miasta. Piękne biuro... było, teraz lewacka mentalność. ZaletyPiękna trasa kilka miast wartych zobaczenia.WadyHotel typu internat, ochydne jedzenie, niezrozliczenie się z pobrania 100 euro na bilety (dlatego pobierali poza Polską). -
~Roksana29 / 2019-09-01 16:24Ocena: 2.00 / 5
Witam, 13 września wyleciałam z biurem podróży Itaka do hotelu Casa Durres w Albanii. Wedle opisu oraz zdjęć oferta bardzo dobra, zdjęcia estetyczne, pokoje nowoczesne... Problem zaczął się od razu po wyjściu z busa. Hotel wyglądał w rzeczywistości całkowicie inaczej niż na zdjęciach, ponieważ zdjęcia były zrobione tylko z kilku dobrych ujęć, a widząc to na żywo byliśmy w szoku. Cała przestrzeń nad basenem oraz sam basen malutka, zniszczona, nieestetyczna. Pokoje hotelowe wykończone w okropny sposób nie wspominając o tym, że miały być łóżka małżeńskie, a jedna z par będąca z nami na wakacjach dostała dwa oddzielne łóżka, poszli do Pani z recepcji aby poprosić o zmianę pokoju, po czym dowiedzieli się ze innego pokoju nie ma oraz ze ten problem da się rozwiązać... rozwiązaniem było połączenie tych łóżek, a szczelinę między nimi uzupełniła kilkoma prześcieradłami.
Kolejny aspekt - jedzenie. Pierwszą naszą kolacją, każdy był oczarowany, owoce morza, same pyszności, ale niestety było to złudne. W kolejnych dniach nie było nic dobrego do jedzenia poza makaronem i warzywami. Ogólnie rzecz biorąc jedzenie na bardzo złym poziomie.
Okolica - wszechobecne śmieci i smród, idąc na plaże mijało się wielkie wysypisko śmieci. Jeżeli chodzi o kluby, czy bary to nie dzieje się absolutnie nic. Po 22 o jedzenie na mieście trzeba było się prosić. Nikomu nie polecam tego hotelu.ZaletyCiepłe, czyste morze, bardzo sympatyczny barmanWadyPosiłki, napoje, okolica, pokoje -
~Rozszczarowany klient / 2023-07-23 11:28Ocena: 2.00 / 5
Wakacje na Sardynii w lipcu. Tragedia. Pokój z grzybem, pleśnią. Pan rezydent Karol twierdzi że to standard i nie ma co dramatyzować. Hotel q ofercie 4*, rzeczywistość 3*.
Co do hotelu nie mamy większych zastrzeżeń oprócz "grzyba w standardzie " natomiast zachowanie pseudo rezydenta dramat. Pan Karol do wymiany na juz. Wogole jak mogliśmy mieć jakiekolwiek zarzutu do pokoju jak był czysty. Poczuliśmy się pierwszy raz jak oszuści którzy widzą i czują smród stęchlizny w pokoju. Zero pomocy z Pana strony.
Mysle że już czas podziękować Panu za wspolpraceWadyPan Rezydent! -
~Sally / 2023-08-27 16:06Ocena: 2.00 / 5
Podróż z rodzina Thasos Grecja Hotel ALEA & Suites, sam hotel skromny 4* . Natomiast organizacja całej podróży żałosna. Wyjazd z hotelu zaplanowany na 15.15, brak informacji, że będzie opóźnienie. Jest 17 i wciąż autobusu nie ma. Prom wypływa co 1h prawdopodobnie nie zdążymy, a od strony Itaka brak informacji. Brudny stary autobus nas przywiózł, pewnie się popsuł ????????♀️ ZaletyTrudno znaleźćWadyBrak organizacji, bardzo słabe warunki podróży -
-
~timurek111 / 2022-05-23 11:29Ocena: 2.00 / 5
jak to dziadostwo jak itaka może mieć taką opinie. nie ma większego badziewia niż itaka. nic się nie zgadza, nie ma pokoi., drogo. Wadysame wady -
~Tomasz / 2021-09-12 14:03Ocena: 2.00 / 5
Szanowni Państwo
ostrzegam przed praktykami jakie stosuje biuro podróży Nowa Itaka (nowa Italka to nie to samo co byłe biuro Itaka, co nie pozostaje bez znaczenia).
W tym biurze podróży nie istnieje coś takiego jak rezygnacja samego biura z imprezy dokonana to przez biuro.
W naszym wypadku zaraz po wpłaceniu pełnej kwoty otrzymaliśmy maila z informacją o tym, że ze względu na małą ilość rezerwacji w samolicie na La Palme impreza zostaje anulowana. Co istotne na aplikacji cały czas widniała aktualna rezerwacja z odliczającą się datą wylotu. Gdybyśmy nie odczytali maila co mogło przecież sie zdarzyć pewnie wylądowalibyśmy na lotnisku gotowi do podróży. Nikt nie powiadomił nas o anulowaniu wylotu telefonicznie co naszym zdaniem powinno być normalne w takim wypadku.
Po telefonicznej konsultacji i wysłaniu ,,ofert zastępczych,, daleko odbiegających od zamówionej wcześniej wycieczki (oczywiście ceny zmieniły sie znacząco nie wspominając lokalizacji) biuro stwierdziło, że to my rezygnujemy i z tego poowdu wpłacone koszty rezygnacji wylotu sa po naszej stronie.
W Itace to nie biuro rezygnuje a zawsze Klient nawet jak to biuro anuluje wylot. Koszty poszły z naszego ubezpieczenia a nie z ubezpieczenia biura które powinno samo ubezpieczyć sie na tego rodzaju wypadki a nie udawać, że problem jest po stronie swojego Klienta. Nie chodzi oczywiście o kilkaset złotych, ale potraktowanie Klienta. Taki przypadek najczęściej kończy sie utratą swoich Klientów i tak tez będzie w tym wypadku.
Alulowanie wylotu oczywiście może sie zdarzyć jednak biuro wysyłając mało atrakcyjne oferty w zasadzie zmusza Klientów do ich wybrania bo tracą ubzepieczenie a na dodatek zwrot pieniędzy nastęuje dopiero po 14 dniach co dla wielu osób zapewne koończy sie brakiem środków na wyjazd z innego biura podróży.
Nie polecam tego biuera chociaż miałem wczesniej okazje z niego korzystać. To był oststni raz.ZaletyBralWadyFatalne traktowanie swoich Klientów -
~Tomasz / 2024-11-06 15:10Ocena: 2.00 / 5
Zakup oferty Itaka przez portal Wakacje.pl - hotel na KOS (Aegan Pearl), 7 dni. Zakup sprawny, przeloty ok, transport też.
Formuła AI która opiera się o wyżywienie (i alko) to już inna bajka. Dla wykupionego wyjazdu jedzenie to nieporozumienie: raz że jakość jedzenia dużo poniżej krytyki (jajka, jajka, jeszcze raz jajka na śniadanie; na obiad i kolację śladowe ilości mięsa w daniach mięsnych, o fecie czy oliwie można pomarzyć - w Grecji!!), a dwa - marne ilości. Wniosek/reklamacja o obniżkę ok. 10% odrzucona, bo "formuła AI była ok". Żal...WadyFormuła AI w tym hotelu pozostawia na prawdę wiele do życzenia. -
~Tomek / 2018-06-24 06:58Ocena: 2.00 / 5
Jak dla mnie nie uczciwe biuro, Zdarzyło się że musieliśmy zrezygnować, zrobiliśmy to dłuuugo przet terminem wylotu, gdzie obiecywano nam że jeśi znajdą się chętni to zwrócą nam pieniązki, chętni się znaleźli, hotel i samolot wypełnione wszystkie miejsca, na co dostaliśmy potwierdzenie pracownika biura podróży a później bezczelnie kłamali że nie i nie zwrócą kasy, nigdy więcej nie skorzystamy, są nieuczciwi. ZaletybarkWadyjak wyżej
strona 27 z 54
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »
